Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2008, 20:26
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Wat ben ik toch ook een zeikerige gast, af en toe. Als iets mij niet aanstaat, ga ik het ook maken op een manier die mij wel aanstaat en het vervolgens zelf gebruiken.
Het huidige rooster staat mij bijvoorbeeld absoluut niet aan. Nu zat ik er al aan te denken om een script in elkaar te flansen dat die data opvraagt en een overzichtelijke tabel uitspuugt en zojuist belande een veel duidelijkere PDF versie in mijn inbox van een projectgenoot met daarin het rooster.

Blijkbaar zit ik in een projectgroep met exact dezelfde insteek. Dit belooft wat.

Verder gaat 't mij allemaal prima voor de wind. Mijn eetpatroon is veranderd, ik beweeg nu veel meer nu ik er de tijd voor heb, sociaal zit 't prima. Nu alleen nog ietsje minder SOGen en dan komt alles in orde.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2008, 20:41
Verwijderd
Ik heb nog steeds niks gehoord en raak langzamerhand echt in paniek. Dit is zóó niet hem, dus het zit echt fout. En toch snap ik niet waarom, ik heb niks verkeerd gedaan, alleen gezegd dat ik wilde praten.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 21:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
blegh dat kut eten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 22:13
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Haha, een succesvolle koekjesbakavond
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 22:14
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Haha, een succesvolle koekjesbakavond
Ga koekjes bakken volgende week bij spek! Anti-valentijnskoekjes!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 22:16
kroot
kroot is offline
vandaag ben ik de top digitale piano verkoper! net wezen eten met mijn baas. En morgen naar een importeur van technische dingen (geluidskaarten, software) met presentaties enzo. Leuk!
En ik ben naar de kapper geweest. De reacties: ow het is nu wel heel kort; je gezicht is minder bol. Maar wel grappig, voor het eerst echt bij de kapper geverfd.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Nu alleen nog ietsje minder SOGen en dan komt alles in orde.
Ik dacht dat jij maandag pas weer naar school hoefde? Succes

ot: De pil doorgeslikt, echt geen zin om nu met dit hele gedoe ongesteld te worden. Voor een keertje. Verder heb ik niet zoveel te melden. Morgenavond L. voor de eerste keer sinds dat hele gedoe weer zien. Ik ben benieuwd. Wie weet draait ze zich meteen om. Ja nou. Dan doet ze dat, zij is dan degene met een probleem, niet ik. Het is uit tussen haar en haar vriendje, ik ben ontzettend benieuwd hoe t nu gaat lopen. Ik doe het iig niet meer. De rest ook niet meer, zeggen ze. Maar eerst zien, dan geloven. Dinsdag controle in t ziekenhuis, ik ben benieuwd. T doet nog steeds pijn, maar t ergste is over. Maar het stomme is, wat nou als dit zo lang blijft hangen? En godverdomme, die trut moet gewoon verantwoordelijkheid nemen voor wat ze gedaan heeft. Dat je niet wil vergoeden, snap ik ergens wel, maar dan kun je minstens sorry zeggen, dat heeft ze ook niet gedaan.
En eigenlijk wil ik een smsje van een bepaald iemand.smsje is binnen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 22:20
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik dacht dat jij maandag pas weer naar school hoefde? Succes
Klopt! Maar ik moet een reflectie maken voor mijn stage. En die moet maandag af zijn anders kan ie 't niet aftekenen. En in plaats van even door te zetten en te typen (ik voel totaal geen druk. ), zit ik lekker Dexter te kijken, te nachtbraken, te gamen, te fietsen, etc.. Vandaar mijn SOG opmerking.

't Is ook niet echt duidelijk wat ze er precies in willen hebben, maar da's mijn HBO eigen. :')
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Klopt! Maar ik moet een reflectie maken voor mijn stage. En die moet maandag af zijn anders kan ie 't niet aftekenen. En in plaats van even door te zetten en te typen (ik voel totaal geen druk. ), zit ik lekker Dexter te kijken, te nachtbraken, te gamen, te fietsen, etc.. Vandaar mijn SOG opmerking.

't Is ook niet echt duidelijk wat ze er precies in willen hebben, maar da's mijn HBO eigen. :')
Das lulllig dan... Ja nou. Zondagnacht (of maandagmorgen, a you wish) om half 3 kom je er ineens achter dat het toch echt af moet zijn en komt t allemaal goed.

ot: Ohja, mam die zit duchtig met die brand op haar werk... Is opzich ook wel logisch, is niet te mis.
En mijn poolse italiener met un belsje oma was op tv (L)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 22:33
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Das lulllig dan... Ja nou. Zondagnacht (of maandagmorgen, a you wish) om half 3 kom je er ineens achter dat het toch echt af moet zijn en komt t allemaal goed.
Ja, da's zo ongeveer mijn manier van werken.
Sterker nog, ik ga zometeen de deur uit en laat 'm half af liggen. Zegt meer dan genoeg over hoe druk ik mij hierom maak omdat er nog zoveel tijd over is.

ot: Hah, interfacen met mijn school's rooster site is een eitje. Morgen even vlug wat in elkaar hacken en een overzichtelijk rooster genereren.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, da's zo ongeveer mijn manier van werken.
Sterker nog, ik ga zometeen de deur uit en laat 'm half af liggen. Zegt meer dan genoeg over hoe druk ik mij hierom maak omdat er nog zoveel tijd over is.

ot: Hah, interfacen met mijn school's rooster site is een eitje. Morgen even vlug wat in elkaar hacken en een overzichtelijk rooster genereren.
Heheh. Succes ermee dan Ik ga sigaretje roken en naar bed. Truste
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Haha, een succesvolle koekjesbakavond
Mijn ouders de hele tijd: "mag ik er nog eentje""mag ik er nog eentje?" Ze vallen in de smaak!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 23:12
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
nog steeds angst.
paniek.
gedachtes.
ben niet nuchter.
en het eten gaat kut.
vandaag bij me vriend geweest.
vanaf 14:00 tot 19:00 en dat was leuk.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 09-02-2008 om 23:19.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 23:48
Verwijderd
Zou het? Het klinkt absurd, yet aannemelijk. Of is dat juist omdat ik dat graag wil?

Ze zijn weer weg en ik wil slapen, maar hij is nog niet thuis.

Cause when we kiss, oooooeeh fire!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 23:48
Angeloooooo
Avatar van Angeloooooo
Angeloooooo is offline
ik ontken voor mezelf dat ik ongelukkig ben, zo doe ik het al jaren....
__________________
No love and no hope
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 09:47
Verwijderd
Best goed geslapen, beetje jammer alleen dat ik wakker werd van de tv/radio van een ander.
En ik kreeg net een zeik-smsje, maar ik reageer er gewoon niet op.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 09:58
Verwijderd
woensdag en zondag zijn rotdagen. Want dan gaat zij bij hem op bezoek. Oh wat erg dat ik dat nog denk...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 10:05
Verwijderd
Ik heb zo'n zin in vandaag Lekker wandelen door Amsterdam, klaverjassen in een café (), en dan eten... en dan weer naar huis. En het leukste is dat ik net een stukje samenvatting wat nog af moest heb gemaakt, en ik me voor de rest niet druk maak over mijn schoolwerk. Ik leer het wel

Oeh Amsterdam in de zon, ik heb er zin in. Het weer werkt echt fantastisch voor mijn humeur!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 10:45
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
mm een smsje..
hij ('mijn boer') heeft afgelopen week weer een brief gekregen en gaat nu bij haar op bezoek...
hij wilde het me toch even laten weten.
wij hebben elkaar na het weekendje weg nog 1 keer gezien en daar is het gestopt... we wonen te ver van elkaar vandaan en hij heeft het te druk enz enz.

zij woont dichterbij en hij verdient het ook echt om een leuk iemand te ontmoeten... en ik had er wel vrede mee dat het hier stopte en begreep het enz maar waarom doet het me nu zoveel dan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 10:56
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Rare kwast: is het alleen vanwege de afstand dat het niet kan tussen jullie?
Wel jammer en dan zo'n smsje, ja wel eerlijk van hem, maar ik begrijp wel dat je het toch niet leuk vindt. (})

Oja en over je bril/lenzen: lenzen is gewoon een kwestie van wennen, ik vond het eerst ook doodeng, dat gepriegel in je oog, maar je moet er even handigheid in krijgen, dan is het helemaal geen gepriegel meer. En ik weet niet meer wat nou verder precies de reden was dat je geen lenzen wilde, maar zachte lenzen kunnen niet makkelijk uit je oog itt harde. Misschien kun je het gewoon even uitproberen, wordt het niks, kun je alsnog een bril uitkiezen.

OT: op m'n laptop! Ik moet nog even een router kopen zodat ik legaal op internet kan bij m'n vriend, maar ik dacht, es even kijken of er niet een onbeveiligd netwerk in de lucht is
Zo es kijken of ik wat essay-achtige tekst kan typen, het begin is altijd het moeilijkst.

Wow, en het weer -> lente! Straks nog even zonnen op het balkon
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 11:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
@ Rare kwast: is het alleen vanwege de afstand dat het niet kan tussen jullie?
Wel jammer en dan zo'n smsje, ja wel eerlijk van hem, maar ik begrijp wel dat je het toch niet leuk vindt. (})

Oja en over je bril/lenzen: lenzen is gewoon een kwestie van wennen, ik vond het eerst ook doodeng, dat gepriegel in je oog, maar je moet er even handigheid in krijgen, dan is het helemaal geen gepriegel meer. En ik weet niet meer wat nou verder precies de reden was dat je geen lenzen wilde, maar zachte lenzen kunnen niet makkelijk uit je oog itt harde. Misschien kun je het gewoon even uitproberen, wordt het niks, kun je alsnog een bril uitkiezen.
ja hij vind de afstand niets en hij heeft het komende tijd echt heel erg druk, dus zou het er op aankomen dat ik ieder weekend daar heen ga en dat wilde hij niet van mij verlangen..
ik had het er voor over, maar t moet van twee kanten komen.

ik ga volgende week voor informatie over brillen e.d misschien valt het allemaal heel erg mee (waarschijnlijk wel)
moest gewoon wennen aan het feit dat het nodig is en waarom het nodig is.
met lenzen ben ik 'bang' voor het wrijven in mijn ogen, doe ik veel en reageer ook snel op geurtjes waardoor mn ogen gaan tranen enzo.. zie mn vriendin wel eens prutsen met dat ding.. mm
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 11:34
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Het weer is echt heerlijk <3.
Al twee dagen een ruzie met mijn moeder. Om zoiets stoms, maar het wordt alleen maar meer. Gezeur over kamer opruimen. Ik ben boos weg gegaan. Aanstaande maandag is ze jarig. Ik heb zin om boos op haar te blijven, maar ik heb geen zin om haar verjaardag te verpesten. En ik ga echt niet sorry zeggen.

Stomme verwijten. Koop ik iets voor mezelf. Volgens haar doe ik het allemaal. Dacht het even niet. Ze bekijkt het maar.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 11:49
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Poh het ziet ernaar uit dat het er dan toch van gaat komen... verbazing.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 12:20
Verwijderd
Ik voel me nog steeds niet goed. Mijn ouders willen met me gaan wandelen. Activering enzo, maar bah, ik heb echt geen zin. Dus zit ik maar weer met de laptop van mijn pa in de kamer. Mijn moeder kijkt schaatsen en ik volg het een beetje mee.

Echt, wat moet ik nou?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 12:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gisteren een hele pizza gegeten Hij viel wel een beetje verkeerd omdat ik toch een beetje zenuwachtig was voor de avond, maar het was wel heel leuk en nu is het zondag en heb ik geen maagpijn en hm
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 12:32
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Straks met een aantal mensen wandelen in het bos, in een naastgelegen dorp. Het weer ziet er echt fantastisch uit! Ik kom er net achter dat ik voor VWO nog een aantal reflecties moet maken Verder moet ons onderzoek vóór morgen klaar zijn Maar eerst lekker wandelen Wandelen is goed voor de mensch die "coop" heet.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Echt, wat moet ik nou?
Mee gaan wandelen. Het lost niet alles op, maar soms helpt iets doen (en dan bedoel ik iets anders dan computeren) wel een klein beetje. Bovendien is het heerlijk weer buiten en is frisse lucht gezond.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 12:48
Verwijderd
Lekker weer is het ja <3 Ik ga dadelijk zónder jas mn vriendje van het station halen denk ik
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 13:11
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Whahaha een 9 voor Analyse! Wat nou ''Rens-zit-bij-een-studentenvereniging-en-gaat-daarom-weinig-punten-halen-dit-jaar''
Ik ga ze allemaal keihard uitlachen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 13:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb 'netjes' frisse lucht gehaald.. dat is tenslotte goed voor je..
maar het kost meer energie om het te gaan ondernemen dan dat het opleverd..
en ik probeer het echt, ik doe echt mn best om hier uit te komen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 14:16
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Mijn vriendinnetje is een schatje <3 Hebben we net ff wat afleveringen 40dagenzonderseks gekeken, valt ze in slaap dicht tegen me aan En beneden is de verjaardag van haar zusje dus daar moeten we zo maar ff naar terug. Ik baal er een beetje van dat we nog steeds alleen de veeeeeeeeeeeeltekorte weekenden hebben, maar ach, volgend jaar ^^ En ik heb een tweede baan, die hetzelfde is als mijn andere baan maar bij een ander bedrijf morgen 7 uur daar beginnen, ik ben benieuwd maar eerst nog even hier genieten van mijn tijd met mijn liefje (L) Lang leve de weekenden
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 14:17
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Mee gaan wandelen. Het lost niet alles op, maar soms helpt iets doen (en dan bedoel ik iets anders dan computeren) wel een klein beetje. Bovendien is het heerlijk weer buiten en is frisse lucht gezond.
Precies! En nu naar buiten miepie
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 14:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Oké, ik ben er weer grotendeels uitgekomen. Gisteren de hele dag naar de VU geweest, als ik in Amsterdam ga studeren ga ik liever naar de VU dan naar de UvA denk ik. Het was heel erg leuk, heb twee toffe opleidingen gezien en twee mindere, zou ik nou eindelijk binnekort tot een keuze kunnen komen? 's Middags nog op een terrasje gezeten en daarna familiefeest, wat echt supergezellig was behalve dan dat ik ont-zet-tend moe was.
En ik hou van vandaag, wat een prachtige dag. Moet kneiterveel voor school doen (scriptie e.d.) maar ik wil alleen maar op een terrasje zitten met een rosé en een sigaretje en een veel te grote zonnebril! Moet echt nog even wat belangrijke dingen doen en daarna mag ik lekker in de tuin gaan zitten lezen van mezelf. Ik heb de ramen wagenwijd open staan en draai Spinvis <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 14:50
Verwijderd
Goffer wat is t toch ook een laffe kut. En ze neemt iedereen lekker mee in haar gezeik. Doe je goed meid, ga zo door! Nu A. wat afstand neemt, let op, hij is de volgende die het gedaan heeft. Deze keer was ik het, maar de volgende keer zeg je tegen hem dattie op kan rotten.
Ik heb weer op mijn brommertje gereden en t was een succes.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 15:35
Verwijderd
Citaat:
ik heb 'netjes' frisse lucht gehaald.. dat is tenslotte goed voor je..
maar het kost meer energie om het te gaan ondernemen dan dat het opleverd..
en ik probeer het echt, ik doe echt mn best om hier uit te komen
Dit had ik kunnen schrijven...
*knuf* voor rare kwast.

OT: 'k Heb mezelf ertoe gezet; heb een papier gepakt en wat dingen opgeschreven. Nu heb ik het weer even opgeborgen, kijk er de komende dagen nog wel een paar keer naar. Maar ik heb in ieder geval een begin gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 15:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
knuffel voor lienepien
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Precies! En nu naar buiten miepie
Ik kon het niet opbrengen

Ik weet het niet hoor. Vorige week ging het best goed, maar vanaf donderdagavond voel ik me weer rot, met vrijdag als dieptepunt. Soms vraag ik me af of ik het er zelf naar maak. Zodra ik me iets beter voel ben ik meteen bang dat mensen weer van alles van me verwachten. Alsof ze meteen gaan zeggen: "mens, zoek een baantje, ga full-time werken en zeik niet. En die hulp heb je ook niet nodig." Maar als ik me iets beter voel, betekent dat niet dat ik niet meer somber ben en dat ik niet meer aan zm denk. Het betekent alleen dat zm niet meer bovenaan mijn to do-lijstje staat. Elk miniem dingetje waarvan ik in de stress raak, zorgt voor een terugval.
Ik ben zo f*cking bang voor de buitenwereld. Voor alles wat er van mij wordt verwacht, voor iedereens mening en voor alles wat er kan gebeuren. Ik probeer in het nu te leven. Beide beentjes op de grond, het verleden achter me laten en niet te ver naar de toekomst kijken, maar dat is zo moeilijk. Alles doet me denken aan het verleden en alles doet me denken aan hoe hopeloos mijn toekomst zal zijn. Echt, wat heeft het allemaal voor zin?

Oude neigingen komen naar boven. Ik probeer me voor te houden dat het niet helpt. Als ik ooit plastisch chirurgie op mijn armen los wil laten, moet ik minimaal 2 jaar niks gedaan hebben. Ik heb nu, op een klein akkefietje een jaar geleden na, 3 jaar niks gedaan. Op dit moment ga ik er niks aan laten doen, daar ben ik nu echt te labiel voor. Maar als ik mijn neigingen nu niet kan onderdrukken kan ik opnieuw beginnen met jaren sparen. Maar damn, de neigingen beginnen steeds heftiger te worden. Volhouden Miep, volhouden...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 19:48
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ooh men, mijn vriendje. <3 Wat een weekend wat een weekend. En m'n mama heeft zo'n gelijk dan. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 19:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Volhouden Miep, volhouden...
Goed gesproken Miep. Lees je post eens na en kijk wat er allemaal voor goede dingen in staan. Tot hoeveel jij in staat bent, ondanks alles. Je hebt het al zo lang volgehouden, en daar kun je aan vasthouden. Geloof in jezelf, zelfs als het even minder gaat kun je niet aan het feit ontkomen dat je toch eigenlijk heel sterk bent.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 19:57
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh en nu iets niet-vriendje-gerelateerd: m'n zusjes zijn schatjes. Over drieënhalve maand zijn m'n eindexamens achter de rug (en heb ik ze waarschijnlijk gehaald ook ). Ik ga van de zomer naar IJsland de Balkan Schiermonnikoog Texel vakantie dus. Ik ga mooi studeren in Amsterdam komend jaar (Nijn*, weet je al een beetje welke studie je wilt gaan doen? Ik ga ook naar de VU denk ik(: ). M'n po geschiedenis is de bom. (L) Ik heb m'n betoog voor Nederlands achter de rug.

Haha het gaat echt helemaal goed. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 20:21
kroot
kroot is offline
Bijeenkomst in Rotterdam voor mijn werk over digitaal opnemen en de soft- en hardware daarvoor, was erg interessant. Wel vermoeiend. Ik heb net in de tv-kamer een halfuurtje geslapen, denk dat ik maar vroeg naar bed ga.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 20:29
Verwijderd
Ik heb het voor mezelf besloten. Ik ga erover schrijven.
Ik heb vandaag mijnliefste schat uit Cusco van het vliegveldgehaald. Heerlijk om haar weer te zien. Liepen we samen in onze Peruaanse klederdracht. Heerlijk. En toen belde mama dat we samen pizza gingen eten een restaurantje. Dat was ook fijn. En we hebben veel gepraat over de ongein uit Cusco. Fijn om de twijfels hardop uit te spreken over de situatie. En natuurlijk wil ze me laten inzien dat dit iets is waar ik niet in terug moet vallen, hoeveel ik ook om die jongen gaf/geef. Maar ik kan hetn iet uitzetten. En dat neemt ze me gelukkig niet kwalijk.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Goed gesproken Miep. Lees je post eens na en kijk wat er allemaal voor goede dingen in staan. Tot hoeveel jij in staat bent, ondanks alles. Je hebt het al zo lang volgehouden, en daar kun je aan vasthouden. Geloof in jezelf, zelfs als het even minder gaat kun je niet aan het feit ontkomen dat je toch eigenlijk heel sterk bent.
Thanks, dat is wel even een opsteker .

OT: *bam* klap in mijn gezicht. De moeder van een huisgenoot van mij is overleden. Ik zag de rouwkaart op het bord hangen. Ze blijkt zelfmoord gepleegd te hebben. Ik kende haar niet en met die huisgenoot heb ik ook niet veel contact, maar het is echt een klap in mijn gezicht. Ik vind het echt heel erg voor hem en weet eerlijk gezegd ook niet hoe ik hem nog onder ogen kan komen...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 21:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leuk weekend gehad Al m'n twijfels zijn weer weg en ik houd gewoon heel veel van hem en het was fijn zo, even alleen hij en ik En ik heb leuke plannen voor van de week, hopelijk lukt het allemaal. Ik wil morgen gaan hardlopen en naar de Kralingse Plas fietsen om foto's te maken (ja, dat is wel echt mijn plekje aan het worden geloof ik <3 ) en een beetje huishouden en eten met m'n huisgenootje en die sollicitatiegesprekken voorbereiden. En dan dinsdag twee gesprekken en ik hoop echt echt dat er nu iets leuks tussen zit en dan komt m'n vriendje weer omdat hij hier beter kan studeren dan thuis en stiekem vind ik dat een groot compliment en ga ik hem dan lekker vertroetelen, met liefde. En ik wil nog een avondje naar huis en een avondje bij m'n ex eten (en m'n vriend moedigt dat zelfs aan ) en dan volgend weekend weer lekker bij hem en hopelijk heb ik daarna een stage en heb ik nog tijd om met zijn zusje te gaan skieen en daarna al op wintersport en ik krijg er steeds meer zin in, ook al vind ik het doodeng
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 21:20
Verwijderd
Het gaat weer goed. Niet meer ziek, morgen wordt verwarming gemaakt, eindelijk weer school, uitpraten met beste vriend. Heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 21:30
Verwijderd
Bedankt voor jullie lieve reacties.

Gister ben ik gaan gourmetten met collega's en vandaag even sportief gedaan met een vriendin dus ik heb afleiding genoeg. Woensdag is waarschijnlijk de begrafenis op dezelfde dat dat mijn moeder jarig is. Ze wordt 60 en daarom wilden mijn broer en ik er iets speciaals van maken maar dat geeft op dit moment zo'n dubbel gevoel.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 21:52
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik weet het allemaal ook niet soms hoor . Ja, de zon maakt me vrolijk en ik heb niets om over te klagen, alles is op orde, ik heb goede cijfers, maar het klopt gewoon niet altijd. Ja sorry dat ik chagrijnig doe maar jezus wat irriteer ik me eraan dat mijn zusje zo achteloos doet over alles, alsof ze niet al haar hele leven alles (of iig heel veel) met mij heeft gedeeld, alsof het eigenlijk uberhaupt niet van belang is dat ze altijd thuis en altijd bij mij terecht kan. Ik bedoel, als je een nachtje langer wegblijft, prima, maar dan is het toch ook niet zoveel moeite om dat even te zeggen? Ik word er zo moe van. En dan komt ze thuis en dan moet L. natuurlijk ook weer mee, want ja meer dan 1 dag kunnen ze elkaar echt niet missen. Bah, doe dat ergens anders ofzo, L. claimt je alleen maar en je laat het nog toe ook, je ziet het niet eens. Pff, nouja. Zo voel ik me niet thuis in m'n eigen huis.

Okee, optimisme. Het was ook best leuk gisteren met F. in de stad en op het strand. Ik was zo heerlijk rozig 's avonds. Vandaag was dansen fijn, daar word ik vrolijk van en morgen weer goed studeren, cadeautjes kopen en genieten van de zon . Negatieve dingen wegblazen. Niet piekeren vanavond. Bed opmaken, douchen, lekker slapen. Slapen.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 22:27
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Thanks, dat is wel even een opsteker .

OT: *bam* klap in mijn gezicht. De moeder van een huisgenoot van mij is overleden. Ik zag de rouwkaart op het bord hangen. Ze blijkt zelfmoord gepleegd te hebben. Ik kende haar niet en met die huisgenoot heb ik ook niet veel contact, maar het is echt een klap in mijn gezicht. Ik vind het echt heel erg voor hem en weet eerlijk gezegd ook niet hoe ik hem nog onder ogen kan komen...
das idd rot ja en luister verder maar naar Kruimel ja

Bleh, ik voel me rot en heb even een parabui... Stel dit, stel dat... Stel nou dat ik me aanstel en anderen niet zo denken als ik, dat is het waarschijnlijk, maar ik heb er niet zo'n behoefte toe dat iemand het idee krijgt hier straks mn posts op te gaan zoeken, want dat zou ik eigenlijk niet zo prettig vinden als mijn hele ziel en zaligheid tegen me gebruikt gaat worden... Waarschijnlijk valt t wel mee, maar tof zou wat anders zijn... Ik haat dit
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 07:39
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Het weekend was vrij slapeloos, omdat ik op vrijdag en zaterdag ontelbaar veel prikkels kreeg. Van vrijdag op de Afsluitdijk, zaterdagavond op een veel te drukke verjaardag, maar de afgelopen nacht wel vrij lekker geslapen. Van ongeveer 12 uur, tot half 7. Niet veel, maar wel rustig geslapen.

Vandaag de laatste herkansing in de tentamenweken (we hadden er nog ééntje na de vakantie), die is straks om 13:00 en dan begint het nieuwe blok weer. Ik wil eventjes kijken of we na het tentamen met z'n vijven bij elkaar kunnen gaan zitten, om eventjes wat dingen te bespreken voor het nieuwe blok en dat we alvast wat afspraken maken over te laat komen e.d. hoewel ik denk dat dat wel losloopt. Volgens mij, voor het grootste deel van onze projectgroep van vijf, de eerste keer dat we in een groepje zitten met mensen die echt hun werk doen. Nee, alleen ik en een meisje uit mijn projectgroep. Zij heeft een half jaar lang met mensen moeten werken, die er vrijwel nooit waren en soms zolang nergens op reageerden dat je heel flauwe grappen ging maken (Volgens mij issie dood, ik zal eens bellen xD) en de mensen die wel naar school kwamen, die snapten er geen ene reet van. Dan zou je verwachten dat die mensen aandachtig aantekeningen zouden maken, maar nee hoor. Dan staat de laptop open tijdens de hoorcolleges, zodat ze "aantekeningen konden maken" en dan hoorde je ze praten over een spel. Nouja, dan ben je dus best wel genaaid.

Het eerste blok zat ik in een groep met iemand die mij zover kreeg dat ik hem aan het einde van het blok helemaal verrot schold, en dan ga je echt ver bij mij als bij mij de bom barst, maar echt, die gast deed helemaal niets goed. Alleen maar spellingsfouten, grammatica klopte niet, schreef dingen over van de stukken die wij hadden voor opvulling, als er iets niet klopte en hij kreeg er commentaar op was het "Ja, Brian zei dat ik veel plaatjes in het verslag moest stoppen, zodat mijn stuk langer was" en alle fouten, tsja, "hij was gewoon zo, daar moesten we maar mee leren leven" en gewoon al ons werk afzeiken (ik realiseer me nu dat ik hem best wel afzeik), zonder naar zijn eigen werk te kijken (dat deed ik dan wel en het enige wat daar af en toe inzat, dat waren kleine spellings/grammatica foutjes, zoals het verwisselen van als en dan, of ik en mij (ik schrijf vaak, beter dan mij en het is beter dan ik). In het eerste blok stopte iemand uit onze werkgroep met de studie, na ons eerst verrot te hebben gescholden, omdat we er heel rustig iets van zeiden, via msn zelfs, dat we ons afvroegen waar hij was en of hij de volgende keer als hij niet kon komen even kon doorgeven dat hij niet op school zou zijn.

Blok 2, was een klasgenoot 5 weken weg van school, maar ja, ik snap dat ook wel, want die moest continu op en neer naar het ziekenhuis. Ook weer iemand gestopt met de studie. Gelukkig ging dat nog met wat praten over hoe het dan met onze groep doorging, maar ik viel op msn best wel tegen hem uit. Ik vroeg namelijk waar hij was en hij zei: Gooi me maar uit de groep. En ineens was hij offline. Nou, dat vind ik dus heel erg arrogant en daar kan ik mij dus echt heel erg aan ergeren. Nouja, ik via offlineberichten flink tegen hem uitgevallen, want ik dacht dat hij me geblokkeerd had, dus het voelde best wel lullig toen hij een half uur later het lokaal binnenkwam en zei dat hij naar school was gekomen, om daar eventjes over te praten. Heb ik me ook mooi meteen verontschuldigd. Nou, ik ben het afgelopen blok op advies van de decaan thuisgeweest.

We hebben nu een nieuwe decaan en dat vind ik fijn, want dat is meer een "schop-onder-de-kont-en-doorgaan"-figuur en de oude decaan, die had een veel te zachte aanpak voor mij. Ik heb daardoor 4 weken ofzo bijna alleen maar thuisgezeten, terwijl wat ik eigenlijk nodig had een schop onder de kont was die mij weer eventjes kracht gaf en me dan in liet zien dat ik het wel kon, ondanks dat ik me rotvoelde.

Nouja, dit blok gewoon een heel fijne werkgroep. De trein wordt een half uur later dan gepland, maar dat maakt niet uit, want ik ben alsnog 2,5 uur voor het tentamen op school.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 08:36
Verwijderd
Gisterenavond heb ik met mijn vader gepraat en nu wèl heb ik zin om management te gaan doen deze periode! 't is helemaal niet het vvd-achtige dat ik er altijd bijdacht, 't is écht interessant en handig enenen je kan écht wat veranderen en hoera voor mijn papa!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #121
Heksjuh
2 08-02-2008 17:35
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.