Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Wat dacht jij na de moord?
Het zijn altijd toch wel Marokkanen 13 20.63%
Het stond in de krant, bovendien: wie zouden het anders gedaan moeten hebben? 3 4.76%
Ik geloofde gewoon wat in de krant stond. 15 23.81%
Ik had twijfels bij de snelle conclusies van de media. 12 19.05%
Ik trek geen conclusies uit aannames maar wacht totdat alles bewezen is. 20 31.75%
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2006, 16:41
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Belachelijk dat men het gelijk massa racisme noemt.

Heeft eigenlijk erg weinig met racisme te maken, 2 jongens die lijken alsof ze Noord Afrikanen zijn, enkele getuigen zeggen dat, blijkt niet zo te zijn. Racisme is ver te zoeken.

Overigens goede zaak dat die lui direct een stille tocht liepen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2006, 16:42
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 27-04-2006 @ 17:41 :
Belachelijk dat men het gelijk massa racisme noemt.

Heeft eigenlijk erg weinig met racisme te maken, 2 jongens die lijken alsof ze Noord Afrikanen zijn, enkele getuigen zeggen dat, blijkt niet zo te zijn. Racisme is ver te zoeken.
Maar hoe kan een Pool lijken op een Noord-Afrikaan? Zelfs als ie bruin haar heeft zijn Polen toch doorgaans wit en hebben ze een slavische kop (om het even grof uit te drukken), terwijl Noord-Afrikanen lichtbruin zijn en een semitische kop hebben over het algemeen. Olisadebe daargelaten natuurlijk.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 16:46
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 26-04-2006 @ 17:26 :
discriminatie tegen autochtonen
En toch gebeurd het vaak zat, paar weken terug liep ik door mn straat, kwamen 3 marrokanen/turken/polen aan die naast elkaar liepen, ik liep aan de kant van de muur en ze verwachtte dat ik door de muur heen ging lopen ofzo. Maargoed, ik loop bijna dwars door een van die lui heen.

Kanker kaaskop, kut hollander blabla.

Dus ik zeg, inderdaad, hollander, mijn land, mijn stoep. Ben maar even de eerste de beste winkel ingelopen want ze kwamen met zn 3en achter me aan.

Marrokanen/turken en polen die zich zo gedragen zijn eigenlijk altijd mietjes...

Zowiezo vind ik het vreemd dat het onder discriminatie valt als je een turk een turk noemt en een pool een pool.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 18:03
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 26-04-2006 @ 23:30 :
Laten we tevens niet vergeten dat getuigen spraken van 'Noord-Afrikaans uitziende jongens' en dat dit op basis daarvan als voldongen feit in de media is gekomen.
Ik zag die camerabeelden waarop ze hollend langs een beveiligingscam kwamen en ik dacht ook 'kan het nóg stereotieper?'

Deed me denken aan het 'hollende kleurling'-arrest
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 18:41
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 27-04-2006 @ 17:42 :
Maar hoe kan een Pool lijken op een Noord-Afrikaan? Zelfs als ie bruin haar heeft zijn Polen toch doorgaans wit en hebben ze een slavische kop (om het even grof uit te drukken), terwijl Noord-Afrikanen lichtbruin zijn en een semitische kop hebben over het algemeen. Olisadebe daargelaten natuurlijk.
Maar je vergeet dat ze beide onze banen komen inpikken!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 19:29
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 27-04-2006 @ 09:50 :
Inplaats van terugslaan kun je ook een kruisteken slaan.

Inplaats van terugschelden kun je ook een schietgebedje prevelen.

Bij de religieuze types werkt het, als je weer eens laatdunkend bekeken wordt omdat je een vrouw bent.

Ontopic: het verbaasde mij niets, dat de daders noordafrikanen waren. De gevangenissen zitten propvol noordafrikanen, en die zitten daar niet omdat ze zo graag wasknijpers in elkaar zetten.
schat, t waren 2 polen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 27-04-2006 @ 17:46 :
En toch gebeurd het vaak zat, paar weken terug liep ik door mn straat, kwamen 3 marrokanen/turken/polen aan die naast elkaar liepen, ik liep aan de kant van de muur en ze verwachtte dat ik door de muur heen ging lopen ofzo. Maargoed, ik loop bijna dwars door een van die lui heen.

Kanker kaaskop, kut hollander blabla.

Dus ik zeg, inderdaad, hollander, mijn land, mijn stoep. Ben maar even de eerste de beste winkel ingelopen want ze kwamen met zn 3en achter me aan.

Marrokanen/turken en polen die zich zo gedragen zijn eigenlijk altijd mietjes...

Zowiezo vind ik het vreemd dat het onder discriminatie valt als je een turk een turk noemt en een pool een pool.
toch zorg jij altijd voor een glimlach op mn gezicht, sorry maar dit was teringvermakelijk
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 27-04-2006 @ 17:46 :
Dus ik zeg, inderdaad, hollander, mijn land, mijn stoep. Ben maar even de eerste de beste winkel ingelopen want ze kwamen met zn 3en achter me aan.
Goeie grap man!

Ik ben trouwens door al het niet-Nederlandse grut in mijn straat alleen nog maar goed bejegend en met u aangesproken, dus zo kan het ook. Maar ja, ik loop dan ook niet over straat met een 'mijn land, mijn stoep'-grijns op mijn smoel.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 20:45
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Dan doen ze omdat ze je in de toekomst als advocaat wel eens nodig kunnen hebben.

En "u" zou je ook als een belediging kunnen opvatten.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 20:58
levertraan
levertraan is offline
Citaat:
McCaine schreef op 27-04-2006 @ 17:42 :
Maar hoe kan een Pool lijken op een Noord-Afrikaan? Zelfs als ie bruin haar heeft zijn Polen toch doorgaans wit en hebben ze een slavische kop (om het even grof uit te drukken), terwijl Noord-Afrikanen lichtbruin zijn en een semitische kop hebben over het algemeen. Olisadebe daargelaten natuurlijk.
De daders waren waarschijnlijk roma-zigeuners, vandaar hun donker haar/ogen. De politie wil dit echter nog niet bevestigen.

bron: vrtnieuws.net

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...kt/index.shtml
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 21:10
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Raar dat de discussie steeds gaat over de afkomst, terwijl dat helemaal niets zegt. Het zou bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat met uitzondering van deze 2 jongens alle Polen zich prima aan de wet houden, maar nu toch steeds aan de schandpaal worden genageld.

Procentuele cijfers over de hele bevolkingsgroep zijn daarentegen wel interessant.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 21:13
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Wat nare man zei, en bovendien: die jongeren wonen meestal al enkele generaties in nederland en hebben inmiddels de nederlandse nationaliteit aangenomen. Het is dus evengoed hun stoep.


Ik heb verder mijn hele leven in Brussel gewoond en ik hoor vaak genoeg verhalen van mensen die op de metro of op het station zijn lastig gevallen; geslagen of beroofd. Dit wordt helaas meestal door Marokkaanse jongeren gedaan. Het is wel een feit dat in deze bevolkingsgroep een probleem van criminaliteit bestaat. Daar zijn genoeg redenen voor maar die zijn natuurlijk niet goed te praten. Het wordt algemeen afgeraden om je alleen op stations of metrostations te begeven, hoewel het centraal station eigenlijk nog de veiligste is van de 3, dus het feit dat het daar niet helemaal veilig is (zoals in iedere grote stad eigenlijk) is algemeen bekend. Maar ik moet toegeven dat ik misselijk werd toen ik hoorde dat iemand 9 keer gestoken was voor een stomme mp3-speler. Ik moet ook toegeven dat ik eigenlijk van binnen dacht dat het marokkanen waren, juist omdat de meeste 'kleine misdrijven' waar ik van weet of door eigen ervaring door marokkanen gedaan werden. De krant bevestigde dit in de eerste plaats en ik was niet verbaasd. Ik voelde ook een soort woede en machteloosheid, dat je niet meer rustig een kaartje kan kopen aan het station in "je eigen land".

Maar toch besefte ik kort daarna wel dat het het zeer gevaarlijk is om daarom een hele bevolkingsgroep over 1 kam te scheren. Bij die stille mars liep een heel groot aantal marokkaanse jongeren mee. Dat was voor mij ook een teken dat iedereen een beetje verkeerd begint te denken. Die mars was uiteindelijk ook tegen zinloos geweld gericht en niet tegen een bevokingsgroep ofzo.

Overigens: ik vind het ook niet een vorm van racistisch denken als je denkt (of gelooft uit de media) wie de dader van een misdrijf is. Het is pas racisme als belgie vervolgens allerlei acties had ondernomen tegen de marokkaanse gemeenschap.

Hmm.. en oh ja, ik heb vorig jaar les gehad van Vera Hoorens
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 21:28
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-04-2006 @ 19:41 :
Maar je vergeet dat ze beide onze banen komen inpikken!
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 23:04
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
levertraan schreef op 27-04-2006 @ 21:58 :
De daders waren waarschijnlijk roma-zigeuners, vandaar hun donker haar/ogen. De politie wil dit echter nog niet bevestigen.
Kijk, en dat is tenminste een eerlijke minderheid, die pikken je baan niet in!

...omdat ze uberhaupt nooit werken en vaak leven om te stelen, maar hey, details, details

Volgens mij is de rel trouwens een beetje aan het luwen. De dader is in Polen gepakt en zal uitgeleverd worden aan België.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 10:16
Foresight
Foresight is offline
Sommigen in dit topic (you know who you are) verdienen ook niet anders om een keer goed in elkaar te worden geslagen cq. neer te worden gestoken.

Had je maar is na moeten denken met je kutvooroordelen.

Als die "agressieve probleem-allochtonen" zelf ook wat slimmer waren geweest hadden ze de samenleving kunnen zuiveren van non-intelligente wezens zoals jullie.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 10:18
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Foresight schreef op 28-04-2006 @ 11:16 :
Sommigen in dit topic (you know who you are) verdienen ook niet anders om een keer goed in elkaar te worden geslagen cq. neer te worden gestoken.
Aw, isn't that sweet.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 11:08
Foresight
Foresight is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 28-04-2006 @ 11:18 :
Aw, isn't that sweet.
heerlijk zo'n verharde samenleving
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 15:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-04-2006 @ 19:41 :
Maar je vergeet dat ze beide onze banen komen inpikken!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 16:00
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Ik móest gewoon wel de eerste optie kiezen. Alle turken terug naar marokko!



Mooi werk die poll van je.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 16:01
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Juice schreef op 28-04-2006 @ 16:48 :
[afbeelding]
Z'n boek is uit
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 17:34
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Juice schreef op 28-04-2006 @ 16:48 :
[afbeelding]
Maddox
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 18:32
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Juice schreef op 28-04-2006 @ 16:48 :
[afbeelding]
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 17:53
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 26-04-2006 @ 08:22 :
het slachtoffer was trompettist.
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 20:56
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Iedereen is van nature racistisch. Dat zit erin gebakken. Je doet er niets aan, behalve proberen er niets mee te doen.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 10:00
Paddenstoel
Avatar van Paddenstoel
Paddenstoel is offline
Citaat:
Foresight schreef op 25-04-2006 @ 23:36 :


De beelden van de bewakingscamera's spraken toch duidelijke taal? Nee dus. Het waren blanke Polen.
Het waren niet bepaald blanke polen, volgens mij waren het van die Roma zigeuners en die lijken kwa uiterlijk best wel op marokkanen opzich.
__________________
Hate me or revere me, but please think i'm special.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 10:12
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
koekjes schreef op 27-04-2006 @ 20:29 :
schat, t waren 2 polen
Je moest toch zeggen wat je eerste gedachte was toen je in de krant las dat twee noordafrikanen die mp3 speler hadden gejat?

Ik zette daar toen geen vraagtekens bij.

Nu zijn het dus twee polen. Dat verbaast me ook niks. Het had me ook niet verbaasd als het twee engelsen waren geweest of twee zuidafrikanen of twee nederlanders hoor.

Twee marsmannetjes, kijk, daar had ik nou niks van geloofd.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 10:38
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
juno schreef op 04-05-2006 @ 11:12 :
Twee marsmannetjes, kijk, daar had ik nou niks van geloofd.
Echt voer voor psychologen, waarom hebben mensen zo'n instelling dat ze marsmannetjes verheven vinden boven misdaad?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:09
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-04-2006 @ 22:18 :
Hoeft niet, want:

Stel dat er 10 keer zo veel niet-noordafrikanen zijn dan noordafrikanen, en dat verhoudingsgewijs noordafrikanen 5x zo vaak dit soort overvallen plegen. Dan is de kans dat een niet-noordafrikaan een willekeurige overval heeft gepleegd alsnog 2 keer zo groot als dat een noordafrikaan het heeft gedaan.
Hmm het is dan ook kracht van de suggestie.

Psychologie voer.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Paddenstoel schreef op 04-05-2006 @ 11:00 :
Het waren niet bepaald blanke polen, volgens mij waren het van die Roma zigeuners en die lijken kwa uiterlijk best wel op marokkanen opzich.
niet alles met bruin haar is een marokkaan en roma's lijken nog altijd meer op mensen uit de balkan als op afrikanen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:43
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Noord Afrikanen lijken ook niet altijd op Noord Afrikanen beste koekjes.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 04-05-2006 @ 21:43 :
Noord Afrikanen lijken ook niet altijd op Noord Afrikanen beste koekjes.
polen lijken echt niet op marokkanen metal, meer op turken
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:05
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 04-05-2006 @ 22:02 :
polen lijken echt niet op marokkanen metal, meer op turken
Maar aangezien weinig Turken in België wonen en het Vlaams Belang beleid maakt op Marokkanen ... kon het niet anders of die crimineel wás een Marokkaan.

Ach, het zijn vaak mensen die roepen dat Marokkanen terug naar Turkije moeten.

Laatst gewijzigd op 04-05-2006 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:05
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Metal schreef op 04-05-2006 @ 21:43 :
Noord Afrikanen lijken ook niet altijd op Noord Afrikanen beste koekjes.
Wat een onlogische zin, beste metal, waarin je jezelf tegen spreekt.

Laatst gewijzigd op 04-05-2006 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 04-05-2006 @ 22:05 :
Ach, het zijn vaak mensen die roepen dat Marokkanen terug naar Turkije moeten.
En alle Turken terug naar Marokko, dat noemen we achteraf dan gewoon 'culturele uitwisseling' en klaar.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 22:21
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 04-05-2006 @ 22:05 :
Wat een onlogische zin, beste metal, waarin je jezelf tegen spreekt.
Ik zat te twijfelen, en er hoort een woord bij.
Dat ik kwijt ben. Het komt er op neer dat Marokkanen er niet altijd uitzien als typerende marokkanen, de uiterlijke kenmerken die je veel bij hen ziet.

Maar het leek me verder dan ook overbodig om erbij te vermelden, stond voor zich. Alleen denken een hoop mensen dan dat de zin niet klopt.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 07:18
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 28-04-2006 @ 17:00 :
Alle turken terug naar marokko!
Zou iemand dat plaatje eens kunnen posten? Anders ben ik bang dat de grap niet overkomt. Wellicht upload ik 'm morgen zelf wel.

Tot zover.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 11:42
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 05-05-2006 @ 08:18 :
Zou iemand dat plaatje eens kunnen posten? Anders ben ik bang dat de grap niet overkomt. Wellicht upload ik 'm morgen zelf wel.

Tot zover.
tadaaa

Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 13:28
Arcades
Avatar van Arcades
Arcades is offline
Citaat:
Foresight schreef op 28-04-2006 @ 11:16 :
Sommigen in dit topic (you know who you are) verdienen ook niet anders om een keer goed in elkaar te worden geslagen cq. neer te worden gestoken.

Had je maar is na moeten denken met je kutvooroordelen.

Als die "agressieve probleem-allochtonen" zelf ook wat slimmer waren geweest hadden ze de samenleving kunnen zuiveren van non-intelligente wezens zoals jullie.
Iedereen dood die het niet met Foresight eens is!!!!!111111 Heil Foresight! Je hebd het nu zelfs al over etnische zuiveringen.
__________________
Tonight I might meet my next ex-wife
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:23
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
T_ID schreef op 26-04-2006 @ 21:03 :
Probeer twee Marrokanen die een half uur lang 'kankerskater' roepen terwijl ze achter je aan hobbelen. Of een vaag type in een djellaba die zonder aanwijsbare reden in Amersfoort opeens een winkelcentrum uit duikt en je moeder voor 'christenhoer' begint uit te maken.

Maar ja, dan verbouw je gewoon het smoelwerk van degene die staat te schelden als ze weigeren te stoppen, dunkt me dat dat niet meteen betekent dat alle Marrokanen zo zijn.


haha waar heb je die grap van verzonnen??
Christenhoer? haha, ik heb nooit maar dan ook nooit een Marokkaan zoiets horen zeggen...en waarom noemen jullie hen geen nlers? Daar begint het eigenlijk mee...intergratie moet van beidde kanten komen luitjes
__________________
Er7am Er7am Er7ammmm Shababi :(
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:25
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 09-05-2006 @ 12:23 :
haha waar heb je die grap van verzonnen??
Christenhoer? haha, ik heb nooit maar dan ook nooit een Marokkaan zoiets horen zeggen...en waarom noemen jullie hen geen nlers? Daar begint het eigenlijk mee...intergratie moet van beidde kanten komen luitjes
A.u.b niet posten in oude topics.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:27
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
Metal schreef op 04-05-2006 @ 21:43 :
Noord Afrikanen lijken ook niet altijd op Noord Afrikanen beste koekjes.

Klopt je hebt ze in allerlei vormen en maten haha

in noord-marokko heb je de blanken wonen, en hoe meer je naar het zuiden gaat zijn het donkere mensen...je hebt ook echte blonde marokkanen met blauwe/groene ogen...

jullie hebben maar een beeld...
donker haar, donker ogen, normaal postuur, en getint
__________________
Er7am Er7am Er7ammmm Shababi :(
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:28
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-05-2006 @ 12:25 :
A.u.b niet posten in oude topics.

En waarom zou dat niet mogen??

Staat er nergens bij, dat het niet mag
__________________
Er7am Er7am Er7ammmm Shababi :(
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:34
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 09-05-2006 @ 12:28 :
En waarom zou dat niet mogen??

Staat er nergens bij, dat het niet mag
Het is niet meer actueel. Het is niet verboden, maar liever niet.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 12:06
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 09-05-2006 @ 12:23 :
haha waar heb je die grap van verzonnen??
Verzonnen? Ik beschreef letterlijk wat daar gebeurde.

Zoals ik hierboven ook al schreef zie ik niet in waarom ik mezelf moet integreren met het soort randdebiel dat ik erboven al beschreef, hun gedrag staat namelijk totaal los van wat aanvaardbaar is en dat heeft niets te maken met of ze allochtoon of niet zijn.

Als je nog nooit een Marrokaan zoiets hebt horen zeggen ken je er duidelijk heel weinig, of tenminste heel weinig die onder het kopje 'ontspoorde jongeren' vallen. Overigens schreef ik nergens dat dat type in Amersfoort een marrokaan was. Gezien zijn accent was het wel aannemelijk, maar ja, zeker weten doe je het niet, ik was ook een beetje te druk met kwaad reageren om het hem te vragen.

Vrij nuttige up dus, not. Kan hier misschien een slotje op?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 13:22
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Zeg, het is maar van 4 dagen geleden hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 13:34
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 09-05-2006 @ 14:22 :
Zeg, het is maar van 4 dagen geleden hoor.
De startpost is al 2 weken oud.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 13:36
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-05-2006 @ 14:34 :
De startpost is al 2 weken oud.
Dat is misschien op het Khalifaat oud, maar hier niet
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 13:44
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 09-05-2006 @ 14:36 :
Dat is misschien op het Khalifaat oud, maar hier niet
Op khalifaat is het extreem oud.

En nu weet ik teminste wie je bent.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:20
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
T_ID schreef op 09-05-2006 @ 13:06 :
Verzonnen? Ik beschreef letterlijk wat daar gebeurde.

Zoals ik hierboven ook al schreef zie ik niet in waarom ik mezelf moet integreren met het soort randdebiel dat ik erboven al beschreef, hun gedrag staat namelijk totaal los van wat aanvaardbaar is en dat heeft niets te maken met of ze allochtoon of niet zijn.

Als je nog nooit een Marrokaan zoiets hebt horen zeggen ken je er duidelijk heel weinig, of tenminste heel weinig die onder het kopje 'ontspoorde jongeren' vallen. Overigens schreef ik nergens dat dat type in Amersfoort een marrokaan was. Gezien zijn accent was het wel aannemelijk, maar ja, zeker weten doe je het niet, ik was ook een beetje te druk met kwaad reageren om het hem te vragen.

Vrij nuttige up dus, not. Kan hier misschien een slotje op?

Je liegt echt, een marokkaan zegt meestal kk J, maar christen? Dat heb je echt puur verzonnen!

En ik ken genoeg Marokkanen, heb zelfs een in de familie zitten...je moet een beetje ophouden met dat stigmatiseren
__________________
Er7am Er7am Er7ammmm Shababi :(
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 16:00
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-05-2006 @ 14:44 :
En nu weet ik teminste wie je bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.