Oud 26-03-2003, 20:51
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Ik ben op zoek naar een vakantiebaantje en ben uitgenodigd voor een 'groepssollicitatie'.

Wat houdt dit in ?

Ja, met een groep ja. Maar hoe gaat het in z'n werk? Wordt er maar één iemand uit die groep aangenomen oid?
Iemand ervaringen en kan mij er meer over vertellen?
__________________
jaaaaa jaaa
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2003, 06:09
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Als ik logisch nadenk, hebben ze de tijd niet om iedereen individueel te spreken. Dus zullen jullie allemaal wat vragen moeten beantwoorden of kleine testjes doen. Afhnakelijk van het aantal dat ze nodig hebben wordt je uitgekozen op geschiktheid.

Het kan best dat ze 2 sollicitaties van 10 personen hebben en dat uit de ene groep 7 doorgaan en de andere 3.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 21:41
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Hhmm, ja.

Eerst wilde ik dus 'als mezelf' gaan, dat wil zeggen in de kleding die ik altijd aan heb (oversized skatebroek etc.).
Maar als ik weet dat ik het tegen andere mensen moet 'opnemen', om het zo maar te zeggen, dan kleed ik me toch iets netter.

Hoe jammer het ook is, ze zullen denk ik toch eerder een net gekleed persoon aannemen dan iem. in skatekleding met een wenkbrauwpiercing, als ze een keuze moeten maken.

Dus dat wordt denk ik een strakke nette broek, topje en make-up

Ben benieuwd.. en het is op een zondag ochtend, dus ik hoop niet dat ik al te brak ben
__________________
jaaaaa jaaa
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.