Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2002, 01:35
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Mijn vriendin vroeg dit aan mij afgelopen avond.

Ik weet het zelf niet, misschien mensen met andere ideeën enzo?
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 09:35
druiveke
druiveke is offline
volgens mij is een orgasme van een vrouw veel anders dan een van een man.
Een vrouw krijgt veel minder snel een orgasme.
je zou een orgasme van een man en vrouw in grafiek kunnen zetten
de man verliest veel sneller het genots gevoel naar het orgasme. bij een vrouw kan dit "na-geno" veel langer blijven duren.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 10:57
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
volgens mij is het orgasme van een vrouw intenser; en waarom

ik voel het aan mn water
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 11:57
LM
LM is offline
I don't know
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 15:17
Verwijderd
Mh, ik denk het wel, al is het alleen maar om het feit dat het gereedschap anders is
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 16:59
lamer82
lamer82 is offline
het gereed schap is in princiepe het zelfde alleen meisjes hebben nog een extra erogene plek.

maar een klit is het zelfde als een lul alleen dan mad klein.
kompleet met eikel en voorhuid. dus
__________________
www.leipheidfm.nl luister nou maar een seen keer
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 22:08
Verwijderd
ík zou wel willen weten of het gevoel hetzelfde is...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 23:29
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
mmz
het is algemeen bekend dat het orgasme van een vrouw langer duurt
toch wat ik heb gehoord
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 03:57
Snaak
Snaak is offline
ik vraag me ook vaak zat af hoe 'n vrouwelijk orgasme voelt... als ik voor 1 dag vrouw zou kunnen zijn zou ik zo doen (wel voor 1 dagje maar eh!) maar ik zal der nooit achterkomen....
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 04:02
LM
LM is offline
Citaat:
Snaak schreef:
ik vraag me ook vaak zat af hoe 'n vrouwelijk orgasme voelt... als ik voor 1 dag vrouw zou kunnen zijn zou ik zo doen (wel voor 1 dagje maar eh!) maar ik zal der nooit achterkomen....
ik wil je wel ff in je kont boren
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 04:06
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
ik wil je wel ff in je kont boren
dan voel ik nog steed niet hoe 'n vrouw klaarkomt

dan voel ik enkel hoe 'n vrouw zichvoelt als ik haar op z'n grieks neem, en ik heb daar geen intresse in omdat dat zeer een onrealistisch denkbeeld is, grieks genomen WORDEN door 'n vrouw
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 04:07
LM
LM is offline
Heej, je kunt niej alles hebben hé
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:59
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mh, ik denk het wel, al is het alleen maar om het feit dat het gereedschap anders is
Ja dat denk ik ook. En de man spuit ook nog sperma en een vrouw spuit als het goed is niks (op sommige na). Dus dat voelt sowieso al anders.
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 21:12
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Gevoel is niet hetzelfde en voor vrouwen zou het mooier moeten zijn. Vrouwen kennen 3 types orgasmen en mannen maar 1.

types voor vrouwen:
1. clitoris-orgasme, sterkste die ze hebben. Clitoris heeft meer zenuwuiteinden dan eikel dus is gevoeliger. - zenuwen lopen via ruggenwervel
2. G-spot orgasme, onduidelijk waar zenuwuiteinden zitten, zenuwen lopen niet via rug
3. Mentaal orgasme, wordt gewoon in hersenen opgewekt en kracht is afhankelijk van fantasie op dat moment.

theoretisch kan een vrouw zelfs alle drie tegelijk krijgen. Ik hoorde btw ook iets vaags dat vrouwen wel altijd minstens 1x klaarkomen maar het niet altijd merken... - maar ik twijfel een beetje aan het 'onmerkbaar kunnen zijn van orgasme'.

Ow, en mannen kunnen maar op 1 manier orgasme krijgen en minder heftig dan vrouw (theoretisch weer). - er kan zomaar een multiplier in de hersenen zitten die orgasme van mannen x2 doet.


Ow, en vrouwen hebben btw ook meer weefsel dat in dienst staat van orgasme; Meer zenuwen en een groter gedeelte van de hersenen is ermee bezig. (wederom van slechte bron: maar mannelijke 'orgasme-hersenen' (volume hersenen dat zich (ik denk als bijtaak) bezighoudt met orgasme) zijn amper een tiende procent van totale hersenen en bij vrouwen rond de 20%)


Maar tis allemaal erg vaag. Nog een vraag die dan op komt. - vrouwen vinden over het algemeen winkelen leuker dan seks... is winkelen voor vrouwen dan zo fucking leuk of is orgasme zo fucking zwak?
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 21:34
Blubz0rz
Avatar van Blubz0rz
Blubz0rz is offline
Citaat:
maar mannelijke 'orgasme-hersenen' (volume hersenen dat zich (ik denk als bijtaak) bezighoudt met orgasme) zijn amper een tiende procent van totale hersenen en bij vrouwen rond de 20%
ik heb toch wat moeite om dat te geloven...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 02:27
lamer82
lamer82 is offline
Een vrouw kan wel spuiten,.. en veel ook nog
gewoon langgenoeg de g plek stimuleren en zij moet zich ontspannen en niet het "ik moet plassen gevoel" willen onder drukken
wnt it ait piss
en die druk op je blaasi s een hand lol,
of een dildo of what ever.
__________________
www.leipheidfm.nl luister nou maar een seen keer
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 06:27
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
vrouwen zijn eigenlijk wel de sekswezens hier... waar vrouwen meer gemaakt zijn om goed partners te selecteren op gezondere criteria dan mannen (mannen denken voornamelijk uiterlijk). Zijn mannen meer gebouwd om te overleven en zo veel mogelijk vrouwen te bevruchten.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 09:28
Verwijderd
Tis heel raar bij mezelf..

Ik kom soortvan klaar als hij net bij me binnenkomt.. en de 5 minuten daarna. Het loopt aan één stuk door. Ik heb het idee dat het vooral geestelijk is want het gevoel komt niet DOORDAT hij in me zit. Als je het een beetje kunt begrijpen. Het begint dan altijd met heel veel warme en koude gloeden over me heen en dan loopt er een soort rilling door mijn hele lichaam. Ik kan dan ook niet stilliggen. Daarna begint alles me te tintelen. Buik, benen, handen, voeten, alles. En het voelt zo lekker. En het duurt echt minutenlang.. Het voelt voor mij als klaarkomen in gevoel; geestelijk. Dus niet het lichamelijke orgasme.

Dan natuurlijk ook het clitoris-orgasme, en de G-spott is ook wel heel lekker eigenlijk..

Maar ik ken dus drie vormen.. Hoewel de geestelijke vorm niet zo finaal werkt zegmaar. Als ik dat geestelijke orgasme heb gehad, dan voel ik me zegmaar niet bevredigt, niet loom en niet ontspannen.. Het is alles behalve het lekkere rustige gevoel dat je hebt na een orgasme via je clit..

Hmmz dit klinkt heel raar he
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 10:30
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
helemaal niet.

mentale orgasme vereist echt een zeer bijzondere situatie om krachtig te zijn (naar ik gehoord heb).

Seks lijkt me voor meisjes eigenlijk leuker, vooral omdat het veel veelzijdiger is (3 orgasmen, borsten waarmee meer kan...)
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 11:31
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
types voor vrouwen:
1. clitoris-orgasme, sterkste die ze hebben. Clitoris heeft meer zenuwuiteinden dan eikel dus is gevoeliger. - zenuwen lopen via ruggenwervel
2. G-spot orgasme, onduidelijk waar zenuwuiteinden zitten, zenuwen lopen niet via rug
3. Mentaal orgasme, wordt gewoon in hersenen opgewekt en kracht is afhankelijk van fantasie op dat moment

was ik maar een vrouw (die deze alledrie had)





*zucht*

ik heb alleen het dikke spuitstraal orgasme
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 12:01
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
ik wou ook dat ik vrouw was als ik mijn denken op dat moment beperk tot sex en gemiddelde leeftijd.

Als ik de rest er bij neem ben ik toch best blij dat ik een man ben. - maar als je leeft voor sex dan ben je man en lijkt vrouw je leuker
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 12:15
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:


Ow, en mannen kunnen maar op 1 manier orgasme krijgen en minder heftig dan vrouw (theoretisch weer). - er kan zomaar een multiplier in de hersenen zitten die orgasme van mannen x2 doet.
dit is niet waar. nooit van tantra gehoord? dat is een soort seksuele kunst. dat is steeds de spanning opbouwen, over een langere periode (dus bijvoorbeeld een week lang heel dichtbij zijn en steeds stoppen voordat je klaarkomt). als de man dan uiteindelijk klaarkomt is het mogelijk om meerdere en lange orgasmes te hebben

=)
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:18
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Van de vrouw is inderdaad iets heviger... als ik merk hoe hun vaak reageren als ze klaarkomen.. nou dat krijg ik niet voor elkaar
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:50
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
DigitalStorm schreef:


dit is niet waar. nooit van tantra gehoord? dat is een soort seksuele kunst. dat is steeds de spanning opbouwen, over een langere periode (dus bijvoorbeeld een week lang heel dichtbij zijn en steeds stoppen voordat je klaarkomt). als de man dan uiteindelijk klaarkomt is het mogelijk om meerdere en lange orgasmes te hebben

=)
Ik zei/bedoelde alleen dat dat technisch/biologisch MOGELIJK is. Niet dat het er is.

Maar dat tantra klinkt leuk - zodra ik een meisje heb probeer ik het .... ..
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 21:34
punkyfish
punkyfish is offline
Mijn vriend en ik hebben het hier een keer heel uitgebreid over gehad en concludeerden dat het toch wel verschild, ja. Meneer wou toen opeens een meisje worden... Mja.
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
lamer82 schreef:
het gereed schap is in princiepe het zelfde alleen meisjes hebben nog een extra erogene plek.

maar een klit is het zelfde als een lul alleen dan mad klein.
kompleet met eikel en voorhuid. dus
Vrouwen voelen geen sperma naar buiten stromen, mannen voelen geen baarmoeder samentrekken... lijkt mij toch behoorlijk wat verschil
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 21:38
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Tis heel raar bij mezelf..

Ik kom soortvan klaar als hij net bij me binnenkomt.. en de 5 minuten daarna. Het loopt aan één stuk door. Ik heb het idee dat het vooral geestelijk is want het gevoel komt niet DOORDAT hij in me zit. Als je het een beetje kunt begrijpen. Het begint dan altijd met heel veel warme en koude gloeden over me heen en dan loopt er een soort rilling door mijn hele lichaam. Ik kan dan ook niet stilliggen. Daarna begint alles me te tintelen. Buik, benen, handen, voeten, alles. En het voelt zo lekker. En het duurt echt minutenlang.. Het voelt voor mij als klaarkomen in gevoel; geestelijk. Dus niet het lichamelijke orgasme.

Dan natuurlijk ook het clitoris-orgasme, en de G-spott is ook wel heel lekker eigenlijk..

Maar ik ken dus drie vormen.. Hoewel de geestelijke vorm niet zo finaal werkt zegmaar. Als ik dat geestelijke orgasme heb gehad, dan voel ik me zegmaar niet bevredigt, niet loom en niet ontspannen.. Het is alles behalve het lekkere rustige gevoel dat je hebt na een orgasme via je clit..

Hmmz dit klinkt heel raar he
Mh ik ken het uit dromen Ik vraag me af of het ook zo is irl...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
DigitalStorm schreef:


dit is niet waar. nooit van tantra gehoord? dat is een soort seksuele kunst. dat is steeds de spanning opbouwen, over een langere periode (dus bijvoorbeeld een week lang heel dichtbij zijn en steeds stoppen voordat je klaarkomt). als de man dan uiteindelijk klaarkomt is het mogelijk om meerdere en lange orgasmes te hebben

=)
*american pie 2 flasback*
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 22:00
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef:
Van de vrouw is inderdaad iets heviger... als ik merk hoe hun vaak reageren als ze klaarkomen.. nou dat krijg ik niet voor elkaar
mja.. wij mannen zijn wat dat betreft gewoon flink 'genaait'...
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 18:14
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
AtHell schreef:


mja.. wij mannen zijn wat dat betreft gewoon flink 'genaait'...
misschien wel, maar ons (groot) nadeel is dat het niet simpel is een orgasme op te wekken...
Dat is bij jullie makkelijk
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 19:30
Soullar
Soullar is offline
LEESTIP

'De Multi-orgastische Man

van: Mantak Chia & Douglas Abrams Arava

trust me, daar kan je nog wat van leren
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
LEESTIP

'De Multi-orgastische Man

van: Mantak Chia & Douglas Abrams Arava

trust me, daar kan je nog wat van leren
Weet jij alles van hè?
*kus*
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:23
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:


misschien wel, maar ons (groot) nadeel is dat het niet simpel is een orgasme op te wekken...
Dat is bij jullie makkelijk
Hehe...

Word NU HOMO SAPIENS. Je kunt kiezen uit 2 vormen, ene komt snel en gemakkelijk klaar. - andere versie Kom VEEL GAVER klaar maar het vereist meer ervaring
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:


Mh ik ken het uit dromen Ik vraag me af of het ook zo is irl...
Nou kijk, het is echt bij mij. Maar ik kan het totaal niet beschrijven/omschrijven. Dus wie weet is het helemaal nie geestelijk maar iets anders..

Kweenie, het 'voelt' geestelijk zegmaar

Maar het gevoel dat ik erbij krijg en dus niet kan beschrijven, is echt
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:00
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
PFff, ik moet echt eens beginnen aan dat 'seks'.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 23:48
Rikku
Avatar van Rikku
Rikku is offline
Okay ik ga ff de wijsneus uithangen, heb namelijk net een programma op discovery gezien...

Het orgasme van een man en een vrouw is gelijk, ze hebben namelijk met allemaal charts met de hartslag en de samentrekkingen van spieren etc allemaal dingen gemonitored van mensen die klaarkwamen en al die charts waren hetzelfde je kon alleen zine of het een man of een vrouw was aan de naam die erboven stond.

Je kan als vrouw makkelijker klaarkomen door te masturberen enzow want dan train je de "klaarkom"spieren (sexspieren) en als die goed getrained zijn kom je makkelijker klaar.. bij mannen is het hetzelfde, als je die spieren goed traint en als je ze aanspant tijdens het neuken en als je dat goed timed zeggen ze dat je het orgasme kan uitstellen of een orgasme kan hebben zonder te spuiten dus dat je door kan gaan! *tantra* noemen ze dat geloof ik.. Je kan ook die spierentrainen door ze aan te spanen.. Moet je maar ff oefenen als het moeilijk gaat

hey maar meisjes probeer nou eens geowon te masturberen!! Is niets mis mee, is lekker, is leuk, is leuk voor je (toekomstige) vriendje/vriendinnetje etc.
niet schamen gewoon doen!! niemand ziet het toch
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 23:51
Rikku
Avatar van Rikku
Rikku is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Tis heel raar bij mezelf..

Ik kom soortvan klaar als hij net bij me binnenkomt.. en de 5 minuten daarna. Het loopt aan één stuk door. Ik heb het idee dat het vooral geestelijk is want het gevoel komt niet DOORDAT hij in me zit. Als je het een beetje kunt begrijpen. Het begint dan altijd met heel veel warme en koude gloeden over me heen en dan loopt er een soort rilling door mijn hele lichaam. Ik kan dan ook niet stilliggen. Daarna begint alles me te tintelen. Buik, benen, handen, voeten, alles. En het voelt zo lekker. En het duurt echt minutenlang.. Het voelt voor mij als klaarkomen in gevoel; geestelijk. Dus niet het lichamelijke orgasme.

Dan natuurlijk ook het clitoris-orgasme, en de G-spott is ook wel heel lekker eigenlijk..

Maar ik ken dus drie vormen.. Hoewel de geestelijke vorm niet zo finaal werkt zegmaar. Als ik dat geestelijke orgasme heb gehad, dan voel ik me zegmaar niet bevredigt, niet loom en niet ontspannen.. Het is alles behalve het lekkere rustige gevoel dat je hebt na een orgasme via je clit..

Hmmz dit klinkt heel raar he
btw dit ken ik ook best wel!! maar dat eerste is niet echt een orgasme maar gewoon een soort "Ahh wat lekker"! MIjn vriendje zegt dat hij hetzelfde heeft als hij net naarbinnen gaat

Bij mij is het clitoris orgasme eignelijk sterker dan g-spott.. lijkt het tenminste..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Rikku schreef:


btw dit ken ik ook best wel!! maar dat eerste is niet echt een orgasme maar gewoon een soort "Ahh wat lekker"! MIjn vriendje zegt dat hij hetzelfde heeft als hij net naarbinnen gaat

Bij mij is het clitoris orgasme eignelijk sterker dan g-spott.. lijkt het tenminste..
Ja, nou het is anders, niet perse sterker..
Als ik een clitoris/g-spott orgasme krijg dan voel ik me daarna echt heel loom enzow, zo ontspannen, zo'n sfeer waarin je heerlijk tegen elkaar aan wil liggen.. Hoewel we vaak wel doorgaan hoor
Maar bij dat geestelijke gedoe is het niet echt een bevredigend gevoel, meer een gevoel dat zegt: "IK WIL MEER" Haha

Verder het verschil tussen een clitoris orgasme en een G-spott orgasme is dat die van de G-spott heftiger gebeurd..
Bij Clit kan ik heerlijk lekker rustig bewegen op een ritme ofzow..
Maar als ik een G-spott orgasme krijg kan ik ECHT NIET stilliggen en dat merkt mijn vriend maar al te goed
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 16:25
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
als ik mn spieren span(benen) dan heb ik juist t gevoel dat t veel sneller komt


voelt wel lekkerder als je klaarkomt en je spant je spieren
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 14:54
micra
Avatar van micra
micra is offline
hans wat een rare vragen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 15:36
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
micra schreef:
hans wat een rare vragen
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 16:15
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Geen oude topics uppen.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Scheren vrouwen ook wel eens hun gezicht?
Knaagdier
40 23-11-2011 19:50
Seksualiteit Meer dan rukken/mastruberen.!
maximekeee
66 29-12-2009 21:21
De Kantine Leukste post van de dag
Yoshimare
500 21-09-2008 15:13
Liefde & Relatie Gezien worden als "beste vriend"
Praganonut
278 05-09-2007 12:36
Seksualiteit Beffen
The_Vampire
15 04-03-2003 20:22
Seksualiteit 11 minuten.. hahaha
DarkCat
70 11-11-2002 09:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.