Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2009, 10:00
sanne roos
sanne roos is offline
Hallo allemaal

heeft iemand zich al in geschreven voor de selecties bij de hogere hotelschool in maastricht?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2009, 15:45
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Citaat:
Hallo allemaal

heeft iemand zich al in geschreven voor de selecties bij de hogere hotelschool in maastricht?

Ja ik heb me ingeschreven voor de selectie bij de hoge hotelschool maastricht, ik moet 12 december selectie doen.

Heb jij je ook al ingeschreven?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 14:41
sanne roos
sanne roos is offline
Ja ik heb ook 12 dec.
hoelaat moet je, want er zijn namelijk meerdere tijden, of in welke groep zit je.? ik zit in A
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 14:47
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Oke, ehm om 11.30 uur moet ik er zijn voor de lunch, en dan om 13.00 uur begint de selectie. Ik weet niet in welke groep ik zit. Hoelaat moet jij er dan zijn?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 13:48
MB14
MB14 is offline
Hee,

ik heb me ook ingeschreven voor de selectie in Maastricht, ook voor de selectie in Breda. Jullie ook nog voor andere hotelscholen? 11 december heb ik selectie in Breda en 12 december in Maastricht. In Maastricht ben ik groep B. Spannend allemaal.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 14:29
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Ik heb me nog niet ingeschreven bij een andere hotelschool, misschien ga ik me nog inschrijven bij de hotelschool in den haag. Breda wilde ik me eerst ook inschrijven maar dat is alleen een engelstalige opleiding.
Hoelaat moet groep B dan?, want ik weet niet in welke groep ik zit volgens mij in groep C.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 15:30
MB14
MB14 is offline
Den haag is toch ook alleen engelstalig? 2 december ga ik nog naar de opendag in Den haag, maar dat is vooral om uit te sluiten dat ik daar naar toe wil, de stad spreekt me helemaal niet aan en de brochures maken met ook niet nieuwsgierig.

Ik moet om half 11 in Maastricht zijn en om half 12 is mijn selectie. In je uitnodiging staat onder het onderwerp een letter. In die groep zit je.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 15:43
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Nee den haag is ook nederlandstalig. Maar mijn 1e keus is Maastricht, maar ik wil toch nog een 2e keus hebben, als ik in Maastricht niet word aangenomen.

Oke ik zie het, ik zit in groep C.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 16:02
MB14
MB14 is offline
Meen je dat? Waarom is die site dan in het engels? Ik heb Maastricht en Breda dus als eerste keus. Het MBO/HBO traject van de rooi pannen en de NHTV of IBL als 2de keus.

Wat had je in gedachte als 2de keus dan?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 17:26
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Ja dat las ik ergens op internet en een vriendin zij het ook dat er ook nedertalige opleiding is. Maar ik weet niet waarom de site dan in het engels is, misschien omdat er ook buitenlandse studenten op kijken ofzo ?

Mijn 2e keus in den haag, eerst was dat Breda maar daar is alleen engelstalige opleiding, en mijn engels is niet zo goed, dus daarom wil ik daar niet meer heen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 17:48
MB14
MB14 is offline
Oh oke, een vriendin van mij is naar de opendag geweest en zei dat ze daar niks over een Nederlandstalige opleiding werd gezegt. Oh heb je als tweede keus geen niet selectie opleiding? Stel dat je nou bij allebei niet aan word genomen?

Mijn engels is ook niet spetterend maar de school sprak me zo aan en de leraren zeiden dat je er heel snel aan went, dus ik wil het toch graag gaan proberen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 21:06
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
O oke, nou ja ik ga in januari naar de open dag in den haag, dus dan vraag ik het wel.
Nee ik wil toch zowieso naar de hotelschool, en daar heb je toch overal te maken met selectieprocedures. Als ik bij alle 2 niet word aangenomen dan weet ik nog niet wat ik ga doen Eerst maar zien hoe de selectieprocedure in Maastricht verloopt
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 19:18
MB14
MB14 is offline
Ja doe dat maar, zal ik ook doen. Succes met je selectie en misschien zien we elkaar volgend jaar wel .
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 15:11
sanne roos
sanne roos is offline
vorig jaar toen ik naar de opendag ging in den haag zeiden ze dat je kon kiezen tussen engels en nederlands volgens mij!
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe de selectie zal gaan, vorig jaar was er maar 1 selectie dag en dat bepaald of je aangenomen werd, maar vanaf dit jaar zijn het ineens 2 dagen in totaal!
wat trekken jullie aan?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 21:47
rochella
rochella is offline
hey hey,

Ik heb me ook ingeschreven en mag komen op 12 december. Maar ik ben dus echt in de stress want dit word me tweede keer. Ik heb me vorig jaar ook al ingeschreven en toen ben ik afgewezen. Dat wil ik dus niet meer hebben maar ben nu dus wel verschrikkelijk nerveus.
De dag zelf is wel heel leuk, maar die twee weken wachten is slopend en dan ook nog zo deprimerend antwoord.
Hopelijk komt het dit jaar goed.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 16:12
sanne roos
sanne roos is offline
hoe verliep je dag vorig jaar?
kan me voorstellen dat je nerveus bent, ga je ook nog selectie doen voor een andere (hotel) school?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 13:10
MB14
MB14 is offline
Maar, de selecties zijn dit jaar anders dan vorig jaar toch? Vorig jaar hoefde je maar een keer te komen, nu zijn er 2 rondes. Een collega van mij is vorig jaar aangenomen en zei dat dit nog moeilijker is.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 15:55
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Ja ik ben ook benieuwd hoe de selectie zal gaan.
Ik weet nog niet wat ik aantrek, ik ga binnenkort ff shoppen, dan ga ik even wat nette kleding kopen, een net bloesje of jasje ofzo en dan een nette broek, doe ik aan denk ik

Rochella, in welke groep zit jij?

Hebben jullie je nog ingeschreven bij andere scholen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-11-2009, 17:11
rochella
rochella is offline
hey,

Ja mijn dagen (ja maastricht selectie gedaan en ook in den haag) verliepen beiden wel goed dacht helemaal in maastricht dacht ik dat het niet fout kon gaan maar dat bleek toch anders. Ik zit in groep C.

Hoe gaat het nu dan verlopen in den haag? Heb me dit jaar zelfs op drie scholen ingeschreven. maastricht, den haag en lausanne.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 17:24
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Oke ik zit ook in groep C.

Lausanne, wat is dat, is dat in zwitserland?

Ik ga me denk ik ook nog inschrijven bij den haag.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 17:28
rochella
rochella is offline
ja zwiterserland

oke we zitten dus in dezelfde groep, nou dan gaan we elkaar waarschijnlijk dus binnenkort zien haha.
wordt dit je eerste jaar dat je het probeert??
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 17:35
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Oke ja dan zien we elkaar binnenkort wel !

Ja dit is me eerste jaar dat ik het probeer. Ik vind het wel spannend, want ik weet niet echt wat ik kan verwachten, maarja ik hoop dat het goed gaat.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 15:59
sanne roos
sanne roos is offline
hoe zit het met de selectie in zwitserland, of hebben ze daar geen selectie?

ik heb al een jasje voor de selectie en nette schoenen maar moet even kijken wat voor broek ik aantrek, misschien gewoon een donkere blauwe skinny , dan heb ik toch nog een beetje mijn eigen erin zitten.. alhoewel ik me normaal eigenlijk wel altijd heel net kleed, ik ben zelf al wat meer van de blousjes en kraagjes enzo dus dat scheelt;P
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 18:16
rochella
rochella is offline
wel gezellig hoop dat ik je ontmoet viola dat scheelt als je iemand leert kennen op zó'n dag geloof me
ja in zwitserland heb je ook gewoon selecties maar die zijn zwaarder zeggen ze. het zal je verbazen hoeveel mensen in pak komen. ikzelf ga ook in pak hihi
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 08:44
Vito-19
Vito-19 is offline
Hee allemaal!

Ik wil me ook in gaan schrijven voor hotelschool hbo in Maastricht lijkt me erg leuke school en verder goed geregeld!
Ik heb afgelopen 2 jaar Mbo Hotelmanagement gevolgd in Eindhoven op de Notenboom.
Was niet echt wat ik ervan verwachtte voor dat geld. Maar wel mijn diploma gehaald.
Rochella, wat voor soort ervaring zoeken ze bijvoorbeeld?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2009, 08:51
Vito-19
Vito-19 is offline
Ik heb namelijk al 500-1000 uur gelopen in de bediening en keuken.
Hiervan heb ik ook mijn serveertechnieken diploma behaald, tevens heb ik ook mijn keuken praktijk voldoende afgesloten. en daarin ook 300 uurstage in gelopen.

Ook heb ik 800 uur in de front-office gewerkt als mijn stage in het 2de jaar!
Voor ik op deze school zat of begon was ik ook al 1 jaar werkzaam in een restaurant.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 17:25
Michelll
Michelll is offline
Hallo luitjes (H)

Ik heb me ook aangemeld, en moet er zaterdag ook zijn xP me werd beetje zenuwachtig van die demo or o.o zeker met die reeks getallen Owja, ik zit ook in groep c trouwens Maar wie weet er meer van? van die test enzo? zou je nog moeten oefenen ofzo? of zou het zo goed zijn zeg maar, als je die demo hebt gedaan? Dat je dan een beetje weet hoe het zit en dan wel lukt ofzo?? o.o
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 15:50
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Morgen !!

Ik oefen gewoon die demo en dan zal die test hopelijk wel lukken, ik denk dat je verder niet veel ervoor kan oefenen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 16:09
Michelll
Michelll is offline
jazeker morgen Spannend or Alvast veel succes morgen^^ Misschien dat ik je zie, waarschijnlijk niet XD maar okeej xP Wie gaat er morgen trouwens ook naar de kerstmarkt in Maastricht? Mn ouders willen graag, dusja dan ga ik ook maar mee wel zo gezellig^^
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 17:24
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Heey
Hoe gingen de testen bij jullie?
Bij mij ging het wel redelijk denk ik, die test op de computer, vond ik af en toe wel lastig, en soms had ik ook tijd te kort dat ik op het laatst nog snel wat moest gokken omdat me tijd bijna voorbij was
En bij die motivatie brief heb ik een heel verhaal opgeschreven, 2 kantjes vol
Dus ik hoop dat het goed ging, k vind het zo rot dat k tot eind januari moet afwachten
Maarja, k heb jullie niet gezien, (nouja misschien wel gezien, maar ik wist natuurlijk niet hoe jullie eruit zagen )
Dus nu maar afwachten, hebben jullie hyves? mijn hyves is: http://v-il-a.hyves.nl/
En misschien als ik door ben zie k jullie wel bij de 2e selectie.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 15:21
sanne roos
sanne roos is offline
Best vermoeiend zo'n dag of dat kwam door de zenuwen;P
Ik vond wel dat het leek alsof sommigen echt oud waren, ik weet niet hoe oud jullie allemaal zijn?
Bij mij ging het voor mijn gevoel wel redelijk maar het is maar net wat hun denken van jou hè. Is lastig in schatten of je er 6 februari weer bij mag zijn of niet. Na gister heb ik echt zin om naar die school te gaan dus hopelijk ben ik door maar ja eerst nog even 4/5 weken wachten ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 12:48
maaikek
maaikek is offline
Ik heb vorig jaar ook selectie gedaan in Maastricht en Den Haag! Ik kon ook écht niet kiezen welke ik nou liever wilde!
Ik heb de keuze laten afhangen van waar ik aangenomen zou worden! En gelukkig heeft dat geholpen, haha! Ik ben in Den Haag wél aangenomen en in Maastricht niet!
De selectiedagen zijn alletwee echt onwijs leuk, vond ik! Ik was trouwens wel netjes gekleed. Mantelrokje met blouse en mooie pumps eronder! =)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:39
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Oke, hoezo was je niet aangenomen in Maastricht?
En wat moest je allemaal doen bij de selectie dag in den haag? want daar wil ik me ook nog in gaan schrijven voor selectie te doen. En is het leuk op die hotelschool, of ben je nog niet begonnen met de opleiding?

Laatst gewijzigd op 14-12-2009 om 14:56.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 14:42
Michelll
Michelll is offline
Okeej dan Nou om te beginnen ben ik 16, en ik denk dat ik mn test niet super heb gedaan xD Ik ga overigens nog selectie in Apeldoorn doen maarja... Volgens mijn ouders was mijn motivatie wel goed Dus hopen dat ik daarop door ben^^
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 09:54
MB14
MB14 is offline
Mijn selectie in Maastricht ging volgenmij beter dan die in Breda. Na nog een keer op beide scholen geweest te zijn kan je de keus altijd makkelijker maken, vinden jullie niet? Of zijn jullie nog nergens anders geweest dan in Maastricht?

Citaat:
Ik heb vorig jaar ook selectie gedaan in Maastricht en Den Haag! Ik kon ook écht niet kiezen welke ik nou liever wilde!
Ik heb de keuze laten afhangen van waar ik aangenomen zou worden! En gelukkig heeft dat geholpen, haha! Ik ben in Den Haag wél aangenomen en in Maastricht niet!
De selectiedagen zijn alletwee echt onwijs leuk, vond ik! Ik was trouwens wel netjes gekleed. Mantelrokje met blouse en mooie pumps eronder! =)
Je moet idd wel netjes gekleed gaan, ik denk dat je daar ook op beoordeeld word. Er waren toch mensen bij, ik heb iemand gezien die zo'n kort rokje had dat het net over haar kont kwam

Succes met jullie selecties de komende tijd nog!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 11:16
MB14
MB14 is offline
Ik heb net een berichtje van Breda, ik ben aangenomen . Ben echt heel erg blij, maar wel nu nog wachten op de resultaten van Maastricht, dat is namelijk mijn eerste keus.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-12-2009, 17:45
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Citaat:
Ik heb net een berichtje van Breda, ik ben aangenomen . Ben echt heel erg blij, maar wel nu nog wachten op de resultaten van Maastricht, dat is namelijk mijn eerste keus.
Gefeliciteerd! Dat weet je dan ook snel, die selectie had je vorige week toch? Wat moest je allemaal doen tijdens die selectie in Breda?

Voor Maastricht moeten we nog tot eind januari wachten
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 17:57
MB14
MB14 is offline
Dankje . Ja idd, heel snel. Wel fijn want ik wilde heel graag de uitslag weten, dat begrijpen jullie waarschijnlijk wel .

Ja echt kut, maar we hebben het geluk dat we het voor 6 februari moeten weten .
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 21:06
maaikek
maaikek is offline
Citaat:
Oke, hoezo was je niet aangenomen in Maastricht?
En wat moest je allemaal doen bij de selectie dag in den haag? want daar wil ik me ook nog in gaan schrijven voor selectie te doen. En is het leuk op die hotelschool, of ben je nog niet begonnen met de opleiding?
Ik ben in Maastricht niet aangenomen doordat ik die intelligentietest niet perfect gemaakt had. Ik had 3/5! Voor mijn gesprek had ik daarentegen 5/5. Ik zou dus gewoonweg niet slim genoeg zijn.
Selectiedag in Den Haag is echt een superleuke dag! Wij moesten om half 11 op school zijn, dus ik was er om 10 uur ongeveer. Dan heb je een ontvangst in een soort van aula, waar iedereen een sticker met naam & nummer krijgt. Dat nummer was bij mij zeg maar 5.1 Dat hield in "groep 5, 1e persoon". Met die groep krijgen wij als eerste een teamopdracht. Bij die teamopdracht krijg je een opdracht voorgelegd. Wij moesten een concent voor een restaurantketen verzinnen. Heel erg leuk! Er zaten 2 docenten en een student in het lokaal waar we die opdracht uitwerkten. Die beoordelen je op je houding. Ben je actief genoeg, doe je mee. Laat je je mening horen, laat je anderen uitspreken. betrek je de stillere er ook bij?
Daarna hadden we warme lunch en daarna hadden we nog vrije tijd. Die volgorde kan verschillen!
In de vrije tijd zijn we naar 't Skotel geweest en hebben we met onze groep & 3 begeleiders wat gedronken bij een strandtent op Scheveningen!

Ik ga september 2010 beginnen, omdat ik dit jaar graag een tussenjaar wilde doen! =)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 21:22
maaikek
maaikek is offline
Citaat:
Mijn selectie in Maastricht ging volgenmij beter dan die in Breda. Na nog een keer op beide scholen geweest te zijn kan je de keus altijd makkelijker maken, vinden jullie niet? Of zijn jullie nog nergens anders geweest dan in Maastricht?



Je moet idd wel netjes gekleed gaan, ik denk dat je daar ook op beoordeeld word. Er waren toch mensen bij, ik heb iemand gezien die zo'n kort rokje had dat het net over haar kont kwam

Succes met jullie selecties de komende tijd nog!
Vond ik ook hoor! Ik ben nadat ik aangenomen was, nog een keer naar Den Haag geweest en voelde me er toen wel heel erg thuis meteen! Ik denk dat het heel erg ligt aan hoe je bent, of je je thuisvoelt op welke school dan ook!

Ja ik vond het er echt niet uitzien. Bij mij was er een meisje dat in spijkerbroek liep. Nja, dat kan eigenlijk gewoon niet..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 21:23
maaikek
maaikek is offline
Citaat:
Best vermoeiend zo'n dag of dat kwam door de zenuwen;P
Ik vond wel dat het leek alsof sommigen echt oud waren, ik weet niet hoe oud jullie allemaal zijn?
Bij mij ging het voor mijn gevoel wel redelijk maar het is maar net wat hun denken van jou hè. Is lastig in schatten of je er 6 februari weer bij mag zijn of niet. Na gister heb ik echt zin om naar die school te gaan dus hopelijk ben ik door maar ja eerst nog even 4/5 weken wachten ofzo
Dat had ik ook, haha! Ik was toen 4 maandjes 17 en echt een van de jongsten! Een hele hoop hadden al 3/4 jaar MBO gedaan en dat soort dingen..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2009, 09:51
MB14
MB14 is offline
Citaat:
Vond ik ook hoor! Ik ben nadat ik aangenomen was, nog een keer naar Den Haag geweest en voelde me er toen wel heel erg thuis meteen! Ik denk dat het heel erg ligt aan hoe je bent, of je je thuisvoelt op welke school dan ook!

Ja ik vond het er echt niet uitzien. Bij mij was er een meisje dat in spijkerbroek liep. Nja, dat kan eigenlijk gewoon niet..
Nou sommige hadden beter in een spijkerbroek kunnen komen , ik heb meiden gezien die in een rokje kwamen wat net over die kont kwam! Dat kan toch echt niet of ligt dat aan mij?

Laatst gewijzigd op 19-12-2009 om 11:37.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 21:03
Battath09
Avatar van Battath09
Battath09 is offline
Onze dochter is 6, komt uit China en wil graag manarijn leren,
en zo ook in contact komen met andere kinderen van chinese afkomst.
Weet iemand een chinese school rond of in Maastricht ?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 17:44
Verwijderd
http://www.wahfookwui.nl/3.2_chinese%20scholen.htm

Kijk naar nummer 30. bel dat nummer is
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 14:43
Michelll
Michelll is offline
Weet iemand wanneer we de uitslag van Maastricht krijgen? Is er trouwens ook nog iemand die 15 januari selectie in Apeldoorn heeft? Ikke als het goed is wel! Heb alleen nog geen bericht terug gehad.... moet van de week maar even bellen denk ik Nog gelukkig nieuwjaar trouwens^^
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 14:01
MB14
MB14 is offline
Nee nog niks!! Hoop wel dat ik het snel krijg, ben namelijk echt heel erg benieuwd!!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 20:43
Rosamarijn1
Avatar van Rosamarijn1
Rosamarijn1 is offline
Heey allemaal,

Mijn naam is Roosje.
Ik heb mijn selectiedag op 30 januari..
Iemand tips..

x
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 18:00
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Citaat:
Heey allemaal,

Mijn naam is Roosje.
Ik heb mijn selectiedag op 30 januari..
Iemand tips..

x
Heey
Ik heb 12 december selectie gedaan bij de hotelschool in maastricht, en je moest een test op de computer doen, soort IQ test, als het goed is heb je een brief gehad waarin een site staat waarop je de demo kan oefenen. Als je dat doet dan heb je wel een goed beeld van de soort vragen die je kan verwachten.
Daarna moest je een motivatiebrief schrijven, dus het is ook wel handig als je daar van te voren over nadenkt, wat je zou willen opschrijven.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 14:43
MB14
MB14 is offline
Citaat:
Heey
Ik heb 12 december selectie gedaan bij de hotelschool in maastricht, en je moest een test op de computer doen, soort IQ test, als het goed is heb je een brief gehad waarin een site staat waarop je de demo kan oefenen. Als je dat doet dan heb je wel een goed beeld van de soort vragen die je kan verwachten.
Daarna moest je een motivatiebrief schrijven, dus het is ook wel handig als je daar van te voren over nadenkt, wat je zou willen opschrijven.
Succes!
Daar sluit ik me bij aan. Je kunt eventueel ook nog een gratis IQ-test op internet oefenen. Heel veel succes !!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 14:48
Janine*
Janine* is offline
heeey iedereeen,

ik heb ook 12 december selectie gedaan bij Maastricht!
vond de test op de computer wel moeilijk!,
hebben jullie al uitslag? duurt echt lang,
hooop echt dat ik 6 februari weer mag komen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.