Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2014, 19:03
visje-lief
visje-lief is offline
Hoi Allemaal.

Op maandag 10 februari heb ik iets via marktplaats gekocht en, is er een brievenbuspakketje naar mijn adres toegezonden. Deze heb ik binnen 3 dagen nog niet ontvangen, ik dacht ik wacht nog even af, tot op heden nog geen brievenbuspakketje ontvangen. Het gaat om een kledingstuk. En die past gemakkelijk door de brievenbus.

Op 14 februari heb ik een make-up palletje ook via marktplaats verzonden, ook via brievenbuspost, en deze heb ik ook nog niet ontvangen. echt heel raar. Vraag mij af wie zoiets nog niet heeft gepost binnen een aantal werkdagen.

Op donderdag heb ik via de neckerman site iets besteld en dat kwam gelijk de volgende dag al aan. De brievenpost ontvang ik ook op tijd.

Heb natuurlijk al contact met de verzenders gehad, en die zeggen dat ze het allebei op die datum's hebben verzonden. Bestel al 5 jaar op marktplaats. Altijd komen de brievenbuspost pakketjes op tijd aan, en nog nooit is er zoiets helemaal verkeerd gegaan zoals nu.

Ook heb ik via facebook doorgegeven, en ze zeggen dat ze een melding zouden geven. Volgens mij schiet je daar ook niks mee op.

Zoveel waarde zit er nou ook gelukkig weer niet in, maar ik baal er gewoon ontzetten van. Wie heeft dit ook meegemaakt, en kwam de post toen nog aan? of is het gewoon verdwenen en heeft misschien iemand het helaas zelf meegenomen, waar helaas gebeurt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2014, 23:15
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als er een pakje wordt verstuurd wat niet in een brievenbus kan zit er een sticker met een barcode op die de afzender ook krijgt. Met die barcode kun je nagaan of het pakje nog onderweg is via www.mijnpost.nl.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 07:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat zal wel niet het geval zijn bloodyb, want ze zegt vrij nadrukkelijk dat het brievenbuspost was.
visje-lief er zijn 2 opties: of het pakketje is nooit verzonden en je marktplaats contact liegt, of tnt heeft het poststuk kwijt gemaakt. In dat laatste geval kan alleen de verzender klagen bij tnt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 08:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Als onze vaste postbode vakantie heeft, duurt het bij ons ook wel eens een paar dagen langer voor de post bezorgd wordt. En laatst was er kennelijk post bij het sorteercentrum blijven liggen, want wij kregen een uitnodiging 2 weken later dan anderen, terwijl de kaarten op dezelfde dag waren gepost.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 08:59
Verwijderd
Of de verzenders hebben te weinig postzegels geplakt, dat kan ook nog.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 11:48
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Klacht indienen via https://informatie.postnl.nl/klanten...nservice-email. Kun je ook als ontvanger doen. Ze kunnen er verder weinig mee bij post zonder Track & Trace-code, maar als er regelmatig meer klachten binnenkomen van bewoners in je straat, zal er wel onderzoek worden gedaan. Bijv. naar het functioneren van de postbezorger.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 08:31
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Als het niet duidelijk genoeg geschreven is of de adresgegevens kloppen niet 100%(bijvoorbeeld een postcode en straat die niet overeenkomen) kan het ook wel eens mis gaan.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wanneer stoppen met tanken?
kalinho
356 17-06-2008 18:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.