Oud 23-07-2021, 21:46
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Geprobeerd om om te leren gaan met negatieve shit? Dat zit m ook niet in afleiding zoeken, maar in (gedachte)patronen leren herkennen en die ombuigen.
Ja, ik heb het geprobeerd, maar het wordt wel tijd dat ik eens ga uitzoeken waarom ik me echt kut voel i.p.v. mijn problemen weg te duwen
Advertentie
Oud 23-07-2021, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik kan helemaal niks op mijn 17de; ik kan niet stoppen met school, ik kan niet weg van huis, ik kan X of Y nietm
Kun je sparen? Bij een kennis of vrienden of familie terecht?
Oud 23-07-2021, 21:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik kan helemaal niks op mijn 17de; ik kan niet stoppen met school, ik kan niet weg van huis, ik kan X of Y nietm
Ik wil best wel wegrennen, maar ik kan nergens terecht. En dat wordt pittig
Oud 23-07-2021, 21:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Kun je sparen? Bij een kennis of vrienden of familie terecht?
Ik kan sparen, maar dan zal ik een baan moeten vinden. Dan is het ook afwachten of ik aangenomen kan worden.

Ik heb geen kennissen of familieleden in Nederland.

Bij vrienden, kan ik wel terecht? Maar kans is klein laat ik maar zeggen

Dus jep
Oud 23-07-2021, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ik kan sparen, maar dan zal ik een baan moeten vinden. Dan is het ook afwachten of ik aangenomen kan worden.

Ik heb geen kennissen of familieleden in Nederland.

Dus jep
Bijbaantje bij de supermarkt? Boer?

Bij een klasgenoot? Buurvrouw? Hee die aardige buurvrouw die je laatst sprak?
Oud 23-07-2021, 21:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Bijbaantje bij de supermarkt? Boer?

Bij een klasgenoot? Buurvrouw? Hee die aardige buurvrouw die je laatst sprak?
Nope
Oud 23-07-2021, 21:54
Verwijderd
He verdomme.
Oud 23-07-2021, 21:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik wil best wel wegrennen, maar ik kan nergens terecht. En dat wordt pittig
Aaaaa ik wil zo graag wegrennen, maar dan moet ik in de straten leven en toch een manier vinden om geld te verdienen.

Dan maar m'n kontje verkopen in Amsterdam :')
Oud 23-07-2021, 22:10
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Oh nee, ik voel me weer zwaar kut, neeee niet weer
Oud 24-07-2021, 00:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Als ik dit doe dan krijg ik morgen de kinderbescherming voor de deur, nee dankje
Beroepsgeheim
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-07-2021, 00:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wat is beter, keiharde realiteit of een comfortabele illusie???
Een mix van beide want een mens is geen puur rationeel wezen en met alles onvolmaakt te rationaliseren kom je ook niet persé verder.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or

Laatst gewijzigd op 24-07-2021 om 00:10.
Oud 24-07-2021, 00:03
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Als ik er echt objectief ga over nadenken dan ga ik me juist zwaar kut voelen, help me
Echt objectief nadenken. Denk je oprecht dat je dat nu kan? Dat maak je jezelf wijs.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-07-2021, 00:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik vraag me alleen echt oprecht af waarom ze dan kinderen gemaakt hebben...
Omdat het hoort? Omdat ze dachten dat ze het prima doen als ouders? Omdat ze oprecht kinderen wilden? Omdat mensen een primaire drang hebben om te neuken en genen te verspreiden? Een mix van tig factoren?
Wie zal het zeggen?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or

Laatst gewijzigd op 24-07-2021 om 00:20.
Oud 24-07-2021, 00:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik wil best wel wegrennen, maar ik kan nergens terecht. En dat wordt pittig
In het ergste geval kan je begeleid uit het huis gaan wonen voor je 18de toch?
Dan zit je natuurlijk met een hele shitshow, maar wees misschien eens eerlijk over alles tegen je psych (op jouw tempo). Dan krijg je misschien een beter beeld van alle opties.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-07-2021, 00:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Desnoods vertel je in verdoken termen over je thuissituatie en dat die moeilijk is. Desnoods zeg je rechtuit dat je bang hebt dat er dan kinderbescherming komt en welke gevolgen je denkt te veroorzaken.

Ik denk dat je goed bent in doemscenario's als toekomst zien.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-07-2021, 00:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja, ik heb het geprobeerd, maar het wordt wel tijd dat ik eens ga uitzoeken waarom ik me echt kut voel i.p.v. mijn problemen weg te duwen
Ik hoop dat je slim genoeg bent om te beseffen dat shit negeren en verdringen geen oplossing is.
Sessies met je psych, cognitieve gedragstherapie, medicatie, whatever the fuck het is het zal even duren en is geen instant fix maar grijp de kans om er op een positieve manier mee te copen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-07-2021, 00:21
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Desnoods vertel je in verdoken termen over je thuissituatie en dat die moeilijk is. Desnoods zeg je rechtuit dat je bang hebt dat er dan kinderbescherming komt en welke gevolgen je denkt te veroorzaken.

Ik denk dat je goed bent in doemscenario's als toekomst zien.
Flavour of autism
Oud 24-07-2021, 00:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik hoop dat je slim genoeg bent om te beseffen dat shit negeren en verdringen geen oplossing is.
Sessies met je psych, cognitieve gedragstherapie, medicatie, whatever the fuck het is het zal even duren en is geen instant fix maar grijp de kans om er op een positieve manier mee te copen.
Ik weet het, het is geen permanente oplossing
Oud 24-07-2021, 00:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Echt objectief nadenken. Denk je oprecht dat je dat nu kan? Dat maak je jezelf wijs.
Nee
Oud 24-07-2021, 00:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik hoop dat je slim genoeg bent om te beseffen dat shit negeren en verdringen geen oplossing is.
Nee ik ben een domme idioot, ik heb alles vol laten stromen
Oud 24-07-2021, 00:25
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nee ik ben een domme idioot, ik heb alles vol laten stromen
Zoals ongelooflijk veel anderen. Wees niet boos op jezelf, maar probeer er constructief iets aan te veranderen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-07-2021, 00:26
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik kan echt letterlijk niks, ik ben een mislukkeling. Ik ga maandag wel echt alles zeggen
Oud 24-07-2021, 00:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik kan echt letterlijk niks, ik ben een mislukkeling. Ik ga maandag wel echt alles zeggen
Geloof je dat oprecht? Want je hebt allerlei dingen behaald, hebt skills verworven, hebt enkele sociale contacten met positieve interacties etc.
Of voel je je vooral zo? Waarom dan? Leg je hoge eisen? Heb je onrealistische doelen?

Ik ben ook geen hulpverlener, maar ik speel even dronken grote broer.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-07-2021, 00:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Geloof je dat oprecht? Want je hebt allerlei dingen behaald, hebt skills verworven, hebt enkele sociale contacten met positieve interacties etc.
Of voel je je vooral zo? Waarom dan? Leg je hoge eisen? Heb je onrealistische doelen?

Ik ben ook geen hulpverlener, maar ik speel even dronken grote broer.
Ik denk dat ik het vooral voel, ik wilde gewoon wiskunde & natuurkunde leren / studeren en een goede tijd hebben i.p.v. doe ik een tyfus mbo-opleiding waar ik niks aan heb, want ik weet alles al.

Ik ga sowieso stoppen met school als ik 18 ben, ben ik verlost van dat tenminste
Oud 24-07-2021, 15:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik snap dat het over destruct gaat op dit moment dus ga gerust terug naar hem na deze post vind ik oprecht niet erg.

Ik wil alleen ff mijn ei kwijt over hoe kut mijn ouders de afgelopen tijd bezig zijn. Het gaat over het algemeen beter bij mij thuis, en dat is iets wat ik alleen maar kan toejuichen. Echter vind ik het heel vervelend intussen dat er scheef wordt opgevoed. Mijn broer en zus worden vanuit mijn oogpunt alleen maar voorgetrokken omdat ze allebei autistisch zijn. Mijn zus wordt helemaal voorgetrokken omdat ze gevoelig is. ik vind het totale bullshit. Natuurlijk moet je rekening houden met elkaar in een gezin, en iets meer rekening houden met mijn broer en zus vanwege dat soort problemen waar ze mee kampen in hun hoofd soms (omdat ze dingen van niet-autisten niet helemaal snappen, niet dat ik hiermee impliceer dat autisme een probleem is). Maar intussen vind ik het te scheef worden, maar mijn ouders lachen me bijna in mijn gezicht uit als ik daarover tegen ze begin en word ik beschuldigd van benadelingswaan. ik vind het belachelijk. fuck hen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-07-2021, 16:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Moeilijk te oordelen.

En wat bedoel je met voorgetrokken?

Is wel kut, want ze moeten je niet compleet 'verwaarlozen'. Je broer en zus hebben natuurlijk een rugzakje en hebben wel extra hulp nodig natuurlijk, maar ze moeten er ook voor jou zijn. Ze zouden weleens goed de tijd moeten verdelen

Ze zouden
Oud 24-07-2021, 19:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Man, ik wil echt zo graag stoppen met school.

Als het schooljaar begint ga ik spijbelen of weet ik wat. Kunnen ze me uiteindelijk gooien in de gevangenis, ben ik ook af van deze maatschappij
Oud 24-07-2021, 23:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Moeilijk te oordelen.

En wat bedoel je met voorgetrokken?

Is wel kut, want ze moeten je niet compleet 'verwaarlozen'. Je broer en zus hebben natuurlijk een rugzakje en hebben wel extra hulp nodig natuurlijk, maar ze moeten er ook voor jou zijn. Ze zouden weleens goed de tijd moeten verdelen

Ze zouden
ik bedoel met voortrekken bijv dat als er een deadline komt voor X, dan moet ik het per se afmaken. Als mijn broer of zus de deadline niet halen, dan is het (met name bij mn zus) ff kwestie van krokodillentranen en dan weer een weekje uitstel. En zo zijn er wel meerdere punten (stuk of 6 kwesties) maar ja
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 26-07-2021, 03:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
ik bedoel met voortrekken bijv dat als er een deadline komt voor X, dan moet ik het per se afmaken. Als mijn broer of zus de deadline niet halen, dan is het (met name bij mn zus) ff kwestie van krokodillentranen en dan weer een weekje uitstel. En zo zijn er wel meerdere punten (stuk of 6 kwesties) maar ja
Tja, als zij een baan hebben dan kunnen ze toch niet huilen bij de baas. Dus ik snap je redenatie
Oud 26-07-2021, 12:03
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik snap dat het over destruct gaat op dit moment dus ga gerust terug naar hem na deze post vind ik oprecht niet erg.

Ik wil alleen ff mijn ei kwijt over hoe kut mijn ouders de afgelopen tijd bezig zijn. Het gaat over het algemeen beter bij mij thuis, en dat is iets wat ik alleen maar kan toejuichen. Echter vind ik het heel vervelend intussen dat er scheef wordt opgevoed. Mijn broer en zus worden vanuit mijn oogpunt alleen maar voorgetrokken omdat ze allebei autistisch zijn. Mijn zus wordt helemaal voorgetrokken omdat ze gevoelig is. ik vind het totale bullshit. Natuurlijk moet je rekening houden met elkaar in een gezin, en iets meer rekening houden met mijn broer en zus vanwege dat soort problemen waar ze mee kampen in hun hoofd soms (omdat ze dingen van niet-autisten niet helemaal snappen, niet dat ik hiermee impliceer dat autisme een probleem is). Maar intussen vind ik het te scheef worden, maar mijn ouders lachen me bijna in mijn gezicht uit als ik daarover tegen ze begin en word ik beschuldigd van benadelingswaan. ik vind het belachelijk. fuck hen
Ik snap het wel. Als je autistisch bent heb je eenmaal meer zorg nodig. Nodig ze eens uit voor een goed gesprek en vertel duidelijk hoe jij er in staat. Zullen ze er rekening mee houden? Nee, ik denk het niet, maar je hebt in ieder geval duidelijk gemaakt hoe je er over denkt.
Oud 26-07-2021, 12:06
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Man, ik wil echt zo graag stoppen met school.

Als het schooljaar begint ga ik spijbelen of weet ik wat. Kunnen ze me uiteindelijk gooien in de gevangenis, ben ik ook af van deze maatschappij
Misschien een domme vraag maar kan je je opleiding niet wijzigen?
Oud 26-07-2021, 12:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Misschien een domme vraag maar kan je je opleiding niet wijzigen?
Mja, ik ga toch volgend jaar slagen. Dus verspilling van tijd
Oud 26-07-2021, 16:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ugh, ik zit al de hele dag te huilen
Oud 26-07-2021, 22:41
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Na een hele dag zitten te huilen voel ik me weer beter, het is een van de zwaarste periodes ooit
Oud 28-07-2021, 16:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Is het normaal dat als ik langdurig loop een brandende en tintelende gevoel krijg in mijn hielen

Een andere vraag: Is het ook normaal dat ik de hele dag moe ben? Andere mensen hebben veel energie, en dan ben ik alweer snel moe.

Laatst gewijzigd op 28-07-2021 om 16:28.
Oud 28-07-2021, 19:05
Verwijderd
Eerste vraag: ja dat kan, wanneer je ineens veel loopt en veel in beweging komt.

Tweede vraag: ik ben ook de hele dag door moe
Oud 29-07-2021, 19:35
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Een oude consulting cliënt wil graag dat ik nog wat werk voor ze doe voor mijn oude project. Op zich leuk en prima, maar als ik klaar ben met mijn reguliere werk natuurlijk. Alleen is dat tegenwoordig steeds om 2u 's nachts ofzo en dan heb ik echt geen zin meer om nog even bij te klussen :')
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 30-07-2021, 03:13
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Zo jongens, word je om 3u ‘s nachts bruut gewekt omdat er km verderop een grote brand is en ik even mijn ramen en deuren wil sluiten. Die waren al dicht!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 30-07-2021, 20:23
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Slapen met dichte ramen is kut
Oud 30-07-2021, 21:34
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik slaap in een serre. Ik heb weinig keus
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 30-07-2021, 23:13
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ohja dan is dat iets minder
Oud 31-07-2021, 00:48
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Waarom slaap je in een serre?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 31-07-2021, 04:58
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Omdat ik in een raar huis woon!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 31-07-2021, 17:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
GESLAAGD VOOR VWO WISKUNDE B LOOOOOOOL
Oud 31-07-2021, 20:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Yeah
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 31-07-2021, 21:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb kleren besteld in de hoop dat er iets bij zit voor een aankomende bruiloft. Ben heel tevreden over de (kleur)combinaties, dus nu duimen dat mijn vetrol erin past
Oud 31-07-2021, 21:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
GESLAAGD VOOR VWO WISKUNDE B LOOOOOOOL
Lekker bezig pik!
Oud 01-08-2021, 04:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik ben bang dat ik mijn slaappatroon heb verpest
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 01-08-2021, 18:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een huisje geboekt op Terschelling
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-08-2021, 18:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Vandaag 3 km hardgelopen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.