Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2003, 15:14
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
weet iemand hier iets van of heeft iemand er zelf bij gewerkt?
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2003, 16:30
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
i'll-be-ok schreef op 23-08-2003 @ 16:14:
weet iemand hier iets van of heeft iemand er zelf bij gewerkt?
verdient vrij weinig, vriend van me doet het. als je snel bent heb je misschien drie a vier euro voor de uren dat je werkt, hard werken.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:33
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
ok, bedankt! Ach ja, het maakt eigenlijk ook nie zoveel uit hoeveel ik ermee verdien. Mag al blij zijn dat ik werk kan vinden, nie dan?
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:11
Thomas
Thomas is offline
Je moet gewoon een baantje zoeken dat je leuk vindt en daarbij moet je afwegen of je dat wel wilt doen voor het matige loon dat je ontvangt. Als jij er veel plezier in hebt, waarom dan niet?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:19
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
zulke baantjes verdienen echt vet weinig...veel tijd voor nodig,,maar weinig verdienen in verhouding
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:07
k28
k28 is offline
toen ik 16 was bezorgde ik ook de tv-gidsen etc. Vond het altijd prima werk, muziekje op je walkman, je eigen dingen bepalen en voor die 25 piek per week was het best te doen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:40
Verwijderd
Ja, erg slecht. Ik had destijds (jaar of 4 geleden) een wijk van plm 200 adressen (eenmaal per maand 250), en verdiende er fl. 19,50 mee...

Bestaat dat trouwens nog wel? Hier worden de Donald Ducks, Libelles etc. allemaal per post gebracht.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:42
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Ik heb bij Media Expresse gewerkt en ja, dat verdiende echt slecht. Met stickeren en bezorgen (2 wijken) was ik 5 uur bezig en verdiende ik 14 gulden.
Al moet ik er wel bij zeggen dat we de wijken met z'n 2en liepen en het dan langzamer gaat dan wanneer je 't alleen zou doen.

Maar ik raad je aan om gewone kranten te gaan bezorgen, dat verdient vaak beter.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 07:54
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik heb 't ook gedaan. Op 't laatst verdiende ik nog 80 gulden per maand... mja :/
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 08:19
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
bedankt iedereen! Ik mag alleen de middagkrant, ben te jong (13) om ochtendkrant te doen en daar heb ik denk ik geen tijd voor. Folders dan maar? En hoe is Interlanden of ga ik dan offtopic?
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |

Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 08:42.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 17:09
Jessie
Jessie is offline
Ik heb ook bij Media Expresse gewerkt toen ik 15 was, en bij mij kwam het aantal uren werk en het geld wat ik er voor kreeg uit op ongeveer 9 gulden per uur. Echt veel was dat juist.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 17:29
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Jessie schreef op 26-08-2003 @ 18:09:
Ik heb ook bij Media Expresse gewerkt toen ik 15 was, en bij mij kwam het aantal uren werk en het geld wat ik er voor kreeg uit op ongeveer 9 gulden per uur. Echt veel was dat juist.
Bedankt! Dat is 4,09 euro per uur! Das goed!! Wat zit iedereen dan te zeuren dat het weinig verdient?
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |

Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:36
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Citaat:
i'll-be-ok schreef op 26-08-2003 @ 18:29:
Bedankt! Dat is 4,09 euro per uur! Das goed!! Wat zit iedereen dan te zeuren dat het weinig verdient?
Ik zeur niet, ik gaf antwoord op je vraag.

Het salaris verschilt per regio, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 07:50
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
E.v.a schreef op 26-08-2003 @ 21:36:
Ik zeur niet, ik gaf antwoord op je vraag.

Het salaris verschilt per regio, lijkt me.
Zo bedoelde ik het niet. Het viel gewoon op dat niemand zegt dat het normaal verdient, óf het verdient slecht óf het verdient juist goed. Ja, het verschilt waarschijnlijk wel of ze genoeg mensen voor een bepaald gebied hebben of dat ze tekortkomen.
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 17:25
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
ja het ligt eraan waar je woont en welke wijk je hebt ( hoe groot die is) Ik werk ook bij media expresse en heb dan iets van 200 adressen en verdien 60 euro per maand. Als je niet teveel uigeeft tikt het wel aan. Je kan lekker werken op je eigen tijden. Als ik vrijdags begin om een uurtje of drie ben ik als ik een beetje doorwerk om een uur half negen klaar. Anders moet ik zaterdags nog een halfuurtje bezorgen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 18:49
kweety
Avatar van kweety
kweety is offline
ik heb er wel eens naar geinformeerd, en ik zou meer verdienen dan ik eerst verdiende met folders en krantje. en dat was twee jaar geleden ongeveer 40 gulden voor 4 uur.
__________________
i'm not ignoring you, i'm just deaf
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:56
Verwijderd
als je een jaar of 14, 15 bent is het goed betaald hoor...ik heb het 4 jaar lang gedaan van mn 13e tot mn 17e en ik verdiende per wijk ongeveer 20 tot 25 gulden. Ik deed 3 kwartier over het stickeren en 2 kleine uurtjes over het bezorgen. Ik vind dat best betaald...

Als je iets ouder bent kan je beter iets anders zoeken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:05
DopeBean
DopeBean is offline
Citaat:
Henri schreef op 25-08-2003 @ 20:40:
Ja, erg slecht. Ik had destijds (jaar of 4 geleden) een wijk van plm 200 adressen (eenmaal per maand 250), en verdiende er fl. 19,50 mee...

Bestaat dat trouwens nog wel? Hier worden de Donald Ducks, Libelles etc. allemaal per post gebracht.
ja verdiende goed voor 2 uur had ik 15 gulden . maar ff op jouw vraag bestaat nog wel ma ik werd ontslage omdat mijn afdeling werd opgeheven en overgeleverd werd aan de ptt er bestaat nog wel een afdeling en die wordt gewoon door de media expresse gedaan.
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14.