Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2005, 13:30
Sifl
Avatar van Sifl
Sifl is offline
Hallo,

Ik heb een easy blue rekening van de postbank en ik ga binnekort naar Parijs op vakantie,nu is mijn vraag hoeveel je per dag kan opnemen met een giropas als je een Easy blue rekening hebt,op postbank.nl staat 750 euro maar ik dacht dat aan Easy Blue beperkingen zaten qua hoeveelheid ged opnemen,verder kan ik postbank.nl of google niks vinden.
iemand die het weet ?
__________________
I`m in a box
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2005, 13:51
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik weet het niet, maar je kunt natuurlijk in ieder geval al euro's meenemen vanuit Nederland. Alleen zorgen dat je ze goed opbergt (niet 300eu in je portemonnee laten natuurlijk).
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 14:00
Verwijderd
Bij de Easyblue rekening zit een Giropas:

Hoeveel kunt u opnemen met de Giropas in het buitenland?
U kunt per dag circa € 750 opnemen in het buitenland (maximaal 3 transacties per dag), bij alle geldautomaten met het Maestro-logo. In Eurolanden* is geld opnemen gratis. In overige landen betaalt u € 1,82 per transactie. Heeft u een BetaalPakket of RoyaalPakket, dan is geld opnemen wereldwijd gratis.
* Eurolanden zijn: België, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal en Spanje.

Er zitten dus geen extra beperkingen aan de Easyblue-rekening op dit gebied.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 23:39
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Laurens schreef op 09-07-2005 @ 15:00 :
Bij de Easyblue rekening zit een Giropas:

Hoeveel kunt u opnemen met de Giropas in het buitenland?
U kunt per dag circa € 750 opnemen in het buitenland (maximaal 3 transacties per dag), bij alle geldautomaten met het Maestro-logo. In Eurolanden* is geld opnemen gratis. In overige landen betaalt u € 1,82 per transactie. Heeft u een BetaalPakket of RoyaalPakket, dan is geld opnemen wereldwijd gratis.
* Eurolanden zijn: België, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal en Spanje.

Er zitten dus geen extra beperkingen aan de Easyblue-rekening op dit gebied.
hee, wat jij zegt geldt toch niet alleen voor de easyblue?
ofwel, ik heb een studentrekening van de postbank. maar dit geldt ook voor mij?
ga volgende week naar Belgie namelijk, leuk om te horen dat het geen extra geld kost om op te nemen
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 11:13
Verwijderd
Wat ik zei geldt voor alle postbank rekeningen met een Giropas, dus ook voor Easyblue
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.