Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2006, 22:38
Verwijderd
Vertel!

(ha, nu open ik er ook eens één)

Ik heb besloten dat ik niks meer doe. Als hij iets wil, komt hij het maar halen.
Advertentie
Oud 23-05-2006, 22:48
niña
Avatar van niña
niña is offline
Dat is een hele goede, maar ik denk niet dat ik daar de zelfcontrole voor heb
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 23-05-2006, 22:54
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Donderdag een half jaar alweer... gaat heel erg snel. Ben zo dol op hem! Over een tijdje ga ik een jaar weg, leuk, niet leuk, achja.. zien wel hoe het loopt. Er nu over druk gaan maken verandert er toch niks aan.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 23-05-2006, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Leeuwtje schreef op 23-05-2006 @ 23:54 :
Donderdag een half jaar alweer... gaat heel erg snel. Ben zo dol op hem! Over een tijdje ga ik een jaar weg, leuk, niet leuk, achja.. zien wel hoe het loopt. Er nu over druk gaan maken verandert er toch niks aan.
iig van je jaar genieten, en misschien kan hij met kerst naar je toe ofzo?
Oud 24-05-2006, 00:16
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Gaat nog altijd prima.
Ik zie d'r morgen weer en blijf tot zondag en daarna gaan we weer terug naar het oude 'alleen tijdens het weekend' ritme omdat ik dan niet meer doordeweeks gratis kan reizen.
Lang leve vrije dagen!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 24-05-2006, 00:41
Verwijderd
Dit is 'm. Klaar. I'm a very lucky girl!
Oud 24-05-2006, 06:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
We gaan vanavond naar The Presidents of the USA en ik heb er zin in
Vannacht was ook heel fijn
__________________
<):o)
Oud 24-05-2006, 07:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik geniet volop
En het is fijn om een vriendin te hebben die dichtbij woont, waar je zo even langs kunt gaan zonder een paar uur te moeten reizen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-05-2006, 08:01
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
goed, ik heb zin m on nu te knuffelen wat is het toch fijn om elke nacht tegen elkaar aan te liggen en ik heb zin in morgen, met z'n met de trein naar de verjaardag van m'n opa, waar de rest van mijn familie ook is
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 24-05-2006, 08:01
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik geniet hij is geweldig we kunnen samen lachen en huilen. Als ik bij hem ben kunnen we samen alles aan.

Bah alleen zo kut dat hij pfeiffer heeft en het misschien nog wel van mij heeft ook. Bah daar voel ik me dan wel weer schuldig over een beetje.

Maar eigelijk gaat het gewoon onwijs goed en ben ik onwijs verliefd op hem en onwijs blij met hem
Oud 24-05-2006, 08:14
Verwijderd
Vandaag trouwt Andrea
dus bestook haar maar allemaal met felicitatie-pm's
edit: ik heb het over Andijvie uiteraard
Oud 24-05-2006, 08:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-05-2006 @ 09:14 :
Vandaag trouwt Andrea
dus bestook haar maar allemaal met felicitatie-pm's
edit: ik heb het over Andijvie uiteraard
Hopelijk blijft het weer meeziten, zodat het echt helemaal een geslaagde dag wordt

en ik ben erg benieuwd naar de foto's
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-05-2006, 09:01
Li
Avatar van Li
Li is offline
Vanavond weer eens naar een dikke party samen met hem, heb er echt zooooveeel zin in!! En ik ga vanavond lekker koken voor z'n huis, even 8 jongens leren wat nou echt smaak is
Nu eerst even studeren
Oud 24-05-2006, 10:06
Verwijderd
Hij wordt met de dag leuker. Maar krijgen zal ik 'm niet. En ik ga ook geen poging doen.
Oud 24-05-2006, 10:08
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Gisteren was zo een leuke avond!
Hij kwam naast mij zitten tijdens de presentatie. Dan naar de Griek, ook naast hem. Flirten tot en met.. Echt elkaar zo plagen, boos zijn maar dan niet gemeend, kusjes geven en krijgen
Maar dan voelde hij zich niet zo goed, ging hij even buiten. Als wij dan even gaan checken hoe het met hem is, dan vinden we hem niet Echt in paniek, we dachten dat hij ergens in een steegje ineen lag ofzo.. Komt die ineens een straat uit "Ja ik was een glaasje water halen" Ipv dat in het restaurant te doen
We hadden in het school ook al zo boekjes gekregen waar alle impressies instonden. Met als gevolg dat we allemaal 'afscheidstekstjes' zijn beginnen schrijven. Echt emotioneel gedoe.. En ik wist dat ik ging wenen van het moment ik mijn boekje zou krijgen en het zou lezen.. En dat deed ik godverdomme ook nog Hij schreef er zo iets liefs in Dat ik mijn lach nooit mag verliezen, dat de Griekenland reis zo'n succes was vooral omdat hij mij had leren kennen.. *zucht*
Later gingen we dan nog naar den Aflaat en dan verder door naar de Tequila waar we gekikkerd hebben Pff en ik kon mijn handen echt niet van hem afhouden.. De drang om hem te kussen wordt groter en groter.. Oh en hij wil met mij naar de cinema! Hij vroeg of ik weg ging bij dit verlengd weekend en ik vertelde dat ik een feest had en wel graag naar de cinema wou, maar nog niemand had. En hij zei dat hij mee wou, als hij mocht van mij. 's Avonds nog een bericht gestuurd om te zeggen dat ik zijn boekje nog had En dat ik hoop dat ik hem niet lastigviel met mijn zatte praat, knuffels en kusjes.. En dat ik echt wel alles meen wat ik zeg/doe ook al mag ik dan iets te veel op hebben.. (subtiele hint)
Dit mag niet! Zo fout! Hij heeft een vriendin.. Maar aan de andere kant hij laat wel alles toe, geeft mij soms ook een zoen of pakt me vast..
Pff ik weet echt niet wat ik er mee moet aanvangen..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 24-05-2006, 10:17
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 24-05-2006 @ 11:08 :
Gisteren was zo een leuke avond!
Hij kwam naast mij zitten tijdens de presentatie. Dan naar de Griek, ook naast hem. Flirten tot en met.. Echt elkaar zo plagen, boos zijn maar dan niet gemeend, kusjes geven en krijgen
Maar dan voelde hij zich niet zo goed, ging hij even buiten. Als wij dan even gaan checken hoe het met hem is, dan vinden we hem niet Echt in paniek, we dachten dat hij ergens in een steegje ineen lag ofzo.. Komt die ineens een straat uit "Ja ik was een glaasje water halen" Ipv dat in het restaurant te doen
We hadden in het school ook al zo boekjes gekregen waar alle impressies instonden. Met als gevolg dat we allemaal 'afscheidstekstjes' zijn beginnen schrijven. Echt emotioneel gedoe.. En ik wist dat ik ging wenen van het moment ik mijn boekje zou krijgen en het zou lezen.. En dat deed ik godverdomme ook nog Hij schreef er zo iets liefs in Dat ik mijn lach nooit mag verliezen, dat de Griekenland reis zo'n succes was vooral omdat hij mij had leren kennen.. *zucht*
Later gingen we dan nog naar den Aflaat en dan verder door naar de Tequila waar we gekikkerd hebben Pff en ik kon mijn handen echt niet van hem afhouden.. De drang om hem te kussen wordt groter en groter.. Oh en hij wil met mij naar de cinema! Hij vroeg of ik weg ging bij dit verlengd weekend en ik vertelde dat ik een feest had en wel graag naar de cinema wou, maar nog niemand had. En hij zei dat hij mee wou, als hij mocht van mij. 's Avonds nog een bericht gestuurd om te zeggen dat ik zijn boekje nog had En dat ik hoop dat ik hem niet lastigviel met mijn zatte praat, knuffels en kusjes.. En dat ik echt wel alles meen wat ik zeg/doe ook al mag ik dan iets te veel op hebben.. (subtiele hint)
Dit mag niet! Zo fout! Hij heeft een vriendin.. Maar aan de andere kant hij laat wel alles toe, geeft mij soms ook een zoen of pakt me vast..
Pff ik weet echt niet wat ik er mee moet aanvangen..
Haha, oei, ik dacht echt 'die vind je leuk', tot ik die laatste zin las. Nu vraag ik me af waar hij mee bezig is - of hij heeft domweg niet door dat je hem leuk vindt en is alleen maar vriendschappelijk bezig en gewoon zo'n kleffe knuffelkont, want die heb je ook, of er zit iets wel heel mis tussen hem en zijn vriendin. Lastig!
Oud 24-05-2006, 12:32
__
Avatar van __
__ is offline
wow ik ben echt zo gek op hem en hij is jarig vandaag! maar dat terzijde natuurlijk.
Oud 24-05-2006, 12:44
Verwijderd
Ik vind m zo lief!
Ik snap alleen niet waarom ik dan soms zo stom doe, waar ik daarna meteen spijt van heb.
Ads door Google
Oud 24-05-2006, 12:48
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-05-2006 @ 09:14 :
Vandaag trouwt Andrea
dus bestook haar maar allemaal met felicitatie-pm's
edit: ik heb het over Andijvie uiteraard
waarom ben je niet op de trouwerij?
__________________
To eu zèn
Oud 24-05-2006, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 24-05-2006 @ 13:48 :
waarom ben je niet op de trouwerij?
alleen hun directe familie is erbij
Oud 24-05-2006, 13:06
George
Avatar van George
George is offline
Ik vergeet mezelf, maar dat is niet erg. Hij vergeet me niet.
Goed.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 24-05-2006, 13:30
Verwijderd
Hij belde gister en wilt morgen langskomen
Oud 24-05-2006, 13:30
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 24-05-2006 @ 11:08 :
(subtiele hint)
Dit mag niet! Zo fout! Hij heeft een vriendin.. Maar aan de andere kant hij laat wel alles toe, geeft mij soms ook een zoen of pakt me vast..
Pff ik weet echt niet wat ik er mee moet aanvangen..
Oeif, dat klinkt inderdaad niet goed!Kan me voorstellen dat dit helemaal niet leuk is (verre van) Lekker duidelijk van hem ook. Wel eens met hem over gehad?

Deze maand zijn we alweer 2,5 jaar bij elkaar. Time flies when you're having fun!
Gisteren was echt heel erg fijn. Ben blij om te merken dat hij achter me staat en me begrijpt en dat hij nog steeds zo knuffelig is.
Oud 24-05-2006, 14:33
Verwijderd
@rebEls; grappig is dat dan hee, om het zo te lezen van een ander, en toch veel van je zelf er in terug te zien.. Jullie kenden elkaar ook via het forum of niet?

OT: Whie, geweldig! Gisteren mijn andere 2 verstandskiezen laten trekken, en hij kwam meteen uit school naar me toe. Ik voel(de) me echt een stuk beter als de vorige keer, dus veel gemopper was er niet, en we hebben het super gehad samen. Nu gaat hij werken en ik ga vanavond weer naar hem toe. Morgen samen lekker niets doen, en dan zaterdag weer weekend vieren samen
Oud 24-05-2006, 14:34
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Vanavond ga ik hem weer eens versieren... ben benieuwd of dat gaat lukken

Ik laat het jullie natuurlijk weten!
__________________
Dromendief
Advertentie
Oud 24-05-2006, 14:37
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Nala schreef op 24-05-2006 @ 14:30 :
Oeif, dat klinkt inderdaad niet goed!Kan me voorstellen dat dit helemaal niet leuk is (verre van) Lekker duidelijk van hem ook. Wel eens met hem over gehad?

Deze maand zijn we alweer 2,5 jaar bij elkaar. Time flies when you're having fun!
Gisteren was echt heel erg fijn. Ben blij om te merken dat hij achter me staat en me begrijpt en dat hij nog steeds zo knuffelig is.
Nee heb er met hem nog niet over gepraat.. Nuja als ik zeg kussen, heb ik het over een kus op de wang (dat we hier nu geen misverstanden gaan creëeren) Hij weet dat ik hem graag heb (heb ik hem wel al duidelijk genoeg gemaakt) en ik weet dat het omgekeerd ook zo is. Maar in welke mate dat is natuurlijk de vraag. Beste is denk ik gewoon dat ik afwacht..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 24-05-2006, 14:54
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Vandaag boodschappen gedaan met beste vriendje, hij deed weer helemaal leuk en niet zo stom als op msn, dus t was gezellig (gelukkig maar dat hij niet sjaggo was want we hebben 2u in de jumbo vast gezeten vanwege een stroomstoring ) en nu heb ik nog veel meer zin in morgen! (en we komen ook nog op de radio )
Oud 24-05-2006, 15:05
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Morgen alweer vier weken samen, tijd gaat snel when you're having fun.

Morgen koken voor haar, ga ook nog 'n verrassinkje halen voor haar ('n roosje ), ga lange kaarsen halen om 'n beetje sfeer te creëeren, gaat gezellig worden. Zij heeft ook 'n verrassing voor me, zei ze, dus...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 24-05-2006, 15:23
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik wil met hem op VAKANTIEEEEEEEEEEEEE en ik kan godverdomme niet wachten.....
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 24-05-2006, 15:29
Verwijderd
Ik stuurde per ongeluk een e-mail aan een vriendin ook aan hem, maar er stonden alleen maar leuke dingen over hem in dus vond ie het schattig.

Nog anderhalve week, ik kan echt niet wachten. Het zit ZO goed en en en en... aaaaaaaaah
Oud 24-05-2006, 16:21
Verwijderd
hoewel heel de klas denkt dat hij me digt, zegt hij er zelfs nietsch over wat ik redelijk irritant vind. MAAR ACH.
Oud 24-05-2006, 16:36
Nyawa
Hij komt vanavond weer .
Oud 24-05-2006, 18:04
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
*is stiekem benieuwd hoe Andijvie het vandaag heeft gehad*

Ontopic: goed! Vanavond weer bij hem slapen. Ik zit nog amper op mn kamer omdat ik telkens bij hem wil zijn. Ik lijk wel 16 verdorie.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 24-05-2006, 18:31
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Nouhou! Oké, ik zeur

Mjah.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-05-2006, 18:43
Verwijderd
Goed. Ik hoop dat donderdag doorgaat. Het voelt goed dat ze me de moeite waard vinden.
Oud 24-05-2006, 18:45
Verwijderd
Alles wat ik nu zou doen, zou er waarschijnlijk tot leiden dat ik teleurgesteld word. Dus dan doe ik maar niks. Beetje dom om op zoiets af te gaan.
Ads door Google
Oud 24-05-2006, 21:59
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Vrijdagavond gaan we weg Had het daarstraks wel weer even moeilijk. Dan ben ik al wat lastig, gaat die klotetraining niet omdat onze trainer het blijkbaar niet echt interesseerde.. Ik héél lastig. Hij tegen mij "Ja gij vrank, ik vrank" Dan deed hij mij wel even lachen, maar hij klopte zo op mijn schouder en zei dat ik moest verder doen.. Traantjes liepen over mijn wangen, gewoon omdat het een beetje tegenzat.. Ik wil verdomme meer dan vrienden zijn
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 24-05-2006, 23:44
Verwijderd
Wel goed geloof ik
Oud 24-05-2006, 23:57
Verwijderd
vermoeiend als in te laat naar bed gan door het msnen
Oud 25-05-2006, 00:15
fractuur
fractuur is offline
Ik verdrink in zijn ogen.. echt, zo verliefd als vanavond ben ik nog niet geweest. Ook niet in deze relatie. Echt een heerlijke avond gehad, terwijl het eigenlijk een doorsnee avond was.. Naja, het gaat in ieder geval heel erg goed!
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 25-05-2006, 00:16
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
weer eens een superavondje gehad met beste vriendin, zoveel lol, géén irritaties, just how it should be
Oud 25-05-2006, 00:43
Verwijderd
We zijn nu in Lissabon met een heel stel journalisten en ik ben zo trots op hem. Hij is leuk, mooi, aardig en we zijn samen zo perfect. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest. Dit klopt gewoon. Geweldig! Volgende maand 3 jaar samen. <3
Oud 25-05-2006, 09:07
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Het helpt natuurlijk niet als je een goddelijke jongen ontmoet, terwijl je helemaal bloot op een onderzoekstafel ligt...

Hoe spreek je dan nog iemand aan erna ...

Voor het eerst sinds december dat ik dacht: die zou toch wel leuk zijn om als vriendje te hebben... Gewoon nog ff 2 maandjes wachten en dan versier ik wel een leuke, lekkere backpacker, wel de lusten, niet de lasten !
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-05-2006, 09:09
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-05-2006 @ 10:07 :
Het helpt natuurlijk niet als je een goddelijke jongen ontmoet, terwijl je helemaal bloot op een onderzoekstafel ligt...

Hoe spreek je dan nog iemand aan erna ...

Voor het eerst sinds december dat ik dacht: die zou toch wel leuk zijn om als vriendje te hebben... Gewoon nog ff 2 maandjes wachten en dan versier ik wel een leuke, lekkere backpacker, wel de lusten, niet de lasten !
haha hij vond het vast niet erg
Oud 25-05-2006, 11:13
Verwijderd
Ik heb al mijn goede voornemens verloochend, ik zou gewoon lol gaan maken en me niet druk maken om relaties, wat mensen van me vinden en wat dan ook. Dus bij deze gooi ik al mijn onzekerheden overboord en ben ik weer normaal en gezellig.

Zo.
Oud 25-05-2006, 11:34
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Met mij & vriendje goed. Gisteren Sophie Scholl gekeken en er waren geen woorden meer. Gelukkig was hij er ook.

Verder hebben twee goede vrienden van me het uitgemaakt en ik hoor nu steeds alle verhalen aan, maar het is moeilijk en ik wil er niet echt bij betrokken worden. Damn.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 25-05-2006, 11:38
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
dReZ schreef op 25-05-2006 @ 12:34 :
Met mij & vriendje goed. Gisteren Sophie Scholl gekeken en er waren geen woorden meer. Gelukkig was hij er ook.

Verder hebben twee goede vrienden van me het uitgemaakt en ik hoor nu steeds alle verhalen aan, maar het is moeilijk en ik wil er niet echt bij betrokken worden. Damn.
Die film ben ik aan het zien bij godsdienst. Onze examentaak gaat erover
OT: Vanavond communiefeest van mijn neefje. Gewoon gezellig met de familie zijn Het wordt een leuke dag.
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 25-05-2006, 11:44
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 24-05-2006 @ 15:54 :
Vandaag boodschappen gedaan met beste vriendje, hij deed weer helemaal leuk en niet zo stom als op msn, dus t was gezellig (gelukkig maar dat hij niet sjaggo was want we hebben 2u in de jumbo vast gezeten vanwege een stroomstoring ) en nu heb ik nog veel meer zin in morgen! (en we komen ook nog op de radio )
haha 2 UUR vastgezeten in de jumbo vanwege een stroomstoring? wtf ja ik werk bij de jumbo dus ik vind dit wel een eh grappig feitje :')
Oud 25-05-2006, 11:50
__
Avatar van __
__ is offline
ohja ot: IK VOEL ME KEI GOED. gisteren (z'n verjaardag) was echt superleuk, ik had vrij voor 'm geregeld en 'm mee uit eten genomen enzo. en met vrienden ook alles leuk maar nu moet ik rennen want een vriendin van me uit een eh ander dorp die komt nu opeens langs en ik ga straks naar de bios met wat MATTIES en aah wat leuk allemaal. ik heb het helemaal naar mn zin.
Oud 25-05-2006, 11:54
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
T!ne schreef op 25-05-2006 @ 12:38 :
Die film ben ik aan het zien bij godsdienst. Onze examentaak gaat erover
Cool, wat vind je ervan?
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #36
Methuselah
498 16-06-2006 19:55
Liefde & Relatie Kippenvel
puur
7 27-10-2005 19:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.