Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2002, 22:32
jippiejojo
jippiejojo is offline
Bij mij ging het vanzelf, ik zei het zelf niet maar legde gewoon de aanleiding todat ze het vroegen... MAAR hoe zeg ik het mijn vrienden?
__________________
Nouja wat moet je hier nu doen?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 22:40
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
je hoeft het toch niet te zeggen

kijk, als ze je gaan koppelen of er naar vragen kun je het zeggen, maar als je er tegenop ziet, waarom zouje eht dan zeggen?
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 22:41
jippiejojo
jippiejojo is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
je hoeft het toch niet te zeggen

kijk, als ze je gaan koppelen of er naar vragen kun je het zeggen, maar als je er tegenop ziet, waarom zouje eht dan zeggen?
Ja best wel;

Ik wil stoppen met liegen, en ik vind het wel zo eerlijk ik kan niet tegen liegen
__________________
Nouja wat moet je hier nu doen?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 22:49
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
mjah ik heb hier niet echt ervaring mee...

je kunt het gewoon zeggen, iets van "ik wil jullie iets vertellen, ik ben homo"

ik denk dat ik hier geen goede raad voo heb
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 23:03
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Als het echt vrienden zijn, dan hebben die daar alle respect voor en zullen die daar niets om geven. Misschien eens een keer vriendelijk om lachen als jullie op stap gaan ofzo, maar dat is dan niet kwaad bedoelt. Respecteren ze het niet, dan zijn het geen vrienden en kan je ze beter laten vallen, vind ik.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 00:51
An
Avatar van An
An is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Als het echt vrienden zijn, dan hebben die daar alle respect voor en zullen die daar niets om geven. Misschien eens een keer vriendelijk om lachen als jullie op stap gaan ofzo, maar dat is dan niet kwaad bedoelt. Respecteren ze het niet, dan zijn het geen vrienden en kan je ze beter laten vallen, vind ik.
mee eens!
Ik denk dat je het eg gewoon simpel moet vertellen, niej zenuwachtig gaan doen, gewoon zeggen, waarom zou je moeilijk doen over iets normaals. Als ze fout reageren zijn het foute vrienden. Dan zijn ze het gewoon niej waard om je druk om te maken!
__________________
so is it raining in your bedroom?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 01:53
LM
LM is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Als het echt vrienden zijn, dan hebben die daar alle respect voor en zullen die daar niets om geven.
Denk je dat
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 16:09
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
Denk je dat
dat weet ik zeker. Vrienden respecteren je hoe jij bent, welke geaardheid je ook hebt.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 16:42
Belladonna
Avatar van Belladonna
Belladonna is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:


dat weet ik zeker. Vrienden respecteren je hoe jij bent, welke geaardheid je ook hebt.
en anders zijn ze je niet waard
__________________
in samenwerking met scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 16:48
jippiejojo
jippiejojo is offline
daar hebben jullie wel gelijk in, bijna al mijn vrienden zullen het respecteren.. maar toch...
__________________
Nouja wat moet je hier nu doen?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 17:45
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
IK Vertelde niks ik sloeg er op los. me ouders kwamen er goed vanaf met een nier transplantatie en een gebroken nek en dat heb ik het nog niet eens over de andere bot breuken. Moraal is dus niet zegge maar beuke
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 17:50
miss_virus
Avatar van miss_virus
miss_virus is offline
hmmmm hoe je dat zou vertellen? of misschien duidelijk kunt proberen te maken ... waarom probeer je niet je pa te versieren en hem op te winden misschien komt ie erdan vanzelf wel achter dat je gay bent
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 18:02
An
Avatar van An
An is offline
Citaat:
miss_virus schreef:
hmmmm hoe je dat zou vertellen? of misschien duidelijk kunt proberen te maken ... waarom probeer je niet je pa te versieren en hem op te winden misschien komt ie erdan vanzelf wel achter dat je gay bent
__________________
so is it raining in your bedroom?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 18:32
Tha Ice
Avatar van Tha Ice
Tha Ice is offline
Ik zou er als ik jou was heel zeker van zijn of het goede vrienden zijn. 16 is meestal een lastige leeftijd in dit soort gevallen. Dat heb ik wel uit mijn omgeving gemerkt dus ik zou het maar zeker weten mocht je het gaan vertellen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 11:54
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Squall schreef:
IK Vertelde niks ik sloeg er op los. me ouders kwamen er goed vanaf met een nier transplantatie en een gebroken nek en dat heb ik het nog niet eens over de andere bot breuken. Moraal is dus niet zegge maar beuke
Citaat:
miss_virus schreef:
hmmmm hoe je dat zou vertellen? of misschien duidelijk kunt proberen te maken ... waarom probeer je niet je pa te versieren en hem op te winden misschien komt ie erdan vanzelf wel achter dat je gay bent
Nog 1 zo'n reply en ik beuk jullie van 't Forum af. Is het werkelijk zo moeilijk om serieus te reageren in dergelijke topics?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:




Nog 1 zo'n reply en ik beuk jullie van 't Forum af. Is het werkelijk zo moeilijk om serieus te reageren in dergelijke topics?
jij kan ook wel ff normaal reageren......

maar nu ff ontopic, als het idd echt goede vrienden van je zijn zullen ze daar echt niet mee zitten en dit gewoon van je accepteren!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 15:10
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
jippiejojo schreef:
MAAR hoe zeg ik het mijn vrienden?
als het goede vrienden zijn, dan zullen ze wel normaal reageren als je zegt dat je jongens leuker vind dan meisjes. Zo niet dan weet je meteen wat je aan ze hebt.
Ik weet niet of je het in 1x in de groep moet gooien. "gaste, ik ben homo, iemand nog bier?" lijkt me wat radikaal, van de andere kant wel direct en eerlijk.
Meepraten als ze over meisjes beginnen moet je niet doen, je moet dus niet de hetero uithangen.
suc6
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 15:15
Verwijderd
www.comingout.nl

check dat ff anders
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 16:11
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Citaat:
jellerd schreef:
jij kan ook wel ff normaal reageren......

maar nu ff ontopic, als het idd echt goede vrienden van je zijn zullen ze daar echt niet mee zitten en dit gewoon van je accepteren!
Ja wie ben jij koentje om dat te zegge ik mocht jou wel tot nu dan
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 17:06
kastdeur
kastdeur is offline
geen idee eigenlijk...misschien dat je denkt dat je niet echt op meisjes valt ofzow...

zo vertel je het een beetje indirect

naja succes!!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 17:23
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Squall schreef:


Ja wie ben jij koentje om dat te zegge ik mocht jou wel tot nu dan
'koentje' is helaas voor jou forumbaas+
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 17:41
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
De meeste vrienden van je zullen trouwens niet eens vreemd opkijken als je het zegt denk ik, omdat je nooit echt actief meiden versierd zult hebben (ik denk een beetje standaard nu), maar ook aan je gedrag zullen ze wel iets gemerkt hebben.

Ik sprak vandaag met iemand die echt vond dat bi en homoseksualiteit ziektes waren. Echt heel vreemd om mensen te horen die echt dom zijn.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 17:50
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Citaat:
Lindansje schreef:


'koentje' is helaas voor jou forumbaas+
what the fok is een forumbaas plus ?? never hear from it?
vast een lastig insectje ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 18:14
Faery
Faery is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
De meeste vrienden van je zullen trouwens niet eens vreemd opkijken als je het zegt denk ik, omdat je nooit echt actief meiden versierd zult hebben (ik denk een beetje standaard nu), maar ook aan je gedrag zullen ze wel iets gemerkt hebben.

Ik sprak vandaag met iemand die echt vond dat bi en homoseksualiteit ziektes waren. Echt heel vreemd om mensen te horen die echt dom zijn.
"Homo's zijn geestelijk ziek en ze zijn ranzig.... maar verder zijn ze wel heel aardig hoor!"

Oh, wat ben ik toch dol op streng christelijke mensen
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 18:28
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Squall schreef:

what the fok is een forumbaas plus ?? never hear from it?
vast een lastig insectje ofzo
Een forumbaas + is iemand waar je maar beter geen ruzie mee kunt krijgen (net zo iemand als ik dus...)
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 18:39
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
bring it on m8!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:49
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb tegenwoordig eigenlijk helemaal niet meer in de gaten dat het nog een probleem is voor andere mensen als iemand homo is. Toch kan ik begrijpen dat het moeilijk is om het te zeggen. Maar je moet het wel doen, anders gaat het aan je knagen. Ik ben het eigenlijk helemaal eens met tofke, je verteld het ze en als ze het niet pikken zijn ze je echte vrienden niet. Waar ben je bang voor? Dat zij denken dat je op hun valt? Een hetero jongen valt toch ook niet op elk meisje? Ik zou het er gewoon in een keer uitgooien.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 10:47
Jelleke
Jelleke is offline
Iedereen vindt blijkbaar hetzelfde : gewoon vertellen en als je vrienden je niet accepteren, dan laat ze maar vallen. Zo gemakkelijk is dat anders niet. Sommige van je vrienden zullen tijd vragen om het even te verwerken en hebben misschien geen positieve reactie in het begin, maar na een tijdje draaien er veel bij.
Maar ik vind dat niet het enige probleem. Iedereen zegt wel dit is toch de normaalste zaak van de wereld (wat ik niet wil aanvechten), maar toch veranderen er veel dingen als je het vertelt. Als je bij je vrienden blijft slapen, is er toch een beetje een ingehouden sfeer. Waar vroeger iedereen rondliep in zijn boxers, zullen ze dat veel minder snel doen. Daar baal je echt enorm van, want je weet zelf wel dat je niets met hen wilt, maar ja, zij vinden het toch raar. Als er meisjes tussenzitten zouden ze dat ook niet meteen doen ...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:50
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Squall schreef:
IK Vertelde niks ik sloeg er op los. me ouders kwamen er goed vanaf met een nier transplantatie en een gebroken nek en dat heb ik het nog niet eens over de andere bot breuken. Moraal is dus niet zegge maar beuke

is dit humor hoe moet ik dit opvatte
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:53
Faery
Faery is offline
Citaat:
a new noise schreef:



is dit humor hoe moet ik dit opvatte
Welnee, de arme kerel is met een stuitbevalling ter wereld gekomen en daar moeten wij nu de wrange vruchten van plukken op dit forumpje
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 18:07
miss_virus
Avatar van miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Koen schreef:




Nog 1 zo'n reply en ik beuk jullie van 't Forum af. Is het werkelijk zo moeilijk om serieus te reageren in dergelijke topics?

wil je vechte
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 18:08
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Ja ik vecht aan de zijde van miss_virus So bring it on m8!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 18:15
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:

Een forumbaas + is iemand waar je maar beter geen ruzie mee kunt krijgen (net zo iemand als ik dus...)
Oeeeh Mathfreak in de aanval *rent gauw weg*
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 18:36
Faery
Faery is offline
Citaat:
Squall schreef:
Ja ik vecht aan de zijde van miss_virus So bring it on m8!
kennen jullie elkaar ook irl?

... dom volk moet zich niet voorplanten
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 18:46
miss_virus
Avatar van miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Faery schreef:


kennen jullie elkaar ook irl?

... dom volk moet zich niet voorplanten, ik ben alleeen maar een halfgare idioot dus stoor je niet aan mij want dat is alleen maar mijn idiote mening ik heb er n iet eens argumenten voor ik ben een asshole maarja ik kan er niks aan doen he?

steek je vinger in je kont en kijk of ie er aan de voorkant weer uit komt ofzo ga iets nuttigs doen dirty dumbass
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 18:47
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Citaat:
Faery schreef:


kennen jullie elkaar ook irl?

... dom volk moet zich niet voorplanten

Ik noem het eerder de Perfect combination! En wat ben jij dan voor volk? Zeker het kontbonk volk van Jerusalem
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:


kennen jullie elkaar ook irl?

... dom volk moet zich niet voorplanten
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 11:23
flowergirl
flowergirl is offline
Je zou het als eerst aan je beste vriend kunnen vertellen (of iemand waarvan je zeker weet dat hij/zij er niet moeilijk over zal doen), dan heb je de eerste stap vast gezet. Met hem zou je dan kunnen overleggen hoe je dit het beste kunt aanpakken.
Je zou bv eerst je vrienden kunnen afgaan die er het minst moeite mee hebben, zo wordt het ook steeds makkelijker om het te vertellen als je bij diegene komt die er evt. meer moeite mee hebben.
Dit is een beetje de manier hoe ik het gedaan heb, maarja ik ben wel een meisje en volgens mij is het voor een meisje toch heel wat makkelijker om ervoor uit te komen dan een jongen .

t is ff de knoop doorhakken, maar ik denk dat je je daarna wel opgelucht gaat voelen. Veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 11:59
miss_virus
Avatar van miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Squall schreef:



Ik noem het eerder de Perfect combination! En wat ben jij dan voor volk? Zeker het kontbonk volk van Jerusalem
hahah dat is ie zeker, squally u r the man! i love u
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:12
french kiss
Avatar van french kiss
french kiss is offline
Citaat:
Belladonna schreef:


en anders zijn ze je niet waard
hey jij met mijn avatar!!
__________________
xxX Kusje hier Kusje daar Kusje overal Xxx || Hybrid is mijn neefjuh X ||
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:12
french kiss
Avatar van french kiss
french kiss is offline
ik zou zeggen,mama deze avond komt mijn vriend.. zullen ze het wel snappen
__________________
xxX Kusje hier Kusje daar Kusje overal Xxx || Hybrid is mijn neefjuh X ||
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 15:50
QQQQ
QQQQ is offline
Citaat:
miss_virus schreef:
hmmmm hoe je dat zou vertellen? of misschien duidelijk kunt proberen te maken ... waarom probeer je niet je pa te versieren en hem op te winden misschien komt ie erdan vanzelf wel achter dat je gay bent
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 09:08
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Ik denk dat je het gewoon moet vertellen ( makkelijk gezegd natuurlijk ) maar ik denk dat dat het eerlijkste ook tegenover je vrienden is. En ik denk dat je dan echt ziet wie je echte vrienden zijn....
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak.
Gatara
214 06-06-2007 19:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten Nep
Inferno
3 25-06-2004 18:54
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: titelloos
Vlooienband
0 01-10-2003 14:29
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 13:46
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Annelie's Vlucht
Nieni
4 26-01-2003 21:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.