Oud 18-03-2009, 08:30
Verwijderd
Zooo! Ik zal de post van Rasmusje even kopiëren anders leest niemand die meer. Voila!
Advertentie
Oud 18-03-2009, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Zo, en nu ga ik even heel serieus mijn hoofd leegschrijven.

Ik zit de hele tijd na te denken over beroepsorientatie en ideeontwikkeling, en vooral over hoe ik die twee wil combineren en waar ik mijn ‘expositieruimte’ mee ga vullen. Sinds een week ben ik nogal gefascineerd door het idee dat ik (kennelijk) meer zie dan anderen, dat meer dingen me opvallen. In mijn kunst kwam dat natuurlijk al duidelijk naar voren, maar ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat ik in het dagelijks leven ook meer zie en onthou dan anderen, en dat tekenen, schilderen, of op welke andere manier dan ook beelden maken zo ongelooflijk afhankelijk is van het kijken. Of beter gezegd: het zien. Al een aantal weken zijn we bij het vak tekenen bezig met portretten, en daarvoor gebruiken we echte modellen. Vorige week moesten we enkele tekeningen maken in die ene les, en na de eerste pauze dacht ik een tekening afgerond te hebben. Mijn model kwam kijken hoe ik hem had geportretteerd, en merkte op dat ik zijn neus verkeerd getekend had. ‘Kijk eens naar mijn neus, zo ziet hij er niet uit. Ik ken mijn neus als de beste. Je hebt me trouwens wel mooi getekend, maar te jong: in het echt ben ik ouder.’ Dat vond ik heel opvallend: volgens mij hebben de meeste mensen weinig of totaal geen besef van hoe ze eruit zien, en deze man kon mij uit zijn hoofd vertellen hoe hij eruit zag. Dat hoort natuurlijk wel bij zijn beroep, maar toch verbaasde het me: weten hoe je eruit ziet en bereid zijn op een eerlijke manier naar jezelf te kijken, jezelf echt te zien, vind ik een vorm van zelfconfrontatie.

Een dag later had ik een telefoongesprek met een vriend, en ik merkte iets op over zijn ogen. Dat ik er graag naar keek. ‘Hoe zien ze er uit dan? Wat voor kleur ogen heb ik? Ik weet het niet, ik kijk mezelf nooit aan in de spiegel,’ zei hij. Dat vond ik haast onvoorstelbaar. Ik hecht niet overdreven veel waarde aan uiterlijk, maar ben wel erg visueel ingesteld. De ogen van mijn vriend en vrijwel ieder willekeurig persoon waar ik mee omga kan ik eigenlijk makkelijk voor me halen. Mijn ogen kende hij wel. ‘Ze zijn donker,’ wist hij te zeggen. Over dit gesprek en die tekenles van afgelopen woensdag heb ik nog lang na zitten denken. Nu ik (weer) weet dat niet iedereen zo opmerkzaam is, probeer ik me nog meer te focussen op wat ik zie en daar enorm van te genieten.

Met deze inspirerende momenten zou ik wel iets willen doen. Wat weet ik niet precies, misschien moet ik gewoon een boekje bijhouden met al dan niet onzinnige details de me zijn opgevallen en kan ik later al die dingen combineren om uit onzin zin te maken. De details die ik zie zeggen immers ook veel over mij en mijn belevingswereld.

Ik zat ook te denken om iets met kindertekeningen te doen, omdat ik me vaak nog heel erg kinds voel. Voor mijn leeftijd gedraag ik me vrij volwassen en ik heb regelmatig het gevoel dat ik op bepaalde vlakken verder ben dan andere leeftijdsgenoten, maar ik heb nog steeds een soort obsessie met veiligheid. Ik ben nog steeds heel erg op zoek naar bescherming, waardoor ik me nog vaak een klein meisje voel. Ik heb nog een paar kindertekeningen hier ergens liggen, die ik denk ik goed zou kunnen gebruiken. Ik zou ze in het groot na kunnen maken en bewerken, er een soort contrast in aanbrengen dat het verschil maar ook het grijsgebied aantoont tussen kind en volwassene. Met kinderangsten zou ik ook wel iets willen doen, maar eigenlijk vind ik dat een uitgekauwd onderwerp. Mocht ik met een origineel idee komen, ga ik dat ook proberen.
Mijn laatste idee was om iets met spiegelscherven te doen. Thuis heb ik nog een kapotte badkamerspiegel staan die ik daar goed voor zou kunnen gebruiken. Het idee is om de spiegel kapot te slaan en alle stukjes weer zo goed mogelijk op hun oorspronkelijke plaats terug te plakken, met wat ruimte ertussen zodat zichtbaar wordt wat de drager is. De stukjes kan ik bijvoorbeeld op een zelfportret plakken: als je naar een ander kijkt zie je ook vaak ‘stukjes’ van jezelf. Misschien is dit net als het idee van kinderangsten een beetje uitgekauwd, maar ik denk dat ik het me wel eigen kan maken. Alles is immers al eens gedaan, het enige wat je kunt doen is het op een originele manier brengen..

Ja, dat wordt weer lekker veel nadenken. Zo, en nu ga ik douchen en zo meteen naar tekenles: portrettekenen, alweer.
Oud 18-03-2009, 08:33
Verwijderd
Gave ideeën heb je, Rasmusje. Door jouw posts mis ik het tekenen. Misschien moet ik het ook weer eens oppakken.
Oud 18-03-2009, 08:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik denk al, dat gaat snel, eerst zijn er 499 en dan zijn er ineens alweer twee nieuwe posts in een nieuw topic...

Blugh, ik ben verkouden. Ik zou vast meer fruit moeten eten. En ik heb steeds zo'n zin om heel hard te gillen, maar dat durf ik niet goed en zeker niet hier, in de stad Vanmiddag moet ik werken, daar heb ik dan weer geen zin in, maar ik kan nu eerst even studeren&schrijven.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-03-2009, 09:15
Verwijderd
Wat een KUTSITE dat kamernet. Nu had ik perongeluk op reageer nu gedrukt en daarna weer op vorige, nu heb ik dus geen mailtje gestuurd naar de personen van de kamer maar mn geld is wel op dus kan ik ook niet meer kijken wat hun telefoonnummer was aarrgghh
en ik wil geen nieuwe reacties kopen wnat ik ben blut.

maargoed als iemand nog 1 reactie over heeft dan meld ik me bij deze aan want dan kan ik iig het telefoonnummer even zien!
Oud 18-03-2009, 09:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh, ik zit braaf op mijn werk.. en ik ben moe, zo moe
heel anders moe dan normaal...
ik heb het ook helemaal neit naar mijn zin, ik heb het niet gemist, ik heb niets gemist terwijl ik ziek was.. en zij mij ook niet echt (gelukkig maar)

oow ik wil naar huis
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-03-2009, 09:27
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@nalah bedankt.
en heb je zelf geen behoefte om te posten?.

ot nog steeds spanning.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-03-2009, 11:27
Verwijderd
Aaarghhh ik ben zenuwachtig en het slaat nergens op want ik wíl niet eens wat van hem. Maar hij moet natuurlijk wel een goeie indruk van mij krijgen. *tekent stress weg*
Oud 18-03-2009, 12:34
Verwijderd
Stomme conexxion.( en de rest van het openbaar vervoer)
Allemaal een grote zooi. Gelukkig kon ik bij iemand anders achterop.
Ze zouden bellen voor een nieuwe afspraak. Nu tien dagen later is het nog niet gebeurd.
Hoe kan de hulpverlening zo krom zijn. Ze bekommeren zich er niet eens om, dat ik maar wat aanklooi.
Wel medicijnen afbouw, maar begeleiding? En dat heb ik juist nu hard nodig!
Argh.
Oud 18-03-2009, 12:39
Verwijderd
Lekker weer, lekker studeren
Oud 18-03-2009, 12:59
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Vogelvrij (nog uit het vorige topic!): dankjewel, misschien heb je ook wel gelijk

Ot: jaa nee jaa nee ja nee ja nee ja nee ja nee. wtfwtf. Ik snap er niets meer van. De ex van mijn vriendje is een schatje en het is fijn dat ze met me ging praten maar ook verschrikkelijk verwarrend en wat gebeurde er vanmorgen nou? Mijn hoofd is helemaal para. Maar gelukkig heb ik mn vriendje zelf waar ik zo meteen heen ga <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-03-2009, 13:50
Alyssia
Alyssia is offline
Ik hoop dat ie mn email gelezen heeft. Eigenlijk hoop ik meer dat ie er dan ook iets mee doet. En iets terugmailt.
En ik wil gewoon dat de examens NU zijn want ik voer echt geen flikker meer uit en het is echt doodvermoeiend. Ik heb gewoon zin om een tochtje te skeeleren maar de wind is nog net te koud en met jas aan is het te warm.
En ik heb zin in VS volgend jaar. Waarschijnlijk dan.
Oud 18-03-2009, 14:34
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
er word hier op de afdeling wel veel geschreeuwd naar elkaar.
de laatste tijd en er is net iemand in elkaar gezakt.
en er is nog meer spanning.
en ik wil me afreageren.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-03-2009, 14:55
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ennn de zon schijnt opnieuw!

Eh en ik had eigenlijk moeten studeren maar op de een of andere manier vind ik er de tijd niet voor? Nu moet ik al douchen, omkleden en naar de fysio... dan eten, dan nog even studeren (? hoop ik) en dan naar een afscheidsfeestje van iemand die op stage gaat naar het buitenland voor een half jaar (echt afscheid is het dus niet gelukkig)... Pfff.
Oud 18-03-2009, 14:56
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ darkfairy: Kom op, meisje! Is er niet de mogelijkheid om lekker buiten in de zon te gaan zitten en te lezen of zo? Of ontspan je daar niet van?
Oud 18-03-2009, 15:33
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Deliver me from reasons why
You'd rather cry, I'd rather fly


Twee weken geleden voor het nog licht, vandaag was het hier ruim 28 graden!
Geen wonder dat ik verkouden ben.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 18-03-2009, 15:40
Verwijderd
Het separeerbeleid is nog steeds niet veranderd. Ze willen eerst dat het langere tijd goed gaat... klotezooi.
Morgen heb ik ene gesprek met de psychiater en mijn ouders, daar ben ik wel heel benieuwd naar want nu moet er gekeken worden hoe nu verder. Hoe gaat mijn toekomst eruit zien? Ik zal moeten gaan accepteren dat ik niet alles kan wat ik wil dat ik kan. Studie zal er voorlopig wel niet in zitten. Wat dan? Begeleid wonen en mijn leven lang tussen psychiatrisch patiënten in een dagbestedingsgroep zitten? Is dat mijn toekomst? Mijn leven lang de psychiatrie in en uit gaan? Sorry, maar daar bedank ik voor.
Gelukkig is de groep waar ik nu in zit wel relaxt. Met de meeste mensen kun je tenminste fatsoenlijk een gesprek voeren.
Oud 18-03-2009, 15:55
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ja ja, ik denk me rot maar ik kom er niet uit. Ik weet het niet meer. En ik wil dit eigenlijk niet, niet nu. Ik heb straks laatste toetsweek en zo denderend gaat het nou ook weer niet. Ik weet het, niet teveel zorgen maken, gewoon doen en dan komt het goed. Of niet. Maar waarom, waarom wil ze dit? Ben ik echt zo achterdochtig geworden dat ik het niet gewoon vertrouw en de sprong durf te wagen?

If half of what you said is true,
and half of what I didn't do could be different,
would it make it better?
If we forget the things we know,
would we have somewhere to go?
__________________
Ik weet niet beter.
Ads door Google
Oud 18-03-2009, 16:24
Verwijderd
Brr, koud. Hele koude handen en bah hoofdpijn.

A compromise between honesty and lies
To lead me past, their sly disguise
My moves are slow but soon they'll know
Oud 18-03-2009, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Gave ideeën heb je, Rasmusje. Door jouw posts mis ik het tekenen. Misschien moet ik het ook weer eens oppakken.
Doen.

OT: Ik kan écht geen maat houden. Dat wordt weer lekker stressen vanavond en morgenochtend. Waarom ben ik niet eerder begonnen met het voorbereiden van die presentatie?
Maarr vandaag was wel geslaagd.
Oud 18-03-2009, 17:06
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Was dit waar ik naar zocht? Was dit waar ik voor heb gekozen, wat ik me zo eigen heb gemaakt? Is dit waar ik voor leef, waar ik alles op af stem, blijft dit mijn leven overheersen? Kan ik er ooit voor kiezen het anders te doen, niet voor een uur of een dag maar anders voorgoed. Even weer net zo diep als een maand geleden, ik blijf er naar terug keren, ik kan het niet loslaten, het heeft me in zijn greep en ik wil het niet weer bevechten..

Wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind
I'll run free too
Wish I could recklessly love, like I'm longing to
I wanna run with the wild horses, run with the wild horses
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-03-2009, 17:22
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik heb tienduizend toekomstdromen maar of ze ook uit gaan komen...
Mijn leven zit enigszins vast, ik kom niet verder en ik weet niet hoe ik alles moet rondkrijgen. Ik vind mijn opleiding ineens totaal niet meer leuk, het is gewoon niet wat ik zocht maar ik kan ook geen leuke hbo-opleiding vinden.

Ik hou niet van zulke gedachtes.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 18-03-2009, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Het separeerbeleid is nog steeds niet veranderd. Ze willen eerst dat het langere tijd goed gaat... klotezooi.
Morgen heb ik ene gesprek met de psychiater en mijn ouders, daar ben ik wel heel benieuwd naar want nu moet er gekeken worden hoe nu verder. Hoe gaat mijn toekomst eruit zien? Ik zal moeten gaan accepteren dat ik niet alles kan wat ik wil dat ik kan. Studie zal er voorlopig wel niet in zitten. Wat dan? Begeleid wonen en mijn leven lang tussen psychiatrisch patiënten in een dagbestedingsgroep zitten? Is dat mijn toekomst? Mijn leven lang de psychiatrie in en uit gaan? Sorry, maar daar bedank ik voor.
Gelukkig is de groep waar ik nu in zit wel relaxt. Met de meeste mensen kun je tenminste fatsoenlijk een gesprek voeren.
Probeer je daar rustig te houden!
En dat je je hele leven lang niet tussen psychiatrische patiënten wilt zitten kan ik me voorstellen. Hopelijk heb je wat aan de andere mensen daar. Zit je trouwens in utrecht als ik vragen mag?

Veel sterkte!
Oud 18-03-2009, 19:20
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Zo moe, zo totaal kapot. Morgen begin ik denk ik een uurtje later, wel ook een uur langer werken maar dat neem ik vooer lief. MOET slapen. Zul je zien dat ik toch om 6 uur wakker ben morgen, hoop het niet, anders zie ik het wel.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 18-03-2009, 19:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@ darkfairy: Kom op, meisje! Is er niet de mogelijkheid om lekker buiten in de zon te gaan zitten en te lezen of zo? Of ontspan je daar niet van?
ik ga dan regelmatig naar me kamer toe.
om dan tv te kijken of als de computer ruimte eindelijk eens vrij is.
ga ik internetten maar de mensen die er de laatste paar weken zijn bijgekomen.
die zitten daar nou vaak op.
maar afleiding probeer ik dan wel te vinden ja.
wel meerdere mensen die hier al langer zitten worden er gespannen van.

ot.
ik ben thuis en kan nou lekker computeren op me gemak.
en ik ben best wel moe door al die spanning van de laatste tijd.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 18-03-2009, 19:34
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pff ik heb zometeen een feestje en ik heb er dus he-le-maal geen zin in. Maar ik moet eigenlijk wel gaan, een beetje socializen enzo. Maar ik heb meer zin in in mijn pyjama op de bank hangen of zo...
Oud 18-03-2009, 20:20
Verwijderd
ik ben een CV aan het schrijven en het is wel grappig om allemaal dingen erop te zetten die wel heel interessant lijken terwijl het heus wel meevalt
(deelname leerlingenraad e.d., resonansgroep in 5 en 6vwo (theeleuten met de afdelingsleider en af en toe eens wat roepen over zelfstudieuren )
Oud 18-03-2009, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Probeer je daar rustig te houden!
En dat je je hele leven lang niet tussen psychiatrische patiënten wilt zitten kan ik me voorstellen. Hopelijk heb je wat aan de andere mensen daar. Zit je trouwens in utrecht als ik vragen mag?

Veel sterkte!
Ik houd me al anderhalve week rustig, maar het beleid verandert nog niet.
Nee, ik zit in Woerden. Naar Utrecht (UMC) wil ik nooit meer terug.
Oud 18-03-2009, 20:51
Batser
Avatar van Batser
Batser is offline
@ Roosje vorige topic.

Mijn haarkleuren zijn: Roze,paars en blond xD
Nu dan xD
Ik zit op het MBO dus niet meer op middelbaar [ thank god!]
En de rest ty voor comment van mijn haar enzo.

Hmm.

Mijn dag was vandaag de kutste dag uit mijn leven. Ik heb mijn hond moeten laten inslapen. Het ging al sinds vorige week niet goed met hem. Hij at opeens niet meer en hij had diarree en moest constant overgeven. Maandag had hij 4 spuiten gekregen. 2 ervan zorgde voor het stoppen van het braken en de andere zodat hij weer ging eten. maar Boyke at niet. Vandaag stond hij op uit zijn mand en toen liep alles onder hem uit. We hadden geen andere keus dan hem te laten inslapen. De DA zei dat al zijn organen niet meer werkte zoals ze hoorde. Hij zou het einde van de week toch niet meer halen. We hebben hem dus daarom maar laten inslapen want we wilde niet dat hij pijn zou lijden.
Ik voel me nu echt zo kut. Alles wat ik zie en alles wat ik doe, doet me aan hem denken, Het is nu gewoon zo leeg in huis =(.
__________________
We were never alive and we won't be born again.
Oud 18-03-2009, 21:07
Verwijderd
knuffel voor Batser
Oud 18-03-2009, 21:19
Batser
Avatar van Batser
Batser is offline
ty mushu
__________________
We were never alive and we won't be born again.
Oud 18-03-2009, 21:45
Verwijderd
Ik heb werk! Eén dag in de week op een kdv, super leuk, lijkt me. En een huis, een rijbewijs, het wordt net echt. Help.
Oud 18-03-2009, 22:30
Alyssia
Alyssia is offline
Sterkte @ Batser

Ik voel me ineens veel beter. ^^ Ik kan het allemaal wel aan, heb ik het idee. En morgen ga ik me gewoon lekker weer mooi voelen en hij kan me lekker even niks meer schelen. ^^ Lalala.
Oud 19-03-2009, 00:16
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pfff wat liep ik nou te zeiken over geen zin, het was hartstikke gezellig. Leuke huisgenoten ik moet echt meer met ze doen!
Nu slapen, want om 9u college en 's middags een belangrijke afspraak. DUS! Ik stuur mezelf naar mijn bedje!
Oud 19-03-2009, 06:30
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Pff, ik kan wel even een time-out van alles gebruiken... Helaas zit dat er niet in.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 19-03-2009, 08:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*klaag* Verkouden zijn is stom! Ik heb het vannacht half 3 horen worden
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Ads door Google
Oud 19-03-2009, 09:03
Verwijderd
Studieontwijkend gedrag de gexte.


Ow ow ow en nu zit mijn haar ook nog zwaar kut

Laatst gewijzigd op 19-03-2009 om 09:53.
Oud 19-03-2009, 09:59
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Waarom mailen ze nou niet gewoon even terug? Dan zetten ze er expliciet bij dat alle communicatie via dat account moet verlopen, maar dan laten ze niks van zich horen. Dus nu betwijfel ik of ze het überhaupt wel krijgen. Als ik morgen nog niks gehoord heb, ga ik via m'n hotmail mailen, met de kans dat ze het dan 3x hebben. Het is echt wel belangrijk dat ik snel antwoord krijg... Over iets meer dan een week moeten ze alle documenten hebben en aangezien mijn scriptie > 50 p. is, vind ik het toch wel iets uitmaken of ik die nog 2x moet laten printen of 1x of dat ik hem in verkorte vorm mag opsturen.

En weer zon Ik was net even buiten en het is gewoon echt lente. Zo nog even boodschappen doen door het lekkere weer en dan vanmiddag weer de hele middag binnen zitten werken. Nouja, ik weet waar ik het voor doe en ik mag blij zijn dat ik werk heb. Ik krijg zoveel schrijnende verhalen te horen van wanhopige mensen...
Oud 19-03-2009, 11:04
Verwijderd
Net een RM beoordeling gehad... Bah wat haat ik dat. Nog langer opgesloten. Vanmiddag heb ik systeemgesprek met mijn ouders en de psychiater. Ik ben wel heel benieuwd wat daar uit komt. Hoe gaat mijn leven er verder uitzien? Het lijkt wel of mijn hele leven van dat gesprek afhangt.
Oud 19-03-2009, 11:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hmmm. Ik weet niet waar ik zou zijn als ik niet kon schrijven. Het is zo geruststellend! Het ontwart mijn hele hoofd weer en dat is echt superfijn nu, dat had ik wel nodig. Het is ook fijn dat ik gisteren met de ex van T. heb gepraat want al had ze misschien niet Alle Antwoorden op Alle Vragen, ze kon er wel over praten en ze wist wat ik bedoelde als ik iets probeerde uit te leggen. 't Is zo'n ervaringsdeskundige jaja. En nu kan ik, misschien, ook met J. praten want die begrijpt - zeker van een apart gedeelte - nog wel extra veel. Ik heb mezelf tot doel gesteld uiteindelijk alles te begrijpen en ik denk dat dat heel moeilijk is, maar dat ik ook wel een eind kan komen. Uiteindelijk wordt mijn hoofd wel weer een netjes opgerold bolletje wol ook al slaap ik vanavond misschien niet bij m'n vriendje. (OH noes!) Dat klinkt vast alsof ik me een beetje aanstel maar ik slaap er echt altijd en dan is één nacht niet heel raar, vooral als je in zo'n gemoedstoestand verkeerd als ik nu. Het is allemaal beter te begrijpen als ik met hem kan praten, maar ja, hè, iets met dat hij een tentamen heeft over anorganisch. Tja. Zonde. Het komt wel. We hebben de tijd.

En dit weekend gaan we weeeeeeeeeeeeeeeeg naar zee jaaa!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 19-03-2009, 11:16
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh en trouwens, ik had dus ruzie met m'n zusje gemaakt maar vandaag gingen we samen ontbijten in de stad en het was supergezellig en we hebben het uitgepraat en ze begreep precies wat ik bedoelde, misschien nog wel beter dan ikzelf. Ze heeft iig meer inzicht in die hele situatie want ik heb dat manipuleergebeuren niet door omdat ik niet gemanipuleerd word - het zijn mijn broertjes en zij en mama en mijn beste vriendinnetje en intussen lijkt het alsof ik allemaal dingen fout doe, alsof ik te bot doe, me te bot heb gedragen een half jaar geleden, maar ik ben heilig overtuigd van mijn eigen gelijk en gelukkig was ze het met me eens.
Goeie dag vandaag! En de zon schijnt! En ik heb mandarijntjes en thee en koekjes en m'n tongpiercing doet niet eens pijn!

En hahahahaha iets over mensen die elkaar allemaal kennen of zoenen of exen van elkaar zijn en ik en T. die daar dan heel hard om gaan lachen jajaa <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 19-03-2009, 12:51
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik wil verhuizen naar een warme plek, Aruba of Hawaii ofzo en dan een dom baantje als serveerster hebben en over een paar jaar huisvrouw worden en vooral genieten.
Jammer dat het leven niet zo simpel is.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 19-03-2009, 15:35
Verwijderd
ik voel me echt kapot gaan van binnen..
Oud 19-03-2009, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik houd me al anderhalve week rustig, maar het beleid verandert nog niet.
Nee, ik zit in Woerden. Naar Utrecht (UMC) wil ik nooit meer terug.
Oke. ik wil daar juist wel hulp van. Nu zat ik op de jeugd afdeling en is dat misschien wat anders, maar de hulp hier is echt ....
Oud 19-03-2009, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Oke. ik wil daar juist wel hulp van. Nu zat ik op de jeugd afdeling en is dat misschien wat anders, maar de hulp hier is echt ....
Waar zit jij dan nu?

OT: Het is gezegd en daarmee is het gedaan. Ik ben ongeneeslijk ziek in mijn kop. Ik zal mijn leven lang medicijnen moeten slikken. De komende maanden zit ik hier, totdat ik wat opgeknapt ben en er plek is in de kliniek waar ze gespecialiseerd zijn in jongeren met psychoses. Ik moet gaan accepteren. accepteren dat mijn leven er anders uit komt te zien dan ik gehoopt had. Dat ik niet kan wat ik wil. Ik weet het even niet meer
Oud 19-03-2009, 16:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*knuffel* voor lentekriebel. Veel succes meiske.

OT: Ik háát verkouden zijn. Je vergeet toch altijd weer hoe irritant dat is, rugpijn en blablabla, ik kan alleen maar zeuren. En ik ga wel gewoon vanavond dansen want maandag ben ik vast nog steeds verkouden en een les missen kan niet. Dus.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-03-2009, 16:19
Alyssia
Alyssia is offline
Sterkte, lentekriebel <3.

--
He, af en toe lekker even met mn vriend zeuren over hoe irritant die gozer aan het worden is, lucht wel op. Nog heerlijker is als die gast er zelf ook bij staat. ^^ Nu maar hopen dat ie de hints begrijpt. Gawd.

Aan de andere kant doe ik niet al te veel mee, ik bedoel, ik heb niks kwaads in de zin, en ik mag hem, alleen niet de persoon die hij nu de hele tijd laat zien.
Zit ie helemaal te pochen over dat ie maar 7 contacturen gaat hebben bij z'n studie Psychologie volgend jaar. Nou gefeliciteerd :'D Ben benieuwd hoe lang ie het volhoudt, zelfdiscipline heeft ie namelijk nogal weinig.
Oud 19-03-2009, 16:20
Verwijderd
Knuf voor Lentekriebel!

OT: uh ja, ik word wel blij van de zon enzo. *klopt af*
Oud 19-03-2009, 16:22
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
@ Lentekriebel: je kent me vast niet, want ik lees dit topic doorgaans alleen maar, maar ik heb dus wel geregeld je berichtjes gelezen. Veel sterkte en *knuffel*

ot: pff.. ik ben echt even iets te gestresst nu.. Maar het gaat morgen vast al weer een stuk beter. En morgen kan ik ook eindelijk weer in zijn armen liggen, waar ik wel even erg veel behoefte aan heb.
Oud 19-03-2009, 16:36
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Lentekriebel: (})

Morgen tentamen en aan de ene kant heb ik er wel een goed gevoel over omdat ik alles wel begrijp, aan de andere kant ben ik toch bang dat ik het straks verpest. Maarja, ik heb hard geleerd en meer kan je niet doen dus het zal wel goed komen. En een herkansing is niet zo erg, maar ik heb veel liever dan een week vrij.

Maar ondanks een beetje tentamenstress gaat het heel goed. Ik heb veel minder last van mijn rug, na maanden klooien is het eindelijk verbeterd/aan het verbeteren. En ik ben alweer aangenomen bij mijn vakantiebaantje van de afgelopen zomer, ik hoefde niet eens te solliceren want zij hebben mij gebeld vamiddag En ik mag volgende week al komen werken terwijl ze nog niet open zijn, invoeren in de computer en misschien helpen met inrichten. Ik ben blij dat ze blijkbaar graag willen dat ik terug kom, al had ik na vorig jaar niet anders verwacht
Ik heb er nu al zin in om weer te gaan werken

Maar nu eerst nog even hard leren voor het tentamen voor morgen. Ik heb het idee dat ik alles eigenlijk wel ken, ik vind het fijner leren als je nog veel stof moet doornemen en dingen moet uitzoeken. Nu ben ik bang dat ik denk dat ik alles ken terwijl dat niet zo is. Maar niet zo pieker en het tentamen is pas 's middags dus morgen kan ik alles nog een keertje doornemen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.