Oud 29-01-2013, 20:50
Collin50
Collin50 is offline
Hallo lieve mensen,

Ik ben 16 jaar en werk bij een groot bedrijf als bijbaantje. Sinds kort werkt er een meisje bij ons.
Ze is echt heel leuk en ik zou graag leuke dingen met haar willen doen zoals bioscoop enzo, Nou is er een probleem: bij het bedrijf werken heel veel jongens en volgens mij vinden ze haar bijna allemaal leuk. En ik ben niet jaloers aangelegd maar als die jongens (vrienden) met haar praten word ik echt heel jaloers

Maar er is 1 probleem met één van deze jongens. hij is een goede vriend van me en ik spreek hem vaak op school en op het werk e.d. Ik weet dat hij haar leuk vind, dat heeft hij verteld en hij maakt haar altijd aan het lachen onder werktijd. deze jongen is heel open, sociaal, spontaan en ga zo maar door. Ik zelf ben meer het rustige afwachtende type. Ik ben verlegen en durf niet zo goed met haar te praten en te flirten enzo terwijl die andere jongen dat continue doet.

Ik zou graag leuke dingen met haar gaan doen alhoewel ik nog niet echt toe ben aan een vaste relatie, terwijl de jongen waar ik het over heb dat wel is, hij is dus een beetje een last.... maar toch ook mijn vriend.....

Deze jongen waar ik over praat heeft zelf een vriendin at the moment,
Hij woont in Gelderland en zijn vriendin woont in Zeeland. Het is dus een soort van afstandsrelatie,
deze jongen heeft me verteld dat hij (het meisje wat we allebei leuk vinden) als een soort Back-Up vriendin ziet. Hier maak ik uit op dat hij niet echt de ware is voor haar.... Misschien ben ik dat ook wel niet, maar ik zou alles voor haar doen. Hij heeft ook gezegd dat hij eraan zat te denken om zijn huidige relatie te stoppen voor "de nieuwe"

Moet ik mij zorgen maken dat hij dit echt gaat doen? en nog tips?

Hartstikke bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2013, 21:00
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Ten eerste, meisjes vallen op zelfverzekerde jongens. Verlegen komt niet over als zelfverzekerd en open, sociaal en spontaan wel. Daarom zal zij zich eerder aangetrokken voelen tot je collega/vriend dan jou.

Ik zou me niet zorgen maken. Er zijn miljoenen meisjes hier op de wereld en er zijn miljoenen die leuker zijn dan haar.

Laatst gewijzigd op 30-01-2013 om 10:45.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 23:34
Padzorz
Padzorz is offline
Dit:
Citaat:
bij het bedrijf werken heel veel jongens en volgens mij vinden ze haar bijna allemaal leuk.
Het is duidelijk dat ze knap is en dus altijd (waar ze ook komt) veel aandacht heeft van mannen. Je hebt wel wat concurrentie en of je dat nu wilt of niet dat zal er altijd zijn.

Je kan nu twee dingen doen:

1. Flirt er op los! Flirten is gewoon iemand op een leuke en speelse manier plagen en uitlachen. Uiteraard doen de meeste mannen dit en wordt het daarom des te moeilijker.

2. Je doet helemaal niets en nu denk je misschien: heuh? Kijk, zij is het gewend dat ze altijd aandacht heeft van (bijna) alle mannen dus als jij haar nu geen aandacht geeft (dus haar niet aankijken, ...) maar soms is bij haar even in de buurt bent toevallig dan gaat ze dat raar vinden. Ze gaat zich afvragen: "Waarom kijkt die jongen nooit naar me? Vindt hij me niet mooi ofzo? ..." en op die manier gaat ze er alles aan doen om jou aandacht te krijgen.

Het is duidelijk dat je iets moet ondernemen. Ik weet niet hoeveel je al met haar gepraat hebt, maar er moet wel wat spanning zijn opdat ze voor jou zou kunnen vallen. Als ze merkt dat je heel verlegen bent en haar niet goed durft aanspreken enz ... ga je echt een goede vriend worden, maar meer niet.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 23:47
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Citaat:
Dit:


Het is duidelijk dat ze knap is en dus altijd (waar ze ook komt) veel aandacht heeft van mannen. Je hebt wel wat concurrentie en of je dat nu wilt of niet dat zal er altijd zijn.

Je kan nu twee dingen doen:

1. Flirt er op los! Flirten is gewoon iemand op een leuke en speelse manier plagen en uitlachen. Uiteraard doen de meeste mannen dit en wordt het daarom des te moeilijker.

2. Je doet helemaal niets en nu denk je misschien: heuh? Kijk, zij is het gewend dat ze altijd aandacht heeft van (bijna) alle mannen dus als jij haar nu geen aandacht geeft (dus haar niet aankijken, ...) maar soms is bij haar even in de buurt bent toevallig dan gaat ze dat raar vinden. Ze gaat zich afvragen: "Waarom kijkt die jongen nooit naar me? Vindt hij me niet mooi ofzo? ..." en op die manier gaat ze er alles aan doen om jou aandacht te krijgen.

Het is duidelijk dat je iets moet ondernemen. Ik weet niet hoeveel je al met haar gepraat hebt, maar er moet wel wat spanning zijn opdat ze voor jou zou kunnen vallen. Als ze merkt dat je heel verlegen bent en haar niet goed durft aanspreken enz ... ga je echt een goede vriend worden, maar meer niet.
Je theorie achter dat 2e punt is natuurlijk heel leuk bedacht, maar dat gaat niet werken waarschijnlijk.
Meisjes die veel aandacht van jongens krijgen, weten dat ze veel jongens kunnen krijgen. Zoals TS aangaf is hij verlegen, en meisjes, vooral de knappe meisjes die veel jongens kan krijgen, vallen op zelfverzekerde jongens.

Flirt gewoon met haar, praat met d'r, vraag of ze een keer wat wilt gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 08:03
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Kreeg je op FOK! niet genoeg tips?

Ten eerste, meisjes vallen op zelfverzekerde jongens. Verlegen komt niet over als zelfverzekerd en open, sociaal en spontaan wel. Daarom zal zij zich eerder aangetrokken voelen tot je collega/vriend dan jou.

Ik zou me niet zorgen maken. Er zijn miljoenen meisjes hier op de wereld en er zijn miljoenen die leuker zijn dan haar.
Sommige ja, misschien zelfs het gros van de dames. Maar niet alle meisjes vallen op een opvallende jongen, die makkelijk contact legt, en sociaal is aangelegd.

Wat je vriend doet moet hij zelf weten. Als jij haar leuk vindt zul je idd contact moeten gaan leggen. En over je verlegenheid heen stappen. Als je niks doet of zegt weet ze het natuurlijk niet.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 13:44
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Sommige ja, misschien zelfs het gros van de dames. Maar niet alle meisjes vallen op een opvallende jongen, die makkelijk contact legt, en sociaal is aangelegd.
Zelfverzekerd is dan weer niet meteen hetzelfde als opvallend en met iedereen een praatje maken. Je kunt prima zelfverzekerd zijn en het helemaal niet nodig te vinden om op te vallen. Ik denk wel dat zelfverzekerde mensen vaker succes hebben, al was het maar omdat ze sneller op iemand af durven te stappen oid als ze dat willen.

En probeer inderdaad gewoon eens met haar te praten. Het liefst zónder dat je de hele tijd denkt aan 'mijn vriend kan dit vast beter'. Hoewel, in dit geval kun je 'm misschien zelfs om tips vragen, aangezien het een goede vriend van je is (en hij waardeert het vast wel als je zegt 'jij kan dat zo goed! hoe doe je dat toch?') en misschien heeft hij wel goede ideeën.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Your musical compatibility with Saai is High #1052
Rivka
500 20-07-2010 10:58
Liefde & Relatie Gemengede gevoelens over relatie
Qeurkajo
14 02-02-2010 19:59
Liefde & Relatie probleem in langdurige relatie
MinnieM
28 11-01-2008 19:44
Liefde & Relatie Goede relatie
Jane says
18 23-02-2006 21:24
Liefde & Relatie Twijfels over mijn lange relatie
Innocence
51 27-02-2005 19:38
Liefde & Relatie Is t nou echt zo moeilijk om te zeggen wat je voor iemand voelt?
Palmboompje
28 05-03-2004 18:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.