Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2007, 14:51
LovingByHeart
LovingByHeart is offline
Eej, ik zit beetje met een probleem

naja ik had eerst een vriend maar die woont in Belgie en dat werkte niet echt met zo'n lange afstand dus ik had het uitgemaakt..
nu heb ik sinds 3 weken weer een vriend maar ik weet niet egt of ik verliefd op hem ben. Ik vind hem wel heel aardig en we zoenen wel enzo vind ik ook wel leuk maar ik voel niet egt iets van verliefdheid ofsow
Nu heb ik pas mijn ex op msn weer gesproken en ik merk dat ik hem nog steeds heel erg leuk vind. Ik voel veel meer voor hem dan voor mijn huidige vriend. Zijn zusje zegt ook dat hij mij nog steeds leuk vind

Nu vraag ik me af moet ik het uitmaken met mijn vriend en opnieuw proberen wat te beginnen met mijn ex of is dat het niet waard vanwege de afstand. Zou het zonde zijn om mijn huidige relatie op het spel te zetten

xxxx LovingByHeart
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2007, 15:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zou zonde zijn je huidige relatie op het spel te zetten? Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt? Zo werkt het niet. Je vindt je huidige vriend niet leuk, dumpen dus. Voor hem. Of het wat wordt met je ex hangt af of jij dit keer wel de afstand voor hem wil blijven overbruggen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 15:14
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik denk dat het niet werkt, want de afstand is niet kleiner geworden en dan zou het om dezelfde reden weer uitgaan.

En ik denk wel dat je het beter uit kan maken met je huidige vriend, want je vindt hem toch niet leuk. (Ja, ik vind sommige mensen ook aardig, maar daar hoef ik niks mee.)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 07:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 11-05-2007 @ 16:14 :
Ik denk dat het niet werkt, want de afstand is niet kleiner geworden en dan zou het om dezelfde reden weer uitgaan.

En ik denk wel dat je het beter uit kan maken met je huidige vriend, want je vindt hem toch niet leuk. (Ja, ik vind sommige mensen ook aardig, maar daar hoef ik niks mee.)
Dit
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 10:06
Verwijderd
"relatie"
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 10:11
Verwijderd
Citaat:
LovingByHeart schreef op 11-05-2007 @ 15:51 :
Zou het zonde zijn om mijn huidige relatie op het spel te zetten
Als jullie drie kinderen, een koophuis en een hond zouden hebben misschien wel. Maar nu niet. Als je je vriendje niet echt écht leuk vindt, dan hoef je echt bij hem te blijven - of er nu wel of niet een ander is.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 10:56
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-05-2007 @ 11:06 :
"relatie"
Dat woord heb ik dan ook vermeden.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 11:47
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
je ex is niet voor niets je ex...en besides, je bent 15, dan ga je toch niet kloten met de trein enzo. Veel te lastig, zoek gewoon een vriendje die niet zo ver weg woont
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :)
tony1357
5 26-01-2014 19:14
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 19:47
Liefde & Relatie Terug naar mijn ex, maar..hij is bezet:O
Littleladylike
59 31-07-2008 08:41
Psychologie Depressief of niet?
Joey22
12 08-12-2005 20:35
Liefde & Relatie Terug bij mijn ex...
onzekerdoosje:p
5 08-10-2003 14:53
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.