Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2002, 00:16
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Wie doet er nog meer aan deze fantastische sport?

Misschien kunnen we eens wat organiseren. Komt u maar, laat u horen

Tijden:

Maarssen 54.5
Nijverdal 50.9
Harderwijk 28.9
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2002, 07:05
Verwijderd
Ik kart vaak, maar dan wel hier in Roosendaal ik zou zelf ook graag nog eens naar een va die hallen gaan, of eventueel een keer buiten karten

http://www.kartcentreroosendaal.nl/f...ml/top100.html

Sta 13de van de top 100

Ben wel tervreden met die tijd die ik hier in Roosendaal gereden heb, maar wil ook weleens wat anders
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 10:14
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik woon in belgie... Dus ik kart ook hier. In Machelen wel te verstaan. Das een binnenbaan en rijd best fijn. Ik doe dat altijd met een stuk of 3 vrienden.

Ik ben geen natuurtalent, maar het lukt me aardig dus.

Ik zou heel graag afspreken, maar ik woon hier weet je, das een probleem...
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 10:15
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ja, ik heb ook een keer buiten gekart. En dat is meesterlijk!!! Dat lijkt nog meer op Formule 1 hehe, en daar doe je het een beetje voor toch

Dat was in beverwijk, ik kan je die baan wel aanraden.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 10:47
notorious ikke
Avatar van notorious ikke
notorious ikke is offline
blaat....ik ZOU afgelopen zondag gaan...
totdat 1 van muh vrienden ( met wie ik zou gaan ) ineens pleitte was en zich pas tegen een uurtje of 4 melde....
mjaah en om dan nog een uur ong. te rijden ( mijn vriend en ik met de motor, das wel te doen , mjaah die andere vriend en zijn vriendin met de brommer, das mindaah prettig...)

mjaaah gaat ckers nog wel gebeuren...
ltrz..
__________________
toen tomaten tomaten tomaten tovrat.... the only thing that looks good on me--->is you!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:20
The President
The President is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ja, ik heb ook een keer buiten gekart. En dat is meesterlijk!!! Dat lijkt nog meer op Formule 1 hehe, en daar doe je het een beetje voor toch

Dat was in beverwijk, ik kan je die baan wel aanraden.
Ja we moeten binnen kort weer eens !!!!! naar een andere baan dan machelen!!!!

Heeft iemand ooit wel eens gereden met die motertjes op een baan? Is dat een beetje leuk?
__________________
Jos zorg dat je ergens komt te rijden.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 15:23
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik vind het iets geweldigs om het te doen, die ene keer dat ik het gedaan heb. Ik zou het zeker weten vaker willen doen, moet ik niet meer op de openbare weg racen
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:38
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Beetje oud topic, maar goed...

Het zaterdag voor het eerst gekart en ik ben fan!

Ik was alleen Zeer Slecht (snelste rondje 44,11 op de baan bij Anac in Nijmegen) met een gemiddelde van 55,23 (maar dat kwam omdat ik 3 keer snoeihard tegen de railing ben aangeknald) (auwie) ( )

Had gister onwiese spierpijn in mijn armen en nek, is dat normaal? Zit ook onder de blauwe plekken van het botsen trouwens.

Die ventjes op de baan zwaaiden steeds de blauwe vlag naar mij (dan zit er een snellere achter je en moet je aan de kant) en mijn vrienden kregen steeds de gele vlag te zien (omdat ik dan weer eens stilstond, haha).

Als er een keer iets ondernomen wordt dan ga ik mee!!!
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 12:18
Verwijderd
Citaat:
metalgirl schreef op 06-05-2003 @ 10:38:
Had gister onwiese spierpijn in mijn armen en nek, is dat normaal? Zit ook onder de blauwe plekken van het botsen trouwens.
Was dit je eerste keer, of iig een van de weinige keren dat je gekart hebt? Zal wel, want dan ben je iet gewend graakt aan de kracht die er op het stuur komt te staan, en jah daar kan je spierpijn van krijgen. Had ik de eerste keer ook de volgende dag. En ik had iid ook een zere rug van het botsen de eerste keer

In mijn nek heb ik eigenlijk nog nooit spierpijn gehad, maar dat zijn volgens mij best wel kunnen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 12:46
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 06-05-2003 @ 13:18:
Was dit je eerste keer, of iig een van de weinige keren dat je gekart hebt? Zal wel, want dan ben je iet gewend graakt aan de kracht die er op het stuur komt te staan, en jah daar kan je spierpijn van krijgen. Had ik de eerste keer ook de volgende dag. En ik had iid ook een zere rug van het botsen de eerste keer

In mijn nek heb ik eigenlijk nog nooit spierpijn gehad, maar dat zijn volgens mij best wel kunnen.
Was de eerste keer ja (maar zeker niet de laatste keer!). Komt door het stuur ja, denk ik ook, je verkijkt je erop hoeveel kracht je moet zetten namelijk. Pijn in de nek kwam van het botsen, tegen de railing dus. Op het moment van botsen vergat ik namelijk helemaal dat ik ook een rem had en mijn voet kwam ook niet van het gaspedaal toen...
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:28
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Pijn aan de armen is de eerste keren heel normaal. Later heb je dat niet meer. Veel typen helpt ook, dat zijn ongeveer dezelfde spieren.

Trouwens, ik heb ook altijd schaafwonden op me rug, maar dat is omdat ik in rechterbochten naar links schuif en bij linkerbochten naar rechts. Achja, het hoort erbij.

Maar ik wil wel een keer een scholieren.com meeting organiseren op een kartbaan.

Eerst vrije training, dan kwalificatie en dan de race. Moeten er wel genoeg mensen zijn, dan kunnen we de baan zo voor ons alleen hebben. leuke opzet hoor, heb ik al eens eerder gedaan. Nemen we een centraal gelegen baan en rijden maar.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:48
Verwijderd
ik heb nog nooit gekart

maar zou het wel heel graag willen doen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:03
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-05-2003 @ 19:48:
ik heb nog nooit gekart

maar zou het wel heel graag willen doen
als er een forum kart meeting komt, ga je mee he?! Doen!
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:31
Suziewafel
Suziewafel is offline
Ik heb één keer gekart en nooit meer! Ik als enigste meisje op de baan met 10 (vooral vreemde) mannen die achter me aan kwamen scheuren! Ik ben ook een paar keer aan de kant geroepen (gevaar op de weg) omdat ik remde in de bochten..oeps. Ik vond het doodeng
__________________
You're schizophrenic? Gee, that makes four of us.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:40
Verwijderd
Eind mei ga ik met m'n voetbalteam karten... ik doe het dan voor de eerste keer. Lijkt me wel leuk, maar ik ben bang dat ik vaker tegen de vangrail zit dan recht op de weg
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Suziewafel schreef op 06-05-2003 @ 20:31:
Ik heb één keer gekart en nooit meer! Ik als enigste meisje op de baan met 10 (vooral vreemde) mannen die achter me aan kwamen scheuren! Ik ben ook een paar keer aan de kant geroepen (gevaar op de weg) omdat ik remde in de bochten..oeps. Ik vond het doodeng
moest hier wel om lachen (sorry, bedoel t nie lullig ofzo hor.. zag t alleen voor me )
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:26
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 06-05-2003 @ 20:03:
als er een forum kart meeting komt, ga je mee he?! Doen!
is goed.. dan kom ik wel met mn geliefde vriendjuh
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:40
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Leuk, moet je doen, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-05-2003, 23:55
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 06-05-2003 @ 22:40:
Leuk, moet je doen, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
juist.. that's the spirit
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:27
Ilsuh
Avatar van Ilsuh
Ilsuh is offline
Ik kart regelmatig op de buitenbaan in Uitgeest.. vet tof
Ik was alleen niet zo heel snel.. ik zat de hele tijd achter iemand die mij er niet voorbij liet.. (en er werd niet eens met een blauwe vlag gezwaaid maja... ) Duzz ik was niet zo heel snel...
Ik heb ook wel eens gekart in Limmen, das een binnenbaan.. ook heel gaaf

Tijden in Uitgeest: ongeveer 44 seconden (meestal sneller.. als er tenminste niemand voor je zit)
__________________
Villeneuve.... hij is en blijft mijn FAVORIET!!!! Go Nico Rosberg!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:58
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb 2 keer gekart. Een keer indoor in Lanaken in Belgie. Was de langzaamste van de vriendengroep hehe en een keer outdoor vorig jaar in Frankrijk. Was wel daar was ik ook niet de snelste, maar het was een gladde baan, veel mensen vlogen van de baan af en in de 40 minuten dat ik op de baan zat ben ik nooit er van af gevlogen. Was toen mijn eerste keer karten, dus was daar wel tevreden over
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 16:17
Borrogance
Borrogance is offline
'k ben al een tijdje een ontzettend autosport fan, maar ik heb nog maar een paar keer gekart, omdat ik niet echt mensen ken die net zo gek zijn van autosport. Dat was wel ontzettend tof natuurlijk, en ik ben er best goed in, door al die racespellen.
In Maarssen alleen nog gereden tot nu toe. Had de laatste keer een rondje 56 in De Fabrique, maar 't was ontzettend druk op de baan en 't asfalt was koud, dus dat moet veel beter kunnen.

Trouwens, die schaafwonden op je rug, dat had ik eerst ook, maar daar zijn inleg-stoeltjes voor, die de stoel een stuk minder ruim maken, zodat je niet constant heen en weer glijdt! En zo voel je natuurlijk ook beter wat de kart doet. Die dingen liggen rechts naast de pitstraat daar.

Hoewel ik niet zo actief ben hier op scholieren.com, zou ik ook graag mee gaan als er iets georganiseerd wordt.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 15:54
josdebos
josdebos is offline
ehmz.. nou ik heb dus één keer gekart.. één woord; NOOIT MEER!!! (dat waren er twee... ) Ik ging dus met me vriend en wat vrienden, en toen gingen we dus heel fijn en gezellig karten. Na een rondje of acht (ik lag 9e.. vd 10) haalde me vriend me in.. grrr.. en toen gingen we dus zo'n 180 graden bocht in.. maar ik nam m zegmaar voor 90 graden.. en toen lag ik in de banden.. met me kart onder die rubberen flap.. en naja.. toen had ik dus ongeveer me hele hand open gehaald.. Dus toen heette ik natuurlijk Josdebos (vandaar me naam...) en naja.. dat was niet zo leuk!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 00:06
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
Borrogance schreef op 17-05-2003 @ 17:17:
'k ben al een tijdje een ontzettend autosport fan, maar ik heb nog maar een paar keer gekart, omdat ik niet echt mensen ken die net zo gek zijn van autosport. Dat was wel ontzettend tof natuurlijk, en ik ben er best goed in, door al die racespellen.
In Maarssen alleen nog gereden tot nu toe. Had de laatste keer een rondje 56 in De Fabrique, maar 't was ontzettend druk op de baan en 't asfalt was koud, dus dat moet veel beter kunnen.

Trouwens, die schaafwonden op je rug, dat had ik eerst ook, maar daar zijn inleg-stoeltjes voor, die de stoel een stuk minder ruim maken, zodat je niet constant heen en weer glijdt! En zo voel je natuurlijk ook beter wat de kart doet. Die dingen liggen rechts naast de pitstraat daar.

Hoewel ik niet zo actief ben hier op scholieren.com, zou ik ook graag mee gaan als er iets georganiseerd wordt.

Mja, die stoeltjes heb ik ook ontdekt ja Wel makkelijk.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Karten
Kartfreak99
17 27-06-2011 12:48
Vrije tijd karten
filmmaker
42 01-06-2004 23:52
De Kantine karten
filmmaker
13 24-05-2004 13:09
Games Mario Kart Double Dash?
Tommie/Aligogo
26 23-11-2003 01:32
Vrije tijd Interesse in een kart meeting?
Mark
26 17-07-2003 04:18
Vrije tijd Karten is vet!!
Verwijderd
45 01-04-2002 18:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.