Oud 08-02-2008, 18:27
kroot
kroot is offline
Jaja eindelijke ikke

De oude:http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1668545
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2008, 18:37
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Dan post ik wil in deze, dan kan deze openblijven

Ik heb echt niet het gevoel dat het morgen zaterdag is. Morgen moet ik ook weer vroeg opstaan en richting Utrecht, want er is Ouderdag. Op zich wel leuk, maar ik heb er geen zin in want ik ben heel moe. Vandaag viel ik steeds bijna in slaap in de trein. Dat vind ik echt irritant, want ik wil niet slapen in de trein en dan zit je de hele tijd te vechten tegen de slaap. En als mijn ogen dan even dichtvallen heb ik meteen een soort dromen, dat is ook irritant omdat ik dan wakker schrik en niet weet of het echt gebeurt is. En dan kom ik aan in Utrecht of thuis en dan ben ik moe van het reizen.
Vandaag 'gespijbeld'. We hadden presentatie bij een werkcollege, maar mijn groepje vond het onzin en ik ga niet de hele opdracht in mijn eentje doen, dus ik ben ook maar niet geweest (het was niet verplicht, en ik vind het ook zo stom als ik daar dan wel zit en de docent vraagt waarom ik niks presenteer). Ik had geen zin om op het volgende werkcollege te wachten (eigenlijk half vier) en ik ben moe dus ik ging maar naar huis. De eerste keer dat ik later dan zeven uur mijn bed uit kan, is volgende week zaterdag (en morgen de eerste keer sinds maandag later dan zes uur, maar straks weer vijf dagen om zes uur).
En ik ben even al mijn motivatie kwijt om schoolwerk te doen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 18:41
Verwijderd
Ik dacht dat degene die de oude sloot, een nieuwe mocht maken? Ah well.

Vanavond theater <3
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor mij is het allemaal prima, had niet gezien dat ik hem sloot
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:17
Verwijderd
Vanochtend was de crematie van zijn oma. Moeilijk om hem en zn broers en neven en nichten te zien huilen. Hield het zelf ook niet droog met die tranentrekker muziek. Ik kende haar helaas niet heel goed, maar het idee dat ik dat ook nooit zal doen, vind ik wel verdrietig. Ook dat hij nu geen opa's en oma's meer heeft, is een raar idee.
Daarna nog bloemen gelegd op het graf van zijn oom met de hele familie. Raar om over een begraafplaats te lopen, maar ook mooi. De zon scheen, de familie was samen. Het was een vredig geheel.

Daarna nog samen arnhem in geweest. Genoten van de zon en elkaar. En de opruiming voor nog geen 50 euro een broek, een jurkje (geweldig jurkje!) en een ketting gekocht


En ik vind het moeilijk om mensen waar ik om geef af te zien zakken. Zeker 1 vriendinnetje heeft het zo zo zó moeilijk, dat ik me afvraag hoe ze het volhoudt. Dat doet ze dan ook regelmatig niet overigens, maar toch. Zo vaak vallen, steeds dieper vallen, en dan toch weer opstaan. Ja met hulp en we trekken haar overeind, maar ze doet het toch maar weer.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:19
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Oke, dan toch weer aan mn piercingkriebels voldaan en mn neuspiercing opnieuw laten zetten, voelt goed en daarnaast dit weer; HEERLIJK! Hmm, ja het is altijd wel gezellig in de tattooshop, maakt mn dag wel weer goed
Hehe, in een goede bui een lolly voor mijn twee jongste broertjes gekocht in de vorm van een krokodil Maar pas toen ik hun reactie zag had ik zoiets van oja, ze zijn natuurlijk al twaalf en 15 beetje oud misschien voor een krokodillenlolly. Achja, volgens mij vonden ze het wel een beetje leuk
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:20
Verwijderd
krokodillen lolly's zijn eeuwig leuk metallica
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:25
Verwijderd
Ik heb m'n gedachten kunnen omzetten. Ja, ik ben nog nerveus-achtig voor het referaat en de presentaties, maar tegelijkertijd interesseert het onderwerp me zo ongelooflijk dat ik er ook echt heel veel zin in heb. Dat is goed
Oh, en ik zie net dat een meisje dat ik ken dat vak ook gaat volgen, en met haar kan ik wel goed overweg, dus dat is leuk
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb m'n gedachten kunnen omzetten. Ja, ik ben nog nerveus-achtig voor het referaat en de presentaties, maar tegelijkertijd interesseert het onderwerp me zo ongelooflijk dat ik er ook echt heel veel zin in heb. Dat is goed
Oh, en ik zie net dat een meisje dat ik ken dat vak ook gaat volgen, en met haar kan ik wel goed overweg, dus dat is leuk
Ik was vroeger altijd ontzettend bang voor presentaties. Kon het ook nooit echt goed en heb in het tweede jaar van m'n studie zelfs overwogen te stoppen omdat ik het vak 'Engels presenteren kreeg' Dat leek me echt een hel want ik ben een ramp in Engels én in presenteren. Uiteindelijk toch doorgezet, een aantal presentaties overnieuw moeten doen omdat ze niet goed waren maar ik heb er zoveel van geleerd. Veel oefenen scheelt echt. Omdat ik het toen in het Engels kon, vind ik het in het Nederlands nu niet meer zo eng. Vorig jaar had ik een presentatie van ons project en daar zag ik al veel minder tegenop. Toen ik er stond was ik nog onwijs zenuwachtig en dan gaat m'n stem heel raar doen maar dat was alles. Vlak voor de kerst moest ik mijn afstudeerwerkplan presenteren en ik had er gewoon zin in en ik vond het leuk! Ging ook hartstikke goed. Mijn afstudeerdocent vond het goed en kreeg van andere docenten complimenten over mijn projectpresentatie dus dat was wel onwijs leuk om te horen. Je kan er zoveel aan veranderen en ook dit kan je echt leren. Probeer er niet te zenuwachtig voor te zijn, zoveel kan er niet misgaan Succes!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:40
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmpf. Vanavond eten met vriendinnen gaat ineens niet meer door, de helft ligt ziek op bed,, aan de ene kant jammer aan de andere kant een geruststelling. Maar we gaan vanavond nog wel gezellig wat drinken, kan wel wat leuks gebruiken! Vanmiddag was een groot drama, paniek bij m'n moeder toen ze erachter kwam dat ik am verborg, daarna naar therapie en daar een soort van 'op m'n donder gekregen' omdat ik niets had verteld. Jezus, alsof het zo gemakkelijk is. Ik weet dat ze het niet zo bedoelde, maar voel me nu echt kut Bah, ga ik weer met zo'n rotgevoel het weekend in. Voel me echt zo verrot nu
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:45
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Wat een fijne fijne dag vandaag. Lekker in de zon door de stad gefietst.
Ik hou van de stad! <3 Grote boekwinkels, obscure cafétjes, leven!, vreemde mensen, leuke mensen, sfeer, concerten, theater, alles mag, anoniem, maar toch gezelliger dan alle dorpen bij elkaar.
Even voel ik me gewoon helemaal goed, zonder iets te missen. Lekker blijven dromen <3
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ik was vroeger altijd ontzettend bang voor presentaties. Kon het ook nooit echt goed en heb in het tweede jaar van m'n studie zelfs overwogen te stoppen omdat ik het vak 'Engels presenteren kreeg' Dat leek me echt een hel want ik ben een ramp in Engels én in presenteren. Uiteindelijk toch doorgezet, een aantal presentaties overnieuw moeten doen omdat ze niet goed waren maar ik heb er zoveel van geleerd. Veel oefenen scheelt echt. Omdat ik het toen in het Engels kon, vind ik het in het Nederlands nu niet meer zo eng. Vorig jaar had ik een presentatie van ons project en daar zag ik al veel minder tegenop. Toen ik er stond was ik nog onwijs zenuwachtig en dan gaat m'n stem heel raar doen maar dat was alles. Vlak voor de kerst moest ik mijn afstudeerwerkplan presenteren en ik had er gewoon zin in en ik vond het leuk! Ging ook hartstikke goed. Mijn afstudeerdocent vond het goed en kreeg van andere docenten complimenten over mijn projectpresentatie dus dat was wel onwijs leuk om te horen. Je kan er zoveel aan veranderen en ook dit kan je echt leren. Probeer er niet te zenuwachtig voor te zijn, zoveel kan er niet misgaan Succes!
Dank je

Ik heb op 't HBO heel veel moeten presenteren, ik was er altijd wel een beetje nerveus voor, maar niet meer dan normaal is. Het ging ook altijd netjes, soms kreeg ik commentaar omdat ik te zacht sprak, maar dat heb ik toen kunnen aanpassen. Dus ik weet hoe het moet, ik weet dat ik het kan, maar toch vind ik het eng. Mja, de enige oplossing is natuurlijk om er gewoon voor te gaan en maar te zien wat er gebeurt; meer dan m'n best doen kan ik toch niet
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:55
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
heel veel sterkte guusie
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:56
Verwijderd
Bluh, ongesteld moeten worden is niet leuk. Ik word daar altijd zo depri van. Ik heb echt een rotgevoel. Op de hyve van W. hadden M. en W. zitten krabbelen en het ging over mij. Het was opzich niet echt negatief maar het voelt gewoon rot. M. had een heel stomme foto van mij op d'r hyve staan en ik had gevraagd of ze die er af wilde halen. Had ze bij W. gekrabbeld: ja, en die foto moest en zou ik er af halen. Ik stond gewoon ontzettend stom op die foto en dan wil ik dat ie eraf gaat. Ik vind mezelf al zo lelijk en dan kan iedereen dat zien! Maar goed, ik reageer nu ook wel overgevoelig, maandag is het weer over.
Ik moet een 'ik ben...' verhaal schrijven. Het moet gaan over wie ik ben, wat m'm sterke en zwakke punten zijn, wat ik wil bereiken, enz. Ik vind het zo ontzettend moeilijk om te maken. Het voelt zo raar om een stuk over jezelf gaan schrijven. En ik vind het heel stom om positieve dingen over mezelf op te schrijven. *ja, ik ben daar goed in blabla* Voor mezelf is het misschien wel goed, maar het idee dat ook andere mensen dat moeten gaan lezen.
Gisteren moesten we na schooltijd een poosje op school blijven en J. was er ook nog. Hij zat te slapen en hij zag er zo schatig uit. Ik heb z'n mailadres, maar ik denk niet dat ik hem een Valentijnse-card durf te sturen. En het is misschien ook niet zo goed dat ik hem een beetje gebruik om over een ander heen te komen.
Ik heb ontzettend zin om te schrijven, maar ja, als ik nu doortyp wordt het wel een ontzettend kletsverhaal. En ik wil m'n nick nog veranderen, maar ik weet niet waarin.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 20:39
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Aargh ik moet me altijd zo inhouden om niet aan de verleiding toe te geven om alle gebonden boeken te kopen die ik ken... <333
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 20:53
Verwijderd
Think I'm going for a walk now, I feel a little unsteady.
I don't want nobody to follow me, 'cept maybe you.
I could make you happy you know, if you weren't already.
I could do a lot of things and I do.

So fuck you and your untouchable face.
And fuck you for existing in the first place.
And who am I? That I should be vying for your touch.
And who am I? Bet you can't even tell me that much.

Y'know, I don't look forward, to seeing you again soon.
You'll look like a photograph of yourself, taken from far far away.
And I won't know what to do, and I won't know what to say.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 21:13
Verwijderd
My dreams ran like sand through the fists that I made
I try to keep warm but I just grow colder
I feel like I'm slipping away


Alles voelt als veel en veel en veel teveel. Pf. Hello I'm good for nothing, will you love me just the same?
ik zou gek worden van mij. en ondertussen wel andere mensen advies geven en omhoog trekken. maar het zelf doen? ho maar. hypocrisie is mijn tweede naam geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 21:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Grr. Ik kan mezelf niet uitstaan op 't moment. Vanavond gaat niet meer door helaas, en in plaats van gewoon iets leuks te doen vanavond ga ik zitten sippen. Ik voel me vreselijk slecht en kan m'n gedachten totaal niet meer onder controle houden. Ik zit echt in zo'n gigantisch dieptepunt nu, ik kan hier dus niet uitkomen, en zij maar lekker weekend vieren en no way dat ze ook nog maar één seconde aan me denkt. Ik haat haar, ik hou van haar, ik haat mezelf, ik ... AAHRG! Ik weet hoe ik het op kan lossen, eenvoudig, simpel. Maar ik mag het niet doen, ik mag het niet doen.. Jezus, ik kan dit echt niet aan, dit leven zo, het is teveel
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-02-2008, 21:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
indigo:
Echt zooooo heerlijk . Ik ging net in mijn t-shirt in de tuin zitten en ik krijg zin in een grote schoonmaak ( ) en ohhh hmmm echt <33 zon.
(niet zo'n mooie (vorm) quote, maar je kunt niet rechtstreeks quoten uit een gesloten topic, dat is niet handig...) Ik heb dus vanmiddag ook een beetje "grote schoonmaak" gehouden . Ik kreeg er ook helemaal zin in door het zonnetje. Met de balkondeur wijd open heb ik gestoft, gestofzuigd en daarna heb ik aan de voorkant de ramen gewassen en de galerijvloer geschrobt. En weer kreeg ik een compliment van onze buurman daarover; hij heeft volgens mij een zesde zintuig om te merken wanneer ik aan het poetsen ben.

Hard getraind net, dus nu kan ik weer rationeel denken. Maar toch zie ik het niet helemaal hetzelfde als hij. Maar ja. Waarschijnlijk heeft hij wel gelijk.
Nu nog even de afwas doen en mijn lijstje met meeneemspulletjes en doe-dingen voor morgen maken. Lekker 'ouderwets' een zaterdagje naar de ouders en ons oude dorp. Misschien als ik tijd over heb nog even naar mijn oude zwemvereniging om te kletsen en dan 's avonds lekker naar de verjaardag van een vriendinnetje. Wel in mijn eentje, maar dat komt goed. Het wordt vast gezellig, heb ze al weer een poosje niet gezien dus er gaat weer veel gekletst worden.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 21:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik weet dat de wereld niet vergaat als je een bril moet.. er zijn er zoveel
en het gaat me vast heel veel rust en minder hoofdpijn geven

maar dit hadden ze al veel langer kunnen bedenken.. nu komen ze er een keer achter
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Hello I'm good for nothing, will you love me just the same?
Achterlijk mooi liedje is dat.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Achterlijk mooi liedje is dat.

absoluut waar. en dan vooral heel hard je hart eruit meeblčren. ik vind wel meer nummers mooi trouwens
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 22:29
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
ik weet dat de wereld niet vergaat als je een bril moet.. er zijn er zoveel
en het gaat me vast heel veel rust en minder hoofdpijn geven

maar dit hadden ze al veel langer kunnen bedenken.. nu komen ze er een keer achter
Hm, ik heb altijd liever mijn lenzen in, ik voel me zo lelijk met een bril! Kan me levendig voorstellen dat je niet zit te wachten op zo'n ding. Nu ja, de voordelen wegen natuurlijk op tegen de nadelen, maar toch.

Klasgenootje vandaag boos om MIJN cijfer. Ze vond dat ik een hoger cijfer had moeten krijgen en ze riep meteen dat ze er wat van zou zeggen tegen de docente. Nu is dat wel lief hoor, maar het is ook weer geen slecht cijfer (7.8) en ik zou graag eerst even horen waarom ze precies dat cijfer heeft gegeven... Ben eigenlijk ook wel benieuwd, want het is inderdaad minder dan ik verwacht had. Goed, misschien dat ze het nog wel wil bespreken.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 22:34
Redhair
Redhair is offline
Ik wilde gister om elf uur gaan slapen maar toen belde C., dat mijn huisgenootje en ik moesten komen helpen. Ik vroeg een paar keer of N.'s vriendin niet kwam, hij verzekerde me ervan. "Geloof me meid, ze weet van niets, anders zou ik jou toch niet bellen.", het klonk zo lief, voor iemand die altijd alleen maar kan ouwehoeren.

Nu hebben we weer een nieuw pandje en het was echt gezellig. Fuck, ik mis die gasten. Maar als ik bij ze ben voel ik me steeds zo onrustig, ben ik para, ik word er gek van. Het moet weer normaal worden, ik wil terug naar hoe het was. K. was ook heel lief, ik ging meteen bij hem zitten. Toen we samen door het pand liepen om het te bewonderen had hij zijn arm om me heen, later stonden we in een donker kamertje en ik moest me inhouden om hem niet te zoenen. Hij vroeg hoe het ging en schrok ervan dat ik nog steeds niet zonder pijn op mijn hurken kan zitten. Er zal wel een spier beschadigd zijn. We hebben er verder niet over gepraat, ook niet gevraagd waarom hij eerst niets deed. Ik wil er niet te moeilijk over doen, voor hem is het ook lastig, we zijn allebei vriendinnen van hem.
Jaa het was fijn weer met die lui te zijn, geintjes maken onderling als de politie er is, de blijdschap als de politie weer vertrekt. Mijn huisgenootje en ik hadden al gezegd dat we vroeg weg wilden. Zij moest vanochtend werken en ik was al op weg naar bed, dus om een uur waren we weer thuis. Maar het leven is mooi, het leven is goed, alleen een paar dingen maken het op dit moment een beetje zuur.

De para, ooh de para, ik word er ziek van. Als ik anoniem gebeld word gaat mijn hart als een gek te keer, als ik geschreeuw op straat hoor, of een auto langzaam achter me rijdt, als iemand ongeduldig staat aan te bellen, als ik gestamp op de gang hoor, als ik per ongeluk aangestoten word in de winkel, ik ben steeds zo bang. Dit is veel erger dan in elkaar getrapt worden. Ik word nog liever tien keer in elkaar getrapt zoals vorige week dan deze para, want het vreet echt aan me.

Nu is het weekend en ik heb misschien nog ergens een lijn pep liggen, heb nog niets gehad. Ik zou gebeld worden als de dealer tijd heeft, maar misschien ga ik zo wel slapen. Heb O. net gesmst of hij langs komt, als hij niet komt ga ik denk ik gewoon slapen. K. stond vanmiddag ook nog voor mij aan de deur, hoorde ik. Wel vaker deze week dat hij gewoon langs komt, maar ik ben er dan steeds niet. Misschien bel ik hem nog wel even en ga ik weer eens goed stoned worden, dat is ook lang geleden, blowen doe ik nauwelijks nog.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 00:09
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ja ach hee ik weet niet, poos geleden dat ik me zo voelde. Voor het eerst sinds mijn relatie denk ik. Ach, oude bekende enzo.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2008, 00:47
Verwijderd
Ik ben veel te gelukkig om zoiets kleins. Ai ai ai, dit is echt niet het moment om verliefd te worden...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 01:56
Verwijderd
Het ene moment gaat het wel, het andere moment voel ik me in de zeik genomen en ongelukkig
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 09:26
Verwijderd
@Heksjuh: ({)
Probeer ook een beetje te ontspannen hč! Volgens mij werk je keihard, dus je hebt alle reden om even moe en zonder motivatie te zijn .

OT:
Gisteravond was best gezellig .
Ben best wel opgelucht dat m'n tentamen van gisteren voorbij is. Vanaf maandag weer nieuwe vakken, maar nu dus even rust.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 10:01
Verwijderd
M'n buik is opgezet en het voelt zo naar. Gister voelde ik me ook al aan alle kanten opgeblazen. Waarom ben ik ook alweer meer gaan eten? Ik had niet bedacht dat het zo moeilijk zou zijn. Ik ben moe en wil alleen maar slapen maar er ligt een enorme berg was op me te wachten en nog honderdduizend klusjes...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 10:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dit is verder niet heel relevant voor rare kwast, maar ik wil graag nog even over het brilonderwerp zeuren en melden dat ik drie jaar geleden of zo wel graag lenzen wilde, maar toen bleek dat dat niet goed mogelijk was en kreeg ik toch weer gewoon een nieuwe bril, maar wel een hele hippe groene waar ik me echt goed bij voelde. Volgens mij is er voor bijna iedereen wel een bril te vinden die leuk staat. En nu wil ik eigenlijk niet eens meer lenzen, het lijkt me maar een hoop eng gepruts. Dus ik wil een nieuwe bril en ik zie op tegen volgende week zaterdag omdat ik dan een hele dag niet kan/mag lezen, dus ook niet computeren, het Einde der Tijden wordt het Maar als het goed is, weten ze dan wel eindelijk wat voor sterkte ik heb, pfff... Gekke ogen heb ik.

En ik hoor mijn zusje dwarsfluit spelen Ik vind/vond dat altijd vreselijk maar ergens heb ik dat toch wel gemist. En ik heb een broek van haar aan en ik heb besloten dat ik daar gewoon blij mee ben in plaats van te chagrijnen over dat ik nog altijd kinderbroeken beter pas dan volwassenbroeken. En vanavond naar de schouwburg
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 12:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb gewoon 6 nieuwe puzzels..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 12:41
Verwijderd
Ik kan wel weer in het ''hoe voel je je op relationeel gebied'' gaan zitten zeiken maar ik geloof dat ik alleen maar in herhaling val. Ik voel me ziek en achterlijk moe (terwijl ik net uit bed kom) en ik ben ik paniek over hoe het nou zit tussen mij en mijn beste vriend. Gisteravond heb ik hem nog gsmst en ik kan me niet voorstellen dat hij nog in bed ligt, dus hij heeft het gelezen. Er is maar een reden waarom hij niet onmiddellijk iets terugstuurt: hij is boos. En dat was niet de bedoeling! Waarom vat hij het zo zwaar op? Ik heb nog niet eens de káns gehad hem verwijten te maken, laat staan dat gedaan. Ik heb alleen gezegd (getypt) of hij zondag met me af kan spreken omdat ik even goed met hem wil praten voordat we weer naar de film gaan en andere leuke dingen gaan doen. En oké, dat komt lullig over, maar het is wel redelijk. En gewoon broodnodig want ik kan ''het'' niet meer goed aan de laatste tijd. Ik wil duidelijkheid, dingen hardop uitspreken, grenzen stellen. Het voelt gewoon te raar voor woorden om de helft van de tijd nog versierd te worden. En nu ik besef dat ik op één of andere manier hem nog valse hoop gaf/geef ga ik constant nadenken over alles wat ik doe of laat en zeg. En dat werkt niet als je gewoon met elkaar wilt optrekken.

Dus. Daar wil ik gewoon even met hém over praten ipv alleen met mn vriendinnen en op een forum. En ik weet dat hij bepaalde dingen niet wil horen en dat we ons echt niet blij gaan voelen tijdens/na zo'n gesprek, maar het lijkt me meer dan gewenst als we onze vriendschap willen redden. Toch?

Als hij nou eens zou meewerken, zodat ik me niet over al het ontbrekende contact ook nog druk hoef te gaan maken.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 13:52
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik voel me de hele week al volkomen door elkaar geschud en mijn gesprek met de psych gisteren heeft de boel alleen maar meer op zn kop gezet. hah, wisten jullie dat zij denkt dat ik boulimia heb, dat mijn vriend dat al maanden weet/denkt (zei hij gisteren!!) en dat ik zelf ook niet meer zo zeker weet of het dat niet is?

ja, en nu kwam ze aan met Rintveld.. haha, rintveld. Daar hoor ik niet, toch? Daar heb ik nooit gehoord, dat is voor ieniemienie magere meisjes met hele zware eetstoornissen, niet voor een Yana zoals ik. Ik zou het bijna echt grappig vinden, als er niet zo'n extreem pijnlijk c.q. verdrietig gevoel was van binnen dat me bijna uit elkaar scheurt.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 14:22
Verwijderd
dikke knuf voor yana! geeft het je niet ook wat rust om een diagnose te krijgen? en uiteindelijk maakt het niet uit wát voor label erop zit, het maakt het alleen vaak wat makkelijker om mee om te gaan als er een labeltje op zit. En uiteindelijk ben ik ervan overtuigd dat alle eetstoornissen op elkaar lijken, de vorm is alleen anders. En daarnaast, het verschil tussen ANP en BN zit m ook alleen maar in het gewicht
Waarom vind je rintveld zo'n ramp? alleen omdat je denkt dat je er niet hoort of omdat je bang bent dat je er eigenljk wel hoort, wat zou betekenen dat je je eigen eetstoornis onder ogen moet zien?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 14:56
Verwijderd
Wow, wat een weer
Ik voel me ineens lichter en vrijer! Heerlijk Ik heb m'n zomerjas weer aan en nog is het warm. Alle ramen staan hier open, en dat is gewoon heerlijk. Wauw. Zo mag het van mij wel blijven
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 16:43
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Jee wat een ontzettende walgelijke kutdag, ik weet niet wanneer ik me voor het laatst zo verschrikkelijk heb gevoeld.. Pfff ik kan gewoon zeggen dat ik deze rotdag me diepverloren enz voel zonder het uit te leggen toch? Nja hierbij
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-02-2008, 16:46
Verwijderd
@ calyx, ja dat kan knuf
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 16:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben ineens waanzinnig gelukkig Zal wel door het weer komen en omdat ik vanavond naar de schouwburg ga, of zo. Ik ga er verder niet eens over nadenken *strooit vrolijkheid rond*
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 16:52
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
@ calyx, ja dat kan knuf
knuf!
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 17:04
ogendicht
Avatar van ogendicht
ogendicht is offline
Dan is het eindelijk eens mooi weer, maar dan voel ik me nog rot. Wat een waardeloze rotdag. De hele dag paniekaanvallen, heel veel twijfels, veel tranen. De neiging om mezelf te beschadigen wordt ook steeds groter. Ik wil gewoon naar buiten, kunnen lachen, blij kunnen zijn, me geen zorgen meer hoeven maken om eten, mn gewicht, school, etc etc. Zucht
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 17:15
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
T was mooi, heel mooi.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 17:16
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Goed bezig als heb ik de hele dag eigenlijk bizar weinig uitgevoerd maar toch... Ik voel me rot en mis hem, maar het weer zorgt er ook weer voor dat ik kleine dingen ga doen die ik normaal laat liggen en de kolder in mn kop krijg. Jaha, vanavond samen met een vriendinnetje koekjes bakken Ik heb een bakplaat gekocht met verschillende koekjesvormpjes, koekjesmeel en een heleboel lekkere dingen om door het beslag heen te doen

Daarnaast eindelijk naar utrecht gemailt met de vraag of ik geen gesprek met een studieadviseur of wat dan ook kan krijgen zodat ik een beetje weet waar ik volgend jaar aantoe ben. Ik lijk wel gestoord, twee studies gaan doen, maaarrrr ik ga ervan uit dat ik me weer iets beter voel als ik hier eenmaal wegben, dus dan moet dat wel lukken qua concentratie enzo. Leukleukleuk Ik ben echt blij als ik hier weg kan en al weet ik dat het vluchtgedrag is de gedachte zorgt er al voor dat mijn hart een klein sprongetje maakt. Ooit komt het wel allemaal goed, hoop ik...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 17:36
strontkind
Avatar van strontkind
strontkind is offline
mijn moeder wordt onderzocht, ze weten nog NIET wat er met haar aan de hand is maar ze heeft pijn in haar hele lijf. mijn vader heeft aan mij verteld dat hij vreest dat het kanker is. zoiets heeft ie nog nooit gezegd. ik blijf het ontkennen, maar mn ma klaagt echt niet snel en word dit jaar 50. op die leeftijd overleed haar oudste zus aan kanker, haar moeder overleed ook op die leeftijd.

ben zenuwachtig, gestressed en weet niet of ik me zorgen moet maken, misschien is het helemaal niet zo. maar ben onwijs bang. help
__________________
ik zeg maar zo: ik zeg maar niks. dan kunnen ze ook niet zeggen dat ik iets gezegd heb.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 17:39
Verwijderd
Man ik ben overdag moe, lusteloos als ik weet niet wat. Ik weet het dit is niet goed.
Ik wil er wat aan doen, maar echt mee zit het me niet.
Hmmmmm.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 17:40
Verwijderd
Ik moet het weer eens allemaal op papier zetten en hier er een topic over openen, denk dat dat me wel goed doet. Het beter begrijpen van.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 18:08
Verwijderd
het winkelen was gezellig met vriendlief<3
Hopelijk kan/mag/wil ik mee met het dagje uit.
Ik ben kapot -------
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 18:14
Verwijderd
Ik voel me best wel rot, maar ik ben blij dat ik toch wat gedaan heb vandaag. Ben met mams naar de stad geweest, op de fiets en ik heb nieuwe laarsjes gekocht. En vanavond met metallica koekjes bakken .
Nouja, komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 18:25
Verwijderd
Oh kijk mij nou! Ga ik zomaar ineens lastminute toch nog de VU bezoeken.
Nu vind ik nog meer studies leuk, maar we zien wel.

En ye ye ye.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 19:57
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
God ik snap niets van die jongen. Hij wil met mij uit eten, terwijl ik daarna zijn vriendin spreek die zegt dat ze voor Valentijnsdag eraan denkt om hem "uit eten" cadeau te doen.. en met mij wil hij het zomaar eens doordeweeks doen.. Ik denk omdat dat een beetje ons verleden is, we gingen altijd samen eten. Maar zij vindt dat blijkbaar heel speciaal..
Niet dat het me iets kan schelen, want ik geef heel veel om hem hoewel ik hem ook een beetje haat omdat hij precies weet wat hij moet doen om me gek te krijgen, en ik vind het vreselijk dat hij met haar heeft dus ja.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 20:24
Verwijderd
Vandaag gesport en vanmiddag ook nog weg geweest, dus heb wel afleiding gehad, weet alleen niet of het 'genoeg' is.
'k Heb best veel 'huiswerk' voor therapie en ik raak al in paniek als ik er aan denk. Bang dat als ik erover na ga denken hoe een 'crisis' zich bij mij opbouwt, het ook meteen gebeurt. Misschien geeft dat ook wel aan dat ik er op dit moment middenin zit.
Heb nu besloten om er vandaag niet meer naar te kijken, maar morgen wel even in ieder geval. Ben nu gewoon te moe (en dus te labiel).

Vanavond maar voor de buis hangen dan. En een beetje op tijd gaan slapen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #121
Heksjuh
2 08-02-2008 18:35
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.