Oud 29-06-2005, 15:18
dit is nietfijn
dit is nietfijn is offline
Fijn, ik werd net gebeld..
*hallo, met de jeugd en zeden politie.. er is een aanklacht tegen je ingedient*..
schrik me kapot..

het verhaal komt kort hier op neer.

een maand of 9 geleden, had ik verkering met een meisje van 17(zei ze).. Het was allemaal heel gezellig, en leuke verkering. we zagen elkaar vanwege de afstand alleen in de weekenden. Bij haar thuis geweest, en blijven eten.. je kent het wel.. na een anderhalve maand, zijn we met elkaar naar bed geweest.
Later is het uitgegaan(grotendeels vanwege de afstand). Een week later belde haar moeder mij, met de mededeling dat 'haar dochter 14 was'.. ik had echt zoiets van 'what the ***'.. (jah, ze kon zo voor 17/18 doorgaan)..
ik ben daarna heel boos op haar(het meisje, neit de moeder) geworden, en heb haar om uitleg gevraagd. Waarom ze nou perse over haar leeftijd heeft moeten liegen. Die heeft ze mij nooit gegeven, en ze heeft me sindsdien geblockt en genegeerd op ieder mogelijke manier.. Het was een kloteh-einde van een leuke verkering. Ik dacht dat daarmee de kous af was.
maar dan dus vandaag dat telefoontje, dat ze een aanklacht tegen me heeft ingedient.

Ik had zelf gedacht seks te hebben met een 17jarige, wat in principe mag als 19jarige. Ik heb haar ook nooit om een paspoort oid gevraagd. (dat lijkt me logisch.. als iemand zegt dat ze zo en zo oud is, dan geloof ik haar.. kan je nou tegenwoordig niets meer geloven? )
Later blijkt ze dus 14 te zijn, en kan ik aangeklaagd worden voor seks met een minderjarige. Het is mij nu nog niet helemaal duidelijk of haar ouders of zij zelf mij aangeklaagd hebben. Dat krijg ik maandag op het politiebureau te horen.

Maar het fijne is nu dat het mijn woord tegen het hare(en van haar ouders) wordt.
Ik maak volgens mij zo goed als geen schijn van kans..

Het enige wat ik zeker weet is dat ik haar never nooit heb gedwongen om dingen bij me te doen.. toen het ooit tot aftrekken kwam, en zij zei dat ze het niet durfde, had ik ook gezegd dat ze het dan niet hoefde te doen.. zo ook met seks, heb haar letterlijk tientallen keren gevraagd of ze het wel zeker wist dat ze het wilde. en dat wist ze.. het was zelfs zo dat terwijl ik voorstelde om het rustig aan te doen, en eerst even wat te eten, ik naar de wc ging, en toen ik terugkwam, zij zichzelf helemaal had uitgekleed en naakt op me afsprong bijna, letterlijk schreeuwend van 'ik wil seks'..
nou vraag ik je..

En dus dat ik altijd heb gedacht dat zij een 17jarige was(wie vraagt nou in godsnaam zijn vriendin om een paspoort om haar leeftijd 'even te bewijzen want andes wil ik geen verkering met je')..

die 2 dingen ben ik zeker van, maar die kunnen ze misschien net zo makkelijk van tafel vegen..

Nou vraag ik me toch af..
waar kan dit toe leiden..
zou het een rechtzaak worden?, of kan het gewoon bji de politie afgehandeld worden met een schadevergoeding of taakstraf.

wat zijn uberhaupt mijn kansen?

hoe haalt ze het in godsnaam in haar hoofd om zoiets laags terug te doen, en vooral, waarom pas na een half jaar, we hebben nooit meer contact gehad nadat zij me had geblockt omdat ik vroeg waarom ze over haar leeftijd had gelogen.. (maar okeej, daar is geen antwoord op te geven).

En jah, dit heb ik onder een schuilnaam gepost, omdat ik hier wel vaker kom, maar ik liever toch mijn goede naam wil behouden hier, ipv straks bekend te staan als een of andere kinderverkachter terwijl ik dat niet ben..
Hoop dat de forumbazen dat respecteren, en niet heel erg vinden.

Laatst gewijzigd op 29-06-2005 om 21:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2005, 15:32
Go
Avatar van Go
Go is offline
Kan zij (of de moeder) bewijzen dat zij seks met jou gehad heeft? Zolang het gesprek tussen de moeder en jou niet opgenomen is, waaruit waarschijnlijk op te maken valt dat jij toegeeft seks met haar te hebben gehad, is er volgens mij weinig te bewijzen, ervan uitgaande dat er geen getuigen bij de daad waren.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 15:56
LittleLucille
LittleLucille is offline


Ben benieuwt wie jou aangeklaagt heeft, de ouders of je ex vriendin..
als de ouders het zouden zijn, is het al 1..
maar als het de ex vriendin geweest zou zijn, is dat een super lullige streek..

ben benieuwt hoe het verder afloopt..

sterkte er mee..
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 16:03
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Jij bent 19 jaar he? Dan kom je er denk ik met een taakstraf niet vanaf. Je bent wettelijk volwassen. Een boete zou misschien kunnen, dat weet ik zo ook niet.

Ik vind het ook erg beneden peil dat ze dat heeft gedaan. Het is gewoon een misselijke, lage actie. Je kunt een advocaat nemen?
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 16:14
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik zou geloof ik inderdaad eerder ff met een advocaat bellen. Die weet wat je wel en niet moet zeggen in zo'n zaak. Ik zou dat iig ook niet weten. Raar, hoor...
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 16:19
Grimmetje
Grimmetje is offline
Rustig rustig. Ik zou eerst de dagvaarding maar eens afwachten. Een aanklacht indienen kan iedereen, maar nu er geen sprake is van een civielrechtelijk geschil, zal de zaak toch echt eerst door het OM moeten worden bekeken. Als daar wordt besloten de zaak voor de rechter te brengen, dan krijg je een dagvaarding, en dan is het handig om een advocaat in de hand te nemen. Dat lijkt voor nu wat voorbarig. Maar een consult zal je misschien wel wat rustiger maken.
__________________
Whatever
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 17:17
Verwijderd
Gelukkig () gaat het om een strafzaak waarin je altijd recht hebt op een advocaat. Als je er niet een kunt betalen en je ouders hebben geen rechtsbijstandsverzekering waarin jij ook verzekerde bent dan kun je er een toegewezen krijgen. Maar ik zou me niet te druk maken, eerst maar eens afwachten tot je daadwerkelijk gedagvaard wordt.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 18:01
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Twee keuzes; glashard ontkennen of de waarheid spreken.
Als er geen bewijs is kan je gaan ontkennen maar ja, dan kan je jezelf verlullen en dan ben je goed de sjaak.
Als je de waarheid spreekt dan tsjah, zoals je het hierboven verteld heb jij (volgens mij) vrij weinig verkeerd gedaan.

Weet iemand waarom er sowieso deze wet is? Als een meisje van 14 sex wilt met een man van 18+, wat is daar verkeerd aan?
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 18:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 29-06-2005 @ 19:01 :
Twee keuzes; glashard ontkennen of de waarheid spreken.
Als er geen bewijs is kan je gaan ontkennen maar ja, dan kan je jezelf verlullen en dan ben je goed de sjaak.
Als je de waarheid spreekt dan tsjah, zoals je het hierboven verteld heb jij (volgens mij) vrij weinig verkeerd gedaan.

Weet iemand waarom er sowieso deze wet is? Als een meisje van 14 sex wilt met een man van 18+, wat is daar verkeerd aan?
meisjes van 14 moeten beschermd worden, die kunnen denken dat ze iets willen, omdat ze denkt dat de jongen dat van haar verwacht en onder die druk dingen doen die ze niet wil.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 21:40
dit is nietfijn
dit is nietfijn is offline
Ik moet me maandag melden op het hoofdbureau in amsterdam.
dan 'mag ik mijn kant van het verhaal laten horen'..

in principe hoop ik dat mijn verhaal geloofwaradiger overkomt. Ik hoef namelijk niets te bedenken, en praat alleen maar de waarheid.

Verder, er is geen enkel bewijs(afgezien van haar woord) dat wij seks gehad hebben. Ik heb die moeder ook nooit bekend dat ik seks met haar gehad heb. De enige manier is dat zij(het meisje) het aan haar moeder heeft verteld..
Mja, na 7maanden zal er moeilijk nog aan dna van mij gekomen kunnen worden enzo. maar toch.
Ik ben eigenlijk ook niet van plan om glashard te gaan ontkennen dat ik seks met hara gehad heb. dan ga ik juist liegen, en ben ik meteen mijn kans op een 'betere naam' dan de aanklagende partij kwijt.

ik ben denk wel van plan om te bekennen dat ik seks met haar gehad heb. maar zoals hier al eerder gezegd, was dat compleet met haar toestemming en nara haar zin.

Ik zou het persoonlijk achterlijk vinden als het tot een rechtzaak komt die door hara gewonnen gaat worden. Dan zou het betekenen dat ieder meisje zo maar even een jongen aan kan klagen. een ex van je, waar je ruzie mee krijgt, en even een gigantische hak wil zeggen.. Dan ga je maar naar de politie, en zeggen dat hij seks met je heeft gehad, en dta het tegen je zin was. want daar komt het nu dus op neer..

Citaat:
Gothic schreef op 29-06-2005 @ 19:57 :
meisjes van 14 moeten beschermd worden, die kunnen denken dat ze iets willen, omdat ze denkt dat de jongen dat van haar verwacht en onder die druk dingen doen die ze niet wil.
jah, maar toch heb ik haar tig x verteld dat ik niks van haar verwachtte. ik heb dr nooit gezegd dat iets moest, en toen ze zei dat ze nog niet wilde aftrekken, omdat ze er nog niet klaar voor was, heb ik dat gerespecteerd en er niet mere over doorgevraagt. ze is later zelf met het seksgebeuren gekomen..


ik bedoel, ik kan toch moeilijk gaan zeggen van 'nee, ik wil gene seks met je, nu niet, nooit niet.. want strax krijg je er spijt van'..
als ze er na een maand spijt van krijgt.. dan heb ik dr toch niet verkracht.. of ben ik nou gek..
Ik heb ook wel eens seks gehad met een meisje, dat een week later keihard vreemd ging met 3 jongens op een avond, nou toen had ik ook wel flink spijt dat ik ooit zo close met dr geweest was, maar jah, verkracht ben ik dan toch niet..

Laatst gewijzigd op 29-06-2005 om 21:43.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 22:31
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
je wordt ook niet aangeklaagd wegens verkrachting (geloof ik) maar wegens 'seks met minderjarige' (wat in principe in dit geval strafbaar is. Geen leuk nieuws, maar een 19-jarige die seks heeft met een 14-jarige is strafbaar, volgens mij.

maar je hoort toch eerst een dagvaarding te krijgen, voordat je 'jouw kant van het verhaal uit mag komen leggen' ? of snap ik iets niet ?
Als ik jou was, zou ik gewoon niks zeggen zonder advocaat. Ook niet om mijn kant van het verhaal uit te leggen.

(en ik zou, hoe oneerlijk ook, denk ik, gewoon ontkennen. grote kans dat er sowieso te weinig bewijsmateriaal is.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 23:43
Verwijderd
Weet je trouwens zeker dat het echt de politie was met wie je aan de lijn was? (en heb je ook een naam van een agent)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 08:58
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Je mag inderdaad niets zeggen tot je een advocaat hebt. Ik zou dat ook doen eigenlijk. Mijn vriend heeft een keer een conflict met zijn werkgever gehad, hadden we in eerste instantie zelf een brief naar hem gestuurd, maar achteraf bleek dat een hele domme zet te zijn volgens de advocaat.

Je kunt maar beter weten wat je wel en niet moet zeggen, dat lijkt me het meest handig. Vraag of je een advocaat kan krijgen, zeg dat je daarvoor niets uitlegt en vertel het hele verhaal aan de advocaat met de vraag wat je nu moet doen.

Ik vind het maar een bizarre situatie. Dus mensen van boven de 18 mogen geen sex hebben van mensen onder de 18? Waar ligt de grens?
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 08:59
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ohja, en ik denk inderdaad: eerlijkheid duurt het langst...
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 09:06
herbalpower
Avatar van herbalpower
herbalpower is offline
De ouders hebben jou toegelaten tot hun huis en tot waarschijnlijk de slaapkamer van hun dochter. Hierdoor geven ze in feite toestemming tot een sexuele relatie.
__________________
ik zit op dit forum met de intentie een bekende nederlander te worden
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 09:07
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
ekki schreef op 30-06-2005 @ 09:58 :
Je mag inderdaad niets zeggen tot je een advocaat hebt. Ik zou dat ook doen eigenlijk. Mijn vriend heeft een keer een conflict met zijn werkgever gehad, hadden we in eerste instantie zelf een brief naar hem gestuurd, maar achteraf bleek dat een hele domme zet te zijn volgens de advocaat.

Je kunt maar beter weten wat je wel en niet moet zeggen, dat lijkt me het meest handig. Vraag of je een advocaat kan krijgen, zeg dat je daarvoor niets uitlegt en vertel het hele verhaal aan de advocaat met de vraag wat je nu moet doen.

Ik vind het maar een bizarre situatie. Dus mensen van boven de 18 mogen geen sex hebben van mensen onder de 18? Waar ligt de grens?
lag die grens niet bij 16? (zodat de veronderstelde leeftijd van 17 geen probleem was)


overigens zou ik idd niets zeggen zonder hulp van een "kenner" gehad te hebben. jij kunt nog zo oprecht zijn in je eerlijke verhaal - je kunt altijd dingen (op een bepaalde manier) zeggen die later de aanklager in het voordeel werken. (en dan bedoel ik niet dat je dingen moet verzwijgen, maar goed moet weten wat je waarop en hoe antwoord)

overigens wel wachten op de echte dagvaarding. als ik het goed begrijp heb je zowel de moeder als de politie alleen telefonisch gesproken?
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 09:17
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 30-06-2005 @ 10:06 :
De ouders hebben jou toegelaten tot hun huis en tot waarschijnlijk de slaapkamer van hun dochter. Hierdoor geven ze in feite toestemming tot een sexuele relatie.
dit is wel heel kort door de bocht. dus als jij bij kinderen van 2 jaar op de kamer mag gaan kijken van hun ouders, kun je meteen een sexuele relatie beginnen????
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 10:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je een straf zult krijgen... Dat het zover komt. Ten eerste is het inderdaad jouw woord tegen die van hun. Zij heeft gezegd dat ze 17 was. Haar ouders hebben jou in hun huis toegelaten en ook op haar kamer. Je hebt niks strafbaars gedaan in principe, zij is de gene die jou heeft voorgelogen.

Ga gewoon rustig naar het bureau toe. Zorg voor een advocaat en vertel de waarheid. Dan merk je het vanzelf wel... Veel meer kun je ook niet doen.

Wel een kutstreek zeg. Van haar, maar ook van die ouders.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2005, 10:23
Verwijderd
Citaat:
herbalpower schreef op 30-06-2005 @ 10:06 :
De ouders hebben jou toegelaten tot hun huis en tot waarschijnlijk de slaapkamer van hun dochter. Hierdoor geven ze in feite toestemming tot een sexuele relatie.
Dat is volslagen irrelevant. Ten eerste kunnen de ouders toestemming geven maar daardoor wordt de klachtbevoegdheid van het veertienjarige meisje niet opgeheven. Ten tweede als dat meisje het gevoel heeft dat ze gedwongen is dan doet de toestemming van die ouders er niets aan af.

Verder is het simpel. Wacht af tot je wat hoort. Neem eventueel vantevoren even contact op met de rechtbank. Je hebt daar meestal een hele hoop van die stands met folders ('U bent verdachte', voor elk thema hebben ze er een). Daar staat precies in wat je rechten zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 10:33
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Wat een fucking naaistreek van dat meisje zeg, ik zal me ook machteloos voelen... Succes en sterkte
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 11:21
dit is nietfijn
dit is nietfijn is offline
Citaat:
Alex schreef op 30-06-2005 @ 00:43 :
Weet je trouwens zeker dat het echt de politie was met wie je aan de lijn was? (en heb je ook een naam van een agent)
Het leek mij redelijk echt. Ik heb geen naam van een politie-agent te horen gekregen(misschien wel apart dat dat niet genoemd werd).. ik kreeg alleen te horen, 'hoi, je spreekt met de jeugd en zeden politie afdeling amsterdam.. er is een aanklacht tegen jou ingedient..'
'huh? wtf?'
'euhm, ja.. heb je misschien enig idee waar het over kan gaan?'
'jah ik heb wel een vermoeden..'
'goedzo, dan wil ik graag een afspraak met je maken om jou kant van het verhaal te horen. we wilden eigenlijk een arrestatiebevel( ) uitgeven, maar we willen je de kans geven om je zelf aan te geven hier op het kantoor. als je hier komt word je formeel gearresteerd, maar je mag nog wel vrij rondlopen'
'....'
'schikt maandag rond een uur of 1 je?'


ik wist echt niet meer wat te zeggen toen..
Dus ik heb dus maandag voor dan een afspraak.. Op het hoofdkantoor bij het leidscheplein, zeelandstraat nogwat..

Maar volgens jullie kan ik daar beter mn kaken op mekaar houden als ik geen advocaat heb. Maar als ik daar toch ga zitten van 'ik zeg niks.. ik zeg niks'.. dan maakt dat mij toch alleen maar meer verdacht.
En waar moet ik in godsnaam een advocaat vandaan trekken voor maandag..
Ik ga morgen in ieder geval even langs de rechtswinkel(of hoe dat ook alweer heet), misschien dat daar wat is. Het is ook zo fijn, overal op internet sites van slachtofferhulp.. 'u bent slachtoffer van verkrachting?' 'wat erg, u bent mishandelt' 'hoe pakt u de dader van verkrachting aan' 'wat kunt u eisen van een verkrachter'.. maar helemaal friggen nergens van 'u bent (valselijk) beschuldigt van verkrachting'..


Verder, er zijn geen bewijzen nee. Het enige wat ik aan kan voeren zijn chatlogs en mailtjes waaruit blijkt dat zij later(ongeveer 3 weken na de seks) toegeeft dat ze eigenlijk jonger is. Maar ik vraag me af of dat geldig is als bewijs, of dat ze dat gewoon aan de kant schuiven van 'dat mailtje heb je zelf getypt'..

Dat gesprek met haar moeder, waarin die moeder dus zei dat haar dochter eigenlijk 14 was, vond plaats ook ongeveer 3 weken na het seksuele gebeuren. Dat telefoongesprek was dus ergens eind januari. Daarna heb ik die moeder never nooit meer gesproken. We hebben toen over de telefoon afgesproken het 'hierbij te laten'.. daarna ben ik dus nog boos op haar(de dochter) geworden, en heb later besloten dat het beter is geen contact meer te hebben.
en juist omdat ik dus geen contact meer wou(omdat ze had gelogen) is ze woedend geworden.. ik heb nog wekenlang dreigtelefoontjes gekregen van vrienden van haar, vreemde emailtjes en wat nog al meer.. Maar die heb ik verder genegeerd(ik ben niet iemand die dan terug gaat schelden en weetikwat, gewoon laten uitrazen die handel, denk ik dan).
Later hielden die dreigementen dus op, en hoorde ik niets meer van dr..
tot nu dus dat telefoontje kwam..

Citaat:
nare man schreef op 30-06-2005 @ 11:23 :
Verder is het simpel. Wacht af tot je wat hoort. Neem eventueel vantevoren even contact op met de rechtbank. Je hebt daar meestal een hele hoop van die stands met folders ('U bent verdachte', voor elk thema hebben ze er een). Daar staat precies in wat je rechten zijn.
Er is nog helemaal niets gerept over rechtzaak of procedure. Het enige wat ik dus heb gehoord is dat er een aanklacht tegen me ligt bij de politie.. en dat ik daar verwacht wordt om mn verhaal te doen.

Citaat:
MightyMarcel schreef op 29-06-2005 @ 23:31 :
je wordt ook niet aangeklaagd wegens verkrachting (geloof ik) maar wegens 'seks met minderjarige' (wat in principe in dit geval strafbaar is. Geen leuk nieuws, maar een 19-jarige die seks heeft met een 14-jarige is strafbaar, volgens mij.
Ik dacht ook ooit gelezen te hebben dat dat pas vanaf 21 gold.. dat je dan geen seks meer mag hebben mte iemand van onder de 16.
iemand van 17 mag het volgens mij wel namelijk, en als je 18 wordt zou het dan *klik* ineens niet meer mogen..

en toch, godsallesopeenstokje.. ik heb nog never een vriendin om een paspoort oid gevraagd voordat ik verkering met haar neem of seks met haar heb. Ik mag er toch vanuit gaan dat als je uberhaupt al ergens over liegt tegen mekaar, dat dat NIET daarover is..
mja, blijkbaar wel dus..

Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 11:27.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 11:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarom had jij wel een idee waar het over ging? Waarom je aangeklaagd zou zijn? Je bent nogal bewust van je schuld blijkbaar... Dat zou ik niet zijn namelijk.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 11:52
dit is nietfijn
dit is nietfijn is offline
nee, ik ben me niet bewust van mn schuld.

maar zij is het enige meisje dat ik ken in amsterdam.
En we hebben dus superveel ruzie op het laatst gehad.
en enkele van die dreigsmsjes die mij dus gestuurd zijn door vrienden van haar hadden ook teksten van 'wij zullen je wel laten kennis maken met de JEZP'.. en van die dingen..

en als ik dan ineens word gebeld daardoor(ookal is het maanden later).. dan gaat er bij mij echt wel een lichtje branden..
niet van dat ik schuldig ben, maar wel van 'wtf, moet ze nou echt perse nog zoveel door ruzie maken'..

als er toch wordt gezegd, 'hoi met de politie uit amsterdam, wij hebben een klacht van een meisje van hier, over jou'.
Dan kan ik toch moeilijk gaan zeggen 'huh? ik ken geen meisjes in amsterdam'.. dan heb ik meteen mn eerste leugen al te pakken..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 11:53
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
dit is nietfijn schreef op 30-06-2005 @ 12:21 :
Maar volgens jullie kan ik daar beter mn kaken op mekaar houden als ik geen advocaat heb. Maar als ik daar toch ga zitten van 'ik zeg niks.. ik zeg niks'.. dan maakt dat mij toch alleen maar meer verdacht.


bek houden totdat je een advocaat hebt. dat maakt je helemaal niet meer of minder verdacht, en je maakt alleen maar gebruik van je rechten.

Citaat:

En waar moet ik in godsnaam een advocaat vandaan trekken voor maandag..

da's niet jouw probleem. jij hoeft ook niet voor maandag al een advocaat te hebben; zolang jij geen advocaat hebt kun je gewoon zwijgen (daarna ook trouwens). Daarnaast is het, in het uiterste geval, helemaal niet jouw verplichting om zelf voor een advocaat te zorgen; je krijgt er dan 1tje toegewezen.
Overigens, als je vandaag belt heb je morgen een advocaat.

Citaat:

Ik ga morgen in ieder geval even langs de rechtswinkel(of hoe dat ook alweer heet), misschien dat daar wat is.
lijkt me verstandig.

Citaat:

Verder, er zijn geen bewijzen nee. Het enige wat ik aan kan voeren zijn chatlogs en mailtjes waaruit blijkt dat zij later(ongeveer 3 weken na de seks) toegeeft dat ze eigenlijk jonger is. Maar ik vraag me af of dat geldig is als bewijs, of dat ze dat gewoon aan de kant schuiven van 'dat mailtje heb je zelf getypt'..

ik denk eerlijk gezegd dat het geen hol uitmaakt wat dat meisje tegen jou gezegd heeft.

Citaat:

Er is nog helemaal niets gerept over rechtzaak of procedure. Het enige wat ik dus heb gehoord is dat er een aanklacht tegen me ligt bij de politie.. en dat ik daar verwacht wordt om mn verhaal te doen.

dat hoort dus bij de procedure. helemaal als je dan gearresteerd zou worden. nogmaals, bek houden totdat je een advocaat hebt.

Citaat:

Ik dacht ook ooit gelezen te hebben dat dat pas vanaf 21 gold.. dat je dan geen seks meer mag hebben mte iemand van onder de 16.
iemand van 17 mag het volgens mij wel namelijk, en als je 18 wordt zou het dan *klik* ineens niet meer mogen..
seks tussen minderjarigen is volgens mij ook strafbaar, ook al zijn beide partijen niet gedwongen. In elk geval, het meisje was 14, ook al beweerde zij wat anders. Misschien dat zij ook strafbaar is, maar m.i. doet dat weinig af aan de gepleegde feiten.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:18
dit is nietfijn
dit is nietfijn is offline
Het is ook zo heerlijk on-echt..

je hoort er wel eens van, leest het in de krant..
en denk je, 'goed zo, die verkrachter is ook weer achter slot en grendel, afschieten die handel.. '

en nu sta je daar zelf, gebrandmerkt als godweetwat, en wanhopig maar straks mensen proberen te overtuigen van je onschuld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2005, 12:24
Verwijderd
Nou, misschien wijzigt dit je blik op berichtgeving in de media over strafprocessen dan enigszins
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:25
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Hoe kan het dan eigenlijk dat je toch wist waar je voor aangeklaagd zou worden, toen ze je opbelden?
Want zoals ik het hierboven begrepen heb, is dat je wel bedreigd werd door haar vrienden..

Maar hoe kun je daar dan zelf aangeklaagd voor worden? Of je moet al een vermoeden hebben gehad dat ze toch jonger was... lijkt me niet dat je tijdens je verkering het nooit gehad hebt over b.v. de school waar ze op zit etc..

Als je verhaal zo klopt is het natuurlijk verschrikkelijk lullig voor je, en dat is nog zacht uitgedrukt. Ik weet zelf ook maar al te goed dat je soms echt niet in kunt schatten hoe oud iemand is. Ik wordt zelf namelijk altijd 16 of zelfs 15 geschat terwijl ik zelf al 19 ben. Dus andersom kan het zeker ook.

Wat een klotestreek van dat mens (en haar ouders) Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor je.. Hoewel mensen je er altijd op aan zullen kijken.. Sterkte ermee.
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:43
Joenes
Avatar van Joenes
Joenes is offline
Zo, dit is wel even een zaak waarvan je flink schrikt. Ik zou vandaag of morgen nog een advocaat regelen en die meenemen maandag naar het verhoor. Je bent meerderjarig dus ze mogen je verhoren zonder advocaat, maar daar zou ik zeker niet voor kiezen.

Weten je ouders het al? Zij staan hopelijk achter je en kunnen je helpen. Succes!
__________________
Elke minuut die je je drukt maakt over het verleden gaat af van je toekomst
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:53
dit is nietfijn
dit is nietfijn is offline
dat is het hem juist.. ze had het allemaal perfect voorgelogen..
ze zei dat ze 17 was.. zo zag ze er ook uit..
als we het over school hadden, zei ze dat ze in de examenklas vmbo zat, dat ze was blijven zitten.. ze heeft zelfs een vriendin van haar hetzelfde verhaal laten vertellen, en die moest doen alsof ze 16 was..
En omdat ik haar alleen in de weekends zag, kon ik haar ook moeilijk gaan 'controleren', of ze ook wel echt op die school zat enzo. en ik ben normaal ook helemaal geen achterdochtig persoon. als zij zegt dat ze 17 is, en als ik met een vriendin van haar praat, die dat zelfs nog bevestigd, ja wie ben ik dan om het nog in twijfel te trekken.
en nou kan je wel zeggen, god, wat ben jij een naïeve eikel zeg.. maar je had er bij moeten zijn.. qua uiterlijk kan ze zo voor 18 door gaan als het moet, qua gedrag zit ze ver boven een gemiddeld persoon van haar eigenlijke leeftijd, en gewoon friggin toen ik bij haar thuis kwam zeiden haar ouders zelfs niet van 'hm, is deze jongen nite wat oud voor je?' of 'wij vinden onze dochter wat jong'.. ik werd juist met open armen ontvangen, en ze wilden alles weten van mn studie en wat ik dan deed.. als zelfs haar ouders en vriendinnen geen signalen geven, dan snap ik het niet meer hoor.

btw, ik heb geen flauw idee waar ik voor aangeklaagd ga worden..
het enige wat ik van de politie heb gehoord, zoals ik dus al zei(zie mn eerste post), is dat er een aanklacht tegen me is ingediend, door haar. punt.. verder niks, kom maandag maar, dan hoor je de rest.
En tsjah, dan ga ik daarna na het telefoongesprek zelf wel lopen malen(lijkt me logisch).. 'jeugd en zeden politie'.. god, dan zijn er maar weinig mogelijkheden waar de klacht over zou kunnen gaan.. als ik een fiets had gemold, dan word ik vast wel door iets anders gebeld, lijkt mij.
wie is het meisje.. ohjah, zij die liep te dreigen met dit en dat..
en als ze wraak zou willen omdat het uit is gegaan, is dit natuurlijk een prachtig wapen..

ik snap persoonlijk nogsteeds niet wat ik haar nou heb aangedaan.. dus misschien gaat het wel heel ergens anders over, maar waarom zou ik dan in godsnaam door zo'n afdeling gebeld worden..

Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 12:56.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:26
markoz
markoz is offline
Ben ik de eerste die het opvalt dat hij zichzelf tegenspreekt?

Citaat:
Die heeft ze mij nooit gegeven, en ze heeft me sindsdien geblockt en genegeerd op ieder mogelijke manier..
En:

Citaat:
en juist omdat ik dus geen contact meer wou(omdat ze had gelogen) is ze woedend geworden..
Sorry.. Maar daar zit zo'n groot verschil tussen dat ik het niet meer snap
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:35
Mfokken
Mfokken is offline
Citaat:
Hoi, met de politie?
Wieeeej, het is gewoon 1 van die vrienden en als je maandag heen gaat, dan lachen ze zich dood....

Je hoeft maandag trouwens helemaal niet heen te gaan. laat ze je maar ophalen of wacht een dagvaarding af..

Als zij zegt: ja, ik ben 14 en we hebben sex gehad, dan zou jij zomaar kunnen worden opgepakt? Hmm mm
Ze kan een aanklacht indienen ja, maar voordat jij kunt worden opgepakt, zal er toch eerst wat bewijs op tafel moeten komen.
Ik kan toch ook niet zomaar zeggen: Markoz (hierboven) heeft die en die vermoord. Althans, ik kan het wel zeggen, maar Markoz wordt niet opgepakt. Waarom niet? Omdat er geen bewijs is...
Zelfde als bij jou..
__________________
And alone and without his nest, shall the eagle fly across the sun
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:45
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 30-06-2005 @ 12:53 :
seks tussen minderjarigen is volgens mij ook strafbaar, ook al zijn beide partijen niet gedwongen.
Ik ben nu 17, ik mag dus eigenlijk nog geen sex hebben?
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:50
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 30-06-2005 @ 15:45 :
Ik ben nu 17, ik mag dus eigenlijk nog geen sex hebben?
vanaf 16 ben je meerderjarig!!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:51
Morri
Morri is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 30-06-2005 @ 15:50 :
vanaf 16 ben je meerderjarig!!
Op dit gebied wel ja.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:53
JNR
JNR is offline
Ben ik nou de enige die het eens is met Mfokken?!

Ik vind dit allemaal eigenlijk meer klinken als hele zieke grap van een van haar vriendjes. Je zei zelf al dat je achteraf vervelende smsjes en telefoontjes kreeg van vriendjes van haar. Omdat je ook geen naam hebt, geen officieele dagvaarding enz ect. denk ik eigenlijk eerder dat dit ook weer zo'n stom grapje van hen is.

Goed, stel nou dat dit niet zo is zou ik gewoon mijn mond dicht houden tot dat jij (of je ouders, als je hen om hulp kan vragen) voor een advocaat hebt gezorgt.

Wanneer dit je niet zeker weet of het een grapje is, zou ik gewoon eens bellen met dat bureau, vragen of ze er iets van af weten. Of gewoon thuis wachten. Als je niet komt hoor je vanzelf wel weer iets lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
JNR schreef op 30-06-2005 @ 15:53 :
Ben ik nou de enige die het eens is met Mfokken?!

Ik vind dit allemaal eigenlijk meer klinken als hele zieke grap van een van haar vriendjes. Je zei zelf al dat je achteraf vervelende smsjes en telefoontjes kreeg van vriendjes van haar. Omdat je ook geen naam hebt, geen officieele dagvaarding enz ect. denk ik eigenlijk eerder dat dit ook weer zo'n stom grapje van hen is.

Goed, stel nou dat dit niet zo is zou ik gewoon mijn mond dicht houden tot dat jij (of je ouders, als je hen om hulp kan vragen) voor een advocaat hebt gezorgt.

Wanneer dit je niet zeker weet of het een grapje is, zou ik gewoon eens bellen met dat bureau, vragen of ze er iets van af weten. Of gewoon thuis wachten. Als je niet komt hoor je vanzelf wel weer iets lijkt me.
Inderdaad.

Bel gewoon terug naar het bureau. Zo van 'ik heb een afspraak maar zou die verzet kunnen worden'? Dan merk je het vanzelf wel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2005, 15:50
dit is nietfijn
dit is nietfijn is offline
Citaat:
markoz schreef op 30-06-2005 @ 14:26 :
Ben ik de eerste die het opvalt dat hij zichzelf tegenspreekt?
sorry, daar heb je gelijk in..
maar ik zit dit verhaal nou hier op dit forum te vertellen en aan weetikniet hoeveel andere mensen nog(in een wanhopige poging toch maar zoveel mogelijk info te krijgen wat ik kan doen), dat ik een fout maak.
Nu dan even hoe het echt ging..(chronologisch)
-ik had seks met haar
-dr moeder belde om te vertellen dat ze 14 was
-vroeg haar(dochter) om uitleg
-kreeg boos mailtje terug, waarop ik antwoorde dat ik een verkering verder niet meer zag zitten.
-zij werd boos en begon me te blocken en daarna begonnen de dreigementen.

het is dus zo dat ik ervoor koos om afstand van haar te nemen, maar zij daar zo boos om werd dat ze me blockte en alles. Later kwamen de dreigementen, en toen ben ik die gaan negeren.


@ chloe,
tsjah, ik hoop dat het ook zo is, dat het gewoon een flauwe grap is. Maar ik ga maandag wel gewoon langs, ik moet toch in amsterdam zijn. Als het dan een flauwe grap is, sta ik voor niks daar op het bureau, maar dat maakt me niet zoveel uit, die opluchting is me meer waard dan dat voor niets daar zijn.
Maar je hebt wel gelijk, afgezien van een telefoontje heb ik niets officieels te zien of te horen gekregen.


edit.. kreeg net een smsje van haar..
(ik had haar gister gesmst waar ik dit aan verdient had, dat ze zoiets laags doet)..
smst ze terug "WAT NOU, HET IS JE EIGEN FUCKING SCHULD, YOU FUCKING FUCKER".. ook een smsje waar je niets aan hebt, maar ze is duidelijk flink boos...

Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 16:05.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:53
Verwijderd
Ik denk dat zij denkt dat je haar gebruikt hebt, vanwege dat je die verkering niet meer zag zitten. Maar zij zit evengoed fout dat ze haar leeftijd niet genoemd heeft, je gaat mensen toch inderdaad niet vragen naar hun ID.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 16:08
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 30-06-2005 @ 15:50 :
vanaf 16 ben je meerderjarig!!
Dus ik mag wettelijk gezien niet sex hebben met een meisje van <16? Owh.. nou bedankt, weet ik dat ook weer..

Wat is wettelijk gezien eigenlijk sex?
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!

Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 16:11.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 16:12
markoz
markoz is offline
Citaat:
dit is nietfijn schreef op 30-06-2005 @ 16:50 :
*verhaal*
Ok.. Nu is het me duidelijk Maar ik denk idd ook dat het gewoon een "grap" is van 1 van haar vrienden. Om de redenen die al gegeven zijn... En anders.. suc6 met je advocaat
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 16:29
pino123
pino123 is offline
mond houden en het eerste wat je moet doen als je weet dat het geen grap is (kom je maandag om 1 uur wel achter) advocaaat nemen!! belangrijk is dat je geen woord zegt
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 16:35
Verwijderd
Citaat:
MC Bobie schreef op 30-06-2005 @ 17:08 :
Dus ik mag wettelijk gezien niet sex hebben met een meisje van <16? Owh.. nou bedankt, weet ik dat ook weer..

Wat is wettelijk gezien eigenlijk sex?
Seksueel binnendringen van het lichaam. Dus tongzoenen en verder.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 16:53
markoz
markoz is offline
ah fijn.. dus iedereen die met een minderjarig iemand heeft gezoend zou in principe aangeklaagd kunnen worden? Gare wet dan..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 16:54
Verwijderd
Ja
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 16:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dit is nietfijn schreef op 30-06-2005 @ 16:50 :
@ chloe,
tsjah, ik hoop dat het ook zo is, dat het gewoon een flauwe grap is. Maar ik ga maandag wel gewoon langs, ik moet toch in amsterdam zijn. Als het dan een flauwe grap is, sta ik voor niks daar op het bureau, maar dat maakt me niet zoveel uit, die opluchting is me meer waard dan dat voor niets daar zijn.
Maar je hebt wel gelijk, afgezien van een telefoontje heb ik niets officieels te zien of te horen gekregen.
die opluchting zou je ook nu al kunnen krijgen ipv wachten tot maandag. Ik zou gewoon even bellen en zeggen dat je graag wil weten met wie je eigenlijk een afspraak hebt aangezien je de naam van die agent niet onthouden hebt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 16:57
pete da pornkid
Avatar van pete da pornkid
pete da pornkid is offline
is kut voor je kerel....sterkte ermee...ik zou trouwens gewoon het verhaal vertellen hoe het is gegaan...
__________________
Nothing happens, nobody comes, nobody goes, it's awful
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 17:01
Go
Avatar van Go
Go is offline
Ik begrijp best dat je wilt weten wat je moet doen en juist niet moet doen en vervolgens hier een topic over start, maar vormt (als politie en justitie de zaak behoorlijk serieus nemen) dit topic niet juist dé bewijslast tegen jou? Als ik jou was zou ik het natuurlijk nooit toegeven. Het zou bijzonder moeilijk bewezen kunnen worden, lijkt mij (anders dan met de beweringen die jij hier uit), en nu je dit topic geopend hebt heeft ontkennen geen zin meer.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 17:03
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
markoz schreef op 30-06-2005 @ 17:53 :
ah fijn.. dus iedereen die met een minderjarig iemand heeft gezoend zou in principe aangeklaagd kunnen worden? Gare wet dan..
Dan ben ik zwaar de lul
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 17:05
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 30-06-2005 @ 18:03 :
Dan ben ik zwaar de lul
Tongzoenen, hè
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 17:47
pete da pornkid
Avatar van pete da pornkid
pete da pornkid is offline
Citaat:
gerwin schreef op 30-06-2005 @ 18:05 :
Tongzoenen, hè
nou mark dan valt het nog allemaal voor je mee
__________________
Nothing happens, nobody comes, nobody goes, it's awful
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht kapper aanklagen
Sangria
12 04-01-2004 16:37
Werk, Geld & Recht Kan je iemand op deze gronde aanklagen?
G.T.C.
22 21-12-2003 10:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Opnieuw Amerikaanse agent aangeklaagd
Buzzzfuzzz.vs
46 30-07-2002 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.