Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2015, 18:44
12bambi34
12bambi34 is offline
zoals de titel al aangeeft, zoek ik tips of advies over gezicht cremes. ik zag bij de action potjes van garnier voor 1.99. alleen weet ik zelf vrij weinig van gezicht cremes.

ik gebruikte een tijd geleden nivea. welke gezichtcreme zou ik t best kunnen gebruiken? of welke niet?

ik ben overigens een jongen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2015, 23:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mannen hebben een heel andere huid dan vrouwen en dus ook andere huidverzorging nodig. Daarom kun je het beste gezichtsscrème kopen die voor de mannenhuid zijn gemaakt. Veel keus daarin is er niet. Bij de Etos staan wel verschillende, waaronder die van Nivea en Ganier. Welke het beste bij jou werkt, is een kwestie van uitproberen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2015, 23:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
L'Oréal een Nivea hebben een soort gel. Maar wat voor jou een goed product is hangt af van jouw huidtype. Vraag dus gerust advies bij de DA of Etos (Kruidvat of Trekpleister personeel weet dat vaak niet).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2015, 06:27
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Even verplaatst naar het goede subforum.

Waarom wil je eigenlijk zo'n crème gebruiken? Heb je een droge huid, of een ander probleem?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-03-2015, 12:45
12bambi34
12bambi34 is offline
bij de action, hadden ze garnier idd ook van 2 euro. maar ik wist niet of dat heel goed was, dus ik heb nu coco's olie gekocht. ik kreeg het advies dat dat goed was.

ik heb niet echt gezichtsproblemen, maar vond t tijd om m'n gezicht wat meer te gaan verzorgen. ik heb niet echt een droge huid, meer een gladde
Met citaat reageren
Oud 12-03-2015, 13:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Cocosolie is wel heel vet voor gewone verzorging. Dan zou ik eerder gaan voor een simpelere crème met minimaal SPF 15 zonbescherming erin. Daar heeft je huid meer aan, zeker met oog op huidveroudering, dan zo'n vet product.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2015, 17:36
12bambi34
12bambi34 is offline
dus jij denkt dat t niet echt gaat helpen voor m'n huid?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2015, 18:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dus jij denkt dat t niet echt gaat helpen voor m'n huid?
Ik weet niet wat voor huid je hebt natuurlijk, maar cocos olie lijkt me vrij vet voor de meeste huidtypen. Als je geen probleem hebt met je huid is een hele basic crème meer dan voldoende. Spf erin is goed om je huid te beschermen tegen schadelijke uv straling, dat is dus altijd goed. (Dan bedoel ik niet elke dag gewone zonnebrand crème op je gezicht smeren, dat is te vet, maar je kunt wel een product met spf erin gebruiken.)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-03-2015, 08:05
12bambi34
12bambi34 is offline
weet jij welke daar goed voor zijn toevallig? dit is nog vrij nieuw voor mij haha
Met citaat reageren
Oud 13-03-2015, 08:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gewoon een dagcrème voor de normale huid met zonnefactor. Het is toch uitproberen wat je fijn vindt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2015, 17:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
De meeste van die crèmes hebben, los van dat de vettigheid helpt tegen een (te) droge huid, geen enkele werking.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hoe verberg ik krassen/wondjes? (Snel antwoord a.u.b)
robert222
12 19-11-2012 17:42
Lichaam & Gezondheid Puistjes, help!
ashgirl
7 05-03-2012 10:54
Lichaam & Gezondheid Help me (puistjes-probleem)
dominique192
12 21-03-2011 18:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.