Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2010, 01:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 31-05-2010, 01:52
Verwijderd
Oh hoi
Oud 31-05-2010, 01:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey ik ga ondertussen youtuben hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 01:54
Verwijderd
Wat een titel.
Oud 31-05-2010, 01:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mooi he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 02:01
Verwijderd
Prachtig,
Oud 31-05-2010, 02:24
Verwijderd
Bedtijd!
Oud 31-05-2010, 02:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je hebt een baard?! <4
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-05-2010, 02:28
Verwijderd
Citaat:
Je hebt een baard?! <4
I know, ik wilde ook al zoiets zeggen.
Oud 31-05-2010, 02:31
Verwijderd
Ik heb nu al 100 keer dat Engelse tekstje in het accent-topic gelezen/beluisterd maar ik weet nog steeds niet wat faucets ook alweer is.
*gaat opzoeken*
Oud 31-05-2010, 02:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kraan. (De Britse variant van 'tap' dus.)
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-05-2010, 02:32
Verwijderd
warmwaterkraan, wtf?
Oud 31-05-2010, 02:32
Verwijderd
Jeetje, ik heb dat nooit geweten, terwijl kraan een vet makkelijk woord is!
Oud 31-05-2010, 02:39
Verwijderd
Baard? Wat voor baard?
Oud 31-05-2010, 02:40
Verwijderd
Wat een draak van 'n titel trouwens.
Oud 31-05-2010, 02:41
Verwijderd
Ik moet echt gaan slapen, ik moet morgen al om 11 uur op!
Oud 31-05-2010, 02:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
ok, weltrusten.

Ik moet eigenlijk ook maar slapen. Heb om 2 uur tentamen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-05-2010, 02:49
Verwijderd
Als dat zo doorgaat dan slaapt iedereen straks nog, waardoor ik niet meer kan soggen en aan m'n scriptie moet
Ads door Google
Oud 31-05-2010, 02:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Leuk dat iedereen mijn titel zo goed vindt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 02:56
Verwijderd
Citaat:
Als dat zo doorgaat dan slaapt iedereen straks nog, waardoor ik niet meer kan soggen en aan m'n scriptie moet
ik moet nog 3 uur.
Oud 31-05-2010, 02:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als dat zo doorgaat dan slaapt iedereen straks nog, waardoor ik niet meer kan soggen en aan m'n scriptie moet
Soggen kan ALTIJD.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-05-2010, 03:01
Verwijderd
Citaat:
ik moet nog 3 uur.
Ah, uitstekend

Citaat:
Soggen kan ALTIJD.
Als je deadline over minder dan 35 uur is dan is er wel industrial strength sog voor nodig, hoor.
Oud 31-05-2010, 03:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ach, ik heb ongeveer 2 dagen om te leren voor 5 tentamens en ik zit hier ook nog.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-05-2010, 03:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja Trimm ga leren (nadat je mijn vreselijke accent hebt gehoord en ermee instemt dat je mij toch maar wel een Brits accent gaat aanleren )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 03:14
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik heb ongeveer 2 dagen om te leren voor 5 tentamens en ik zit hier ook nog.
Dat zeg ik, industrial strength sog zoals hangen op een forum Jij hebt 'm ook.

Wat voor tentamens zijn het en moet je er nog veel voor doen?
Advertentie
Oud 31-05-2010, 03:16
Verwijderd
Ik heb zo hard geen zin in de scriptie dat ik allemaal irrelevante wetenschappelijke literatuur aan het lezen ben. Als het voor een opdracht moest dan zou ik er niet bij in de buurt te slaan zijn, maar nu het afleiding is en geen verplichting ben ik opeens de ijver zelfde. Ik ben al halverwege een boek over censuur en taboes Heel interessant.

Maar op dit moment totaal contraproductief.
Oud 31-05-2010, 03:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trimm ga me Britse les geven
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 03:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, ik ga slapen het is laat zie ik ineens.

De mazzel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 03:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat zeg ik, industrial strength sog zoals hangen op een forum Jij hebt 'm ook.

Wat voor tentamens zijn het en moet je er nog veel voor doen?
Morgen vertalen Nederlands-Engels, maar daar kan ik niet voor leren.
Volgende week heb ik:
Maandag: Literatuur. (12 boeken uit m'n hoofd kennen met belangrijke thema's en symboliek en blablabla)
Dinsdag: Syntax en Phonology (De 2 kutstse en moeilijkste vakken met 1 uurtje ertussen. Syntax MOET ik halen, want is een 1ejaars vak).
Woensdag: Vertaalwetenschap (dik boekwerk met allerlei fucking suffe vertaal theorieën)
Donderdag: Language Acquisition (woordjes stampen).

En ik heb er nu nog absoluut niks voor gedaan. (Eigen stomme rotschuld + een gedeelte fout van m'n werk, maargoed).

En het kutte is dat ik komende dinsdag, vrijdag en zaterdag moet werken (van 14-22) en dat ik woensdag met een vriendin naar A'dam ga voor Rufus Wainwright.
Die kaartjes had ik trouwens al gekocht ver voordat de tentamen-data bekend waren, dus het ik kon het niet inplannen. Kudt.
En eigenlijk is m'n pa morgen ook jarig, maar ik moet 'm dan maar feliciteren via de foon ofzo.
Ik heb m'n ouders al weken niet gezien.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-05-2010, 03:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
PS: Para, check dit.
Joe Cornish, schattig neefje (denk ik), Shaun Of The Dead, zombie make-up en geschrokken ouders = win.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-05-2010, 03:54
Verwijderd
Citaat:
Morgen vertalen Nederlands-Engels, maar daar kan ik niet voor leren.
Volgende week heb ik:
Maandag: Literatuur. (12 boeken uit m'n hoofd kennen met belangrijke thema's en symboliek en blablabla)
Dinsdag: Syntax en Phonology (De 2 kutstse en moeilijkste vakken met 1 uurtje ertussen. Syntax MOET ik halen, want is een 1ejaars vak).
Woensdag: Vertaalwetenschap (dik boekwerk met allerlei fucking suffe vertaal theorieën)
Donderdag: Language Acquisition (woordjes stampen).

En ik heb er nu nog absoluut niks voor gedaan. (Eigen stomme rotschuld + een gedeelte fout van m'n werk, maargoed).

En het kutte is dat ik komende dinsdag, vrijdag en zaterdag moet werken (van 14-22) en dat ik woensdag met een vriendin naar A'dam ga voor Rufus Wainwright.
Die kaartjes had ik trouwens al gekocht ver voordat de tentamen-data bekend waren, dus het ik kon het niet inplannen. Kudt.
En eigenlijk is m'n pa morgen ook jarig, maar ik moet 'm dan maar feliciteren via de foon ofzo.
Ik heb m'n ouders al weken niet gezien.
Oeioei! Dan zou ik me vooral focussen op Syntax, althans, ik neem aan dat het bij jullie ook zo werkt dat je anders bepaalde tweede- of derdejaarsvakken niet mag volgen.

Succes ermee, in elk geval.

Citaat:
PS: Para, check dit.
Joe Cornish, schattig neefje (denk ik), Shaun Of The Dead, zombie make-up en geschrokken ouders = win.

[filmpje]


Bij ons zombiefilmpje heb ik ook nog in full make-up over Amsterdam CS gelopen, omdat we op weg waren naar het kerkhof waar we moesten schieten. Daar waren toen een paar gristenreli's, die luidkeels het geloof van de Heere liepen te verkondigen. Toen ben ik er schuifelend langs gelopen, terwijl ik ze strak aankeek. Ik heb nog nooit mensen zo abrupt zien stoppen met prediken Ik heb ze daar nooit meer gezien sindsdien.
Oud 31-05-2010, 04:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hahaha, awesome. Heb je foto's?

Met Halloween was ik ook als Zombie en ik ging fietsend naar het feestje en er waren mensen onderweg die dachten dat er echt iets met me gebeurd was. En een meisje dat de WC uitkwam terwijl ik daar stond en zich zowat een hartverzakking schrok.

Alleen daarom zou ik al elke dag als zombie willen rondlopen: Om domme mensen bang te maken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-05-2010, 04:14
Verwijderd
Neen, geen foto's. Al zou ik wel een screenshotje kunnen maken, maar je kan ook naar d.nl en even zoeken op 'megaupload', dan vind je mijn post met de megaupload-link. Het filmpje duurt maar drie minuten dus hij zal je niet te lang van je studie afhouden.

En haha, ja, ik vond het ook prachtig. We hadden meerdere draaidagen en lang niet overal was gelegenheid om al die make-up eraf te halen, dus ik liep er geregeld mee op straat. Met broodjes bestellen of afstempelen in het stadsvervoer was dat ook altijd leuk. Meestal blijven mensen je dan geschrokken aanstaren tot je uitlegt what's up.

Ik had trouwens verder geen nepbloed. Als mensen zich echt zorgen gingen maken dan zou ik het wel zielig vinden denk ik
Oud 31-05-2010, 06:08
Verwijderd
Goedemorgen mensen! Ik weet niet of ik vandaag nu om 8:00 of om 9:00 op stage moet zijn. Als ik er om 8:00 ben terwijl het 9:00 moest zijn, dan is er nog niemand dus dan kan ik niet naar binnen en zit ik me een uur te vervelen terwijl ik die tijd hier goed zou kunnen gebruiken. Als ik er om 9:00 ben terwijl het 8:00 moest zijn, heb ik een experiment verpest dat vandaag om 8 uur moest beginnen. Maar we hebben niet duidelijk afgesproken of we dat experiment nu vandaag of morgen zouden doen!
Ik zou de begeleidster even kunnen bellen, maar als we het experiment niet doen vandaag, slaapt ze waarschijnlijk nog.

Hum.

Het wordt een smsje!
Oud 31-05-2010, 06:11
Verwijderd
Kun je niet even bellen?
Oud 31-05-2010, 06:11
Verwijderd
ja ik had al ge-edit, ik ga maar smsen
Ads door Google
Oud 31-05-2010, 06:18
Verwijderd
Ah. Nou, als ze niet gauw terugsmsen dan zou ik alsnog even bellen, want met smsen weet je nooit wanneer ze het lezen enzo.
Oud 31-05-2010, 06:19
Verwijderd
Hmm ja om half acht bel ik.
Oud 31-05-2010, 06:33
Verwijderd
Ik heb gebeld, ze nam niet op. Ik denk dat ik nu toch mag aannemen dat ik er pas om 9 uur hoef te zijn, want als we er om 8 uur zouden zijn dan zou ze nu zelf toch ook wel wakker zijn lijkt me

Hoe vordert je scriptie Para?
Oud 31-05-2010, 06:45
Verwijderd
Of ze stond onder de douche om straks tijdig te kunnen vertrekken. Maar goed, dan zal ze wel teruggebeld hebben. Ik zou denk ik wel voor de zekerheid om 8 uur gaan, ondanks dat het heel waarschijnlijk is dat het experiment om 9 uur gepland is.

En met de scriptie vordert het langzaam, maar het vordert tenminste dus ik mag niet klagen
Oud 31-05-2010, 07:01
Verwijderd
Nee als er geen experiment om 8 uur is, dan is er vandaag geen experiment . En als ik een sleutel zou hebben en/of er zou geen berg afwas van gister op het aanrecht staan, zou ik ook wel eerder gaan. Maargoed, nu ben ik dus aan het afwassen

En je hebt nog 29 uur voor je scriptie toch dus dat komt goed!
Oud 31-05-2010, 07:10
Verwijderd
Ja, maar een uur buiten rondlopen vind ik minder erg dan me moeten excuseren voor het laten mislukken van een experiment. Dus als er een kans zou zijn op het laatste, hoe klein dan ook, dan zou ik te zenuwachtig zijn om níet te gaan.

En ja, 29 uur. Beetje krapjes, maar goed, als 't in de soep loopt dan is er nog altijd de herkansing. En ik heb net een uitstekende nieuwe bron gevonden, dus hoera. Alleen ben ik nu wat ik nu heb aan het nalezen op fouten en ik vind het zo SAAIIIIIIIII, niet te geloven. Terwijl het best boeiend is allemaal, maar ja, als dingen verplicht zijn dan is er natuurlijk gelijk niks aan.
Oud 31-05-2010, 07:42
Rationeel
Rationeel is offline
choo choo! de ochtendtrein was er weer vroeg bij vandaag. volgens mij is mijn alcoholpromillage eigenlijk nóg te hoog om te mogen rijden, maar goed
Oud 31-05-2010, 07:53
Verwijderd
Ha!
ik ga me zo aanmelden bij de fitness!
Oud 31-05-2010, 08:04
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen. Ik lig nog in bed maar ga zometeen opstaan, naar de bieb om statistiekwerkstuk te maken. Wooptidoo...
Oud 31-05-2010, 08:10
Verwijderd
Over een paar uurtjes heb ik m'n masterexamen
Oud 31-05-2010, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Over een paar uurtjes heb ik m'n masterexamen
Zeker flink zitten zwoegen ervoor, of niet?

Maar gefeliciteerd en shit.
Oud 31-05-2010, 08:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Over een paar uurtjes heb ik m'n masterexamen


als in eindpresentatie?
Oud 31-05-2010, 08:13
Rationeel
Rationeel is offline
waar is de borrel vanavond?
Oud 31-05-2010, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar een uur buiten rondlopen vind ik minder erg dan me moeten excuseren voor het laten mislukken van een experiment. Dus als er een kans zou zijn op het laatste, hoe klein dan ook, dan zou ik te zenuwachtig zijn om níet te gaan.

En ja, 29 uur. Beetje krapjes, maar goed, als 't in de soep loopt dan is er nog altijd de herkansing. En ik heb net een uitstekende nieuwe bron gevonden, dus hoera. Alleen ben ik nu wat ik nu heb aan het nalezen op fouten en ik vind het zo SAAIIIIIIIII, niet te geloven. Terwijl het best boeiend is allemaal, maar ja, als dingen verplicht zijn dan is er natuurlijk gelijk niks aan.
Oh nouja als het vandaag niet zou lukken zouden we het morgen kunnen doen 't is niet dat het dan mislukt was, maar meer dat het dan niet door kon gaan, want volgens het protocol beginnen we nou eenmaal om acht uur. Maar begeleidster was er zelf ook pas om kwart over negen, dus ik heb de juiste keuze gemaakt

En ja herkenbaar, leuke dingen zouden niet verplicht mogen zijn.

Citaat:
Over een paar uurtjes heb ik m'n masterexamen

gewoon presentatie van je scriptie?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.