Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2007, 13:03
Verwijderd
Ik wel. Want ik doe niets.
Heerlijk.
Advertentie
Oud 11-06-2007, 13:05
Verwijderd
Sterkte Metal

Ik was net op school om iets met een lerares te bespreken maar ze zei alleen NEE ik ga nu eten en straks heb ik een toets en daarna heb ik het druk en nee mailen om een afspraak te maken heeft geen zin want ik lees mn mail niet dus probeer het morgen maar. godverrr

verder begin ik steeds meer te horen en moet ik zo weer naar de tapasbar yessssssssssss
Oud 11-06-2007, 13:09
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Nog wel, maar straks moet ik weer 3 uur werken, en dat is niet zo fijn.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 11-06-2007, 13:11
Verwijderd
Ik zou met een meisje gaan winkelen want ze gaat trouwen en ik ben getuige dus moet ik een jurk, maar ik heb me verslapen lol. We hadden om kwart over 1 afgesproken en ze heeft me net wakkergebeld. Nu ga ik alsnog rennen naar de bus. Maar dit laat wel weer zien wat een onbetrouwbaar kreng ik eigenlijk ben
Oud 11-06-2007, 13:11
Verwijderd
Sterkte met je vriend Metal, moedervlekjes weg halen stelt geen reet voor + als je langs de dokter gaat krijg je het nog verzekert ook. Geen rede om het bij twijfel niet te doen, niet alleen zijn die ondingen lelijk als je er aanleg voor hebt of huidkanker in de familie is het extra opletten geblazen.

Gewoon ff doen, heb je ook geen last meer bij het scheren.

En wtf? Spontaan bloeden? Dat is echt niet goed/normaal of zo, hup, naar de dokter!
Oud 11-06-2007, 13:15
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Bloeden is ook echt niet goed. Niet om je bang te maken ofzo. Maar als ze ook een rare kleur hebben moet je eens naar de dokter gaan. Ik had er toen ook een, moest ik toen weglaten halen, ook al zag de dokter er geen gevaar in. Nouja, ik kon toen op het laatste moment niet, en toen was hij 4 weken op vakantie. Nooit meer weg laten halen. Later zei een andere arts dat het niets was wss. Hij zit in mijn nek, en er groeien haartjes langs, wss. door het vele scheren gaan irriteren en toen zat er een korstje op.
ik heb er onder andere een aan mijn zij, 15 cm onder mijn oksel ongeveer. op zich heeft die geen reden om te bloeden. nouja, ik moet ook nog naar de dokter voor anticonceptie, iets om mijn eczeem tegen te gaan, mijn oogdruk is waarschijnlijk niet in orde en mijn voet is ook nog steeds quasi gebroken dus dan kan ik dat ook meteen eens voorleggen

otopic: Ik uploa mijn eindwerk naar m'n deviantaccount en ik ga straks eens even wat oostindische tekeningenshizzle maken en da paardrijden.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 11-06-2007, 13:32
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-06-2007 @ 14:15 :
otopic: Ik uploa mijn eindwerk naar m'n deviantaccount en ik ga straks eens even wat oostindische tekeningenshizzle maken en da paardrijden.
zie maar dat je niet nog iets breekt of zo. Of dat je je paard niet breekt en van die dingen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Oud 11-06-2007, 13:34
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Aargh wat een bagger dag. Ik moet leren voor 2 tentamens, voor eentje moet ik zowat de hele bijbel nog lezen, wat ik natuurlijk niet ga doen want dat kost veel te veel tijd. Bluh
__________________
look back and laugh
Oud 11-06-2007, 13:37
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
daarom ga ik ook eerst tekeningen maken en dan pas paardrijden, dan is het niet zo erg als ik mijn rechterarm breek
nee 't zal wel loslopen, meestal val ik alleen de lulligheid in in plaats van het ziekenhuis. van pony's val je niet zo hoog
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 11-06-2007, 13:47
June bug
June bug is offline
Sterkte Metal, wat een vreselijke rotsituatie

ot: ik had vanochtend een moeilijk tentamen en dat was superveel schrijfwerk dus mijn hand deed zeer en daarna had ik nog een les, toen ff door de stad gewandeld en nu ga ik zo streetdancen.
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 11-06-2007, 13:50
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
@ metal: sterkte

vandaag eerst boodschappen gedaan en het is mooi weer. helaas zit ik nu alleen binnen achter de computer omdat ik volgende week nog 3 hertentamens heb waar ik ook nog opdrachten voor moet maken
maar vanavond grey's anatomy en ik heb ijsjes en donuts
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 11-06-2007, 14:08
Verwijderd
haha. ik was net in de super de boer, en er stond een groepje meisjes van 15 ofzo de hele tijd naar me te kijken en te giechelen. ineens komt er één van die meisjes naar me toe "hoi. stond jij een tijdje geleden in de elle girl bij een moderapportage?" ik zo "ehh nee? dat was ik niet!" dat meisje helemaal blozen "oh.. nou je lijkt er wel heel erg op!" AWWW!

nu ga ik in de zon liggen.
Oud 11-06-2007, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het Gelagh iig de gezelligste. Maar fuck, ik wist niet dat die zo weinig uitbetaalden joh! Ik werk zwarter dan zwart op de jachthaven bij het tweede strandje daar en verdien 9 euro per uur, .
Hebben ze niet nog een mooi plekje over? Ik ben heel aardig en deze vakantie sowieso beschikbaar (A)

Laatst gewijzigd op 11-06-2007 om 14:15.
Oud 11-06-2007, 14:21
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik heb een weekend zonnen/zeilen/chillen in Friesland achter de rug en vandaag ben ik gaar maar blij Vanavond nog even ergens op een terras of iets in die richting vertoeven.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 11-06-2007, 14:29
Verwijderd
Net te horen gekregen dat vorige week maandag een kennis van me is overleden aan kanker. 26 jaar. Toen ik in Frankrijk zat. Pff.
Oud 11-06-2007, 14:40
June bug
June bug is offline
Ja het is echt ongelofelijk de laatste tijd. Mijn eigen tante, de tante van een vriendin van me, het kleindochtertje (3 jaar oud, leukemie ) van vrienden van m'n moeder, hebben allemaal kanker. Het houdt niet op lijkt wel
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 11-06-2007, 14:43
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
het is tegenwoordig echt bijna raar als iemand niet aan kanker overleden is haast. ontzettend gemene ziekte is het
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 11-06-2007, 14:45
Verwijderd
Laatste keer dat ik hem sprak, ging het steeds beter. En opeens krijg je te horen dat hij dood is.
Ads door Google
Oud 11-06-2007, 14:50
Verwijderd
Wat een kanker op dit forum de laatste tijd zeg Ik had vroeg op moeten staan vandaag maar me vreselijk verslapen omdat ik vanmorgen pas om zeven uur thuis was. Nu ga wat portretjes van Ben maken om hem wat op te beuren aangezien zijn chemo a.s donderdag begint.
Oud 11-06-2007, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 11-06-2007 @ 15:13 :
Hebben ze niet nog een mooi plekje over? Ik ben heel aardig en deze vakantie sowieso beschikbaar (A)
Ik wil het wel es vragen hoor, want ik ga best veel op vakantie dit jaar en dat vinden ze niet echt relaxed.
Oud 11-06-2007, 15:21
Verwijderd
Ik alleen lage landen en ben hard op zoek!
Oud 11-06-2007, 15:24
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
om 9uur had ik mn laatste hoorcollege inleiding literatuurwetenschap maar daar had ik geen zin in. vooral niet omdat het over hoofdstuk 1 ging, 'wat is literatuur' (waarom aan het eind?)
wel ben ik naar mn werkcollege gegaan waar 2 boring presentaties werden gegeven, hier was ik ook te laat.
kadootjes gekocht voor papa, huisgenoot, vriendin en een kennis. en ik ben vergeten wiet te halen maar ik heb wel slippers gekocht.

en nu ben ik aan t kijken voor een half jaar naar liverpool te gaan in mn 3e jaar.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 11-06-2007, 15:32
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
volgensmij heb ik vakantie
Oud 11-06-2007, 15:35
Verwijderd
Citaat:
lapin schreef op 11-06-2007 @ 16:32 :
volgensmij heb ik vakantie
Ik ook. Twee weken.
Oud 11-06-2007, 15:37
__
Avatar van __
__ is offline
ik had wel een fijne dag en nu nog steeds wel maar ik word wel een beetje verdrietig van dit topic. sterkte voor metal en dirtyrocker enzo. bij mij is er vorige week ook nog een kennis aan kanker overleden inderdaad, het is echt een kutziekte.

en nu verwonder ik me over t feit dat wanneer die 'preidols' reclame op tv komt, het geluid ontzettend vertyft is. dat slaat toch nergens op.
Advertentie
Oud 11-06-2007, 15:41
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 11-06-2007 @ 16:35 :
Ik ook. Twee weken.
waarom zo kort?
Oud 11-06-2007, 16:44
Verwijderd
Citaat:
lapin schreef op 11-06-2007 @ 16:41 :
waarom zo kort?
Ik ga 10 dagen naar Oerol.
Dan nog twee weken school.
En dan zomervakantie.
Oud 11-06-2007, 16:50
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn tas piepte steeds bij de h&m en dat was niet fijn. Kwamen er twee bewakers op me af (heel knappe) en ik heel stuntelig uitleggen dat ik echt had betaald. Dus moest alles uit m'n tas, bleek het de paraplu van de bijenkorf te zijn. Zag je een beer van een vent steeds met die paraplu door het uuh piepding ( ) lopen, te leuk. Maar daarna deden ze heel aardig en wenste me nog een fijne dag en stelde me gerust dat ik er echt niet uitzag dat ik zou gaan stelen.
Ach, strenge poortjes bij de h&m. Want nergens anders piepte het.

Trouwens, over die moedervlekken. Wat eng. Ik heb ook tig moedervlekken en ik krijg er ook af en toe van die kleine lichtbruine bij. Ik heb maar 3 grote, maar ze veranderen niet of doen geen pijn en ik heb ze al jaren. Dus het zal wel niet ernstig zijn, hoop ik.

Laatst gewijzigd op 11-06-2007 om 16:55.
Oud 11-06-2007, 17:49
malle pietje
Avatar van malle pietje
malle pietje is offline
Pff.. heb ik lekker veel gewerkt afgelopen week en daarna horen van je uitzendbureau dat je salaris nog een week later komt en ik nu nog een week moet wachten op geld verdomme. Maargoed, zo heel erg is het ook weer niet. Vandaag toch maar even geleerd voor m'n tentamen en buiten gehangen.
__________________
sukkelaar.
Oud 11-06-2007, 18:32
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 11-06-2007 @ 17:50 :

Trouwens, over die moedervlekken. Wat eng. Ik heb ook tig moedervlekken en ik krijg er ook af en toe van die kleine lichtbruine bij. Ik heb maar 3 grote, maar ze veranderen niet of doen geen pijn en ik heb ze al jaren. Dus het zal wel niet ernstig zijn, hoop ik.
gewoon goed in de gaten houden en als er iets veranderd naar de dokter gaan.

ik stond vanmorgen om 7 uur op terwijl ik tot half 9 had kunnen uitslapen, maar ik moest die stomme COO radiologie nog maken omdat gister internet was uitgevallen daarna naar noordermartkt en daar heb ik een trui gekocht en daarna gechilld in mijn huis en naar school en nu ga ik naar de melkweg
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 11-06-2007, 18:46
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
mn eerste werkdag bij de belastingdienst.
en jezus wat was het saai alleen maar 8 uur lang op mn stoel gezeten en geluisterd naar theorie over de belastingdienst en wanneer mensen in aanmerking komen voor zorg/huur/kinder toeslagen.
boooorrrring
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 11-06-2007, 19:04
Verwijderd
ik had al vroeg school en ik was gestresst en geirriteerd dus dat was allemaal niet heel relaxt maar we moeten ook nog zo fucking veel doen en daar word ik echt chagrijnig van. Daarna gewerkt alwaar mijn FIETSSLOT en FIETSSLEUTELS gejat zijn, mijn fiets stond er nog en toen heb ik minstens een kwartier verward voor me uitgekeken en nu moet ik als een malle een opdracht maken voor morgen.
Oud 11-06-2007, 19:26
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Metal, sterkte gast, kutte situatie.

Ik had vandaag oudergesprekken en die heb ik morgen ook weer, vind het op zich wel grappig maar het is zo tijdrovend. Was pas om 19:50 thuis, dat is welgeteld twaalfenhalf uur nadat ik 's ochtends thuis vertrek.

Nog drie weken ngggggg.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 11-06-2007, 19:33
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb mezelf een french manicure gegeven en nu voel ik me net een straatprostituee.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 11-06-2007, 19:46
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb gestudeerd van 10 tot 7en het is veel te fukking heet om te studeren en ik ben HEEL verkouden dus het was kut. Nu ga ik niks doen.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 11-06-2007, 19:48
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 11-06-2007 @ 16:24 :
om 9uur had ik mn laatste hoorcollege inleiding literatuurwetenschap maar daar had ik geen zin in. vooral niet omdat het over hoofdstuk 1 ging, 'wat is literatuur' (waarom aan het eind?)
wel ben ik naar mn werkcollege gegaan waar 2 boring presentaties werden gegeven, hier was ik ook te laat.
kadootjes gekocht voor papa, huisgenoot, vriendin en een kennis. en ik ben vergeten wiet te halen maar ik heb wel slippers gekocht.

en nu ben ik aan t kijken voor een half jaar naar liverpool te gaan in mn 3e jaar.
Doe jij Engelse T&C aan de UvA?
Ads door Google
Oud 11-06-2007, 19:49
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Nee want ik moet een paper van ongeveer 10 kantjes maken. Vreugde alom.
Oud 11-06-2007, 20:01
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik had echt een kutdag, incluis bitchfight voor een scanner/computer op school (meestal ben ik dan diegene die uiteindelijk toegeeft maar dat meisje is zo'n bitch en was zo niet in haar recht) en naast mn stoeltje gaan zitten op de bus(was eigenlijk wel grappig) en een onbekend kind dat dacht dat ik haar moeder was en wou dat ik haar vastnam en heel hard ging huilen en om 8 uur op school zijn en pas om 7 eindelijk de trein naar huis nemen.
en nu verder werken voor school
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 11-06-2007, 20:16
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik was door omstandigheden een half uurtje te laat op mijn werk, maar ik heb echt een prima dag gehad. Jammer dat het 's avonds altijd zo saai is.
Oud 11-06-2007, 20:24
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
sterkte @ metal

ik ben vandaag voor de verandering serieus met mijn studie bezig geweest. Daarnaast heb ik ECHT gekookt. Met pannen. Een ware culinaire revolutie. En ik heb ook nog mijn kamer opgeruimd dus ik voel me zeer voldaan. Soms denk ik dat ik misschien maar gewoon huisvrouw moet worden
__________________
april is the cruellest month
Oud 11-06-2007, 20:25
Verwijderd
Ik probeer mij door m'n SK heen te worstelen maar het is best wel kut.
Oud 11-06-2007, 20:51
Verwijderd
Ik probeer mij door m'n SK heen te worstelen maar het is best wel kut.
Oud 11-06-2007, 21:00
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 11-06-2007 @ 20:49 :
Nee want ik moet een paper van ongeveer 10 kantjes maken. Vreugde alom.
10 kantjes, ik wou dat ik jou was.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 11-06-2007, 21:04
Verwijderd
ik ben vandaag zonder succes naar de media markt geweest en toen op mn werk langs gegaan en kwam ik erachter dat ik morgenochtend moest openen, dat wist ik niet dus t word weer een heen en weer ren dag morgen
Oud 11-06-2007, 21:06
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
koekjes schreef op 11-06-2007 @ 22:04 :
ik ben vandaag zonder succes naar de media markt geweest
Je bent nooit aangekomen?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 11-06-2007, 21:11
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 11-06-2007 @ 22:06 :
Je bent nooit aangekomen?
ja onderweg werd ik bruut onderbroken door de koopjesjagers die daarheen gingen nee ik wou iets en dat hadden zij niet.
Oud 11-06-2007, 21:13
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Dat begreep ik stiekem wel, maar zoals je je zin schreef klonk het alsof je nooit aan was gekomen. Ik mierenneuk, maar ik vond het grappig staan.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 11-06-2007, 21:17
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 11-06-2007 @ 22:13 :
Dat begreep ik stiekem wel, maar zoals je je zin schreef klonk het alsof je nooit aan was gekomen. Ik mierenneuk, maar ik vond het grappig staan.
was t maar zo'n feest, had een hoop frustratie gescheeld
Oud 11-06-2007, 21:24
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
stout! schreef op 11-06-2007 @ 22:00 :
10 kantjes, ik wou dat ik jou was.
Daarna moet ik er nog 1 van ongeveer 7 kantjes maken. Vreugde alom.

4000 en 3000 woorden. Waarom wou jij dan dat jij mij was?
Oud 11-06-2007, 21:50
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik stond vanochtend relatief vroeg op om mijn afstudeerrapport ed op te halen bij de copy shop, maar ze hadden dingen vergeten dus uiteindelijk heb ik daar een half uur gestaan. Toen naar een andere copyshop gegaan om nog mn essay goed te maken omdat ik het zo raar vond om 3 keer bij dezelfde te komen zeuren. Bij die laatste hoefde ik niks te betalen, dus was ik daar maar eerder heen gegaan.. Toen dus alles ingeleverd, ook weer drama. Daarna nog 10 mensen geholpen met dingen op internet zetten, omdat ik zo'n liefde meisje ben. Daarna naar huis, pizza eten, ventilator ophalen en nu is het heerlijk koel in mn kamer. Oh en ik heb echt de coolste huisgenoten ooit.
__________________
you spread like peanut butter
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
Algemene schoolzaken De administratie in het hoger onderwijs
El Kim
8 17-02-2004 10:34
Drugs & Alcohol gedichten (post je eigen)
T!mpf
36 18-01-2003 22:26
Verhalen & Gedichten gaar
T!mpf
2 12-12-2002 09:56
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.