Oud 03-06-2010, 19:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
ik zou gwn voor zo goed mogelijk gaan
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 03-06-2010, 19:14
Verwijderd
Citaat:
conquest of paradise op repeat <3
Ha, mijn gymuitvoering was op dat nummer. Toen het een HIT was. Ik ga 'm ook maar eens luisteren.
Oud 03-06-2010, 19:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ken ze niet Maar ik ken wel de Quest ( wetenschappelijk tijdschrift) ben er op geabonneerd.
Ja de Quest lees ik ook altijd. En eens in het kwartaal komt er een nieuwe Quest Historie en Quest Psychologie uit die ik ook lees van kaft tot kaft.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-06-2010, 19:15
Verwijderd
Ik weet dus niet hoe ik m'n nieuwe crappy goedkope MP4-speler moet opladen
Er zit zo'n snoertje bij, en ik ging ervan uit dat ik daarmee gewoon via mijn computer (usb) moest opladen, maar er gebeurt zegmaar helemaal niets. En ik heb dat doosje weggegooid omdat ik dacht dat ik het allemaal wel begreep. Daar stond volgens mij op 'Vergeet je USB-lader niet' of zoiets, maar ik dacht dat dat ging over het snoertje dat erbij zat.
Iemand énig idee? Dit is een beetje een vaag verhaal geloof ik
Oud 03-06-2010, 19:15
Verwijderd
Ik denk dat ik met een kwartiertje-een half uur maar even een stukje ga fietsen.
Oud 03-06-2010, 19:16
Verwijderd
We waren piraten en deden acrobatiek.
Oud 03-06-2010, 19:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja de Quest lees ik ook altijd. En eens in het kwartaal komt er een nieuwe Quest Historie en Quest Psychologie uit die ik ook lees van kaft tot kaft.
haha Ik lees ook elk klein stukje tekst

Zeg hoe zit het eigenlijk met die eindtermen? Hier in België heb je niet zoveel keus tussen de vakken. Zeg maar geen je kunt een richting kiezen maar je kan eigenlijk maar het aantal uren veranderen van 3 vakken en dan nog is maximaal 3 vakken niet tegenkomen omdat je die richting niet doet
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-06-2010, 19:17
Verwijderd
Citaat:
conquest of paradise op repeat <3
Ik heb de hele soundtrack van die film op cd.
Oud 03-06-2010, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik met een kwartiertje-een half uur maar even een stukje ga fietsen.
Goed idee! Ik ben nu bij m'n ouders op het plat'nland, dus genoeg fietsmogelijkheden hier
En volgens de weegschaal was ik 2 kilo afgevallen (LL naamzoek) (wel raar, want ik ben pas 3 dagen bezig ) dus dat motiveert tot meer bewegen!
Oud 03-06-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
haha Ik lees ook elk klein stukje tekst

Zeg hoe zit het eigenlijk met die eindtermen? Hier in België heb je niet zoveel keus tussen de vakken. Zeg maar geen je kunt een richting kiezen maar je kan eigenlijk maar het aantal uren veranderen van 3 vakken en dan nog is maximaal 3 vakken niet tegenkomen omdat je die richting niet doet
Ik begrijp er vrij weinig van.
Oud 03-06-2010, 19:22
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Goed idee! Ik ben nu bij m'n ouders op het plat'nland, dus genoeg fietsmogelijkheden hier
En volgens de weegschaal was ik 2 kilo afgevallen (LL naamzoek) (wel raar, want ik ben pas 3 dagen bezig ) dus dat motiveert tot meer bewegen!
hopelijk niet alleen vocht van de warmte en inspanning
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-06-2010, 19:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
haha Ik lees ook elk klein stukje tekst

Zeg hoe zit het eigenlijk met die eindtermen? Hier in België heb je niet zoveel keus tussen de vakken. Zeg maar geen je kunt een richting kiezen maar je kan eigenlijk maar het aantal uren veranderen van 3 vakken en dan nog is maximaal 3 vakken niet tegenkomen omdat je die richting niet doet
Oh, je bent een Belg! Ik weet niet of de Historie en Psychologie er dan wel zijn, daar bij onze onderburen.

En eindtermen? Hier heb profielen die je kunt kiezen zoals Zorg of Bouw of Elektro, dat heeft te maken met je praktijkvakken. Je kunt ook geen praktijkvak nemen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-06-2010, 19:22
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik begrijp er vrij weinig van.
Het is allemaal vrij complex en duurt echt heel lang om uit te leggen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-06-2010, 19:24
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Oh, je bent een Belg! Ik weet niet of de Historie en Psychologie er dan wel zijn, daar bij onze onderburen.

En eindtermen? Hier heb profielen die je kunt kiezen zoals Zorg of Bouw of Elektro, dat heeft te maken met je praktijkvakken. Je kunt ook geen praktijkvak nemen.
O nee ik ben een belg

Wij krijgen op school automatisch 2 uur geschiedenis, maar pshygologie is alleen voor humane wetenschappen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-06-2010, 19:27
Verwijderd
Citaat:
O nee ik ben een belg

Wij krijgen op school automatisch 2 uur geschiedenis, maar pshygologie is alleen voor humane wetenschappen
Krijgen jullie geen Nederlands op school?
Oud 03-06-2010, 19:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Krijgen jullie geen Nederlands op school?
Wij krijgen natuurlijk nederlands op school 4 uur de week.
Maar ja mijn spelling is niet zo goed omdat ik:
1) Frans aan het leren ben
2) gwn geen zin heb om er op te letten op een forum
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-06-2010, 19:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
O nee ik ben een belg

Wij krijgen op school automatisch 2 uur geschiedenis, maar pshygologie is alleen voor humane wetenschappen
Als je hier een lager niveau volgt heb je niet eens de mogelijkheid om vakken zoals psychologie te volgen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-06-2010, 19:30
Verwijderd
Nou, als je Frans belangrijker vindt, moet je misschien naar forum.l-ecole.fr


Laatst gewijzigd op 03-06-2010 om 19:42.
Oud 03-06-2010, 19:31
Verwijderd
Ik zoek trouwens nog goeie Franstalige fora!
Oud 03-06-2010, 19:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nou, als je Frans belangrijker vind, moet je misschien naar forum.l-ecole.fr

Natuurlijk kan ik het mooi Algemeen Nederlands praten. Alleen klinkt dit niet zo gezellig en een beetje formeel. Niettegenstaande ik een voorstander ben van begrijpbare zinnen. Is het voor mij helemaal in orde als iemand schrijft zoals hij wil, zolang deze persoon maar niet in de befaamde ' breezertaal' begint te communiceren.

Saai niet
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-06-2010, 19:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Als je hier een lager niveau volgt heb je niet eens de mogelijkheid om vakken zoals psychologie te volgen.
Hier in België moet je wachten tot je op de universiteit als je echt goeie psychologie studies wilt.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-06-2010, 19:36
Verwijderd
Psychologie heb ik ook nooit gehad op het VWO hoor.
Oud 03-06-2010, 19:40
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Als je op een kleine school zit heb je helemaal geen mogelijkheden meer. Ik kon alleen de standaard vakken kiezen.
__________________
Pang
Oud 03-06-2010, 19:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hier in België moet je wachten tot je op de universiteit als je echt goeie psychologie studies wilt.
Ja, hier ook.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-06-2010, 19:50
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ga even eten het is spasta spaghetti
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-06-2010, 19:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Rokenn. Hebben jullie allemaal fijn gekletst met Hero?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2010, 20:02
Verwijderd
Spoiler

Zo was mijn dag.
Oud 03-06-2010, 20:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Mijn dag was tot ongeveer een uur geleden prima. Toen werd het allemaal een beetje teveel en vond ik iedereen die toen aanwezig was stom. Maar ik ga nu weer terug naar Utrecht en dan komt het wel weer goed.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-06-2010, 20:11
Verwijderd
Wat cryptisch allemaal!
Oud 03-06-2010, 20:11
Verwijderd
Bweh te lang op het terras gebleven en nu moet ik heel snel eten en dan zo weer naar de stad voor de verjaardag van mijn huisgenoot ik haat het om haast te hebben.
Oud 03-06-2010, 20:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
<3 ik geniet van mijn internet

zo! even eten!
__________________
you're not my demographic
Oud 03-06-2010, 20:14
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Bweh te lang op het terras gebleven en nu moet ik heel snel eten en dan zo weer naar de stad voor de verjaardag van mijn huisgenoot ik haat het om haast te hebben.
de problemen van een yup in een notendop
Oud 03-06-2010, 20:14
Verwijderd
Martinoooo hoe gaat het? En eet smakelijk ;x
Oud 03-06-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
<3 ik geniet van mijn internet

zo! even eten!
Je hebt weer 'echt' internet?
Oud 03-06-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
de problemen van een yup in een notendop
Verschil moet er zijn Maar het valt wel mee, over 23 minuten moet ik weg, dus dan kan ik nog precies mijn koffie opdrinken & en ander shirt aantrekken (en terwijl ik mijn koffie drink nog even forummen )
Oud 03-06-2010, 20:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Dus waar gaan we het over hebben
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-06-2010, 20:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martinoooo hoe gaat het? En eet smakelijk ;x
katja! Het gaat nu even heel prima, want internet en zon

en verder gaat het wel redelijk, gedoe met huurbemiddeling, stress rond afstuderen etc. maar we gaan dapper verder

Citaat:
Je hebt weer 'echt' internet?
ik heb weer 'echt' internet alleen nog geen wifi, maar dat gaat dit weekend komen want vanaf dat moment kan KPN in mijn modem kijken
__________________
you're not my demographic
Oud 03-06-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
katja! Het gaat nu even heel prima, want internet en zon

en verder gaat het wel redelijk, gedoe met huurbemiddeling, stress rond afstuderen etc. maar we gaan dapper verder


ik heb weer 'echt' internet alleen nog geen wifi, maar dat gaat dit weekend komen want vanaf dat moment kan KPN in mijn modem kijken
Maar je zit nu weer achter een echte computer dat lijkt me al een hele vooruitgang!
Oud 03-06-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Dus waar gaan we het over hebben
De zin des levens! in 12 minuten want dan moet ik weg
Oud 03-06-2010, 20:32
Verwijderd
Zo, ik ben meteen even langsgegaan bij m'n zielige oude opa en oma.
Oud 03-06-2010, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ik doe zelf ook geschiedenis en als hij vindt dat het zwaar is, is het gewoon een slechte student.

Laat de rellen maar beginnen.
Citaat:
Neuh, hij deed het ook op zesjes dacht ik.
Je moet beter leren lezen Soija. Dat was tijdens de discussie met Mediea toen ik ''advocaat van de duivel'' speelde.

Ik haal gemiddeld denk ik zevens en als ik kijk aan de tijd die ik eraan besteed is het voor mij veels te makkelijk en onder mijn niveau.

Enkel ik kan wel begrijpen dat anderen Geschiedenis moeilijk vinden.
Oud 03-06-2010, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef:


Nou, ik wil niet stoken, maar nu het onderwerp er is (en zelf door een wwwww'er ter sprake is gekomen), kan ik wel melden dat ik uit verschillende hoeken gehoord heb dat men het niet zo heeft op die groep.
ach dat is maar net hoeveel mensen je als 'men' ziet En volgens mij is het maar een klein clubje die 'ons' niet mag, dus /care

Edit: en ookal is het een groot groepje, zolang het maar niet de mensen zijn die ik aardig vind
Oud 03-06-2010, 20:40
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
De zin des levens! in 12 minuten want dan moet ik weg
De zin van het leven is 42
daar ben ik en mijn groepje vrienden achter gekomen tijdens wiskunde.
Ook dat uren, minuten en seconden beter kunnen worden verandered in Stokbrooden, pistolets en mini-sandwichen van de carrefour......
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-06-2010, 20:40
Verwijderd
wwwww is echt een arrogant tutclubje he!
Oud 03-06-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
De zin van het leven is 42
daar ben ik en mijn groepje vrienden achter gekomen tijdens wiskunde.
Ook dat uren, minuten en seconden beter kunnen worden verandered in Stokbrooden, pistolets en mini-sandwichen van de carrefour......
Aah opeens is het me geheel duidelijk

Ik denk dat de zin van het leven terras, vrienden, bier, zon en liefde is
Oud 03-06-2010, 20:41
Verwijderd
http://lolcatroulette.com/ is de zin van mijn leven
Oud 03-06-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Je moet beter leren lezen Soija. Dat was tijdens de discussie met Mediea toen ik ''advocaat van de duivel'' speelde.

Ik haal gemiddeld denk ik zevens en als ik kijk aan de tijd die ik eraan besteed is het voor mij veels te makkelijk en onder mijn niveau.

Enkel ik kan wel begrijpen dat anderen Geschiedenis moeilijk vinden.
Oud 03-06-2010, 20:41
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Goed idee! Ik ben nu bij m'n ouders op het plat'nland, dus genoeg fietsmogelijkheden hier
En volgens de weegschaal was ik 2 kilo afgevallen (LL naamzoek) (wel raar, want ik ben pas 3 dagen bezig ) dus dat motiveert tot meer bewegen!
Echt niet om je te ontmoedigen, maar het kan ook vocht zijn, want zo snel 2 kg afvallen, dat lukte mij niet eens. En trouwens, je bent toch helemaal niet dik of zo?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 03-06-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
wwwww is echt een arrogant tutclubje he!
Godver ga jij nu ook al kut doen?
Oud 03-06-2010, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geschiedenis altijd interssant gevonden

Actie, re-actie en wat en hoe een oorlog, verdragen gewoon hoe heel onze samenleving is wat het nu is. Het is gewoon boeiend. Ook helpt onze nieuwe leerkracht alleen maar, die is ongeloofelijk aanstekelijk. Onze vorige liet ons gewoon elke dag een docu zien en wij moesten gewoon wikipedia vanbuiten leren voor het examen

Jij bent ook de eerste die ik tegenkom die geschiedenis leuk vindt
Geschiedenis is écht een nutteloos vak! Je moet niet in het verleden leven we leven NU!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.