Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2008, 14:25
Littleladylike
Avatar van Littleladylike
Littleladylike is offline
Mijn ex J, is een hele leuke jongen we waren het perfecte stelletje een jaar geleden. Helaas ging het uit, omdat hij in de war was vanwege schoo, werk, en thuisfront. Hij zei: dan hebben we met elkaar maar dan zien we elkaar gewoon niet meer...Ik was het daar neit mee eens en liet hem kiezen. dom dom dom! Ik kreeg een andere vriend, en nu een jaar later..is het uit met S en wil ik eigenlijk wel terug naar J want ja ik mis hem toch wel en voor mijn gevoel is hij nog steeds de ware ondanks dat we af en toe ruzie hadden, en sinds kort praten we ook weer met elkaar en gezellig en weet ik veel wat. Maar sinds 3 weken heeft hij een vriendin hij is al die tijd vrijgezel gebleven..en toen het uitging met mijn vriend, krijg hij een vriendin.

Nou is het zo dat mijn ouders a.s. zaterdag 25 jaar getrouwd zijn. En toevallig komt J ook naar dat feest...En we hebben gewed dat ik hem kan verslaan met stoeien *kon ik eerst neit dus nu ook niet maar goed wedden is wedden* Ik heb hem al heel wat hints gegeven dat ik hem onwijs leuk vind...Maar volgens mij komt het niet egt aan. Is I will Always love you van Whitney Houston niet duidelijk genoeg? Of zeggen dat ik het zo jammer vind dat hij geen vrijgezel meer is..? Wat kan ik nu nog doen..? Of is het slimmer om maar gewoon de hoop op te geven?

Groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2008, 15:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
hij heeft een vriendin, dus blijf je dr vanaf.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:09
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
hij heeft een vriendin, dus blijf je dr vanaf.
Daar ben ik t niet mee eens, behalve als t een vriendin van de TS is. Zij heeft verder geen verplichtingen/beloftes, dus als zij met hem wil flirten in een poging hem voor zich te winnen is dat haar goed recht. All is fair in love and war!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik t niet mee eens, behalve als t een vriendin van de TS is. Zij heeft verder geen verplichtingen/beloftes, dus als zij met hem wil flirten in een poging hem voor zich te winnen is dat haar goed recht. All is fair in love and war!
²


zo hé, da's makkelijk
:luiheid:
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik t niet mee eens, behalve als t een vriendin van de TS is. Zij heeft verder geen verplichtingen/beloftes, dus als zij met hem wil flirten in een poging hem voor zich te winnen is dat haar goed recht. All is fair in love and war!
yes man
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:17
Littleladylike
Avatar van Littleladylike
Littleladylike is offline
Citaat:
hij heeft een vriendin, dus blijf je dr vanaf.
Ik snap dat hij een vriendin heeft, maar hij doet heel achteloos tegen over haar. En zoiezo blijf ik lichamelijk van hem af omdat hij een vriendin heeft.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:18
Littleladylike
Avatar van Littleladylike
Littleladylike is offline
Citaat:
yes man
Wie is TS? Sorry ken dit forum niet zo
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Wie is TS? Sorry ken dit forum niet zo

in dit geval ben jij de ts (topic starter)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:27
Littleladylike
Avatar van Littleladylike
Littleladylike is offline
Citaat:
in dit geval ben jij de ts (topic starter)
Ohwww zoo gewoon een kwestie van logisch nadenken dus haha dank je
Maar nee die andere meid is geen vriendin van me! Zei is de ex van het broertje van me beste vriendin! Vat je hem nog?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:27
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Daar ben ik t niet mee eens, behalve als t een vriendin van de TS is. Zij heeft verder geen verplichtingen/beloftes, dus als zij met hem wil flirten in een poging hem voor zich te winnen is dat haar goed recht. All is fair in love and war!
Waarom dan wel als het een vriendin van de TS is? Ik vind zelf dat je het nooit moet doen, maar ik ben geloof ik in de minderheid.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:28
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik snap dat hij een vriendin heeft, maar hij doet heel achteloos tegen over haar. En zoiezo blijf ik lichamelijk van hem af omdat hij een vriendin heeft.
Nou, dan doe je zeker niks fout. Succes met hem terugveroveren .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Waarom dan wel als het een vriendin van de TS is? Ik vind zelf dat je het nooit moet doen, maar ik ben geloof ik in de minderheid.
omdat vrienden voor schatjes gaan?!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:29
Littleladylike
Avatar van Littleladylike
Littleladylike is offline
Citaat:
Waarom dan wel als het een vriendin van de TS is? Ik vind zelf dat je het nooit moet doen, maar ik ben geloof ik in de minderheid.
Ja maar vraag je hea: waarom zou je niet aan iemand die bezet is laten weten wat je voor die gene voelt, of het nou vrouwelijk of mannelijk is. Wat is the big deal daarvan hoogstens wat je kan gebeuren is dat je beetje mot krijgt of dat je wordt afgewezen naja dan weet je dat ook weer.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:29
Littleladylike
Avatar van Littleladylike
Littleladylike is offline
Citaat:
Nou, dan doe je zeker niks fout. Succes met hem terugveroveren .
Ja maar ik weet nog steeds niet hoe
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:29
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Waarom dan wel als het een vriendin van de TS is? Ik vind zelf dat je het nooit moet doen, maar ik ben geloof ik in de minderheid.
Omdat je met je vrienden nog wel wat te schaften hebt. Honour among friends oid. Ik zou nooit de vriendin van een vriend proberen te versieren omdat ik dat m'n vrienden niet aan zou willen doen.
Maar met een random dude die ik toch niet ken, of die ik wel ken maar een lul vind heb ik niet zoveel te schaften. Als dat meisje zo gek is van d'r vriend zal ze er niet op ingaan en als ze dat wel doet ben ik blijkbaar leuker en/of is d'r relatie niet zo goed.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:31
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ja maar ik weet nog steeds niet hoe
Flirten, leuke dingen met hem gaan doen, per ongeluk net iets te lang kussen als afscheid, dat soort dingen. Of z'n vriendin zwartmaken, maar dat vind ik altijd a) eigenlijk niet kunnen b) gevaarlijk want dat kan helemaal backfiren.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:31
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
omdat vrienden voor schatjes gaan?!
mijn gevoel van eigenwaarde ook.

Citaat:
Ja maar vraag je hea: waarom zou je niet aan iemand die bezet is laten weten wat je voor die gene voelt, of het nou vrouwelijk of mannelijk is. Wat is the big deal daarvan hoogstens wat je kan gebeuren is dat je beetje mot krijgt of dat je wordt afgewezen naja dan weet je dat ook weer.
Tja, waarom zou je niet liegen als het je beter uitkomt? Ik weet het niet, ik ben zo niet.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:32
Verwijderd
Citaat:
mijn gevoel van eigenwaarde ook
mijn gevoel van eigenwaarde heeft er zelden onder te lijden wanneer ik een mooie dame losweek van der vriend.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-07-2008, 15:32
Littleladylike
Avatar van Littleladylike
Littleladylike is offline
Citaat:
Flirten, leuke dingen met hem gaan doen, per ongeluk net iets te lang kussen als afscheid, dat soort dingen. Of z'n vriendin zwartmaken, maar dat vind ik altijd a) eigenlijk niet kunnen b) gevaarlijk want dat kan helemaal backfiren.
Oke flirten doe ik zoiezo wel ook als ik het blijbkaar neit door heb Zun vriendin zwart maken zou ik nooit niet doen. Ja tegenover me beste vriendin maar dat is wederzijds en we verklappen nooit wat aan een ander dus dan kan dat haha.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:32
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
mijn gevoel van eigenwaarde ook.
Leg me dat eens uit, ik snap niet hoe je gevoel van eigenwaarde hier een rol in speelt.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:33
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Omdat je met je vrienden nog wel wat te schaften hebt. Honour among friends oid. Ik zou nooit de vriendin van een vriend proberen te versieren omdat ik dat m'n vrienden niet aan zou willen doen.
Maar met een random dude die ik toch niet ken, of die ik wel ken maar een lul vind heb ik niet zoveel te schaften. Als dat meisje zo gek is van d'r vriend zal ze er niet op ingaan en als ze dat wel doet ben ik blijkbaar leuker en/of is d'r relatie niet zo goed.
Zoiets dacht ik al, misschien moet je het veranderen in Honour only among friends.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:34
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
mijn gevoel van eigenwaarde heeft er zelden onder te lijden wanneer ik een mooie dame losweek van der vriend.
mooi voor jou, ik kan dat niet.

Citaat:
Leg me dat eens uit, ik snap niet hoe je gevoel van eigenwaarde hier een rol in speelt.
Ik vind het een vorm van oneerlijkheid en als ik oneerlijk ben dan walg ik van mezelf.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:34
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Zoiets dacht ik al, misschien moet je het veranderen in Honour only among friends.
Hoezo? Ik heb voor m'n vrienden andere grenzen dan voor mensen die ik niet ken, dat heb jij ook.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:34
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik vind het een vorm van oneerlijkheid en als ik oneerlijk ben dan walg ik van mezelf.
Wat is er oneerlijk aan als je het puur vanuit jezelf goed presenteren doet en niet vanuit het zwartmaken van de ander?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:35
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Hoezo? Ik heb voor m'n vrienden andere grenzen dan voor mensen die ik niet ken, dat heb jij ook.
Nee, ik zou voor mijn vrienden meer doen dan voor anderen en meer op het spel zetten, maar ik lieg niet voor of tegen mijn vrienden en ook niet voor of tegen vreemden.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2008, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het een vorm van oneerlijkheid en als ik oneerlijk ben dan walg ik van mezelf.
wat is er nu oneerlijk aan toegeven aan de goevoelens die je (evt) hebt voor een meisje dat al een vriend heeft..

gesteld dat zij jou leuk(er) vindt, het netjes afhandeld met haar vriend(ex), daar is niets onethisch/oneerlijk aan
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:36
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Wat is er oneerlijk aan als je het puur vanuit jezelf goed presenteren doet en niet vanuit het zwartmaken van de ander?
weet ik niet, kan het ook niet zo goed uitleggen, maar je blijft van andermans spullen af en dus ook van andermans vriendin.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:36
Littleladylike
Avatar van Littleladylike
Littleladylike is offline
Citaat:
Hoezo? Ik heb voor m'n vrienden andere grenzen dan voor mensen die ik niet ken, dat heb jij ook.
Ja maar zoiezo voor vrienden is het altijd andrs.
Oke maar wat als die jongen waar jij gek op bent, eigenlijk nog steeds voor jouw voelt als de ware? De enige waar jij eigenlijk nog aan denkt. De gene waar jij na een jaar welgeteld nog steeds vlinders van in de buik krijgt. Ook al gooide je de laatste keer dat je hem zag een box met dvd's naar zun hoofd?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:36
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Nee, ik zou voor mijn vrienden meer doen dan voor anderen en meer op het spel zetten, maar ik lieg niet voor of tegen mijn vrienden en ook niet voor of tegen vreemden.
Wat heeft het met liegen te maken?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:37
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
weet ik niet, kan het ook niet zo goed uitleggen, maar je blijft van andermans spullen af en dus ook van andermans vriendin.
Ah, okee, daar gaat t bij ons scheef.
Ik zie vrouwen niet als m'n bezit.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:37
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
wat is er nu oneerlijk aan toegeven aan de goevoelens die je (evt) hebt voor een meisje dat al een vriend heeft..

gesteld dat zij jou leuk(er) vindt, het netjes afhandeld met haar vriend(ex), daar is niets onethisch/oneerlijk aan
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar dan spreek je 1x je gevoelens uit en dan ben je klaar, dan ga je niet stoeien en naar feestjes.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:38
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Wat heeft het met liegen te maken?
Kweennie, oneerlijkheid, liegen, kun je het echt niet zelf verzinnen?

Citaat:
Ah, okee, daar gaat t bij ons scheef.
Ik zie vrouwen niet als m'n bezit.
ik ook meer als huisdieren eigenlijk.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:39
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar dan spreek je 1x je gevoelens uit en dan ben je klaar, dan ga je niet stoeien en naar feestjes.
Dus als jij bezet bent stoei je niet meer met andere meisjes en ga je niet meer met meisjes naar feestjes?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:39
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Kweennie, oneerlijkheid, liegen, kun je het echt niet zelf verzinnen?
Nee ik zie de oneerlijkheid er namelijk totaal niet van in.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:40
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Dus als jij bezet bent stoei je niet meer met andere meisjes en ga je niet meer met meisjes naar feestjes?
niet met meisje die willen dat ik mijn vriendin dump.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:40
Verwijderd
hoe sta jij tegenover flirten met andere meisjes als je bezet bent dan, is dat ook een dikke NONO
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-07-2008, 15:41
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Nee ik zie de oneerlijkheid er namelijk totaal niet van in.
Dat hoeft ook niet, maar ik hoop dat je wel begrijpt dat, als je het zoals ik zou zien, wel met elkaar te maken heeft.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:41
Verwijderd
Citaat:
niet met meisje die willen dat ik mijn vriendin dump.
niet met meisjes waarvan jij weet dat ze willen dat jij je vriendin dumpt..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:41
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
niet met meisje die willen dat ik mijn vriendin dump.
Het is niet zozeer dat ze willen dat je je vriendin dumpt, het is willen dat jij ze leuker vindt.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:42
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
hoe sta jij tegenover flirten met andere meisjes als je bezet bent dan, is dat ook een dikke NONO
Ligt een beetje aan wat je met flirten bedoelt, maar als duidelijk is dat ik bezet ben doet me dat niet zo veel (van mijn vriendin ook niet overigens).

En nu ga ik een ijklijn meten
Citaat:
niet met meisjes waarvan jij weet dat ze willen dat jij je vriendin dumpt..
Ik ben arrogant genoeg om te denken dat ik dat toch wel doorheb
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:42
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Dat hoeft ook niet, maar ik hoop dat je wel begrijpt dat, als je het zoals ik zou zien, wel met elkaar te maken heeft.
Ik probeer het echt zoals jij te zien maar het lukt me om de een of andere reden niet :/.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:43
Verwijderd
let's agree to disagree
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:43
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik probeer het echt zoals jij te zien maar het lukt me om de een of andere reden niet :/.
Twisted mind, misschien als jou papa kinderen bij zijn secretaresse gemaakt had zou het lukken
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:49
Littleladylike
Avatar van Littleladylike
Littleladylike is offline
Citaat:
Twisted mind, misschien als jou papa kinderen bij zijn secretaresse gemaakt had zou het lukken
AI das gemeen, maar ik ga hem niet zeg maar heel gemeen van T afpakken, ik probeer lef te verzamelen om hem te vertellen awt ik voel. En dan is het aan hem de keus wat hij daar mee doet. Als ie het mij maar wel laat weten.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:49
Verwijderd
naja dan is het toch duidelijk wat je moet doen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 15:51
Littleladylike
Avatar van Littleladylike
Littleladylike is offline
Citaat:
naja dan is het toch duidelijk wat je moet doen
Ja nu alleen nog ergens het lef vinden
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 16:12
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ja nu alleen nog ergens het lef vinden
Zoals ze bij nike zeggen: Just do it. Hoe langer je het uitstel hoe langer je erover nadenkt hoe vervelender het lijkt en hoe lastiger het wordt.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 16:15
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Gewoon doen, je slaat jezelf later voor je kop als je het niet gedaan hebt.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat hij een vriendin heeft, maar hij doet heel achteloos tegen over haar. En zoiezo blijf ik lichamelijk van hem af omdat hij een vriendin heeft.
Veel succes met stoeien, dan.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 01:32
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ga ervoor, want straks is ie getrouwd ;').
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1692498
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie verschillen tussen de profeten
jaspervermeulen
45 08-06-2006 09:58
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Liefde & Relatie M'n ex maakt me zo onzeker...
devilcat
73 13-01-2004 11:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.