Oud 18-11-2014, 21:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Deel hier je favoriete blogs, website's of webshops op het gebied van Lifestyle, Fotografie, Fashion, Wonen en Beauty. Je eigen blog introduceren mag natuurlijk ook, reclame voor je eigen webshop wordt niet gewaardeerd.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 27-11-2014 om 19:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2014, 20:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn favoriete blogs:

Marjolean.nl:
"Hi! Ik ben Marjolein en welkom op mijn site! Ik ben 23 jaar en ik schrijf hier vooral over beauty, maar ook over andere dingen die ik interessant vind. Meer over mij kun je hier vinden. Have fun reading! ♥" Ze schrijf veel over beauty, maar maakt ook echt prachtige foto's. Ik ben jaloers op haar lenzen

knusheidvanhetleven.nl
"Twentysomething huisvrouw genaamd Emma uit Groningen. Dol op haar vriend J., katten Jack & Sparrow en hond Olly. Houdt van organiseren, haar Filofax agenda's, het huishouden doen en bezig zijn met de inrichting van haar huis. Gek op haken, lezen, bakken, bordspelletjes, tv series en het strand. Een suffe huismus dus, maar daar is ze heel erg trots op!" Ik volg Emma al sinds haar vorige blog waar ze ook veel schreef over haar pijnstoornis. Ik vind het gaaf dat ze altijd zo positief overkomt Geen blog die ik altijd lees, maar wel ééntje die leuk is om op rond te kijken.

http://blog.sabinemetz.nl/
"Welkom! Ik ben Sabine, een 23-jarige fotografe uit Arnhem, en dit is mijn blog. Van fotografie tot piercings en van films tot haarverf, ik deel het hier met jullie. Veel plezier!"
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-12-2014, 19:10
Jordyqwerty
Jordyqwerty is offline
Ik ben begonnen met een website over van alles en nog wat. Ik heb de website pas opgericht, maar ik ben er nog lang niet klaar mee. Ik ben wel bezig met nieuwe berichten posten. Elke dinsdag en donderdag post ik berichten (dit moet namelijk voor mijn opleiding). Zouden jullie graag mijn website willen bezoeken? Tips zijn altijd welkom!

https://leerdamsecourant.wordpress.com
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 19:34
Schnitzel
Schnitzel is offline
Mijn beste tip in de categorie online shoppen is http://www.veelsale.nl
Deze site stuurt je een mailtje zodra de uitverkoop begint en je favoriete kledingstukken afgeprijsd worden. Super handig, heb er al heel wat goede deals mee uitgesleept
__________________
Auf Wienelschnitzel ~~ www.wienel.tk ~~ Auf Wienelschnitzel
Met citaat reageren
Oud 17-03-2015, 19:53
Floortje.love
Floortje.love is offline
Ik ben sinds kort mijn eigen blog begonnen over beauty en creativiteit, vind het erg leuk hier over te schrijven, maar ook blog's van anderen te lezen. Qua beauty kijk ik vaak op beautygloss.nl of misslipgloss.nl, zijn toch ook wel de grootste beautyblogs.
Ik ben ook altijd op zoek naar DIY blogs.

Misschien leuk om een kijkje te nemen op mijn blog www.bellecreation.nl maar als jullie zelf nog leuke DIY blogs kennen hoor ik die ook graag!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2015, 20:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Nog een hele leuke blog van twee creatieve bloggers: http://www.thelifefactory.be/
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-07-2015, 20:55
xgirlstime
xgirlstime is offline
Hoi sinds juni hebben wij een site genaamd www.xgirlstimeofficial.blogspot.com
We schrijven over DIY, Make-Up, Beauty, Inner Beauty en nog veel meer
Maar je kan ook een mail sturen en om dat ook gemakkelijker te maken zijn we lid van dit forum geworden.
Dus als je ergens mee zit kun je kijken op de site of er al iets op staat over je probleem of gelijk een PM sturen

~Redactie xgirlstime
__________________
Halllo! Wij zijn Bubble, BadGirl, BlueEyes, BeautyBabe en Boo. Samen hebben wij een blog genaamd xgirlstimeofficial.blogspot.nl!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2016, 07:07
Simmim
Avatar van Simmim
Simmim is offline
Mooie mensen,

Ik heb van de week onderstaand filmpje in elkaar gezet met een vriendin van me, Ik vroeg me af of jullie het een leuk filmpje vinden of niet.



Feedback is welkom.

Much Love.

Laatst gewijzigd op 09-08-2016 om 14:35.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2016, 23:49
Simmim
Avatar van Simmim
Simmim is offline
Feedback is welkom
__________________
Check me out on YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg
Met citaat reageren
Oud 10-03-2017, 22:11
Richard1
Richard1 is offline
www.tienerlifestyle.blogspot.nl is een blog waarin ik allerlei problemen behandel. Het maakt mij niet wat voor problemen, ik vind alles best! Je kan ook een vraag inzenden
Met citaat reageren
Oud 10-03-2017, 22:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
www.tienerlifestyle.blogspot.nl is een blog waarin ik allerlei problemen behandel. Het maakt mij niet wat voor problemen, ik vind alles best! Je kan ook een vraag inzenden
Het idee achter je blog is erg leuk, maar als ik de site zo zie ziet het er wel een beetje out-dated uit. Alsof het de hobby-blog van een 50er is, in plaats van een hip jongerenplatform. Aan de uitstraling van je site kan je vrij makkelijk wat veranderen met een mooie template en misschien zelfs een logo voor jullie blog.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-03-2017, 21:28
Richard1
Richard1 is offline
Citaat:
Het idee achter je blog is erg leuk, maar als ik de site zo zie ziet het er wel een beetje out-dated uit. Alsof het de hobby-blog van een 50er is, in plaats van een hip jongerenplatform. Aan de uitstraling van je site kan je vrij makkelijk wat veranderen met een mooie template en misschien zelfs een logo voor jullie blog.
Hoi ik hoop dat het er nu al een stuk moderner of mooier overkomt.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2017, 21:28
Richard1
Richard1 is offline
En voor de mensen thuis, er staat een nieuw artikel op ditmaal een recensie over : King Kong Skull Island! Kijk gauw op www.tienerlifestyle.blogspot.nl
Met citaat reageren
Oud 11-03-2017, 21:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoi ik hoop dat het er nu al een stuk moderner of mooier overkomt.
Dat scheelt een hoop ja! Misschien is het nuttig om wat tips voor beginnende bloggers te lezen, zodat je je content nog aantrekkelijker kunt maken (met mooie foto's bij elke artikel bijvoorbeeld) en hoe je mensen naar je blog kunt trekken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-03-2017, 21:59
Richard1
Richard1 is offline
Citaat:
Dat scheelt een hoop ja! Misschien is het nuttig om wat tips voor beginnende bloggers te lezen, zodat je je content nog aantrekkelijker kunt maken (met mooie foto's bij elke artikel bijvoorbeeld) en hoe je mensen naar je blog kunt trekken.
Via forums is dat heel gemakkelijk en sociale media. Dus voor de mensen thuis het Facebook acc komt eraan
Met citaat reageren
Oud 11-03-2017, 22:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Via forums is dat heel gemakkelijk en sociale media. Dus voor de mensen thuis het Facebook acc komt eraan
Spammen (zoals hier op het forum bij elk berichtje een update plaatsen) word over het algemeen niet als heel positief ervaren. Zorg dat je blog en de promotie daarvan zo goed is dat mensen vanzelf terug komen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 23:18
Richard1
Richard1 is offline
Het is alweer een tijdje geleden, maar er staan bordenvol nieuwe blogs op, dus snel kijken op www.tienerlifestyle.blogspot.nl!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2019, 15:07
petronella1900
petronella1900 is offline
Hi girls, ik vind de kanten juken van fashionchick erg leuk! wat jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.