Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2002, 21:52
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Dat je nog niet weet of je iets krijgt of niet... dat je dan meteen denkt dat als je even niet weet waar je het over moet hebben dat ie je dan niet meer leuk vind... Dat je bang bent om het te verpesten... Ik ben er zo bang voor... KUT ik wil gewoon zorgeen dat ie mij leuk blijft vinden.... Grrrr lastig!

Wie heeft dit ook en wat doe je eraan?
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2002, 21:59
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ja dit heb ik ook gehad, ik heb het hem toen verteld dat ik me zo onzeker voelde en toen heeft hij me duidelijk laten merken dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 22:12
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Maar het probleem is dat ik nog niet eens weet of het nu wat is of niet.... Durf het niet te vragen...
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 00:03
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Als ik jou was zou ik me er niet over uitlaten dat je onzeker bent, want uit eigen ervaring weet ik dat meiden een hekel aan onzekere jongens hebben, en ik ken die jongen niet, maar misschien vindt hij dat ook onaantrekkelijk.

Ik bedoel dus dat je niet een hele rede moet voeren hoe onzeker je wel niet bent en hoe dat komt, en je hele levensverhaal vervolgens gaat vertellen.

Wees niet bang dat hij je saai vindt ofzo.
Doe maar normaal anders kun je de boel helemaal verpesten.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Dotcom schreef:
Als ik jou was zou ik me er niet over uitlaten dat je onzeker bent, want uit eigen ervaring weet ik dat meiden een hekel aan onzekere jongens hebben, en ik ken die jongen niet, maar misschien vindt hij dat ook onaantrekkelijk.
Maar jongens niet aan onzekere meiden..dan kunnen ze zich daar een beetje over 'ontfermen' enzo..da's liev
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Dotcom schreef:
Als ik jou was zou ik me er niet over uitlaten dat je onzeker bent, want uit eigen ervaring weet ik dat meiden een hekel aan onzekere jongens hebben, en ik ken die jongen niet, maar misschien vindt hij dat ook onaantrekkelijk.

Ik bedoel dus dat je niet een hele rede moet voeren hoe onzeker je wel niet bent en hoe dat komt, en je hele levensverhaal vervolgens gaat vertellen.

Wees niet bang dat hij je saai vindt ofzo.
Doe maar normaal anders kun je de boel helemaal verpesten.


hij moet je toch nemen om wie je bent...?
dan doe je je dus aan het begin van de relatie anders voor en dan blijkt later dat je onzeker bent, das toch ook vaag...
naja....ik vinnut vaag....
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 08:59
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ja ik zit er nu ook middenin
Vanavond zie ik hem weer en ik ben nu al zenuwachtig Het stomme is dat ik normaal gesproken echt aan één stuk door kwek tegen mensen, ook tegen hem, maar nu het dichterbij komt word ik ineens heel verlegen en das niks voor mij... dus nu denk ik ook steeds van jah nou val ik misschien tegen of zo, dat ik toch niet zo spontaan ben als ik de indruk wekte...of zo... nja dit is gewoon altijd even een irritante fase waar je doorheen moet...
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 09:01
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
En trouwens.... ik vind dat je dat gewoon eerlijk moet kunnen zeggen tegen hem hoor!
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 09:02
Cameo
Avatar van Cameo
Cameo is offline
verlegen meisjes zijn lief!!!!
__________________
Als daar maar geen poëzie van komt..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 09:04
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Esmée schreef:
En trouwens.... ik vind dat je dat gewoon eerlijk moet kunnen zeggen tegen hem hoor!
Idd. Als je het gewoon bespreekbaar maakt scheelt dat al een hele hoop.
Mensen denken vaak van mij dat ik overal zelfverzekerd over ben. Dat is echt helemaal niet zo. Als ik me onzeker voel zeg ik dat echter gewoon (bijv. laatst bij zangles in een grote groep dat ik optreden best eng vind etc). Maar t feit dat je dat gewoon zegt is dan tegelijk ook weer je kracht.....dus dan denken mensen nog dat je heel zelfverzekerd bent... Haha naja dit gaat een beetje offtopic maar goed, zoals Esmée al zei...je mag het best gewoon eerlijk zeggen!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 10:50
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
Esmée schreef:
En trouwens.... ik vind dat je dat gewoon eerlijk moet kunnen zeggen tegen hem hoor!
heb ik zelf ook gewoon gedaan, en dat heeft echt niet verkeerd uitgepakt hoor...Hij kwam er zelfs mee dat hij zelf ook best wel onzeker is soms.
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 19:55
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Als ik jou was zou ik me er niet over uitlaten dat je onzeker bent, want uit eigen ervaring weet ik dat meiden een hekel aan onzekere jongens hebben, en ik ken die jongen niet, maar misschien vindt hij dat ook onaantrekkelijk.

Ik bedoel dus dat je niet een hele rede moet voeren hoe onzeker je wel niet bent en hoe dat komt, en je hele levensverhaal vervolgens gaat vertellen.

Wees niet bang dat hij je saai vindt ofzo.
Doe maar normaal anders kun je de boel helemaal verpesten.
Jij moet echt het leven wat positiever in gaan zien, jongen..Je bent zo verbitterd..je vindt jezelf onaantrekkelijk en bent onzeker en denkt dat meisjes daar niet opvallen enzo..maar dat gegeneraliseer doe je de hele tijd, terwijl niet alle mensen gelijk zijn...Er komt heus wel iemand die helemaal gek op jou wordt vanwege wie je bent, maar als je zo depri doet, is het toch niet goed voor jezelf?
Kop op hè?
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 20:27
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Is vervelend ja.. en wat kun je eraan doen? Misschien denkt hij net zoals jij, zo van 'ow jeej, strax vindt ze me niet meer leuk als ik dit en dit doe' .. en dan zou jij waarschijnlijk ook denken 'wat een onzin! ik ben hartstikke gek op hem!' Snappie? Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar wees gewoon rielekst en probeer je niet te druk te maken, want juist dan kan het misschien fout lopen.. En ik snap trouwenz niet of hij je nou echt leuk vindt of dat je het nog niet weet??
__________________
what a lovely day to shape your dreams

Laatst gewijzigd op 07-05-2002 om 20:30.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 22:09
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Citaat:
marlies schreef:


Jij moet echt het leven wat positiever in gaan zien, jongen..Je bent zo verbitterd..je vindt jezelf onaantrekkelijk en bent onzeker en denkt dat meisjes daar niet opvallen enzo..maar dat gegeneraliseer doe je de hele tijd, terwijl niet alle mensen gelijk zijn...Er komt heus wel iemand die helemaal gek op jou wordt vanwege wie je bent, maar als je zo depri doet, is het toch niet goed voor jezelf?
Kop op hè?
Ja maar ik begrijp wel een beetje wat ie bedoelt... Kijk als ik meteen op 'afspraakje' 3 mijn hele leven al blootleg kom ik ook een beetje over als een wanhopig mens, die haar problemen niet aan anderen kwijt kan (wat helemaal niet zo is natuurlijk). Maar dan kan het iets te 'zielig' overkomen...

Maar ik denk inderdaad dat er niet echt veel aan te doen is... Misschien zeggen maar ja het ligt niet aan hem het ligt gewoon aan mij... Ik wilde alleen ff controleren of er meer mensen last van hadden; ja dus!

Ach ja het is natuurlijk ook raar omdat je elkaar nog niet zo goed kent, of misschien wel kent, maar toch op een hele andere manier naar elkaar kijkt dan he! En bij kleine dingetjes ga je al twijfelen... oei hij heeft al 2 uur niet gesmst... en dan denk je hmm misschien vind ie mij al niet meer leuk... en dan krijg je een smsje en dan denk je oooooooooooooow gelukkig!

Maar het is toch lastig
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 22:12
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ja ik zit er nu ook middenin
Vanavond zie ik hem weer en ik ben nu al zenuwachtig Het stomme is dat ik normaal gesproken echt aan één stuk door kwek tegen mensen, ook tegen hem, maar nu het dichterbij komt word ik ineens heel verlegen en das niks voor mij... dus nu denk ik ook steeds van jah nou val ik misschien tegen of zo, dat ik toch niet zo spontaan ben als ik de indruk wekte...of zo... nja dit is gewoon altijd even een irritante fase waar je doorheen moet...
Ja haha zenuwachtig dat ken ik ook; ik heb 10 door het huis gelopen voor hij kwam... nog effe kijken of ik er wel een beetje goed uitzag en toch nog effe wat deo en dan toch nog effe een kauwgumpje... Maar dat is op zich wel lachen!

En ik denk inderdaad ook van; oei ben ik niet saai maar ja dat moet eigenlijk neit want als je daarover na gaat denken wordt je alleen maar saaier!
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 22:22
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Ik ook..ben echt zo'n extreem geval geloof ik. Ik probeer er niet teveel aan te denken. En het beste ervan te maken. Allemaal op me af laten komen
__________________
« GSÚS©»
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 22:26
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
dat heb ik nou dus ook
best wel kut om je af en toe zo onzeker te voelen
helemaal in zo'n beginstadium
dat heb ik nou ook wel een beetje
maar ja hij is een paar jaar ouder dan mij en heeft nog nooit een echte serieze relatie gehad
en tja........ ik heb er 1 van 2 jaar gehad
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:49
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ja dat heb ik ook!
donderdag 2 mei, hebbik eindelijk een leuke jongen ontmoet (ik chatte al een tijdje met hem) en het was dus "liefde op het 1e gezicht" ik vergat dus meteen al die andere jongens die ik toen leuk vond..
hij moest de dag erna op vakantie..
en ik ben nu zoow bang dat ie daar een leuker meisje dan mij gaat ontmoeten, naja iedereen zegt dat het wel goed komt maarja..
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2002, 02:34
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
IK KEN DIT WEL JA IS MOEILIJK!

ik heb dat ook ik ben heel onzeker en dat komt vooral door mn ex die me altijd vertelde hoe nutteloos ik wel niet was. nu heb ik dus een keilieve vriend waar k zo ontzettend blij mee ben..maar ik ben zo bang dat hij ook bij me weggaat omdat hij tzelfde gaat denken als mn ex..k weet dat hij me wel mooi vind maar ja dat vond mn ex in begin ook...ik weet soms ook niet hoe ik moet omgaan met de liefde die hij me geeft.. klinkt misschien heel dom hoor maar k weet soms gewoon niet hoe k t met m heb en ik wil m gewoon echt nooit meer kwijt want kep me echt nog nooit zo goed bij iemand gevoeld mar hoe zorg k in godsnaam dat hij ook zo over mij blijft denken??
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 08:58
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Ja, damn, ik weet precies hoe je je voelt
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 10:03
love is life
love is life is offline
Ik durfde een twee weken geleden mijn lief niet bellen omdak schrik had dat er stiltes gingen vallen en dat hem mij niet meer zo tof ging vinden enzow keistom ma het is zo
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 10:41
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ja ik zit er nu ook middenin
Vanavond zie ik hem weer en ik ben nu al zenuwachtig Het stomme is dat ik normaal gesproken echt aan één stuk door kwek tegen mensen, ook tegen hem, maar nu het dichterbij komt word ik ineens heel verlegen en das niks voor mij... dus nu denk ik ook steeds van jah nou val ik misschien tegen of zo, dat ik toch niet zo spontaan ben als ik de indruk wekte...of zo... nja dit is gewoon altijd even een irritante fase waar je doorheen moet...
herkenning. hier heb ik ook altijd last van.... en ik heb geen idee wat ik er tegen moet doen. Maar ben nu heerlijk vrijgezel dus geen last van al die gevoelens
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 23:28
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
IK KEN DIT WEL JA IS MOEILIJK!

ik heb dat ook ik ben heel onzeker en dat komt vooral door mn ex die me altijd vertelde hoe nutteloos ik wel niet was. nu heb ik dus een keilieve vriend waar k zo ontzettend blij mee ben..maar ik ben zo bang dat hij ook bij me weggaat omdat hij tzelfde gaat denken als mn ex..k weet dat hij me wel mooi vind maar ja dat vond mn ex in begin ook...ik weet soms ook niet hoe ik moet omgaan met de liefde die hij me geeft.. klinkt misschien heel dom hoor maar k weet soms gewoon niet hoe k t met m heb en ik wil m gewoon echt nooit meer kwijt want kep me echt nog nooit zo goed bij iemand gevoeld mar hoe zorg k in godsnaam dat hij ook zo over mij blijft denken??
als je ook lief voor mij blijft dan blijf ik bij je hor moppie
xxxies
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 13:57
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
heb ik ook een beetje, ik heb op een reisweek met school een goeie band met haar gekregen, toen is ze twee weken weg geweest en vanochtend toen ik naar school ging was ik erg zenuwachtig. Op school leek het wel alsof ik haar helemaal nooit heb gekend, ik wilde wel contact met haar leggen maar op een of andere manier lukte dat niet, ik zit nu met een kutgevoel. Zij heeft ook mij niet opgezocht ofzo. Ik heb nu helemaal geen idee wat ik er van moet denken, vind ze me nou leuk of niet? Ik haar in ieder geval wel. Ze zocht me in die reisweek erg vaak op en ik haar ook, het leek wel te klikken maar dan krijg je dit....

Ik voel me nu onzeker en dat kan ik neit bepaald goed gebruiken in de schoolsituatie waar ik nu inzit. Als iemand je zo negeert, hoeft dat toch niet te betekenen dat diegene niks meer voor je voelt?
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 14:06.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 14:41
Stoel
Avatar van Stoel
Stoel is offline
zucht kheb het nu ook, kweet niet of ik nou wat heb met hem, en ben nog altijd bang dat ie niet ineens op me afknapt ofzo
__________________
als de broodrooster stuk is moet ik uitkijken anders valt de giraffe door de brievenbus van mn buurjongen die net een roze olifant laat exploderen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2002, 16:26
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:
Als iemand je zo negeert, hoeft dat toch niet te betekenen dat diegene niks meer voor je voelt?
Heeft iemand hier een antwoord op?
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:28
browneyes
browneyes is offline
Dat je nog niet weet of je iets krijgt of niet... dat je dan meteen denkt dat als je even niet weet waar je het over moet hebben dat ie je dan niet meer leuk vind... Dat je bang bent om het te verpesten... Ik ben er zo bang voor... KUT ik wil gewoon zorgeen dat ie mij leuk blijft vinden.... Grrrr lastig!

Wie heeft dit ook en wat doe je eraan?


Ik voel me pucies hetzelfde!!! Op dit moment...
maar zogauw ik hem zie, zeg ik dat tegen hem...ik zit nu zo ongeveer te w88 totdat ie es op msn komt...maar als ik jou was, zou ik je gevoelens uitspreken, misschien kom je er dan achter dat je angsten nergens voor nodig zijn en kun je pas echt genieten van je verkering!!!
Just talk about it and everything is gonna be allright!!

sterkte!!

liefsss
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:31
browneyes
browneyes is offline
Anal Avenger schreef:
Als iemand je zo negeert, hoeft dat toch niet te betekenen dat diegene niks meer voor je voelt?
--------------------------------------------------------------------------------


Heeft iemand hier een antwoord op?


Het kan zijn dat ze zich zelf net zo onzeker voelt...en dat ze niet op je af durfde te lopen? ik ben n meisje en ik vind n jongen vaak genoeg leuk, en durf soms dan nog niet op hem af te lopen..
dus meebie dat ze je ook wel ziet zitten, of gewoon vrienden dat kan ook, maar durfde ze zelf ook nie zo goed..loop op haar af en zie wat er van komt!! suc6!!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 17:58
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
En ik denk inderdaad ook van; oei ben ik niet saai maar ja dat moet eigenlijk neit want als je daarover na gaat denken wordt je alleen maar saaier! [/B][/QUOTE]

Je snapt het helemaal! Daarom, een tip.. blijf vooral jezelf ik bedoel hij vindt je toch wel leuk om wie je bent! En open kaart spelen lijkt mij het beste.

Nog ff Offtopic

Ik merk het altijd aan mezelf.. als ik wil dat iemand me leuk of aardig vindt of slim of wat dan ook dan ga ik letten op wat ik zeg.. nadenken voordat ik iets zeg!! Dit is echt het ergste wat mij kan overkomen, dan val ik helemaal stil en denkt juist iedereen dat ik heel erg onzeker ben! Superirritant want andere mensen die me kennen vinden me juist heel erg spontaan enz
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:05
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
browneyes schreef:
Anal Avenger schreef:
Als iemand je zo negeert, hoeft dat toch niet te betekenen dat diegene niks meer voor je voelt?
--------------------------------------------------------------------------------


Heeft iemand hier een antwoord op?


Het kan zijn dat ze zich zelf net zo onzeker voelt...en dat ze niet op je af durfde te lopen? ik ben n meisje en ik vind n jongen vaak genoeg leuk, en durf soms dan nog niet op hem af te lopen..
dus meebie dat ze je ook wel ziet zitten, of gewoon vrienden dat kan ook, maar durfde ze zelf ook nie zo goed..loop op haar af en zie wat er van komt!! suc6!!
ja, ik snap wat je bedoelt, alleen vind ik het echt verschrikkelijk vreemd dat dit gebeurd terwijl we 2 weken geleden 5 uur achter elkaar met elkaar hebben zitten praten

maar ik zal haar morgen eens aanspreken en dan zie ik wel hoe het zit, vrienden lijkt me ook leuk, als ze me maar niet negeert

dankje voor je reactie
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Jij ongesteld, hij "in the mood"
bierkoning
14 06-06-2011 20:21
Liefde & Relatie Het ontbreken van vertrouwen.
Yana
5 21-05-2006 20:53
Liefde & Relatie Ik weet het even niet meer..
Mariekje*
15 13-09-2005 17:05
Liefde & Relatie Levenslang vrijgezel?
Mark Almighty
278 13-03-2004 09:10
Liefde & Relatie Onzeker in (begin van) relatie?
Esmée
10 07-12-2002 20:04
Liefde & Relatie (*help* ) ongemakkelijk voelen over het verleden van partner
David
23 12-10-2002 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.