Oud 02-02-2004, 22:08
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-02-2004 @ 22:57:
Is niet raar... Jordan testte ook helemaal niet op Barcelona waar de andere teams wel aan het testen waren. Ze deden volgens de verhalen een roll-out op een prive circuit.

Foto waar het om gaat:

[afbeelding]

Ik denk eigenlijk eerder dat iemand lollig heeft lopen doen met photoshop ofzow...
Die foto had k ook wel gezien, en ik deel jouw gedachte.

fotoshop
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2004, 22:41
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Jordan schijnt nu te hebben bevestigd dat ze vandaag met TRUST logos hebben gereden, maar dat daaruit nog geen conclusies getrokken moeten worden...

Citaat:
[UPDATE] Trust vandaag op Jordan


Uhhh wat zien we daar? ITV komt zojuist met foto's van het circuit van Silverstone waar Jordan vandaag haar eerste roll-out met de EJ14 maakte. De wagen was opeens voorzien van de logo's van Trust.

Het bedrijf wat Jos Verstappen sinds afgelopen jaar sponsort liet vorige week nog weten de onderhandelingen met Jordan te hebben gestaakt, maar lijkt nu toch verder te zijn gegaan met Eddie Jordan.

Wat er gaat gebeuren is niet duidelijk. Jordan liet vanavond weten met de Trust-logo's te hebben gereden, ze wilden daar echter geen conclusies aan verbinden. Woensdag presenteert Jordan in ieder geval haar EJ-14 officieel aan het publiek. Misschien dat daar meer duidelijkheid geschapen wordt.
BRON

Als Jordan dit idd heeft bevestigd ga ik het verhaal toch haast geloven... Begin toch weer wat meer hoop te krijgen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 22:53
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-02-2004 @ 23:41:
Jordan schijnt nu te hebben bevestigd dat ze vandaag met TRUST logos hebben gereden, maar dat daaruit nog geen conclusies getrokken moeten worden...



BRON

Als Jordan dit idd heeft bevestigd ga ik het verhaal toch haast geloven... Begin toch weer wat meer hoop te krijgen.
idd
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 07:59
phmpruim
phmpruim is offline
hoop heb ik inderdaad ook weer gekregen
maar ik hou er ernstig rekening mee dat er helemaal niets aan de hand is, en dat er iemand heeft zitten spelen met photoshop oid. Als dat zo is, heeft die persoon nu wel veel lol waarschijnlijk
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 11:11
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 03-02-2004 @ 08:59:
hoop heb ik inderdaad ook weer gekregen
maar ik hou er ernstig rekening mee dat er helemaal niets aan de hand is, en dat er iemand heeft zitten spelen met photoshop oid. Als dat zo is, heeft die persoon nu wel veel lol waarschijnlijk
(verhaal van f1racing.nl)

Maandag reed Nick Heidfeld voor het eerst met de nieuwe Jordan EJ14. Hij deed de shakedown voor het Jordan-team, maar tot ieders verbazing met logo's van het Nederlandse computerbedrijf Trust. ( Foto's v/d shakedown )

Vele e-mails kwamen bij ons binnen op de redactie met de opmerking dat de foto nog wel eens nep kon zijn. Echter niks is minder waar. Het Jordan-team reed slechts in de ochtend met de Trust-logo's op de EJ14. In de namiddag reed Heidfeld zonder de Trust-logo's.

Het zorgde voor veel onrust in Formule 1-liefhebbend Nederland. Vanwaar de logo's? Navraag bij Trust leerde ons: "Jordan heeft ons om toestemming gevraagd om de logo's op de auto te plaatsen. Wij hebben onze toestemming gegeven mits er verder geen verplichtingen aan verbonden worden."

Hoewel Verstappens manager Raymond Vermeulen ons gisteren nog vertelde dat er geen gesprekken meer waren met het Jordan-team lieten ze ons bij Trust weten: "We zijn nog altijd in gesprek met het Jordan-team om hen te sponsoren en Jos in de Formule1 te krijgen. We hopen er spoedig alsnog met hen uit te komen."

De Formule 1 blijft een wereldje van verschillende verhalen...


Hieronder zijn paar foto's van de shakedown.


__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 11:42
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 03-02-2004 @ 12:11:
(verhaal van f1racing.nl)

*knip*
Het kan bijna niet anders dan dat Jos morgen bij de teampresentatie wordt gepresenteerd als rijder bij Jordan. Ik kan mij niet voorstellen dat Jordan zomaar het TRUST logo op zijn wagen zet zonder dat er al iets is getekend...

Die foto van gister zag er nogal vreemd uit, net alsof ie in elkaar was geflansd door een lollige fotosoepper.
Die twee fotos van vandaag zijn toch wel het overtuigende bewijs. En die wagen ziet er niet bepaald verkeerd uit.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 12:44
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 03-02-2004 @ 12:42:
Het kan bijna niet anders dan dat Jos morgen bij de teampresentatie wordt gepresenteerd als rijder bij Jordan. Ik kan mij niet voorstellen dat Jordan zomaar het TRUST logo op zijn wagen zet zonder dat er al iets is getekend...

Die foto van gister zag er nogal vreemd uit, net alsof ie in elkaar was geflansd door een lollige fotosoepper.
Die twee fotos van vandaag zijn toch wel het overtuigende bewijs. En die wagen ziet er niet bepaald verkeerd uit.
Was het maar vast morgen

Is er niet iemand die vliegtuigpassagierslijsten enz. kan checken op de namen verstappen en/of perridon?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 13:25
phmpruim
phmpruim is offline
over die auto
04-04-04 schijnt te slaan op de datum van de GP van Bahrein, terwijl Jordan zich juist altijd inzette voor de andere nieuwe China.
en Lazarus is een Duits internetbedrijf, maar ook een bijbels figuur die door Jezus wordt opgewekt uit de dood. Dat zou dan symbolisch zijn.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 10:49
phmpruim
phmpruim is offline
Massa schijnt vandaag een zeer zware klap gemaakt te hebben. Hij is met de helicopter naar het ziekenhuis gebracht. Meer is er echter nog niet bekend.



Helaas nog geen nieuws over Jos. Vandaag is de presentatie van Jordan. Weet iemand hoelaat?
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 10:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 04-02-2004 @ 11:49:
Massa schijnt vandaag een zeer zware klap gemaakt te hebben. Hij is met de helicopter naar het ziekenhuis gebracht. Meer is er echter nog niet bekend.



Helaas nog geen nieuws over Jos. Vandaag is de presentatie van Jordan. Weet iemand hoelaat?
Ik geloof 13:15...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 13:32
phmpruim
phmpruim is offline
presentatie is geweest
zonder Jos, maar MET het trustlogo op de wagens


edit: ik krijg de indruk dat de presentatie nog bezig is, aangezien er nog maar weinig foto's staan op f1racing.nl
Heidfeld is de enige coureur die te zien is, maar toch die Trustlogo's op de auto.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"

Laatst gewijzigd op 04-02-2004 om 13:40.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 14:18
phmpruim
phmpruim is offline
helaas, het lijkt erop dat er geen Jos meer komt bij de presentatie. Anders was het nu al wel bekend geweest.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 15:25
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Er is nog steeds maar 1 rijder echt gepresenteerd en dat is Nick Heidfeld. En het verhaal van de Trustlogo´s gaat door.
Nu zelfs ook op de overalls. Nou kun je me veel wijs maken, maar dat doe je echt niet voor jan ***. Mijn hoop is er nog steeds voor jos.

(Bron: www.f1racing.nl)
Jordan rijdt momenteel weer rond met Trust-logo’s op de EJ14. Ook de racepakken van Heidfeld en Glock zijn met het logo getooid. Bij het Nederlandse bedrijf wist men ons intussen te vertellen dat het ook deze keer weer over een vrijblijvende deal gaat.

Onze journalist ter plaatse wist ons te vertellen dat Jordan net voor de middag weer Trust-logo’s heeft aangebracht op hun wagen. Ook de racepakken van Heidfeld en Glock droegen intussen al het bekende logo op zowel de voor- als achterkant. Het lijkt er dus op dat Jordan de logo’s straks heel graag op zijn auto's wil tijdens zijn mini-launch.

Toch hoeft er ook deze keer nog niet te veel achter het verschijnen van de logo’s worden gezocht. Het zou net als maandag om een vrijblijvende verschijning gaan.

"Jordan heeft opnieuw gevraagd of ze ons logo mochten gebruiken en omdat er geen wederzijdse verplichtingen aan vasthangen hebben we dat opnieuw toegestaan. Voor de rest wordt er gewoon in alle stilte verder onderhandeld," verzekerde een Trust-woordvoerder F1Racing.nl

Jordan en het management van Verstappen hebben gisteren afgesproken een radiostilte over de onderhandelingen te zullen respecteren.


Btje jammer dat door de hoek van de foto het net lijkt of er TRUT staat
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 15:43
phmpruim
phmpruim is offline
ik heb nog gekeken of ik op de achtergrond toevallig Jos kon zien, maar helaas
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 16:04
Verwijderd
ik vind het al helemaal onlogisch dat ze trust sponsers er dan zo megagroot op zetten...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:03
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
2 leuke animaties...

Naar aanleiding van vandaag:
http://www.cezmedia.nl/jv/jpb.swf

Eerder gemaakt:
http://www.cezmedia.nl/jv/jp.swf

__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 18:16
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Pantano 99% zeker van Jordan-zitje

Het laatste Jordan-zitje gaat haast zeker naar Giorgio Pantano. Dat beweert de Italiaan tenminste. De ex-F3000 rijder zegt 99% zekerheid te hebben over zijn F1-toekomst bij het Britse team.

bron: F1racing.nl

zo, de hele stoelendans lijkt dan toch in een definitieve plooi te vallen. Verder is er weinig nieuws te melden op het Formule1-front. Nog een klein maandje en het is zover..
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 19:41
Verwijderd
Onbegrijpelijk, wat heeft die Pantano nou gepresteerd?

Volgens f1racing heeft Baumgartner weer een sponsor verloren, dus er is misschien nog hoop voor Verstappen om bij Minardi te kunnen rijden.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 19:58
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Tejay schreef op 10-02-2004 @ 19:16:
Pantano 99% zeker van Jordan-zitje
Met jordan weet je het nooit he
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 20:38
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
bootz schreef op 10-02-2004 @ 20:41:
Onbegrijpelijk, wat heeft die Pantano nou gepresteerd?

Volgens f1racing heeft Baumgartner weer een sponsor verloren, dus er is misschien nog hoop voor Verstappen om bij Minardi te kunnen rijden.
1. Pantano zal veel geld meebrengen...
2. Is als rookie allang blij dat ie een kans gaat krijgen. Dus hij zal niet gaan zeuren en klagen als het ff niet lekker gaat.
3. Zal waarschijnlijk genoegen nemen met tweede rangs materiaal. Iets waar Jos absoluut niet mee akkoord zou gaan, hij zou hetzelfde materiaal eisen als dat Heidfeld tot zijn beschikking zou krijgen.
4. Waarschijnlijk komt er in zijn contract te staan (clausule) dat ie eventueel vervangen kan worden als resultaten tegenvallen of als het team geld tekort komt. (Ik denk dat Jordan oa van plan is om Leinders de GP van Belgie te laten rijden... Deze zal hier flink voor gaan betalen)

Zo zijn er wel meer redenen te verzinnen om hem boven Jos te verkiezen. Maar de redenen hebben absoluut nix te maken met het gigantische verschil van ervaring en rij-kwaliteiten tussen Jos en deze Pantano.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 20:57
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Als ik trouwens de testtijden van vandaag zie, ben ik niet eens meer teleurgesteld dat Jos niet bij Jordan komt te rijden...
Aan de tijden is duidelijk te zien dat de nieuwe Jordan ook veel snelheid tekort komt en waarschijnlijk dit seizoen wederom met de Minardi's in gevecht zal zijn op de laatste 4 plekkies.

Code:
1 J. Button BAR        1.17.708
2 J. Trulli Renault    1.17.868 
3 T. Sato BAR          1.18.022  
4 L. Badoer Ferrari    1.18.269 
5 A. Wurz McLaren      1.18.429 
6 D. Coulthard McLaren 1.18.545 
7 F. Montagny Renault  1.18.636  
8 C. Klien Jaguar      1.19.272 
9 G. Fisichella Sauber 1.19.287 
10 F. Massa Sauber     1.19.450 
11 G. Pantano Jordan   1.22.288 
12 N. Heidfeld Jordan  1.22.963
Ik weet het, ze hebben nog niet veel met die nieuwe bak getest. Toch is het niet bepaald een goed teken om met beide rijders minimaal 3 seconden achter de rest van het veld te zitten.

Ik wens de heer Pantano dus veel plezier van zijn eerste (en enige) F1 seizoen. En ik hoop voor hem dat ie in een aantal races minimaal 1 Minardi achter zich kan houden...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 16:16
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
bootz schreef op 10-02-2004 @ 20:41:
Onbegrijpelijk, wat heeft die Pantano nou gepresteerd?

Volgens f1racing heeft Baumgartner weer een sponsor verloren, dus er is misschien nog hoop voor Verstappen om bij Minardi te kunnen rijden.
Verstappen moet kappen, is veel beter voor de Nederlandse autosport!
Sponsoren stappen over naar Aalbers, die talentvol is en ook nog geliefd is bij Mercedes. Lijkt me best een aardige F1-kandidaat!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 16:30
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
The soap continues
het onderstaande las ik op f1racing.nl

Giorgio Pantano lijkt dan toch niet ‘voor 99% zeker’ van zijn zitje bij Jordan. Diverse bronnen melden dat de Italiaan het team geen bankgarantie zou kunnen geven. Intussen zou Eddie Jordan al een nieuw voorstel richting Jos Verstappen hebben gestuurd. Voorlopig wil niemand dat echter officieel bevestigen.

Het was het AD dat deze ochtend met het nieuws uitpakte. Volgens hen en ook volgens The Guardian zou Pantano dan toch niet over de nodige centen voor het tweede Jordan-zitje beschikken. Meteen de reden waarom Jordan opnieuw contact zou opgenomen hebben met Jos Verstappen. De Limburger zou een hoger salaris aangeboden gekregen hebben, maar in het kamp van de Nederlander blijft het nog steeds kalm.

Pas na heel wat proberen en aandringen kregen we van Verstappens persoonlijke manager Vermeulen te horen dat "In de F1 alles mogelijk is. Het is pas afgelopen als er iemand effectief in die tweede Jordan zit." Meer info kregen we niet los uit het Verstappen-kamp en zoals gewoonlijk onthoudt ook Jordan zich weer van elk commentaar.

Intussen hebben we na lang zoek wel enkele onafhankelijke en betrouwbare bronnen die ons melden dat er toch heel wat voorbereidingen zouden getroffen worden voor een presentatie in Dordrecht. Ook bij Trust wordt echter geen commentaar gegeven. We houden jullie in elk geval op de hoogte.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 17:00
Verwijderd
hehe

ik ga gewoon keihard lachen als Jorden op het laatst met een 3de-rangs coureur aan komt zetten die elke race gewoon achter de minardi's aanrijdt (tenzij het onze Jos is natuurlijk, maar die hoop heb ik ondertussen wel opgegeven).
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 17:23
DopeBean
DopeBean is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 12-02-2004 @ 18:00:
hehe

ik ga gewoon keihard lachen als Jorden op het laatst met een 3de-rangs coureur aan komt zetten die elke race gewoon achter de minardi's aanrijdt (tenzij het onze Jos is natuurlijk, maar die hoop heb ik ondertussen wel opgegeven).
ik denk nie da je die hoop moet opgeven. ik denk da de kanse tog weer gestegen zijn na ongeveer 60 % hoop dak er binnekort 99,9 % van kan make
zolang die pantoffel maar geen cente bij elkaar krijgt.
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:00
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 12-02-2004 @ 17:30:
The soap continues
het onderstaande las ik op f1racing.nl
UPDATE

Bronnen bij het Jordan-team wisten F1Racing.nl intussen te melden dat Trust eruit is met het Jordan-team. De bal ligt nu in het kamp van Verstappen. Diens management legt momenteel de laatste hand aan het contract. Indien het management van Verstappen er ook uit komt met het Jordan-team zou de deal eindelijk rond moeten zijn.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:09
DopeBean
DopeBean is offline
goed heren dames bij deze wil ik u het bedroevende maar keiharde waarheid vertelle dat Jos Verstappen niet zal rijden voor jordan maar die sumpele pantoffel kan er nix aan doen kad ut ook graag anders gezien. nu maar hope dat jordan failliet gaat
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:45
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
de BAR doet het trouwens goed in de test. Zouden ze dan eindelijk een paar successen gaan boeken?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 10:24
DopeBean
DopeBean is offline
tests zegge nie zoveel vindt ik je weet alleen welke probleme de wage heeft als ze weing rondjes kunne rijden.
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 23:02
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Tom Coronel in F1...?!
Citaat:
Datum: 18 February 2004

Tom Coronel in beeld bij Minardi

Tom Coronel doet na jaren van verwoede pogingen weer een nieuwe poging om in de Formule 1 te komen. Enkele jaren geleden werd hij door sommigen al de beoogd opvolger van Jos Verstappen genoemd, echter kwam een Formule 1-carričre nooit van de grond. De Formule Nippon-coureur was onder meer in beeld bij het toenmalige team Arrows om een stoeltje te bemachtigen. Dat mislukte.

Vandaag werd bekend dat Tom Coronel een overeenkomst heeft gesloten met een van de sponsoren van Minardi, sanitairgigant Wilux uit Woerden. Directeur Ruud Wildschut kon met trots aankondigen dat hij rond gekomen is met de Nederlander, en voor Wilux zelf was er ook goed nieuws: bij de presentatie van de Minardi op 4 maart in Melbourne zal het team omgedoopt worden in Wilux Minardi F1-team. European verliest daarmee haar voorkeursbehandeling als titelsponsor.

''Het is echt ongelofelijk'', zei Coronel (31) woensdagavond. ''Drie weken geleden ben ik gebeld door Wildschut en vandaag moest ik me melden op vliegveld Zestienhoven bij Rotterdam. Daar is het uiteindelijk rondgekomen. Ik sta er nog steeds een beetje van te klappertanden. Maar wat heb ik te verliezen? Ik kan één van de twintig coureurs in de Formule 1 worden en daar had ik nooit meer rekening mee gehouden.''

Hoezeer de overeenkomst met Wilux goed nieuws is voor Tommy-San, is het nog niet geheel zeker dat hij reserverijder bij het Italiaanse team wordt, laat staan Grand Prix-coureur. Voor dat eerste moeten de rare sprongen van een mogelijke grote Chinese sponsor afgewacht worden. Stoddart wacht namelijk met smart op meer geld, maar het bedrijf heeft de eerste termijn niet betaald. Mocht deze niet voldaan worden, dan is de weg vrij voor Wilux om Tom Coronel naar voren te schuiven. De Nederlander mag dan aan de slag als reserverijder, en mag op de vrijdagen en testdagen de wagen besturen.

''Bij de onderhandelingen over de deal hebben we inspraak geëist bij het aanstellen van een eventuele nieuwe rijder voor het team. Na een aantal gesprekken hebben we gekozen voor Coronel, mits hij in tests aantoont capabel te zijn. Voor aanvang van het seizoen zal hij nog testen met Minardi en waarschijnlijk wordt hij ook testcoureur bij de vrijdagsessies'', liet woordvoerder Arno Pieterse namens Wilux weten.
Hoezo verrassend nieuws...?
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 06:59
Verwijderd
ik denk niet dat we zijn poging al te serieus hoeven te nemen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:27
DopeBean
DopeBean is offline
zou zomaar kunne da ie in gaat valle in hetr seizoen hebbe we tog een nederlander in de F1
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 17:32
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 19-02-2004 @ 07:59:
ik denk niet dat we zijn poging al te serieus hoeven te nemen
Ik denk dat de kans groter is dat Coronel gaat rijden dit jaar, dan dat Jos nog een team gaat vinden...

Een aantal buitenlandse F1 sites hebben dit nieuws ook al op hun site gezet, dus het is waarschijnlijk toch wel serieus.

Baumgartner heeft nog niet veel goeie dingen laten zien bij de tests en hij neemt ook nog veel minder geld mee dan dat ie een aantal weken terug mee zou nemen. Ik denk dat de kans er best wel is dat Baumgartner na een paar races gaat worden vervangen door Coronel (vooral nu Willux waarschijnlijk hoofdsponsor wordt).


Om aan te geven dat Baumgartner niet bepaald de snelste is:

Imola dag 3

1. Luca Badoer—Ferrari—1:31.078—54
2. Jarno Trulli—Renault—1:31.346—28
3. Giancarlo Fisichella—Sauber-Petronas—1:32.406—48
4. Felipe Massa—Sauber-Petronas—1:32.662—51
5. Fernando Alonso—Renault—1:33.147—48
6. Giorgio Pantano—Jordan-Ford—1:35.341—52
7. Nick Heidfeld—Jordan-Ford—1:35.502—29
8. Zsolt Baumgartnet—Minardi-Cosworth—1:39.044--54


3,5 Seconden achter de Jordans is niet goed te noemen.
(Wel moet gezegt worden dat het regende, maar ook dan mag je niet zoveel trager zijn)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 21:18
DopeBean
DopeBean is offline
http://www.f1news.nl/index.php?id=2296

helaas pindakaas tis nederland gewoon niet gegund
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 21:31
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
DopeBean schreef op 19-02-2004 @ 22:18:
http://www.f1news.nl/index.php?id=2296

helaas pindakaas tis nederland gewoon niet gegund
als je nou es oplet dan weet je dat de nederlandse media wereldkampioen hoopgeven en onzin praten is.
ik geloof echt nergens meer wat van als het nederlandse rijders betreft.

de enige waar ik nog beetje hoop voor de 'toekomst' op heb is christijan albers. Dus eerst eens dit seizoen dtm kijken en dan zien we wel verder hoe het met em gaat..
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 08:07
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Even een mooie afsluiter voor het voorbereidingsverhaal.
De verstappensoap nu eens vanuit de ogen van jos en huub.
Bron: sportgedeelte telegraaf.


Akkoord genegeerd


AMSTERDAM, vrijdag
Over exact een week gaat het nieuwe Formule 1seizoen in Australië van start, maar waar Jos Verstappen vorig jaar nog voor de traditionele groepsfoto mocht poseren, zal de Nederlander ditmaal ontbreken. Dat het stoeltje aan de neus van ´Jos the Boss´ voorbij is gegaan, wordt vanzelfsprekend vooral door de Nederlandse autosportwereld en de vele duizenden Verstappen-fans in het algemeen en de betrokkenen in het bijzonder diep betreurd. Terwijl ´een deal´ tussen Verstappen, zijn managers Huub Rothengatter en Raymond Vermeulen, de Nederlandse hoofdsponsor Trust en renstalhouder Eddie Jordan zo dichtbij was. Alleen de handtekeningen van de coureur, sponsor Michel Perridon van Trust en Jordan leken nog te ontbreken om de Nederlandse topcoureur voor de Formule 1 te behouden.
Waar en hoe is het misgegaan? Een reconstructie op basis van de nu bekende feiten. Niet alle puzzelstukjes zijn beschikbaar, maar er verschijnt na weken wel een helder beeld van de gebeurtenissen.
Jordan en Perridon wezen beiden de zondebok aan. Op 16 februari vaardigden zij elk afzonderlijk, maar wel na gezamenlijk overleg, een persbulletin uit waarin vooral ´agent´ Huub Rothengatter de zwartepiet kreeg toebedeeld. Hem werd verweten zich onwrikbaar op te stellen en voor Verstappen een te hoog salaris te eisen. Perridon nam ten opzichte van Rothengatter zelfs het woord ´hebzucht´ in de mond. In de weergave van wat op een ´soap´ was gaan lijken, blijkt echter dat Rothengatter c.s. helemaal niet die geldwolven zijn waarvoor zij werden uitgemaakt.
Zou het dan al mis zijn gegaan nadat Perridon na een hoogopgelopen ruzie in oktober 2003 Rothengatter buitenspel zette? Daar lijkt het verdacht veel op, want Perridon dacht in de daaropvolgende drie maanden alleen de onderhandelingen met Jordan te kunnen voeren. Hij riep op 23 januari zelfs dat hij in principe akkoord was met de Ier. In de komende dagen zou dan het definitieve contract worden uitgewerkt. Hij was in zijn enthousiasme echter voorbijgegaan aan het feit dat binnen zo´n contract ook aan de wensen van de coureur moet worden voldaan. Dat bleek een hindernis te zijn die niet zonder de ervaren Formule 1-onderhandelaar Rothengatter genomen kon worden.
Om uit de impasse te komen werd de manager op 2 februari gevraagd weer aan te schuiven. Een dag later vertrok hij samen met Vermeulen en Trust-representant Muriël Wolda naar Engeland, waar met Jordans commercieel directeur Ian Phillips werd onderhandeld. Rothengatter kwam een principeakkoord overeen met Phillips waarbij niet over geld maar over exposure-ruimte op de wagen werd gesproken; uiteraard bedoeld om die voor de coureur te gelde te maken. Wolda moest met betrekkingtot de sponsorovereenkomst overleg plegen met Perridon. Op 5 februari werd de stekker echter plotseling uit de onderhandelingen getrokken op een moment dat voor de eerste keer een ´deal´ gemaakt had kunnen worden waarin alle partijen zich hadden kunnen vinden.
Een dag later belde Perridon in een emotionele bui Jordan op en vertelde hem dat een bevriende advocaat een poging zou doen de breuk te lijmen. Rothengatter zou vervolgens Perridon en beider partners voor een etentje uitnodigen. Tijdens die genoeglijke verzoening kwamen de heren overeen wat Jos mocht gaan verdienen, inclusief o.a. een sticker op de neus van de Jordan-wagen die door de coureur in geld mocht worden vertaald.
Deze ´basisdeal´ werd de volgende dag door Perridon aan Jordan bevestigd. Hij beloofde ook meer geld te investeren in ruil voor een betere Trust-ruimte op de wagens. Op diens beurt zegde Jordan hem de opstaande flapjes op beide kanten van de voorvleugel toe (een aantrekkelijke positie, red.) vanwege de extra sponsorinvestering. Op 12 februari luidde het voorstel voor het sponsorcontract dat Trust die genoemde voorkant zou krijgen en dat de Trust-sticker op de neus ´op verzoek van Mr. Perridon werd verwijderd´.

Dezelfde dag stuurde Jordan nog een bericht waarin op verschillende punten het rijderscontract was aangepast en alle punten exact werden gehonoreerd. Iedereen dus blij, zo leek het. Verstappen tevreden met zijn circa € 900.000 salaris (gebaseerd op een percentage van het sponsorbedrag), Rothengatter content dat zijn rijder weer onder de pannen was en voldoening bij Jordan dat de ´saga´ (lang verhaal) nu eindelijk kon worden bezegeld met handtekeningen.
Het is daarom vreemd dat Perridon over die ´basisdeal´ tijdens het etentje zegt: „Oké Huub, als jij daar tevreden mee bent, gaan we dat proberen. Als jij dat kunt krijgen bij Eddie (Jordan), is dat prima”. Maar later zegt Perridon in een interview met deze krant: „Mijn eigen sticker ga ik toch niet weggeven? Ik had al zoveel betaald!”
Die uitlating staat dan ook haaks op het eerdere bericht van Jordan waarin staat dat ´op verzoek van Mr. Perridon de sticker op de neus van de wagen wordt verwijderd´. In ruil daarvoor kreeg Trust immers de extra voorvleugel tegen extra geld.
Waarom de deal dan toch niet kon worden gesloten, blijft onduidelijk. Er is wel een vermoeden. Het aftikken van het sponsorbedrag (7 miljoen dollar) in één keer en niet in termijnen zou voor Trust en Perridon wel eens hét struikelblok geweest kunnen zijn in een moeizaam proces waarin een zondebok moest worden gevonden. Rothengatter die toegeeft in zwart-witlijnen te denken, maar wel zegt ´goudeerlijk te zijn´, was een makkelijke prooi.
Toch zegt de Larense oudcoureur: „Onder de streep is Michel (Perridon) een prima kerel. Hij heeft alleen geen idee hoe het spel gespeeld moet worden. Ik weet uit ervaring dat Formule 1-onderhandelingen op het scherp van de snede worden uitgevochten. Als je even niet oplet, word je besodemieterd. Maar ik heb alles op papier en de feiten liegen niet. Ik snap dus niet waarom ik de zwartepiet zou moeten krijgen.”
Rothengatter besluit daarna het gesprek, hij heeft al meer gepraat dan we van hem gewend zijn. Hij mijmert tot slot: „In de Formule 1 weet je het nooit. Daarom wil ik niemand beschadigen en daarom ook heb ik altijd het stilzwijgen bewaard en zuchtte ik diep als er weer onzin werd verteld en geschreven. Ik weet dat het anders in elkaar zit en dat weten andere betrokkenen ook.”
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 09:28
Verwijderd
^

bron: telegraaf
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 16:31
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 27-02-2004 @ 10:28:
^

bron: telegraaf
Eigenlijk boeien al die verhalen niet.
het feit is dat jos niet rijdt. Klaar PUNT.

Een schuldige aanwijzen komt ie echt niet ineens door in de f1
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.