Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2006, 21:06
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 25-07-2006 @ 23:18 :
Dat zeg jij nu. Waarom zouden ze het niet checken, ontslag nemen en vervolgens niet meer komen opdagen is toch iets waardoor bedrijven snel hebben van nou die neem ik toch maar niet aan, die neemt het met regels niet zo nauw.
Ik verwacht het van mijn toekomstige werkgever waarschijnlijk wel puur omdat ik al 6 jaar bij de Albert Heijn zit en het me enige werkgever is geweest.
Tja, maar je kan er zelf ook voor kiezen het niet op je referentielijst te zetten. Of een andere reden erbij te noemen. Als een bedrijf er al naar vraagt, en je zegt dat er fulltimers terug kwamen, je ergens anders beter werk had gevonden, je vond dat er te weinig initiatief kon nemen blablabla zo negatief of zo positief te draaien als jij wil, dan nemen toekomstige werkgevers dat zo aan. Misschien dat ze er op doorvragen: wat heb je ervan geleerd? hoe ga je om met autoriteit? etc. Bij jou zullen ze het zeker checken. Of iig niet checken, maar er blijkt wel uit dat je trouw bent aan je werkgever.
__________________
.. zegt de liberaal.
Advertentie
Oud 26-07-2006, 22:57
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 26-07-2006 @ 22:06 :
Tja, maar je kan er zelf ook voor kiezen het niet op je referentielijst te zetten. Of een andere reden erbij te noemen. Als een bedrijf er al naar vraagt, en je zegt dat er fulltimers terug kwamen, je ergens anders beter werk had gevonden, je vond dat er te weinig initiatief kon nemen blablabla zo negatief of zo positief te draaien als jij wil, dan nemen toekomstige werkgevers dat zo aan. Misschien dat ze er op doorvragen: wat heb je ervan geleerd? hoe ga je om met autoriteit? etc. Bij jou zullen ze het zeker checken. Of iig niet checken, maar er blijkt wel uit dat je trouw bent aan je werkgever.
Dat soort dingen, mijn sollicitatie voor me stage heeft 1 uur geduurd, waarvan ongeveer een half uur over me baan(tje) bij Albert Heijn. Inderdaad je kan er voor kiezen om het er niet op te zetten, wat je dan theoritisch het nodige aan "werk-ervaring" kan kosten, maar je hebt er opzich gelijk in je hoeft het niet te vermelden.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 27-07-2006, 20:42
MJM
MJM is offline
Schipper,

Hoe staat het met de koeling...
Oud 28-07-2006, 09:15
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
MJM schreef op 27-07-2006 @ 21:42 :
Schipper,

Hoe staat het met de koeling...
opgelost
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 30-07-2006, 20:27
Street Fame
Street Fame is offline
Wat zijn de consequenties als je met een collega een beetje aan 't stoeien bent, hem tegen de muur duwt, en vervolgens het halve plafond naar beneden lazert?

Heb morgen wat uit te leggen
Oud 30-07-2006, 21:18
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Street Fame schreef op 30-07-2006 @ 21:27 :
Wat zijn de consequenties als je met een collega een beetje aan 't stoeien bent, hem tegen de muur duwt, en vervolgens het halve plafond naar beneden lazert?

Heb morgen wat uit te leggen
Dan staat het filiaal net als bij ons op instorten.
Maar dat zal wel aan je BL liggen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 31-07-2006, 13:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hoi allen.

Werk nu al 7 jaar bij de AH, voornamelijk als vulploegleider en op zaterdag hou ik me voornamelijk n beetje bezig met de acties.

Die nieuwe handterminals zijn idd superfijn; probleem is dat het momenteel de enige is die we nog hebben wegens diefstal
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-07-2006, 16:06
-(L)-
Heeft iemand enig idee wanneer AH weer uitbetaald? Of is dat bij ieder filliaal anders? Ik werk er nu sinds 26 juni en heb nog steeds geen loon gekregen
Oud 31-07-2006, 18:54
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 31-07-2006 @ 17:06 :
Heeft iemand enig idee wanneer AH weer uitbetaald? Of is dat bij ieder filliaal anders? Ik werk er nu sinds 26 juni en heb nog steeds geen loon gekregen
Deze week krijgen we als goed is weer loon.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-08-2006, 13:17
hordijk1989
hordijk1989 is offline
Vraagje... Kom Ik in aanmerking voor verkoper A/B

Ik werk nu sinds maart vorig jaar bij de Albert heijn, tot januari dit jaar als vakkenvuller en nu als AGF, Ik los, bestel, loop codeboeken e.d kom ik in aanmerking voor verkoper B ?

Mvg

Martin
Oud 01-08-2006, 14:28
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
hordijk1989 schreef op 01-08-2006 @ 14:17 :
Vraagje... Kom Ik in aanmerking voor verkoper A/B

Ik werk nu sinds maart vorig jaar bij de Albert heijn, tot januari dit jaar als vakkenvuller en nu als AGF, Ik los, bestel, loop codeboeken e.d kom ik in aanmerking voor verkoper B ?

Mvg

Martin
Opzich wel kijk even of je als vulploegmedewerker of als verkoper A bent aangenomen in het laatste geval zou je het automatisch moeten worden naa een jaar tenzij er omstandigehden zijn om dat niet te doen. Bij het eerste niet maar, zo uhet raar zijn kijkende naar de werkzaamheden die je nu doet.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-08-2006, 20:55
timvl1987
timvl1987 is offline
Hallo

Ik heb een vraag
Ik werk bij de AH als vulploegmedewerker nu al bijna 1,5 jaar.
Ik wordt volgende maand 19 en nu is het dus zo dat je niet meer dan je contracturen per maand / periode krijgt uitbetaald.
Ik heb een contract van 6 uren, dus 24 uur per periode die ik krijg uitbetaald.
Maar hoe zit het dan met de uren die je dan toch meer werkt?
Wat gebeurd daarmee??

alvast bedankt
Oud 01-08-2006, 21:48
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
timvl1987 schreef op 01-08-2006 @ 21:55 :
Hallo

Ik heb een vraag
Ik werk bij de AH als vulploegmedewerker nu al bijna 1,5 jaar.
Ik wordt volgende maand 19 en nu is het dus zo dat je niet meer dan je contracturen per maand / periode krijgt uitbetaald.
Ik heb een contract van 6 uren, dus 24 uur per periode die ik krijg uitbetaald.
Maar hoe zit het dan met de uren die je dan toch meer werkt?
Wat gebeurd daarmee??

alvast bedankt
2 dingen, of je bouwd ze op als Te verrekene uren (TVU) dat betekend dat wanneer je een keer minder werkt dan je contract het daarmee als eerste gecompenseerd word.

Of je uren worden toch uitbetaald.

Overigens naar mijn weten geld dat pas vanaf 20 jaar.

Als je standaard meer werkt zou je bij voorbaad om contract verhoging kunnen vragen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 02-08-2006, 13:04
Crimson
Crimson is offline
Heb vandaag uitbetaald gekregen, maar meer dan ik verwacht had (62 uur). Heb vorige week ontslag genomen, terwijl ik nog in mn proefperiode zat. Ik ben begonnen op 27 juni als ik me niet vergis, en mijn laatste werkdag was 28 juli.
Een paar weken terug zeiden ze dat mn eerste salaris niet alles zou zijn, omdat je een bepaalde periode steeds uitbetaald krijgt. Maar ik kan me niet voorstellen dat het er maar 62 zijn, maar 62 in de eerste twee weken zijn ook wel veel..
Zou het kunnen dat mijn salaris in één keer is betaald omdat ik ontslag genomen heb? Nee toch? En over hoeveel weken (gezien mijn start en ontslag datum) zou ik salaris moeten krijgen?
Oud 02-08-2006, 17:00
timvl1987
timvl1987 is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 01-08-2006 @ 22:48 :
2 dingen, of je bouwd ze op als Te verrekene uren (TVU) dat betekend dat wanneer je een keer minder werkt dan je contract het daarmee als eerste gecompenseerd word.

Of je uren worden toch uitbetaald.

Overigens naar mijn weten geld dat pas vanaf 20 jaar.

Als je standaard meer werkt zou je bij voorbaad om contract verhoging kunnen vragen.

Bedankt voor het antwoord.
Ja bij ons filiaal is het vanaf je 19e, en contract verhogen dus het aantal uren doen ze niet aan.
Ook nemen ze geen fulltime werknemers meer aan, alleen nog parttime. En als je te oud wordt (21) wordt je ontslagen
Oud 02-08-2006, 22:12
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Street Fame schreef op 30-07-2006 @ 21:27 :
Wat zijn de consequenties als je met een collega een beetje aan 't stoeien bent, hem tegen de muur duwt, en vervolgens het halve plafond naar beneden lazert?

Heb morgen wat uit te leggen
En?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 02-08-2006, 23:05
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
timvl1987 schreef op 02-08-2006 @ 18:00 :
Bedankt voor het antwoord.
Ja bij ons filiaal is het vanaf je 19e, en contract verhogen dus het aantal uren doen ze niet aan.
Ook nemen ze geen fulltime werknemers meer aan, alleen nog parttime. En als je te oud wordt (21) wordt je ontslagen
Je kan dit allemaal aanvechten als je voldonde bewijs hebt dat het hier om leeftijdsdiscriminatie gaat.
En dat bewijs is opzich niet moeilijk te krijgen als ze andere aannemen voor jou functie en je geen slechtge funtioneringsgesprekken hebt.

dat het vanaf je 19de is heeft je BL zelf bedacht en is dus onzin. Het mag officieel niet eens omdat het leeftijdsdiscriminatie is.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 02-08-2006, 23:06
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Crimson schreef op 02-08-2006 @ 14:04 :
Heb vandaag uitbetaald gekregen, maar meer dan ik verwacht had (62 uur). Heb vorige week ontslag genomen, terwijl ik nog in mn proefperiode zat. Ik ben begonnen op 27 juni als ik me niet vergis, en mijn laatste werkdag was 28 juli.
Een paar weken terug zeiden ze dat mn eerste salaris niet alles zou zijn, omdat je een bepaalde periode steeds uitbetaald krijgt. Maar ik kan me niet voorstellen dat het er maar 62 zijn, maar 62 in de eerste twee weken zijn ook wel veel..
Zou het kunnen dat mijn salaris in één keer is betaald omdat ik ontslag genomen heb? Nee toch? En over hoeveel weken (gezien mijn start en ontslag datum) zou ik salaris moeten krijgen?
Je hebt zo te zien over 3 weken salaris gehad. je hebt dan nog ongeveer 1 week tegoed
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 03-08-2006, 17:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 01-08-2006 @ 22:48 :
2 dingen, of je bouwd ze op als Te verrekene uren (TVU) dat betekend dat wanneer je een keer minder werkt dan je contract het daarmee als eerste gecompenseerd word.

Of je uren worden toch uitbetaald.

Overigens naar mijn weten geld dat pas vanaf 20 jaar.

Als je standaard meer werkt zou je bij voorbaad om contract verhoging kunnen vragen.
jup, ik heb hetzelfde; alles wat ik 'meer werk' dan mijn contract uren worden TVU. Mijn contracturen worden niet verhoogd omdat ik te oud ben (23), dus ik heb binnenkort heel veel TVU. Dat wordt dus òf veel vrij krijgen en/of wachten op een beleidsverandering waardoor ik ze kan laten uitbetalen.

Houdt deze uren goed bij, vraag regelmatig hoeveel je er hebt want ze staan niet vermeld op je loonstrookje.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-08-2006, 21:52
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Carn schreef op 03-08-2006 @ 18:47 :
jup, ik heb hetzelfde; alles wat ik 'meer werk' dan mijn contract uren worden TVU. Mijn contracturen worden niet verhoogd omdat ik te oud ben (23), dus ik heb binnenkort heel veel TVU. Dat wordt dus òf veel vrij krijgen en/of wachten op een beleidsverandering waardoor ik ze kan laten uitbetalen.

Houdt deze uren goed bij, vraag regelmatig hoeveel je er hebt want ze staan niet vermeld op je loonstrookje.
Mag ik je er op wijzen dat TVU uren maar maximaal 6 maanden mogen blijven staan, wanneer ze langer staan moeten ze worden uitbetaald.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 04-08-2006, 02:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 03-08-2006 @ 22:52 :
Mag ik je er op wijzen dat TVU uren maar maximaal 6 maanden mogen blijven staan, wanneer ze langer staan moeten ze worden uitbetaald.
dat wist ik niet. Helemaal redenen genoeg om ze dus goed in de gaten te houden
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-08-2006, 10:02
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Carn schreef op 04-08-2006 @ 03:39 :
dat wist ik niet. Helemaal redenen genoeg om ze dus goed in de gaten te houden
Krijg ik een toeslag voor overwerk of werken in het weekend?
Als u gerekend over 4 weken, gemiddeld meer dan 40 uur per week heeft gewerkt in opdracht van uw werkgever, dan is er sprake van overwerk. (werkt u parttime dan is er pas sprake van overwerk als u in een week meer dan 40 uur werkt). Voor ieder uur dat u overwerk krijgt u een toeslag van 35% boven op uw normale uurloon, dit wordt bij voorkeur uitgekeerd in vrije tijd, kunt u de vrije tijd niet binnen 4 weken na uw overwerk opnemen dan kunt u kiezen om de toeslag uit te laten betalen. Werkt u op zaterdag tussen 18:00 en 24:00 uur, dan krijgt u een toeslag van 50% boven op uw normale uurloon, werkt u op een zondag (niet zijnde een feestdag) dan krijgt u een toeslag van 100% boven op uw normale uurloon. Deze toeslagen dienen bij voorkeur in vrije tijd te worden uitgekeerd, gebeurt dit niet binnen 6 maanden, dan krijgt u de toeslag uitbetaald. Voor het werken op een algemeen erkende feestdag krijgt u een toeslag van 100% boven op uw normale uurloon.



Dit is het niet helemaal, want het gaat hier over toeslaguren. Echter dit geld (dacht ik) ook voor "gewoon" overwerk.
En het gaat dan dus vooral om het vet gedrukte stuk
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 04-08-2006, 11:32
-(L)-
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 31-07-2006 @ 19:54 :
Deze week krijgen we als goed is weer loon.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er alleen op woensdag en donderdag wordt uitbetaald? Het is nu vrijdag en ik heb nog steeds niks

Bij AH zelfs wist een collega me te vertellen dat er alleen in de oneven weken wordt uitbetaald. Dat zou dus betekenen dat ik nog 2 weken moet wachten aangezien ik nu nog steeds niks heb.

Ik snap er niks van. Ik heb in week 25 't contract getekend en heb in week 26 de eerste keer gewerkt. Dan zou ik nu toch al een gedeelte uitbetaald moeten hebben gekregen?
Oud 05-08-2006, 00:25
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 04-08-2006 @ 12:32 :
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er alleen op woensdag en donderdag wordt uitbetaald? Het is nu vrijdag en ik heb nog steeds niks

Bij AH zelfs wist een collega me te vertellen dat er alleen in de oneven weken wordt uitbetaald. Dat zou dus betekenen dat ik nog 2 weken moet wachten aangezien ik nu nog steeds niks heb.

Ik snap er niks van. Ik heb in week 25 't contract getekend en heb in week 26 de eerste keer gewerkt. Dan zou ik nu toch al een gedeelte uitbetaald moeten hebben gekregen?
Jeps er word om de 4 weken (en niet om de 2) uitbetaald, 3 weken nadat een periode is verstreken, vraag het eens na bij je VM, en vraag anders om een voorschot.
Je had wat moeten hebben al misschien is er wat fout gegaan. Welke ban kheb je?
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 05-08-2006, 13:37
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 04-08-2006 @ 12:32 :
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er alleen op woensdag en donderdag wordt uitbetaald? Het is nu vrijdag en ik heb nog steeds niks

Bij AH zelfs wist een collega me te vertellen dat er alleen in de oneven weken wordt uitbetaald. Dat zou dus betekenen dat ik nog 2 weken moet wachten aangezien ik nu nog steeds niks heb.

Ik snap er niks van. Ik heb in week 25 't contract getekend en heb in week 26 de eerste keer gewerkt. Dan zou ik nu toch al een gedeelte uitbetaald moeten hebben gekregen?
Ik ben tegelijk met jou begonnen en heb afgelopen woensdag geld gekregen..
Oud 05-08-2006, 21:20
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Van dat werken is dus niks gekomen: ben ontslagen.

Reden: 2 dagen te vroeg vakantie genomen.

Afgesproken: 2 weken werken, 3 weken vakantie, daarna gewoon verder met proefperiode.

Maar ja, Maarten veel succes verder!! Ik ga hier geen vuur spuwen.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Oud 05-08-2006, 22:22
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Relief schreef op 05-08-2006 @ 22:20 :
Van dat werken is dus niks gekomen: ben ontslagen.

Reden: 2 dagen te vroeg vakantie genomen.

Afgesproken: 2 weken werken, 3 weken vakantie, daarna gewoon verder met proefperiode.

Maar ja, Maarten veel succes verder!! Ik ga hier geen vuur spuwen.
Hadden jullie alles goed overeengekomen?
Nu is er zowiezo weinig aan te doen aangezien het je proefperiode is
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 06-08-2006, 20:09
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 05-08-2006 @ 23:22 :
Hadden jullie alles goed overeengekomen?
Nu is er zowiezo weinig aan te doen aangezien het je proefperiode is
Het "grappig" is dat Maarten (diegene die me aangenomen heeft) het vergeten was dat ik op vakantie mocht na 2 weken werken. En daarna heeft een Jeroen geklaagd dat ik te vroeg ben weggegaan. Maar er is officieel niks vastgelegd.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Oud 06-08-2006, 21:03
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Relief schreef op 06-08-2006 @ 21:09 :
Het "grappig" is dat Maarten (diegene die me aangenomen heeft) het vergeten was dat ik op vakantie mocht na 2 weken werken. En daarna heeft een Jeroen geklaagd dat ik te vroeg ben weggegaan. Maar er is officieel niks vastgelegd.
Beetje raar allemaal natuurlijk aangezien het niet jou fout is, maar ja in een proefperiode heb je nou eenmaal geen poot om op te staan
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 07-08-2006, 19:11
Verwijderd
ik heb m'n loonstrookje gekregen en er staat dat ik 25 uur gewerkt heb en 4 uur roostervrij. nu heb ik die week 29u gewerkt dus samen klopt dat wel, maar wat houdt dat roostervrij in ?

en hoeveel verdien je als 18jarige ?
Oud 07-08-2006, 20:45
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 07-08-2006 @ 20:11 :
ik heb m'n loonstrookje gekregen en er staat dat ik 25 uur gewerkt heb en 4 uur roostervrij. nu heb ik die week 29u gewerkt dus samen klopt dat wel, maar wat houdt dat roostervrij in ?

en hoeveel verdien je als 18jarige ?
Je moet kijken wat je gewerkt hebt. Rooster vrij zijn waarschijnlijk je uitbetaalde ADV uren (wanneer je onder de 12 uur per week werkt krijg je die automatisch uit betaald)
Dus even naar je VM gaan dat je uren kloppen.
Als 18 jarige verdien je iets van 4,09 (tot en met periode 6 was dit 4,06)
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!

Laatst gewijzigd op 07-08-2006 om 20:48.
Oud 09-08-2006, 10:32
nijntje100
nijntje100 is offline
heeey
heb morgen sollicitatie gesprek bij de AH voor aan de kassa!!
maar ik heb dus al een ander baantje.. die ik ook wil houden.. maar hoe zit het dan met belastingen enzo??.. en kan iemand vertellen wat ze zon beetje vragen bij het gesprek!!
bedankt!!
Oud 10-08-2006, 17:31
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Citaat:
nijntje100 schreef op 09-08-2006 @ 11:32 :
heeey
heb morgen sollicitatie gesprek bij de AH voor aan de kassa!!
maar ik heb dus al een ander baantje.. die ik ook wil houden.. maar hoe zit het dan met belastingen enzo??.. en kan iemand vertellen wat ze zon beetje vragen bij het gesprek!!
bedankt!!
school, wat je studeert, waarom ah zo interessant is, blablabla. standaardzooi.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Oud 10-08-2006, 18:07
shadow15
shadow15 is offline
Hoeveel verdien ik als 15 jarige bij AH, als vakkenvuller?

tx
Oud 15-08-2006, 10:22
Herman15
Herman15 is offline
Citaat:
shadow15 schreef op 10-08-2006 @ 19:07 :
Hoeveel verdien ik als 15 jarige bij AH, als vakkenvuller?

tx
2,75 bruto volgens mij
Oud 15-08-2006, 10:23
Herman15
Herman15 is offline
Ik werk inmiddels nog steeds bij de AH en denk dat ik mijn contract uitwerk ( tot november ).. Is het de bedoeling dat ik dan in Oktober aangeef dat ik mijn contract niet wil verlengen?
Oud 15-08-2006, 10:51
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Herman15 schreef op 15-08-2006 @ 11:23 :
Ik werk inmiddels nog steeds bij de AH en denk dat ik mijn contract uitwerk ( tot november ).. Is het de bedoeling dat ik dan in Oktober aangeef dat ik mijn contract niet wil verlengen?
Dat zou ik wel doen, aangezien ze vaak of het contract gewoon verlengen, of je op gesprek roepen at zij het niet willen verlengen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 15-08-2006, 13:05
Herman15
Herman15 is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 15-08-2006 @ 11:51 :
Dat zou ik wel doen, aangezien ze vaak of het contract gewoon verlengen, of je op gesprek roepen at zij het niet willen verlengen.
hoezo zullen ze het vanzelf verlengen dan?? Je moet dan toch weer tekenen??
Oud 15-08-2006, 15:25
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
Herman15 schreef op 15-08-2006 @ 14:05 :
hoezo zullen ze het vanzelf verlengen dan?? Je moet dan toch weer tekenen??
Mijn contract liep vorig jaar juli af maar ik was nog gewoon ingeroosterd, ik kwam gewoon opdagen en kreeg gewoon mn geld.. Uiteindelijk kreeg ik mn contractverlenging van die juli pas in oktober in m'n postvakje, of ik 'm even wou ondertekenen
(Dit jaar kreeg ik 'm 2 dagen van te voren)
Oud 15-08-2006, 21:01
Herman15
Herman15 is offline
Citaat:
Nick-Name schreef op 15-08-2006 @ 16:25 :
Mijn contract liep vorig jaar juli af maar ik was nog gewoon ingeroosterd, ik kwam gewoon opdagen en kreeg gewoon mn geld.. Uiteindelijk kreeg ik mn contractverlenging van die juli pas in oktober in m'n postvakje, of ik 'm even wou ondertekenen
(Dit jaar kreeg ik 'm 2 dagen van te voren)
hmm ik vind het zelf nogal raar.. maargoed ik zal het doorgeven 1 maand van tevoren
Oud 15-08-2006, 21:09
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Herman15 schreef op 15-08-2006 @ 22:01 :
hmm ik vind het zelf nogal raar.. maargoed ik zal het doorgeven 1 maand van tevoren
Je contract word zonder tegenbericht verlengt, wil jij dat niet of zij dat niet moet jij of zij dat aangeven . Waarom op die manier? geen idee...
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 15-08-2006, 22:05
Herman15
Herman15 is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 15-08-2006 @ 22:09 :
Je contract word zonder tegenbericht verlengt, wil jij dat niet of zij dat niet moet jij of zij dat aangeven . Waarom op die manier? geen idee...
maar als je contract afloopt kan je dan ook vragen hoeveel je gaat verdienen voordat je je contract niet wil verlengen
Oud 16-08-2006, 09:20
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Herman15 schreef op 15-08-2006 @ 23:05 :
maar als je contract afloopt kan je dan ook vragen hoeveel je gaat verdienen voordat je je contract niet wil verlengen
Tuurlijk kan dat maar waarschijnlijk blijf je hetzelfde verdienen, tenzij je 16 word.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 16-08-2006, 11:58
Herman15
Herman15 is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 16-08-2006 @ 10:20 :
Tuurlijk kan dat maar waarschijnlijk blijf je hetzelfde verdienen, tenzij je 16 word.
juist ik word 16 een paar dagen nadat mijn contract afloopt
Oud 16-08-2006, 12:02
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Herman15 schreef op 16-08-2006 @ 12:58 :
juist ik word 16 een paar dagen nadat mijn contract afloopt
Je gaat als je 16 word 3,16 verdienen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 16-08-2006, 13:26
Herman15
Herman15 is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 16-08-2006 @ 13:02 :
Je gaat als je 16 word 3,16 verdienen.
hmm.. ik weet nog niet of ik dan wel mijn contract wil verlengen.. ik kan ergens anders meer verdienen.. al is dat zwart werk.. maarja zwart werk heb ik ook relaxte tijden
Oud 16-08-2006, 13:37
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Herman15 schreef op 16-08-2006 @ 14:26 :
hmm.. ik weet nog niet of ik dan wel mijn contract wil verlengen.. ik kan ergens anders meer verdienen.. al is dat zwart werk.. maarja zwart werk heb ik ook relaxte tijden
Ik weet niet hoeveel je kan verdienen, hoe wel rekening dat je bij zwrat werk geen vakantie uren, adv-uren, vakantiegeld, winstuitkering, en uitkering bij ziekte ontvangt.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 16-08-2006, 20:35
Herman15
Herman15 is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 16-08-2006 @ 14:37 :
Ik weet niet hoeveel je kan verdienen, hoe wel rekening dat je bij zwrat werk geen vakantie uren, adv-uren, vakantiegeld, winstuitkering, en uitkering bij ziekte ontvangt.
klopt.. ik heb ook nog de mogelijkheid om in een afwasploeg te gaan bij het ziekenhuis... dit moet ook nog een aardig centje opleveren..
Oud 17-08-2006, 01:12
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Herman15 schreef op 16-08-2006 @ 21:35 :
klopt.. ik heb ook nog de mogelijkheid om in een afwasploeg te gaan bij het ziekenhuis... dit moet ook nog een aardig centje opleveren..
ja maar reken het voor je zelf wel goed uit kan je dat niet vraag het iemand (of mij )
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 18-08-2006, 15:17
pure ignorance
pure ignorance is offline
Ik heb gelezen dat de winstuitkering dit jaar 60% van het gemiddelde periodesalaris wordt ([inkomen 2006/13]*60%). Weet jij wat daar onder verstaan wordt? Alleen de gewerkte uren + de toeslaguren + bcd-uren of ook bijvoorbeeld de personeelskorting?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.