Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2004, 14:07
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vixen schreef op 08-06-2004 @ 15:01 :
Een meisje uit mn klas zei dat ik een punker int roze was. en een onbekende dude in school zei 'jij ziet er geil uit.' pff.

hehe, jij weet ook altijd de aandacht te trekken

edit: ohja, dat komt natuurlijk door je 'stijling'
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Advertentie
Oud 08-06-2004, 15:03
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
birthmark schreef op 08-06-2004 @ 15:07 :
hehe, jij weet ook altijd de aandacht te trekken

edit: ohja, dat komt natuurlijk door je 'stijling'
ja, mijn vette stijling
__________________
you spread like peanut butter
Oud 08-06-2004, 15:09
Verwijderd
mijn broertje zei dat ik er bijliep als een derderangs campingbezoeker.
waarop ik hem even vriendelijk erop wees dat ik al vakantie had en hij nog enige weken moest
Oud 08-06-2004, 15:13
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 08-06-2004 @ 16:09 :
mijn broertje zei dat ik er bijliep als een derderangs campingbezoeker.
waarop ik hem even vriendelijk erop wees dat ik al vakantie had en hij nog enige weken moest
whhahaha camping<--->vakantie
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 08-06-2004, 15:26
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
mn broer zei dat ik een cool shirtje aanhad en dat mn haar klote zat
hij had gelijk
__________________
look back and laugh
Oud 08-06-2004, 16:24
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Ik ben lekker niet beledigd vandaag

Enge man op het station:
Mag ik jou wat vragen?
- Nee
Oh jammer, want je bent sexy

ik wil niet eens weten wat hij me wilde vragen
Oud 08-06-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 08-06-2004 @ 09:58 :
hehe onwaar, ik trek me gewoon 0% wat van die lui aan. ga toch geen moeite verspillen door ze nog helemaal te gaan uitschelden, doe je ze alleen maar plezier mee

+ loos: dat kan wel zo zijn, dom en/of lui, maar dat wil nog niet zeggen dat ze doordat ze op het vmbo zitten mensen gaan uitschelden. dat is gewoon quatsch.
quatsch <3

en niet doordat ze op het vmbo zitten, maar mensen daar zullen toch eerder geneigd zijn blabla. wat helentje zei, niveau.
er zitten ook mensen die wel niveau hebben op het vmbo, die zullen ws geen mensen gaan uitschelden. en mensen zonder niveau op het vwo wel. maar er zitten gewoon wat meer mensen op een lager niveau op het vmbo. zoiets. niveau is een raar woord als je het vaak gebruikt.

en ik heb lekker geen commentaar gehad op m'n kleding vandaag want ik ben nog niet naar buiten geweest. ()
Oud 08-06-2004, 16:55
Verwijderd
Een chineese jongen op het station had zijn walkman op en kon daardoor niet horen tot waar de trein reed.

(Ja syntus is kanker tussen 7aar en DTC)

Vrienden en ik hebben het em uitgelegd en aangeboden om een naar DTC te rijden. hij was cool.

Verder niet beledigd vandaag.. maar ach komt nog wel
Oud 08-06-2004, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Anteverta schreef op 08-06-2004 @ 17:24 :
Ik ben lekker niet beledigd vandaag

Enge man op het station:
Mag ik jou wat vragen?
- Nee
Oh jammer, want je bent sexy

ik wil niet eens weten wat hij me wilde vragen
Iew

Mijn moeder net: "Je hebt wel een dik buikje. Maar voor de rest zie je er nu wel goed uit."
Oud 08-06-2004, 17:20
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik had een mini lambada rokje aan en ik kreeg opmerkingen van bouwvakkers, buschauffeurs en straatschoonmakers.
Oud 08-06-2004, 18:05
Verwijderd
Citaat:
loos schreef op 08-06-2004 @ 17:51 :
quatsch <3

en niet doordat ze op het vmbo zitten, maar mensen daar zullen toch eerder geneigd zijn blabla. wat helentje zei, niveau.
er zitten ook mensen die wel niveau hebben op het vmbo, die zullen ws geen mensen gaan uitschelden. en mensen zonder niveau op het vwo wel. maar er zitten gewoon wat meer mensen op een lager niveau op het vmbo. zoiets. niveau is een raar woord als je het vaak gebruikt.

en ik heb lekker geen commentaar gehad op m'n kleding vandaag want ik ben nog niet naar buiten geweest. ()
sorry maar ik geloof je gewoon niet. omdat jij ook niet alle informatie hebt (of heb je buiten mijn weten om een grootschalig empirisch onderzoek gedaan onder middelbare scholen?). wedden dat de snobs op het vwo minstens net zoveel schelden? en de klootzakken op de havo. het zijn heus niet alleen de mensen zonder niveau zoals jullie dat zo mooi noemen die elkaar uitkafferen hoor

Anteverta: da's ook emeen misschien wilde ie alleen de weg vragen?
Oud 08-06-2004, 18:09
Laïs
Laïs is offline
Does is altijd zo origineel gekleed,ge ziet er niemand anders mee lopen.

Of iets in die trant.
__________________
girls in liquid.
Oud 08-06-2004, 18:12
Verwijderd
Dat kan toch ook positief zijn?
(ps heet jij does?? )
Oud 08-06-2004, 18:14
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-06-2004 @ 19:12 :
Dat kan toch ook positief zijn?
(ps heet jij does?? )
Ja tuurlijk was het positief.

ps : ja,allee,zo word ik door iedereen genoemd.
__________________
girls in liquid.
Oud 08-06-2004, 18:15
Verwijderd
Oh wat leuk mag ik je ook zo noemen

ontopic: erm mensen maakten rare opmerkingen naar me toen ik met ontbloot bovenlichaam door de straat liep om m'n hond uit te laten
Oud 08-06-2004, 18:17
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-06-2004 @ 19:15 :
Oh wat leuk mag ik je ook zo noemen
Dat mag je.


O! Wel 10 keer gehoord van mam gisteren 'welke maat is dat shortje,dat is echt wel te klein hoor'. Grrr.
__________________
girls in liquid.
Oud 08-06-2004, 18:24
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
aaah ik weet dat je graag altijd gelijk wilt hebben maar toch laat ik mezelf wel gewoon afgaan.


Citaat:
eXo schreef op 08-06-2004 @ 19:05 :
sorry maar ik geloof je gewoon niet. omdat jij ook niet alle informatie hebt (of heb je buiten mijn weten om een grootschalig empirisch onderzoek gedaan onder middelbare scholen?).
je hebt heus niet altijd een grootschalig onderzoek nodig om iets te zien of te weten te komen. je kunt ook gewoon van je ervaring uit gaan als je een aantal jaar in een bepaalde omgeving zit en veel verschillende mensen kent (en dan heb ik het niet over alleen vrienden of ander soort mensen die op dezelfde lijn als jij zitten)
ik wil natuurlijk niet beweren dat je alles wat je uit ervaring mee maakt als onweerlegbaar feit kunt zien, maar we zitten hier niet bij een rechtzaak of een debat (als je begrijpt wat ik bedoel)


Citaat:
wedden dat de snobs op het vwo minstens net zoveel schelden? en de klootzakken op de havo. het zijn heus niet alleen de mensen zonder niveau zoals jullie dat zo mooi noemen die elkaar uitkafferen hoor
natuurlijk kafferen snobs op het vwo en klootzakken op de havo elkaar uit, daar heb ik ook tussen gezeten. er zijn altijd uitzonderingen.
alleen, wat ik veel meer zie bij vmbo-ers/mbo-ers is dat ze op op school in de gangen -dus ik neem aan (-> das natuurlijk wel een gevaarlijke woordkeuze he) ook op straat in groepsverband- denigrerende opmerkingen naar willekeurige voorbijgangers maken die volgens hun lelijk/dik/raar of gewoon een makkelijk slachtoffer zijn.

edit: typo
__________________
my achy breaky heart (8)

Laatst gewijzigd op 08-06-2004 om 18:28.
Oud 08-06-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 08-06-2004 @ 19:24 :
aaah ik weet dat je graag altijd gelijk wilt hebben maar toch laat ik mezelf wel gewoon afgaan.
Dat is geen waar, ik discussier gewoon graag ofzo?


Citaat:
schimmel schreef op 08-06-2004 @ 19:24 :
je hebt heus niet altijd een grootschalig onderzoek nodig om iets te zien of te weten te komen. je kunt ook gewoon van je ervaring uit gaan als je een aantal jaar in een bepaalde omgeving zit en veel verschillende mensen kent (en dan heb ik het niet over alleen vrienden of ander soort mensen die op dezelfde lijn als jij zitten)
ik wil natuurlijk niet beweren dat je uit wat je uit ervaring mee maakt als onweerlegbaar feit kunt zien, maar we zitten hier niet bij een rechtzaak of een debat (als je begrijpt wat ik bedoel)
Ik weet dat jij hands on experience hebt met mbo'ersl, maar weet je zeker dat jouw ervaringen representatief zijn? Misschien zijn IT of economie (ik noem maar een dwarsstraat) mbo'ers wel veel toleranter. Of misschien zit Rotterdam toevallig vol met klootzakken. Allemaal erg toevallig maar zomaar aannemen van 'hun schelden mij uit dus ze zijn dom en ze horen op het mbo' vind ik toch wel een beeeetje een bekrompen houding niet? En je zegt dat je die mensen een aantal jaar kent, maar ken je ook genoeg havo/hbo'ers om te zeggen dat zij het niet doen?


ps. lekker weer is het heh?
Oud 08-06-2004, 18:55
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-06-2004 @ 19:32 :
Dat is geen waar, ik discussier gewoon graag ofzo?
dat zeg je wel eens op msn..
maar daar wil ik ook wel over discussieren ofzo dat heb ik zwart op wit wil wel screenshots van mn history maken


Citaat:
Ik weet dat jij hands on experience hebt met mbo'ersl, maar weet je zeker dat jouw ervaringen representatief zijn? Misschien zijn IT of economie (ik noem maar een dwarsstraat) mbo'ers wel veel toleranter. Of misschien zit Rotterdam toevallig vol met klootzakken.
nou, dit was mijn eerste jaar mbo, ik ben nog maar 1 jaar officieel dom hoor.. maarja jij dacht ook dat ik mavo gedaan had
en het gaat niet alleen over mijn school, maar es en ik lachen wel eens klasgenoten uit wisselen wel eens ervaringen uit. en onze opleidingen verschelen best wel heel veel, grafisch vormgeven <-> sociaal pedagogisch werk.


Citaat:
Allemaal erg toevallig maar zomaar aannemen van 'hun schelden mij uit dus ze zijn dom en ze horen op het mbo' vind ik toch wel een beeeetje een bekrompen houding niet?
En je zegt dat je die mensen een aantal jaar kent, maar ken je ook genoeg havo/hbo'ers om te zeggen dat zij het niet doen?
vwo heb ik 1 jaar gedaan en havo 3,5.


Citaat:
ps. lekker weer is het heh?
hehe ja ik heb de kleur van een tomaatje.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 08-06-2004, 19:02
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 08-06-2004 @ 19:55 :
dat zeg je wel eens op msn..
maar daar wil ik ook wel over discussieren ofzo dat heb ik zwart op wit wil wel screenshots van mn history maken
Eh, nou ja dat zal dan wel. Maar ik wissel graag van gedachten met iemand en als de ander blijkt gelijk te hebben dan ben ik niet te beroerd om 'm dat te geven hoor? Voor zover ik weet dan.
Citaat:
schimmel schreef op 08-06-2004 @ 19:55 :

nou, dit was mijn eerste jaar mbo, ik ben nog maar 1 jaar officieel dom hoor.. maarja jij dacht ook dat ik mavo gedaan had
en het gaat niet alleen over mijn school, maar es en ik lachen wel eens klasgenoten uit wisselen wel eens ervaringen uit.
hehe en onze opleidingen verschelen best wel heel veel, grafisch vormgeven <-> sociaal pedagogisch werk. vwo heb ik 1 jaar gedaan en havo 3,5.
Ok je hebt me om. Jij hebt duidelijk meer kennis op dit gebied dus je zal wel gelijk hebben. Deze is voor jou.

Citaat:
schimmel schreef op 08-06-2004 @ 19:55 :

hehe ja ik heb de kleur van een tomaatje.
Ik ga maar 'ns wat vaker buiten zitten op m'n stage denk
Oud 08-06-2004, 19:07
Verwijderd
3 x de blik WTF gekregen omdat ik met een skateboard liep
Oud 08-06-2004, 19:12
Verwijderd
Ik ben meerdere malen uitgemaakt voor tourist door vrienden omdat ik mijn examen in short en t-shirt kwam maken
't Was dan ook 32°
Oud 08-06-2004, 19:13
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
dat zeg je toch niet omdat ik zeg dat je niet graag je ongelijk toe geeft he exoo?
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 08-06-2004, 19:14
Verwijderd
Nee hoor. Ik begrijp eigenlijk niet echt waar je dat vandaan haalt, ik heb eerlijk gezegd sneller de neiging te snel toe te geven
Oud 08-06-2004, 19:17
Verwijderd
Overigens ik vind jou absoluut niet dom of "onder niveau" ofzo.
Oud 08-06-2004, 19:24
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
ha, das wel lief van je maar ik was er niet op uit dat dat gezegt zou worden, zelfspot de gexte
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 08-06-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 08-06-2004 @ 20:07 :
3 x de blik WTF gekregen omdat ik met een skateboard liep
mensen kijken ook dom als ik mijn auto aan loop te duwen.
Oud 08-06-2004, 20:55
Verwijderd
hehe wreed voor je
Oud 08-06-2004, 20:59
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 08-06-2004 @ 21:55 :
hehe wreed voor je
ja, gelukkig heb ik geen auto, en was het slechts beeldspraak
Oud 08-06-2004, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 08-06-2004 @ 21:52 :
mensen kijken ook dom als ik mijn auto aan loop te duwen.
haha
Oud 08-06-2004, 21:06
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
'jezus, jij bent echt 'n mafkees! dat doe je toch niet? in 1 uurtje? je bent echt maf hoor... ...maar 't staat wel koel btw '
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 08-06-2004, 21:28
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Mijn broertje vond mijn nieuwe laarzen hoerielaarzen
__________________
sleep is no friend.
Oud 08-06-2004, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 08-06-2004 @ 22:28 :
Mijn broertje vond mijn nieuwe laarzen hoerielaarzen
foto foto foto
Oud 08-06-2004, 22:04
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
mijn nieuwe 12 jarige zusje achtereenvolgens.

waarom ben jij zo eng?
freak
je bent wel knap maar echt eng
geen wonder dat je geen vriendin hebt
doe normaal
je stinkt
die oorbellen maken je gay


goed voor mijn ego zo'n eerlijk kind.
Oud 09-06-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 08-06-2004 @ 21:52 :
mensen kijken ook dom als ik mijn auto aan loop te duwen.
ik heb t al geprobeerd amar ze stellen het niet echt op prijs als ik door de school skateboard....

vandaag weer vaag aangekeken omdat ik zeiknat was en 3x kleuter naar mn kop omdat ik met een waterpistool liep... nog wel van een breezerbrugger
Oud 09-06-2004, 16:52
Verwijderd
"Wat een stomme broek is dat" aldus mijn broertje over mijn superwijde-gejatvanmnvriendje-corduroybroek.
Oud 09-06-2004, 16:53
Verwijderd
Ik had een jasje aan die deel uitmaakt van mijn pak dat ik 2 jaar geleden aanhad op een kerstbal. Zegt een vriend van me: "Die outfit was echt dé outfit van kerstbal 2002, zoooo sexy"
Oud 09-06-2004, 16:56
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Mn mama vond mn pony lelijk.. vind ze altijd
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Oud 09-06-2004, 17:31
Mysterons
Mysterons is offline
"Ik zie je tenen"
Oud 09-06-2004, 17:38
Verwijderd
snoodaard zei wooo ik ben wel groter dan jou
en verder toeterden er nog 1000den mannen naar me
as usual
Oud 09-06-2004, 17:39
Verwijderd
jij

oma's op mn werk vonden mn riem praaaachtig
Oud 10-06-2004, 14:06
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
koekjes schreef op 09-06-2004 @ 17:50 :
vandaag weer vaag aangekeken omdat ik zeiknat was en 3x kleuter naar mn kop omdat ik met een waterpistool liep... nog wel van een breezerbrugger
kleuter

En geen commentaar gehad, maar ik zit dan ook de hele dag binnen om te studeren.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 10-06-2004, 14:49
Verwijderd
niemand heeft me bledigd,alleen complimentjes gekregen
Oud 11-06-2004, 11:03
Verwijderd
hee tutje (100 keer)
en een metrovriend die zo trots op mijn truitje was dat hij al zijn potentiele faghags wilde laten zien hoe hip ik was.
Oud 11-06-2004, 12:23
Gre-Liz bitch
Avatar van Gre-Liz bitch
Gre-Liz bitch is offline
iedere dag beledigingen
__________________
I quess the sun can only shine here once a day......
Oud 11-06-2004, 15:01
Verwijderd
Wat 'sceptische' blikken op straat en statïon vanwege mijn semi-oudbollige longsleeve-achtige met in het midden ruiten van h&m.
Oud 11-06-2004, 15:05
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik heb een jongen in mijn klas die me nu al een jaar elke dag een vuile kraker noemt die zich nooit wast

maar nu ik mijn exames gehad heb en niet meer op school hoef te komen heb ik het relatief rustig
Oud 11-06-2004, 15:18
Verwijderd
mn pa zei net dat ie mn hanekam mooi vond staan

ik ben het met hem eens
Oud 11-06-2004, 17:13
juanito
Avatar van juanito
juanito is offline
Vriendin van me, dat ik me moest scheren

ik heb een baard van een week
__________________
Ouwe Beer | Bodyrock
Oud 11-06-2004, 17:31
Laïs
Laïs is offline
Een verlekkerde blik op mijn benen,van een oude man,omdat ik met mijn rok die openwaaide fietste.
__________________
girls in liquid.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle lifestyle evaluatie topic 2
Verwijderd
500 01-07-2004 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.