Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2013, 19:53
Lovedrunk
Avatar van Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Hallo allemaal,

de titel zegt het al... Hoe zit een penis als hij in slappe toestand naar boven in de onderbroek zit? Ik kan me hier als meisje namelijk echt niks bij voorstellen... Piept hij er dan aan de bovenkant niet uit?
__________________
Fuck off, you're not worth it!

Laatst gewijzigd op 10-04-2013 om 20:12.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 20:08
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Hoe bedoel je?
Bij mij, als 'ie stijf is, gaat ie meestal naar links en als hij naar boven wijst, dan zit het gewoon erg comfortqbel, maar ik heb nog nooit gehad dat hij boven de rand van m'n ondergoed kwam.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 20:12
Lovedrunk
Avatar van Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
Hoe bedoel je?
Bij mij, als 'ie stijf is, gaat ie meestal naar links en als hij naar boven wijst, dan zit het gewoon erg comfortqbel, maar ik heb nog nooit gehad dat hij boven de rand van m'n ondergoed kwam.
Ik bedoel in slappe toestand. Soms hoor je dat mannen hem omhoog dragen. Maar ik kon me niet voorstellen hoe dat dan zou moeten..
__________________
Fuck off, you're not worth it!

Laatst gewijzigd op 10-04-2013 om 20:18.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 20:20
Verwijderd
Gewoon, met een Prins Albert, dan een touwtje naar een ander touwtje dat om het middel zit.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 20:24
Lovedrunk
Avatar van Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
Gewoon, met een Prins Albert, dan een touwtje naar een ander touwtje dat om het middel zit.
Ik stel hier een hele serieuze vraag hoor... Voor jongens klinkt dit waarschijnlijk belachelijk maar ik vraag het me echt af.
__________________
Fuck off, you're not worth it!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 20:25
Verwijderd
Het klinkt heel raar en volgens mij kan het niet..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 20:25
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Met een strakke onderbroek kan de penis prima omhoog blijven staan.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel in slappe toestand. Soms hoor je dat mannen hem omhoog dragen. Maar ik kon me niet voorstellen hoe dat dan zou moeten..
Ik weet niet waar je dat hoort maar het klinkt een beetje als een broodje aap.

Ongetwijfeld zijn er mannen die maf zijn en dat uit hun weg gaan om dat te doen, maar de combinatie van comfort en zwaartekracht doet de meeste dicks gewoon naar beneden hangen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 20:39
Verwijderd
Ik snap wat je bedoelt, ik doe dit ook. Persoonlijk vind ik het erg oncomfortabel om hem 'naar beneden te dragen', omdat hij dan altijd één van de pijpen van mijn boxer inglipt, wat niet zo fijn zit. Bovendien valt het dan gelijk héél erg op als je een erectie krijgt, omdat zich dan zo'n typische 'tent' in je broek vormt

Ik weet eigenlijk niet hoe hij zo omhoog blijft zitten, want ik draag opzich geen strakke boxers. Tenzij mijn penis zoiets heeft van: fuck zwaartekracht. Ik weet alleen dat ik het een stuk prettiger vind dan wanneer hij hangt en ik doe dit al zo lang ik me kan herinneren
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 10:38
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Ik heb boxers die wel redelijk strak om mijn middels zitten. Ik stop hem dan nog wel eens tussen de rand aan de bovenkant. Net zo dat ie er niet bovenuit komt. Maar dan nog als ik teveel beweeg glipt ie vanzelf wel weer naar beneden. Of hij wordt stijf, en dan komt ie aan de bovenkant m'n broek uit :') Kan me iig niet voorstellen dat er (veel) jongens zullen zijn die het voor elkaar krijgen om zonder strakke boxers hun lul naar boven te dragen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 13:51
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Nee, volgens mij heeft niemand dat.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet waar je dat hoort maar het klinkt een beetje als een broodje aap.

Ongetwijfeld zijn er mannen die maf zijn en dat uit hun weg gaan om dat te doen, maar de combinatie van comfort en zwaartekracht doet de meeste dicks gewoon naar beneden hangen.
Spreek voor jezelf, vlerk!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 14:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nou zo veel variaties zijn er niet. Als pielemans een beetje ruimte heeft doet de zwaartekracht z'n werk en als het een beetje strak zit in de positie waarin hij is opgeborgen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb boxers die wel redelijk strak om mijn middels zitten. Ik stop hem dan nog wel eens tussen de rand aan de bovenkant. Net zo dat ie er niet bovenuit komt. Maar dan nog als ik teveel beweeg glipt ie vanzelf wel weer naar beneden. Of hij wordt stijf, en dan komt ie aan de bovenkant m'n broek uit :') Kan me iig niet voorstellen dat er (veel) jongens zullen zijn die het voor elkaar krijgen om zonder strakke boxers hun lul naar boven te dragen.
Heb je zo'n grote dan, dat ie boven je boxer uitkomt als ie stijf wordt?

Maar het is volgens mij heel persoonlijk. De een legt hem omlaag en de ander legt hem omhoog. Gasten die hem omhoog dragen en een vrij grote hebben dan kan je wel duidelijk zien dat ze hem omhoog dragen vind ik. Haha. je ziet dan namelijk een bobbel die vlak onder de riem begint. En bij anderen die hem omlaag hebben zit die bult dan lager uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 01:33
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Heb je zo'n grote dan, dat ie boven je boxer uitkomt als ie stijf wordt?
Ik mag niet klagen, maar ik draag mijn broeken ook gewoon heel laag
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 11:19
Heer Wil
Heer Wil is offline
ze bedoelt als ie slap is, en dan is ie zo klein dat ie er niet bovenuit komt tenzij je je onderbroek te laag draagt. Maar als t goed is valt die gwn weer naar beneden, snap niet waarom je het wil weten maar alsjeblieft!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Gewoon, met een Prins Albert, dan een touwtje naar een ander touwtje dat om het middel zit.
Geniaal!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2013, 13:39
108934RS
Avatar van 108934RS
108934RS is offline
TS, zou me er niet al te druk om maken
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 19:04
Verwijderd
OMG LOL . ik vraag me af wat een jongen doet als ie merkt als ie stijf is ... en het te zien is.?
en trouwens ik ben 13 en is het normaal dat ik hier in geintreseerd ben ?
en mag ik hier wel rond snuffelen (mijn ma wilt me niks vertellen) dus zoek ik van alles op XD
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 20:12
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Het is niet raar als je iets 'onbekends' interessant vindt. Had ik ook, heb ik nog steeds.
Als ik een stijve heb, dan ga ik wat minder snel op staan. Staand is een stijve wat zichtbaarder, laat ik maar zeggen. Ik probeer soms met m'n hand in mijn zak mijn piemel in wat minder opvallende banen te leiden. Nog meer vragen?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 21:15
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
OMG LOL . ik vraag me af wat een jongen doet als ie merkt als ie stijf is ... en het te zien is.?
Als het te zien is dat je een stijve hebt dan heb jem verkeerd liggen of gewoon een te strakke broek aan. Of hij moet van een dergelijk formaat zijn....

Ik zou er iig gewoon trots op zijn. Niks mis mee toch? :')
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 21:20
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
jongens fixen als ie stijf is soms naar boven gericht tegen hun lichaam in hun broek i.p.v. recht naar voren, dit zit minder stak/ongemakkelijk en is vrijwel onzichtbaar voor anderen als hij ongelegen komt of niet gezien hoeft te worden. hij kan dan idd boven je broek uitkomen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 21:21
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
oeps ik heb niet goed gelezen wat de vraag was
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 22:55
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Citaat:
Als het te zien is dat je een stijve hebt dan heb jem verkeerd liggen of gewoon een te strakke broek aan. Of hij moet van een dergelijk formaat zijn....

Ik zou er iig gewoon trots op zijn. Niks mis mee toch? :')


haha snap je
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit aftrekken
1900
42 18-06-2017 14:24
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Seksualiteit hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen
frieslandboy
39 05-10-2011 19:55
Seksualiteit hoe moet je pijpen????
darkfairy
43 16-01-2006 17:05
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.