Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2016, 12:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit Trump vs Hilary te kijken en hij praat echt alleen maar om te praten ik zit pas 20 minuten te kijken en tot nu toe heeft hij heel veel over niks gepraat. Hij roept dat Hilary geen plan heeft, maar hij heeft zelf geen plan. Hoe dom zijn Amerikanen als ze op hem stemmen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 27-09-2016, 12:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind Hilary hilarisch, want zij behandelt hem als een grap en dat mag ik wel ze hebben 1 vraag gehad, Trump houdt niet op met LULLEN, oh mijn god. Ik wil hem echt kankerharde klappen geven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-09-2016, 12:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En hou eens op met haar te onderbreken, onbeschofte lul.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-09-2016, 12:48
Verwijderd
Voor het eerst dat je Trump (als politicus) ziet? Die man is hilarisch. Eindeloos gepraat zonder punten te maken of ook maar zinnen af te maken. Hij spreekt zichzelf constant tegen, maar omdat hij nooit concreet wordt valt het niet op/maakt dat niet zo veel uit. Ik vind het ergens schitterend, want buiten het onbeschofte gedeelte doet hij niet veel anders dan wat ik alle politici zie doen, maar dan heel extreem. Hij vergroot hun gedrag extreem uit en doet het doorlopend, waar "normale" politici nog wel hun woordendiarree larderen met af en toe een feit of plan of zo.
Oud 27-09-2016, 12:50
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik heb vorige week de volledige APB gekeken (lange zit, dagen mee zoet geweest) maar zulke debatten tussen presidentskandidaten in de USA boeit me dan weer vrij weinig.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 27-09-2016, 12:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Voor het eerst dat je Trump (als politicus) ziet? Die man is hilarisch. Eindeloos gepraat zonder punten te maken of ook maar zinnen af te maken. Hij spreekt zichzelf constant tegen, maar omdat hij nooit concreet wordt valt het niet op/maakt dat niet zo veel uit. Ik vind het ergens schitterend, want buiten het onbeschofte gedeelte doet hij niet veel anders dan wat ik alle politici zie doen, maar dan heel extreem. Hij vergroot hun gedrag extreem uit en doet het doorlopend, waar "normale" politici nog wel hun woordendiarree larderen met af en toe een feit of plan of zo.
Ja, ik heb het tot nu toe niet echt gevolgd, maar ik ben echt amazed. Hij doet "talking without speaking". En ja, politici zijn erg goed in nooit iets concreets zeggen, maar hij komt echt heel dom over met Hilary naast hem. Zij praat over concrete plannen en wat zij wil doen of in ieder geval hoe zij het ziet, hij staat iedereen de schuld te geven en te roepen dat hij dingen niet gedaan en gezegd heeft. Ik vind het zo'n droeftoeter en ik weet niet of ik moet huilen of lachen. Stel je toch voor dat dat de president wordt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-09-2016, 12:55
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Het religekkie waarmee ik dagelijks naar college reis had het vandaag ook over Hillary vs. Trump. Ze was nogal van de Trump, en toen ik zei dat hij nogal racistisch is kwam ze met 'als het racisme de goede kant op is, is het niet erg'. Wtf betekent dat.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 27-09-2016, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Het religekkie waarmee ik dagelijks naar college reis had het vandaag ook over Hillary vs. Trump. Ze was nogal van de Trump, en toen ik zei dat hij nogal racistisch is kwam ze met 'als het racisme de goede kant op is, is het niet erg'. Wtf betekent dat.
HEb je dat niet gevraagd?
Oud 27-09-2016, 13:01
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat blanke racisten wel ok zijn?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 27-09-2016, 13:10
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik was vanmorgen in een kleuterklas en we hadden het over vriendschap en toen vertelde een vijfjarig jongetje dat hij maar één beste vriend had: de heer God.
Iets met een bek vol tanden.
En wtf 5 jaar
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 27-09-2016, 13:29
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
HEb je dat niet gevraagd?
Ignorance is bliss, dacht ik.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 27-09-2016, 13:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
THAT'S NOT THE FUCKING QUESTION!!! ik zit te schreeuwen tegen mijn tv.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-09-2016, 13:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gelukkig is het afgelopen, kan die man niet uitstaan! Wat een onbeschoft stuk vreten is die man, en hij heeft echt geen flauw idee waar hij over praat. Hij is een jongetje dat presidentje wil spelen. Dieptriest dat hij volgers heeft überhaupt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-09-2016, 14:30
Abby.
Abby. is offline
Ik heb dat ook. Ik wil het debat niet zien, omdat ik er gewoon niet tegen kan en mezelf dan alleen maar op zit te vreten. Dat is echt beyond hilarisch wat mij betreft, ik vind het om te janken.

Oftewel:
Citaat:
Ignorance is bliss.
Oud 27-09-2016, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig is het afgelopen, kan die man niet uitstaan! Wat een onbeschoft stuk vreten is die man, en hij heeft echt geen flauw idee waar hij over praat. Hij is een jongetje dat presidentje wil spelen. Dieptriest dat hij volgers heeft überhaupt.
En dan was hij hier nog oneindig schappelijk vergeleken met wat hij eerder heeft gezegd.
Oud 27-09-2016, 17:29
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Inmiddels gun ik Amerika en mezelf Trumpie wel als president. Fucking briljant zou dat zijn.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-09-2016, 17:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wilde die man constant in zijn gezicht stompen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-09-2016, 17:34
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ja, duh, dat wil iedereen met een iq hoger dan de eigen schoenmaat.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-09-2016, 17:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-09-2016, 17:42
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Maar het zou toch hilarisch zijn, Trumpie als president? Een bron van fuckups op ieder denkbaar vlak. Het journaal zal nimmer meer hetzelfde zijn. Amerika is dan klaar. Trump is een beetje de Fatality op een toch al Einde Oefening-Amerika. Het kersje op de reeds failliete taart. Ik ben voor Trump
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-09-2016, 18:07
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik denk dat Trump veel langetermijnschade zou doen als president, net als bijvoorbeeld Bush (met de oorlog) of Clinton (met de deregulatie van de banken) maar dat het land niet direct uit elkaar zal vallen (want lange termijn) dus dat mensen dat gaan zien als een argument voor waarom hij een redelijke president is.
Oud 27-09-2016, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Maar het zou toch hilarisch zijn, Trumpie als president? Een bron van fuckups op ieder denkbaar vlak. Het journaal zal nimmer meer hetzelfde zijn. Amerika is dan klaar. Trump is een beetje de Fatality op een toch al Einde Oefening-Amerika. Het kersje op de reeds failliete taart. Ik ben voor Trump
Ik weet het niet. Ik denk dat hij wel inbindt en gewoon net als een Bush een vrij rampzalige president is die met de eer van meer banen gaat strijken ook al is dat door Obama geregeld ondanks de GOP-weerstand in de parlementen. Maar als hij echt full Trump gaat, dan wordt het smullen.
Oud 27-09-2016, 19:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Inmiddels gun ik Amerika en mezelf Trumpie wel als president. Fucking briljant zou dat zijn.
Nee. Gewoon nee. Die man is niet grappig, hij is de mascotte voor alles wat er mis is met de westerse wereld.
Bush was dom, maar dit gaat behoorlijk wat verder.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-09-2016, 20:46
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Vergeten jullie niet dat Trump nooit alleen de stokjes alleen in handen zal krijgen? Er zitten altijd mensen omheen die kunnen ingrijpen. Het is misschien ook wel interessanter om te kijken naar wat voor mensen hij meebrengt, en hun achtergronden, dan alleen maar te luisteren naar wat hij zoal uitkraamt.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 27-09-2016, 21:04
Verwijderd
Een president heeft echt Heel Erg Veel Macht. Maar dan ook echt Heel Erg Veel. Hij kan z'n adviseurs aan de kant walsen. Zou ook niet voor het eerst zijn.
Oud 27-09-2016, 22:16
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Pfoe, ik heb Tonio net uit en het is wel een heftig boek.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 27-09-2016, 23:54
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Dat is niet omdat spierafbreuk, dat is een vooral omdat vertekend beeld omdat ze zo mager is.

Ze heeft ook video's dat ze make-overs doet met haar moeder en haar moeder is echt zo'n big momma. Het contrast is... bijzonder.
Ah, de moeder is de oorzaak dus, via de dochter alsnog haar slanke droom verwezenlijken.

Citaat:
Het religekkie waarmee ik dagelijks naar college reis had het vandaag ook over Hillary vs. Trump. Ze was nogal van de Trump, en toen ik zei dat hij nogal racistisch is kwam ze met 'als het racisme de goede kant op is, is het niet erg'. Wtf betekent dat.
Wtf.

Wat betreft Trump. Aan de ene kant vind ik hem zwaar kansloos en kan ik totaal niet begrijpen dat hij kiezers heeft. Aan de andere kant denk ik dat hij zelf nooit serieus gedacht heeft dat ie kans maakte en dat het dus geniaal is dat hij met zijn debiele shows zover weet te komen.
__________________
Forumnist.
Oud 28-09-2016, 07:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb net mijn laatste nacht in ons huisje doorgebracht ik ga het zo missen. We verhuizen naar de gasometer, van buiten en tof gebouw enzo maar geen daglicht en er kunnen geen ramen open..
Oud 28-09-2016, 07:52
Verwijderd
Het is erg lastig in te schatten wat Trump precies gaat doen, want hij laat zich daar totaal niet (concreet) over uit en sowieso spreekt hij zichzelf zo vaak tegen dat er geen peil op te trekken is. Wat dat betreft weet ik niet goed wat we van Trump als president zouden moeten verwachten. Ik ben in ieder geval blij dat religekkie Carson uit de race is, die wilde onder andere abortus weer illegaal maken en het homohuwelijk verbieden. Ik denk serieus dat die meer schade had kunnen aanrichten dan Trump zal doen. Maar het risico bij Trump is dat Trump natuurlijk batshit crazy met de halve wereld oorlog kan krijgen en de economie verneuken met zijn "they took our jobs!"-beleid.


Citaat:
Ik denk dat Trump veel langetermijnschade zou doen als president, net als bijvoorbeeld Bush (met de oorlog) of Clinton (met de deregulatie van de banken) maar dat het land niet direct uit elkaar zal vallen (want lange termijn) dus dat mensen dat gaan zien als een argument voor waarom hij een redelijke president is.
Interessant, dat de deregulatie ingevoerd onder Clinton een belangrijke oorzaak van de crisis was, is iets dat al jaren niet meer gedacht wordt, zelfs door mensen die in essentie tegenstander van de bewuste deregulatie zijn.

Kort en versimpeld gezegd: onder Clinton werd het 65 jaar oude verbod op samengaan van zakenbanken en/of consumentenbanken en/of verzekeraars ongedaan gemaakt. Dit kan leiden tot instituties "too big too fail" volgens de critici. Dat punt is op zich niet onterecht. Maar onderzoek wijst uit dat de belangrijkste reden van het nemen van steeds meer risico en houden van steeds minder buffers vooral te maken heeft met het gaan naar de beurs van veel zakenbanken. Ze konden de risicovolle producten voor de deregulatie ook al aanhouden, daar had de bewuste wet niets mee te maken. Ook interessant: in Europa heeft de beperking tussen samengaan zaken- en consumentenbanken en verzekeraars nooit gegolden, maar dat heeft nooit tot een crisis geleid. In Amerika is dé grote bank die is omgevallen, Lehmann, een bank die zich juist nauwelijks bezig hield met consumentenbankieren of verzekeren.

Het is onzin om de oorzaak van een crisis te versimpelen tot één of twee oorzaken, maar volgens mij is de algemene mening onder economen inmiddels wel dat de deregulatie onder Clinton er eigenlijk niet zo veel mee te maken had.
Oud 28-09-2016, 09:05
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Nee. Gewoon nee. Die man is niet grappig, hij is de mascotte voor alles wat er mis is met de westerse wereld.
Bush was dom, maar dit gaat behoorlijk wat verder.


/soothe
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-09-2016, 09:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Omg is Ertur er weer?
__________________
#JeSuisAldi
Oud 28-09-2016, 09:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
HOOOOI ERTUR HOE IS HET IK HEB JE GEMIST NU KAN IK OOK WEER POSTEN GODZIJDANK HOERA LOVEJOELONGTAIMALLES
__________________
#JeSuisAldi
Oud 28-09-2016, 10:03
Verwijderd
Hoi puntsann! Niet zo goed, ik ben ontslagen, vandaar dat ik nu weer zit te forummen Hoe is het met jou?
Oud 28-09-2016, 10:24
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
IK VIND JE ZO KUT WANT IK GELOOF JE NIET MAAR ALS HET WEL ZO IS IS HET VET KUT ALS IK DOE VAN HAAHHAA SUPERGRAPPIG ERTUR DOEIII.

Met mij gaat het goed
__________________
#JeSuisAldi
Oud 28-09-2016, 10:41
Verwijderd
NATUURLIJK IS HET NIET ECHT WAAR DOOS GOEDE BEOORDELING GEHAD, WAARSCHIJNLIJK OVER 9 MAANDEN (HUHU ZWANGERSCHAP) WEER PROMOTIE

Maar ook buiten werk gaat het prima. De Baron, nieuwe attractie van de Efteling, is echt geniaal.
Oud 28-09-2016, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Omg is Ertur er weer?
Nee, het is nep.
Oud 28-09-2016, 10:56
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
NATUURLIJK IS HET NIET ECHT WAAR DOOS GOEDE BEOORDELING GEHAD, WAARSCHIJNLIJK OVER 9 MAANDEN (HUHU ZWANGERSCHAP) WEER PROMOTIE

Maar ook buiten werk gaat het prima. De Baron, nieuwe attractie van de Efteling, is echt geniaal.
JA ZIE JE WEL DAT ZEI IK DUS HE IK BEN GEWOON VEEL TE AARDIG IK HOOP DAT JE ONTSLAGEN WORD OKDOEI.

Ik zag een foto langskomen ja Ik was er toen ie net open was
__________________
#JeSuisAldi
Oud 28-09-2016, 10:56
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Nee, het is nep.
__________________
#JeSuisAldi
Oud 28-09-2016, 10:59
Verwijderd
Oud 28-09-2016, 11:00
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
__________________
#JeSuisAldi
Oud 28-09-2016, 11:12
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ertur, in wat voor bedrijf werk je?
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 28-09-2016, 11:19
Verwijderd
Ik doe daar geheimzinnig over.
Oud 28-09-2016, 11:21
Verwijderd
Nee ik werk voor een grote financiële instelling, wij beleggen geld.
Oud 28-09-2016, 11:27
Verwijderd
Je moet alles wat ik hierboven zei over crisis dan ook met een grote korrel zout nemen; wij hebben uiteindelijk na afwikkeling diverse rechtszaken winst gemaakt op faillissement Lehmann Ik ben niet bepaald objectief.

Dekaloog weet dat ook wel; we hebben een tijdje geleden nog samen geluncht op de zuidas.
Oud 28-09-2016, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Nee ik werk voor een grote financiële instelling, wij beleggen deadlock's geld.
ftfy
Oud 28-09-2016, 11:58
Verwijderd
En nee dat is geen grapje, dat is echt zo.
Oud 28-09-2016, 12:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ertur's bedrijf is ook een klant van ons
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-09-2016, 12:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar het zou toch hilarisch zijn, Trumpie als president? Een bron van fuckups op ieder denkbaar vlak. Het journaal zal nimmer meer hetzelfde zijn. Amerika is dan klaar. Trump is een beetje de Fatality op een toch al Einde Oefening-Amerika. Het kersje op de reeds failliete taart. Ik ben voor Trump
Mjah, deels. Het zal geen fantastische president zijn, nee, en hij kan veel kapot maken. Maar alsnog zitten daar nog zoveel mensen omheen qua adviseurs en beleidsmakers dat veel 'extreme' zaken niet zullen gebeuren (..hopelijk..); en het ontmantelen van bijvoorbeeld ObamaCare zal ook Congress en Supreme Court door moeten. The New Yorker heeft een aardig artikel geschreven over de hypothetische eerste termijn van Trump. Conclusie blijft wel dat het een behoorlijke mongool is ;P
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-09-2016, 12:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Volgens mij liep ik net Woyt tegen het lijf op de uni, maar die forumt tegenwoordig ook niet meer
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-09-2016, 13:16
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Oh ja.
__________________
Forumnist.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16.