Oud 27-02-2007, 08:53
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
Laura89 schreef op 26-02-2007 @ 21:05 :


Ja, dat vond ik ook raar. Er is sowieso nog een tweede deadline ergens in maart.
Heb jij trouwens ook vrijdag een mailtje gehad met additional information? Het is echt raar, er staan fouten in, bijv. 'we'd like to welcome you to campus on Monday, January 15, 2007. You will receive the key (...)'.
Klopt ja, dat vond ik ook vreemd. Klopt niks van, niet erg netjes van UCU.

Trouwens ook zo vreemd is dat ik geen test meer hoef te doen voor engels. Ik had geen 8 gemiddeld vorig jaar voor Engels en geen van die andere toetsen gemaakt.

Nu staat er dat ik al een engelse toets goed en compleet heb uitgevoerd. Ik neem aan dat ze dan m'n engels bij mijn interview goed genoeg vonden.
__________________
Neti gaat studeren <3
Advertentie
Oud 27-02-2007, 17:23
CoolJessy
CoolJessy is offline
Lindsey, RA is hier al redelijk vertegenwoordigd... Just so you know Een andere mening is natuurlijk ook altijd welkom
Hoe gaat het trouwens met je master... kan je de scholarships bij elkaar krijgen?


@ Jannekus: ik weet het niet zeker maar volgens mij wordt er op UCU wel een echte test verwacht zelfs na het interview. Het is wel zo dat als je een 8 op je eindexamen hebt je ook bent vrijgesteld. Misschien dat de UCU studenten hier meer over weten?

Trouwens wel erg slordig van UCU...ik neem aan dat jullie nu toch nog niet naar campus mogen (of zelfs maar willen?) om er dan in Juni toch weer uit te gaan...
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 27-02-2007, 21:41
Verwijderd
ik heb nooit een test gehad.. maar bij ons moest je in de eerste les academic english een essay schrijven en naar de hand daarvan word je in het 160 level (dat betekent dat je daarna ook nog de 260 moet doen) of in de 260 (als je engels gewoon goed is) of in de 261 (voor native speakers) geplaatst..
Oud 28-02-2007, 17:00
CoolJessy
CoolJessy is offline
Das hetzelfde als hier dus, alleen hebben wij geen apparte 261.
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 01-03-2007, 18:41
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 28-02-2007 @ 18:00 :
Das hetzelfde als hier dus, alleen hebben wij geen apparte 261.
En bij ons is die Engels toets op de eerste dag van de introweek .

Heb trouwens even zitten googlen en wel wat interessante dingen gevonden:

University College Utrecht

2004
Aanmeldingen: 657
Geselecteerd: 295
Gestart: 261

2005
Aanmeldingen: 681
Geselecteerd: 310
Gestart: 225



Roosevelt Academy
(Onder ‘geselecteerd’ zijn opgenomen studenten die daadwerkelijk een opleiding volgen bij de Roosevelt Academy)
2004
Aanmeldingen: 164
Geselecteerd: 117


2005
Aanmeldingen: 208
Geselecteerd: 142


BRON
Oud 01-03-2007, 21:37
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Wow. Roosevelt is echt aan het bouwen.
Oud 01-03-2007, 22:24
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 01-03-2007 @ 22:37 :
Wow. Roosevelt is echt aan het bouwen.
Mja, denk dat het aantal aanmeldingen in 2006 ook wel flink boven de 200 lag, aangezien er in 2005 al 208 mensen waren die zich hebben aangemeld.
Oud 01-03-2007, 23:13
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Dan voel je je toch weer goed, als je zulke dingen leest
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 02-03-2007, 14:05
Nyck
Nyck is offline
Ik ben aangenomen op UCU () en nu ben ik aan het invullen welke vakken ik het eerste semester zou willen volgen..
Ik heb een vraagje die velen van jullie vast kunnen beantwoorden

Volgt iedereen een vak engels oid of moet je invullen dat je bijvoorbeeld english for academic purposes wilt volgen?

Vast een hele domme vraag maarja ik weet het niet zeker
Oud 02-03-2007, 15:28
Verwijderd
er is alleen maar academic english... en je hoeft dat ook niet als vakkeuze op te geven want in principe worden bijna alle eerstejaars daar in hun eerste semester bij ingedeeld. En het niveau wordt zoals ik al zei in de eerste les bepaald..
Oud 03-03-2007, 12:39
lysias
lysias is offline
Yes!!

Ik ben ook toegelaten tot UCU. De brief zat vandaag in de bus. Ik dacht echt dat ik nog minstens anderhalve week zou moeten wachten, maar ik kreeg hem al 5 dagen na mijn interview.

Ik weet dat deze discussie al gevoerd werd, maar toch even voor de duidelijkheid. Je moet dus geen academic core vakken opschrijven bij de keuze van je vakken?
Oud 03-03-2007, 12:45
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
lysias schreef op 03-03-2007 @ 13:39 :
Yes!!

Ik ben ook toegelaten tot UCU. De brief zat vandaag in de bus. Ik dacht echt dat ik nog minstens anderhalve week zou moeten wachten, maar ik kreeg hem al 5 dagen na mijn interview.

Ik weet dat deze discussie al gevoerd werd, maar toch even voor de duidelijkheid. Je moet dus geen academic core vakken opschrijven bij de keuze van je vakken?
Als je d'r 4 moet kiezen wel, als je er 2 of 3 kan/moet kiezen niet.
Oud 07-03-2007, 12:15
MissFoxy
MissFoxy is offline
Oke om dit forum weer wat te laten opleven..

Even de ontwikkelingen rond mijn aanmeldingsprocedure wat volgens mij nog niemand op dit forum heeft meegemaakt..

ik had tot vandaag nog helemaal niets van UCU gehoord,

idd... tot vandaag.
Zojuist heb ik een mail ontvangen van mijn mentor (die ook de recommendation heeft geschreven)
dat dhr. Hans van Himbergen hem heeft geprobeerd te bellen...

wat kan dit in betekenen?? lijkt me niet dat ze me willen afwijzen...
of wel....

wat denken jullie?
__________________
* boy.. you're in love with a girl who's in love with the world *
Oud 07-03-2007, 14:50
ickeicke
ickeicke is offline
Misschien was de recommendation niet helemaal duidelijk ofzo?

Beetje vreemde gang van zaken wel misschien.

Ik zou hier vooral even geen conclusies trekken over eventuele afwijzing ofzo.
Oud 07-03-2007, 15:00
Verwijderd
Citaat:
ickeicke schreef op 07-03-2007 @ 15:50 :
Misschien was de recommendation niet helemaal duidelijk ofzo?

Beetje vreemde gang van zaken wel misschien.

Ik zou hier vooral even geen conclusies trekken over eventuele afwijzing ofzo.
Inderdaad, misschien willen ze wel iets extra zeker weten ofzoiets? zoeken ze nog een extra bevestiging ofzo.
Oud 07-03-2007, 15:22
MissFoxy
MissFoxy is offline
Inderdaad, zoiets zal het wel zijn

ik ben al blij dat ik weer eens wat hoor na vijf weken

maar nu zal het waarschijnlijk niet lang meer duren.

Maare die Hans van Himmbergen, is dat niet de Dean?
__________________
* boy.. you're in love with a girl who's in love with the world *

Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 15:25.
Oud 07-03-2007, 15:27
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Dat is inderdaad de Dean.
Oud 07-03-2007, 19:32
Joyceb
Joyceb is offline
Mn zusje is ook aangenomen =) (al is het voor haar nog een beetje afhankelijk van de Geneeskunde-loting of ze er ook naartoe gaat).

Denk dat de Dean meer info wil om een betere afweging te kunnen maken. Wel goed dat hij de moeite doet om bij anderen nog te informeren en niet klakkeloos ja of nee zegt.
Oud 08-03-2007, 07:48
Verwijderd
meh ik wil ook weten of ik ben aangenomen in Utrecht

Voor de rest, gefeliciteerd allemaal!
Oud 09-03-2007, 16:19
bingomassacre
bingomassacre is offline
Ik heb vandaag eindelijk mijn aanmeldingspapieren voor UCU de deur uit gedaan.. alleen nu lees ik hier dat er al een aantal mensen aangenomen zijn voor fall 2007?
Op de site van UCU staat dat de deadline 23 maart is en dat pas na de deadline de interviews van start gaan.. maar dat zal dus wel onzin zijn. Ik begin me nu toch een beetje af te vragen of ik uberhaupt nog wel een kans maak (of er nog wel plaatsen over zijn enzaeu..) . Weet iemand misschien hoe dit precies zit ?
Oud 09-03-2007, 16:53
lysias
lysias is offline
Er was een eerste aanmeldingsronde in december voor fall 2007. Jij zit nu in de tweede ronde. Maar maak je niet druk, als er een tweede ronde is zijn er heus nog wel plaatsen over.
Oud 09-03-2007, 17:21
bingomassacre
bingomassacre is offline
Ok! Nee dan hoef ik me inderdaad niet (zo heel erg ) druk te maken... helaas is het nu voor mij afwachten of mijn motivatie brief etc in de smaak valt... Nog een vraagje aan de mensen die aangenomen zijn, hebben jullie veel buitenland ervaring (stages,internationale opleiding,vrijwilligers werk ?) en wordt tijdens het interview vooral je brief behandelt of kregen jullie ook in depth questions over ehm bijvoorbeeld politieke kwesties voor geschoteld ?
Oud 09-03-2007, 19:53
lysias
lysias is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 09-03-2007 @ 18:21 :
Ok! Nee dan hoef ik me inderdaad niet (zo heel erg ) druk te maken... helaas is het nu voor mij afwachten of mijn motivatie brief etc in de smaak valt... Nog een vraagje aan de mensen die aangenomen zijn, hebben jullie veel buitenland ervaring (stages,internationale opleiding,vrijwilligers werk ?) en wordt tijdens het interview vooral je brief behandelt of kregen jullie ook in depth questions over ehm bijvoorbeeld politieke kwesties voor geschoteld ?
Ik ben zelf vorige week aangenomen. Ik heb redelijk wat internationale ervaring omdat mijn moeder uit een Engelstalig land komt en ik daarom vaak in vakanties naar mijn familie ga. Daarnaast heb ik ook meegedaan aan Europees Jeugdparlement en een internationale jeugdconferentie over uitwisselingen.

Maar ik ken iemand die ook aangenomen is die heel weinig van dit soort dingen heeft gedaan, maar gewoon heel gemotiveerd is.

Over het interview: je krijgt denk ik vragen over de interesses die je in je brief hebt gezet. Ik zei zelf dat politiek me interesseerde en ik moest daarom ook mijn mening geven over een aantal politieke kwesties. Maar, zoals anderen van dit forum kunnen bevestigen, ze gaan in eerste instantie uit van je brief
Oud 09-03-2007, 21:19
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik ben ook aangenomen, nauwelijks internationale ervaring (alleen afgelopen zomer in m'n ééntje naar Malta gegaan) en ook niet extreem hoge cijfers.

Mijn gesprek was ook niet moeilijk, maar gewoon heel gezellig. Dus maak je niet zo druk, het viel mij iig allemaal heel erg mee
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 09-03-2007, 21:58
bingomassacre
bingomassacre is offline
Gefeliciteerd met je aangenomenheid ! Over dat gesprek maak ik me niet zo druk, ik maak me eerder druk over het feit of ik uberhaupt wel op gesprek mag komen.. ik heb best veel tijd aan die brief besteed (perfectionisme -_-) en het liefst wil je gewoon direct een reactie krijgen. Maarja ik moet niet zo ongeduldig zijn vrees ik... ik heb gelezen wat sommige mensen vorig jaar hebben moeten doorstaan qua wachten enzo Ik vind het overigens ook wel balen dat ik mee doe aan de late ronde, maargoed voor December wist ik nog niet 100% zeker of ik wel wilde stoppen met mijn vorige studie.. nou ja laat ik er maar even van uit gaan dat mee doen aan de late ronde verder geen nadelige gevolgen heeft (voor mn eigen peace of mind )
Oud 10-03-2007, 17:18
Kapoow
Kapoow is offline
hey iedereen. goede topics hier, bedankt voor alle info. ik heb al een duidelijk beeld gekregen van hoe ik in principe binnen zou moeten komen.

maar ik had dus een vraagje; ik heb zo'n beetje alle dingen af (stuur m'n application volgende week op), maar ik krijg de application form van adobe niet ingevuld via m'n computer?? (kan hem wel bekijken, niet invullen). ben ik gewoon dom bezig, of moet je het gewoon met de hand invullen (getypt leek me wat netter)?
Oud 10-03-2007, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Kapoow schreef op 10-03-2007 @ 18:18 :
hey iedereen. goede topics hier, bedankt voor alle info. ik heb al een duidelijk beeld gekregen van hoe ik in principe binnen zou moeten komen.

maar ik had dus een vraagje; ik heb zo'n beetje alle dingen af (stuur m'n application volgende week op), maar ik krijg de application form van adobe niet ingevuld via m'n computer?? (kan hem wel bekijken, niet invullen). ben ik gewoon dom bezig, of moet je het gewoon met de hand invullen (getypt leek me wat netter)?
En als je nou bij de werkbalk knoppen op de T naast het handje drukt..?
Oud 10-03-2007, 17:25
bingomassacre
bingomassacre is offline
Dat lukte mij ook niet! Ik heb het gewoon met de hand ingevuld... en mijn handschrift is al niet zo prachtig. Maargoed, als je het duidelijk invult lijkt het mij niet dat ze je op je lelijke handschrift af gaan rekenen
Oud 11-03-2007, 15:29
lysias
lysias is offline
Even een vraagje voor de mensen die al zijn aangenomen op UCU. Hebben jullie nu een e-mailtje ontvangen met 'additional information'?

Op mijn toelatingsformulieren stond namelijk nog steeds een fout e-mailadres, en ik heb geen mailtjes van ze ontvangen. Dus als ze iets hebben verstuurd is het weer naar iemand anders toe gegaan. Ik heb het overigens wel weer verbetert op het formulier.
Oud 11-03-2007, 16:36
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Als je je acceptatie formulier hebt opgestuurd duurt het meestal tot het eind van de zomer voordat je weer een pakketje krijgt.
Oud 11-03-2007, 17:31
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik moet die acceptatieformulieren nog opsturen , het moet snel gebeuren, voor 15 maart geloof ik.

Maar ik vind het nog steeds moeilijk vakken kiezen.
Je moet 4 courses opschrijven die je het liefst zou willen doen. Zou je er ook 2 van het Academic Core kunnen kiezen?
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 11-03-2007, 17:36
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Jannekus schreef op 11-03-2007 @ 18:31 :
Ik moet die acceptatieformulieren nog opsturen , het moet snel gebeuren, voor 15 maart geloof ik.

Maar ik vind het nog steeds moeilijk vakken kiezen.
Je moet 4 courses opschrijven die je het liefst zou willen doen. Zou je er ook 2 van het Academic Core kunnen kiezen?
Tja, vakkenkeuze kan zowel een zege als een vloek zijn. Het wordt er niet makkelijker op als je straks voor 3 jaar een planning gaat maken.

Which brings me to the following: iemand hier ervaring met het doen van een vijfde course en/of een off campus course aan een andere uni (voor de UCU'ers; UU telt niet)?
Oud 11-03-2007, 17:46
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Wat ik heb gehoord hier is dat het vooral roostertechnisch gezien moeilijk is om een offcampus course te doen. Maar ik ken ook iemand die een course doet bij UvA, UvL, en UU. Dusss het is te doen lijkt me
Oud 11-03-2007, 20:11
lysias
lysias is offline
Citaat:
Jannekus schreef op 11-03-2007 @ 18:31 :
Ik moet die acceptatieformulieren nog opsturen , het moet snel gebeuren, voor 15 maart geloof ik.

Maar ik vind het nog steeds moeilijk vakken kiezen.
Je moet 4 courses opschrijven die je het liefst zou willen doen. Zou je er ook 2 van het Academic Core kunnen kiezen?
Je moet toch een aantal courses uit het Academic Core verplicht doen? Het lijkt me dus voor het eerste semester geen probleem.

Ik heb zelf gekozen voor:

- Academic English
- Introduction to Academia (die moet je volgens de website verplicht hebben gedaan voordat je Methods & Statistics doet)
- Modern Politics and Political Ideologies
- Basic Mathematics
Oud 11-03-2007, 20:36
MissFoxy
MissFoxy is offline
Wat vreemd dat je voor 15 maart alles al opgestuurd moet hebben,
want er zijn dus nog mensen (waaronder ik) die nog niets gehoord hebben,

of kunnen we daaruit concluderen dat we voor donderdag iets horen??
__________________
* boy.. you're in love with a girl who's in love with the world *
Oud 11-03-2007, 20:47
bingomassacre
bingomassacre is offline
Misschien wachten ze de tweede ronde af ? Ik las hier dat dat vorig jaar ook gebeurde.. Ik vind het wel jammer dat het zo geregeld is dat niet iedereen gewoon op hetzelfde moment een brief krijgt met een afwijzing of felicitatie. Maargoed dat zal administratief wel moeilijk gaan omdat er twee rondes zijn en ze naar een evenwichtig verdeelde groep eerstejaars streven..
Oud 11-03-2007, 20:56
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Zet Academic English en Academia niet op je formulier!! Die doen alle eerstejaars sowieso. Geef ze beter 4 mogelijkheden van courses die je graag wilt doen, anders kom je straks ergens in waar je niks aan hebt.
Oud 11-03-2007, 21:24
rutero2005
rutero2005 is offline
Op de website stond dat alles voor 23 maart binnen moest zijn. Zijn er trouwens nog mensen die naar de open dag van Zat. 17 maart gaan?
Oud 11-03-2007, 21:54
lysias
lysias is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 11-03-2007 @ 21:56 :
Zet Academic English en Academia niet op je formulier!! Die doen alle eerstejaars sowieso. Geef ze beter 4 mogelijkheden van courses die je graag wilt doen, anders kom je straks ergens in waar je niks aan hebt.
......te laat vrees ik. De brief is al op de bus.

Maar goed ik neem aan dat als ik bij iets word ingedeeld wat me totaal nutteloos lijkt ik het nog wel kan veranderen?
Oud 12-03-2007, 12:49
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Citaat:
lysias schreef op 11-03-2007 @ 22:54 :
......te laat vrees ik. De brief is al op de bus.

Maar goed ik neem aan dat als ik bij iets word ingedeeld wat me totaal nutteloos lijkt ik het nog wel kan veranderen?
Dat is alleen mogelijk als de course waar je dan in wilt nog niet vol is. En dat is zeker niet altijd het geval. Maar je moet je eerste semester toch een beetje als een oriënterend semester zien denk ik, ik ga ook niet verder met de courses die ik in mijn eerste semester heb gehad. Andersom kan ook, dat je in een course terecht komt waar je weinig van verwacht, maar waar je uiteindelijk wel mee verder wilt. Sowieso heb ik nu hele andere ideeën van wat ik wil doen dan aan het begin van mijn eerste semester.

Ik kan trouwens iedereen 'Introduction to Psychology' aanraden; echt een heel interessante, leuke course en veel verschillende vervolg-course mogelijkheden!
__________________
I wish I was a punk rocker with flowers in my hair...
Oud 12-03-2007, 14:01
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik heb 'Introduction to Psychology' nu ook maar opgeschreven. Dat leek me al leuk en ik zag idd dat je er veel mee kon

Verder nog wat dringende vraagjes:
-Welke courses zijn er nou verplicht? Want is Argumentation Analysis nou verplicht, dat leek me anders wel een leuke course.

-Ik wil graag introduction to creative writing doen, maar dan moet je eerst Communicating in English for Academic Purposes doen. Maar is deze course nou al verplicht of moet ik die gaan opscrijven. Het is denk ik nutteloos om creative writing op te gaan schrijven aangezien daar eerst nog een vak aan vooraf gaat.

- Weet iemand iets over de course 'Cultures'? Het lijkt me wel leuk maar ik heb geen idee hoe het is.
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 12-03-2007, 15:35
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Cultures is een leuke course. Het eerste gedeelte (voor de break) gaat over min of meer 'achtergestelde' culturen en het tweede gedeelte gaat meer over westerse cultuure, met de nadruk op de Braziliaanse sloppenwijk-cultuur. Ik vond het zelf een erg interessante cultuur waarin je ook veel vrijheid hebt om je zelf ergens in te verdiepen bij het schrijven van papers.

Argumentation Analysis en Communicating in English for Academic Purposes zijn NIET verplicht. Die tweede bestaat zelfs niet meer. Tegenwoordig is dat Academic English. Voor Creative Writing moet je eerst Academic English doen, maar schrijf die niet op, want daar kom je toch in je eerste semester in. Dus schrijf gewoon vier 100-levels op die NIET in de academic core zitten (tenzij je meteen met een taal wilt beginnen).
Oud 12-03-2007, 15:47
Laura89
Laura89 is offline
Citaat:
lysias schreef op 11-03-2007 @ 21:11 :
Je moet toch een aantal courses uit het Academic Core verplicht doen? Het lijkt me dus voor het eerste semester geen probleem.

Ik heb zelf gekozen voor:

- Basic Mathematics
Yay, dan komen we bij elkaar in de klas, misschien

Ik heb gekozen voor Elementary French, Cognitive Neuroscience (daar wil ik waarschijnlijk ook echt verder mee), Philosophy en dus Basic Mathematics.
Oud 12-03-2007, 17:54
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Zo, ik heb ook alle knopen doorgehakt:

-Beginner Spanish (omdat ik die taal wil leren)
-Introduction to Psychology
-Language and Mind: Introduction to Linguistics
-Cultures

Ze lijken me leuk en vooral handig omdat je er wel veel kanten mee op kunt.
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 12-03-2007, 19:04
ickeicke
ickeicke is offline
Linguistics is ook wel tof ja (zelf niet gedaan, wel het boek gezien).
Oud 12-03-2007, 20:57
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Zo, ik ben er ook eindelijk uit... heb ingevuld:
Basic Mathemathics
Introduction to Quantum Physics
Introduction to the Performing Arts
Introduction to Psychology

*edit*
Hebben de mensen die al zijn aangenomen trouwens allemaal een mailtje gehad met nieuwe, verbeterde info? De verbetering bestaat uit de helft van wat ik had aangedragen in een mailtje van 2 weken geleden, voor de rest hebben ze nog niet gereageerd... gaat dus lekker, want ook de nieuwe info klopt weer niet

Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 23:05.
Oud 13-03-2007, 17:19
lysias
lysias is offline
Citaat:
SchelefrieS schreef op 12-03-2007 @ 21:57 :

*edit*
Hebben de mensen die al zijn aangenomen trouwens allemaal een mailtje gehad met nieuwe, verbeterde info? De verbetering bestaat uit de helft van wat ik had aangedragen in een mailtje van 2 weken geleden, voor de rest hebben ze nog niet gereageerd... gaat dus lekker, want ook de nieuwe info klopt weer niet [/B]
Sorry wat voor info? Ik ben aangenomen maar ik ontvang nergens vandaan mailtjes.
Oud 13-03-2007, 17:52
Verwijderd
Citaat:
rutero2005 schreef op 11-03-2007 @ 22:24 :
Op de website stond dat alles voor 23 maart binnen moest zijn. Zijn er trouwens nog mensen die naar de open dag van Zat. 17 maart gaan?
Ja, ik! Ben heel benieuwd...
Oud 13-03-2007, 20:29
Verwijderd
dat is de dag na de midtermparty bereid je voor op een troep
Oud 13-03-2007, 22:02
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Arme Dean...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studeren in het buitenland (Engeland)
ferdinandV
83 17-04-2015 09:22
Studeren Science major aan de Roosevelt Academy of UCU?
Eigennaam
10 23-02-2012 19:54
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #6
Verwijderd
500 13-04-2009 18:32
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 19:17
Studeren University College #3
kiss_the_sky
493 15-01-2007 15:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.