Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2003, 15:41
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Zijn er mensen die daar aan mee doen? Vertrouw jij zoiets? Heb je er al eens geld van binnen gekregen?

Ik wel, ik heb er eens 10 euro mee verdiend, sindsdien verloopt het sparen iets minder snel. Het is slechts een kwestie van een mail lezen, op een link klikken en geld verdienen.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Advertentie
Oud 04-01-2003, 15:43
Verwijderd
Ik ben ook lid van een van die bedrijven. Eerst lukte het wel, maar nu spaar ik daarmee zelden nog geld (ik sta omgerekend ongeveer op 4,5 euro ).
Oud 04-01-2003, 15:47
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Zijn er mensen die daar aan mee doen? Vertrouw jij zoiets? Heb je er al eens geld van binnen gekregen?

Ik wel, ik heb er eens 10 euro mee verdiend, sindsdien verloopt het sparen iets minder snel. Het is slechts een kwestie van een mail lezen, op een link klikken en geld verdienen.
Ikku ook, happymail ofzoiets ging failliet, voorderest doe ik er nog aan eentje mee (zal wel dezelfde zijn als jij) en nog eentje waarbij je zelf naar een site moet om links te klikken. Heb al 25 euro verdiend, maar ik vind het eigenlijk maar niks.

Verder doe ik af en toe mee met een onderzoek, waarbij ik totaal al meer dan 30 euro heb verdiend. Dat vind ik wat leuker en ook beter, onderzoek is wel interessant.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 04-01-2003, 15:48
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
hoe krijg je dat dan op je rekening..
Hm, zou het niet vertrouwen,
dus ook niet aan meedoen denk ik.
__________________
Drie.
Oud 04-01-2003, 15:52
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
hoe krijg je dat dan op je rekening..
Hm, zou het niet vertrouwen,
dus ook niet aan meedoen denk ik.
Gewoon, gestort.
En dat onderzoek dan krijg je VVV-bonnen thuis gestuurd of WWW-bonnen. Dat onderzoeksbureau vertrouw ik 100% (is een bekende).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 04-01-2003, 16:08
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik doe het maar erg veel krijg ik er niet voor.
ik krijg ook niet zoveel van de emails
een per maand en dan houdt het wel op
__________________
De man die bakt
Oud 04-01-2003, 16:10
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
hoe krijg je dat dan op je rekening..
Hm, zou het niet vertrouwen,
dus ook niet aan meedoen denk ik.
Je geeft je rekeningnummer door. Daar kunnen ze nooit iets afhalen, alleen iets opstorten en dat is ook gebeurd.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 04-01-2003, 16:13
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
ja heb ik weleens gedaan geloof ik...
weet iemand nog een site ofzo waar je je daarvoor kan aanmelden?
en met zo'n onderzoek waar gaat dat dan precies over?
__________________
________________
Oud 04-01-2003, 16:17
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
*-MissEvil-* schreef:
ja heb ik weleens gedaan geloof ik...
weet iemand nog een site ofzo waar je je daarvoor kan aanmelden?
en met zo'n onderzoek waar gaat dat dan precies over?
Ik weet er wel een paar, mail me maar anders, ik ga het niet hier neerzetten.

Onderzoek gaat over vanalles. Van mobiele telefonie tot eten of politiek.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 04-01-2003, 16:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
ekki schreef:

Verder doe ik af en toe mee met een onderzoek, waarbij ik totaal al meer dan 30 euro heb verdiend. Dat vind ik wat leuker en ook beter, onderzoek is wel interessant.
Wat is de link van dat onderzoekbureau?
Ik zelf doe namelijk best wel vaak mee aan onderzoeken (jaja, kvind 't leuk ), maar ken geen site waar je d'r ook voor betaald krijgt...
Of is dat dat je kans maakt op geld/bonnen en dat jij toevallig al een paar keer geluk hebt gehad?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-01-2003, 16:52
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik doe mee aan onderzoek bij intomart.

Wil je meer weten, bel me dan maar even. Ik ga hier, zoals ik al had gezegd, geen links neerzetten.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 04-01-2003, 17:00
*maai*
Avatar van *maai*
*maai* is offline
Citaat:
ekki schreef:
Ik doe mee aan onderzoek bij intomart.
www.intomart.nl
__________________
.::: Blow me a kiss and I'll be happy the rest of my life :::.
Oud 04-01-2003, 17:03
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
*maai* schreef:
www.intomart.nl
Mjah, dat lijkt me niet zo moeilijk.
Net als dat ik het over happypoint had: www.happypoint.nl

Maar ik wil gewoon geen url's hier hebben waarin mensen hun eigen referentieblaat neerzetten enzo, vind ik niet goed. Vandaar.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 04-01-2003, 17:10
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
Citaat:
ekki schreef:
Ik doe mee aan onderzoek bij intomart.

Wil je meer weten, bel me dan maar even. Ik ga hier, zoals ik al had gezegd, geen links neerzetten.
wat is je telefoonnummer?
Oud 04-01-2003, 17:14
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Ja ik zit er bij verschillende, ook bij Intomart, 2Mail is ook een goede en verder euroclix en nog een paar onderzoeksbureaus.
Is een kleine moeite en de verdiensten zijn mooi meegenomen
Oud 04-01-2003, 17:37
H@nk
H@nk is offline
Ik gebruik vooral de buitenlandse, zoals tassias paid links enzo, daar kan je tenminste nog echt wat verdienen ($1 per dag ongeveer)
Oud 04-01-2003, 17:59
Verwijderd
ik deed mee aan euroclix, heb daar 10 euro tegoed.. Alleen je moet 16 zijn eigenlijk.. En ik wist/weet niet of je dat geld met een foute geboortedatum ed ook kunt krijgen.. Dus het staat daar nog een half jaar ofzo.
Oud 04-01-2003, 18:17
Verwijderd
Citaat:
marianne22 schreef:
ik deed mee aan euroclix, heb daar 10 euro tegoed.. Alleen je moet 16 zijn eigenlijk.. En ik wist/weet niet of je dat geld met een foute geboortedatum ed ook kunt krijgen.. Dus het staat daar nog een half jaar ofzo.
maakte bij mij niks uit, moet je gewoon ff een geboortedatum invullen, waar je 16 of ouder bent.
Ik heb hier 2-3 jaar geleden ook aan mee gedaan, maar ik begon het langzamerhand een beetje zat te worden. In het begin haalde ik best wat punten, maar 1000 punten (10 euro) is veel hoor, ben er een jaar ofzo bezig mee geweest.
Ads door Google
Oud 04-01-2003, 19:41
Gimson of Gloin
Gimson of Gloin is offline
IK heb er nou ééntje (zinngeld) maar die gaat erg langzaam met sparen e.d.. Voordeel is wel dat je je mening kan geven en daar ook geld voor krijgt. Bij Euroclix heb ik ook meegedaan, 10 € gekregen en ik ben daarna weer mee gestopt omdat ik er geen zin in had.
Oud 04-01-2003, 20:52
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Ik heb me alleen aangemeld bij EuroClix, waar ik inmiddels 1400 Clix bij elkaar heb gespaard. Ik wacht tot ik er 2000 heb (duurt nog wel even), want bij 1000 krijg je €10 en bij 2000 is dat €25 ), maar daarna stop ik er ook maar mee denk ik.

Verder krijg ik af en toe email-onderzoekjes binnen waar een aantal winnaars uit wordt getrokken als je meedoet. Dan krijg je geld of een bon of whatever.
Oud 04-01-2003, 22:57
Thomas
Thomas is offline
Doe er niet aan mee, vertrouw het voor geen meter.
Oud 04-01-2003, 23:20
blaatje0000
blaatje0000 is offline
De meeste Nederlandse bedrijven zijn zeker te vertrouwen, zoals Euroclix en Intomart. Je doet je klikwerk of enqeutes invullen, en je krijgt er geld voor terug, gestort op je rekening.
Je moet wel wat geduld hebben wil je 10 euro bijelkaar 'gespaart' hebben..

Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 00:15.
Oud 05-01-2003, 00:14
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Samen met een kameraadje eens een website online gezet, op geocities.com en na een tijdje kregen we op dat mailadres een mailtje of we geen reclame banner wilde plaatsen, sinds toen verdiende we zo'n €500 per maand, door oa mails en die banners dus.

Owja, na een half jaar ofzo hebben we die website laten doodgaan, en nu bestaat hij niet meer.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 05-01-2003, 11:18
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik doe er wel aan mee aan sommige. Met puur alleen emails verdien je niet veel. Het gaat vooral op banners en dergelijke op je site ofzo.

Doe er wel aan mee aan sommige. Puur tot nu toe alleen emails enzo. maar ga ook een aantal banners op me site zetten.

Er is hier iemand die al vet veel ermee verdient heb. Zou hem er ff heensturen.
Oud 05-01-2003, 11:19
TMLWKY
Avatar van TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik heb 650 euro verdiend... en dan ben ik aangemeld bij EuroClix, MoneyMiljonair en Zinngeld

Het werkt goed als je zorgt dat andere mensen via jou lid worden

Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 11:24.
Advertentie
Oud 05-01-2003, 14:03
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
jah euroclix heb ik ook een tijdje gedaan en ook ooit een bedrag van op mn rekening gekregen, verder nooit meer gedaan eignelijk... kank wel weer een keer doen..
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 05-01-2003, 14:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
ekki schreef:
Ik doe mee aan onderzoek bij intomart.

Wil je meer weten, bel me dan maar even. Ik ga hier, zoals ik al had gezegd, geen links neerzetten.
thanx.
kheb hem inmiddels gevonden
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-01-2003, 14:14
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Martin1985 schreef:
wat is je telefoonnummer?
haha, ik snap nu je reply pas (sorry). ik bedoelde natuurlijk mail ipv bel (ik denk dat ik net gebeld werd ofzo).

sorry.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 06-01-2003, 12:28
Debris
Debris is offline
hmmjah ik vertrouw die sites nooit zo, vage zooi..

en het is meestal heel veel werk voor 10 euro ofzo, laat dan maar zitten
Oud 07-01-2003, 01:41
Verwijderd
EuroClix is wel een leuk bedrijf (ik werk er ) en die betalen ook echt uit... zelf doe ik alleen mee voor Stichting Aap.

Voor zover ik weet maakt het eigenlijk niets uit of je een verkeerde geboortedatum invult (maar zeker weten doe ik het niet)
Oud 07-01-2003, 14:23
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ekki schreef:
Ik doe mee aan onderzoek bij intomart.

Wil je meer weten, bel me dan maar even. Ik ga hier, zoals ik al had gezegd, geen links neerzetten.
ik heb je een mail gestuurd hoop dat je er op reageert
Oud 07-01-2003, 14:53
Verwijderd
Ekki: Als je nog niet hebt teruggemaild, zou je mij dat mailtje dan alstjeblieft ook kunnen doorsturen? Naar first_surrealistic_fantasy@hotmail.com. *kijkt lief*

En als het dan al verstuurd is, kan MissBi@tch 'm dan misschien doorsturen naar mij? *kijkt nogmaals lief*
Oud 07-01-2003, 20:19
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
Citaat:
ekki schreef:
haha, ik snap nu je reply pas (sorry). ik bedoelde natuurlijk mail ipv bel (ik denk dat ik net gebeld werd ofzo).

sorry.
weet ik
Oud 10-01-2003, 13:58
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Ekki: Als je nog niet hebt teruggemaild, zou je mij dat mailtje dan alstjeblieft ook kunnen doorsturen? Naar first_surrealistic_fantasy@hotmail.com. *kijkt lief*

En als het dan al verstuurd is, kan MissBi@tch 'm dan misschien doorsturen naar mij? *kijkt nogmaals lief*
*kijkt ook heel lief* want heb t mailtje nog niet gehad misschien dat jij m effe naar mij kunt sturen?? *kijkt nog een keer lief* dan heb ik misschien voor jou nog wel iets om ook via mails sturen geld te verdienen dan mail ik dat ook ff...
Oud 10-01-2003, 15:20
d0h
d0h is offline
Deze programma's zijn wel betrouwbaar over het algemeen en betalen ook echt uit. De grap is alleen dat je het met emailtjes alleen niet redt. Je krijgt gemiddeld 1 cent voor een mailtje. Je zou dan 1000 emailtjes moeten lezen voor 10 euro.
De sleutel voor succes bij dit soort programmaatjes zijn de referrals. Referrals zijn mensen die zich onder jou hebben aangemeldt. Van hun verdiensten verdien jij een percentage.
Dus als je die referrals niet weet te vinden, is het gewoon tijdverspilling.....
Oud 10-01-2003, 15:30
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
d0h schreef:
Deze programma's zijn wel betrouwbaar over het algemeen en betalen ook echt uit. De grap is alleen dat je het met emailtjes alleen niet redt. Je krijgt gemiddeld 1 cent voor een mailtje. Je zou dan 1000 emailtjes moeten lezen voor 10 euro.
De sleutel voor succes bij dit soort programmaatjes zijn de referrals. Referrals zijn mensen die zich onder jou hebben aangemeldt. Van hun verdiensten verdien jij een percentage.
Dus als je die referrals niet weet te vinden, is het gewoon tijdverspilling.....
over die referrals klopt daar verdien je het meeste geld mee.

Maar dat het tijdsverspilling is omdat je mailtjes moet lezen ben ik het niet mee eens. Je hoeft de mailtjes niet eens te lezen j emoet alleen op een link klliken nou das geen moeite.
Ads door Google
Oud 10-01-2003, 15:31
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
nog geen mailtje gehad?
ik heb er wel een aantal al verstuurd.

maar goed, allebei emailadres ingevuld en ik ga nu het mailtje tikken.

komt eraan dus en sorry!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 10-01-2003, 15:39
d0h
d0h is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
over die referrals klopt daar verdien je het meeste geld mee.

Maar dat het tijdsverspilling is omdat je mailtjes moet lezen ben ik het niet mee eens. Je hoeft de mailtjes niet eens te lezen j emoet alleen op een link klliken nou das geen moeite.
Dan mis jij de essentie van het geld verdienen met emails lezen. Het geld komt van adverteerders, die betalen jou om hun site te bekijken in de hoop wat sales te kunnen maken. Als jij alleen op die link klikt, dan hebben die adverteerders daar bar weinig aan en ben je dus eigenlijk aan het valsspelen.....
Oud 10-01-2003, 19:42
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Citaat:
d0h schreef:
Dan mis jij de essentie van het geld verdienen met emails lezen. Het geld komt van adverteerders, die betalen jou om hun site te bekijken in de hoop wat sales te kunnen maken. Als jij alleen op die link klikt, dan hebben die adverteerders daar bar weinig aan en ben je dus eigenlijk aan het valsspelen.....
Das dan jammer voor die adverteerders.
Oud 10-01-2003, 19:48
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Dus jij leest heel die mail en klikt ook nog op die links ???
Oud 10-01-2003, 19:51
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Tja het is maar waar mensen hun tijd in willen besteden...
Zelf ben ik lid van veel van dit soort programma's en wekelijks ga ik alle site's af waar ik geld voor emails krijg, en klik ik op alle nieuwe mails. Zodra iets geladen is sluit ik het gelijk af. Misschien 5 minuutjes werk en ik heb weer wat binnen.
Oud 11-01-2003, 13:54
Belle
Avatar van Belle
Belle is offline
Ik heb me net aangemeld bij Intomart en ben al lid van http://www.verdiennusnel.nl/ maar zou nog wel meer sites willen hebben dus als iemand die zou willen mailen?
jessiej_x@hotmail.com
__________________
*geen sig*

Laatst gewijzigd op 11-01-2003 om 17:07.
Oud 12-01-2003, 14:35
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
http://geld.waarzo.nl/

ik weet niet of dit nou wel mag of niet, maar ik zet hem hier toch maar even neer.. omdat iedereen van die site's zoekt..

hier staan dus heel veel links op naar site's die het(volgens hun) ook echt doen..
dus links naar site's met geld verdienen met email, onderzoeken enz..
__________________
________________
Oud 12-01-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
over die referrals klopt daar verdien je het meeste geld mee.

Maar dat het tijdsverspilling is omdat je mailtjes moet lezen ben ik het niet mee eens. Je hoeft de mailtjes niet eens te lezen j emoet alleen op een link klliken nou das geen moeite.

Als jij die e-mails niet leest dan vinden adverteerders ze minder waardevol en hebben ze er minder voorover waardoor de leden weer minder Clix krijgen. Bijvoorbeeld bij Euroclix is het tarief voor het lezen van een e-mailtje van 10 Clix gezakt naar 5 Clix. Je verpest het gewoon voor de rest...
Oud 16-01-2003, 22:43
**FrenchKiss**
**FrenchKiss** is offline
'k heb 20 euro via die euroclix al gehad, maar tegenwoordig schiet het niet meer zo op!

Al die programmas lijken in het begin zo goed, en snel te gaan, maar later krijg je altijd minder mailtjes en dingen waarmee je dat geld kan verdienen.
Oud 17-01-2003, 11:44
Verwijderd
ik weet niet of het mag, maar hier is een site die een overzicht heeft van veel van die bedrijven. als het niet mag verwijder deze post dan maar

http://www.onlinecash.nl.nu
Oud 17-01-2003, 14:05
Slither
Avatar van Slither
Slither is offline
Ik heb vroeger wel eens meegedaan met AllAdvantage, Getpaid4 en al die andere onzin, maar 't levert toch niks op. De enige manier om er snel veel geld mee te verdienen is door een uitgebreid referralnetwerk op te zetten en ik had geen zin om al m'n kennissen op te dringen dat ze zich aan moesten melden.

...en om voor dat tientje per maand nou op honderen banners te klikken en door honderden spammails te bladeren...
Oud 18-01-2003, 13:44
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik was eraan begonnen maar vond et de moeite niet waard,veel verdien je er toch niet mee.
Oud 29-01-2003, 20:53
Verwijderd
kan je dit ook als je niet Nederlands bent, want bij de voorwaarden staat er meestal, wonende te Nederland....
Oud 30-01-2003, 13:17
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
phensic schreef:
kan je dit ook als je niet Nederlands bent, want bij de voorwaarden staat er meestal, wonende te Nederland....
ja, dat probleem had ik ook..
alles is nederland of belgie..
__________________
________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Werk gezocht
ashwin2
7 28-04-2006 18:13
Beleidszaken Geld verdienen met internet
user4
1 01-03-2006 14:41
De Kantine Geld verdienen met internet.
Choke
24 23-10-2005 18:59
Werk, Geld & Recht Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$
yosji
1 14-05-2005 11:37
Werk, Geld & Recht serieuze geld verdienen
Verwijderd
1 22-01-2003 16:23
Films, TV & Radio geld verdienen??!!
reijlingmlm
2 18-11-2002 11:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.