Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 14:15
Redactie PM
Redactie PM is offline
Psychologie Magazine (www.psychologiemagazine.nl) maakt een speciaal nummer voor jongeren (14 tot 19 jaar). In die special maak ik, journalist, een rubriek over taboe-onderwerp ‘Seks met Jezelf’ (zelfbevrediging, masturbatie). Mijn vragen aan jou: hoe denk je over seks met jezelf? Onmisbaar of niks aan? Schaam je je ervoor, vind je het vies of praat je er juist over met vrienden/vriendinnen- en wat vertel je dan? Waarom is het vaak moeilijk om hierover te praten?
In de rubriek worden opmerkingen en antwoorden van dit forum geciteerd, met nickname. Ook als je een vraag over zelfbevrediging hebt (Last van schuldgevoelens? Ongezond? Hoe? Hoe vaak? Waar?), stel deze dan vooral. Groet, Psychologie Magazine, Fleur.
__________________
Niets menselijks is ons vreemd
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:23
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
hihi mag ik de eerste zijn hier ?

hoe ik erover denk ? onmisbaar ja, zeker als je geen vriend hebt

ik schaam me er zeker niet voor, en heb het er niet met vrienden maar soms met vriendinnen over, heb het ook weleens samen met vriendinnen gedaan, waar we het dan over hebben is gewoon hoevaak ofzo en wanneer en soms ook waarom

zowiets ? heb namelijk niet echt zin het allemaal groots op te schrijven
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:23
Verwijderd
Ikke niet, heb namelijk een vriendje....

Sorry, niet echt een uitgebreid antwoord. Ik zal het bovenstaande nog even toelichten: ik zie mijn vriend heel veel, en heb sowiezo niet de hele dag zin in seks, dus alleen aan hem heb ik wel genoeg.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:25
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ja iedereen kan zeggen dat hij/zij van PM is...
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:26
axl rose
Avatar van axl rose
axl rose is offline
best gezellig
met mijn beste vriend
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:29
Verwijderd
Vaak genoeg........
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:47
Thomas
Thomas is offline
Op zelfbevrediging rust nog wel degelijk een taboe aangezien er niet openlijk over wordt gepraat. Veel mensen durven het niet eens tegen hun eigen vriend(in) te zeggen en dat bewijst toch wel dat er een taboe op rust.

Ik vind er persoonlijk niet bijzonder veel aan, maar dat heeft ook veel te maken met het feit dat ik een vriendin heb. Mensen die die luxe niet hebben zullen het er vast moeilijker mee hebben en die zullen vaker masturberen. Ik praat er zelf zeker niet met mijn vrienden over, maar wel met mijn vriendin (meestal in een melige bui oid).

Waar die taboe vandaan komt zou ik niet weten. Misschien dat men ik het magazine een antwoord op kan geven. Waar komt nu dan echt die taboe op masturbatie vandaan?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:48
Verwijderd
Hoe denk je over seks met jezelf?
Ik denk dat het nogal 'vanzelfsprekend' is eigenlijk, op dit gedeelte van het forum is het in elk geval zo dat vrijwel iedereen aan zelfbevrediging doet... zijn alleen nog wel wat meisjes die er mee ophouden zodra ze een vriend hebben, maar daar hoor ik niet bij
Onmisbaar of niks aan?
Onmisbaar zou ik het niet willen noemen... maar wel iets van belangrijk... en leuk
Schaam je je ervoor, vind je het vies of praat je er juist over met vrienden/vriendinnen- en wat vertel je dan?
Ik schaam me er zeker niet voor, en vind het ook niet vies. Ik praat er vrij vaak met m'n vriend over, soms met vriendinnen, een heel enkele keer met vrienden. Aan m'n vriend vertel ik alles wat hij wil weten, ik wil ook altijd precies weten hoe alles gaat als hij masturbeert, waar hij aan denkt enzo. Met vriendinnen zijn het meer wat losse opmerkingen soms, vaak vooral grappig, met vrienden ook.
Waarom is het vaak moeilijk om hierover te praten?
Voor mij vooral omdat ik wat moeite heb om woorden als vagina en clitoris en dat soort dingen uit te spreken, en omdat ik anderen niet in verlegenheid wil brengen. Maar meestal heb ik er weinig moete mee.

Dat het een taboe is, komt denk ik vooral doordat er nog een vrij algemeen taboe op praten-over-sex is, vooral als er details bij komen.

ik raad jullie trouwens aan om hier verder op het forum rond te kijken bij topics over masturberen, zelfbevrediging en wat specifiekere dingen zoals 'randjesfietsen'... dan kun je aan de mensen die de dingen zeiden toestemming vragen om het te plaatsen dmv een privébericht oid
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:18
Verwijderd
Ik vind het best onmisbaar, ookal heb ik een vriend. Ik doe het wel stukken minder vaak sinds ik een vriend heb. Ik praat er eigenlijk niet echt veel over, alleen met m'n beste vriendin en af en toe met m'n vriend. Maar ik ontken het niet als anderen ernaar vragen. Zoiets is toch heel normaal?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:27
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Ja iedereen kan zeggen dat hij/zij van PM is...
Juh inderdaad; mag iedereen hier eventjes met de billen bloot voor Redactie PM.

'k vind dat Redactie PM ook antwoord moet geven op haar eigen vragen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:27
Verwijderd
ik doe niet aan mastruberen. Er zit geen gevoel bij. Als mijn vriend het doet is het gewoon veel lekkerder.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:29
Xx-L4dy
Xx-L4dy is offline
Uhmm Ik V1nd H3t 3gt 3en R4r3 St3ll1ng...

Maar Doe ff BuddY Keee?

Kusj3sZ..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:51
Rioto
Citaat:
Xx-L4dy schreef:
Uhmm Ik V1nd H3t 3gt 3en R4r3 St3ll1ng...

Maar Doe ff BuddY Keee?

Kusj3sZ..
Baklap .. praat gerust is normaal irritant!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Ja iedereen kan zeggen dat hij/zij van PM is...
Dan verwijs ik naar deze topic..

Neem dus aan dat dit gewoon om de echte redactie van PM gaat..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:59
Verwijderd
Hoe denk je over seks met jezelf?
Ik denk er niet over, ik doe het
Onmisbaar of niks aan?
Nou, iets er tussenin als dat ook mag
Schaam je je ervoor, vind je het vies of praat je er juist over met vrienden/vriendinnen- en wat vertel je dan?
Ik schaam me er absoluut niet voor en vindt het ook zeker niet vies.. Ik praat er wel eens over met zowel vrienden als vriendinnen als het toevallig ter sprake komt, geen problemen mee..
Waarom is het vaak moeilijk om hierover te praten?
Ik denk dat veel mensen er moeite mee hebben omdat ze anderen of zichzelf niet in verlegenheid willen brengen. Ik weet eigenlijk niet.. Ik praat er met sommige vrienden/vriendinnen niet over omdat ik hen gewoon niet associeer met iets seksueels ofzow Net als dat ik het er niet met mn ouders over ga hebben.. Misschien heeft dat met een soort taboe te maken, het voelt dan gewoon niet gemakkelijk. Bij mensen die tegen mij open zijn over seks en dergelijke, praat ik er natuurlijk veel makkelijker over, en andersom denk ik ook.. maar waarop ik mensen dan selecteer of ik open ben of niet weet ik ook niet..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:10
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Dan verwijs ik naar deze topic..

6vwo en dan zeggen: deze topic


shame on you
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
hmm om heel eerlijk te zijn vind ik er niet zo veel aan
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:42
Da King
Da King is offline
Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef op 10-03-2003 @ 18:10:
6vwo en dan zeggen: deze topic


shame on you
U hebt gezocht op: topic

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

´to·pic (de ~)

onderwerp van gesprek

het is dus deze topic, en niet dit topic
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:45
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef op 10-03-2003 @ 18:10:
6vwo en dan zeggen: deze topic
shame on you
Ik denk dat ze: "klik op deze link" en "dit topic" door elkaar haalde, maar gelukkig zijn we hier niet om elkaar af te maken op schrijffouten.
(behalve als je wat schrijft met in ieder woord een fout, *herinnert zich een topic van een paar dagen geleden* )

Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 17:49.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:47
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
Xx-L4dy schreef op 10-03-2003 @ 17:29:
Uhmm Ik V1nd H3t 3gt 3en R4r3 St3ll1ng...

Maar Doe ff BuddY Keee?

Kusj3sZ..
JAAAAAAAAAA BREEZAHSLETJAH
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:47
Verwijderd
Ik vind het totaal niet moeilijk om over te praten, maar de mensen met wie ik omga praten er nooit over..dus tsja.
Als ik een vriendje heb praat ik er met hem wel over..maar das ook wel logisch.
En ik schaam me er absoluut niet voor ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Engolie schreef op 10-03-2003 @ 17:47:
JAAAAAAAAAA BREEZAHSLETJAH
point out the obvious
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Doopy schreef op 10-03-2003 @ 18:45:
Ik denk dat ze: "klik op deze link" en "dit topic" door elkaar haalde, maar gelukkig zijn we hier niet om elkaar af te maken op schrijffouten.
(behalve als je wat schrijft met in ieder woord een fout, *herinnert zich een topic van een paar dagen geleden* )


Excuses mensen, maar wat Doopy schrijft klopt wel.. Ik kan heus wel spellen hoor, maar dat krijg je als je 10 dingen tegelijk doet en dus telkens ondertussen onderbreekt wat je aan het doen bent.. Dan haal je zinnen in je hoofd door elkaar..

maarmaar, wel woeps, erg dom.. dat geef ik toe
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:06
Laïs
Laïs is offline
Redelijk onmisbaar niet vies dus
Ik schaam mij er niet voor,soms babbel ik er met vriendinnen en vrienden over. Hoe vaak ze het doen,waarom niet,....
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:11
faan
Avatar van faan
faan is offline
F0_ol

Wat een opluchting voor de mede-geïrriteerden
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:37
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 10-03-2003 @ 17:27:
ik doe niet aan mastruberen. Er zit geen gevoel bij. Als mijn vriend het doet is het gewoon veel lekkerder.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Da King schreef op 10-03-2003 @ 18:42:
U hebt gezocht op: topic

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

´to·pic (de ~)

onderwerp van gesprek

het is dus deze topic, en niet dit topic
Ik vind het het topic (kom nou toch, dat klinkt toch veel logischer dan de topic?).

En ontopic: Mja. Leuk. Praat er niet zo heel veel over met anderen... en dan nog gemakkelijker over internet dan in het echt... Boeie
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:21
kastdeur
kastdeur is offline
hoe denk je over seks met jezelf?
mjah lekker, wat moet ik erover denken

Onmisbaar of niks aan?
ik zou het niet willen missen nee

Schaam je je ervoor,
nee

vind je het vies of praat je er juist over met vrienden/vriendinnen- en wat vertel je dan?
ik praat erover met mijn vriendje, niet echt specifiek met vriendinnen.

Waarom is het vaak moeilijk om hierover te praten?
het is heel privé. gek eigenlijk dat je wel over 'gewone' seks praat, maar niet over seks met jezelf...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 00:01
AngelInDisguise
Avatar van AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
hoe denk je over seks met jezelf?
ja, wel lekker he

Onmisbaar of niks aan?
nee zou denk ik niet zonder kunnen..(als ik een vriend had ja ok dan wel)

Schaam je je ervoor,
ligt eraan, sommige mensen doen er nog zo "raar"over.

vind je het vies of praat je er juist over met vrienden/vriendinnen- en wat vertel je dan?
nee

Waarom is het vaak moeilijk om hierover te praten?
ja zulke dingen hou ik toch liever voor mezelf eigenlijk, als iemand er zelf heel serieus over begint dan maakt het me niet zoveel uit maar ik zal er nooit zelf over beginnen.
__________________
Mogelijk antwoord deze gebruiker niet om dat zijn/haar status is ingesteld op Stuiterballen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 09:08
Redactie PM
Redactie PM is offline
ter aanvulling: Masturbeer je nog als je al een relatie hebt? Wat is het voordeel van seks met jezelf ten opzichte van seks met iemand anders samen (of: wat voegt het toe)?
Bedankt voor de tips trouwens sarahbressers ! Groet, Psychologie Magazine, Fleur
__________________
Niets menselijks is ons vreemd
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:06
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
masturberen is gewoon fijn. Ik kan niet zeggen dat ik het echt minder doe sinds ik een vriendje heb waar ik ook sex mee heb. Soms masturbeer ik zelfs waar hij bij is, gewoon omdat ik daar zin in heb. Het is gewoon een andere manier van sexbeleving en kan vlgs. mij prima naast elkaar bestaan.
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:14
Verwijderd
wrm worden al mijn msges verwijderd?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef op 11-03-2003 @ 17:14:
wrm worden al mijn msges verwijderd?
Omdat ik geen flametopics wil.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:45
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
tijdens een relatie masturbeer ik ngo steeds, al is het wel wat minder vaak, maar dat lijkt me redelijk logisch als je je vriend zo vaak ziet...

verder denk ik wel dat zeker de eerste paar keren dat je sex hebt, beter klaarkomt, als je daarvoor al gemasturbeerd heb, ik merkte bij mezelf door te masturberen ik als ik het steeds langer uitstelde enz veel lekkerder klaarkwam. ik denk dus dat dat de eerste keren tijdens sex best helpt

je leert gewoon je lichaam beter kennen, en dat kan best van pas komen tijdens andere bezigheden
__________________
ik heb geen signature

Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 16:50.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Redactie PM schreef op 11-03-2003 @ 10:08:
ter aanvulling: Masturbeer je nog als je al een relatie hebt? Wat is het voordeel van seks met jezelf ten opzichte van seks met iemand anders samen (of: wat voegt het toe)?
Bedankt voor de tips trouwens sarahbressers ! Groet, Psychologie Magazine, Fleur
graag gedaan

en ja, dat doe ik. Voordeel van seks met jezelf ten opzichte van seks met iemand anders, is dat je niet hoeft te wachten tot die ander er is en ook zin heeft bijvoorbeeld - eigenlijk vooral dat je alleen rekening hoeft te houden met jezelf.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:37
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Redactie PM schreef op 11-03-2003 @ 10:08 en ook iets eerder:
veel vragen
'Quid pro quo', Clarice...
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef op 11-03-2003 @ 20:37:
'Quid pro quo', Clarice...
Offtopic: Silence of the lambs
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:25
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
onmisbaar. en het taboe is bij ons er wel vanaf we hebben het er op school met iedereen over jongens tegen meisjes meisjes tegen jongens. het maakt niet meer uit.

als ik het niet deed zou ik alleen maar aan meisjes denken. en zou ik gek worden
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 07:16
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Redactie PM schreef op 10-03-2003 @ 15:15:
Psychologie Magazine (www.psychologiemagazine.nl) maakt een speciaal nummer voor jongeren (14 tot 19 jaar). In die special maak ik, journalist, een rubriek over taboe-onderwerp ‘Seks met Jezelf’ (zelfbevrediging, masturbatie). Mijn vragen aan jou: hoe denk je over seks met jezelf? Onmisbaar of niks aan? Schaam je je ervoor, vind je het vies of praat je er juist over met vrienden/vriendinnen- en wat vertel je dan? Waarom is het vaak moeilijk om hierover te praten?
In de rubriek worden opmerkingen en antwoorden van dit forum geciteerd, met nickname. Ook als je een vraag over zelfbevrediging hebt (Last van schuldgevoelens? Ongezond? Hoe? Hoe vaak? Waar?), stel deze dan vooral. Groet, Psychologie Magazine, Fleur.
poepoe dat zijn veel vragen.Nou vooruit: Ik vind t prima, geen problemen meer ben ook niet obsessief bezig ofzo, doe het eens in de week ongeveer met de douchestraal. (vingeren lukt toch niet, niks aan) Niet onmisbaar, ook niet niks aan. Gewoon leuk. Schaam me er niet voor, praat er met iedereen over die er over wil praten. Ik vertel aan vriendinnen hoe ik het doe, maar niet precies hoe natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 11:44
kastdeur
kastdeur is offline
Masturbeer je nog als je al een relatie hebt?
jah
Wat is het voordeel van seks met jezelf ten opzichte van seks met iemand anders samen (of: wat voegt het toe)?
het is gewoon een leuke aanvuling.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 12:23
Verwijderd
Masturbeer je nog als je al een relatie hebt?
Ja

Wat is het voordeel van seks met jezelf ten opzichte van seks met iemand anders samen (of: wat voegt het toe)?
Jeetje, moeilijke vraag.. Ik vind het eigenlijk gewoon iets heel anders.. Seks met mezelf doe ik ook ter ontspanning of om stress kwijt te raken, seks met een ander puur uit geilheid zeg maar

Het voordeel is denk ik op zich ook wel dat je totaal geen rekening hoeft te houden met een ander.. én je leert je eigen lichaam goed kennen en wat jij lekker vind, waardoor je de seks met een ander ook weer kunt verbeteren. En jezelf heb je altijd bij je natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 12:31
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 12-03-2003 @ 13:23:
Masturbeer je nog als je al een relatie hebt?
Ja

Wat is het voordeel van seks met jezelf ten opzichte van seks met iemand anders samen (of: wat voegt het toe)?
Jeetje, moeilijke vraag.. Ik vind het eigenlijk gewoon iets heel anders.. Seks met mezelf doe ik ook ter ontspanning of om stress kwijt te raken, seks met een ander puur uit geilheid zeg maar

Het voordeel is denk ik op zich ook wel dat je totaal geen rekening hoeft te houden met een ander.. én je leert je eigen lichaam goed kennen en wat jij lekker vind, waardoor je de seks met een ander ook weer kunt verbeteren. En jezelf heb je altijd bij je natuurlijk
Beetje jammer als seks met een ander alleen om geilheid gaat.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Ulfheidin schreef op 12-03-2003 @ 13:31:
Beetje jammer als seks met een ander alleen om geilheid gaat.
Bwuh ja nee duh.. ik bedoel de motivatie van het moment zelf.. Tuurlijk is de seks uit liefde, maar op het moment zelf begin ik omdat ik zin heb in seks, zou ik geen zin hebben, zou ik geen seks gaan hebben, hoeveel ik ook van diegene hou. Voor seks met mezelf hoeft de motivatie niet te zijn dat ik zin in seks heb, maar dat ik gestresst ben of even wil nadenken of iets dergelijks.. Moeilijk uit te leggen, maar hoop dat het zo duidelijker is?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:02
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Hoe denk je over seks met jezelf?
De voordelen:
  1. Je hebt seks met iemand waarvan je houdt
  2. Je komt tegelijk klaar
  3. Als je zin hebt kun je direct aan de slag

Onmisbaar of niks aan?
Noodzakelijk.

Schaam je je ervoor, vind je het vies of praat je er juist over met vrienden/vriendinnen- en wat vertel je dan? Waarom is het vaak moeilijk om hierover te praten?
Ik schaam mijzelf er niet voor, maar bespreek het ook niet met vrienden. Simpelweg omdat daar geen noodzaak toe is, en omdat ik seks toch iets persoonlijks vind.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen

Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 13:05.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:35
Verwijderd
Ik vind het ruk.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:50
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 10-03-2003 @ 15:23:
Ikke niet, heb namelijk een vriendje....

Sorry, niet echt een uitgebreid antwoord. Ik zal het bovenstaande nog even toelichten: ik zie mijn vriend heel veel, en heb sowiezo niet de hele dag zin in seks, dus alleen aan hem heb ik wel genoeg.
Dat vroeg ie niet
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:51
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
eXo schreef op 12-03-2003 @ 14:35:
Ik vind het ruk.
Tis echt zo zaad. Ik vind er geen kwak aan
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Crimson Death schreef op 12-03-2003 @ 15:50:
Dat vroeg ie niet
Ten eerste ben ik mij daarvan wel bewust en ten tweede hebben ze niks aan mensen die ja zeggen. Zie ook mijn argumentatie.
En ten derde heb je niet goed gelezen ---> het is een ZIJ:


Citaat:
Groet, Psychologie Magazine, Fleur
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 19:59
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 12-03-2003 @ 13:40:
Bwuh ja nee duh.. ik bedoel de motivatie van het moment zelf.. Tuurlijk is de seks uit liefde, maar op het moment zelf begin ik omdat ik zin heb in seks, zou ik geen zin hebben, zou ik geen seks gaan hebben, hoeveel ik ook van diegene hou. Voor seks met mezelf hoeft de motivatie niet te zijn dat ik zin in seks heb, maar dat ik gestresst ben of even wil nadenken of iets dergelijks.. Moeilijk uit te leggen, maar hoop dat het zo duidelijker is?
Jawel.

Ik zat een beetje met het verkeerde idee.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 21:03
RoelMasselink
RoelMasselink is offline
Nou, ondanks dat ik een vriendin heb, doe het nog wel geregeld met mezelf!

Ik bedoel.. Ik heb zeg maar vaker zin in seks als dat ik dat kan hebben met mn vriendin (we zijn echt noooit alleen), dus dan doe ik het altijd bij mezelf.

We hebben het er alleen nie over met elkaar..
__________________
*Lang leve de lol!!*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Een eigen huis, een plek onder de saai! #1679
Chick Rock
500 01-08-2012 22:33
Seksualiteit the virgin diaries
Levensnevel
43 17-01-2007 20:21
Psychologie [POLL]Regelmatig seks of vinden dat je er goed uitziet?
Verwijderd
84 06-07-2006 22:50
Liefde & Relatie Wanneer ben je biseksueel?
Optima
58 25-05-2005 20:20
Verhalen & Gedichten seks in een boek voor 10-13 jarigen?
Teetee
38 27-02-2004 19:04
Seksualiteit Geen zin in seks
Pequeña
21 09-08-2003 21:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.