Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2010, 15:11
Flickan
Flickan is offline
Vragenlijstje voor de hetero kerels hier:

Als je puur op het uiterlijk van een meisje/vrouw afgaat, hebben dan grote of kleine borsten je voorkeur?

Als je een vriendinnetje hebt wat niet jouw ideale borsten heeft, mis je dan iets?

Wat is het belangrijkst voor je ideale borsten, de grootte, vorm of stevigheid?

Stel je hebt je ideale borsten gevonden, maar er zit een dom iemand aan vast, besteed je dan toch aandacht aan haar?

En als het geen dom iemand is maar een onaardig iemand?

Heb je ooit iemand gehad met grote borsten, hoe heb je dat ervaren?

Heb je ooit iemand gehad met kleine borsten, hoe was dat?

Is je smaak wat betreft borsten veranderd sinds de puberteit?

Maakt grotere borsten iemand vrouwelijker?

Wat maakt borsten zo aantrekkelijk?

Zijn borsten bepalend voor het oordeel mooi of lelijk?

Heb je in je puberteit dingen gezegd over borsten die je niet meende, om erbij te horen als één van de ‘mannen’ ?

Oud 21-01-2010, 15:18
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Vragenlijstje voor de hetero kerels hier:

Als je puur op het uiterlijk van een meisje/vrouw afgaat, hebben dan grote of kleine borsten je voorkeur? klein

Als je een vriendinnetje hebt wat niet jouw ideale borsten heeft, mis je dan iets? nee

Wat is het belangrijkst voor je ideale borsten, de grootte, vorm of stevigheid? vorm

Stel je hebt je ideale borsten gevonden, maar er zit een dom iemand aan vast, besteed je dan toch aandacht aan haar? nee

En als het geen dom iemand is maar een onaardig iemand? nee

Heb je ooit iemand gehad met grote borsten, hoe heb je dat ervaren? ja teveel van het goeie

Heb je ooit iemand gehad met kleine borsten, hoe was dat? makkelijk vasthouden

Is je smaak wat betreft borsten veranderd sinds de puberteit? nee

Maakt grotere borsten iemand vrouwelijker? nee

Wat maakt borsten zo aantrekkelijk?genetisch bepaald, als baby zit je er al graag aan

Zijn borsten bepalend voor het oordeel mooi of lelijk?kan, maar meestal niet

Heb je in je puberteit dingen gezegd over borsten die je niet meende, om erbij te horen als één van de ‘mannen’ ? zoals wat?

Oud 21-01-2010, 15:22
Flickan
Flickan is offline
Het is voor een boekje wat ik aan het schrijven ben over borsten. Ik heb zo veel mogelijk meningen nodig
Helpen jullie me?

Dankjewel Thinus
Oud 21-01-2010, 15:43
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Vragenlijstje voor de hetero kerels hier:

okee! dat ben ik.

Als je puur op het uiterlijk van een meisje/vrouw afgaat, hebben dan grote of kleine borsten je voorkeur?

Maakt niet uit - ik val meer op billen. Vind kleine borsten overigens wel minder aantrekkelijk dan grote (groot = niet groter dan cup D want dan wordt het weer minder)

Als je een vriendinnetje hebt wat niet jouw ideale borsten heeft, mis je dan iets?

nee!

Wat is het belangrijkst voor je ideale borsten, de grootte, vorm of stevigheid?

Vorm

Stel je hebt je ideale borsten gevonden, maar er zit een dom iemand aan vast, besteed je dan toch aandacht aan haar?

Nee!

En als het geen dom iemand is maar een onaardig iemand?

Ook niet - borsten zijn niet van belang voor het doorgaan met een gesprek.

Heb je ooit iemand gehad met grote borsten, hoe heb je dat ervaren?

Mijn vriendin heeft cup D - weet niet of dat als 'groot' wordt gerekend in deze enquete maar ik ervaar dat als zeer plezierig ze passen ook mooi bij de rest van haar lichaam.

Heb je ooit iemand gehad met kleine borsten, hoe was dat?

Nee.

Is je smaak wat betreft borsten veranderd sinds de puberteit?

Een beetje - ik vond grote borsten altijd wel aantrekkelijk maar het maakt me nu minder uit

Maakt grotere borsten iemand vrouwelijker?

Kan, maar het hoeft niet - dat ligt aan de persoon.

Wat maakt borsten zo aantrekkelijk?

Evolutie? ik weet het niet eigenlijk. Uiteraard kunnen ze leuk zijn omdat ze aan een leuke vrouw vastzitten en ook omdat we ze zelf niet hebben..

Zijn borsten bepalend voor het oordeel mooi of lelijk?

Het speelt zeker een rol maar is niet bepalend. bepalend vind ik het figuur, de verhoudingen en het gezicht.

Heb je in je puberteit dingen gezegd over borsten die je niet meende, om erbij te horen als één van de ‘mannen’

Nope.

overigens - als je nog meer moet weten kan je PMen
Oud 21-01-2010, 15:59
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Vragenlijstje voor de hetero kerels hier:

Als je puur op het uiterlijk van een meisje/vrouw afgaat, hebben dan grote of kleine borsten je voorkeur? Klein. Ik ben van mening dat overal waar te voor staat niet goed is. Maar als ik dan echt moet kiezen dus de kleine, aangezien grote van die lappen worden.

Als je een vriendinnetje hebt wat niet jouw ideale borsten heeft, mis je dan iets? nee. Niemand is trouwens ideaal.

Wat is het belangrijkst voor je ideale borsten, de grootte, vorm of stevigheid? Ook hier weer een mix. Als je stevige borsten hebt maar de tepel zit helemaal scheef ziet t ook niet uit. Als ik echt moet kiezen ga ik voor vorm.

Stel je hebt je ideale borsten gevonden, maar er zit een dom iemand aan vast, besteed je dan toch aandacht aan haar? Nee, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen die mensen worden misbruikt om ''maar een x te neuken''.

En als het geen dom iemand is maar een onaardig iemand? idem. als hiervoor.

Heb je ooit iemand gehad met grote borsten, hoe heb je dat ervaren? tja wat is groot. meloenen, nee.

Heb je ooit iemand gehad met kleine borsten, hoe was dat? wat is klein. A cup? nee.

Is je smaak wat betreft borsten veranderd sinds de puberteit? nee

Maakt grotere borsten iemand vrouwelijker? nee

Wat maakt borsten zo aantrekkelijk? het is vrouwelijk dat zegt al genoeg.

Zijn borsten bepalend voor het oordeel mooi of lelijk? nee

Heb je in je puberteit dingen gezegd over borsten die je niet meende, om erbij te horen als één van de ‘mannen’ ? niet dat ik me kan herinneren.

__________________
niet alleen =)
Oud 21-01-2010, 16:20
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Vragenlijstje voor de hetero kerels hier:

Als je puur op het uiterlijk van een meisje/vrouw afgaat, hebben dan grote of kleine borsten je voorkeur?
Gemiddeld

Als je een vriendinnetje hebt wat niet jouw ideale borsten heeft, mis je dan iets?
Nee

Wat is het belangrijkst voor je ideale borsten, de grootte, vorm of stevigheid?
Stevigheid

Stel je hebt je ideale borsten gevonden, maar er zit een dom iemand aan vast, besteed je dan toch aandacht aan haar?
Nee

En als het geen dom iemand is maar een onaardig iemand?
Hetzelfde

Heb je ooit iemand gehad met grote borsten, hoe heb je dat ervaren?
Nee

Heb je ooit iemand gehad met kleine borsten, hoe was dat?
Nee

Is je smaak wat betreft borsten veranderd sinds de puberteit?
Ik zit er nog midden in xD

Maakt grotere borsten iemand vrouwelijker?
Nee

Wat maakt borsten zo aantrekkelijk?
Ik denk de vorm

Zijn borsten bepalend voor het oordeel mooi of lelijk?
Nee, ik kijk eerder naar het gezicht en dikheid, dan naar borsten of billen.

Heb je in je puberteit dingen gezegd over borsten die je niet meende, om erbij te horen als één van de ‘mannen’ ?
Nee
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Oud 21-01-2010, 17:20
Verwijderd
Deze is ook al gepost op Liefde en Relatie.
Oud 21-01-2010, 17:55
Verwijderd
awwright,hier gaan we
ik zal eerlijk zijn tegen het botte aan


Als je puur op het uiterlijk van een meisje/vrouw afgaat, hebben dan grote of kleine borsten je voorkeur?
hmm,een c/d cup is wel mooi

Als je een vriendinnetje hebt wat niet jouw ideale borsten heeft, mis je dan iets?
nee,de blik in haar ogen als ze naar je kijkt en de glimlach als je een stomme grap maakt is veel belangrijker dan HUEG BEWBZ

Wat is het belangrijkst voor je ideale borsten, de grootte, vorm of stevigheid?
stevigheid,theezakjes zijn niet echt ideaal
Stel je hebt je ideale borsten gevonden, maar er zit een dom iemand aan vast, besteed je dan toch aandacht aan haar?
natuurlijk! je date toch het gehele meisje en niet alleen de boobs,da's net zoals je met een grote piemel uitgaat en niet met de jongen die daar aan vast zit en intelligentie is veel belangrijker dan tieten... maarja dat ben ik
En als het geen dom iemand is maar een onaardig iemand?
nope,dumpen
Heb je ooit iemand gehad met grote borsten, hoe heb je dat ervaren?
niet gehad
Heb je ooit iemand gehad met kleine borsten, hoe was dat?
zeer....vermakelijk
Is je smaak wat betreft borsten veranderd sinds de puberteit?
nope
Maakt grotere borsten iemand vrouwelijker?
totaal niet,vrouwlijkheid is ook relatief,sex appeal zou meer gerichter zijn
en da's een nee grote borsten maken niet vrouwlijker anders zou lolo ferarri de vrouwlijkste vrouw ter wereld zijn.
Wat maakt borsten zo aantrekkelijk?
dat ze mooi stevig en goed geproportioneerd zijn
Zijn borsten bepalend voor het oordeel mooi of lelijk?
beetje herhalend,zie vorige vraag
Heb je in je puberteit dingen gezegd over borsten die je niet meende, om erbij te horen als één van de ‘mannen’ ?
als ik eerlijk moet zijn 1x in de 2e maar dat was niet bepaald een van mijn meest schijnende momenten.

Laatst gewijzigd op 23-01-2010 om 12:18.
Oud 22-01-2010, 11:17
Boompjess
Boompjess is offline
Citaat:
Vragenlijstje voor de hetero kerels hier:

Als je puur op het uiterlijk van een meisje/vrouw afgaat, hebben dan grote of kleine borsten je voorkeur? Is er ook een middelmaat? anders klein

Als je een vriendinnetje hebt wat niet jouw ideale borsten heeft, mis je dan iets? nee, maar het liefst geen extremen aan beide kanten.

Wat is het belangrijkst voor je ideale borsten, de grootte, vorm of stevigheid? vorm

Stel je hebt je ideale borsten gevonden, maar er zit een dom iemand aan vast, besteed je dan toch aandacht aan haar? nee, ik merk aan mijzelf dat ik slecht overweg kan met mensen die niet al te slim zijn dus waarschijnlijk krijg ik ook nooit een vriendin die dommer dan ik is.

En als het geen dom iemand is maar een onaardig iemand? nee

Heb je ooit iemand gehad met grote borsten, hoe heb je dat ervaren? nee, lijkt me nog zachter dan wat ik nu heb (cup B 85 of zo iets, iig B) maar dat hoeft niet van mij.

Heb je ooit iemand gehad met kleine borsten, hoe was dat? ja, fijn

Is je smaak wat betreft borsten veranderd sinds de puberteit? nee, maar ik ben nog maar net geen puber meer (was nogal vroeg met puberen).

Maakt grotere borsten iemand vrouwelijker? niet per se.

Wat maakt borsten zo aantrekkelijk? vrouwelijkheid, i guess.

Zijn borsten bepalend voor het oordeel mooi of lelijk? nee, maar het helpt wel bij het oordeel.

Heb je in je puberteit dingen gezegd over borsten die je niet meende, om erbij te horen als één van de ‘mannen’ ? nee, zou ik ook nooit doen
Oud 22-01-2010, 11:42
Verwijderd
Misschien moet er eentje dicht?

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1789091
Oud 22-01-2010, 11:54
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Vragenlijstje voor de hetero kerels hier:

Als je puur op het uiterlijk van een meisje/vrouw afgaat, hebben dan grote of kleine borsten je voorkeur?
Handjevol
Als je een vriendinnetje hebt wat niet jouw ideale borsten heeft, mis je dan iets?
Hm, nee.
Wat is het belangrijkst voor je ideale borsten, de grootte, vorm of stevigheid?
Vorm
Stel je hebt je ideale borsten gevonden, maar er zit een dom iemand aan vast, besteed je dan toch aandacht aan haar?
Nee
En als het geen dom iemand is maar een onaardig iemand?
Nee
Heb je ooit iemand gehad met grote borsten, hoe heb je dat ervaren?
Mijn vriendin heeft middenmaat.
Heb je ooit iemand gehad met kleine borsten, hoe was dat?
Mijn vriendin heeft middenmaat.
Is je smaak wat betreft borsten veranderd sinds de puberteit?
Nope
Maakt grotere borsten iemand vrouwelijker?
Nee
Wat maakt borsten zo aantrekkelijk?
Ze zijn gewoon zo... zacht en fijn en beweeglijk
Zijn borsten bepalend voor het oordeel mooi of lelijk?
nee
Heb je in je puberteit dingen gezegd over borsten die je niet meende, om erbij te horen als één van de ‘mannen’ ?
nee
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 22-01-2010, 12:18
Flickan
Flickan is offline
Yess, dankjewel mannen!

Ik heb m inderdaad ook op een andere plek neergezet, heb zo veel mogelijk antwoorden nodig om uiteindelijk iets nuttigs te kunnen zeggen natuurlijk
Oud 23-01-2010, 10:55
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Yess, dankjewel mannen!

Ik heb m inderdaad ook op een andere plek neergezet
In dat geval is er sprake van crossposting, wat niet is toegestaan, dus een van je topics zal moeten worden gesloten.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 23-01-2010, 10:58
Verwijderd
Tellen pottenmeisjes ook? 3:
Oud 23-01-2010, 12:49
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik had gehoopt dat die andere dicht zou gaan, omdat ik het topic eigenlijk hier beter vind passen. Maargoed, crossposten mag idd niet, dus deze gaat alsnog dicht.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [Vragenlijst] Alles over Borsten
supergirl#1
32 06-03-2012 07:29
Liefde & Relatie meisjes en hun borsten!
Flickan
114 27-05-2010 13:53
Liefde & Relatie borsten
Flickan
55 05-02-2010 22:49
Lichaam & Gezondheid Borsten... (vragenlijstje erbij =p)
Sjanna
229 03-01-2006 13:58
Seksualiteit Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please!
Sjanna
6 23-07-2005 19:53
Lichaam & Gezondheid borsten groter..
sweetlay-D
4 27-11-2002 07:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26.