Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2008, 17:30
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Hier is de oude: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1697883

Naja, niet veel te vertellen atm. Gewoon nog na aan het genieten van afgelopen avond/nacht met klasgenoten, muziekje opstaan en genieten van het onweer.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2008, 17:33
SpringBee
Avatar van SpringBee
SpringBee is offline
Net weer de jongen gezien op wie ik verliefd ben... Het is toch zo'n schatje. Maar het is heel moeilijk, aangezien hij de beste vriend van mijn ex is, met wie het net uit is.
Het is geen bevlieging of wat dan ook, wat iedereen denkt. Ik heb echt het idee dat ik via mijn ex deze jongen moest tegenkomen, want omg, ik wil hem.
Maarja, hij houdt zich nogal in, omdat hij het erg vindt tegenover zijn vriend, wat ik goed begrijp, terwijl hij mij wel ook leuk vindt..
Ik hoop zo dat het goedkomt!!!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 17:43
Verwijderd
@Springbee: ik vroeg me zomaar af, waarom post je dit niet op je eigen account? Verliefdheid is niet echt iets om je voor te schamen ofzo...

OT:

Hele dag in de ge-airco-de bieb gezeten, maar wat was het warm toen ik daarna buiten kwam .
Gelukkig niks van gemerkt vandaag. Al had ik natuurlijk liever met een boekje onder een boom gezeten.
Ben vandaag de héle dag beziggeweest met het doorwerken van alle opgaven die dit kwartaal behandeld zijn. En bij bijna allemaal had ik zoiets van "hm, dat moet ik voor m'n tentamen ook nog even een keer bekijken". Maar ik moet m'n samenvatting dus ook nog leren. En ik heb nog één dag . We zullen zien. Ik voel me in ieder geval niet echt paniekerig, dus dat is .

Nu even eten en straks dan toch nog maar even naar die samenvatting kijken.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 17:48
SpringBee
Avatar van SpringBee
SpringBee is offline
Citaat:
@Springbee: ik vroeg me zomaar af, waarom post je dit niet op je eigen account? Verliefdheid is niet echt iets om je voor te schamen ofzo...
Omdat mijn ex hier ook op het forum zit, en het waarschijnlijk niet erg leuk is als hij dat allemaal leest.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 18:18
Redhair
Redhair is offline
Maandag weer eens bij vriendje blijven slapen. 's Ochtends vroeg hij of ik het fijn had gevonden, of ik me goed had gevoeld. Wat lief dat hij het vraagt. De kleine ruzie die we hebben gehad heeft zin gehad. Hij ziet nu tenminste in hoe moeilijk sommige dingen voor mij kunnen zijn.
Gister met hem en een vriend naar vrienden van hun geweest, waar laatst het feestje was waar ik pep had gebruikt. Ik was er nu voor de tweede keer maar voel me daar zo op mijn gemak. Die jongens zijn superrelax en kan je leuk mee ouwehoeren. Ik heb daar lekker zitten lezen en met mijn hond en de andere aanwezige honden gespeeld en geouwehoerd, terwijl vriendje en vriend aan het draaien en mixen waren, hun soundsystem staat daar. Jaa was weer leuk, en ik ben weer verliefd op vriendje gelukkig.

Gister gesprek gehad bij de boekhandel, maar ik kreeg er niet echt hoogte van. Neem me alsjeblieft aan, die baan wil ik dolgraag.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 18:44
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Morgen wordt echt een vervelende dag. 's Morgens vroeg op, twee uur reizen, begrafenis, daarna weer twee uur reizen en dan 's avonds het laatste tentamen waar ik helemaal geen vertrouwen in heb.
Maargoed, vrijdag naar Antwerpen <3
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 18:46
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Uiteindelijk was ik blij dat ik wel kon werken, airco!!!
Echt, ik moest een klein kwartiertje fietsen naar de TNT en het was zó warm vanmiddag. Toen ik weg ging, was het 35 graden buiten volgens onze thermometer en dat is dan in de schaduw. Nu wel 10 graden minder, maar nog geen onweer, maar volgens buienradar gaat het om 20:45 hier regenen.

@ Lienepien: ik ben morgen zeker in de UB, maar zo te horen heb jij het erg druk...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 18:56
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Blegh, ik ben echt best ziek. Vannacht werd ik om 2 uur wakker en ik voelde me een beetje misselijk, uiteindelijk heb ik anderhalf uur rechtop gezeten en toen moest ik uiteindelijk toch overgeven. Dus is mijn planning een beetje in de soep gelopen, voor het tentamen van vrijdag heb ik bijna niets gedaan . Eigenlijk best ernstig, ik heb gewoon geen tijd om ziek te zijn, want zaterdag zou ik weer weg op vakantie...
Hopelijk lukt het morgen wel met leren (ik moet ook nog werken, voor de laatste keer, dus ik wil niet afzeggen). En 's avonds uit eten... ik weet niet hoe veel ik binnen kan houden. Maar misschien gaat het morgen wel ineens veel beter, je weet het nooit.
En het zou fijn zijn als het iets minder benauwd werd hier, het heeft dan weliswaar net geregend, maar echt veel beter is het niet. En oja, hihi, H. is ook grappig zeg
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 18:58
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Uiteindelijk was ik blij dat ik wel kon werken, airco!!!
Echt, ik moest een klein kwartiertje fietsen naar de TNT en het was zó warm vanmiddag. Toen ik weg ging, was het 35 graden buiten volgens onze thermometer en dat is dan in de schaduw. Nu wel 10 graden minder, maar nog geen onweer, maar volgens buienradar gaat het om 20:45 hier regenen.

@ Lienepien: ik ben morgen zeker in de UB, maar zo te horen heb jij het erg druk...
Zwolle?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 19:41
Verwijderd
OMG nou zit ik dus tv te kijken en ik vind het echt hilarisch
Ik heb even goed gekeken naar IB groep, om ervoor te zorgen dat ik op tijd Stufi krijg. En je word echt van hot naar her gestuurd. Zo vervelend. En ik móet móet móet morgen de Universiteit bellen om te vragen wanneer ik mijn keuzevakken kan doorgeven. Maar ja. Ook daar natuurlijk weer van kastje naar muur.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 19:47
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik wil niet zijn wie ik ben en niet worden wie ik was.

Ik voel me vreselijk gestresst en wanhopig en ik voer een harde strijd met mezelf om maar niet toe te geven aan het verlangen om nu te ammen.
Waar het zo plots door komt? door de littekens van am uit het verleden. Ik moet morgen zwemmen op mijn werk...en dat wil ik dus niet. Geen van mijn collegás weet iets en nu sta ik er ineens voor. Ik denk erover me ziek te melden, maar dat roept schuldgeveoelens op. Ik weet het echt ff niet, het vliegt me aan. Ik werk morgen niet samen met collega's waar ik zo'n geheim aan toe zou durven te vertrouwen. Ja en zwemmen dat doe ik al helemaal niet. Ik zit weer flink in de knoop met mezelf. Ik voel me labiel en kwetsbaar en ik zie het allemaal weer even helemaal weer niet zitten. En ik zit alleen thuis en dat is absoluut niet gunstig onder deze omstandigheden.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 19:52
Verwijderd
Oh mijn net5 doet het niet /stalk
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 20:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gisteren naar het ggz geweest.
me spv'er wou me benen zien.
en van een been schrok ze van wat ze zag.
en de andere is allang genezen.
en ze begon erover of het geen goed idee was om me voor een paar weken te laten opnemen.
ook vanwegen het drank gebruik van me vader waarvan ik helemaal in paniek raak.
het lijkt me aan de ene kant wel een goed idee.
en ik heb het ook tegen me moeder gezegd en haar lijkt het ook een goed idee.
en ook omdat me vader zoveel drinkt en in daar angsten paniek en spanning van krijg.
en de laatste dagen heb ik zoveel stemmingswisselingen.
ik kan de ene moment vrolijk zijn en dan het volgende moment weer verdrietig en dan het volgende moment weer heel kwaad ofzo en ik word er gek van want ik kwets er mensen mee okal weten ze dat het dan niet mijn bedoeling is.
en maandag had ik een paniek aanval van een halve dag en ik werd er helemaal duizelig van en misselijk en koppijn en ik dacht een aantal keer dat ik van me eigen af zou vallen.
en me vader bleef zondag nacht tot laat in de nacht in de kroeg terwijl hij friet en griek zou halen voor mij en voor me moeder nadat ze een aantal keer naar hem had gebeld en terwijl een ander zei dat hij naar huis kwam.
en toen bleef hij tot in de nacht in de kroeg.
en liet ons hier maar zitten en zat hij telkens naar ons thuis te bellen om 2:00 s'nachts nog.
en maandag had hij om 14:00 s'middags al 2 biertjes op.
en toen ging hij s'avonds verder.
en kwam hij pas om 21:00 thuis.
en nog geen kwartier later sliep hij al.
klotezooi.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Oh mijn net5 doet het niet /stalk
ik ben volgende week pas geen nood
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 21:23
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
When live becomes suffering, death seems like a dream...



That's the way I feel..

(en let niet op de taalfouten... )

Laatst gewijzigd op 02-07-2008 om 21:29.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 21:27
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
When life becomes suffering, death seems like a dream...



That's the way I feel..

(en let niet op de taalfouten... )
*knuf*.
ot ik ga maar eens proberen te slapen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 21:34
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Verdomme hoop moeite allemaal, rendement van 0,01 ofzo en nog meer werk. Als ik er mee stop ligt alles op z'n gat, en de enige die ik daar mee heb is mezelf dus ik ga morgen maar weeeeeeeeeeer door. Ook mijn energie raakt ooit op, maar tijd om bij te tanken is ook niet echt in overvloed verkrijgbaar, begrip en dankbaarheid net z'n min. Stik toch allemaal, en iedereen.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 21:36
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Soms baal ik echt van mezelf. Waarom kan ik niet gewoon dingen loslaten? Waarom moet ik me altijd overal verantwoordelijk over voelen? Want nu ben ik weer aan het stressen, terwijl de personen waarbij de daadwerkelijke verantwoordelijkheid ligt zich nergens bewust van zijn..

Ik zou nog liever gewoon mijn verjaardag overslaan.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2008, 22:41
kroot
kroot is offline
Even kijken of ik toch morgen 5 minuten bij mijn fysio kan langslopen. Mijn pink doet echt teringpijn (ja duh, hij is gescheurd), kijken of hij kan verzinnen hoe is zo pijnloos en zo goed spelend mogelijk mijn concertreis door kom.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 22:49
Verwijderd
Het gaat geloof ik niet zo goed.
Ik moet maar eens stoppen met dat gedoe.
Morgen weer werken en daarna een rondje winkel om laminaat te halen.
Kaching .

Maar het is zo makkelijk en zo vertrouwd en dan hoef ik niet na te denken.

Imagine there's no heaven...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 01:18
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Godver, dat was kut. Het was eigenlijk heel mooi, maar zo bedrukt en zo... blugh. Ik kan er niet tegen.
Ik had gehoopt dat mijn schoolfeest mijn gedachten ergens anders op zou zetten, maar helaas moest ik toen ik thuis was weer meteen aan hem denken. En nu kan ik niet slapen.
Toch ga ik slapen!
Morgen een nieuwe dag. Ik ben vast vrolijker morgen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 05:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Nachtdiensten zijn kut Net wel een leuke film gekeken!

Gisteren schrok ik me rot, een deel van Deventer is afgezet waardoor ik via een omleiding naar het werk moest. Echt een kwartier door dat centrum gereden... Uiteindelijk kon ik bij het werk geen ingang vinden, aangezien de hoofdingang afgesloten was vanwege werkzaamheden. De auto staat nu ergens illegaal in een berm... Hopen dat ik straks geen bon heb. Het is overigens nog een dik kwartier lopen!!

Nu even roken en de uren aftellen..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 07:55
Verwijderd
Ik schoot gisteravond helemaal in de stress toen ik erachter kwam dat ik nog een gewaarmerkte kopie van mijn diploma nodig had, maar ben nu net even naar school geweest om het te regelen en heb me heel erg druk gemaakt om niks. Stomme instanties ook, waarom kunnen ze nou nooit eens duidelijk en volledig zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 09:25
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
O, wat is het warm, ik zit nu in de meest geaircoode () ruimte van de UB om af te koelen. In Zwolle was het vanmorgen om 8uur al drukkend, 'maar' 19 graden, maar luchtvochtigheid van 87%. Hier in Groningen leek het wat koeler, maar na 10 minuten lopen van station tot UB met 2 mega zware tassen vol boeken, leek het veel warmer. Heb nu het grootste deel van de boeken wel ingeleverd, dus dat scheelt wel. Ik moet maar eens aan het werk...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 11:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
note to self
vergeet die *piep* medicijnen toch niet steeds
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2008, 11:25
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, ik heb vandaag weer voor het eerst (dit jaar) bij mijn vakantiebaantje gewerkt. Beviel prima, 2 uur gewerkt maar 3 uur mogen schrijven . Nee, zonder gekheid. Dit komt wel goed. Ik weet het allemaal nog wel en ben ietsje assertiever geworden. En natuurlijk ga ik er over een paar weken vast van balen, maar dat is een kwestie van even doorzetten. Mijn vorige vakantiebaantje was er een die je niet zomaar vindt, zeker niet als je geen connecties in dat werkveld hebt in de omgeving. En dit kwam redelijk 'aanwaaien', dat was wel makkelijk in mijn afstudeerperiode...
Nu dadelijk nog de planner bellen, want ze hebben me voor volgende week ingedeeld op woensdag (en niet op vrijdag), terwijl ik had opgegeven op de woensdag niet beschikbaar te zijn en de andere 4 dagen wel. Voor een keertje niet zo erg, maar de maandplanning komt er ook weer aan, dan kunnen ze die eerst nog even aanpassen.

Ik ben verder nog steeds boos over de e-mail die mijn zusje me stuurde als reactie op mijn mail. Wat een verwend nest is ze toch. Iedereen loopt altijd voor haar, zelfs ik, en dan nog krijg je commentaar. Bah.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 12:26
Verwijderd
*piept* Ik mag nog niet te hard juichen, maar mijn moeder is bezig met een vakantie naar Peru te regelen voor December. *duimt en hoopt en bid en onrustig doet*
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 12:29
Verwijderd
Pwoe, 't gaat wel goed geloof ik Voel me best goed. Ik stond van mezelf te kijken toen ik in de trein een jongetje van 2 ging voorlezen. Voelde goed, ook al kon de hele coupé meegenieten, toch voelde ik me er niet angstig onder ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Pwoe, 't gaat wel goed geloof ik Voel me best goed. Ik stond van mezelf te kijken toen ik in de trein een jongetje van 2 ging voorlezen. Voelde goed, ook al kon de hele coupé meegenieten, toch voelde ik me er niet angstig onder ofzo.
Gaaf!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 12:44
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Hmm gister Harry Potter 7 uitgelezen in de tuin - tot het ging regenen om 4 uur... En nu vind ik het jammer dat ik alle delen heb gelezen want ze zijn verslavend!
Vandaag lekker uitgeslapen, zo ff winkelen en dan werken tot 9 uur.. En morgen samen met mn vriend een vrije dag
Weinig te klagen voorlopig!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 12:52
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Vraagje:
Als je naar de huisarts gaat voor een doorverwijzing naar een psycholoog, krijg je die dan redelijk makkelijk of moet je eerst je hele verhaal aan je huisarts vertellen?
En heeft het uberhaupt wel zin om naar een psycholoog te gaan als het maar voor 5 weken ofzo is?

(Ik vond het een beetje overdreven om er een nieuw topic voor aan te maken en ik dacht hier zitten vast wel mensen die dat weten)
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Vraagje:
Als je naar de huisarts gaat voor een doorverwijzing naar een psycholoog, krijg je die dan redelijk makkelijk of moet je eerst je hele verhaal aan je huisarts vertellen?
En heeft het uberhaupt wel zin om naar een psycholoog te gaan als het maar voor 5 weken ofzo is?

(Ik vond het een beetje overdreven om er een nieuw topic voor aan te maken en ik dacht hier zitten vast wel mensen die dat weten)
Ik denk dat je wel moet vertellen waarom je zo graag doorverwezen wilt worden. Dat moest ik in ieder geval. Ik moet wel flink doorzeuren, omdat ze dachten dat ik geen ADD zou hebben, maar dat heb ik dus lekker wel. Ik weet niet waarvoor je naar de psych wilt dan? Als je dat tenminste wilt vertellen (hoeft niet in details hoor). Maar als jij er iets aan denkt te hebben dan is het goed lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 12:59
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ik denk dat je wel moet vertellen waarom je zo graag doorverwezen wilt worden. Dat moest ik in ieder geval. Ik moet wel flink doorzeuren, omdat ze dachten dat ik geen ADD zou hebben, maar dat heb ik dus lekker wel. Ik weet niet waarvoor je naar de psych wilt dan? Als je dat tenminste wilt vertellen (hoeft niet in details hoor). Maar als jij er iets aan denkt te hebben dan is het goed lijkt me.
Nouja het is niet dat ik denk dat ik iets heb ofzo, en eigenlijk weet ik ook niet of ik er wat aan heb, het is meer dat ik niet weet wat ik anders moet doen. Ik ben wel eens eerder naar een psycholoog geweest en dat hielp niet echt dus ik weet sowieso niet of het wel een goed idee is. Toen ben ik trouwens naar een studentenpsycholoog geweest, maar aangezien die toen een wachtlijst van een maand hadden en ik dus maar een week of 5/6 heb is dat nu geen optie.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Nouja het is niet dat ik denk dat ik iets heb ofzo, en eigenlijk weet ik ook niet of ik er wat aan heb, het is meer dat ik niet weet wat ik anders moet doen. Ik ben wel eens eerder naar een psycholoog geweest en dat hielp niet echt dus ik weet sowieso niet of het wel een goed idee is. Toen ben ik trouwens naar een studentenpsycholoog geweest, maar aangezien die toen een wachtlijst van een maand hadden en ik dus maar een week of 5/6 heb is dat nu geen optie.
Misschien het probleem aan je huisarts voorleggen en kijken wat hij ervan vindt? Misschien helpt het soms niks, maar dat kan denk ik ook eraan liggen wat voor psych je hebt. Met de een klikt het wat beter met dan met de ander. En je hoeft niet perse iets te hebben om naar de psych te gaan. Als jij niet goed in je vel zit vanwege iets en er zelf niet uitkomt, dan kan het nooit kwaad om naar de psych te gaan denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 13:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Vraagje:
Als je naar de huisarts gaat voor een doorverwijzing naar een psycholoog, krijg je die dan redelijk makkelijk of moet je eerst je hele verhaal aan je huisarts vertellen?
En heeft het uberhaupt wel zin om naar een psycholoog te gaan als het maar voor 5 weken ofzo is?

(Ik vond het een beetje overdreven om er een nieuw topic voor aan te maken en ik dacht hier zitten vast wel mensen die dat weten)
Ik durfde niet langs te gaan bij m'n huisarts en heb m'n moeder laten bellen om om een verwijsbrief te vragen en dat is ook gelukt dus je kan het ook eerst telefonisch proberen Ze heeft toen heel beknopt verteld wat er was maar verder niet. Ze moeten in die verwijsbrief wel een reden zetten om je door te sturen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 13:15
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Hm, misschien moet ik dan maar moed verzamelen en gewoon gaan. Alleen dat moed verzamelen wordt waarschijnlijk wel lastig, vorige keer heeft het wel drie maanden geduurd voor ik durfde, en die tijd heb ik nu niet...
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-07-2008, 13:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou, fijn. Blijkt dat de planner niet goed doorgekregen heeft dat ik maar 4 dagen in de week kan/wil werken en ben ik dus voor de komende 5 weken gewoon 5 dagen per week ingepland. Ze kon me voor over 2 weken wel een dagje vrij geven, maar verder waarschijnlijk niet. Ik heb het toch echt duidelijk aangegeven. Hier ben ik echt even boos over. Het is dan wel niet dat ik niet kan 5 dagen per week, maar meer om mezelf een beetje te beschermen tegen te veel doen, en dat wordt me nu dus onmogelijk gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 15:09
Verwijderd
Aaaah ik ben echt blij!!

(jeetje, wel veel stemmingswisselingen de laatste tijd zeg )
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 15:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: dat is wel vervelend ja. Maar het kan dus niet meer aangepast worden? Wat voor vakantiebaantje heb je eigenlijk? *nieuwsgierig*

OT: oké, ik kan dus het hele land gaan afreizen om aan al m'n literatuur te komen...of ik moet alles gaan reserveren hier, met het risico dat ik alles te laat heb. Morgen ga ik sowieso naar de VU, maar ik was niet van plan ook nog naar de bieb van de UvA te gaan, dat ga ik ook niet redden volgens mij, aangezien ik morgenochtend van 7-12 moet werken en dus pas rond 2uur op z'n vroegst in A'dam kan zijn. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 15:11
Verwijderd
Gefeliciteerd justhanna

Hmmmmmmmmm. Ja eigenlijk gaat het wel goed. Dingen gebeuren nog niet helemaal zoals ik dat wil (baantje, en die shit) maar mn vel zit steeds beter - en dat is heel fijn. Ik maak me nog steeds veel zorgen, dat zit er waarschijnlijk voor altijd in. Hoofd dat op topsnelheid nadenkt, piekert - ook om 't vriendje soms, ook al is daar geen reden voor. Maar er is steeds meer rust, en dat is zo fijn. <3 Liefde, leven, ja het komt allemaal wel goed.

Wel jammer dat ik vrienden kwijt lijk te raken? Maar goed, ik ben het een beetje beu om erachter aan te blijven rennen om iets af te spreken.. Dan maar niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Nouja het is niet dat ik denk dat ik iets heb ofzo, en eigenlijk weet ik ook niet of ik er wat aan heb, het is meer dat ik niet weet wat ik anders moet doen. Ik ben wel eens eerder naar een psycholoog geweest en dat hielp niet echt dus ik weet sowieso niet of het wel een goed idee is. Toen ben ik trouwens naar een studentenpsycholoog geweest, maar aangezien die toen een wachtlijst van een maand hadden en ik dus maar een week of 5/6 heb is dat nu geen optie.
Ik moet zeggen dat ik de studentenpsychologen hier in Nijmegen uit eigen ervaring en die van vrienden/kennissen van mij ook nogal vaak maar twijfelachtig vind... sloegen met analyses de plank compleet mis, gaven geen of slechte tips, of wisten domweg niks van bepaalde zaken af. Ik kon d'r een gaan uitleggen wat een winterdepressie inhield, en een ander beweerde dat een vriend van me arrogant over zou komen - die jongen is werkelijk belachelijk bescheiden, behalve bij intieme vrienden
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 15:36
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik de studentenpsychologen hier in Nijmegen uit eigen ervaring en die van vrienden/kennissen van mij ook nogal vaak maar twijfelachtig vind... sloegen met analyses de plank compleet mis, gaven geen of slechte tips, of wisten domweg niks van bepaalde zaken af. Ik kon d'r een gaan uitleggen wat een winterdepressie inhield, en een ander beweerde dat een vriend van me arrogant over zou komen - die jongen is werkelijk belachelijk bescheiden, behalve bij intieme vrienden
Nou ik ben toen door de studentenpsycholoog doorverwezen naar een 'gewone' psycholoog (omdat de studentenpsycholoog maar 5 gesprekken doet) en daar was ik veel ontevredener over.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 15:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@ Hawahaai: dat is wel vervelend ja. Maar het kan dus niet meer aangepast worden? Wat voor vakantiebaantje heb je eigenlijk? *nieuwsgierig*
Gewoon simpel werk: thuiszorg. Ik had vast een veel leuker vakantiebaantje kunnen vinden, als ik er tijd en moeite in had gestoken . Maar ik heb al mijn tijd en energie besteed aan mijn afstuderen. Doordat ik een briefje kreeg of ik weer vakantiewerker wilde zijn (net als vorig jaar, toen het enige wat ik vinden kon omdat ik hier nog niets kende na de verhuizing), was dit het makkelijkst en heb ik het maar gewoon gedaan. Ik moet tenslotte toch ergens geld mee verdienen.
Ik hoor later deze week of volgende week nog of het aangepast kan worden. Volgende week volgt sowieso de maandplanning, dus daar zal het vast instaan. Maar zo snel (ze belde mij eigenlijk om te vragen of ik morgen kon invallen) zag de planner geen mogelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 16:41
Verwijderd
Citaat:
*knip*
Ik vind het zo naar voor je... Als je denkt dat een opname je goed zal doen, dat het je wat lucht geeft, zou ik het zeker doen. Wanneer wordt de beslissing genomen? Houd je taai he meis!

Citaat:
When live becomes suffering, death seems like a dream...


That's the way I feel..

(en let niet op de taalfouten... )
Meisie toch.. *knuft* Hoe gaat het eigenlijk met je aanmelding in Arnhem? (Het was toch Arnhem, of ben ik nu weer alle steden door elkaar aan het halen?)

Citaat:
*rode cijfertjes voor haar naam heeft staan*
Gefeliciteerd . Ik hoop dat je toch een beetje van je verjaardag kunt genieten .

Citaat:
note to self
vergeet die *piep* medicijnen toch niet steeds
Daar heb ik ook altijd moeite mee. Bij mij heeft het geholpen een medicijnwekkertje te kopen. Misschien kun je dat ook doen? Of een alarm op je telefoon instellen?



OT: Ik weet het even niet hoor. Ik zit in een soort bubbel, doe maar gewoon maar ik weet niet hoe ik me voel. Nouja, in de groep voel ik me wel ok en ben ik wel vrolijk, maar zodra ik thuis kom voel ik me weer somber, ben ik moe en ben ik het liefst alleen, in bed onder de dekens... Ik wil even rust.. Even niets meer.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 17:20
Verwijderd
Jeej, ik heb mn tentamen tóch gehaald dankzij mijn 2 uurtjes stampwerk. En verder: wel deeltijd, geen deeltijd? Wel het zelf blijven proberen of meer hulp? opgeven?

En ik heb nu weer officieel volgens alle mogelijke grenzen een gezond gewicht. Ik haat het.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 19:39
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@ lentekriebel: Apeldoorn is t..

ot:
Ik ben niet van plan m'n gevoelens te delen
Met hen die me lief zijn of niets kunnen schelen
M'n dagen, m'n nachten, m'n tranen, m'n zorgen
M'n diepste verlangens die hou ik verborgen
Ik ben in m'n leven te dikwijls bedrogen
Ik ben door m'n vrienden te vaak voorgelogen
Dus hoef je van mij ook echt niets te verwachten
M'n diepste gedachten die deel ik
Met niemand (4x)

Het zijn gewoon dingen die wil ik niet uiten
Die komen m'n leven lang niet meer naar buiten
M'n diepste gedachten die schuilen van binnen
Die wil ik niet vatten in woorden en zinnen

Maar soms zou ik willen dat ik ze kon delen
Mezelf laten zien en geen rol hoeven spelen
En toch is het beter het zo maar te laten
Ik wil het gewoon niet bepraten
Met niemand (7x)

Nou dan maar m'n leven met niemand meer delen
En wie me ook lief heeft, het kan me niet schelen
'K heb eten en drinken en verder geen wensen
Ik heb niets meer nodig en zeker geen mensen
Al heb ik 't soms met mezelf zwaar te stellen
Dan zal ik 't nog aan echt niemand vertellen
Nee niemand hoeft ooit ook nog iets te verwachten
M'n diepste gedachten die deel ik met niemand

O ik ben in m'n leven te dikwijls bedrogen
Ik ben door m'n vrienden te vaak voorgelogen
Dus hoef je van mij ook echt niets te verwachten
M'n diepste gedachten die deel ik
Met niemand


ja, dit heb ik geleerd van deze situatie... Damn, hoe hard ook.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 19:43
Verwijderd
Nog 1 dag en dan heb ik al vakantie. Nog niet zo lang geleden vond ik het nog zo lang duren en telde ik echt af en nu is het al bijna vakantie. Maar ik weet ook niet zo goed of ik er heel blij om ben. Nu moet ik veel dingen inleveren en ik moet veel dingen leren, maar zometeen valt dat allemaal weg. Dan moet ik opeens niks meer, en wat moet ik dan doen? Nu moet ik door, want alles wordt niet door de kaboutertjes gedaan. Mijn moeder was bang dat ik zou instorten in de vakantie.
Ik had een 9 en twee 9,5's voor tekenen. Dat vond ik toch wel super eigenlijk. En nu twijfel ik, had ik tekenen moeten houden, i.p.v. het er uit gooien? Maar dat kan ik nu toch niet meer veranderen.
W. en ik hebben de afgelopen week echt heel veel gepraat en het is gewoon fijn.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 19:49
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Wat een geruststelling dat er niets met m'n ogen aan de hand is. Ze zijn nog gewoon heel erg gevoelig van de oogontsteking en moet gewoon goed opletten wanneer ze te droog worden en ze pijn gaan doen, want dan is het verstandig m'n bril weer op te zetten. Pfieuw. Zelfs niet achteruit m'n sterkte al 2 jaar .

Alleen vind ik het ontzettend vervelend dat m'n moeder altijd als het woord evolutie valt raar gaat doen en dan opeens van tafel weg wil lopen enzo. Ze is niet super gelovig (gaat nooit naar de kerk, ookal zegt dat niet heel veel over je geloof natuurlijk), maar is wel 100% tegen evolutie. Nu betwijfel ik of ze uberhaupt wel weet wat de evolutie inhoudt. Ik kan echt niet voorkomen daar niét over te praten, omdat ik zo ongeveer elke dag wel het woord evolutie hoor bij mijn studie.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 20:23
Verwijderd
Citaat:
@ Lienepien: ik ben morgen zeker in de UB, maar zo te horen heb jij het erg druk...
Ow, oeps, gisteren overheen gelezen.
Sorry!

Citaat:
en ze begon erover of het geen goed idee was om me voor een paar weken te laten opnemen.
ook vanwegen het drank gebruik van me vader waarvan ik helemaal in paniek raak.
Is het sowieso niet beter voor jou om 't huis uit te gaan?

Citaat:
Soms baal ik echt van mezelf. Waarom kan ik niet gewoon dingen loslaten? Waarom moet ik me altijd overal verantwoordelijk over voelen? Want nu ben ik weer aan het stressen, terwijl de personen waarbij de daadwerkelijke verantwoordelijkheid ligt zich nergens bewust van zijn..

Ik zou nog liever gewoon mijn verjaardag overslaan.
gefeliciteerd!

Citaat:
Nouja het is niet dat ik denk dat ik iets heb ofzo, en eigenlijk weet ik ook niet of ik er wat aan heb, het is meer dat ik niet weet wat ik anders moet doen. Ik ben wel eens eerder naar een psycholoog geweest en dat hielp niet echt dus ik weet sowieso niet of het wel een goed idee is. Toen ben ik trouwens naar een studentenpsycholoog geweest, maar aangezien die toen een wachtlijst van een maand hadden en ik dus maar een week of 5/6 heb is dat nu geen optie.
Een 'gewone' psycholoog heeft vaak ook wel zo'n wachtlijst. Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar waarom heb je maar 5/6 weken?

OT: M'n hoofd is vol, ik merkte echt dat ik niks meer opneem.
Hopelijk krijg ik morgen geen rare vragen. Dan moet het lukken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 20:26
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hoi, nog twee nachtjes slapen dan zijn we weer bij elkaar. Een hoop nieuwe leiding, en een paar van de oude die stoppen, maar het wordt vast gaaf. We hadden van vorig jaar ook al een paar nieuwerds die weer meedoen, die deden het vorig jaar prima (één een beetje moeizaam, het verbaast me dat ze terugkomt).
Ik heb er zin in en ik ga lekker de kat uit de boom kijken dit jaar. Nieuwe mensen een beetje op sleeptouw nemen, andere leiding ondersteunen en alleen ingrijpen als iets niet zonder enorm veel stress goed komt. Ik heb wel genoeg liedjes geschreven en toneelstukken verzonnen, nu is een ander aan de beurt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.