Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2002, 20:50
Aéquitas
Aéquitas is offline
Ik heb echt een hele vage avond.... Ik heb nu ongeveer 2 maanden een relatie met mijn vriendin en na 2 dagen al geen smsje gestuurd te hebben (wat raar is bij ons ) belt ze me vanavond op. Ze zat ergens behoorlijk mee haar gescheiden ouders hebben flinke ruzie over de opvoeding van hun kinderen en een financiele kwestie... mijn vriendin zat hier erg mee vooral ivm met verjaardag van haar vader volgende week en aankomende kerst ze is nogal kwaad op haar vader maar ze wil hem ook niet alleen laten met kerst enzo.

Ik was al redelijk ogelucht dat het dat was waar ze mee zat aangezien zij nog nooit een langere relatie heeft gehad dan 2 maanden en wij dus nu 2 maandjes met elkaar gaan... en toen kwam het dus ze verteld dat ze ook niet weet wat ze met ons aanmoet!!! Zij vind me vreselijk lief en is echt heel gek op me maar ze weet niet zeker of ze een relatie wil en alles wat daarbij hoort op dit moment. Ze had dit al eens in een msngesprek met een vriend van mij gezegd voordat wij wat kregen maar daar had ik niet echt meer over nagedacht. Afijn ze zit hier nu erg mee en wil er dus even goed over nadenken...vervolgens moest ze al snel weer ophangen aangezien ze met haar broertje meemoest want die had een huis gevonden en ze had afgesproken mee te gaan met hem.

Maar ja nu zit ik er dus mee opgescheept. Het viel echt enooormmm rauw op mijn dak zeker omdat we elkaar die week ervoor nog gezien hadden wat echt zoals altijd erg gezellig en romantisch was (kaarslicht zij had uitgebreid gekookt) echt een topavondje. Een dag daarna kreeg ik nog smsjes met de text wish you were here enz en vervolgens een radio stilte van 2dagen en nu dit! Ik zit hier behoorlijk mee en snap er niet veel van. ik ben heel erg bang dat ze of bindingsangst heeft of bang is voor sex??!?!?!

Ik zal wat meer over haar vertellen, zij is 21 en heeft heel wat vriendjes gehad maar nooit iets echt serieus ofzo en ze heeft dan ook nog nooit een langere relatie gehad dan 2 maanden. Haar ouders zijn gescheiden toen ze 9 was waar ze veel problemen mee heeft gehad tot ze in therapie is gegaan waarnaar ze alles een beetje een plekje heeft kunnen geven.. Nadat we een paar keer gedate hadden was er nog niks meer gebeurd dan zoenen wat we allebei wel best vonden. ik was het niet echt gewend maar ik vond het ergens wel spannend om wat langzamer te gaan dan normaal.... Op de volgende date vertelde ze me dus dat ze nog maagd was en dat ze vond dat ik dat moest weten. We hebben er even over gebabbeld en ik had nog even aangegeven dat wanneer ik iets deed wat ze niet wilde het altijd moest zeggen... voor de rest ging het altijd lekker we wonen wel uurtje reizen van elkaar vandaan maar dat boeit niet echt veel zien elkaar 1 a 2x per week... vonden we ook allebei perfect zo. op de laatste 2 dates zijn we wat verder gegaan dan zoenen maar nog niet voor de sex gewoon wat handwerk voor beide partijen. tja het leek dus allemaal geweldig te gaan maar nu ineens dit wat moet ik hier nou mee?!?!?!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik heb nu echt geen idee wat ik hiermee aanmoet zucht

thx alvast
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2002, 21:01
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Het is misschien dat ze door een moeilijke tijd heengaat... dat ze niet langer dan 2 maanden iets heeft gehad met andere mensen kan misschien zijn door onzekerheid die veel voorkomt bij gescheiden ouders... nu heeft ze waarschijnlijk steun nodig en zijn jullie niet ver genoeg om die steun bij elkaar te vinden... nu is het misschien aan jou om te laten zien dat ze die steun wel krijgt... op liefdesgebied kan je het misschien even laten rusten... maar als een vriend er voor haar zijn... ik bedoel je geeft veel om haar, tenminste als je zo praat denk ik dat... laat dat zien dat je er bent en dat er redenen zijn om een diepere intiemere relatie met jou te beginnen...

weet overigens hoe het is om... iemand te hebben die niet goed weet wat ze wil... het zal je geduld oefenen, maar wie weet is het de moeite waard...

nou ja sterkte iig...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 21:04
Verwijderd
Nou ja.. Dat ze bindingsangst heeft lijkt me eigenlijk iets dat zeker is.. ten eerste omdat ze dus veel problemen heeft (gehad) met de scheiding van haar ouders. Zij zijn voor kinderen natuurlijk eigenlijk het 'voorbeeld' in de liefde, en dat voorbeeld is bij haar mis gegaan. Er zijn nog steeds problemen daarin. dat kan heel goed een angst voor liefde aanwakkeren, en zorgen dat ze er geen vertrouwen in heeft. Ten tweede heeft ze inderdaad nog geen serieuze en lange relaties gehad, dat wijst er toch wel op dat er inderdaad bindingsangst is.

Ik kan me voorstellen dat dit voor jou heel erg moeilijk is. Het is namelijk niet iets dat aan jou ligt, dus waar je iets aan kan doen. Je bent volledig afhankelijk van haar (op het feit dat het ms uitgaat) en dat is erg frustrerend..

Waarschijnlijk is ze nog niet toe aan een vaste relatie door alles wat er is gebeurd.. Dit staat los van hoe het tussen jullie ging of wat ze voor je voelt. Een angst kan erg sterk zijn, denk maar aan mensen met vliegangst, die doen het gewoon liever niet, ookal willen ze nog zo graag naar waar het vliegtuig hen heen kan brengen. Het is natuurlijk niet volledig vergelijkbaar, ik bedoel meer dat angst erg overheersend kan zijn. Dit is echter iets waar zij zelf uit moet komen en wat zij zelf op moet lossen, jij kan dit niet echt voor haar doen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel moeilijk is, aangezien je zo machteloos staat. Misschien moeten jullie weer wat gas terugnemen of iets dergelijks. Maar ja, ik wens je in ieder geval heel erg veel sterkte!

Probeer er met haar verder nog over te praten. Of het inderdaad die angst is enzo.. succes!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 21:18
Aéquitas
Aéquitas is offline
Tja dis ook niet helemaal de eerste keer dat me dit overkomt. ik heb ook anderhalf jaar min of meer een relatie gehad met een meisje met bindingsangst zij kon me nooit vertrouwen (haar exvriend was vreemdgegaan) en terwijl we alles deden wat geliefden doen inclusief sex wilde ze nooit de naam relatie aan ons samenzijn geven. we waren gewoon extreem goede vrienden in haar ogen en hielden van elkaar als broer en zus, terwijl ze zelf wist dat dat niet zo was dit heeft voor heel wat ellendige gesprekken geleid en een behoorlijk slepende relatie.

Ik weet dus ook heel goed hoe het is om met iemand om te gaan die niet weet wat ze wil en ik weet dat ik daar doodongelukkig van word.

Maar waar ik nu vooral gek van word is die omslag ineens het was echt helemaal super geen vuiltje aan de lucht en ineens hoor ik dit. Ik zat dus ook te denken of ik haar nu een brief zou schrijven aan haar hierover of dat ik haar zou bellen over een paar dagen.(waarschijnlijk pas zondag of maandagavond ivm chronisch tijdsgrek deze week vanaf morgen ) of face to face uiteraard maar weet niet of ze dit wil.... Ik wil erook zeker zijn voor haar als vriend maar bij beide kwesties ligt dat zo moeilijk het zijn haar gevoelens die bij beide een hoofdrol spelen. Met haar avder kon ik haar maar een klein beetje raad geven. en over mezelf helemaal niks,heb haar alleen gezegd naar haar hart te luisteren en haar gevoel te volgen. meer kan ik niet doen ben ik bang maar thx voor de hulp nogmaals.
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:11
Yamyam
Yamyam is offline
Misschien soort van bindingsangst?
Als ze echt niet wil, kan je er beter mee stoppen maar ik zou haar aanraden er gewoon doorheen te gaan en doorzetten; want het is toch te makkelijk een relatie te eindigen juist als er wat problemen zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 10:00
Daron
Daron is offline
Ik begrijp uit je verhaal dat je met haar verder wil. En alles is op zich goed tussen jullie, alleen ze twijfelt. Ze voelt zich duidelijk totaal niet op haar gemak (wat heel begrijpelijk is) en heeft waarschijnlijk ook gewoon de energie niet voor een relatie.

Ik denk dat je er verstandig aan zou doen haar toch te steunen, je houd immers van haar en zal het verschrikkelijk vinden dat ze zich zo voelt. Probeer er voor haar te zijn, en geef duidelijk aan dat je er voor haar wilt zijn, dat je haar nu niet alleen gaat laten. Het kan soms al genoeg zijn als je gewoon bij haar bent, zonder iets te doen, zonder iets te zeggen. Ik zou iig niet forceren dat ze een keuze maakt. Geef haar gewoon de tijd wat dingen op een rijtje te zetten.

achteraf zal ze zeker waarderen dat je er voor haar was, ze zal je dan (nog) meer vertrouwen en jullie band zal sterker zijn. Ze weet dan namelijk dat je er ook voor haar bent in mindere tijden. (en dat doen een hoop mannen helaas niet)

wat betreft lichamelijk contact en sex: laat het initiatief voor sex bij haar. Als ze het wil zal ze zelf wel beginnen. Je moet wel wat geduld hebben, maar sex is uiteindelijk niet het belangrijkste in een relatie. Lichamelijk contact kan haar een geborgen/veilig gevoel geven, maar het kan ook dat ze zich er niet prettig bij voelt. Probeer voorzichtig en aan haar reactie merk je wel of het goed is.

in ieder geval sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 13:03
Aéquitas
Aéquitas is offline
Thx ik heb haar nog even laten weten dat ik er wel graag met haar over wil praten gewoon face2face.. kijken wat nu echt het probleem is als zij inderdaad zegt bang te zijn of iets anders dan kan ik tenminste een oplossing aandragen zoals jullie mij hier adviseerden zoals haar gewoon de tijd geven de dingen op een rijtje te zetten bijvoorbeeld. Maar stel dat ze ineens komt met iets als ik ben niet verliefd op je denk ik...dan kunnen we er gewoon een punt achter zetten en weten we allebei waar we aan toe zijn.... Ik geloof niet dat ze zelf weet wat ze wil zeggen dus het zal nog weleens een moelijk gesprek kunnen worden kreeg bijvoorbeeld gisteren dit smsje:

"Ik kijk niet naar tijd,maar naar jou en mij... maar weet ff totaal niet wat ik moet zien,druk me vreemd uit... typ 't steeds opnieuw wil eerlijk zijn,weet niet wat te zeggen en moeten we ook live over hebben"

ik snap niet echt wat ze hier mee wil zeggen maar het zou best kunnen betekenen dat ze me niet leuk genoeg vind voor een relatie ofzo?! Of dat wat wij hebben niet klopt met het idee dat zij heeft over wat een relatie is?! heb geen idee ga in elk geval proberen snel met haar aftespreken zoiezo om het uit te praten en misschien een steun te zijn voor haar nu ze naast dit probleem ook nog eens met haar ouders zit....

Het word steeds ingewikkelder zucht maarruh ik zal jullie geinformeerd houden adviezen blijven welkom misschien dat 1 van jullie snapt wat ze met haar sms bedoeld dat zal wat meer duidelijkheid kunnen scheppen wellicht.

thx

de omgang met sex had ik ook al zo bedacht ja haar gewoon haar gang laten gaan kijken wanneer zij met het initiatief komt... maar wel bedankt voor het advies
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....

Laatst gewijzigd op 11-12-2002 om 13:06.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 13:30
Aéquitas
Aéquitas is offline
Nou mensen vanavond is de grote avond ik ga vanavond bij haar langs om alles uit te praten... Ik ben benieuwd wat ze me te vertellen heeft Nou ja we zien wel... Jullie horen het nog wel

Nogmaals bedankt voor de adviezen
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 20:56
skatefamke
skatefamke is offline
hoe was het?
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 00:15
Aéquitas
Aéquitas is offline
Zo mensen ben net terug van mijn vriendin en we hebben alles heel relaxed uitgepraat. De sfeer was heel erg relaxed was net of er niks aan de hand was we hebben gewoon even gekletst over van alles en nog wat en zijn samen eerst het alarm gaan checken bij de kledingzaak waar ze werkt...Toen we terugkwamen hebben we nog heel ff over wat dagelijkse onzin gepraat en toen daarna zijn we een gesprek begonnen over haar ouders.... Ze heeft even flink haar hart gelucht en nog wat geschiedenis eromheen vertelt hoe ze altijd met haar vader en moeder omging wat voor relatie ze met hun heeft (met vader een haat liefde relatie bijvoorbeeld) gewoon heel relax gesprek waar zij ff goed haar hart kon luchten... Daarna begonnen we eigenlijk vanzelf weer over onzin te lullen het onderwerp "ons"ontwijkend dus toen heb ik het aangehaald alles leuk en aardig maar we moeten het ook even over ons hebben ..... Het kwam eropneer dat zij nog steeds niet wist wat ze nou moet met onze relatie ze is veel te verliefd om er een punt achter te kunnen zetten en ze wil me absoluut niet kwijt maar heeft nu gewoon zoveel aan haar kop dat ze geen energie heeft voor een relatie.... En na een tijdje vertelde ze me ook dat ze heeeeeel erg bang is om gekwets te worden omdat dat tot nu toe bij iedere vriendschap is gebeurd op 1 na die van haar beste vriendin die ze nu al 17 jaar kent. En ze is er ook achter gekomen door die ruzie van haar ouders dat ze de scheiding toch niet zo goed verwerkt had als ze dacht. ze zit dus heel erg met zichzelf in de knoop.... Ik heb toen voorgesteld om een stap terug te doen en haar de tijd te geven om alles op een rijtje te zetten zij vond dat echt heel goed idee en was heel erg verrast en blij dat ik niet boos op haar was.... Toen kwam er een heel lief en best wel emotioneel moment (onze relatie is net een film echt ik zweer het je ) Zij liep naar de kast en zei dat ze nog een kerstcadeatje voor me had maar dat ik die alvast mocht uitpakken. Ik tuurlijk heel erg blij en kreeg lekker deo en douchegel van mijn luchtje (Aqua di Gio) waar zij helemaal gek van is... Zij vond het zo zonde dat ik axe deo en mijn luchtje door mekaar gebruikte dus ook nog een wijze les geleerd.

Na haar er een paar keer voor bedankt te hebben wilde ik haar gewoon toch even een kus en een stevige knuffel geven... ik gaf haar een zoen en drukte haar stevig tegen me aan en hield haar een tijdje vast en andersom uiteraard waarna zij begon te huilen van blijdschap gelukkig... ze schaamde zich er wel voor maar dat drukte ik snel de kop in Ze vertelde me nog even dat ze me echt een heel erg bijzondere jongen vind en me nooit meer kwijt wil ook als het geen relatie meer wordt wilde ze in ieder geval mij voor altijd als beste vriend bij zich hebben.... (dit zei ze dan niet in deze woorden maar daar kwam het zo'n beetje op neer ze vond dat gedeelte van vriendschap een beetje moeilijk uitleggen aangezien ze nog zo verliefd is op me)
We hebben daarna nog een uurtje of 2 zitten praten met eeen enorme pot thee erbij en ben uiteindelijk met de laatste bus weer naar het station gegaan. Bij de bushalte was het weer bijna huilen maar ze wist zich dit keer te vermannen. ik heb haar nog even in een sms verteld dat ze moest weten dat ik er altijd voor haar ben ook nu ze het zo moeilijk heeft en niet lekker in haar vel zit.

ik vind het ontzettend moelijk om haar nu min of meer los te laten en de tijd te geven aangezien ik echt stapelgek op haar ben (waren ook al een half jaar redelijk goed bevriend) ik wil ook zeker met haar door als ze daar klaar voor is maar ik zal geduld moeten hebben en eventueel zelfs alleen goede vrienden blijven.... Heel erg bedankt voor jullie adviezen het heeft me er wel aardig doorheen gesleept die dagen dat ik nog in onzekerheid zat.

Thx!!!!!
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 03:51
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Aéquitas schreef:
....
Ik was al redelijk ogelucht dat het dat was waar ze mee zat aangezien zij nog nooit een langere relatie heeft gehad dan 2 maanden en wij dus nu 2 maandjes met elkaar gaan... en toen kwam het dus ze verteld dat ze ook niet weet wat ze met ons aanmoet!!! Zij vind me vreselijk lief en is echt heel gek op me maar ze weet niet zeker of ze een relatie wil en alles wat daarbij hoort op dit moment......
Herkenning

M'n vriendin woont ietsjes verder weg (2100 km), maar die heeft dus af en toe ook van die momenten.

Je kan er zelf denk ik weinig aan doen, behalve haar steunen.... Ze zit in een moeilijke situatie, wat dan belangrijk voor haar is, is dat ze iemand heeft waar ze op kan vertrouwen, die er is voor haar, wanneer ze hem nodig heeft. Het beste is natuurlijk als jullie bij elkaar zouden zijn, maar door de afstand is dit wat lastiger. Maar je kan er natuurlijk ook gewoon voor haar zijn door haar te bellen, MSN-en e.d.

Je moet haar het gevoel geven dat je niet wegloopt voor problemen en dat je er gewoon altijd bent voor haar, als is het slechts per telefoon.

M'n vriendin kan me altijd 24/7 lastig vallen, maakt mij niet uit. Ik heb voor haar gekozen, dus ook in slechte tijden....

Veel sterkte! Ik weet hoe het voelt
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 19:50
Aéquitas
Aéquitas is offline
Ik zal jullie nog even op de hoogte houden hoe het verhaal verder gaat ...
Heb haar vandaag voor het eerst sinds gesprek even een smsje gestuurd om haar sterkte te wensen (is namelijk haar vaders verjaardag en dat liep niet zo lekker tussen hun staat ergens in eerste verhaal geloof ik) Kreeg 10 minuten later een smsje terug dat het alweer wat beter gaat tussen haar en haar pa en dat ze toch maar besloten heeft om te gaan EN dat ze me een brief geschreven heeft waar ze probeert alles nog wat beter uit te leggen en dat het eigenlijk een verassing was maar dat ze het niet voor zich kon houden ...dus ben benieuwd wat ik vande week te lezen krijg zal het dan zo snel mogelijk posten voor de soapfans
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 19:54
Verwijderd


Kvind dat je heel goed handelt echt! Goed dat je haar de ruimte geeft en hopelijk komt het goed!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 22:03
Aéquitas
Aéquitas is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Kvind dat je heel goed handelt echt! Goed dat je haar de ruimte geeft en hopelijk komt het goed!
Thx vind wel moeilijk maar het gaat me op zich redelijk goed af... het moeilijkste vind ik dat de meeste van mijn vrienden mij niet snappen en stoer komen met aghhh dump dat zeikwijf toch...Maar gelukkig kan ik wel heel goed met de vriendin van een van mijn huisgenoten praten dus dat scheelt wel. zij vond het ook superzonde dat het zo liep aangezien zij het met mijn vriendinnetje als enige goed kon vinden (zij is 26 en de meeste van mijn vrienden hebben meestal als ze al een vriendin hebben langer dan 2weken, een vriendinnetje van breezerniveau oftwel ziet er leuk uit maar heeft niet echt inhoud..) maar wel kut hoor dit precies rond de feestperiode...

als die brief een beetje positief is dan ben ik van plan een videoband op te nemen bij mij op school in 1 van de skillslabs met persoonlijke boodschap voor haar die ze pas met kerst mag kijken leek me wel een leuk ideetje maar ben beetje bang dat dit al gauw TE is wat denken jullie?!?! (zal er niet vreselijk schokkende dingen inzetten als lieverd hou zo vresleijk veel van je kom terug bij me snik huil wel wat subtielers en meer iets om haar kerstdagen ook wat leuker te maken....)
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 12:26
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Aéquitas schreef:
Thx vind wel moeilijk maar het gaat me op zich redelijk goed af... het moeilijkste vind ik dat de meeste van mijn vrienden mij niet snappen en stoer komen met aghhh dump dat zeikwijf toch...Maar gelukkig kan ik wel heel goed met de vriendin van een van mijn huisgenoten praten dus dat scheelt wel. zij vond het ook superzonde dat het zo liep aangezien zij het met mijn vriendinnetje als enige goed kon vinden (zij is 26 en de meeste van mijn vrienden hebben meestal als ze al een vriendin hebben langer dan 2weken, een vriendinnetje van breezerniveau oftwel ziet er leuk uit maar heeft niet echt inhoud..) maar wel kut hoor dit precies rond de feestperiode...

als die brief een beetje positief is dan ben ik van plan een videoband op te nemen bij mij op school in 1 van de skillslabs met persoonlijke boodschap voor haar die ze pas met kerst mag kijken leek me wel een leuk ideetje maar ben beetje bang dat dit al gauw TE is wat denken jullie?!?! (zal er niet vreselijk schokkende dingen inzetten als lieverd hou zo vresleijk veel van je kom terug bij me snik huil wel wat subtielers en meer iets om haar kerstdagen ook wat leuker te maken....)
Gewoon weinig van je vrienden aantrekken

Breezahsletjes wil je toch niet .

Gewoon haar de tijd en rust geven om over alles na te denken. Ze zal echt wel gaan inzien hoe speciaal jij bent (althans dat hoop ik voor haar). Jij weet wat zij zal missen!

Over die video: Lijkt me heel erg leuk om r te geven. Ik zou het in ieder geval erg leuk vinden als m'n g/f dat zou doen voor me.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 21:04
Aéquitas
Aéquitas is offline
Hmmm heb ergens wel het idee dat het goed gaat komen heb eindelijk de post van haar binnen en dat was een behoorlijk verhaal. zij heeft op haar werk in een opwelling (zoals ze heeft wanneer ze in dagboek gaat schrijven) heel veel over zichzelf geschreven dingen uit het verleden en hoe ze in elkaar zit (of denkt te zitten)... Het zijn 2 kantjes vol tekst met het kleinste lettertype en daarbij zat nog een a4tje met geschrevn tekst van de avond daarna (nadat ze het had uitgesproken met haar vader) en een kaart helemaal vol geschreven... ik zal er wat stukken uit quoten:

"ben nog steeds heel onafhankelijk moet ook regelmatig alleen zijn. ik bedoel daarmee niet 24 uur per dag een paar dagen lang bij dezelfde persoon in de buurt zijn. Bij sommige mensen kan ik dat wel zoals bij christi(beste vriendin) daarbij kan ik 100% mezelf zijn.........ik weet het van mezelf probeer ook wat toleranter te worden maar is gewoon een van mijn trekjes......... wat wel belangrijk is ,hoewel ik dat zelf op dat moment niet helemaal trek is dat ook tegen mij gezegd moet worden op dat moment dat ik me aanstel of wat dan ook. Jiij moet ook niet aarzelen om dat ook tegen mij te zeggen om gewoon een stap verder te komen gewoon zoiets als he yolande ik ben er ook nog! Het heeft gewoon te maken met het feit datik denk dat ik alles wel alleen aankan. wat niet waar is uiteraard. Daar komt dat geen vriend willen ook vandaan denk ik........ ik wil ook zo een beetje voorkomen dat mensen te dicht bij me komen terwijl ik dat diep in mijn hart wel wil heel ingewikkeld...... ik heb in de jaren wel geleerd om wat meer te genieten van kleine dingen en zat al een tijd lang goed in mijn vel alleen slaat het nu even om maar ik kom er wel weer bovenop!.......Ik denk veel aan je vind je lief en geweldig en misschien helpt het om te zeggen dat je de eerste bent buiten mijn familie waar ik een kerstcadeautje voor gekocht heb.......Ik doe het licht uit en bedenk me weer van alles,wil je knuffelen omhelzen en vasthouden en wil dat je mij vasthoudt ik moet bijna huilen maar ik doe het niet anders heb ik morgen dikke ogen........Ik heb besloten mij niet meer bezig te houden met wat er tussen mijn vader en moeder speelt hoop dat het lukt. Verder wil ik zeggen dat ik het geweldig vind dat he er zoveel begrip voor hebt! Ik zie je gauw Veel liefs Yolande xxxxxxxxxxxxxx"

Tja klinkt allemaal wel ok toch?? Ga er maandag heen om even mijn kerstcadeautjes te droppen. Heb alleen 1 cadeau nog niet kunnen ontvangen van die klote bruna!! (tijdelijk niet leverbaar) dus moet nog even op zoek naar nieuw cadeautje buiten die persoonlijke video. Misschien een luchtje ofzo moet alleen niet te duur zijn.....ga wel even zoeken
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Aéquitas schreef:
Thx vind wel moeilijk maar het gaat me op zich redelijk goed af... het moeilijkste vind ik dat de meeste van mijn vrienden mij niet snappen en stoer komen met aghhh dump dat zeikwijf toch...Maar gelukkig kan ik wel heel goed met de vriendin van een van mijn huisgenoten praten dus dat scheelt wel. zij vond het ook superzonde dat het zo liep aangezien zij het met mijn vriendinnetje als enige goed kon vinden (zij is 26 en de meeste van mijn vrienden hebben meestal als ze al een vriendin hebben langer dan 2weken, een vriendinnetje van breezerniveau oftwel ziet er leuk uit maar heeft niet echt inhoud..) maar wel kut hoor dit precies rond de feestperiode...

als die brief een beetje positief is dan ben ik van plan een videoband op te nemen bij mij op school in 1 van de skillslabs met persoonlijke boodschap voor haar die ze pas met kerst mag kijken leek me wel een leuk ideetje maar ben beetje bang dat dit al gauw TE is wat denken jullie?!?! (zal er niet vreselijk schokkende dingen inzetten als lieverd hou zo vresleijk veel van je kom terug bij me snik huil wel wat subtielers en meer iets om haar kerstdagen ook wat leuker te maken....)
Ja, je vrienden lullen maar lekker.. Kzou zeggen dat ze dr geen verstand van hebben gezien hun kortstondige verkerinkjes.. Ik hoop echt heel erg dat het goedkomt, meer kan ik niet echt zeggen!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 16:08
Verwijderd
de ontvangst van de GSM's zijn ook niet altijd wat het is;
misschien was d'r beltegoed op?;
misschien had ze d'r stem verloren?;

OF MISSCHIEN BEN JIJ WEL ZO LELIJK DAT ZE NIET MEER MET WILT PRATEN???

Wie weet?

"Het kan vriezen, en het kan dooien!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-12-2002, 19:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
bindingsangst, verlatingsangst... zou goed kunnen omdat haar ouders gescheiden zijn. maar ik klink nu net als een psycholoog: die leggen alles in verband met de gescheiden ouders.
nu heb k zelf ook last van verlatingsangst én mijn ouders zijn gescheiden, en toch denk ik niet dat dit het probleem is.

tja, k denk toch dat ze ergens mee zit waar ze zelf niet zo goed uit komt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Peter R. de Vries lost zaak Holloway op
Verwijderd
500 27-02-2008 19:58
Verhalen & Gedichten Wie wint de verhalenwedstrijd?
Verwijderd
160 28-03-2006 11:53
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: titelloos
Vlooienband
0 01-10-2003 14:29
Verhalen & Gedichten donker en licht
niña
7 23-08-2003 16:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.