Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2010, 18:44
Verwijderd
Haai,
ik ben een meisje van 13 en heb schoenmaat 44/45,
nou ziet dat er sowieso al niet uit maar ik kan ook nog eens nergens schoenen kopen die ik leuk vind. ik ben absoluut niet kieskeurig ofzo maar ik wil dus niet van die schoenen waar je al die 50+ers mee ziet lopen. dat zijn vaak de enige die ik kan vinden in mijn maat.
ik wil gewoon sportieve schoenen of ballerina's ook teenslippers zijn trouwens moeilijk te krijgen en sportschoenen al helemaal.
weet hier iemand een winkel waar ze schoenen in die maat hebben??
oja en een ding, ik wil geen witte schoenen, witte teenslippers maakt me niet uit.
x
Advertentie
Oud 16-07-2010, 20:19
roc
Avatar van roc
roc is offline
http://www.stravers-shoes.com/
__________________
hhh
Oud 16-07-2010, 21:22
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
allstars
Oud 16-07-2010, 21:34
Verwijderd
Kun je voor teenslippers en sportschoenen niet gewoon mannenschoenen nemen? Die zien er soms ook best vrouwelijk uit.
Oud 16-07-2010, 21:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Van die birckenstockslippers heb je er ook in herenmodel (die nagenoeg hetzelfde zijn als het damesmodel alleen wat breder maar dat is misschien alleen maar fijn).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-07-2010, 23:55
Verwijderd
Combatboots
Oud 17-07-2010, 08:24
Verwijderd
Schuurman schoenen
Ze hebben 'echte' winkels, maar ook een webshop
Oud 17-07-2010, 17:25
Taksi
Avatar van Taksi
Taksi is offline
Citaat:
Kun je voor teenslippers en sportschoenen niet gewoon mannenschoenen nemen? Die zien er soms ook best vrouwelijk uit.
Lijkt me idd een goede oplossing. Er zijn heel mannenschoenen die best door vrouwen gedragen kunnen worden. Hoewel ze idd niet voor het oprapen liggen. Dus ik zou zeggen: neem een goed kijkje op de mannenafdeling.
Oud 18-07-2010, 18:15
Verwijderd
holy shit, ik ben ook bijna 13 en heb schoenmaat 42
dacht ik dat ik grote voeten had-.-
Oud 19-07-2010, 12:37
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Je moet hakken gaan dragen, lijken je voeten optisch kleiner denk ik? En dan het liefst zwarte laarsjes ofzo? Verder geen idee waar je deze maten kan kopen..
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 19-07-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Je moet hakken gaan dragen, lijken je voeten optisch kleiner denk ik? En dan het liefst zwarte laarsjes ofzo? Verder geen idee waar je deze maten kan kopen..
ik ben niet zo van de hakken eerlijk gezegd
dat komt omdat ik van mezelf al heel groot ben, ik ben 1.85 en ik ben 13, ik zit bij allemaal oudere kinderen in de klas maar ik ben nog steeds de grootste,
en ik ben ook niet zeg maar echt een ''meisjes''meisje, als ik moest kiezen tussen make-up of voetballen kies ik nog eerder voetbal, ik gebruik ook geen make-up enzo en draag nooit rokjes, ballerinas met hakken vind ik wel leuk maar verder niet
Oud 19-07-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
holy shit, ik ben ook bijna 13 en heb schoenmaat 42
dacht ik dat ik grote voeten had-.-
ben jij een meisje of een jongen???
anders kunnen we mss winkels uitwisselen?
Oud 19-07-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
allstars
vind ik wel vett!!
maar het probleem is dat is toch al t pispaaltje van de school ben en met zoiets hebben ze dat gelijk door en gaan ze erover zeiken.
Oud 19-07-2010, 20:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
vind ik wel vett!!
maar het probleem is dat is toch al t pispaaltje van de school ben en met zoiets hebben ze dat gelijk door en gaan ze erover zeiken.
Hoezo dat dan? Echt iedereen loopt met allstars, dus zie niet in waarom ze er dan over zouden zeiken.

Ik heb zelf maat 42/43 (al sinds m'n 12e), ben ook geen meisjemeisje en heb op school altijd gympen/skateschoenen gedragen. Daar werd ik echt geen pispaaltje van. Gewoon dragen wat jij mooi vind en de rest lekker de *pieeeep* laten krijgen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-07-2010, 07:16
Verwijderd
Citaat:
Hoezo dat dan? Echt iedereen loopt met allstars, dus zie niet in waarom ze er dan over zouden zeiken.

Ik heb zelf maat 42/43 (al sinds m'n 12e), ben ook geen meisjemeisje en heb op school altijd gympen/skateschoenen gedragen. Daar werd ik echt geen pispaaltje van. Gewoon dragen wat jij mooi vind en de rest lekker de *pieeeep* laten krijgen.
dat is het probleem ik ben het pispaaltje al en daardoor word het alleen maar erger, maar idd de rest kan me niet zoveel schelen
Oud 20-07-2010, 09:32
Verwijderd
Waarom zou je met all stars gepest worden? Half Nederland loopt ermee.
Oud 20-07-2010, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je met all stars gepest worden? Half Nederland loopt ermee.
dat wel, maar bij mij op school hebben ze het gelijk door als het jongens allstars zijn en dan maken ze daar behoorlijk wat opmerkingen over.
Oud 20-07-2010, 11:50
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
volgens mij heb je geen aparte jongens of meisjes allstars.
Ads door Google
Oud 20-07-2010, 12:28
Verwijderd
Citaat:
volgens mij heb je geen aparte jongens of meisjes allstars.
ik ben niet zo bekend met allstars maar ik kan het eens navragen!!
thanx 4 the tip
Oud 20-07-2010, 15:17
Verwijderd
ik heb maat 43/44, maar ik draag eigenlijk net als trimm alleen maar skateschoenen, al vanaf mijn 14e. kon ook nooit leuke winkels vinden, en al helemaal geen leuke "normale" schoenen. in die grotematenwinkels is het toch vaak schoenenspul voor ouwe wijven, vage kleurtjes en het moet gelijk anders. bredere schoenen verdoezelen wel een beetje je maat, maar kijk zelf wat je fijn vindt zitten. allstars kunnen prima en met deze zomer is het vooral veel slippers!
Oud 20-07-2010, 20:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik ben niet zo bekend met allstars maar ik kan het eens navragen!!
thanx 4 the tip
Het is gewoon 1 standaard model, geen dames of heren.
Ik heb zelfs eens felroze allstars gezien in maat 45. Mss iets voor jou?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-07-2010, 07:18
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon 1 standaard model, geen dames of heren.
Ik heb zelfs eens felroze allstars gezien in maat 45. Mss iets voor jou?
ja mss wel, waar had je ze ergens gezien??
Oud 21-07-2010, 22:22
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Uh, jongensallstars? wat dacht je van Vans, dat zijn ook niet bepaald de meest vrouwelijke schoenen maar iedereen loopt ermee. Bij mij hebben dragen meer meisjes dan jongens Allstars hoor!
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 21-07-2010, 23:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ja mss wel, waar had je ze ergens gezien??
Bijvoorbeeld hier: http://www.sneakershop.nl/catalog/pr...roducts_id=714

Ze hebben nog een maat 44,5 maar ook in de standaard sneaker winkels kan je gaan kijken. Ik zie bij de footlocker, coach e.d. ook vaak zat roze herensneaker, dus daar moet vast wel iets voor je bijzitten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-07-2010, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Uh, jongensallstars? wat dacht je van Vans, dat zijn ook niet bepaald de meest vrouwelijke schoenen maar iedereen loopt ermee. Bij mij hebben dragen meer meisjes dan jongens Allstars hoor!
vans zijn over het algemeen hele brede schoenen, terwijl ik hele smalle voeten heb.
Advertentie
Oud 22-07-2010, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Bijvoorbeeld hier: http://www.sneakershop.nl/catalog/pr...roducts_id=714

Ze hebben nog een maat 44,5 maar ook in de standaard sneaker winkels kan je gaan kijken. Ik zie bij de footlocker, coach e.d. ook vaak zat roze herensneaker, dus daar moet vast wel iets voor je bijzitten.
okee thnx
Oud 03-08-2010, 15:32
Verwijderd
hey,

Je hebt ook van die gewone gympen, uh hoe moet ik dat uitleggen. Ik zoek wel even een plaatje erbij. Die staat bij de bijlage.
Maar deze gympen die hebben ze ook bij de mannen, en die zien er precies hetzelfde uit als die van de vrouwen, vind ik tenminste. Misschien heb je hier ook wat aan
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ;.jpg (24.9 KB, 5x gelezen)
Oud 04-08-2010, 08:22
Verwijderd
Citaat:
hey,

Je hebt ook van die gewone gympen, uh hoe moet ik dat uitleggen. Ik zoek wel even een plaatje erbij. Die staat bij de bijlage.
Maar deze gympen die hebben ze ook bij de mannen, en die zien er precies hetzelfde uit als die van de vrouwen, vind ik tenminste. Misschien heb je hier ook wat aan
hee
ja, ik heb laatst ook nog witte birckenstocks van de mannenafdeling geplukt
dat verschil zie je toch niet bij sommige schoenen.
Oud 05-08-2010, 17:32
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
hey,

Je hebt ook van die gewone gympen, uh hoe moet ik dat uitleggen. Ik zoek wel even een plaatje erbij. Die staat bij de bijlage.
Maar deze gympen die hebben ze ook bij de mannen, en die zien er precies hetzelfde uit als die van de vrouwen, vind ik tenminste. Misschien heb je hier ook wat aan
ja hoe heten die schoenen precies want kzie dat heel veel mensen ze dragen.
Oud 06-08-2010, 07:23
Verwijderd
Citaat:
ja hoe heten die schoenen precies want kzie dat heel veel mensen ze dragen.
Gympen.
Oud 06-08-2010, 14:16
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Gympen.
Ja dat is heel algemeen, ik vroeg me gewoon af of er een speciale naam voor was. Niet dus.
Oud 09-08-2010, 11:37
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ja dat is heel algemeen, ik vroeg me gewoon af of er een speciale naam voor was. Niet dus.
Ik heb ze zelf van Vans en die heten (Vans) authentic low pro.



Keds heeft ze bijvoorbeeld ook:



Dus niet zomaar gympen Sarah .
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 09-08-2010, 15:11
EATit
Avatar van EATit
EATit is offline
Citaat:
vans zijn over het algemeen hele brede schoenen, terwijl ik hele smalle voeten heb.
Ik heb ook smalle voeten..
En ik had ook Vans ze pasten prima.
Maar dat was wel vrouwenmaat
Oud 11-08-2010, 23:41
Verwijderd
Ik kan niet heel ontopic reageren want ik ben geen meisje maar toch. Ik heb ook maat 44/45 en ik ben niet zo groot (1.75m) dus ik kreeg regelmatig commentaar over hoe groot die voeten van mij niet zijn Ik zou geen schoenen kopen met blokjes zoals die Vans want ik heb dan het idee dat je dan zowel de nadruk er op legt als het 'optisch' vergroot.
Oud 13-08-2010, 18:42
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik kan niet heel ontopic reageren want ik ben geen meisje maar toch. Ik heb ook maat 44/45 en ik ben niet zo groot (1.75m) dus ik kreeg regelmatig commentaar over hoe groot die voeten van mij niet zijn Ik zou geen schoenen kopen met blokjes zoals die Vans want ik heb dan het idee dat je dan zowel de nadruk er op legt als het 'optisch' vergroot.
Je voeten zijn niet groot, maar lijken groot doordat je 1.75 bent. That's it. No big deal, really.
Oud 07-09-2010, 19:53
Verwijderd
haat aan mensen die skateschoenen dragen en niet skaten!
behalve forumers van scholieren dan
en dan met name de skaterchicks
Ads door Google
Oud 07-09-2010, 20:54
Verwijderd
Ik haat eigenlijk skateschoenen in het algemeen.
Heb ze ook nooit gedragen, ondanks dat ze mij vroeger altijd uitlachten om mijn schoenkeuze. als ik me gam oeten bezig houden met de mening van elke randdebiel.
Oud 08-09-2010, 00:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
haat aan mensen die skateschoenen dragen en niet skaten!
behalve forumers van scholieren dan
en dan met name de skaterchicks
Ik héb wel een skateboard, mag het dan?
Heb 'm al een jaar niet meer gebruikt, maar toch... Ik ben down met het skateboarden.

Trouwens is het allemaal dikke onzin. Schoenen zijn schoenen. Er zijn ook zoveel mensen die sportschoenen dragen terwijl ze nooit sporten. Nou en.
De 'echte' skaters herken je toch wel aan de rest van hun outfit en hun plank.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-09-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ik héb wel een skateboard, mag het dan?
Heb 'm al een jaar niet meer gebruikt, maar toch... Ik ben down met het skateboarden.

Trouwens is het allemaal dikke onzin. Schoenen zijn schoenen. Er zijn ook zoveel mensen die sportschoenen dragen terwijl ze nooit sporten. Nou en.
De 'echte' skaters herken je toch wel aan de rest van hun outfit en hun plank.
ja okee, maar de tijd dat je kon zien of iemand skater was of niet, is voorbij
en dat is jammer,
de skate-cultuur wordt verpest hiermee,

maar meisjes met vans zijn wel heel sexy hoor
Oud 18-09-2010, 16:48
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Vans zitten gewoon fijn (mening) en als je ze mooi vind, moet je ze toch zeker gewoon dragen? Ik heb er in ieder geval nooit zoveel problemen mee gehad, na dit paar Chuck's dat ik nu heb, koop ik waarschijnlijk toch weer Vans. Bevalt beter.
@TS: Vans zijn dus een prima keuze, maar van die gympen heb je d'r wel meer. Ga gewoon eens lekker snuffelen bij schoenenwinkels, kijken wat je mooi vindt.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Oud 18-09-2010, 17:08
xmanon
Avatar van xmanon
xmanon is offline
Draag hakken, dan lijken je voeten kleiner
Oud 18-09-2010, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Draag hakken, dan lijken je voeten kleiner
hakken is totaal niet mijn ding
ik ben zegmaar niet echt n ''meisje''meisje.
sommige pumps vind ik nog wel gaan, maar ik ben altijd al overal de grootste en met hakken wordt dat nog erger
ik zou wel willen dat ik ze droeg.
maar ik ben de laatste tijd 2 verschillende mensen.
het meeste ben ik de stoere girl, die zich nergens wat van aantrekt, op sneakers loopt en nogal veel praat over graffiti en coole steden, en muziek.
het andere moment wil ik de socializer zijn.
dus het is n beetje krom
het is lastig om r n middenweg in te vinden.
Ik ken 1 iemand die het beide is en hoe zij dat voor elkaar krijgt vind ik nog steeds vaag
zou ik ook wel willen


ik ga nu ws wel weer nieuwe nike id's bestelllen.
Oud 18-09-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
haat aan mensen die skateschoenen dragen en niet skaten!
behalve forumers van scholieren dan
en dan met name de skaterchicks
haha fijn dat je me niet haat

nee grapje, ik snap wat je bedoelt, van die wannabe coole mensen
ik moet toegeven dat ik zelf ook n beetje de skatergirl achtig type aan t worden ben.
maar naar mijn idee hoef je niet perse te skaten om nikes te dragen.
met vans is t idd een ander verhaal, die zijn veel gedragen door skaters.
nikes draagt eigenlijk iedereen, al zie ik wel steeds minder girls met nikes(erg jammer)
vans zou ik denk ik ook niet echt in kunnen, ze zijn volgens mij nogal breed terwijl ik smalle voeten heb.
Oud 18-09-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ik héb wel een skateboard, mag het dan?
Heb 'm al een jaar niet meer gebruikt, maar toch... Ik ben down met het skateboarden.

Trouwens is het allemaal dikke onzin. Schoenen zijn schoenen. Er zijn ook zoveel mensen die sportschoenen dragen terwijl ze nooit sporten. Nou en.
De 'echte' skaters herken je toch wel aan de rest van hun outfit en hun plank.
idd, sportschoenen dragen steeds meer mensen.
ik draag echt altijd nikes, maar heb totaal geen conditie, ze lopen gewoon f****ing lekker.
en ze zijn ook nog ns coowl!!
Oud 19-09-2010, 22:23
redwhite
Avatar van redwhite
redwhite is offline
Paris hilton heeft ook 45 serieus
Oud 19-09-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Paris hilton heeft ook 45 serieus
Laat nou toch net haar voeten het enige zijn, waar ik bij haar naaktfoto's niet op gelet heb XD
Oud 20-09-2010, 15:41
Verwijderd
haha dan ben ik benieuwd waar paris dr schoenen haalt
maarja die zal vast wel 100 paar van die peperdure design dingen hebben.
zou ik zelf echt niet in willen lopen
Oud 06-11-2011, 02:35
Angela14
Angela14 is offline
Ik lijkt echt heel veel op de schrijver van deze topic!

Ik ben 14 heb schoenmaat 46, ben 1.90 lang en zit bij allemaal oudere maar kleinere mensen in de klas.

Ik ben idd ook geen meisje meisje, maar ik hou wel van hakken en mascara.. maar voor derest doe ik ook niet echt veel meer!

Voor alle mensen die dit lezen met kleinere voeten wil ik zeggen, ga noooit tegen mensen zoals mij zeggen.. wat heb jij grote voeten, of mannenschoenen zijn ook leuk!
Dat doet zeer! Ik ben als meisje geboren alleen dan met grote voeten, je wilt niet meteen als man worden bestempeld! Je wilt natuurlijk ook leuke schoenen.
Of dat je vriendje het uitmaakt omdat je dezelfde schoenen hebt en hij wil daarmee niet gezien worden!

Tegenwoordig komen er steeds meer schoenen in de markt, maar ik zit nu al tegen de 47 aan.. en ik loop dus idd in mannenschoenen, daar wordt ik ook onzettend mee gepest!

Dus denk eraan voordat je meteen iets gaat roepen!

Het is een oude topic maar ik wil gewoon reageren, omdat mij dit steeds meer pijn doet!
Oud 06-11-2011, 05:58
Verwijderd
Je weet dat het een oud topic is en toch up je het?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.