Oud 14-08-2003, 21:34
aap777
aap777 is offline
Ik ben 19 jaar oud en het lijkt mij leuk om een bijbaantje te hebben in een videotheek. DVD'tjes enzo verhuren aan mensen.
Maar ik weet niet of ik daar speciale werkervaring of een opleiding voor nodig heb.
Iemand ervaring hiermee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2003, 21:49
Sithan
Sithan is offline
Mn broer kon t ook gewoon doen naast zn middelbare school, dus t zal wel niet echt speciale eisen hebben denk ik
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 22:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
daar hoef je geen opleiding voor de hebben, alleen is het zien van veel films wel handig ivm klanten helpen qua keuzes maken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 14:58
aap777
aap777 is offline
wat kan ik dan het beste doen om zo'n baantje te krijgen?
een solbrief erheen schrijven? of er gewoon heen gaan en vragen? of iets anders?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 15:50
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
webjunk schreef op 15-08-2003 @ 14:58:
wat kan ik dan het beste doen om zo'n baantje te krijgen?
een solbrief erheen schrijven? of er gewoon heen gaan en vragen? of iets anders?
Gewoon erheen gaan en vragen of ze iemand nodig hebben. Sollicitatiebrief vind ik hier wel een beetje overdreven.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 18:55
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Op internet is op sites ook vaak wel een kopje 'vacatures' te vinden... Dat is iets minder persoonlijk (dus iets minder 'spannend' ), en dan weet je gelijk hoe en wat ze zoeken.
Open sollicitaties zijn echter ook nooit verkeerd
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:08
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
NielZ schreef op 15-08-2003 @ 18:55:
Op internet is op sites ook vaak wel een kopje 'vacatures' te vinden... Dat is iets minder persoonlijk (dus iets minder 'spannend' ), en dan weet je gelijk hoe en wat ze zoeken.
Open sollicitaties zijn echter ook nooit verkeerd
ehm, maar als ik zo kijk bij mij in de buurt (3 videotheken: filmclub, ster, en een 'no franchiser'), de filmclub heeft een site, geen vacatures. De ster heeft een website waar je je eigen ster mee kunt beginnen... nuttig.

Een no franchiser heeft meestal geen website. En als je geluk hebt dan heeft je franchise videotheek een eigen website (GELUK, veel geluk!)..

Ik wil al jaren werken bij een vidtheek, heb heel veel verstand van films, kan advies geven, maar ze hebben al 2 keer iemand anders aangenomen.. Ze zeggen welleens, je beste klant moet je niet aannemen, en sja, misschien ben ik wel de beste klant
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:03
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Oh dat lijkt me zo saai... die mensen staan non stop te roken en een beetje verveeld videootjes te sorteren..
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:19
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Is wel saai werk hoor, dochter van mijn baas heeft een videotheek, heb er wel een keertje een paar uurtjes geholpen, het enige wat je doet is de videoband die iemand wil in een doosje doet, ff nummer intoetsen en geld in onvangst nemen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio DVD's kopen, deel vier.
DanielC
500 11-08-2007 21:45
Werk, Geld & Recht Motivatie voor werken bij een videotheek
aap777
10 03-03-2005 17:19
Seksualiteit dierensex
Your2Weak4Me
70 16-01-2005 21:56
Lifestyle Wat voor werk doe je?
I <3 cock
206 06-08-2004 11:28
Films, TV & Radio Pirates of the carribean
Twijg
500 18-08-2003 20:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.