Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2008, 07:18
Verwijderd
Gisteravond ging ik een oefening doen voor therapie, met als gevolg dat ik daarna lag te janken op de grond. Weer helemaal een terug-bij-af gevoel. En ik moet het voor m'n volgende gesprek nog een paar keer doen. Echt niet, als het iedere keer dit resultaat heeft. Volgens mij is dat niet de bedoeling.
Ik was gelukkig was redelijk snel weer 'gekalmeerd' en ben toen maar gaan douchen en heb nog even een dvd gekeken.

En ik probeer dit vol te houden, maar het sloopt me echt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2008, 07:52
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Dankjewel TF . IK heb het er niet met mijn zusje over gehad, tenminste, niet in zoveel woorden, maar ik durf het ook niet zo goed.

Ik ben echt geschrokken vanmorgen, niet leuk meer . Werd vannacht wakker doordat ik gebeld werd door een onbekend nummer, toen heb ik die weggedrukt en mijn telefoon uitgezet. Vanochtend stonden er 5 enge berichten op mijn voicemail. 'Ja, je weet dat ik op je wacht, we hebben toch iets afgesproken. Je moet wel oppakken." en meer van dat soort ongein. Eindelijk een nacht dat ik diep slaap, gebeurt er zoiets. Bah bah bah, ik had al zo'n naar voorgevoel. Ik heb ze geluisterd samen met mijn vader, die werd echt superboos (toch weer een vader die zijn dochter wil beschermen). Net probeerde ik de politie te bellen om aangifte te doen, maar dat kan pas als het 'langere tijd' duurt. Ja, wtf, net alsof dit niet vervelend genoeg is! Nu ben ik KPN aan het bellen om het nummer te blokkeren, maar ik wacht al 10 minuten omdat er nog geen medewerkers zijn.

Wuh dit voelt zo onveilig.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 10:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wat een timing. Het is prachtig weer, motivatie ten top, leuke dingen in de planning, zin om naar school te gaan - word ik ziek. Ik heb geen zin om aan die pijntjes over te geven. Ik kan wel nutteloos op de bank gaan hangen met buikpijn, maar dan kan ik net zo goed gewoon naar school.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 10:04
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Indigo: dat lijkt me ook vet eng ja. Hoop dat ze dat nummer kunnen blokkeren, nu durf je geen enkel onbekend nummer meer aan te nemen.

OT: nog even illegaal Heb nu wel een router, maar die moet nog worden aangesloten. Vanmiddag maar eens kijken.

En waarom reageert er niemand op mijn flyerontwerp? Ben daar gewoon uren mee bezig geweest. Nouja, ik kan het toch niet meer in veelvoud printen voor morgenavond, gewoon geen tijd voor. Zo'n kopieerwinkel is te duur en m'n eigen printer kan dat niet aan qua inkt (en m'n papier is op) en ik ga ook niet alles bij m'n vriend printen. Dus nog maar eens even denken.

Nu verder met essay, geen zin, maar het moet moet moét.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Wat een timing. Het is prachtig weer, motivatie ten top, leuke dingen in de planning, zin om naar school te gaan - word ik ziek. Ik heb geen zin om aan die pijntjes over te geven. Ik kan wel nutteloos op de bank gaan hangen met buikpijn, maar dan kan ik net zo goed gewoon naar school.
Als je denkt dat je naar school kan, gewoon proberen. Maar als je je echt te ziek voelt, dan is het natuurlijk beter om rustig aan te doen anders wordt het alleen maar erger...
Beterschap!

OT:
Ik viel gisteren als een blok in slaap en werd pas 's ochtends weer wakker. Héérlijk! Vannacht wil ik dat weer
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 10:44
Verwijderd
We hadden afgesproken dat we niets zouden voelen. We moeten een beetje onafhankelijk blijven, dat was de afspraak. Ik voel niets Awromele, niets, zoals ik je gezworen heb. Je hoeft niet bang te zijn. Je hebt me geleerd dat eenzaamheid geen schande is. Nu al ik dat ook de anderen leren. Het is nooit een schande geweest. En het zal nooit meer een schande zijn.

En m'n kop knalt, ik snap niet dat ik niet de huisarts bel.
En straks weer m'n kop luchten, anders word ik gek.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 10:53
Verwijderd
Nou, eindelijk kan ik eens zeggen dat gister goed ging. Niet te veel gegeten, niet hoeven compenseren.
Dus nu moet ik vast trots zijn.
Maar ik ben het niet. Ik voel me eerder stom over al die tijd daarvoor, dan dat ik blij ben met gister. Iedereen is trots, m'n vriendje is lief, maar ik voel me nog steeds leeg.

Straks naar de uni. Lekker in de trein met muziek en kijken naar de zon buiten, daar word ik vast vrolijk van.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 11:03
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik was van plan om vroeg op te staan en daarna even snel de stad in te gaan en dan aan mn scriptie te beginnen, word ik weer om 11 uur wakker natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 11:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dus nu moet ik vast trots zijn.
Maar ik ben het niet. Ik voel me eerder stom over al die tijd daarvoor, dan dat ik blij ben met gister. Iedereen is trots, m'n vriendje is lief, maar ik voel me nog steeds leeg.
Nou ja, je bent trots of je bent het niet, maar misschien kun je wel inzien waarom iedereen wel trots op jou is, de redenen daarvoor? En het telt wat je nu doet hè, je kan de tijd ervoor toch niet veranderen. Maar hm, op een bepaalde manier is het heel herkenbaar hoor, ik treur ook altijd meer om de tijd die ik 'vergooid' heb dan dat ik blij ben als het goed gaat
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 11:55
Verwijderd
dankje vv.

Ik loop nu heel erg te huilen. M'n moeder belde net en gisteravond is één van hun twee honden overleden. Onverwacht. En het was echt míjn hond. De rest had niet veel met haar, maar naar mij luisterde ze. Ze kwam ook altijd even knuffelen en als ik er aan kwam rende ze altijd als eerst naar mij toe en pas als ik zei 'toe maar' ging ze verder rennen naar anderen. Ik heb haar gister nog geborsteld en toevallig daarna nog uitgebreid geknuffeld over haar buik gekroeld.
Gister was er nog niets aan de hand. 's avonds begon ze te hijgen en piepen en toen heeft mn vader direct de dierenarts gebeld. Maar voordat die er was, was ze al overleden. Waarschijnlijk een maagdraaiing en dat hebben we al een keer eerder bij een hond gehad, en daar is niets aan te doen.
Ik kan het nog niet bevatten, mijn lieve knuffelhond, grote harenbal die me altijd weer vrolijk kreeg is er niet meer.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 13:59
Verwijderd
@ Ave: nooit leuk om afscheid te nemen van een knuffeldier. kop op!

als we het dan toch over huilen hadden: ook ik stop gewoon niet meer. Ik voel de knoop in mijn maag groeien en groeien elke dag weer, tot ie dan op eens in mijn keel zit, en dan is het janken. Soms denk ik: hier kom ik noooooooooooit meer uit. Soms denk ik: ik moet nu terug om hem de waarheid te vertellen, en soms krijg ik het voor elkaar in de situatie te berusten. Hoewel dat laatste dan weer eindigt in een overpeinzing die de knoop weer voor de dag haalt. Zucht. Het doet zo'n pijn.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 14:12
Verwijderd
Studeren bevalt me goed. Vandaag al bijna alles gedaan wat gedoen moet worden voor donderdag. En ik begrijp het ook nog. En ik vind het razend interessant. Leuk leuk leuk!
Morgenmiddag mag ik weer naar Nijmegen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 15:21
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Andijvie: klinkt positief! Leuk

OT: Rot essay. Ik heb echt nog niet veel getypt, maar ben er wel al lang mee bezig vandaag. Moet het in een voetnoot of in de tekst, hoe belangrijk is het, van hoeveel voorkennis moet ik uitgaan...al die afwegingen steeds. En het moeilijkste deel moet nog komen. Ik probeer wel steeds te denken dat het niet perfect hoeft en dat ik ook geen mega hoog cijfer nodig heb, maarja. Stiekem moet het natuurlijk toch helemaal geweldig en perfect worden en het liefst ook in 1x goed.

En hoofdpijn enzo...stopweek.
Nouja, nu nog ruim een uurtje wat proberen te typen, dan morgen niks en dan zie ik donderdag wel weer verder. De planning is het uiterlijk volgende week vrijdag af te hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 15:56
Verwijderd
Mijn trein ging vanmiddag wel érg snel. Zat in de trein van Nijmegen-Roermond en na 5 minuten waren we al in Swalmen en Reuver! Ze hadden 't omroepbericht verkeerd om, van Roermond-Nijmegen ipv Nijmegen-Roermond...

Mijn begeleider is al 25 min te laat... Volgensmij heb ik iets verkeerd begrepen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 16:04
Verwijderd
Oh en eigenlijk wilde ik nog veel meer vertellen. Haastige ik ook.

Ik was met mijn vriend op vakantie geweest! Lekker warm, dus het was wel heel grappig om overal te horen dat het zo lekker warm is in Nederland, terwijl het daar dubbel zo heet was. Veel leuke dingen gedaan. We zijn naar een Junglepark geweest, naar Aqualand en ook nog eens in een echte yellow submarine gezeten! (Jaloers Pruts0r?) Ik was dat liedje vantevoren aan het zingen en toen speelde ze dat ook nog echt af op het laatste (like duh). Was wel mooi om al die diertjes te zien, al waren sommige best eng.

Vandaag een e-mail van mijn moeder gelezen. Blijkt dat mijn opa een lichte beroerte en hartaanval had in de vakantie. Gelukkig gaat alles nu weer wat beter met hem en mocht hij vandaag misschien naar huis.

Ik vraag me af waar mijn begeleider toch blijft... Ik heb niet veel geluk vandaag. Ook nog eens niet aan een tandartsafspraak gedacht wat me bijna heel wat geld had gekost, maar gelukkig had iemand afgebeld en kon ik alsnog komen. Ook heb ik mijn agenda bij mijn vader laten liggen, lekker handig als je geheugen een zeef is.-_-
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Mijn trein ging vanmiddag wel érg snel. Zat in de trein van Nijmegen-Roermond en na 5 minuten waren we al in Swalmen en Reuver! Ze hadden 't omroepbericht verkeerd om, van Roermond-Nijmegen ipv Nijmegen-Roermond...
Haha, ik vroeg me gisteren nog af of het ook ooit verkeerd ging En of er mensen verdwaasd zouden staan te kijken wanneer er wordt gezegd 'uitstappen rechts' terwijl het links moet zijn
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik vroeg me gisteren nog af of het ook ooit verkeerd ging En of er mensen verdwaasd zouden staan te kijken wanneer er wordt gezegd 'uitstappen rechts' terwijl het links moet zijn
Mijn eerste reactie daarop was: Ja maar als je omgekeerd zit flikker je die trein uit. Ik weet natuurlijk ook wel hoe ze het bedoelen, maar het is wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 16:18
Verwijderd
Oh, wat ben ik toch ook een doosje. Mijn begeleider belde net. Het was een telefonische afspraak en dat herinnerde ik me ook toen hij het zei. Mijn vader zei vanochtend dat hij om 16:30 bij mij zou zijn, maar hij zou dus alleen maar bellen! Mijn agenda lag nog bij mijn vader. Je vergeet alles, neem een agenda! Vergeet ik de agenda... Oh, oh, oh, chaootje dat ik ben.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 18:12
Verwijderd
Pffff, ik ben echt zó kwaad. Net gingen zusje en ik de honden uitlaten, naar het losloopveldje. Staat er zo'n man met een herder te trainen, wij even twijfelen, maar toen leek hij weg te lopen dus lieten wij onze honden los. (LOSLOOPVELD, ja?) Gaan ze even kijken bij die hond, en normaal lopen ze dan weer verder, zeker als de andere hond niet reageert -> niet boeiend genoeg.

Nou begon die herder te grommen en te dreigen, dus onze honden reageerden erop, teruggrommen - valt die herder, die trouwens wel aan de lijn zat maar die gast had m niet echt onder controle, een van onze honden aan. Die vent helemaal boos, wij erheen natuurlijk om onze honden terug te halen, begint die vent te schoppen. Wij de honden terughalen, zo van nou dan niet, gaat duidelijk niet samen, gaan we wel ergens anders heen.

Begint die man tegen ons "ja ho wacht even, ik wil dat jullie de schade aan mijn hond betalen, HIER BLIJVEN VERDOMME" (terwijl zijn hond beet, en die vent uithaalde naar onze honden..) Wij weggelopen, hij ons volgen en roepen en weetikveel, en in een parkje vind ik dat niet fijn en die vent was gewoon eng dus belde ik mijn vader, zo van "kom ons even tegemoet".

Nou ja goed, moeder uiteindelijk in de auto ( :') ) onze kant op, wij vertellen. Gaat ze achter die vent aan met de auto, spreekt hem aan: "wat moet je van mijn dochters? Wat is er gebeurd?" Gaat ie mijn moeder staan bedreigen en intimideren en "ja ik heb nog zo'n herder thuis en die bijt ook, volgende keer laat ik die wel los!"

En nu ben ik zo ontzettend pissig en verdrietig en kutzooi, het grijpt me te veel aan maar ik kan zo ontzettend slecht tegen dit soort dingen, en de verontwaardiging.. :/ Heb net maar zitten huilen uit frustratie, en dan gaan mijn ouders alleen naar m'n zusje want Inge redt het toch vast wel alleen en nu ben ik gewoon heel opgefokt en kwaad. Fuckzooi.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 18:42
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Ik krijg wat van mijn huisgenoten. Ik weet niet of ik nu boos moet zijn of verdrietig of het allemaal over me heen moet laten komen.
Net uitgesproken wat ik voel aan een van mijn huisgenootjes. Ik ben opgelucht, trots dat ik het gedaan heb en erg blij dat ik haar steun heb. Ik besefte me niet eens dat het me zoveel deed.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 18:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*geeft sidhe een glaasje water en een knuffel*

wat een eikel zeg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 18:51
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Sidhe: aww, dat is echt naar. Weten je ouders wel dat jij je zo klote voelt? Want misschien merken ze het helemaal niet aan je.
Citaat:
@ Indigo: dat lijkt me ook vet eng ja. Hoop dat ze dat nummer kunnen blokkeren, nu durf je geen enkel onbekend nummer meer aan te nemen.
Het kan alleen als je meer dan 10 keer gebeld bent, echt te debiel voor woorden gewoon . Ik werd vanochtend, toen ik net op de uni was, nog een keer gebeld, weer weggedrukt, maar ik bleef de hele tijd dat nare gevoel houden. Ik ga toch maar even de KPN mailen denk ik, misschien heeft het kans. En vannacht gaat mijn telefoon uit. Hij ligt nu beneden, dan pakt mijn vader op als er gebeld wordt...
Nu gaat het alweer wat beter, het scheelt dat ik vandaag sowieso naar de uni en naar buiten móest, anders was ik morgen nog steeds bang geweest. Ik heb echt de hele tijd het gevoel dat het iedereen om mij heen kan zijn . Dus in de trein en op de fiets en overal kijk ik goed om me heen en bonkt mijn hart veel harder dan normaal en zelfs mijn eigen kamer ingaan vond ik eng .
Nja, even kijken of ik nog wat aan leerwerk kan doen. Hoop dat ik me kan concentreren. En oja, ik ben 1e geworden voor een kamer maar die is 12m2 en daar gaat nog een stukje af voor een balkon, das wel erg klein. Maar het is daarentegen wel op een toffe afdeling en bij een studiegenootje. Hmm twijfel. Donderdag kijken.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Net uitgesproken wat ik voel aan een van mijn huisgenootjes. Ik ben opgelucht, trots dat ik het gedaan heb en erg blij dat ik haar steun heb. Ik besefte me niet eens dat het me zoveel deed.
Goedzo!

*knuf* voor Sidhe. Wat een stomme kerel, echt niet normaal hoe hij reageerd!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 18:57
Verwijderd
@indigo: geen idee, maar ik heb ook in de huiskamer moeten huilen.. Hmmpf, het maakt ook niet zoveel uit, maar pfff. Ik ben niet zo goed bestand tegen dit soort dingen En dat wil dan op kamers.

Nu gaat het wel weer, I guess. Bedankt voor glaasje water, kwast
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 19:05
Verwijderd
Pfoe Sidhe, ik snap best dat je daarvan flink van slag bent hoor. Dat is ook niet normaal.

Ontopic: Ik heb een paarse telefoon uitgezocht terwijl ik paars normaal LELIJK vind. Verder verveel ik me kapot hier. Bah.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 19:08
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Sidhe: wat een stomme vent is dat dan! (})

Ave: (})

Indigo: naar Ik hoop dat ze het nummer voor je blokkeren. Ik vind het ook belachelijk dat ze het pas bij 10 keer doen.

Andijvie: je klinkt echt positief over je studie!


Aan de ene kant heb ik vandaag wel veel gedaan, maar toch ben ik ontevreden omdat ik niet zoveel heb gedaan als ik zou willen. In de trein geprobeerd te lezen, maar ik viel echt bijna in slaap (deels omdat het boek saai is. De stof is wel interessant, maar het boek niet), dus dat was geen succes. Ik heb vandaag eigenlijk alleen de hoorcolleges uitgewerkt, maar daar was ik wel lang mee bezig. Ook wel veel pauze gehouden, maar ook lang bezig geweest. Het gaat gewoon niet zo snel als ik wil. Maar morgen is er weer een dag! Alleen dan kan ik niet de zelfstudie doen, want ik moet voor donderdag zelfstudie klinische diagnostiek doen. Maar dat vind ik wel een leuke opdracht, dus dan doe ik morgen en iets aan school, en iets dat ik leuk en interessant vind (en iets dat ik hopelijk kan lezen zonder in slaap te vallen).

Het was weer lekker weer vandaag. Half uurtje buiten gelopen en het voelde net als de lente. Maar nu alleen met een gelukkig gevoel, niet met een triest gevoel erdoor heen.

Toch maar een lijstje met dingen die ik echt deze wil doen. Geen studie dingen, maar dingen die ik tussendoor moet doen:
- R. mailen
- I. mailen
- groep mailen of we nu zondag afspreken (fijn dat de helft niet reageert, maar dan ga ik wel alleen met de andere helft hoor)
- cadeaubon voor G. op de bus doen
- kamer stoffen
- kasten opruimen
- kamer opruimen
- N. feliciteren, dat moet echt straks of morgen want ze was maandag jarig Ik was het niet vergeten, ik ben alleen vergeten te feliciteren. Maar ze is mijn verjaardag wel vergeten, dus ik vergeef het mezelf.
- witte bord schoonvegen
- Ipod opladen + liedjes erop
- leuke dingen doen

Ik geef het lezen nu maar op, dat doe ik morgen wel. Goede voornemen voor morgen: niet soggen
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 19:14
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
leren doseren...

zucht
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 19:18
Verwijderd
Citaat:
leren doseren...

zucht
oeh, dat is ook mijn doel de komende weken. Ik vind het best wel lastig!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 19:37
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ignore the smoke and smile.

Ooh wat een film is dat hè. <3 heerlijk! daar klaart een mens van op. (: Ben een beetje onrustig, ga maar mooi aardappel maken denk ik.. en betoog geschiedenis schrijven, het moet toch ooit af en vrijdag moet het ingeleverd zijn. will be fine. (:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 20:09
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
waarom gaat het na de eerste keer veel gemakkelijker? waarom heb ik het toen geprobeerd en waarom is het toen gelukt. Oh, mijn god, waarom gaat het nu op dit gebied mis. Waarom?
het mag helemaal niet.. tegen wie moet ik eerlijk zijn? Of gewoon zwijgen?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 20:09
kroot
kroot is offline
mmm walging ten top...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 20:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hmpf. Betoog NE wil niet lukken. PWS schiet niet op. Niet hardgelopen. Hele planning in de war. Mijn hoofd tolt, van de slaap, en van de gedachten. Voel me een mislukkeling, op sociaal, practisch en school gebied. Kan iemand me even opvegen alsjeblieft?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 20:31
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
*energie en overzicht naar Neko stuurt*

Ik heb zomaar een sollicitatiebrief gestuurd :$ Doe eens gek Ik wil hier nl echt weg.. Helaas twee maanden opzegtermijn, die vanaf de eerste ingaan.

Vanavond bij de tandarts geweest ivm kies waar stukjes vanaf zijn gebroken. Bleek dat ik 4 andere gaatjes heb Jezus, ik poets 3 keer per dag mijn tanden. "Maar je flost niet, want daar ontstaan deze gaatjes door, aangezien ze tussen je kiezen zitten"). Daar gaat mijn 150 euro eigen risico, aangezien ik nèt 22 jaar ben
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 20:35
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik heb zomaar een sollicitatiebrief gestuurd :$ Doe eens gek
- Voor wat voor functie?

Hij is lief. Ik had dit zo niet verwacht, zo niet zijn aankomen. En het gaat vrij snel, maar het voelt goed. Ik heb echt het gevoel alsof we nog in de ontdekkingsfase zijn, maar het voelt heel vertrouwd. En dat is tof.

Morgen Wiskundedag. Ik knijp hem nu al. De hele dag getallen, de hele dag iets waar ik niet goed in ben. Van acht tot vier. Ik ga zo hard mijn best doen, om er iets van te maken.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 20:38
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
- Voor wat voor functie?

Hij is lief. Ik had dit zo niet verwacht, zo niet zijn aankomen. En het gaat vrij snel, maar het voelt goed. Ik heb echt het gevoel alsof we nog in de ontdekkingsfase zijn, maar het voelt heel vertrouwd. En dat is tof.

Morgen Wiskundedag. Ik knijp hem nu al. De hele dag getallen, de hele dag iets waar ik niet goed in ben. Van acht tot vier. Ik ga zo hard mijn best doen, om er iets van te maken.
Voor de functie sociotherapeutisch medewerker. Ik ga een stuk minder verdienen, maar werkplezier blijkt ook erg belangrijk te zijn Ik heb nooit ingezien dat geld soms een relatief begrip kan zijn

Succes met je wiskundedag Klinkt heavy.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 21:04
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
coopergirl;27021574[/QUOTE schreef:
Vanavond bij de tandarts geweest ivm kies waar stukjes vanaf zijn gebroken. Bleek dat ik 4 andere gaatjes heb Jezus, ik poets 3 keer per dag mijn tanden. "Maar je flost niet, want daar ontstaan deze gaatjes door, aangezien ze tussen je kiezen zitten"). Daar gaat mijn 150 euro eigen risico, aangezien ik nèt 22 jaar ben
Tandarts Thio in Zwolle? 't Zelfde zei hij tegen mij vorige week, maar ik had nog nét geen gaatjes. Moet wel een verstandskies laten trekken voor de zekerheid. Nog niet gebeld

En en en, ik heb nu m'n eigen draadloze netwerk. Het werkt gewoon.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 21:12
Verwijderd
Wat is er toch aan de hand? Ik voel de spanning, ik zie dat er niks wordt gezegd. Er speelt vanalles maar we houden allemaal lekker ons mond. Zo van dit helpt?
Ik ben moe dus ga zo maar slapen, morgen weer een drukke dag op stage.
Eten gaat wel goed, mijn hele menu gehad vandaag, voel me niet heel erg vol en soms heb ik nog een beetje honger, maar dat slaat nergens op met deze hoeveelheid. Ik eet alleen al 7 boterhammen! Oh en het verbaast me dat mijn broeken niet meteen heel strak zitten. Oké als ik hier op aankom is het idd geen kilo's per week, dus zo snel kan ik dat nog niet merken.
En donderdag ga ik bij mijn moeder op school op een soort markt staan voor docenten over positief opvoeden. Ik vind het doodeng, denk meteen dat ik niks nuttigs te melden heb. En morgen moet ik ook al voor ouders een praatje doen en ik vind het eeeeeeeeng. Pfft ik ben blij als het vrijdagmiddag is. Ouders een weekendje weg en leuke afspraken.

En dan nog even knuffel voor Nijn*, Kroot, ~~dolce~~, Ave, Redhair, Neko*, lentekriebel, Sidhe en alle andere die er een willen. En natuurlijk een voor Coopergirl!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 21:36
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Neko*: Anders beschrijf je even precies hoe ik me voel...
Ik heb echt te weinig gedaan aan school. Nu raak ik in paniek. Ik had vakantie, ik had veel kunnen doen, en wat doe ik? Niets, niente, nada. Echt gruwelijk irritant. En nu ben ik bang...!
Er moet nog zoveel gebeuren in korte tijd en dan ook echt verschillende dingen!

Maar het etentje gaat door... ben benieuwd wat het gaat brengen. Ik had eigenlijk een beetje spijt want ja het is mijn ex en de gevoelens zijn niet helemaal weg maar een beetje teasen kan geen kwaad toch ? (Alleen het probleem is; we teasen elkaar. Maar ik ga hem nu meer teasen dan hij mij! Hoop ik)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 21:47
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@ Neko*: Anders beschrijf je even precies hoe ik me voel...
Ik heb echt te weinig gedaan aan school. Nu raak ik in paniek. Ik had vakantie, ik had veel kunnen doen, en wat doe ik? Niets, niente, nada. Echt gruwelijk irritant. En nu ben ik bang...!
Er moet nog zoveel gebeuren in korte tijd en dan ook echt verschillende dingen!
Dit is echt zoveel herkenning gewoon. Dat heb ik ook altijd. Het betoog voor NE wisten we al een maand. En tóch laat ik het aankomen op die laatste dag. Erg gewoon.
Maar niet bang zijn, niet de paniek laten overheersen want dat maakt júist dat je het niet meer doet. Even een overzichtje maken met wat wanneer écht af moet. Dan zal je zien dat het meevalt en kan je rustig aan de slag gaan met een positieve instelling.
Knuffel en succes!
stiekem praat ik ook therapeutisch tegen mezelf en is dit meer op mij bedoeld dan op jou, maar misschien heb jij er ook wat aan.


ot; ik ben blij dat vriendjelief wel vertrouwen heeft in mij en mijn opgeblazen verhalen doordat ik moe/gestresst/niet lekker in m'n vel zit even relativeerd. Dat maakt dat ik weer wat positiever ga denken en mezelf dwing rust te brengen in mijn gedachten en doen. En dan komt 't goed.
Morgen op school bezig, en donderdag thuis. Vrijdag misschien langer op school blijven.

En nu slapen en hopen op minder nachtmerries dan afgelopen nacht..
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 21:50
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Dit is echt zoveel herkenning gewoon. Dat heb ik ook altijd. Het betoog voor NE wisten we al een maand. En tóch laat ik het aankomen op die laatste dag. Erg gewoon.
Maar niet bang zijn, niet de paniek laten overheersen want dat maakt júist dat je het niet meer doet. Even een overzichtje maken met wat wanneer écht af moet. Dan zal je zien dat het meevalt en kan je rustig aan de slag gaan met een positieve instelling.
Knuffel en succes!
stiekem praat ik ook therapeutisch tegen mezelf en is dit meer op mij bedoeld dan op jou, maar misschien heb jij er ook wat aan.
Dan hoop ik oprecht dat het voor jou werkt, want ik weet juist dat het níet meevalt. Met dat overzichtje (heb ik al gemaakt) viel het juist tegen (What the heck! 2,5 hoofdstuk voor natuurkunde?! Ik dacht 1,5?! Zoiets snap je). Het viel vooral tegen dat ik met zoveel achterliep. Ik dacht: scheikunde, 3 paragrafen, moet te doen zijn. En biologie ook 3... bleken het er voor scheikunde 6 te zijn en voor biologie 3. Ja dan wordt het wel even wat meer...
Goed doorwerken, meer dan je best kun je niet doen! Ik probeer niet de stress de overhand te laten krijgen, want dan krijg ik helemaal niets meer voor elkaar..!

Succes!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 21:56
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
2337, nog maar 1163 te gaan en dan is het nog niet eens écht goed, die hele scriptie heb ik echt uit mijn mouw geschud. Tijd om te gaan slapen, mijn god ik ben echt doodmoe,,
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Vanavond bij de tandarts geweest ivm kies waar stukjes vanaf zijn gebroken. Bleek dat ik 4 andere gaatjes heb Jezus, ik poets 3 keer per dag mijn tanden. "Maar je flost niet, want daar ontstaan deze gaatjes door, aangezien ze tussen je kiezen zitten"). Daar gaat mijn 150 euro eigen risico, aangezien ik nèt 22 jaar ben

En en en, ik heb nu m'n eigen draadloze netwerk. Het werkt gewoon.
eigen risico geldt niet voor een tandverzekering, alleen voor zorg uit het basispakket. Gaatjesvullen en tandartscontrole = aanvullende verzekering.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 06:39
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Zenuwachtig zenuwachtig, zo voortgangstoets en aangezien ik de vorige niet gehaald heb moet ik deze halen wil ik mijn P halen dit jaar.. En natuurlijk hoef je je P niet het eerstejaar, maar ik zou het zou fijn vinden en zo leuk om samen met mijn veelste slimme studiegenoten het te kunnen vieren.. Mijn ouders blijven maar herhalen dat ze trots op me zouden zijn als ik hem haal grmbl, waarom hecht ik daar zoveel waarde aan. Argh. Misschien omdat ze altijd zeiden dat het niet me niet zou lukken zo alleen, dat ik mezelf wil bewijzen.. Ik moet me ook niet zo veel aantrekken van anderen en me niet zoveel ergeren..
Ik weet niet waar ik allemaal van baal, maar wel dat ik het meeste baal van mezelf, wou dat ik 'ns normaal met mezelf kon omgaan en het met mezelf kon vinden ofzo..
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 06:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dan hoop ik oprecht dat het voor jou werkt, want ik weet juist dat het níet meevalt. Met dat overzichtje (heb ik al gemaakt) viel het juist tegen (What the heck! 2,5 hoofdstuk voor natuurkunde?! Ik dacht 1,5?! Zoiets snap je). Het viel vooral tegen dat ik met zoveel achterliep. Ik dacht: scheikunde, 3 paragrafen, moet te doen zijn. En biologie ook 3... bleken het er voor scheikunde 6 te zijn en voor biologie 3. Ja dan wordt het wel even wat meer...
Goed doorwerken, meer dan je best kun je niet doen! Ik probeer niet de stress de overhand te laten krijgen, want dan krijg ik helemaal niets meer voor elkaar..!

Succes!
Ok, dat is wel minder dan ja. Maar ik doe dan ook niet aan huiswerk bijwerken. Behalve als ik Natuurkunde moet herkansen, dan wel. En met bio loop ik over 't algemeen bij omdat ik het al 3 keer gehad heb.
Misschien moet je je dan vooral gaan richten op hetgeen je echt moeilijk vind en echt belangrijk is? Dus als voor de 3e keer iets gevraagd wordt wat je toch wel snapt, gewoon de opdracht overslaan? Bij scheikunde en natuurkunde is het (bij mij) toch vooral veel van hetzelfde.. Komt goed! Gewoon je best doen en even de schouders eronder.


ot; gister met mijn mams gepraat, en dat was toch wel even fijn. Ze vond het helemaal niet raar of vreemd dat ik het zo voelde en dat was toch wel een opluchting.

Vanacht wel weer raar stom idioot gedroomd, en veel te laat gaan slapen alsnog omdat ik geen zin had in nachtmerries. Nu ben ik dus ontzettend kapot en moet ik nog de hele dag actief bezig met belangrijke dingen. Maar dat ga ik wel redden. Moet wel..
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 09:21
Verwijderd
*Knuffel* voor Neko* (en de rest die er eentje kan gebruiken/wil)! Goedzo meid, zie je wel? Knap dat je het tegen je moeder gezegd hebt, fijn dat ze zo goed reageerde!

iot: Ik blijf thuis vandaag. Flink verkouden, de hele week al en t gaat niet over. Ik kan niet doorhoesten en daar baal ik van. Ik zou vandaag begeleidingsgesprek met mijn begeleidster hebben maar dat gaat dus echt niet zo. Wel balen, maar niks aan te doen. Ik heb het dus toch goed gevoeld gisteravond, was niet helemaal paranoïde toen ik dacht te voelen dat ik koorts zou krijgen. Ofja, ik ben er vrijwel zeker van dat ik koorts heb, maar officieel is het nog niet. Dus eerst maar even tempen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 10:10
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Echt, ik voel me zo suf. Ik ben haast jaloers op anderen mensen. Gister was er borrel en het was echt heel gezellig en ik heb met veel mensen gewoon leuk gepraat en gelachen, maar er zijn mensen die gewoon met méér mensen leuk konden praten en ze kenden. Die zijn veel vlotter en dan vind ik mezelf maar een verlegen kind, terwijl dat best meevalt. Ik ben daar tenminste. Mja, ik wil ook wel zo zijn en wat meer aanwezig zijn ofzo. Maar het voelde wel goed dat veel mensen m'n naam kennen en naar me zwaaien in de supermarkt. Echt haha, ik ben nog geen enkele keer in de supermarkt geweest hier zonder een bekende te zien.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 10:44
Verwijderd
Pff, het wil allemaal niet zo vandaag.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 10:47
Verwijderd
Nou, van studeren is het dus niet echt gekomen vanochtend. Al heb ik wel even wat aantekeningen doorgekeken.
En ik heb een docent teruggemaild, dus in ieder geval nog iets nuttigs gedaan.
Nu ga ik lunchen en naar college (niet zo'n zin) en eigenlijk moet ik ook nog wat aan m'n 'huiswerk' voor therapie doen. Maar ik durf het echt even niet meer...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 11:22
Verwijderd
De hele ochtend lopen kotsen en m'n buik doet zo'n pijn
Over een uur zou ik in de trein moeten zitten, maar dat haal ik nooit.
Echt zo stom

Het advies van de dokter om paracetamol te slikken heeft niets geholpen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 11:45
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Andijvie: buikgriepje? Daar helpt toch ook geen paracetamol tegen. Sterkte!

OT: waarom doet mijn printer niet wat ik wil? Sla ik het document op 3 verschillende manieren op, waaronder JPEG en pdf, wil hij nog het plaatje niet printen. Het enige wat ik kan bedenken, is dat m'n kleureninkt op is..maar dan zou-ie het toch in zwart-wit moeten printen? M'n papier is nu ook op, dus ga nog maar ff snel naar m'n ouders en daar kijken of het werkt, anders moet iemand anders het maar doen hoor.

Straks werken, es kijken hoeveel Valentijnspost er is -> Nou niet veel dus, want ik ben net afgebeld voor vanmiddag, nu maar duimen voor morgenochtend, hoewel me dat eigenlijk niet goed uitkomt, maar ik heb ook geld nodig.

Laatst gewijzigd op 13-02-2008 om 11:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #121
Heksjuh
2 08-02-2008 17:35
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.