Oud 07-03-2013, 22:20
Verwijderd
Heey ik zit met iets.

Ik heb sinds een maand met mijn vriend en die ken ik sinds november ongeveer. We hebben 2 dagen gehad tijdje terug, maar het voelde niet helemaal goed en toen bleven we elkaar zien en wilden we het toch weer proberen en tot nu toe hebben we er geen spijt van

Al best snel begonnen we met dingetjes te doen richting seks. We zijn allebei nog maagd en waren eerder nooit verder gegaan dan zoenen. We deden dit ook toen we geen relatie hadden. Nu hebben we dus vrijwel alles gedaan behalve 'all the way' en we willen het wel graag, maar ik vind het nog te vroeg. We zijn beiden btw 16 jaar. Ik wil het zeker weten en wil geen spijt krijgen. Ook vind ik mezelf best jong en we hebben pas een maand. Ik heb een soort ideaalbeeld, maar het loopt toch altijd anders dan je gepland hebt.

Hoe lang hadden jullie met jullie vriend(in) toen jullie het voor het eerst deden?

Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ja, ik moet het natuurlijk ook zelf bepalen, maar ben toch benieuwd naar andermans mening hierover.

Xx.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2013, 23:59
Verwijderd
Eerste keer is zwaar overrated. Als je al "alles" doet behalve seks zelf stel je alleen maar een hoop plezier uit. Spijt hoef je er sowieso niet van te hebben verder, waarom zou je?

Je moet lekker doen wat je wil maar over een paar jaartjes denk je waarschijnlijk nog eens terug naar je voornemens nu en lach je er nog eens om.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 00:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben het eens met Reverend. Maak er niet een te grote deal van; het wordt niet perfect, het wordt niet geweldig, maar het is fijn om te doen. Ik zou niet met de eerste de beste het bed in duiken, maar als je verliefd op hem bent / van hem houdt / wat dan ook, dan hoef je (in mijn ogen) niet te wachten tot x leeftijd of x tijd samen zijn.

That said, bij twijfel kun je het waarschijnlijk gewoon beter nog even niet doen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 03:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als je twijfelt en denkt dat je er nog niet klaar voor bent, moet je het gewoon niet doen. Of je nu een maand of een jaar samen bent, 16 of 20, als het niet goed voelt, voelt het niet goed. Leg dat gewoon aan hem uit, dat je het te vroeg vindt en liever even wilt wachten.
Een eerste keer is misschien niet perfect of geweldig, je onthoudt het wel. Of dit voor bovenstaande mannen anders is, weet ik niet, maar ik vind dat ze er nogal luchtig over doen. Maar misschien ben ik wat ouderwets, ik vind seks in ieder geval wel een big deal, en niet alleen de eerste keer, alle keren.

Ik was zelf 16 en ik had geloof ik 2 of 3 maanden met mijn vriendje. Ik kende hem toen ongeveer 2 jaar en we waren allebei nog maagd. Nog nooit een moment spijt van gehad. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het verschrikkelijk en ongemakkelijk en het deed pijn - dat is niet bij iedereen zo, dus maak je niet druk - maar het was wel met de juiste persoon.

Dus doe gewoon rustig aan, het is niet iets dat je kwijt moet ofzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 04:21
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik ben het eens met alle mensen hierboven: de eerste keer is sowieso niet perfect en ik vind het onzin om per se te wachten tot X leeftijd omdat het anders 'te vroeg' zou zijn. Dat gezegd hebbende maakt het verder helemaal niet uit wat andere mensen zeggen, het moet voor jou goed voelen. Als jij het nog niet wilt, dan wil je het niet. En daar hoef je verder helemaal geen redenering bij te hebben, zoals "het is te vroeg." Of je nou na een week of na een jaar pas seks wilt, in beide gevallen is het niet 'te vroeg' (of te laat) omdat je het zelf wilt.

Vraag jezelf dit: vind je het écht te vroeg (qua gevoel) of vind je het alleen te vroeg omdat je het idee hebt dat het na een maand "eigenlijk" te snel is? Wil je het? Dan moet je het doen. Wil je het niet, dan moet je het niet doen. Dat is namelijk het enige dat er telt. Er zijn geen vaste regels voor.

Je zegt zelf al dat je een soort ideaalbeeld hebt. Trust me, de eerste keer is niet magisch of perfect of een scene uit een chickflick. Langer wachten gaat hier niets aan veranderen. Wellicht maak je het jezelf dan alleen maar moeilijker omdat je steeds hogere verwachtingen krijgt. Je bent niet te jong als je er al aan toe bent en als jij je na een maand fijn genoeg voelt, dan doe je het toch gewoon?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 07:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je zegt zelf "maar ik vind het nog te vroeg", dan moet je het gewoon nog niet doen. Wacht gewoon tot jij je er goed bij voelt. Wanneer je het zou "moeten" (niets moet natuurlijk) doen hangt niet af van hoe lang jullie samen zijn of hoe oud jullie zijn, maar van de vraag of jullie er zelf klaar voor zijn. Probeer er open met je vriend over te praten, en wanneer jij er nog niet aan toe bent zal je ook samen duidelijke grenzen moeten stellen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 10:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als je twijfelt en denkt dat je er nog niet klaar voor bent, moet je het gewoon niet doen. Of je nu een maand of een jaar samen bent, 16 of 20, als het niet goed voelt, voelt het niet goed. Leg dat gewoon aan hem uit, dat je het te vroeg vindt en liever even wilt wachten.
Een eerste keer is misschien niet perfect of geweldig, je onthoudt het wel. Of dit voor bovenstaande mannen anders is, weet ik niet, maar ik vind dat ze er nogal luchtig over doen. Maar misschien ben ik wat ouderwets, ik vind seks in ieder geval wel een big deal, en niet alleen de eerste keer, alle keren.

Ik was zelf 16 en ik had geloof ik 2 of 3 maanden met mijn vriendje. Ik kende hem toen ongeveer 2 jaar en we waren allebei nog maagd. Nog nooit een moment spijt van gehad. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het verschrikkelijk en ongemakkelijk en het deed pijn - dat is niet bij iedereen zo, dus maak je niet druk - maar het was wel met de juiste persoon.

Dus doe gewoon rustig aan, het is niet iets dat je kwijt moet ofzo.
Ik weet mijn eerste keer nog prima, maar ik ben niet van mening dat je pas seks moet hebben als je minimaal 25 bent, 3,5 jaar samen bent geweest en minimaal verloofd bent. Seks is iets wat je (in mijn ogen) hebt wanneer je het allebei met elkaar wilt hebben, of dat nou na een dag is of na 10 jaar.

Het is alleen geen goed idee om het in je hoofd helemaal op te bouwen tot 'het perfecte moment', want dat is het meestal gewoon niet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 13:00
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Zolang je het te vroeg vindt moet je het niet doen, maar ik zou het niet af laten hangen van hoe lang je al verkering hebt of hoe oud je bent. Als het goed voelt, voelt het goed. En anders niet.
Ik had overigens eerst seks, en toen pas verkering en daar ben ik ook niet ongelukkig van geworden.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 15:11
Verwijderd
Toen ik voor het eerst seks had, was ik erg blij dat het met mijn vriend was die ik vertrouw en waarbij ik me makkelijk voel, want echt álles zat onder het bloed. Ik zou er wel van tevoren even over nadenken of je je voldoende op je gemak voelt bij je vriend om dit soort dingen niet extreem moeilijk te vinden. Als dat zo is, en je wil allebei seks en blablabla, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2013, 11:28
Verwijderd
Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben er opzich wel klaar voor en we hebben het er vaak over van hoe het zou zijn enzo. Hij weet wel dat ik nog even wil wachten. Binnenkort gaan we logeren en misschien gaat het dan gebeuren. Ik denk idd dat ik het niet moet uitstellen, want het voelt goed en ik houd van hem en hij ook van mij mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 19:46
laalala
Avatar van laalala
laalala is offline
Ik heb zelf een maand gewacht met mijn beste vriend voordat ik met hem het bed in dook. En heb er absoluut geen spijt van. Tijd zegt niks, en als je je er goed bij voelt waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 18:19
doozj
Avatar van doozj
doozj is offline
als het goed voelt dan maakt het niet uit of je 1 maand of 1 jaar samen bent , je voelt zelf wel wanneer je er klaar voor bent. Ik was 8 maanden samen met mijn vriend en nog had ik het gevoel dat ik er niet klaar voor was, toen is het uiteindelijk een half jaar later gebeurd met een goede vriend waar ik helemaal niks mee had ( we kende elkaar wel al heel lang).
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 14:38
DennisMaass
DennisMaass is offline
Is het gevoel 'er niet klaar voor zijn' niet gewoon het verkapte voor 'het is nieuw, het is eng, het schijnt pijn te doen dus ik wil het niet...'?

Want in dat gevoel kan ik me voorstellen dat je er nooit 'klaar' voor bent.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 09:10
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Eerste keer is zwaar overrated. Als je al "alles" doet behalve seks zelf stel je alleen maar een hoop plezier uit. Spijt hoef je er sowieso niet van te hebben verder, waarom zou je?

Je moet lekker doen wat je wil maar over een paar jaartjes denk je waarschijnlijk nog eens terug naar je voornemens nu en lach je er nog eens om.
Je hebt gelijk dat de eerste keer zwaar overrated is. Dat gezegd hebbende, vind ik het wel degelijk anders om penetratie uit te laten voeren (klinkt lekker plastisch zo) dan om andere dingen te doen zoals manuele of orale seks; voor mij is dat wel een stap extra/verder.

TS, volgens mij heb jij een prima beeld van wat de eerste keer (niet) gaat zijn, en idealiseer je het niet. Als je zin hebt om echt met elkaar naar bed te gaan, is er niets op tegen om dat te doen. Maar er is ook niets mis met even wachten, je kunt nog heel veel jaren seks hebben als je dat wilt. Er is geen reden om dingen te overhaasten.
Als je twijfelt, zou ik er gewoon nog even mee wachten. Er komt waarschijnlijk vanzelf een moment dat je heel graag wilt dat jullie met elkaar naar bed gaan (in the heat of the moment).
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 19:46
flipflopfloris
flipflopfloris is offline
Ik heb het zelf nog nooit gedaan dus daar kan ik je niet mee helpen... ik heb wel 1,5 jaar een meisje gehad

maar praat er met hem over vraag wat hij er van vind.. zoals ik jou nu hoor lijkt het je wel wat maar je twijfelt over de gevolgen. het schijnt dat de eerste keer inderdaad iets pijnlijk kan zijn. maar ja die eerste keer komt toch een keer dus waarom niet nu? als jij van hem houd en hij van jou zou ik denken "Go For It"

Uiteraard zou ik wel een condoom gebruiken maar dat spreektvoorzich.

Gr
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 14:23
_wiet
_wiet is offline
quinty, mijn honest opinion

wacht tot je ouder wordt, meerendeels van de mannen willen gewoon een gat om te neuken, een klein deel van de mannen doen het omdat ze het "echt" willen, en "echt" om liefde draait.
__________________
Come near to me, bite me in my veins, cut me open, turn me into a minion of the darkness ...vampiriction ^^
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 11:17
suzyblue13
suzyblue13 is offline
Citaat:
Heey ik zit met iets.
Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ja, ik moet het natuurlijk ook zelf bepalen....
Xx.
Ben benieuwd of je “het” al gedaan hebt. Het wordt allemaal een gearrangeerd stuk zonder spontaniteit. Als je alles uit stippelt en perfect wilt hebben zo als jij doet ben je er nooit klaar voor.
Zal mijn eerste keer nooit vergeten, het was niet eens mijn vriendje, ik was niet verliefd ,het was onverwachts en niet gepland en had nooit gedacht dat het zo zou gebeuren. Maar het was geweldig, heb er nooit spijt van gehad. Veel van mijn vriendinnen hadden slechtere ervaringen, lukte niet, vriendje was klaar voor het begon, pijn enz.

Mijn eerste keer was met een man die ouder was dan mijn vader.
Waren een paar jaar geleden met kennissen samen op vakantie op een vakantiepark en onze bungalows stonden niet ver van elkaar. Mijn ouders gingen shoppen maar ik bleef op het park tennissen met een meisje die ik heb leren kennen. Het begon te regenen en ik rende naar huis ,was kletsnat en toen bleek dat ik geen sleutel had. Liep naar de receptie voor een reservesleutel en kwam langs onze kennissen, hij zag mij en zei dat ik ook bij hun kon wachten. Heb daar gedoucht en een trainingspak van zijn vrouw geleend die bleek mee te zijn shoppen met mijn ouders.
Weet niet hoe het kon maar ik raakte opgewonden, hij had alleen een korte broek aan, ik zat gewoon te staren naar zijn borsthaar en werd bloedgeil. Hij werd kwaad toen ik er aan trok en trok een t-shirt aan maar ik probeerde die weer uit te krijgen. Ik voelde dat hij een stijve kreeg, hij duwde me weg en ik kreeg een paar stevige douwen. Met veel tegenwerking en gvd van hem had ik toch zijn pik in mijn hand. Eind van het verhaal was dat ik helemaal van de wereld was en bijna in coma lag van het vingeren en beffen, en weet nu hoe sperma smaakt.
Later zei hij dat niet bij mij naar binnen was gegaan daar hij geen condooms en was bang dat ik zwanger zou raken . Ik was toen totaal van de wereld vond alles goed.
Mijn blauw oog heb ik moeten verantwoorden aan mijn moeder als een verdwaalde tennisbal.
Sommige dingen kan je gewoon niet plannen, dan wordt het een gearrangeerd verhaal zonder spontaniteit
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 14:24
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Wat een ontzettende onzin zeg. Als mensen in je vorige topic nog niet doorhadden dat je liep te trollen, dan weten ze het nu wel. En verder snap je blijkbaar ook niet wanneer je ontmaagd bent:

Citaat:
Later zei hij dat niet bij mij naar binnen was gegaan daar hij geen condooms en was bang dat ik zwanger zou raken .
Niet dus.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 09:25
suzyblue13
suzyblue13 is offline
Citaat:
En verder snap je blijkbaar ook niet wanneer je ontmaagd bent:
Waar staat dat ik toen ontmaagd ben? Het was de eerste keer met een man. Later ja..door hem
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Seksualiteit De eerste keer met je huidge partner
Thee Muts
47 26-08-2006 22:24
Seksualiteit De eerste keer...
John_doe
35 18-08-2004 13:07
Seksualiteit eerste keer
olifant
12 01-04-2004 22:17
Seksualiteit klaarkomen bij eerste keer/keren seks?
sui
34 13-08-2003 14:00
Seksualiteit De eerste keer doemt te mislukken?
kainie
19 02-08-2003 14:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.