Oud 15-06-2002, 17:54
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
damaetas schreef:
gelukkig hebben we Van Buyten om Ronaldo af te stoppen

of anders gezegd:

Van Buyten buiten ... Simons op zijn plaats in de verdediging
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2002, 18:43
scara
scara is offline
Wie gaan er allemaal op groot scherm kijken?

Ik wel, en ik weet nu al dat het groot feest zal worden (5-0 verliezen of 1-0 winnen, mijn examen de dag erachter zal niet veel soeps zijn)

Ik gok op een 2-2, en in de verlengingen een golden goal van ronaldo.

Ik hoop uiteraard dat ze gaan winnen, maar kvrees er wel voor.

Voor iedereen die op groto scherm zal kijken, HAVE FUN en houd e ambiance er in!
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 19:07
Bram
Bram is offline
Sorry Tofke H maar ik vind je uitleg echt op niks slaan.Dat is mijn mening.Of ben jij tevreden over Waseiges tactieken misschien?We hebben eindelijk nog eens een topschuter en dan speelt ei niet.En dat zegt toch bijna iedereen en terecht!Wilmots moet gewoon achter de spitsen spelen.Trouwens waaraan verdient Veryheyen nog zijn basisplaats tov sonck?Verheyen kende een wisselvallig seizoen EN speelt nu slap.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 19:28
Bram
Bram is offline
En ja ik ga ook op groot scherm kijken hoor!Het was vrijdag mijn allerlaatste examen waar ik echt voor moeste leren dus het was vrijdag al superfeestje, en nu maandagmorgen heb ik mijn allerlaatste examen, een openboekexamen.Dus maandag maak ik er ook een feestje van!!Stel je voor dat ze stunten...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 19:59
mobie
mobie is offline
Citaat:
Bram schreef:
Sorry Tofke H maar ik vind je uitleg echt op niks slaan.Dat is mijn mening.Of ben jij tevreden over Waseiges tactieken misschien?We hebben eindelijk nog eens een topschuter en dan speelt ei niet.En dat zegt toch bijna iedereen en terecht!Wilmots moet gewoon achter de spitsen spelen.Trouwens waaraan verdient Veryheyen nog zijn basisplaats tov sonck?Verheyen kende een wisselvallig seizoen EN speelt nu slap.
De eerste twee wedstrijden was Verheyen idd niet goed (vervangen tijdens de rust tegen Tunesië), maar tege Rusland vond ik hem echt wel heeeel goed! Was steeds aanspeelbaar, legde bijna telkens de ballen goed af, kreeg zelf 2 goede kansen (lobje net naast en een vluchtschot na de bal gecontroleerd te hebben met de borst), dwong hoekschoppen af en creëerde zowel ruimte als kansen voor zijn medespelers. Wat kan je van een targetman meer verwachten. En zolang Wasseige met 2 spitsen achter elkaar speelt met een targetman, zal het toch steeds Verheyen of Strupar zijn. En dan vind ik Verheyen toch de beste optie.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 22:10
Bram
Bram is offline
Tuurlijk mobie ik zou Verheyen ook laten staan ,maar Wilmots moet ACHTER de spitsen!!Trouwens laat me toe te zeggen, dat het Waseiges fout is dat we geen groepswinnaar zijn!!Wat die allemaal besliste tijdens het wk en hoe hij door zijn agressieve houding tov de pers onrust brengt zijn allemaal niet bevorderlijk voor prestaties.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 22:21
mobie
mobie is offline
Citaat:
Bram schreef:
Tuurlijk mobie ik zou Verheyen ook laten staan ,maar Wilmots moet ACHTER de spitsen!!Trouwens laat me toe te zeggen, dat het Waseiges fout is dat we geen groepswinnaar zijn!!Wat die allemaal besliste tijdens het wk en hoe hij door zijn agressieve houding tov de pers onrust brengt zijn allemaal niet bevorderlijk voor prestaties.
Misschien moet Wilmots idd achter de spitsen (en Wesly samen met Gert in de spits), maar ik weet niet of hij dat nog aankan? Daar komt nog bij dat Wilmots reeds 3x scoorde en een spits die scoort, zal een trainer niet snel vervangen of op een andere positie uitspelen.
Met links op de flank Goor en rechts Mpenza zouden we zo wel een heel aanvallend elftal hebben.

btw, na het wk stoppen al zeker Wilmots, Walem en Verheyen! Toch 3 basisspelers in de ploeg. Walem, tja die staat al 10j ter discussie, dus die moete ze wel kunnen opvangen. Verheyen is bij het publiek ook steeds haat-liefde, wel we zullen zien of zijn opvolger zoveeeeel beter gaat zijn. En Wilmots, tja, hoe dan ook toch wel het hart van deze Belgische ploeg. Wasseige schoof Verheyen naar voor als zijn opvolger als leider, maar die stopt dus ook.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 22:40
scara
scara is offline
en zeggen dat verheyen in de kranten maar een 1 kreeg voor zijn prestatie tegen de russen (nota bene het zwakste dat een speler kan halen), raar van die journalisten, kan het misschien zijn omdat hij die journalist van het nieuwsblad niet al teveel wou zeggen na de match?
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 22:57
Bram
Bram is offline
Tuurlijk mobie ik zou Verheyen ook laten staan ,maar Wilmots moet ACHTER de spitsen!!Trouwens laat me toe te zeggen, dat het Waseiges fout is dat we geen groepswinnaar zijn!!Wat die allemaal besliste tijdens het wk en hoe hij door zijn agressieve houding tov de pers onrust brengt zijn allemaal niet bevorderlijk voor prestaties.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 00:13
mobie
mobie is offline
Citaat:
scara schreef:
en zeggen dat verheyen in de kranten maar een 1 kreeg voor zijn prestatie tegen de russen (nota bene het zwakste dat een speler kan halen), raar van die journalisten, kan het misschien zijn omdat hij die journalist van het nieuwsblad niet al teveel wou zeggen na de match?
De kranten zijn eigenlijk nooit voor Verheyen geweest. Hem slechts een 1 geven is eigenlijk een schande (en ik ben geen superfan ofzo van Verheyen he). Tijdens de wedstrijd kreeg ik toch het gevoel van, als je de bal aan Verheyen geeft, hij zal der wel iets goed met doen.
Dat hij stopt met de Rode Duivels heeft volgens mij daar dan ook alles mee te maken. Bij hem hoef je niet schijnheilig te doen. Hem elke match v/d duivels afbreke, tja, ik kan hem eigenlijk alleen maar gelijk geven dat hij er mee ophoudt. Ik betreur het in ieder geval.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 01:32
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Bram schreef:
Sorry Tofke H maar ik vind je uitleg echt op niks slaan.Dat is mijn mening.
Iedereen zijn mening natuurlijk. En die dan ook nog eens respecteren. Jij mag natuurlijk mijn gedachte helmaal niets vinden, maar toevallig was vandaag Sef Vergoossen bij shutoo en wat zei die? Sonck speelt in Genk op die manier (een hele uitleg met Bernd Thijs, Dagano, Skoko,Koen Daerden,...) dus ik denk dat mijn uitleg nog niet zo slecht was.


Citaat:
Bram schreef:
Of ben jij tevreden over Waseiges tactieken misschien?
Ik persoonlijk zou in een ander systeem gespeeld hebben, maar dan niet alleen op het WK, ook tijdens de voorrondes, in de vriendschappelijke wedstrijden,...
Ook als ik in een der welke club trainer zou zijn, zou ik in dat systeem proberen te spelen, als er de spelers voor zijn. Maar de winnende ploeg, trainer dus, heeft toch altijd gelijk? Belgisch ploeg heeft niet verloren, en gaat door.

Citaat:
Bram schreef:
We hebben eindelijk nog eens een topschuter en dan speelt ei niet. En dat zegt toch bijna iedereen en terecht!
We hebben elk jaar een topschutter, dat is het mooie aan een competitie Maar ik weet wat je bedoelt, eindelijk nog eens iemand die ook nog eens Belg is.
Ik persoonlijk zou hem ook geplaatst hebben in mijn systeem, maar in het systeem van Wasseige past hij niet. (zie later in mijn reply ivm Gert Verheyen).
Daarbij kunnen wij vanaf hier niet zien hoe Sonck op dit moment is op trainingen ed, misschien kan hij het ware weer niet zo lekker aan. Misschien is het echt zo, dat hij de bal niet zo lekker raakt op de trainingen, ik zie daar geen beelden van (buiten die enkele op Tv, maar daar heb je weinig aan).
Trouwens, Sonck heeft nu op het WK 88 min op het veld gestaan, hij heeft wellus waar gescoord, en zoals ik al zei, misschien wel omdat die Russen dachten van "whahaha, klein mannetje, die kan niet koppen". Maar dat boeit niet, verder heeft hij nog niets laten zien op dat ene mislukte shot na, in de 2de wedstrijd. Misschien is dat wel een teken dat hij niet zolekker in zijn vel zit?

Citaat:
Bram schreef:
Wilmots moet gewoon achter de spitsen spelen.
Euh, dat doet Wilmots toch ook? Hij speelt als aanvallende middenvelder, dus achter de ene spits.

Citaat:
Bram schreef:
Trouwens waaraan verdient Veryheyen nog zijn basisplaats tov sonck?Verheyen kende een wisselvallig seizoen EN speelt nu slap.
Wat Verheyen in het begin van dit jaar presteerde doet er nu totaal niet toe. Het gaat er hem om wat je nu kan doen. Kijk maar naar Vanderhaeghe tov Simons. Vanderhaeghe heeft bij Anderlecht geen enkel fansoenlijk niveau gehaald, waar Simons bij Brugge bij mijn weten steeds een van de betere spelers was. Alleen Vanderhaeghe is nu geweldig (?) bezig, dus staat hij in de 11.
Daarbij verricht Verheyen ongelooflijk veel werk. Laten we de 2de wedstrijd niet bespreken, want toen was gewoon iedereen slecht, of toch heel vele. Maar die laatste wedstrijd, hij heeft heel wat kilometers gedaan om alle verdedigers aan het werk te houden. Hij speelde als eerste verdediger. En dan val je niet op, maar de middenvelders kunnen gemakkelijker de bal opvangen. Dergelijke spelers zijn zeer nuttig, alleen zie je hun werk niet, hoe jammerlijk ook. Zie jij Sonck dat doen? Ik persoonlijk niet. Okay, Verheyen heeft in de eerste helft een enorme kans gehad in die derde wedstrijd. Die heeft hij gemist, maar als hij wat trager was gedaan, en beter had kunnen richten was de bal misschien al geblokkeerd door terug komende verdedigers.
Die eerste wedstrijd was er geen rechterflank speler, waar door Verheyen ook dat gat soms moest dichtlopen, en dan loopt het echt verkeerd. Toen moest hij nog meer werken, zonder in beeld te komen. Men moet eens verder kijken dan wat men ziet, ook het werk daarvoor en daarna.

Owja, ik ben dus geen Verheyen supporten, mocht je dat misschien denken. Ik ben eerder voor Sonck, maar ik wil gewoon proberen aan te tonen, dat Gert zeker een zeer nuttige rol speelde.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 01:52
LM
LM is offline
Freaky
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 12:18
Bram
Bram is offline
Tofke H Vergoossen zei ook wel dat sonck moet spelen hé.
Toch blijf ik erbij dat indien Waseige het tegen Japan had aangedurfd om ,zeker id 2e helft, met 1 verd mid te spelen EN met 1 spits bij of Mbo, dat we hadden gewonnen EN groepswinnaar waren gewonnen.Of toen ie bvb Peeters na zijn sublieme match verving door Deflandre??
Maar ok laat ons nu concentreren op brazil !!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 13:04
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Bram schreef:
Tofke H Vergoossen zei ook wel dat sonck moet spelen hé.
Vergoossen zei dat hij Sonck zou laten spelen, maar Vergoossen heeft zijn eigen systeem, en dat wordt bij de Rode Duivels niet gebruikt. Wasseige speelt met een 4-5-1 systeem, dat in de aanval in theorie om schakeld naar 4-4-2.


Citaat:
Bram schreef:
Toch blijf ik erbij dat indien Waseige het tegen Japan had aangedurfd om ,zeker id 2e helft, met 1 verd mid te spelen EN met 1 spits bij of Mbo, dat we hadden gewonnen EN groepswinnaar waren gewonnen.
Natuuurlijk klopt het volledig dat de rechterflank geen Belg had, met de inbreng van bv Mbo was dat gene opgevuld en ging het misschien in de aanval beter, maar was de verdediging misschien nog meer een zeef? Dat zullen we nooit weten, misschien hadden we dan nog een counter meer tegen gehad, hadden we verloren en stonden de Rode Duivels te maandag in Belgie.
Daarbij speel ik liever tegen Brazilie dan tegen Turkije, want in beide gevallen zijn er 2 mogelijkheden. Ofwel ga je door, ofwel ga je naar huis. En naar huis gaan omdat je verloren hebt tegen Brazilie, die later in het tornooi dan Wereldkampioen wordt, of tegen Turkije, die de ronde erna naar huis gespeelt wordt, dan is mijn keuze snel gemaakt. Tegen Turkije zou Belgie zelfs het spel weer moeten gaan mee maken, nu tegen Brazilie niet.



Citaat:
Bram schreef:
Of toen ie bvb Peeters na zijn sublieme match verving door Deflandre??
Yep, akkoord, maar dan heb je het over die 2de wedstrijd waar (bijna) iedereen gewoon zwak was. Wasseige heeft toen gekozen voor het automatische van het voorbije seizoen. 2 spelers van dezelfde ploeg, in dit geval Brugge, die op elkaar ingespeeld zijn. Nu liep het voor geen meter, omdat heel de ploeg niet draaide, maar zou de ploeg wel gedraaid hebben omdat Peeters in de ploeg zou gestaan hebben?

Citaat:
Bram schreef:
Maar ok laat ons nu concentreren op brazil !!
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 16:40
mobie
mobie is offline
De Boeck raakt wellicht nimmer fit (rug geblokkeerd). Waarschijnlijk komt dus Van Meir terug in de ploeg of Wasseige zou simons daar moeten zetten. Persoonlijk ben ik voor de laatste optie, maar wie ben ik.
ik moet de match missen
En ik waag me echt niet aan een pronostiek, iemand anders misschien?
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 17:04
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Zelfde gedachte als jou. Hopelijk Simons in de verdediging. Maar wie ben ik...


Voorspellingen... euh
  • een 0-0 na 120 min en dan kan alles in de strafschoppen.
  • een 3-1,4-1 voor Brazilie, een realistische uitslag als je de kwaliteiten bekijkt van de ploegen.
  • een 0-1 voor Belgie, Belgie blokkeerd van achter voor een keer alles en die enkele kansjes vliegt De vlieger uit zijn doel. En op een van de counters, verslaat Belgie de zwakke verdediging van Brazilie. Achja, dromen mag toch wel FF
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 17:33
Bram
Bram is offline
Prono:
- indien we met Van Meir-Van Buyten achterin spelen zo'n 5-1 voor Brazilie
-indien we met Simons en Peeters centraal spelen zit een stunt erin EN met Sonck op de counter, want zie je ons counteren met Wilmots en Verheyen voorin??
-Indien met Simons en Van Buyten zal Simons enorm veel mogen lopen !
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:26
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
Bram schreef:
want zie je ons counteren met Wilmots en Verheyen voorin??
hoe heeft België zich kunnen plaatsen voor het Wk... juist door ne counter tegen tsjechië van VERHEYEN

Sonck = een dikke 0 !!
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:43
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Ilicboy schreef:

hoe heeft België zich kunnen plaatsen voor het Wk... juist door ne counter tegen tsjechië van VERHEYEN

Sonck = een dikke 0 !!
slim om te gokken op 1 counter
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:47
mobie
mobie is offline
Citaat:
Boogie schreef:


slim om te gokken op 1 counter
Als ze dat gaan doen, zou het wel eens een monsterscore kunnen worden.
Ze zullen zich absoluut niet moedwillig gaan moeten ingraven. Wel er probere zovaak mogelijk uit te komen, want de grootste talenten van Brazilië lopen natuurlijk vanvoren.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:50
mobie
mobie is offline
Citaat:
Ilicboy schreef:


Sonck = een dikke 0 !!
nu ni gaan overdrijve eh! Op het topniveau heeft Sonck nog niet echt veel bewezen. Hoewel, hoeveel matchen zal hij al op het hoogste niveau gespeeld hebben. Met de Rode Duivels heeft hij nog nooit een stempel op de match kunnen drukken, maar tegen Rusland maakt hij toch maar een levensbelangrijk doelpunt. We zullen volgend seizoen eens zien als Genk europees speelt (hopelijk CL) of als hij naar buitenlandse club verhuist.
Hij heeft niet voor niets de gouden schoen gewonnen en is toch ook uitgeroepen tot profvoetballer van het jaar door zijn collega voetballers.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:01
Bram
Bram is offline
Misschien zullen sommigen me deze uitspraak kwalijk nemen mr ik kan me niet inhouden: Ilicboy ik denk dat jij de ballen van voetbal kent!!!Anders zeg je zoiets niet over Sonck!!Ik ben volledig akkoord dat ie internat. nog niks heeft bewezen maar zeggen dat ie een dikke 0 is bewijst dat je er niks van kent!Sorry !!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:28
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
Boogie schreef:


slim om te gokken op 1 counter
het is toch gelukt he
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:29
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
Bram schreef:
Misschien zullen sommigen me deze uitspraak kwalijk nemen mr ik kan me niet inhouden: Ilicboy ik denk dat jij de ballen van voetbal kent!!!Anders zeg je zoiets niet over Sonck!!Ik ben volledig akkoord dat ie internat. nog niks heeft bewezen maar zeggen dat ie een dikke 0 is bewijst dat je er niks van kent!Sorry !!
dikke 0 op internationaal niveau ja, bij Genk was hij echt wel goed, maar internationaal schiet hij veel te kort.
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 23:31
mobie
mobie is offline
Citaat:
Ilicboy schreef:


dikke 0 op internationaal niveau ja, bij Genk was hij echt wel goed, maar internationaal schiet hij veel te kort.
En op welke wedstrijde baseer jij je dan????
Ik heb et al gezegd: hoeveel wedstrijde heeft Sonck dan al op internationaal niveau gespeeld om nu al te besluite dat hij op dat niveau een dikke nul is? Enkele interlands met België ja. Met de Rode Duivels heeft hij nog nooit een stempel op de match kunnen drukken, maar tegen Rusland maakt hij toch maar een levensbelangrijk doelpunt (Ik herinner me ook nog de match thuis tegen Schotland, waar Sonck een mooie assist gaf aan Van Kerckhoven die mooi afronde, we wonnen die match met 2-0). We zullen volgend seizoen eens zien als Genk europees speelt (hopelijk CL) of als hij naar een buitenlandse club verhuist.
Hij heeft niet voor niets de gouden schoen gewonnen en is toch ook uitgeroepen tot profvoetballer van het jaar door zijn collega voetballers.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 12:11
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
zit vandaag half twee weer met een bak chips voor de buis, heerlijk
(moet wel de was opvouwen tussendoor)
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 15:30
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
slotje?

heel goeie wedstrijd, vooral van Mpenza (1e helft), Wilmots en Simons. Onterecht afgekeurde goal, anders was het een heel andere wedstrijd geworden...
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:10
Bram
Bram is offline
2 woorden : ONVERDIEND EN BESTOLEN!!!!
Hoe dat die scheids die goal van Wilmots eigenlijk durft afkeuren!!!En die fase met Verheyen zou ik ook wel es opnieuw willen zien!!
Ik ga nu ni veel zeggen want ik ben f** pissed!!!
En Ilicboy Sonck weer ni goed ingevallen zeker?? Hij kwam er op en dreigde meteen 2 keer!!!Meer dan Verheyen in de hele match!!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:31
scara
scara is offline
Citaat:
Boogie schreef:
slotje?
waarom een slotje?

Enne Bram, ik vond Verheyen nu ook weer niet zo slecht hoor !
Man van de match was, denk ik (kzou het zelf niet weten, de meesten speelden wel vrij goed)

Man van de match zou ik dan toch maar Marcos kiezen, de keeper van Brazilie, gelukkig dat die er stond of Engeland had een andere tegenstander !
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:36
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!! vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!! vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!! vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!! vuile zwette!!! vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!

(volgens mij zijn nooit voorheen deze woorden zo eensgezind in de mond genomen door het belgische volk)

__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:38
scara
scara is offline
lol, weeral flikt de scheidsrechter ons zo iets in de 8e finales. Tegen Duitsland in '94 ook al.

Ik had toch een scheidsrechter verwacht die ik kende, zeker voor een match met Brazilie, een scheidsrechter waarvan we weten dat hij geen of weinig steken laat vallen.
Maar buiten die bepaalde fase floot hij toch niet slecht hoor.
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:33
als het ware salsa
Avatar van als het ware salsa
als het ware salsa is offline
Citaat:
damaetas schreef:
vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!! vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!! vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!! vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!! vuile zwette!!! vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!vuile zwette!!!

(volgens mij zijn nooit voorheen deze woorden zo eensgezind in de mond genomen door het belgische volk)


zwette?
__________________
zoiets->
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:37
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ik heb de wedstrijd niet gezien maar ja, jammer voor jullie maar ik had het eigenlijk wel verwacht
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:56
scara
scara is offline
Citaat:
als het ware salsa schreef:



zwette?

zwette = zwarte (daarmee doelt hij op de scheids)
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:56
scara
scara is offline
Citaat:
scara schreef:



zwette = zwarte (daarmee doelt hij (oeps zij) op de scheids)
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:11
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ik heb de wedstrijd niet gezien maar ja, jammer voor jullie maar ik had het eigenlijk wel verwacht
hoezo jammer?
belgie:
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:13
PV
PV is offline
Leuke wedstrijd, jammer dat die goal afgekeurd werd België viel me echt mee, ik dacht dat ze afgeslacht zouden worden
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:26
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
scara schreef:


waarom een slotje?

Enne Bram, ik vond Verheyen nu ook weer niet zo slecht hoor !
Man van de match was, denk ik (kzou het zelf niet weten, de meesten speelden wel vrij goed)

Man van de match zou ik dan toch maar Marcos kiezen, de keeper van Brazilie, gelukkig dat die er stond of Engeland had een andere tegenstander !
j/k

en Verheyen was wel slecht, heeft weinig goed gedaan daar in de spits. Het gevaar moest komen van Mpenza, Wilmots en Goor
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:29
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
Firebolt schreef:


hoezo jammer?
belgie:
ik zeg het normaal niej... maar... wij waren er tenminste... doe dus ni belachelijk
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:02
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Firebolt schreef:


hoezo jammer?
belgie:
jammer voor hun zei ik toch
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:03
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Ilicboy schreef:


ik zeg het normaal niej... maar... wij waren er tenminste... doe dus ni belachelijk
dat heeft er niks mee te maken omdat belgié er was hoeven wij toch niet voor hun te zijn.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:03
gehaktbal
gehaktbal is offline
Citaat:
Ilicboy schreef:


ik zeg het normaal niej... maar... wij waren er tenminste... doe dus ni belachelijk
Ach ja, het is maar waar je trots op bent, 2-2 tegen japan, 1-1 tegen tunesie, 3-2 rusland (met de grootste moeite!) en wanneer het er echt op aankomt, presteren ze niks die mongolen, die brasilianen hadden minstens 2-0 klop moeten krijgen, maar ja .. belgië he?

En praat nou niet over nederland, want kijk hoeveel grote ploegen er niet bij zijn nu? en als nederland er wel stond, waren ze heus wel verder gekomen dan dat invalide -belgië
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:15
Verwijderd
*troost Zuiderburen*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:23
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
gehaktbal schreef:
Ach ja, het is maar waar je trots op bent, 2-2 tegen japan, 1-1 tegen tunesie, 3-2 rusland (met de grootste moeite!) en wanneer het er echt op aankomt, presteren ze niks die mongolen, die brasilianen hadden minstens 2-0 klop moeten krijgen, maar ja .. belgië he?
Verlies tegen Ierland, verlies tegen Portugal.. Echt iets waar Nederland trots op mag zijn.

Citaat:
gehaktbal schreef:
En praat nou niet over nederland, want kijk hoeveel grote ploegen er niet bij zijn nu? en als nederland er wel stond, waren ze heus wel verder gekomen dan dat invalide -belgië
Whehehe, al op voorhand je te verwachten antwoord geven. ALS Nederland er wel was, daar hebben we niets aan. We hebben enkel feiten. Daarbij ALS die scheidsrechter die goal tegen Brazilie wel telde, dan won Belgie die wedstrijd met 0-1 of zelfs met meer. En ja, de scheidsrechter heeft al toegegeven dat hij verkeerd was.
En hoeveel grote ploegen staan er nu niet? Okay, ze staan er niet, net zoals Belgie, dus die zijn ook groot?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:44
gehaktbal
gehaktbal is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:


Verlies tegen Ierland, verlies tegen Portugal.. Echt iets waar Nederland trots op mag zijn.

Nou, dat verlies van Ierland daar kon Nederland echt niks aan doen hoor, met alle respect voor de Ieren, wij waren gewoon uit vorm
kijk alleen maar naar die ploeg zelf, zoveel passie, zoveel inzet, zoveel vechtlust, 90 minuten lang, vechten voor een goed resultaat tot je erbij neervalt, en met de steun van duizenden supporters die met hart en ziel achter hun nationale elftal staan .. nou zeg zelf, tegen zo'n team is het wel een eer om te sneuvelen..

En ja, wat betreft Portugal, in R'dam .. we stonden met een B-elftal, en dan waren de verdedigers ook nog op de verkeerde plek in gezet
(Reiziger op links, de Boer die het centrum vormt met een broekie van 20 (Hofland), in zo'n grote wedstrijd omdat stam geschorst was) .. een gekke portugese supporter die zo leuk is om op zijn fluitje te blazen, en een verkeerde terugspeelbal van zoeloe reiziger, ja .. dan vraag je om problemen

En trouwens, Belgie zou zelfs met een A-elftal niet eens van Portugal winnen .. dus jullie hebben niks te zeggen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:59
Verwijderd
Citaat:
gehaktbal schreef:
En trouwens, Belgie zou zelfs met een A-elftal niet eens van Portugal winnen .. dus jullie hebben niks te zeggen
Nederland ook niet, al waren ze er wel vlakbij. Weer die gemakzucht in de ploeg. Ben alweer vergeten welke prutser die penal in de blessuretijd weggaf. De boer of kluivert?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 21:59
als het ware salsa
Avatar van als het ware salsa
als het ware salsa is offline
Citaat:
scara schreef:



zwette = zwarte (daarmee doelt hij op de scheids)
ligt het aan mij of is dat tamelijk racistisch?
__________________
zoiets->
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 22:10
scara
scara is offline
Citaat:
als het ware salsa schreef:


ligt het aan mij of is dat tamelijk racistisch?
bij ons in belgie roepen ze dat tegen elke scheidsrechter, ook blanke mannen hoor ! (dus toch niet racistisch)
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 22:11
Bram
Bram is offline
Alstublieft mensen niet reageren op gehaktbal zo'n dwaze commentaren heb ik nog nooit gehoord!!ALS dit en ALS dat:GEFRUSTREERDE PUBER!!!
Komaan Belgen niks van aantrekken wij zijn trots op onze jongens wat ze vandaag hebben gepresteerd!!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 22:33
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
gehaktbal schreef:


Ach ja, het is maar waar je trots op bent, 2-2 tegen japan, 1-1 tegen tunesie, 3-2 rusland (met de grootste moeite!) en wanneer het er echt op aankomt, presteren ze niks die mongolen, die brasilianen hadden minstens 2-0 klop moeten krijgen, maar ja .. belgië he?

En praat nou niet over nederland, want kijk hoeveel grote ploegen er niet bij zijn nu? en als nederland er wel stond, waren ze heus wel verder gekomen dan dat invalide -belgië
de woorden : jaloers, zagevent en ge werkt me op men zenuwen... kende da ?
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.