Oud 10-11-2004, 22:16
crasht
crasht is offline
Hallo,

Onze discotheek in Appingedam (groningen) is per direct gesloten. Niemand wist wat zelfs het personeel niet. Zaterdag nog een volle bak en allemaal erg gezellig. En dan ineens maandag hangt er een bordje op de deur gesloten. De directie heeft de bedrijfsleider gewoon gesmst dat de zaak gesloten is meern iet. Hij heefto ok al de sloten vervangen. Hoe informeel can u be!! Iedereen staat in 1 klap op straat en we hebben nix meer!!!!!!!!! Al onze drankmunten zijn ook nog es waardeloos geworden. De eigenaar had geen zin meer ofzo het is allemaal erg onduidelijk. Wat wel duidelijk is dat het pant is verkocht aan de gemeente die er huizen op wil
Ik zoek via deze weg iemand die weet waar ik Horeca Exploitanten op internet kan vinden liefst in de regio Groningen. Kan iemand mij helpen? Zodat we misschien een nieuwe eigenaar kunnen vinden? Graag serieuze reacties op dit bericht. Dankjewel


Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2004, 09:44
stampertjuh
Avatar van stampertjuh
stampertjuh is offline
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 09:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ten eerste heeft het natuurlijk bar weinig zin om hier zo'n oproep te plaatsen.

Ten tweede, als de gemeente het terrein al gekocht heeft, is de eigenaar uitgekocht door de gemeente, kun je dat pand dus gewoon helemaal niet kopen, helemaal niet met horecabestemming.

Knap kut voor je, maar ik zou maar op zoek gaan naar een andere disco.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als het allemaal klopt wat je zegt hier, kun je zoveel horeca exploitanten bij elkaar zoeken als je wilt, een nieuwe disco zal daar nooit meer komen.

Het is flink genaaid, dat wel...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:18
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Maand opzegtermijn?
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 20:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
iamcj schreef op 11-11-2004 @ 20:18 :
Maand opzegtermijn?
Vertel?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.