Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2008, 18:23
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Ah je zit al op UCU?

Gaat de rest je wel goed af? Ondanks dat alles in het engels is?
Advertentie
Oud 06-05-2008, 19:06
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
Ah je zit al op UCU?

Gaat de rest je wel goed af? Ondanks dat alles in het engels is?
Het gaat me tot nu toe wel redelijk af. Je wordt alleen wel in het diepe gegooid vond ik. Mijn engels was eigenlijk best bagger (als ik het achteraf bekijk) en dat merkte ik vooral aan mijn leestempo. Het is natuurlijk ook wel logisch dat je trager leest dan een native speaker, maar daar had ik vooral in het begin wel moeite mee (aangezien je echt 10x zoveel moet lezen in vergelijking met de middelbare school)

Ik moet zeggen dat het nou nog steeds niet perfect gaat. Maar dat komt grotendeels door mezelf hoor . Ik heb namelijk vooral Nederlandse vrienden dus spreek buiten de lessen om niet zo vaak engels. Bovendien zeg ik niet veel tijdens klasdiscussies omdat ik dan bang ben dat ik vastloop (tip: gewoon lekker actief doen tijdens lessen). Presentaties gaan nog steeds niet lekker. Het wordt wel beter maar ik kan me echt nog lang niet zo goed uitdrukken als in het nederlands. (Want in presenteren was ik namelijk echt goed op de middelbare school)

Maar het komt vast helemaal goed hoor Ik zit alleen op dit moment even te twijfelen of ik wel verder wil gaan met UC.
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 06-05-2008, 19:36
Verwijderd
kwee nie, maar je hebt tog die brief van je engelse leraar gehad, neem ik aan
dat is volges mij genoeg voor je proof of proficiency (ik ga er zelf ook niet zomaar vanuit dat ik een 8 haal voor mn examen engels )

trouwes, ik heb ook ales truggestuurd naar t gewone postbusnummer van UCU, en dan maar tav admissions office
Oud 06-05-2008, 20:47
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Ik heb geen brief van mijn docent Engels gehad Maargoed, verder ga ik niet bewijzen dat mijn engels goed genoeg is als ze daar niet om vragen


@Jannekus
Volgens mij ga ik tegen hetzelfde probleem aanlopen als jou: Niet veel zeggen in discussies omdat ik bang ben vast te lopen. Dus bedankt voor de tip

Waarom zit je te twijfelen of je verder wil met UC? & Kan je gewoon overstappen naar een andere studie ( dus 1e jaar van die studie overslaan ofzoiets?) Of moet je bij die andere studie opnieuw beginnen vanaf het 1e jaar?
Oud 06-05-2008, 21:12
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
Ik heb geen brief van mijn docent Engels gehad Maargoed, verder ga ik niet bewijzen dat mijn engels goed genoeg is als ze daar niet om vragen


@Jannekus
Volgens mij ga ik tegen hetzelfde probleem aanlopen als jou: Niet veel zeggen in discussies omdat ik bang ben vast te lopen. Dus bedankt voor de tip

Waarom zit je te twijfelen of je verder wil met UC? & Kan je gewoon overstappen naar een andere studie ( dus 1e jaar van die studie overslaan ofzoiets?) Of moet je bij die andere studie opnieuw beginnen vanaf het 1e jaar?
We zijn echt hetzelfde want ik had idd ook geen brief van mijn docent Engels , nooit iets over gehoord overigens.

Ik zit te twijfelen omdat ik erachter kom dat ik toch wel de pedagogische kant op wil. Helaas biedt UC geen pedagogische courses. Ik ben nu vooral psychologie courses aan het volgen, wat ook bevalt, maar dan ben ik vooral geïnteresseerd in childpsychology, wat ze dus ook niet hebben op UC. Ik zou wel twee off campus courses kunnen doen (wat ook m'n planning is als ik blijf) en tijdens een mogelijk exchange 4 courses kunnen doen die daarmee te maken hebben. Toch kan je dan lang niet in alle masters van pedagogiek aangezien je te weinig courses hebt gedaan die daarmee te maken hebben. Dus dat betekent dat ik een schakeljaar zou moeten doen.

Op zich vond ik dat schakeljaar niet zo'n slecht idee, maar aangezien ik de werkdruk ook vrij hoog vind liggen (+nog steeds niet kan plannen haha ) en graag volgend jaar bij een studentenvereniging wil, zit ik dus te twijfelen.

Maar het blijft een moeilijke beslissing aangezien ik het voor de rest erg naar mn zin heb hier
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 06-05-2008, 21:25
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
haha oke Ik d8 dat UCU je niet beviel, maar het ligt dus aan het gemis aan pedagogiek ^^

Ik weet nog niet precies wat ik na UCU wil gaan doen. Is dit echt een ramp? Of kan ik na 1 jaar UCU nog wel de juiste+genoeg courses kiezen om een bepaalde master te doen?
Oud 06-05-2008, 21:37
Verwijderd
whaa, ik heb ook geen flauw id wat ik wil doen drna, drom kies ik t ook
t probleem is dat ik wel weet wat ik niet wil, en die lijst wordt alleen maar langer

volges mij kan je bij de meeste studies niet egt instromen na een jaar UC, maar dan kan je gwoon 1e jaar beginne, heb je tog de ervaring van een jaar UCU meegenomen
Oud 06-05-2008, 21:45
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Haha bij mij precies hetzelfde

Ik heb echt een waslijst van dingen die ik niet wil ;\, of dingen die me wel leuk lijken, maar niet voor langer dan een jaar ofzo

Maar wat ik wel wil ??
Oud 07-05-2008, 19:36
kacmar
kacmar is offline
[QUOTE=Jannekus;27488742] Mijn engels was eigenlijk best bagger QUOTE]

wat had je voor je eindexamen?
Oud 07-05-2008, 20:05
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:

wat had je voor je eindexamen?
Volgens mij iets van een 7,4 ofzo. Iets in de 7 komma nog iets Op zich dus wel netjes voor mij. Maar ja toen ik ook besloot om naar UC te willen ben ik wat meer Engels gaan lezen en 'friends' kijken met engelse ondertiteling haha
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 07-05-2008, 20:13
kacmar
kacmar is offline
Citaat:
Volgens mij iets van een 7,4 ofzo. Iets in de 7 komma nog iets Op zich dus wel netjes voor mij. Maar ja toen ik ook besloot om naar UC te willen ben ik wat meer Engels gaan lezen en 'friends' kijken met engelse ondertiteling haha
ok
Oud 11-05-2008, 12:45
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Hebben jullie een bevestiging gekregen dat ze het 'Acceptance Form' hebben ontvangen?
Oud 11-05-2008, 13:59
Sam89
Sam89 is offline
Het maakt echt niet uit hoor als je nog niet weet wat je wil. Voor mij was dat idd ook juist een reden om naar RA te gaan. Veel mensen denken ook te weten wat ze willen en later veranderen ze toch van richting. Ik ben bijv. begonnen als Science major, maar doe nu Arts & Humanities.

Het lijkt mij ook van veel vakken moeilijk om te bepalen of je dat wel leuk vindt, vooral Social Science. Want vakken als psychologie en politicologie heb je niet gehad op de middelbare school. Vakken die je wel op de middelbare school hebt gedaan zijn vaak ook heel erg anders op universitair niveau.

Ik heb wel een tip: neem in je eerste jaar zoveel mogelijk verschillende vakken, tenzij je er echt 100% zeker van bent welke richting je op wilt. En je moet ook niet bang zijn om in je eerste week te veranderen van courses, want ze stoppen je ook maar ergens in. Dus het kan best dat je na 1 of 2 colleges zoiets hebt van dat het niks voor jou is. Ik had scheikunde maar durfde niet te vragen of ik mocht switchen en daar heb ik echt spijt van.

Over je Engels: op RA moet je een test doen (ik in de intraweek, volgens mij moet dat nu al met je interview) en op basis daarvan word je in de 100 of 200 level geplaatst.
Oud 11-05-2008, 15:17
jelle96
jelle96 is offline
Ik ben ook aangenomen ik kwam thuis van vakantie en toen lag die brief op me te wachten Ik mag hem voor 15 mei terugsturen (Om in de sfeer te blijven van dat klote-latijn wat ik al de hele dag aan het leren ben , 'Quod licet Iovi non licet bovi' ) Ook gefeliciteerd aan alle anderen die zijn aangenomen.

Weet iemand van jullie trouwens hoe dat precies zit met de vakken die je het eerste semester krijgt, je vult er vier in en daarnaast kan het zijn dat je dus een of twee van die standaardvakken krijgt, heb je dan nog een keuze over welke van die vier die je hebt aangegeven je gaat doen of word je gewoon ingedeeld? Ik heb iig ingevult: SCI 112 Calculus en SCI121 Quantumfysics (gezellig samen met m-24 ) en daarnaast nog SSC162 Principles of Economics en SSC151 Political theory

'Kennismakingsiets' ()/terrasje pakken met z'n allen lijkt me een goed idee
Oud 11-05-2008, 15:54
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:

Weet iemand van jullie trouwens hoe dat precies zit met de vakken die je het eerste semester krijgt, je vult er vier in en daarnaast kan het zijn dat je dus een of twee van die standaardvakken krijgt, heb je dan nog een keuze over welke van die vier die je hebt aangegeven je gaat doen of word je gewoon ingedeeld? Ik heb iig ingevult: SCI 112 Calculus en SCI121 Quantumfysics (gezellig samen met m-24 ) en daarnaast nog SSC162 Principles of Economics en SSC151 Political theory
Je moet bij de vier vakken niet de standaardvakken (Academic English + Academia) invullen. Gewoon vier vakken die je leuk lijken inderdaad. Je krijgt in het eerste semester sowieso Engels en Academia en de overige twee vakken zijn vaak uit twee verschillende departments: in jouw geval waarschijnlijk Science en Social Science.
Ik kreeg overigens wel twee vakken van de vier vakken die ik opgeschreven had, maar er zijn ook vrij veel mensen die zomaar ergens zijn ingedeeld. (Nou ja, ze kijken geloof ik wel een beetje naar je interessegebied) Als je die echt niet leuk vindt, mag je ze wel omruilen.
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 11-05-2008, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie een bevestiging gekregen dat ze het 'Acceptance Form' hebben ontvangen?
jep jij ook dan mag ik hopen?

Citaat:
Om in de sfeer te blijven van dat klote-latijn wat ik al de hele dag aan het leren ben
schande, en dat met dit weer
lkkr Giro d'Italia kijken op de tv, is tog veel leuker dan examens
Oud 11-05-2008, 18:56
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Ik heb geen bevestiging gehad Toch maar eens informeren dan..

Offtopic: Kan me totaal niet motiveren om te gaan leren met dit weer. Kheb echt t gevoel datk achterloop
Oud 11-05-2008, 19:45
Verwijderd
je loopt voor op mij

ennuh, heb je je naam enzo vermeld bij die deposit?
Oud 11-05-2008, 20:54
m-24
Avatar van m-24
m-24 is offline
Wordt lachen Jelle (je bent toch niet zoo briljant dat '96 je geboortejaar is?)
Ik geloof dat het niet leren een beetje een UCU kwaaltje is: "we zijn toch al aangenomen en slagen gaat wel lukken dus waarom leren?" is bij mij een bekend gevoel.. Bovendien, die zooooon!
Terrasje gaan we even afspreken na de examens!
Oud 12-05-2008, 17:29
jelle96
jelle96 is offline
Citaat:
(je bent toch niet zoo briljant dat '96 je geboortejaar is?)
Nee hoor.. is dag en maand (9 juni dus ), niet jaar zou wel erg knap zijn idd

Citaat:
schande, en dat met dit weer
lkkr Giro d'Italia kijken op de tv, is tog veel leuker dan examens
Nou verzachtende omstandigheden zijn wel leren in de zon En na mijn vorige post eerst even twee uurtjes kijken naar de ontknoping in Engeland.
Oud 12-05-2008, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Terrasje gaan we even afspreken na de examens!
nou zal ik maar een voorstel doen dan erges tussen 1 en 18 juni, daarna ben ik weg, en ik ben ook niet trug voor het begin van de introweek

om het ontopic te houden nog ff een vraagje introweek, slaap je dan al op UCU of thuis, want je moet ook nog verhuizen zeg maar, dus als je maandag je sleutel krijgt lijkt het me niet heel waarschijnlijk om daar 's avonds te slapen, amar ik denk ik chck t ff
Oud 13-05-2008, 01:30
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
om het ontopic te houden nog ff een vraagje introweek, slaap je dan al op UCU of thuis, want je moet ook nog verhuizen zeg maar, dus als je maandag je sleutel krijgt lijkt het me niet heel waarschijnlijk om daar 's avonds te slapen, amar ik denk ik chck t ff
Ik ben bang dat je wel de enige bent dan die niet op de campus slaapt (nou ja, afgezien van de mensen die uberhaupt niet slapen )
Aangezien de kamer gemeubileerd is, hoef je voor de introweek op zich niet meer mee te nemen dan wat beddengoed, wat kleren, een gevulde toilettas en een handdoek. Ik ben zelf vorig jaar op de maandag zelf verhuisd, gewoon alles in dozen gedaan en die in m'n kamer gezet. Op maandagochtend meteen het een en ander uitgepakt, de rest in de loop van de eerste twee weken. Prima te doen.
Oud 13-05-2008, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bang dat je wel de enige bent dan die niet op de campus slaapt (nou ja, afgezien van de mensen die uberhaupt niet slapen )
Aangezien de kamer gemeubileerd is, hoef je voor de introweek op zich niet meer mee te nemen dan wat beddengoed, wat kleren, een gevulde toilettas en een handdoek. Ik ben zelf vorig jaar op de maandag zelf verhuisd, gewoon alles in dozen gedaan en die in m'n kamer gezet. Op maandagochtend meteen het een en ander uitgepakt, de rest in de loop van de eerste twee weken. Prima te doen.
oowkee, jah ik zou dat natuurlijk niet willen missen
maar dan doe ik dat gwoon, is ook idd wel te doen zo
Oud 13-05-2008, 13:39
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Citaat:
nou zal ik maar een voorstel doen dan erges tussen 1 en 18 juni, daarna ben ik weg, en ik ben ook niet trug voor het begin van de introweek
2 Maanden Australië ??

Ik heb nog steeds niets gehoord van UCU ;\. Morgen stuur ik opnieuw een mailtje. Strax heb ik dat hele Acceptance form naar het verkeerde adres gestuurd ofzo
Oud 13-05-2008, 18:01
harpje
harpje is offline
Citaat:
2 Maanden Australië ??

Ik heb nog steeds niets gehoord van UCU ;\. Morgen stuur ik opnieuw een mailtje. Strax heb ik dat hele Acceptance form naar het verkeerde adres gestuurd ofzo
Als je het naar hetzelfde postadres hebt gestuurd als waar je je aanmeldingspakket naartoe hebt gestuurd is het goed! Ik heb ook pas een week daarna bevestiging gekregen, je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn
Oud 13-05-2008, 18:10
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
En als ik het naar een ander adres heb gestuurd ( domme ik )
Oud 13-05-2008, 19:08
Verwijderd
whaha, dan ben je tog verkeerd op UCU
jah, dan moet je ff een mailtje trugsturen dat je tog nie komt of je je geld nog trug kan krijgen

oowjah, ik ga trouwes geen 2 maanden naar australie kost een btje veel, dus ik heb besloten maar 2 maanden t gaan werken in de zon in frankrijk moet ook leuk zijn, en ik ben een neger op t moment dat ik trug ben in NL
Oud 14-05-2008, 10:42
Juudd
Juudd is offline
Hi iedereen,

gefeli iedereen die is aangenomen. ik ben ook aangenomen maar ik vroeg me af naar welk adres moet je de acceptance letter precies terugsturen?
Oud 14-05-2008, 11:25
Juudd
Juudd is offline
oke hij moest morgen ingeleverd zijn dus ik heb gewoon naar de normale postbusadres gedaan.
en ik zag dat iedereen calculus had opgegeven, had je niet eerst mathematics for life and science nodig om daar toegelaten te worden (dacht dat dat in de courselijst stond beschreven maar boeien)
Oo en dat kennismaken lijkt me wel leuk(A)

hoe gaan jullie dat trouwens met verhuizen doen alles direct de 1e dag of gewoon later alles overbrengen en eerst het hoognodige?
Oud 14-05-2008, 12:46
Verwijderd
tsjah, denk dat ik gwoon zoveel mogelijk meeneem in een enorme tas zodat je die eerste week een btje fatsoenlijk kan overleven verders denk ik dat de rest t weekend van de 31e wel komt, en anders nog later. of je moet je banken/stoelen/kasten ook meenemen op de trein
Oud 14-05-2008, 14:17
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
@ Juudd Ik wist ook niet precies waar die acceptance letter heen moest. Daarom mijn twijfel ( ook nog geen ontvangstbevestiging gehad ;\)

Het staat een beetje raar op die UCU site, maar ik heb ook Calculus opgegeven


Citaat:
whaha, dan ben je tog verkeerd op UCU
jah, dan moet je ff een mailtje trugsturen dat je tog nie komt of je je geld nog trug kan krijgen
-__-'

Mmm, zolang ik maar slim bij UCU vandaan kom
Oud 14-05-2008, 16:51
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
en ik zag dat iedereen calculus had opgegeven, had je niet eerst mathematics for life and science nodig om daar toegelaten te worden (dacht dat dat in de courselijst stond beschreven maar boeien)
De informatievoorziening is niet altijd briljant
Met wiskunde B1/B2, IB higher math of iets soortgelijks heb je direct toegang tot Calculus en Algebra (maar Algebra wordt alleen in spring gegeven, dus geef je daar nu niet voor op . Met wiskunde B1 kom je in mathematics for life&society; met wiskunde A1/A2 ben je geloof ik een grensgeval, en met wiskunde A1 tref je het helemaal en mag je beginnen met mathematics for poets, thinkers and doers (als dat nog niet is veranderd iig).
Oud 14-05-2008, 17:43
Sha-ron2
Sha-ron2 is offline
Ik heb me ook aangemeld voor Utrecht (het postbus adres stond gewoon op de brief?)
Gaan jullie eigenlijk ook naar de UIT-week?
Oud 14-05-2008, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Gaan jullie eigenlijk ook naar de UIT-week?
que? is dat de introductie? dan ga ik cker, lijkt me niet meer dan logisch
week van 25 augustus tog ofzo?
Oud 14-05-2008, 20:05
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
que? is dat de introductie? dan ga ik cker, lijkt me niet meer dan logisch
week van 25 augustus tog ofzo?
Dat is de introductie voor alle studenten in Utrecht (Uni+HBO), in 2008 van 11 t/m 14 augustus. Als je kan, zou ik zeker gaan! Ten eerste super gezellig, ten tweede leer je alle studentenverenigingen kennen. Dus ook sportverenigingen etc. Ik had het niet willen missen afgelopen jaar
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 15-05-2008, 09:51
m-24
Avatar van m-24
m-24 is offline
De UIT-week gaat voor mij niet lukken.
Ik ben dan bezig met de beklimming van de Kilimanjaro!
Waar gaat de rest eigenlijk heen komende vakantie, we hebben toch zeker niet voor niets 3 maanden!
Ik ga nog naar Rock Werchter & naar Syrië en Jordanië!
Laten we anders proberen het weekend van 7/8 Juni vrij te houden?
Oud 15-05-2008, 10:29
LordFive
Avatar van LordFive
LordFive is offline
Aan de UCU-gangers: Heeft een van jullie ooit een 2e interview nodig gehad om toegelaten te worden? Zo ja, waarom was dat en wat moet ik me daar bij voorstellen?

Ik heb vandaag naar UCU gebeld omdat ik nog steeds niks gehoord had en toen zeiden ze bij de receptie dat ik vandaag een mail zou krijgen voor een tweede interview. Ik kan me alleen niet voorstellen wat ze nog meer zouden willen vragen, dat ik nog niet verteld heb. Aan de andere kant stelt het mij ook weer gerust, omdat ik in ieder geval nog in de race zit.

Five
__________________
Pentacular balance
Oud 15-05-2008, 12:00
Magnolia20
Magnolia20 is offline
Ik heb ook een tweede interview gehad (ik zit nog niet op UCU hoor). Degene die mij moest interviewen wist niet dat ik al een interview had gehad, volgens hem kon er soms wel wat mis gaan met de communicatie. (hoewel ik niet zelf ucu heb gebeld omdat ik niets gehoord had, ze hebben mij zelf gemaild...) Ik weet niet zeker of het een communicatie fout is, maar het lijkt me wel. Verder heeft iedereen volgens mij maar één interview, en dit was niet een ander soort interview dat mijn vorige. Mijn tweede interview ging echter veel slechter dan mijn eerste, bij mijn eerste interview hoefde ik eigenlijk alleen maar dingen uit mijn brief verder uit te leggen, bij mijn tweede interview werd er niet echt op mijn brief ingegaan. Maar dat ligt volgens mij aan degene die je interviewt.
Oud 15-05-2008, 12:17
Verwijderd
Citaat:
De UIT-week gaat voor mij niet lukken.
Ik ben dan bezig met de beklimming van de Kilimanjaro!
Waar gaat de rest eigenlijk heen komende vakantie, we hebben toch zeker niet voor niets 3 maanden!
Ik ga nog naar Rock Werchter & naar Syrië en Jordanië!
Laten we anders proberen het weekend van 7/8 Juni vrij te houden?
kicke man, das cker niet mis
blijf ik tog een btje bij achter

we moeten ff kijken voor een weekend, want met t ek enzo zijn er al veel avonden volgepland ik dacht zelf aan 14 juni ofzo, en dan natuurlijk wel in Utreg zelf

Oow Five, s6 met je 2e gesprek, ennuh dat komt wel goed
Oud 15-05-2008, 12:46
harpje
harpje is offline
Citaat:
kicke man, das cker niet mis
blijf ik tog een btje bij achter

we moeten ff kijken voor een weekend, want met t ek enzo zijn er al veel avonden volgepland ik dacht zelf aan 14 juni ofzo, en dan natuurlijk wel in Utreg zelf

Oow Five, s6 met je 2e gesprek, ennuh dat komt wel goed
14 juni lukt mij niet, dan heb ik het zomerconcert met 't orkest, Symfonia Jong Twente.
Oud 15-05-2008, 15:51
m-24
Avatar van m-24
m-24 is offline
Citaat:
... veel avonden volgepland ...
Het hoeft niet persé 's avonds.. Als het weer zoals nu is, zit ik liever 's middags in het zonnetje met een biertje
Oud 15-05-2008, 16:07
Verwijderd
tog wel?

maja, je hebt ook nog zoiets als een trein e.d.
maar we moeten ff kijken dan, 13 juni is ook bijv een optie, geef maar aan wanneer je kan etc.
Oud 15-05-2008, 18:22
m-24
Avatar van m-24
m-24 is offline
Tjaa.. als je een eind moet reizen is het wat anders jaa!
Ik weet niet of er mensen doordeweeks werken (ik wel dus..) maar dan valt dat ook alweer af! Ik probeer mijn weekenden zo vrij mogelijk te houden! Dus in principe kan ik elk weekend!
Oud 15-05-2008, 18:42
Verwijderd
Mag ik jullie even waarschuwen, dat het niet is toegestaan om te veel offtopic te gaan, het is dus niet de bedoeling dat er uitgebreid gepraat gaat worden over vakanties die komen gaan, dat doen jullie maar ergens anders.

Maak voor een eventuele pre-UCU meet even een mailinglijstje en mail het even naar elkaar door, dat scheelt enorm veel nutteloze post hier. Het topic blijft dan een beetje schoon.
Oud 15-05-2008, 18:52
jelle96
jelle96 is offline
13 juni komt voor mij heel slecht uit... maar goed ik begrijp ook wel dat het natuurlijk heel lastig wordt om een datum te plannen dat iedereen kan. 'Geslaagd'-feestjes enzo

7/8 juni (wat zeg maar een weekend is ) (14/)15 juni ook wel en eventueel het weekend daarop 21/22 ook nog wel, dus in een weekend komt mij wel goed uit

okeuy... we gaan voor het mailinglijstje
Oud 15-05-2008, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Mag ik jullie even waarschuwen, dat het niet is toegestaan om te veel offtopic te gaan, het is dus niet de bedoeling dat er uitgebreid gepraat gaat worden over vakanties die komen gaan, dat doen jullie maar ergens anders.

Maak voor een eventuele pre-UCU meet even een mailinglijstje en mail het even naar elkaar door, dat scheelt enorm veel nutteloze post hier. Het topic blijft dan een beetje schoon.
mi scusi, voeg me allemaal ff toe op hyves ofzo, dat scheelt een stuk
maak ik wel ff een UCU 2008 hyveje aan

http://ucu2008.hyves.nl, en verders zoek je t daar maar uit

Laatst gewijzigd op 15-05-2008 om 19:34.
Oud 15-05-2008, 20:01
harpje
harpje is offline
Citaat:
mi scusi, voeg me allemaal ff toe op hyves ofzo, dat scheelt een stuk
maak ik wel ff een UCU 2008 hyveje aan

http://ucu2008.hyves.nl, en verders zoek je t daar maar uit
Aangemeld
Oud 15-05-2008, 21:40
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Bah. Hyves is poep! Ik heb zolang geweigerd een hyves te maken

Moet ik nu alsnog een hyves maken hiervoor
* Alles beter dan leren anyway *

Ontopic: Ik heb gewoon nog geen reactie gehad van UCU. Morgen stuur ik nog een email Volgens mij heb ik dat Acceptance Form gewoon naar t verkeerde adres gestuurd. Ben ik nou echt zo dom !

Succes iedereen die op 2e gesprek moet
Oud 15-05-2008, 21:51
macavity
macavity is offline
Huh worden er nu ook 2e gesprekken gehouden dan?
Oud 15-05-2008, 21:51
99Antoinette
99Antoinette is offline
Citaat:
Bah. Hyves is poep! Ik heb zolang geweigerd een hyves te maken

Moet ik nu alsnog een hyves maken hiervoor
* Alles beter dan leren anyway *

Ontopic: Ik heb gewoon nog geen reactie gehad van UCU. Morgen stuur ik nog een email Volgens mij heb ik dat Acceptance Form gewoon naar t verkeerde adres gestuurd. Ben ik nou echt zo dom !

Succes iedereen die op 2e gesprek moet
Ben ik dus toch niet de enige zonder hyves!

Maar over je acceptance form, zal het me niks verbazen als UCU het vergeten is. Ze zijn zo'n beetje te laat met alles! En ik heb nog steedts niks gehoord na mijn interview
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #9
Verwijderd
500 05-04-2012 09:17
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 19:17
Studeren University College #3
kiss_the_sky
493 15-01-2007 15:57
Studeren University college #2
planckton
500 12-08-2006 19:22
Studeren International Economic Studies vs. International Business
-::SyrinX-NL::-
27 12-10-2004 17:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.