Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 13:48
nielsjuh86
Avatar van nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
Ik vind dat PSV gewoon heel goed heeft gespeeld tegen een toch wel vrij goede engelse ploeg. En eindelijk begonnen ze eens een keer goed aan de wedstrijd, met overtuiging. Alleen jammer dat ze na de 1-0 niet meer door konden drukken...als ze de grootste kansen af hadden gemaakt dan hadden ze met minimaal 4-0 naar newcastle kunnen gaan. nou oke, door de onterechte goal van de engelsen een 4-1 dan...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2004, 16:17
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-04-2004 @ 23:10 :
Wat een K * T scheids zeg... Verne*kte gewoon de hele wedstrijd.
Hehe klopt. Ajax had em geloof ik ook tegen Valencia en/of Celta.

Wel jammer dat PSV het niet af heeft kunnen maken, vrees dat ze de halve finales nu niet gaan halen.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 16:44
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Zaina schreef op 26-03-2004 @ 19:50 :
Goed dat PSV de Nederlandse eer hoog houdt. Newcastle moet ook nog wel te doen te zijn.
Ik denk inderdaad dat die Engelsen danig onder de indruk waren van die heksenketel in Eindhoven.....wat een gekkenhuis!
Altijd mooi als het publiek zo achter de ploeg gaat staan bij een stormram op de goal van Given, die inderdaad heel beroerd stond te keepen.

Ik gun het PSV al niet eens meer......
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 17:05
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-04-2004 @ 23:10 :
Wat een K * T scheids zeg... Verne*kte gewoon de hele wedstrijd.
Ja, idd ik werd er ook gek van...echt een slechte scheids hij fluit de ene keer als je je arm uitsteekt en de andere keer laat ie doorspelen.
Newcastle maakte ook niet echt indruk evenals de supporters dus PSV heeft zeker nog wel een kans..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 12:36
100% Niek
Avatar van 100% Niek
100% Niek is offline
Citaat:
Guissie schreef op 10-04-2004 @ 18:05 :
Ja, idd ik werd er ook gek van...echt een slechte scheids hij fluit de ene keer als je je arm uitsteekt en de andere keer laat ie doorspelen.
Newcastle maakte ook niet echt indruk evenals de supporters dus PSV heeft zeker nog wel een kans..
newcastle deed gewoon rustig aan ... ongeveer het Ac Milan sfertje ... eerste wedstrijd rustig ... proberen te scoren maar iig niet proberen te verliezen .. en dan later thuis winnen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 13:36
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
100% Niek schreef op 12-04-2004 @ 13:36 :
newcastle deed gewoon rustig aan ... ongeveer het Ac Milan sfertje ... eerste wedstrijd rustig ... proberen te scoren maar iig niet proberen te verliezen .. en dan later thuis winnen
Heb je het wel gezien dan?Want je zegt altijd dat je geen PSV kijkt....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:43
100% Niek
Avatar van 100% Niek
100% Niek is offline
Citaat:
Guissie schreef op 12-04-2004 @ 14:36 :
Heb je het wel gezien dan?Want je zegt altijd dat je geen PSV kijkt....
JA! je moet ff je bek houden jij klein kindje
ik heb eerste helft half gezien .. beejte aan t rond zappen en de 2e helft helemaal .. duss. .hou je bke
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:53
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
100% Niek schreef op 12-04-2004 @ 13:36 :
newcastle deed gewoon rustig aan ... ongeveer het Ac Milan sfertje ... eerste wedstrijd rustig ... proberen te scoren maar iig niet proberen te verliezen .. en dan later thuis winnen
Ja, want dat AC Milan een beproefd recept heeft is de dag voor PSV-Newcastle wel gebleken...
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 21:39
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
En weg is PSV....
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 21:43
SanderThomas
Avatar van SanderThomas
SanderThomas is offline
Bah en dan verliezen van Newcastle geen duel zonder elleboog, duwtje oid. En bij die tweede goal worden Colin en Waterreus gewoon omver gelopen. Als PSV fysieker speelde werden ze steeds teruggefloten Dat PSV verliest is klote, maar laat ze dan iig verliezen van een voetballende tegenstander
__________________
And there is nothing that we'd rather share, than that bodily warmth if we dare || *ToT* || MX || praise the kyd :cool:
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 21:47
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
100% Niek schreef op 12-04-2004 @ 17:43 :
JA! je moet ff je bek houden jij klein kindje
ik heb eerste helft half gezien .. beejte aan t rond zappen en de 2e helft helemaal .. duss. .hou je bke


Rustig maar hoor....
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:05
100% Niek
Avatar van 100% Niek
100% Niek is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 14-04-2004 @ 22:43 :
Bah en dan verliezen van Newcastle geen duel zonder elleboog, duwtje oid. En bij die tweede goal worden Colin en Waterreus gewoon omver gelopen. Als PSV fysieker speelde werden ze steeds teruggefloten Dat PSV verliest is klote, maar laat ze dan iig verliezen van een voetballende tegenstander
Dit vind ik laf ...
jij bent cker voor psv of niet? ...
Ten eerste vond ik dat psv hartstikke slecht spelen en daardoor leek het (of was het gewoon zo) dat NU heel goed speelde.
Ten tweede vond ik het een hele goeie scheids dus dat ze dan gewoon terugefloten werden ... vind ik raar
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:19
SanderThomas
Avatar van SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
100% Niek schreef op 15-04-2004 @ 15:05 :
Dit vind ik laf ...
jij bent cker voor psv of niet? ...
Ten eerste vond ik dat psv hartstikke slecht spelen en daardoor leek het (of was het gewoon zo) dat NU heel goed speelde.
Ten tweede vond ik het een hele goeie scheids dus dat ze dan gewoon terugefloten werden ... vind ik raar
Ik ben zelf een Graafschap supporter

Het is waar dat PSV niet sterk speelde, het spel-maken is toch wel een zwak punt van ze. Zolang je niet echt voetbalt tegen PSV heb je best een kans. Maar bij de duels was het gewoon erg opvallend dat er ontzettend veel kleine overtredinkjes werden gemaakt. De scheids floot met name in de eerste 20 minuten van de tweede helft erg goed daartegen, maar in de rest van de wedstrijd niet.
__________________
And there is nothing that we'd rather share, than that bodily warmth if we dare || *ToT* || MX || praise the kyd :cool:
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:42
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
ff een paar persberichtjes:
Citaat:
Marseille, Villarreal en Valencia ook naar halve finale

Naast Newcastle United hebben gisteravond ook Olympique Marseille, Villarreal en Valencia zich gekwalificeerd voor de halve finale van de UEFA Cup. In die halve finale is er een Spaanse wedstrijd tussen Valencia en Villarreal. Newcastle treft Marseille.

Verrassend was de uitschakeling van Internazionale tegen Marseille. De eerste wedstrijd hadden de Fransen thuis gewonnen met 1-0, maar deze achterstand leek voor de Italianen niet onoverbrugbaar. Inter, met Van der Meyde weer eens in de basis, zette druk in het eigen Giuseppe Meazza. Eenmaal wist Marseille uit te breken en dat was meteen raak. Carmel Meriem maakte de enige treffer: 0-1.

Villarreal is bezig aan een opmerkelijk Europees avontuur. In de Primera Divisíon speelt het een anonieme rol, maar via de Intertoto is de Spaanse ploeg bezig met een zeer goede reeks. Onder meer SC Heerenveen, AS Roma en Galatasaray werden eerder in het toernooi verslagen en daar kwam nu ook Celtic bij. Na de 1-1 in Glasgow wonnen de Spanjaarden gisteravond met 2-0 via Sonny Anderson en Roger.

Valencia lijkt op papier de grootste kanshebber op de eindzege. De Spaanse formatie won de eerste wedstrijd bij Bordeaux met 1-2 en maakte ook gisteravond geen fout. In Valencia werd het tevens 2-1. Pellegrino en Rufete scoorden namens Valencia, Costa redde de eer namens Bordeaux.
Citaat:
Newcastle United blijkt maatje te groot voor PSV PSV is er niet in geslaagd door de kwartfinale van de UEFA Cup te komen, want de Eindhovenaren verloren op St James' Park van Newcastle United. De ploeg van trainer Guus Hiddink was niet in staat goed partij te bieden aan de formatie van Bobby Robson, want op de penalty na kwam het tot weinig kansen: 2-1.

De Brabanders begonnen zeer defensief aan het duel. Hiddink wilde perse een vroeg doelpunt voorkomen en in de eerste helft met wat counters voor een verrassing zorgen. Ondanks de 4-5-1-opstelling kreeg Newcastle goede kansen op de voorsprong en kreeg het die al snel. Het was veteraan Alan Shearer die in de zesde minuut de Engelse uit een corner op voorsprong bracht. Wilfred Bouma verloor hem uit het oog en de spits kopte bij de eerste paal binnen.

PSV kreeg in de eerste helft geen enkele kans, en dat was dan ook kenmerkend voor het matige spel van de ploeg uit Noord-Brabant. Newcastle daarentegen ging na de openingstreffer opzoek naar de tweede. Vooral uit standaardsituaties was er veel paniek in de defensie van PSV. Tot aan de rust hield Hiddink en zijn mannen deze stand echter vast, om in de tweede helft een poging te wagen om met een aanvallendere opstelling de gelijkmaker af te dwingen.

Hiddink probeerde dat door Jan Vennegoor of Hesselink in het veld te brengen. Na de theepauze moest PSV niet meer toekijken hoe Newcastle het spel maakte, maar ging het zelf opzoek naar een doelpunt. Tot echte grote kansen kwam het niet, maar een doelpunt wel. Na een verdedigende fout van Newcastle-verdediger Bernard, die Ji-Sung Park onderuit hield, was het Kezman die snoeihard vanaf elf meter raak schoot: 1-1. Met deze stand zou het na negentig minuten verlengen worden, maar het liep anders.

Newcastle ging echter weer drukken en kreeg opnieuw een door PSV zo gevreesde hoekschop. Ook deze keer was het raak. Doelman Ronald Waterreus blunderde door de bal totaal te missen, waarna Gary Speed profiteerde en de bal binnenkopte. PSV probeerde daarna met een extra aanvaller, Johan Vonlanthen, nog ene gelijkmaker te forceren maar dat kreeg het niet. PSV maakt na de landstitel en de beker ook geen kans meer op UEFA Cup-winst.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:45
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
en wat reacties:
Citaat:
Waterreus: 'Nederlaag was allemaal mijn schuld'

Ronald Waterreus wist na afloop van de verloren wedstrijd tegen Newcastle United zonder de twijfel te verklaren waar het bij PSV aan lag. "Ik kan niemand anders de schuld geven. Het lag volledig bij mij vandaag", aldus de Brabantse doelman, die gisteravond zijn laatste Europese wedstrijd voor PSV speelde.

"Eerlijk gezegd denk ik dat ik en ook Bouma bij het eerste doelpunt niet fout zaten. Bij de tweede goal wel, die komt op mijn conto. Ik werd geklopt en dat mag je als keeper nooit gebeuren", verklaarde Waterreus tegenover De Telegraaf.

Volgens Mark van Bommel lag de fout al bij het feit dat de corners makkelijk weggegeven werden. "Je kan een bal toch ook gewoon over de zijlijn schieten?" Volgens de international had PSV over beide wedstrijden genomen door moeten gaan, maar niets is minder waar. "En dat is zuur."
Citaat:
Kezman na afloop woedend op ploeggenoten

Mateja Kezman is woedend op zijn ploeggenoten bij PSV. De Servische spits was er van overtuigd dat de Eindhovense ploeg zich zou kwalificeren voor de halve finale van de UEFA Cup, maar die droom spatte gisteren in Newcastle uiteen.

"In had veel vertrouwen in mijn collega's, maar vandaag deden ze niet hun best. Dat veroorzaakt een hoop irritatie", zei Kezman tegenover De Telegraaf. "We kunnen de halve finale halen, maar er wordt gewoon niet met inzet en het hart gespeeld. Er was niet één gele kaart!"

"We hebben de hele week gepraat over de dode spelmomenten van Newcastle en dan geeft Lee op een kinderlijke wijze een corner weg. Dat kun je gewoon zien als een grote fout, net als Waterreus bij beide doelpunten. In elke grote wedstrijd maakt hij altijd wel een fout. Dit was voor ons weer net niet en dat gebeurt de laatste jaren altijd op de moeilijke momenten."

De NOS meldde gisteravond dat er in de kleedkamer van PSV een grote ruzie was uitgebroken, waar met name Meteja Kezman verbaal door het lint zou zijn gegaan.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:50
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
en mijn reactie:

het is jammer dat ze uitgeschakeld zijn: niet meer niet minder. ik als PSV suporter had liever gezien dat ze wel doorgingen.
het zuurste van alles is dat het uit 2 identike corbers gebeurt. dit zijn situaties waarop je kunt trainen.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:42
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Mateja Kezman schreef op 15-04-2004 @ 15:50 :
In elke grote wedstrijd maakt hij altijd wel een fout
En dat is waar, tegen Groningen afgelopen zondag de 0 houden is niet moeilijk maar in zulke wedstrijden moet Waterreus goed keepen en dat doet hij bijna nooit, ik denk dat PSV blij mag zijn dat Waterreus vertrekt
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 17:31
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
beetje flauw om nu alle schuld bij reus te leggen en hem te verwijten dat het geen goede keeper is.
want het is gewoon een goede keeper, punt. nu keept hij 1 wedstrijd slecht (helaas op een ongelukkig moment) en hij is meteen nix meer.

om af te sluiten met een van de bekenste citaten van ronald zelf:

je wordt niet afgerekend door je onmogelijke reddingen, maar om je fouten.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 17:38
houn
Avatar van houn
houn is offline
ik moet ook wel zeggen dat psv over 2 wedstrijden gezien de scheidsrechter erg tegen zich had.
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 18:55
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 15-04-2004 @ 17:42 :
En dat is waar, tegen Groningen afgelopen zondag de 0 houden is niet moeilijk maar in zulke wedstrijden moet Waterreus goed keepen en dat doet hij bijna nooit, ik denk dat PSV blij mag zijn dat Waterreus vertrekt
Pas op wat je zegt he
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 18:58
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
houn schreef op 15-04-2004 @ 18:38 :
ik moet ook wel zeggen dat psv over 2 wedstrijden gezien de scheidsrechter erg tegen zich had.
Dat is niet de scheidsrechter tegen hebben. Dat is wat anders.
Ik hoef niemand te vertellen dat PSV/Ajax en Feyenoord de scheidsrechter nog wel eens mee hebben. Bewust of onbewust het is iets wat veel mensen opvalt.

Die Europese scheidsrechters, fluiten zowiezo op een totaal andere manier. Als je een beetje theatraal naar de grond gaat heb je al een vrijetrap te pakken. "Wij" Nederlanders moeten daar nog iets beter in worden, ook dan zullen wij meer begrip hebben voor de scheidsrechters.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 13:45
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
houn schreef op 15-04-2004 @ 18:38 :
ik moet ook wel zeggen dat psv over 2 wedstrijden gezien de scheidsrechter erg tegen zich had.
Ja ben ik met je eens, de eerste wedstrijd was de scheids echt ongelooflijkslecht hij verneukte echt de wedstrijd
2e wedstrijd was het echt een goede scheids die niet voor alles floot en ervoor zorgde dat het redelijk liep.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 16:04
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 15-04-2004 @ 18:31 :
want het is gewoon een goede keeper, punt. nu keept hij 1 wedstrijd slecht (helaas op een ongelukkig moment) en hij is meteen nix meer.
Was het maar 1 wedstrijd.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 16:10
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
up

wordt er ergens op een in Nederland te ontvangen zender iets uitgezonden van de halve finales?
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 18:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 22-04-2004 @ 17:10 :
up

wordt er ergens op een in Nederland te ontvangen zender iets uitgezonden van de halve finales?
Wat dacht je van Nederland 2
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Nederland op weg naar EK 2008
Fides
500 22-08-2007 22:55
Vrije tijd Uefa cup 2006/2007
Stom Konijn
286 20-05-2007 13:37
Vrije tijd Transfers & Geruchten X
Stom Konijn
500 03-02-2007 12:03
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12
Vrije tijd Voetbalonline 2003-2004 : voorbereiding
Tofke_H
500 02-11-2003 17:38
Vrije tijd UEFA Cup 2003/2004 Loting
Gimme more beer
16 31-08-2003 12:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.