Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2007, 18:32
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Thx Lysias, ik vind het toch altijd heel knap hoe ze informatie niet bij de juiste personen weten te krijgen.. ik had dit ook nog niet gekregen
Anyway, ik vind het ook wel heel spannend dat op deze planning de arrivals tot 12.00 uur zijn, terwijl in het mailtje dat ik heb gekregen staat dat ik tussen 12.30 en 13.00 mag arriveren (postcode >7700).
De informatievoorziening en organisatie UCU krijgt van mij tot nu toe een hele dikke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2007, 18:59
Verwijderd
Citaat:
SchelefrieS schreef op 02-08-2007 @ 19:32 :

De informatievoorziening en organisatie UCU krijgt van mij tot nu toe een hele dikke
Het is een universiteit, wen er maar aan
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 20:54
Laura89
Laura89 is offline
Ik heb er wel zin in

Wie gaat er ook naar de UITweek? En waar slapen jullie dan?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 13:31
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik ga ook naar de UIT-week. Ik slaap waarschijnlijk bij m'n neef. Die woont vlakbij het station. Ik moet 'm alleen nog vragen , morgen zie ik hem bij een verjaardag. En anders weet ik het niet hehe.

Jammer dat we de kamers nog niet hebben en dat we ook niet weten welke grootte we krijgen

En Lysias, ik had dat ook nog niet gekregen, dus dankje

Trouwens, nog een vraagje. Je hoefde toch geen boeken oid te bestellen? Aangezien je ook nog niet week welke courses je gaat volgen...

Edit2: Nog een vraag Bij het programma staat: Formal dinner. Hoe formal is dat? Oftewel: wat moet ik aan
__________________
Neti gaat studeren <3

Laatst gewijzigd op 04-08-2007 om 18:48.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Jannekus schreef op 04-08-2007 @ 14:31 :
Edit2: Nog een vraag Bij het programma staat: Formal dinner. Hoe formal is dat? Oftewel: wat moet ik aan
Hier zou ik de vorige topics even op naslaan, vorig jaar is er genoeg over gepraat herinner ik mezelf, dus dan heb je in iedergeval wat informatie
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 12:54
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Citaat:
Jannekus schreef op 04-08-2007 @ 14:31 :
Trouwens, nog een vraagje. Je hoefde toch geen boeken oid te bestellen? Aangezien je ook nog niet week welke courses je gaat volgen...

Edit2: Nog een vraag Bij het programma staat: Formal dinner. Hoe formal is dat? Oftewel: wat moet ik aan
Boeken kun je bestellen zodra je weet welke courses je gaat volgen, in de introweek dus.

Je hoeft je voor het formal dinner niet overdreven formeel te kleden, gewoon nette kleren. Geen zorgen over maken

Hopelijk is het een beetje lekker weer in de introweek
__________________
I wish I was a punk rocker with flowers in my hair...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 23:14
MManuel
MManuel is offline
Hey mensen,

Ik kreeg aanvankelijk een brief dat ik niet uitgenodigd kon worden, maar ik ben een paar dagen terug toch nog uitgenodigd voor UCU! Was echt extremely last minute, maar dat was ik inmiddels wel gewend van mevrouw Gels.

Ik denk ik kijk hier eens even om alvast de smaak te pakken te krijgen + ik heb even advies nodig;
4 september moet ik (weer ) afrijden voor m'n rijbewijs, vanaf 2 uur 's middags ongeveer. Kan ik dat maken?
Dat hangt dan even samen met wanneer de eerste officiële lesdag is, en of dat heel belangrijk is...

Heeft rijexamen nou gewoon prioriteit, of ben ik nou gek en weigeren ze me alsnog daar bij UCU als ze dit lezen?

Nou ja, heb er in ieder geval zin in, spreek jullie waarschijnlijk zeer binnenkort allemaal!
__________________
'You might be a cunning linguist, but I'm a master debater!'
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 00:23
Joyceb
Joyceb is offline
Als je de website van UCU een beetje gelezen hebt dan weet je dat de introweek op de 20ste begint, en de lessen een week daarna. Dus vanaf 27 Augustus heb je les en de 4e september is dus al in de twee week.

Het is mogelijk dat je op maandag tussen 13.45-15.45 (het 3e timeslot) les hebt, maar ja, als je dan moet afrijden kan je dan niet gaan naar de les (of rijexamen, hangt een beetje af wat je wilt).
Je moet dat met je docent bespreken (of een mailtje sturen en aangeven dat je helaas niet aanwezig kan zijn die les) maar Jeanette van Gels heeft hier niet echt iets mee te maken, noch je acceptatie voor UC.

En gefeliciteerd nog met je acceptatie!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 10:08
Verwijderd
Citaat:
MManuel schreef op 06-08-2007 @ 00:14 :
Hey mensen,

Ik kreeg aanvankelijk een brief dat ik niet uitgenodigd kon worden, maar ik ben een paar dagen terug toch nog uitgenodigd voor UCU! Was echt extremely last minute, maar dat was ik inmiddels wel gewend van mevrouw Gels.

Ik denk ik kijk hier eens even om alvast de smaak te pakken te krijgen + ik heb even advies nodig;
4 september moet ik (weer ) afrijden voor m'n rijbewijs, vanaf 2 uur 's middags ongeveer. Kan ik dat maken?
Dat hangt dan even samen met wanneer de eerste officiële lesdag is, en of dat heel belangrijk is...

Heeft rijexamen nou gewoon prioriteit, of ben ik nou gek en weigeren ze me alsnog daar bij UCU als ze dit lezen?

Nou ja, heb er in ieder geval zin in, spreek jullie waarschijnlijk zeer binnenkort allemaal!

De kans dat je les hebt dan is niet perse heel groot, maar dat weet je nu nog niet. Maar verder mag je per semester 6 lessen per vak missen, en dan moet jij zelf maar bepalen of je rijexamen belangrijk genoeg vindt Maar zooo streng zijn ze ook weer niet hoor je moet alleen van tevoren die leraar mailen dat je niet naar de les kan.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 10:09
MManuel
MManuel is offline
Ja dankjewel! En ik wist wel dat introweek 20 augustus was, maar ik hoor van bijna iedereen dat ze 4 september moeten beginnen, dus ik vroeg me even af of dat bij UCU ook het geval was.

Ben benieuwd....
__________________
'You might be a cunning linguist, but I'm a master debater!'
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 17:37
lysias
lysias is offline
Hey jongens (UCU),

Wat nemen jullie precies mee om in je kamer te doen, aangezien de boel gemeubileerd is. Ik ben zelf niet echt heel kieskeurig als het gaat om inrichting e.d., maar ik kom zelf niet echt verder dan: kleren, bedspullen, badkamerspul, laptop en een wekker (ik ben heel slecht in opstaan). En ik heb gewoon zo'n knagend gevoel dat ik daar ga aankomen en 75% van de nuttige dingen ben vergeten.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 21:36
MManuel
MManuel is offline
Hmm ik had er ook al over na zitten denken, maar toen realiseerde ik me ineens dat het niet zo'n punt is om wat te vergeten, dan neem je dat toch gewoon de volgende keer weer mee lijkt me..

Ik neem idd gewoon kleding, toiletspullen, m'n mac, en wat losse dingetjes (muziek, schrijfspulletjes, schetsblok etc.) mee, dan moet het toch in ieder geval een week of 2 uit te houden zijn? Hoop trouwens dat ik op de kamer wel tv kan kijken?

Ik zit me trouwens even te bedenken hoe het met de was gaat... Gewoon meenemen naar huis?

En moet je zelf ook gewoon al je beddengoed meenemen, want ik meende namelijk iets over een bed-pakket ofzo wat je kunt krijgen daar?
__________________
'You might be a cunning linguist, but I'm a master debater!'
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 21:55
Joyceb
Joyceb is offline
Staat dit soort informatie niet allemaal op de website? No offense, maar dit zijn veelal dingen die ik of in het student handbook of in de info voor de eerstejaars zou verwachten (of common sense zijn).

Anyways, om toch maar de vragen te beantwoorden:
Er is dus een kledingkast en een boekenkast, maar beide zijn niet echt heel groot. Je kan dus overwegen om (wellicht nadat je ze even gezien hebt na de inhuizing) om nog een extra kast aan te schaffen. Ik heb bijvoorbeeld een stuk meer boeken dan ik kwijt kan in mn kast, en eigenlijk ook meer kleding dan kastruimte (zeker als je in W zit).
Je hebt alleen een bureaustoel, dus je kan overwegen om nog een extra stoel te kopen, wellicht een nacht/bijzettafeltje, posters aan de muren, een spiegel (al is die met een beetje geluk achtergelaten door een vorige student).

Leuk spul voor in de algemene ruimte wordt ook wel gewaardeerd, netzoals left-over potten en pannen, tosti ijzers en dat soort dingen. Zeker als je net een tante/neef/nicht/broer/zus hebt die van al het studentenspul af.. het is altijd handig als er een aantal in een unit zijn die dat soort dingen meenemen.
Een tv staat er niet, wel is er een aansluiting in de woonkamer en in je kamer, dus als je nog een extra tv over hebt kan je die doneren aan de woonkamer of in je eigen kamer zetten.

Beddengoed.. Dat wordt inderdaad verkocht, maar aan de andere kant is een kamer misschien meer 'jouw kamer' als je even naar de Ikea/Bijenkorf/etc gaat en je eigen, zelfgekozen hippe print uitzoekt. Let wel dat de bedden iets langer zijn (volgens mij 220m) en het matrasovertrek dus ook iets langer moet zijn. Overigens weet ik niet of je er ook een deken bij krijgt oid, ik heb altijd mn eigen beddengoed meegenomen omdat ik het prettiger vind om op mn eigen kussen en onder mn eigen deken te liggen.
Wassen.. tsja, hangt af van waar jij/je ouders zin in hebt/hebben.. Als jij je wasgoed steeds mee wil slepen kan dat, maar in elke unit is in iedergeval een wasmachine en wasdroger aanwezig.

Zeker als je ouders in Nederland wonen loopt het uiteindelijk wel los.. Je verhuist niet naar de middle of nowhere, maar slechts naar Utrecht.. Er zijn dus winkels in de buurt om dingen later nog aan te schaffen als je ergens tegenaan loopt..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 22:01
Joyceb
Joyceb is offline
And, again, no offense guys.. maar op de website kan ik vinnen 5 muisklikken een 'info booklet fall 2007'-pdfje vinden met behoorlijk wat informatie voor 'Newly Admitted Students'.
Denk dat UCU jullie hiermee al meer info geeft dan de gemiddelde uni doet.

http://www.ucu.uu.nl/_files/other/In...all%202007.pdf

Quote:
Bedding package
As the beds are longer than usual (220x90cm/7’4x3ft), the Landlord (see below) has a special bedding package on offer. Included are a duvet, duvet cover, pillow, pillowcase, fitted sheet, and flannel (under)sheet at a cost of € 67,50. You can also buy one or more of these items separately. You do not need to make arrangements in advance; the Landlord will have the bedding package available when you check in.

Op pagina 23 kan je een invitory list vinden..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 09:16
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Zo hee, anders vliegt je vakantie even voorbij. Over 2 weken al weer... bla. Wel leuk maar ook ff weer zo van maaaaaaaarghhh. Denk dat vele 2e en 3e jaars hier het daar wel mee eens zijn... Benieuwd naar mn kamer. Hoop op Voltaire, wat natuurlijk nooit gaat lukken.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 02-08-2007 @ 19:59 :
Het is een universiteit, wen er maar aan
De UU zelf, althans Faculteit Sociale Wetenschappen, heeft het anders prima voor elkaar... dus dat ligt toch echt ook wel aan het UCU
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 12:15
ThijsC
ThijsC is offline
Zozo is weer een tijdje dat ik gepost heb! Nog maar 2 weken... krankzinnig! Ik heb zoveel spullen die ook mee moeten, ik heb vooralsnog geen idee hoe ik het allemaal mee krijg
TV, PC, beddengoed (gewoon bij ikea gekocht, 220cm voor 7 euro ) bijzettafel , mijn eigen bureau stoel, kleren, boeken, posters, vloerkleed, eigen bureaulamp, afvalbak, vuile was zak, tosti ijzer , schrijfgerei, sta lamp enz. enz. oftewel volgens mij heb ik gelijk wel genoeg dingen

Thijs
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 12:42
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Thijs, als je topic van vorig jaar terugleest zie je dat ik met 20 dozen en nog een hoop meubilair kwam aanzetten, niks mis mee hoor! Lekker meteen je eigen kamertje, niet zo'n kaal hok met een koffer kleren, hihi. Ook dit jaar kom ik weer terug met een boedelbak vol, alles staat nu nog in de opslag in Utrecht dus hoef nu alleen maar in en uit te laden
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 12:49
lysias
lysias is offline
Citaat:
Joyceb schreef op 06-08-2007 @ 23:01 :
And, again, no offense guys..
No offence taken. Ik had het namelijk ook gevonden. Maar het was meer een vraag van wat daarnaast handig was om mee te nemen, maar waar je niet zo snel aan denkt. Maar je hebt gelijk er bestaan waarschijnlijk dingen als winkels .
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 14:02
bingomassacre
bingomassacre is offline
Ik wil net als de rest van de uit-huis-gaande studenten met moeders naar de ikea Maar ik wacht toch maar even met het aanschaffen van een slaapbank tot ik de kamer gezien heb.

Verder neem ik wel alvast mee:
Tv,dvd speler,macbook,stoel,lampje,theepot+kopjes,waterkoker,tostiding,eigen beddengoed, sfeerverhogende prullaria, spiegel,kleren en andere personal belongings.

Oja, hangen die lelijke bont gekleurde gordijnen, die op de ucu site te zien zijn, er nog steeds en in alle gebouwen ?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 14:21
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 07-08-2007 @ 15:02 :

Oja, hangen die lelijke bont gekleurde gordijnen, die op de ucu site te zien zijn, er nog steeds en in alle gebouwen ?
Gordijnen wisselen per type huis. In W zijn er blauwe gordijnen die behoorlijk ok zijn, kromhout heeft rare gele-met-kleurtje-gordijnen, the Wall idd de bruine gordijnen.. Het verschilt dus!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-08-2007 @ 11:21 :
De UU zelf, althans Faculteit Sociale Wetenschappen, heeft het anders prima voor elkaar... dus dat ligt toch echt ook wel aan het UCU
Ik ben ook ingeschreven geweest voor Sociale Geografie, en daarvan kreeg ik ook pas 2 weken van tevoren post, en ook nog 4 maanden nadat ik uitgeschreven was nog
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 07-08-2007 @ 17:25 :
Ik ben ook ingeschreven geweest voor Sociale Geografie, en daarvan kreeg ik ook pas 2 weken van tevoren post, en ook nog 4 maanden nadat ik uitgeschreven was nog
Ja, maar dat is geen FSW
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 16:20
Verwijderd
Beste UCU-posters,

Het nieuwe beleid is niet helemaal naar ieders wens, de forumbazen van S&S en sommige leden hebben geuit dat het toch fijn is als er hier over dingen gepraat kan worden die misschien niet geheel op studiekeuze horen.

Vandaar dat we het beleid wat veranderen, het geen wat het méést vervelend is en waar we dus tegen op zullen treden zijn de "chat"-reacties, die kunnen wat ons betreft via msn / pm en zullen we daarom ook vanaf nu verwijderen.

Daarnaast zouden we het fijn vinden als jullie meer de zoekfunctie gebruiken en dus éérst even zelf zoeken en dán past vragen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 18:02
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
Joyceb schreef op 06-08-2007 @ 23:01 :
Denk dat UCU jullie hiermee al meer info geeft dan de gemiddelde uni doet.
UCU moet je ook meer informatie geven dan de meeste andere uni's, aangezien je bij de meeste uni's niks anders hoeft te weten dan wanneer je introductieweek begint en wanneer de eerste colleges zijn. Bij UCU ligt het iets anders aangezien ze tevens je huis- en eetbaas zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 17:05
MManuel
MManuel is offline
Bij de open dag had ik een kamer van the Wall gezien, volgens mij is een slaapbank wel min of meer funest voor de ruimte, maar ik hoop dat ik me vergis.
Die small en medium kamers, had ze namelijk allebei gezien, verschillen trouwens niet zo bar veel van elkaar, op het eerste gezicht in ieder geval.

Ik hoef maar betrekkelijk weinig nieuwe dingen te kopen volgens mij , eigenlijk alleen bij de mediamarkt zo'n goedkope crappy tv. Heb het gevoel dat ik straks allemaal andere zaken over het hoofd gezien heb... Zit me nu toch ook btje af te vragen of ik niet beter ook naar de UITdagen had kunnen gaan..
schpannend...
__________________
'You might be a cunning linguist, but I'm a master debater!'
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 17:25
bingomassacre
bingomassacre is offline
Ik zag een kamer in die gebouwen aan de linkerkant, met een heel hekwerk systeem en een soort van overdekt middenstuk.. daar liet een meisje haar "kleine" kamer zien, maar ik vond het best meevallen

ik ga ook niet naar de UIT en dat vind ik alles behalve erg, doe mij maar die ucu intro Nog 1 weekje en ik heb er echt vet veel zin in
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 18:39
MManuel
MManuel is offline
Nou, ik vind het ook niet erg ofzo, Utrecht krijgen we sowieso toch wel te zien met die UCU introweek... Maar weet je wat het is, ik denk dat ik nog een beetje vrees voor het idee van 'UCU = een geisoleerd stelletje mensen dat belachelijk veel tijd aan daadwerkelijk studeren besteedt vergeleken met andere studenten'. Ik sprak gister nog met een 'regular' student, en die gaf me ook het gevoel van een grote interessante massa normale studenten en een afgezonderd kluitje studiebollen...

Argh waar ben ik mee bezig... Ik moet even over mijn zwartkijk-fase heen komen. Ik heb er overigens wel veel zin in, moet er gewoon niet zo moeilijk over doen...
__________________
'You might be a cunning linguist, but I'm a master debater!'
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 18:52
bingomassacre
bingomassacre is offline
Dat heb ik ook wel een tijdje gevreesd ja. Gelukkig studeren een aantal goede vrienden van mij ook in Utrecht en het is natuurlijk maar net wat je er zelf van maakt..
Maareh, een tijdje geleden was er een scholieren.com ucu meeting en ik kan je verzekeren dat er op dit forum al geen suffe sociaal gestoorde studienerd eerstejaars ucu'ers zitten (wat een zin )
Volgens mij is de doorsnee ucu student dus wel redelijk normaal/ok, nou ja dat hoop ik dus
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 20:52
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Ik zou eerder vrezen voor het tegendeel: dat je in een unit komt waar heel veel gefeest wordt, nooit wordt schoongemaakt en waar een irritante huisgenoot constant luide (slechte) muziek draait. Waren het allemaal maar ijverige studiebolletjes ^_^

Nee, maar serieus: het is echt een hele sociale boel, daar hoef je niet bang voor te zijn. Het duurt misschien even voordat je je er thuis voelt en goede vrienden hebt gemaakt, maar als je ervoor open staat komt het echt wel goed!

Probeer een beetje te communiceren met je huisgenoten en maak ook af en toe de toilet schoon, dat is een aanrader xD
__________________
I wish I was a punk rocker with flowers in my hair...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 21:22
MManuel
MManuel is offline
Volgens mij kan ik beter niet bij jou in een unit, Esther. Ik was hier al net een klein feestje der herkenning aan het vieren, toen ik die beschrijving van jouw rampunit las.

Hmm een ucu meeting? Ik ben overal ook altijd weer lekker op tijd bij... Maar goed idee, wel leuke mensen dus? Ach ik zie het ook allemaal wel straks, begin er nu ik er over nadenk echt wel zin in te krijgen!
__________________
'You might be a cunning linguist, but I'm a master debater!'
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 22:16
lysias
lysias is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 11-08-2007 @ 19:52 :

Maareh, een tijdje geleden was er een scholieren.com ucu meeting en ik kan je verzekeren dat er op dit forum al geen suffe sociaal gestoorde studienerd eerstejaars ucu'ers zitten (wat een zin )
Volgens mij is de doorsnee ucu student dus wel redelijk normaal/ok, nou ja dat hoop ik dus
Ach.. misschien kan ik je nog verbazen (A).

Ik ben volgens mij een van de enigen die wel naar de UIT gaat. Leek me wel leuk om te zien wat je in Utrecht buiten UCU allemaal kunt beleven. En ik ga met een paar (oud-)klasgenoten dus moet wel leuk worden.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 11:14
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik denk dat iedereen toch wel een beetje angst heeft. Ik was en ben eigenlijk nog steeds een beetje bang dat het echt heel veel studeren wordt. Tuurlijk, ik ben best bereid om wat harder te werken dan bij een 'normale' universitaire studie, maar ik wil in ieder geval wel genoeg tijd overhouden om nog een leuk sociaal leven te hebben . Oja, en ik kan nog steeds niet plannen dus dat moet ik maar snel gaan leren

Maar die meeting heeft me ook wel een beetje gerustgesteld. Het zijn niet allemaal contactgestoorden die naar UC gaan
Heb er trouwens ook weinig gezien, de keren dat ik op UC was.

Het komt allemaal goed en ik heb er wel zin in.

Oja en ik ga naar de UIT, maar er zijn gewoon echt weinig mensen die in Utrecht gaan studeren van mijn school dus ken niet echt veel mensen Maar het gaat vast wel gezellig worden.
Twee weken feesten.

Tot volgende week!
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 17:05
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Weeeeh! Ik ga donderdag al weer terug! Dacht dat alle tweede- en derdejaars ook pas op de 20e erin mochten, maar mag dus donderdag al. Hihihi. Ben wel benieuwd waar ik dit jaar gedumpt wordt. Alles behalve The Wall vind ik goed

Maargoed, ik ga dus donderdag mijn sleutel al halen. Als de nieuwe mensen hun echte naam eens even hierop zetten, kan ik misschien even in de papieren van de Landlord spieken om erachter te komen waar zij wonen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 17:50
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Jajaja!

Janneke de Ruiter
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 19:37
MManuel
MManuel is offline
Oh, als je ook even voor mij zou willen kijken? Alvast bedankt!

Michiel ten Brinke
__________________
'You might be a cunning linguist, but I'm a master debater!'
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 00:11
ThijsC
ThijsC is offline
Als je tijd genoeg heb vind ik het ook leuk om te horen waar ik geplaatst word

Thijs Cramer
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 01:19
simoneR
simoneR is offline
Hey,
Leuk om te zien dat alle UCU'ers al lekker enthousiast zijn
Zijn er ook nog mensen van RA hier?
Ik was namelijk wel heel benieuwd of we nog een meeting kunnen plannen. Ik zat zelf te denken aan zondag de 19de aug. omdat ik verwacht dat de meeste mensen dan wel op hun kamer blijven slapen (de volgende ochtend om 11 uur ofzo moeten we ons namelijk al melden). Misschien is het leuk om ergens wat te gaan drinken, 's middags of 's avonds?

Zijn er ook mensen van RA die iets meer kunnen zeggen over wat ik van de introweek kan verwachten? De mail was namelijk zeeer cryptisch: het is een verassing. Moet ik denken aan kamperen o.i.d. of blijven we in Middelburg. Plus: koop ik eten voor die week of worden we gevoederd
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 08:23
Verwijderd
RA'er present

Meeting lijkt me leuk, ik blijf waarschijnlijk niet slapen van zaterdag op zondag, maar 's avonds kan dan natuurlijk wel.
Al zitten hier maar weinig RA'ers geloof ik

Waar kom jij te wonen? Ik heb Bagijnhof 4G gekregen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 08:29
Verwijderd
Ik vind het stom dat Dirk Reedijk maar tot 1 uur office hours heeft op vrijdag, nu kan ik niet gratis reizen. Maar verder heb ik heeeel veel zin in introweek!
Hebben jullie al nagedacht over een outfit voor het Strippers en Clowns feest?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 08:50
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
*RA-er meldt zich*

Als de RASA board heeft besloten om de intRAweek een beetje geheim te houden, ga ik natuurlijk niets verklappen, maar ik denk dat het echt heel tof gaat worden! Ik ben er iig ook, en ik word ook mommy, dus wie weet zitten jullie wel in mijn introductiegroepje.

Waar hebben jullie een kamer gekregen?
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 09:57
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
*Nog een RA'er hier*

Meeting lijkt me ook leuk. Zaterdag op zondag blijf ik waarschijnlijk ook niet slapen, maar zondag ben ik er wel =) Ik ben benieuwd naar de introweek, wordt vast gezellig.

Mijn nieuwe adresje is Bree 19 F
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 10:41
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 13-08-2007 @ 09:29 :
Ik vind het stom dat Dirk Reedijk maar tot 1 uur office hours heeft op vrijdag, nu kan ik niet gratis reizen. Maar verder heb ik heeeel veel zin in introweek!
Hebben jullie al nagedacht over een outfit voor het Strippers en Clowns feest?
Tricky thema ja Clowns vind ik eng en als ik als stripper ga, dan is het vast de bedoeling dat ik in de eerste week meer vlees laat zien dan ik eigenlijk zou willen
(had ik maar zo'n fout, doch enigzins bedekend semi porno politie pakje )
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 10:44
simoneR
simoneR is offline
De score aan RA'ers valt gelukkig niet tegen
Ik bedoelde ook de nacht van zondag op maandag zeg maar, ik neem aan dat de meeste mensen dan blijven slapen en wie weet kunnnen we zondag dan iets doen.
Ik ga wonen op de Koestraat 140
@kisst_the_sky: wat is Bree precies? Is dat Bagijnhof of een alternatieve lokatie? Heb je een kamer met gedeelde of eigen badkamer/keuken?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 10:53
diepzee
diepzee is offline
hoi, ik ben nieuw hier maar ga ook naar RA volgende week!

ik had nog een paar vragen:

ik heb niets gehoord over de introductieweek? iemand van jullie wel? naja dat vroeg ik me dus af. Daarnaast was er op een ander forum ook een topic over en daar las ik dat er een fraternity en sorority is, dat wist ik niet, is er een RA-er die daar iets vanaf weet?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 10:54
diepzee
diepzee is offline
en waar wonen jullie allemaal? en kun je aan de huur zien hoegroot ongeveer je kamer is?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 11:39
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 13-08-2007 @ 09:29 :
Ik vind het stom dat Dirk Reedijk maar tot 1 uur office hours heeft op vrijdag, nu kan ik niet gratis reizen. Maar verder heb ik heeeel veel zin in introweek!
Hebben jullie al nagedacht over een outfit voor het Strippers en Clowns feest?
Weet je toevallig ook wat zijn office hours op donderdag zijn? Ik hoop 's ochtends mijn sleutel al op te halen!

Maar jij bent dus Mommy tijdens intro? Want ik heb dus geen idee wat er allemaal georganiseerd wordt (had wel al vaag over Strippers&Clowns gehoord). Ben benieuwd of ik nog ergens aan mee mag doen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 12:05
diepzee
diepzee is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 13-08-2007 @ 12:39 :
Weet je toevallig ook wat zijn office hours op donderdag zijn? Ik hoop 's ochtends mijn sleutel al op te halen!

Maar jij bent dus Mommy tijdens intro? Want ik heb dus geen idee wat er allemaal georganiseerd wordt (had wel al vaag over Strippers&Clowns gehoord). Ben benieuwd of ik nog ergens aan mee mag doen
gaat dit over RA of UCU
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 12:21
simoneR
simoneR is offline
Citaat:
diepzee schreef op 13-08-2007 @ 13:05 :
gaat dit over RA of UCU
Dit gaat over UCU
Ik heb een mail gehad over de introweek maar er stond eigenlijk niks in behalve dit:



The intRAweek will start on Monday, the 20th of August at 10.00 and it will end on Saturday, the 25th of August. The week will include important activities such as registration for a number of official things, but will also provide you with details about studying at RA. Of course we will also organize various activities that will show you the fun side of studying in Middelburg. It is thus vital that you are present the entire week!



In addition to yourself (and a good mood), you need to bring €20,- in cash (preferably the exact amount) as an intRAweek fee, about 5 copies of your passport and a passport photo (for everything you have to register for). We will collect the money at the registration on Monday the 20th of August.



The exact program of the intRAweek will stay a surprise until Monday the 20th (registration day), when you receive a detailed program, some essentials and goodies. We will then also divide you into special intRAweek groups, with two second or third years to guide you through the week.



If you fear you can’t make it on the above specified date, or if you have any questions, please feel free to contact us at rasa@roac.nl or call Rutger Visscher (+31 6 44376159), or Jesse van Roeden (+31 6 51786941).

Waar ga jij wonen?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 12:23
NickS.
NickS. is offline
@NietSlaan, als je tijd hebt, kun je dan kijken waar Nick Smits komt? Bedankt!

Nog 1 weekje!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Master applicaties met laag GPA
Taartappel
0 16-02-2017 14:54
Studeren Studeren in het buitenland (Engeland)
ferdinandV
83 17-04-2015 09:22
Studeren University College #10
Diamera
500 30-11-2013 09:00
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #6
Verwijderd
500 13-04-2009 18:32
Studeren Profielkeuze: moeilijk, kunnen jullie meedenken?
iThink
12 21-05-2006 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.