Oud 01-11-2004, 15:27
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
want hij had oordopjes gekocht en we zijn toen ff ergens anders geweest..


toen moesten we alsnog ff even iets kijken bij media markt en toen we er uit wouden dachten ze dat we de oordopjes hadden gestolen

kassabon laten zien.. maar dat was tegenwoordig niet goed genoeg meer..


toen moesten we met de beveiliging mee, moesten we de video's bekijken .. en toen werd het aantal overige oordopjes in die bak na getelt.. en sja

toen kwamen ze er achter dat we wel betaald hadden ( want met die kassabon kon iedereen zo even 1 ding kopen naar huis gaan en er gewoon nog 1 ophalen en zeggen dat je die betaald had )

al met al bijna een uur gezeur gehad daaro


________________
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2004, 15:51
Verwijderd
Jeetje.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 15:52
Tolchok
Avatar van Tolchok
Tolchok is offline
ja en nu?
wat verwacht je hierop voor reacties
__________________
[TSBS] ja leuk, maar ff stil
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 15:55
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Ik heb zowiezo een schijthekel aan de mediamarkt, maar whats your point?
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 16:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
mooi verhaal
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 16:08
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik heb zowiezo een schijthekel aan de mediamarkt, maar whats your point?
Citaat:
Overigens vind ik die reclame van die man met die stofzuigers wel tenenkrommend irritant.
Kort om, media markt moet dood, en de FRS eigelijk ook wel.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 16:08
Fu©k me žumžs
Fu©k me žumžs is offline
Whaha dat is echt lullig
En jullie zijn daarna gewoon weggegaan, nadat ze erachter kwamen dat je pa dat ding had gekocht? Joh, werd je pa niet kwaad ofzo, ik bedoel hij word gewoon voor dief uitgemaakt in een winkel vol mensen. Dat pikt ie toch niet?
__________________
Everybody is somebody else's weirdo
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 16:22
Verwijderd
Nee, je zet een aantal peperduur betaalde 'beveiligings'-mensen op een vader en zoon, die je verdenkt van het stelen van oordopjes. Nee, ok. En vervolgens laat je een aantal van die peperduur betaalde 'beveiligings'-mensen samen met die vader en zoon geruime tijd een aantal videootjes bekijken, terwijl alle andere dieven - nu ongehinderd door het geringe aantal 'beveiligings'-personeel - de rest van je zaak leegjatten. Duidelijk.

Natuurlijk, de gasten doen hun werk - ze zijn voor dit soort zaken ingehuurd. Maar oordopjes?! Als je vooraf weet dat het om oordopjes gaat, gaat er dan niet een belletje rinkelen, zo van: "hé, wie zou er het risico willen lopen om gepakt te worden bij het stelen van oordopjes?". Ja, stelen is stelen. Maar toch: oordopjes. Ik bedoel: en na het stelen rent de dief naar de rijendik bezochte zwarte markt voor oordopjes om ze vervolgens met een schandelijke winst te verkopen... Ik denk het ook niet.

Geloof mij, ik heb jarenlang naast die gasten gewerkt: ze kosten ongelooflijk veel geld en maar een handvol is zijn geld waard. De meesten lopen maar wat en de meeste aanhoudingen deden we zelf. Echt gebeurd: naast de 'beveiliger' staat een junk zijn geprepareerde tas in te laden met wat later bleek een stuk of 6 leren jassen, maar de 'beveiliger' had niets door. Wij wel. Over weggegooid geld gesproken...

...oordopjes...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 16:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Inf3sted Funk schreef op 01-11-2004 @ 15:55 :
Ik heb zowiezo een schijthekel aan de mediamarkt, maar whats your point?
Ik niet.
Niet dat ik daar elke dag m'n boodschappen doe.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 16:34
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Ze vragen je daar toch ook om je tas in een kluisje te zetten?
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 16:58
Verwijderd
Wel een beetje kansloos dat ze de kassabon niet accepteren. Daar staat namelijk tijdstip afrekenen, prijs en artikel op. Het lijkt me dat je daar wel redelijk sluitend mee kunt bewijzen dat je die dopjes hebt gekocht. Ik zou een klacht indienen bij het hoofdkantoor, gewoon om even lekker te etteren.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 18:00
Tińo
Avatar van Tińo
Tińo is offline
ze zijn daar indd best panisch als het om winkeldiefstal gaat, ik wou er eens weggaan na iets gekocht te hebben ,stond er beneden bij de roltrap iemand van de beveiliging klaar om te vragen waar ik ''dat doosje'' had gelaten .

En in Brussel stond ie bij de kassa en nadat ik afgerekend had moest ie heel mn tas overhoop halen en ging die helemaal kijken of de cds in t mediamarkt tasje ook wel de cds van de bon waren, echt supervaag allemaal en hij werd helemaal boos, supervaag, want ik heb nog nooit wat gestolen, oke dat staat niet op mn voorhoofd,maartoch.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 18:23
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-11-2004 @ 16:58 :
Wel een beetje kansloos dat ze de kassabon niet accepteren. Daar staat namelijk tijdstip afrekenen, prijs en artikel op. Het lijkt me dat je daar wel redelijk sluitend mee kunt bewijzen dat je die dopjes hebt gekocht. Ik zou een klacht indienen bij het hoofdkantoor, gewoon om even lekker te etteren.
Hij zegt toch net dat hij ze eerst gekocht heeft en toen weggegaan is en later weer is teruggekomen. De tijd op de kassabon was dus niet de tijd waarop hij werd aangehouden.

Citaat:
Inf3sted Funk schreef:
Ik heb zowiezo een schijthekel aan de mediamarkt,.
Hoezo dat?

Citaat:
alluman schreef:
Als je vooraf weet dat het om oordopjes gaat, gaat er dan niet een belletje rinkelen, zo van: "hé, wie zou er het risico willen lopen om gepakt te worden bij het stelen van oordopjes?".
Je wilt niet weten wat voor dingen mensen stelen, ook mensen die er op het eerste gezicht keurig netjes uitzien. Een vader en een moeder met een kinderwagen met babytje bijvoorbeeld, ziet er heel onschuldig uit totdat blijkt dat de kinderwagen wordt volgeladen met handel. Er worden juist veel oordopjes en andere kleine accesoires gejat. Maar goed, ik vind het inderdaad vrij kansloos dat er een uur besteed wordt aan oordopjes, als het nou iets duurs was...


Heb trouwens nog 1 vraag: welke MM was het?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Tińo schreef op 01-11-2004 @ 18:00 :
want ik heb nog nooit wat gestolen, oke dat staat niet op mn voorhoofd,maartoch.
Misschien een idee voor de volgende keer dat je naar de Mediamarkt gaat
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Mariebel schreef op 01-11-2004 @ 18:23 :
Hij zegt toch net dat hij ze eerst gekocht heeft en toen weggegaan is en later weer is teruggekomen. De tijd op de kassabon was dus niet de tijd waarop hij werd aangehouden.
Dat begrijp ik ook wel. Het gaat erom dat op die kassabon waarschijnlijk een tijd staat die enkele minuten of een halfuurtje ligt voor het tijdstip waarop hij werd aangehouden. Bovendien is de datum op de bon de datum van die dag. Verder vermeldt de bon ook precies eenzelfde artikel.

Natuurlijk is het geen sluitend bewijs, maar het doet toch wel zeer sterk vermoeden dat het hier gaat om iemand die gewoon heeft afgerekend, iets is vergeten en daarom even teruggaat de winkel in. Beetje lomp om zo iemand zo te behandelen, hoe begrijpelijk ook, gezien het grote aantal dingen dat daar gepikt wordt.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:27
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-11-2004 @ 19:34 :
Dat begrijp ik ook wel. Het gaat erom dat op die kassabon waarschijnlijk een tijd staat die enkele minuten of een halfuurtje ligt voor het tijdstip waarop hij werd aangehouden. Bovendien is de datum op de bon de datum van die dag. Verder vermeldt de bon ook precies eenzelfde artikel.

Natuurlijk is het geen sluitend bewijs, maar het doet toch wel zeer sterk vermoeden dat het hier gaat om iemand die gewoon heeft afgerekend, iets is vergeten en daarom even teruggaat de winkel in. Beetje lomp om zo iemand zo te behandelen, hoe begrijpelijk ook, gezien het grote aantal dingen dat daar gepikt wordt.
Ik weet (helaas) uit ervaring dat wat de MM zegt wel waar is. Er zijn mensen die zo slim zijn om de kassabon mee te nemen en vervolgens later terug te komen en nogmaals dezelfde dingen in te laden. Dan kopen ze nog even wat en gaan weg. KASSA. We hebben er idd iemand op mogen betrappen en overgeleverd aan de politie. Die werkte mee, ik en een collega hebben ook al eens een aanklacht ingediend wegens mishandeling (slaan in het gezicht) toen we een (buitenlander) wouden aanhouden wegens winkeldiefstal.
En dan ben ikj niet rasistich maar het zijn toch best vaak buitenlanders voor het kleinere % dat we die in Nederland hebben (jammerlijk dus)
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 22:06
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
wij kregen ook een lange preek te horen over hoe media markt graag de prijzen laag houd en dat als er veel gestolen word de consument alleen maar hogere prijzen moet gaan betalen..




wat ook nog was.. is dat in de tijd dat wij in dat beveiligings hok zaten en wij dus naar die camera;s zaten te staren is dat er toen iemand naar binne kwam lopen met een videorecorder die hij eerder had gekocht...en hem overkwam het zelfde..
ook hij had zich niet eerst gemeld aan die balie en gezegt dat hij nu de winkel in zou gaan en dit artikel mee naar binnen nam maar dat hij dat al eerder had gekocht ( iets wat wij ook zouden moeten doen )

wat me ook opviel, is dat ze de hele want vol met foto;s en aantekeningen hebben staan met mensen die verdacht zijn en of al eerder hebben gestolen



en toen hij de winkel uit wou werd ook hij vriendelijk verzocht even met de beveiliging dwars door de winkel mee te lopen om het even uit te zoeken..

-----------------------

conclusie:

ik vind gewoon dat media markt het dan maar heel duidelijk kenbaar moet maken, dat je nadat je een product heb gekocht, je daarna niet meer met dat product de winkel weer in kunt, ookal heb je een kassabon ( lees bewijs) dat je dat product ook hebt gekocht. Want je word echt als een winkeldief behandelt door die lui.
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 22:50
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 01-11-2004 @ 22:06 :
wij kregen ook een lange preek te horen over hoe media markt graag de prijzen laag houd en dat als er veel gestolen word de consument alleen maar hogere prijzen moet gaan betalen..

wat ook nog was.. is dat in de tijd dat wij in dat beveiligings hok zaten en wij dus naar die camera;s zaten te staren is dat er toen iemand naar binne kwam lopen met een videorecorder die hij eerder had gekocht...en hem overkwam het zelfde..
ook hij had zich niet eerst gemeld aan die balie en gezegt dat hij nu de winkel in zou gaan en dit artikel mee naar binnen nam maar dat hij dat al eerder had gekocht ( iets wat wij ook zouden moeten doen )

wat me ook opviel, is dat ze de hele want vol met foto;s en aantekeningen hebben staan met mensen die verdacht zijn en of al eerder hebben gestolen

en toen hij de winkel uit wou werd ook hij vriendelijk verzocht even met de beveiliging dwars door de winkel mee te lopen om het even uit te zoeken..

-----------------------

conclusie:

ik vind gewoon dat media markt het dan maar heel duidelijk kenbaar moet maken, dat je nadat je een product heb gekocht, je daarna niet meer met dat product de winkel weer in kunt, ookal heb je een kassabon ( lees bewijs) dat je dat product ook hebt gekocht. Want je word echt als een winkeldief behandelt door die lui.
Blijft mijn vraag: Bij welke MM??

Volgens mij moet de conclusie zijn: heb je al iets gekocht en wil je toch de winkel weer in wees dan zo slim om van de lockers gebruik te maken, die staan er niet voor niets. Of meld het in ieder geval wanneer je de winkel binnengaat, lijkt me een kleine moeite.

Verder die foto's, hoe moeten die beveiligingsmensen anders gezichten onthouden van mensen die ze verdenken?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-11-2004, 22:56
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Mariebel schreef op 01-11-2004 @ 22:50 :
Blijft mijn vraag: Bij welke MM??

Volgens mij moet de conclusie zijn: heb je al iets gekocht en wil je toch de winkel weer in wees dan zo slim om van de lockers gebruik te maken, die staan er niet voor niets. Of meld het in ieder geval wanneer je de winkel binnengaat, lijkt me een kleine moeite.

Verder die foto's, hoe moeten die beveiligingsmensen anders gezichten onthouden van mensen die ze verdenken?
welke winkel heeft er nou in godsnaam 'lockers' ? en wįįrom zou ik iets moeten melden ? je hoort er, als winkel, vanuit te gaan dat er in 1e instantie klįnten binnenwandelen, niet winkeldieven. ik zou nooit iets melden, of het moet echt iets groots zijn. Ik bedoel, wie jat er nou oordopjes ? daarnaast is een kassabon wel degelijk een wettig middel om je onschuld te bewijzen. (tip : wordt vrienden met een hele goede advocaat , je mag namelijk mensen niet dwingen hun eigen onschuld te bewijzen, en al helemaal niet hun kostbare tijd opeisen en ze tijdelijk van hun vrijheid beroven. officieel had de MM de politie in moeten schakelen, maar ja, die had waarschijnlijk iets gezegd als 'oordopjes ? trap maar dood dan joh'.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 23:01
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 01-11-2004 @ 22:56 :
welke winkel heeft er nou in godsnaam 'lockers' ? en wįįrom zou ik iets moeten melden ? je hoort er, als winkel, vanuit te gaan dat er in 1e instantie klįnten binnenwandelen, niet winkeldieven. ik zou nooit iets melden, of het moet echt iets groots zijn. Ik bedoel, wie jat er nou oordopjes ? daarnaast is een kassabon wel degelijk een wettig middel om je onschuld te bewijzen. (tip : wordt vrienden met een hele goede advocaat , je mag namelijk mensen niet dwingen hun eigen onschuld te bewijzen, en al helemaal niet hun kostbare tijd opeisen en ze tijdelijk van hun vrijheid beroven. officieel had de MM de politie in moeten schakelen, maar ja, die had waarschijnlijk iets gezegd als 'oordopjes ? trap maar dood dan joh'.)
De MM dus. Waarom je dat zou melden? Omdat het dus heel vaak gebeurt dat mensen op deze manier iets proberen te stelen. Je zou eens moeten weten hoe inventief mensen wat dat betreft zijn, ik zou er een boek over kunnen schrijven

Als een kassabon wettig bewijs is vraag ik me af hoe je dat wilt bewijzen. Er staat namelijk geen uniek nummer oid van het product op een kassabon (behalve bij bijvoorbeeld mobiele telefoons).

Er worden wel degelijk erg veel oordopjes gestolen, net als batterijen. Je vraagt je af, waarom stelen mensen niets iets groters/duurders. Geen idee, behalve dat oordopjes en batterijen heel er makkelijk te stelen zijn.

Maar ik ben het ermee eens dat mensen een uur vasthouden voor oordopjes erg overdreven is.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 00:18
Verwijderd
Van 'wettig' bewijs kun je een beetje moeilijk spreken. De rechter kan gewoon zelf bepalen wat hij van bepaald bewijs vindt.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 00:46
chris k
Avatar van chris k
chris k is offline
Zet dan gewoon een code die wordt afgeleid van de streepjescode van het product op het bonnetje, klaar.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 11:30
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
chris k schreef op 02-11-2004 @ 00:46 :
Zet dan gewoon een code die wordt afgeleid van de streepjescode van het product op het bonnetje, klaar.
Het lijkt me dat dat totaal geen nut heeft, aangezien alle oordopjes dezelfde streepjescode hebben....
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 13:39
Verwijderd
Ik heb als gewoonte altijd naar de klantenservice/een kassa te lopen wanneer ik terug te winkel in moet. Meestal kan ik dan meteen doorlopen, maar soms willen ze m'n tas dan even achter de balie leggen. Bij de Albert Heijn doe ik dat altijd zo... Mja, misschien een beetje raar dat je zomaar beschuldigd wordt, maar er wordt zoveel gejat door zoveel verschillende mensen... ik kan het ze niet kwalijk nemen.

Ik heb overigens gezien dat iemand twee keer boodschappen deed op 1 bonnetje, twee karretje inpakken, de ene ging afrekenen, de ander bleef in de winkel. Persoon ging terug met het 'ik-ben-iets-vergeten'-smoesje en liet het bonnetje zien van de spullen. Mja, het schijnt heel vaak voor te komen en goed te gaan, maar deze twee werden gepakt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 00:49
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
laten we even oordopjes kopen en daarna terug gaan om met de bon er nog 1 extra te kopen... hoezo geen leven die beveiligings mensen. Misschien moeten ze iedereen die eruit gaat met geen spullen even controleren als ze niets hebben mee genomen
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2004, 02:48
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
stond zo bij mediamarkt vorige week (met me muziek hard) stond beetje telefoons te kijken en opeens begint dat ding waar die telefoons op liggen te piepen
zomaar iedereen naar me kijken, wist geeneens dat ik het was.
denkt mediamarkt dat ik dummys ga stelen...
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 10:31
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bij ons hebben ze een slecht piepsysteem. Dingen beginnen te piepen als je er op een bepaalde manier aan zit en het houdt dan vijf minuten aan. Niemand van het personeel die nog reageert op de piepjes (lees: ze worden er helemaal gek van).
__________________
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 10:34
professor2
professor2 is offline
ach ja en de mensen die wel stelen (zoals mijn broertje :/) pakken ze toch niet
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 18:47
De Dood
De Dood is offline
oke, voor degene die het al 2 keer gevraagd heeft:
BIJ WELKE MEDIA MARKT WAS HET GODVERDOMME DAN???
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 19:54
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
De Dood schreef op 07-11-2004 @ 18:47 :
oke, voor degene die het al 2 keer gevraagd heeft:
BIJ WELKE MEDIA MARKT WAS HET GODVERDOMME DAN???
media markt in NORDHORN
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 20:51
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Wat hebben ze gedaan als wiedergutmachung?
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 18:00
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 07-11-2004 @ 20:51 :
Wat hebben ze gedaan als wiedergutmachung?

niets
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 11:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-11-2004 @ 19:34 :
Dat begrijp ik ook wel. Het gaat erom dat op die kassabon waarschijnlijk een tijd staat die enkele minuten of een halfuurtje ligt voor het tijdstip waarop hij werd aangehouden. Bovendien is de datum op de bon de datum van die dag. Verder vermeldt de bon ook precies eenzelfde artikel.
De Mediamarkt in Utrecht zit boven een parkeergarage. Als ik iets zou jatten, en dat naar m'n auto zou brengen, zou ik binnen 5 minuten weer terug zijn.

Het is gewoon stom. Als je een winkel weer inloopt met een product dat je daar net gekocht hebt kun je beter even aan zo'n beveiligingspersoon laten zien dat je dat ding weer mee de winkel inneemt.

Het is erg vervelend als je zo gecontroleerd wordt, maar die lui doen ook gewoon hun werk.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 14:44
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Bij onze MM moet je je tas inleveren als je naar binnengaat. In een kluisje doen dus.
Dus wanneer je terugkomt nadat je iets hebt gekocht, had je dus dat tasje van de MM ff in het kluisje moeten leggen. Dan had het dus niet kunnen gebeuren.
Is dat daar niet dan?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 21:55
Verwijderd
Ik zou zeker een brief sturen naar het hoofdkantoor;
zeggen dat je een vaste klant bent en nu erg telleurgesteld en dat het een hoop tijd heeft gekost enzo. Misschien krijg je wel iets als "wiedergutmachung". (als je denkt dat ik al eens een tegoedbon gekregen heb van 25 gulden bij de bakker omdat de broodjes niet meer zo vers waren.....) kan nog best zijn dat je iets leuks binnenkrijgt. Media Markt wil ook zijn klanten houden.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 23:13
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Dus in de tijd dat jullie even ergens anders zijn geweest is de kassier of caissiere vergeten dat jullie al eerder hadden afgerekend ?

Beetje spijtig ja, en ook nogal zonde dat jullie dit zomaar over z'n kant laten gaan. Laat ze de politie maar bellen, als ik dit zo lees had je toch niet veel meer te doen dus kon je net zo goed eventjes rellen in die winkel. Dat snotvervelende personeel even pesten.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-11-2004, 12:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
sta erop dat ze of aangifte doen, of stoppen met je lastig vallen, ongeveer een op de drie keer dat ik bij de Lidl supermarkt hier in de buurt kom om goedkoop bier etc in te slaan wordt med gevraagd m'n tas open te maken, en aangezien ze dat officieel niet zomaar mogen negeer ik ze gewoon, vraag heel aardig "u wilt mij voor dief uitmaken?" etc.

werkt voor mij.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.