Oud 25-03-2003, 18:49
saar
saar is offline
ik vroeg m'n vriendje laatst aan wie hij dacht als hij zichzelf aftrok (we waren al de hele tijd hierover bezig) en hij vertelde me dat hij aan allemaal verschillende meisjes dacht. aan gewoon vriendinnen van hem, vriendinnen van mij, meisjes van zijn school, of meisjes die hij niet kent, meisjes zonder naam... ik schrok hier best wel van, voor mij is het nl zo (ik weet niet of het voor andere meisjes ook zo is), ik zou niet over een andere jongen kunnen fantaseren (of er over kunnen nadenken dat ik met die jongen seks zou hebben) dan de jongen waar ik verliefd op ben... ik zei dit ook tegen hem, en toen zei hij dat dat voor iedere jongen geldt, dat sommige jongens zelfs niet eens over hun vriendin KUNNEN fantseren tijdens het aftrekken. is dit echt zo? ik ben hier echt vet onzeker door, nu ben ik helemaal bang dat hij behoefte heeft aan iemand anders, of iemand anders leuk vindt... hij zegt van niet, dat hij niks voor die meisjes voelt, dat het niks betekent. maar ik blijf onzeker... jongens, help!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:59
poesiefox
poesiefox is offline
Het betekent ook niks, jongens fantaseren nu eenmaal anders dan meisjes. Jij bent heus de enige die hij echt wil. Zeker als hij fantaseert over zoveel verschillende meisjes, is er op voorhand niets om werkelijk ongerust over te zijn.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:36
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
IK kan alleen maar spreken uit de ervaring van aftrekken, en tijdens het aftrekken denk ik idd aan meerdere meisjes, soms van TV, soms van school. Dus ik denk niet dat dit verhaal betekent dat hij niet meer van je houdt ofzo...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:40
MUVI
MUVI is offline
uit ervaring weet ik dat ik niet speciaal aan m'n vriendin denk, dit klinkt lullig, maar t heeft verder niks te betekenen. Soms denk ik wel aan haar, maar dan puur aan de sex met haar... verder denk ik ook vaak aan andere meiden, niet speciaal bekende ofzo, je denkt aan t lichaam en hooguit aan de ogen of tong... je moet je geen zorgen maken want aftrekken en daarbij gedachtes hebben over anderen hebben niets te maken met wat je vriend voor je voelt.......echt niet.......
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:44
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Men ex dacht ook aan andere meisjes, soms plakte er niet eens een gezicht op... Het lijkt me wel normaal, en aangezien hij vaak genoeg aan mij dacht ook, maakte ik er nooit een probleem van
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:37
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
saar schreef op 25-03-2003 @ 18:49:
ik vroeg m'n vriendje laatst aan wie hij dacht als hij zichzelf aftrok (we waren al de hele tijd hierover bezig) en hij vertelde me dat hij aan allemaal verschillende meisjes dacht. aan gewoon vriendinnen van hem, vriendinnen van mij, meisjes van zijn school, of meisjes die hij niet kent, meisjes zonder naam... ik schrok hier best wel van, voor mij is het nl zo (ik weet niet of het voor andere meisjes ook zo is), ik zou niet over een andere jongen kunnen fantaseren (of er over kunnen nadenken dat ik met die jongen seks zou hebben) dan de jongen waar ik verliefd op ben... ik zei dit ook tegen hem, en toen zei hij dat dat voor iedere jongen geldt, dat sommige jongens zelfs niet eens over hun vriendin KUNNEN fantseren tijdens het aftrekken. is dit echt zo? ik ben hier echt vet onzeker door, nu ben ik helemaal bang dat hij behoefte heeft aan iemand anders, of iemand anders leuk vindt... hij zegt van niet, dat hij niks voor die meisjes voelt, dat het niks betekent. maar ik blijf onzeker... jongens, help!
elke jongen denkt aan andere meisjes, of het nou tijdens een wandeling of tijdens het neuken is
boeiend
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:47
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Lust is puur gebaseerd op uiterlijk, en of degene met wie je het in gedachten nou Paula heet of Shakira, dat maakt op dat moment even niet meer uit. Liefde is wel degelijk anders; liefde voel je met heel je hart voor één persoon. Jij bent wel degelijk nog de enige voor hem hoor.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:55
Verwijderd
zo lang hij niet standaard over hetzelfde meisje fantaseert lijkt het mij geen probleem dat-ie niet altijd aan jou denkt bij het masturberen...
Zelf denk ik meestal wel aan m'n vriend, maar ik 'verander' 'm ook wel eens... dat-ie totaal anders is qua uiterlijk of iets dergelijks, maar dat-ie dan nog wel mijn vriend is. Maar dat is meer omdat mijn fantasieën veel realistischer zijn als 't ook in 't echt zou kunnen gebeuren, en ik zie mezelf nog niet zo gauw sex hebben met iemand anders dan mijn vriend.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:58
amehoewla
Avatar van amehoewla
amehoewla is offline
Ik vind het niet zo raar. Ikzelf denk (dacht, is inmiddels uit) ook aan andere jongens bij het fantaseren. Maar als het dan echt gaat om neuken en hij denkt aan een ander meisje dan zou ik het ook iets minder vinden... maar dat doet ie toch niet?
__________________
maak je niet druk om de dingen die er absoluut niet toe doen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:58
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Das goed. Keep your enemies close. Right.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
smartie85 schreef op 25-03-2003 @ 19:36:
IK kan alleen maar spreken uit de ervaring van aftrekken,soms van school.
whahahaha iehhh...
stel je voor dat jongens uit je klas zich gewoon af liggen te trekken en dan aan jou dneken ..iehh haha
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 21:35
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Dat is heel normaal. Er flitst altijd van alles aan je voorbij. Meestal meisjes die je in het echt nooit zou willen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 21:52
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
mijn ex-vriend dacht alleen maar aan andere meiden als ie zich aftrok....hij kon dat gewoon niet als hij aan mij dacht..nou als hij dat zo wil vind ik het best. Hij kan er tenslotte ook nie veel aan doen en ik kan hem ook niet tegenhouden! Al moek zeggen dak in t begin wel ff schrok...
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:03
MUBA
Avatar van MUBA
MUBA is offline
Citaat:
saar schreef op 25-03-2003 @ 18:49:
ik vroeg m'n vriendje laatst aan wie hij dacht als hij zichzelf aftrok (we waren al de hele tijd hierover bezig) en hij vertelde me dat hij aan allemaal verschillende meisjes dacht. aan gewoon vriendinnen van hem, vriendinnen van mij, meisjes van zijn school, of meisjes die hij niet kent, meisjes zonder naam... ik schrok hier best wel van, voor mij is het nl zo (ik weet niet of het voor andere meisjes ook zo is), ik zou niet over een andere jongen kunnen fantaseren (of er over kunnen nadenken dat ik met die jongen seks zou hebben) dan de jongen waar ik verliefd op ben... ik zei dit ook tegen hem, en toen zei hij dat dat voor iedere jongen geldt, dat sommige jongens zelfs niet eens over hun vriendin KUNNEN fantseren tijdens het aftrekken. is dit echt zo? ik ben hier echt vet onzeker door, nu ben ik helemaal bang dat hij behoefte heeft aan iemand anders, of iemand anders leuk vindt... hij zegt van niet, dat hij niks voor die meisjes voelt, dat het niks betekent. maar ik blijf onzeker... jongens, help!
Hoe het bij mij persoonlijk zit: als ik ga rukken denk ik aan "dingen" met borsten en een kontje en een kut. Losse geile onderdelen die samen een lekker lustobject vormen. Maar je vriendin is *meer* dan dat. Daarom is het moeilijk om over haar te fantaseren tijdens het rukken, omdat je het gevoel hebt haar te beledigen ofzo... weliswaar weet ze dat zelf niet, maar tegenover jezelf vind je dat je het niet kan maken je vriendin te degraderen tot lopende tieten. Althans, zo zit het vaak bij mij.
__________________
Reporter to Ghandi: "What do you think of Western Civilisation?" - Gandhi: "I think that would be a good idea."
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 23:23
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
naja je moet je niet teveel daarvan aantrekken,
ik fantaseer als ik me aftrek ook nooit over me vriendin of een meisje wat ik leuk vind/vond.. gewoon uit "respect" ofzo niet
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Big Brother schreef op 25-03-2003 @ 20:37:
elke jongen denkt aan andere meisjes, of het nou tijdens een wandeling of tijdens het neuken is
boeiend
Wat zijn we toch weer lekker generaliserend.
Verschilt per persoon imo.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 12:21
Tryptamine
Avatar van Tryptamine
Tryptamine is offline
Sorry, maar als ik mezelf bevredig is mijn vriendin wel de LAATSTE persoon aan wie ik zou denken. De vrouw over wie je fantaseert is slechts een lustobject (aangezien er geen tedere gevoelens zijn die je op dat moment met die persoon kan delen) en daartoe wil ik mijn vriendin niet verlagen, daarvoor heb ik te veel respect voor haar.

Leer er maar mee leven.
__________________
2 ogen geraakt, 1 Guust gezonken.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:30
aphelkorn
aphelkorn is offline
Citaat:
Tryptamine schreef op 26-03-2003 @ 12:21:
Sorry, maar als ik mezelf bevredig is mijn vriendin wel de LAATSTE persoon aan wie ik zou denken. De vrouw over wie je fantaseert is slechts een lustobject (aangezien er geen tedere gevoelens zijn die je op dat moment met die persoon kan delen) en daartoe wil ik mijn vriendin niet verlagen, daarvoor heb ik te veel respect voor haar.

Leer er maar mee leven.

Mooi gesproken
__________________
Meestal heb ik toch gelijk!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:59
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
saar schreef op 25-03-2003 @ 18:49:
dat sommige jongens zelfs niet eens over hun vriendin KUNNEN fantseren tijdens het aftrekken. is dit echt zo?
hm vind ik toch wel raar klinken..als het "goed" is kun je,je juist wel aan haar denken Tryptamine.. hm.. een vriendin hoeft dan niet gelijk een lustobject te zijn.. je kun toch bijv denken hoe jullie samen sex hebben of wat dan ook .. of heb je dat niet omdat dat,dat haar ook tot een lustobject maakt

Laatst gewijzigd op 26-03-2003 om 17:03.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:24
Tryptamine
Avatar van Tryptamine
Tryptamine is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef op 26-03-2003 @ 16:59:
hm vind ik toch wel raar klinken..als het "goed" is kun je,je juist wel aan haar denken Tryptamine.. hm.. een vriendin hoeft dan niet gelijk een lustobject te zijn.. je kun toch bijv denken hoe jullie samen sex hebben of wat dan ook .. of heb je dat niet omdat dat,dat haar ook tot een lustobject maakt
Dan is er nog steeds niemand die ook die gevoelens beleeft, niemand om die gevoelens mee te delen (met je partner dus).
__________________
2 ogen geraakt, 1 Guust gezonken.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:28
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Tryptamine schreef op 26-03-2003 @ 17:24:
Dan is er nog steeds niemand die ook die gevoelens beleeft, niemand om die gevoelens mee te delen (met je partner dus).
maar vind je dat erg dan? (ja dus ) .. ik zie dat niet helemaal maargoed ..ieder zijn eigen opvatting hehe
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:38
Tryptamine
Avatar van Tryptamine
Tryptamine is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef op 26-03-2003 @ 17:28:
maar vind je dat erg dan? (ja dus ) .. ik zie dat niet helemaal maargoed ..ieder zijn eigen opvatting hehe
'k vind het niet erg, maar doe het zelf niet.
__________________
2 ogen geraakt, 1 Guust gezonken.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:52
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
perseus schreef op 26-03-2003 @ 11:43:
Wat zijn we toch weer lekker generaliserend.
Verschilt per persoon imo.
nah, is gewoon het mannelijk geslacht, die testosteron hè
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:43
saar
saar is offline
heheh, thanks ik voel me al een stuk beter, en minder onzeker door jullie! ik schrok gewoon even, ik had het niet verwacht zeg maar maar hij zegt zelf dat het niks betekend en hij zei inderdaad ook dat hij ook aan meisjes denkt die hij niet eens knap vindt, of meisjes waar hij echt een hekel aan heeft (dat leek me echt vaag weetje, aangezien seks toch iets teders en liefs hoort te zijn. maar daar gaat het bij het masturberen dus niet om, jullie hebben gelijk. en als hij ze puur als "lopende tieten" ziet heb ik er geen problemen mee ) hij zei inderdaad ook dat hij absoluut niet aan andere meisjes dacht tijdens het neuken of tijdens andere dingen, anders had ik het ook wel onwijs erg gevonden...
in ieder geval, allemaal bedankt hier heb ik echt wat aan!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:39
Psychickje
Psychickje is offline
Uh...hier schrok ik toch wel ff van hoor

Ik heb deze topic ook aan m'n vriend laten lezen en hij vond het ook maar nix... hij masturbeert ook wel niet..
Maar ik vind het echt wel een beetje zielig eigelijk... dat je aan andere meisjes gaat denken terwijl je met zoiets bezig bent?
Ik hoor wel iedereen zeggen 'je vriendin is meer dan dat' ... maar waarom dan aan andere meisjes denken?

Zou je niet liever hebben dat je vriendin op dat ogenblik bij jou zou zijn en dat zij het zou doen ipv jij?
Blijkbaar niet echt, want je fantaseert er ook niet over..?

Ik kan mij echt niet inbeelden dat ik aan andere jongens zou denken op dat moment Ik wil zoiets alleen maar met m'n vriend, met niemand anders.... dus, waarom doen jongens dat dan weer wel?

Da's echt weer zo'n minpuntje vind ik dan....het zou mij alleen maar ontzettend onzeker maken.
Wetend dat je vriend zichzelf masturbeert op een foto van één of andere knappe meid.... Ik dacht dat je je vriend/vriendin de mooiste vond als je verliefd was.. maar blijkbaar is dat niet bij iedereen zo? s

Ik zie nog maar een keer in hoe ouderwets ik wel ben
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:48
RoelMasselink
RoelMasselink is offline
Tsja.. Ik denk ook veel aan andere meisjes.. Ook allen maar om het lichaam zeg maar!

Ik denk dat dat komt omdat je je toch afvraagd van "goh, hoe zou het zijn met dat meisje.. Of met haar.."
Het klinkt een beetje aso zeg maar, maar ik denk echt dat het zo is.
En daarbij denk ik ook vaak aan mn vriendin, laat ik dat erbij zeggen!
En wat je met je vriendin hebt gedaan, dat is zeg maar ook "oud."
Niet dat het slecht is ofzo, maar dan is het geen sexuele fantasie meer, omdat je dat al gedaan hebt.
Bij een ander meisje zou zoiets dan weer nieuw zijn, zodat het je toch meer prikkeld.
__________________
*Lang leve de lol!!*
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:49
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
psychickje dat is dus wat ik ook bedoelde
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:21
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Citaat:
RoelMasselink schreef op 26-03-2003 @ 21:48:
Tsja.. Ik denk ook veel aan andere meisjes.. Ook allen maar om het lichaam zeg maar!

Ik denk dat dat komt omdat je je toch afvraagd van "goh, hoe zou het zijn met dat meisje.. Of met haar.."
Het klinkt een beetje aso zeg maar, maar ik denk echt dat het zo is.
En daarbij denk ik ook vaak aan mn vriendin, laat ik dat erbij zeggen!
En wat je met je vriendin hebt gedaan, dat is zeg maar ook "oud."
Niet dat het slecht is ofzo, maar dan is het geen sexuele fantasie meer, omdat je dat al gedaan hebt.
Bij een ander meisje zou zoiets dan weer nieuw zijn, zodat het je toch meer prikkeld.
Helemaal hetzelfde alhier
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Psychickje schreef op 26-03-2003 @ 21:39:
verhaal
't Is niet zo dat iedereen aan anderen denkt, of dat 'alle jongens' dat doen als ze masturberen... 't gaat er meer om dat het niet iets slechts zegt over hun relatie. Liefde en sex kunnen nog zo veel met elkaar te maken hebben, het blijven twéé dingen, en niet één.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:49
Verwijderd
Het heeft in ieder geval geen nadelige invloed op je relatie hoor, vertrouw me maar.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 23:26
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-03-2003 @ 22:29:
't Is niet zo dat iedereen aan anderen denkt, of dat 'alle jongens' dat doen als ze masturberen... 't gaat er meer om dat het niet iets slechts zegt over hun relatie. Liefde en sex kunnen nog zo veel met elkaar te maken hebben, het blijven twéé dingen, en niet één.
Op de één of andere manier hoort het toch bij elkaar? Sex zonder liefde kan niet.... da's mijn mening...
En het feit dat je aan anderen denkt tijdens het masturberen, wil toch zeggen dat je het zo ook wel zou willen? Met die ander dan?
En dat vind ik nou net zo raar...
Je doet aan seks met je vriend/vriendin... niet met iemand die je alleen maar aantrekkelijk vindt qua uiterlijk....
Maar op dat moment speelt voor 'die jongens' blijkbaar alleen maar dat uiterlijk een rol... en doet het hen niet voldoende meer om te fantaseren over hun vriendin...
Zoiets zal ik wss nooit kunnen begrijpen

Laatst gewijzigd op 26-03-2003 om 23:28.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 02:02
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
masturberen en fantaseren tegelijk. hóé dóén jullie dat? Het lukt mij dus echt voor geen meter! Ik kan echt géén twee dingen tegelijk!
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 10:16
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Tampert schreef op 27-03-2003 @ 02:02:
masturberen en fantaseren tegelijk. hóé dóén jullie dat? Het lukt mij dus echt voor geen meter! Ik kan echt géén twee dingen tegelijk!
man...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Psychickje schreef op 26-03-2003 @ 21:39:
Uh...hier schrok ik toch wel ff van hoor

Ik heb deze topic ook aan m'n vriend laten lezen en hij vond het ook maar nix... hij masturbeert ook wel niet..
Maar ik vind het echt wel een beetje zielig eigelijk... dat je aan andere meisjes gaat denken terwijl je met zoiets bezig bent?
Ik hoor wel iedereen zeggen 'je vriendin is meer dan dat' ... maar waarom dan aan andere meisjes denken?

Zou je niet liever hebben dat je vriendin op dat ogenblik bij jou zou zijn en dat zij het zou doen ipv jij?
Blijkbaar niet echt, want je fantaseert er ook niet over..?

Ik kan mij echt niet inbeelden dat ik aan andere jongens zou denken op dat moment Ik wil zoiets alleen maar met m'n vriend, met niemand anders.... dus, waarom doen jongens dat dan weer wel?

Da's echt weer zo'n minpuntje vind ik dan....het zou mij alleen maar ontzettend onzeker maken.
Wetend dat je vriend zichzelf masturbeert op een foto van één of andere knappe meid.... Ik dacht dat je je vriend/vriendin de mooiste vond als je verliefd was.. maar blijkbaar is dat niet bij iedereen zo? s

Ik zie nog maar een keer in hoe ouderwets ik wel ben
ja, hier ben ik het compleet mee eens..
Ik wou er nog iets aan toevoegen, maar ik heb er eigenlijk nix aan toe te voegen geloof ik..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Psychickje schreef op 26-03-2003 @ 23:26:
Op de één of andere manier hoort het toch bij elkaar? Sex zonder liefde kan niet.... da's mijn mening...
Sex zonder liefde is best mogelijk hoorvoor zo ver ik weet is de enige connectie tussen sex en liefde, dat liefde leuker is als er sex bij komt kijken, en dat sex leuker is als er liefde bij komt kijken. Nouja, dat laatste dat heb ik dan van horen zeggen, want heb geen ervaring met sex-zonder-liefde.
Citaat:
En het feit dat je aan anderen denkt tijdens het masturberen, wil toch zeggen dat je het zo ook wel zou willen? Met die ander dan?
Nee, dat wil het dus niet zeggen. Ik fantaseer ook wel eens dat ik iedereen die ik niet mag uit de weg ruim en daarna de wereld in brand steek, maar dat zou ik ook niet willen. Ik fantaseerde ook over sex toen ik twaalf was, maar toen wilde ik het écht nog niet. Juist door ergens over te fantaseren, kun je er voor zorgen dat je dat in het echt niet meer 'hoeft'.
Citaat:
En dat vind ik nou net zo raar...
Je doet aan seks met je vriend/vriendin... niet met iemand die je alleen maar aantrekkelijk vindt qua uiterlijk....
'je doet' is dus een beetje algemeen gezegd. Dat geldt voor jou, en ook voor mij, maar dus niet voor iedereen. Bovendien is fantaseren-over-sex iets heel anders dan sex hebben, zoals ik al zei.
Citaat:
Maar op dat moment speelt voor 'die jongens' blijkbaar alleen maar dat uiterlijk een rol... en doet het hen niet voldoende meer om te fantaseren over hun vriendin...
Ik denk niet dat het voor jongens iets anders is dan voor meisjes. Waarschijnlijk hebben ze er wel genoeg aan om te fantaseren over hun vriendin, maar fantaseren ze ook over anderen, gewoon om de afwisseling. Om een orgasme te krijgen heb ik er ook genoeg aan om een paar minuten genomen te worden alsof ik een opblaaspop ben, maar dat wil ook nog niet zeggen dat ik dat leuk vindt. Bovendien is sex dan misschien wel zo'n beetje een uiting van liefde, maar masturberen is dat niet echt. Zeker niet als je alleen masturbeert om het orgasme, en er zijn genoeg mensen die dat doen.
Citaat:
Zoiets zal ik wss nooit kunnen begrijpen
Dat iemand de behoefte heeft om over iemand anders te fantaseren, vind ik ook niet helemaal logisch klinken en ik heb zelf die behoefte ook niet echt. Maar het hoeft, zoals ik al zei, helemaal geen slecht teken of iets dergelijks te zijn. Het drukt hoogstens uit dat de vriend van de topicstarter masturberen ziet als iets dat niets met liefde of intimiteit te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 11:17
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-03-2003 @ 11:07:
Ik denk niet dat het voor jongens iets anders is dan voor meisjes. Waarschijnlijk hebben ze er wel genoeg aan om te fantaseren over hun vriendin, maar fantaseren ze ook over anderen, gewoon om de afwisseling. Om een orgasme te krijgen heb ik er ook genoeg aan om een paar minuten genomen te worden alsof ik een opblaaspop ben, maar dat wil ook nog niet zeggen dat ik dat leuk vindt. Bovendien is sex dan misschien wel zo'n beetje een uiting van liefde, maar masturberen is dat niet echt. Zeker niet als je alleen masturbeert om het orgasme, en er zijn genoeg mensen die dat doen.
Nah... ik fantaseer alleen over de jongen op wie ik verliefd ben..
Ik word sowieso niet opgewonden van andere jongens, dus daarom denk ik daar niet aan.
Ik word wel veel makkelijker opgewonden van meisjes, dus tsja, daar denk ik meestal aan op zo'n moment. Maar dat is toch weer wat anders vind ik.

Maargoed, zo'n jongen is zich dus aan het aftrekken.. het lijkt mij logisch dat hij dan aan nix denkt, óf aan z'n vriendin. Hij houdt van haar, hij vindt haar aantrekkelijk en opwindend (als het goed is). Hij kan terugdenken aan sex met haar, hoe opwindend dat was, enz.

Wáárom zou hij dan in vredesnaam aan een ander meisje gaan denken.. of aan haar lichaam, das net zo erg. Want zoals Psychickje zei: wanneer je écht stapelverliefd op iemand bent, vind je diegene de allermooiste en de allerlekkerste op de hele wereld. En dan ga je toch niet fantaseren over iemand anders, die je dus duidelijk minder mooi vindt?
Dat is gewoon onlogisch..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 11:22
Verwijderd
ow, dát wou ik nog zeggen..

Wanneer hij aan andere meisjes denkt, vindt hij die meisjes op dat moment opwindender.. waarom zou hij er anders aan denken? Is dat niet een beetje raar, ik zou er niet tegenkunnen als ik een vriend had die andere meisjes opwindender vond.. en dan zou hij misschien ook wel aan die meisjes denken tijdens de sex met mij..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:28
Tryptamine
Avatar van Tryptamine
Tryptamine is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 27-03-2003 @ 11:22:
ow, dát wou ik nog zeggen..

Wanneer hij aan andere meisjes denkt, vindt hij die meisjes op dat moment opwindender.. waarom zou hij er anders aan denken? Is dat niet een beetje raar, ik zou er niet tegenkunnen als ik een vriend had die andere meisjes opwindender vond.. en dan zou hij misschien ook wel aan die meisjes denken tijdens de sex met mij..
Als ik masturbeer denk ik niet per se aan diegene die mij het meest opwindt. Afwisseling roeleert.
__________________
2 ogen geraakt, 1 Guust gezonken.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Tryptamine schreef op 27-03-2003 @ 14:28:
Als ik masturbeer denk ik niet per se aan diegene die mij het meest opwindt. Afwisseling roeleert.
ow vaag.. je gedachten dwalen toch vanzelf af naar hetgene (degene) dat/die je het meest opwindend vindt..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:45
Tryptamine
Avatar van Tryptamine
Tryptamine is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 27-03-2003 @ 14:34:
ow vaag.. je gedachten dwalen toch vanzelf af naar hetgene (degene) dat/die je het meest opwindend vindt..
Bij mij niet. Opwindend is leuk maar andere dingen (afwisseling bijvoorbeeld) zijn ook prettig. Toch?
__________________
2 ogen geraakt, 1 Guust gezonken.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:00
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Tryptamine schreef op 27-03-2003 @ 14:45:
Bij mij niet. Opwindend is leuk maar andere dingen (afwisseling bijvoorbeeld) zijn ook prettig. Toch?
mmh... je gaat echt niet fantaseren over iemand dat je niet opwindt hoor....
alleen het idee dat je van iemand anders zo opgewonden kan worden dat je er van kan 'klaarkomen' ... vind ik erg
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:37
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik denk gewoon dat het niet te persoonlijk moet worden.
Ik denk ook niet speciaal aan mijn vriend als ik met mezelf bezig ben.
Ik zou het best wel raar vinden als mijn vriend bijvoorbeeld aan bepaalde personen denkt (dus meisjes van zn werk of uit zn straat of weet ik veel..). Dat vind ik gewoon te persoonlijk, dan vind ik dat hij toch echt aan MIJ *EN MIJ ALLEEN * moet denken. Maar kijk mocht hij nou bijv opgewonden worden van een pornofilm ofzo, dat is toch allemaal zo oppervlakkig..zo onpersoonlijk. Dat kan ik best begrijpen, of gewoon idd tieten en kont en kutje, dat is denk ik niet meer dan normaal.
Maar als er echt een persoon in voorkomt speciaal...dan zou ik echt zo iets hebben van: jij vind die en die aantrekkelijker dan ik!
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:45
Deathflower
Deathflower is offline
nou et maakt me dus echt nix uit waar ie aan denkt, ik bedoel ik fantaseer en droom ook over anderen, terwijl ik soms zelfs zou willen dat et nooit in me op zou komen (want gadver hoe kan ik in godsnaam aan dat bepaald persoon denken??) maar het komt in je op, en hebt er soms geen controle over...
als ie me irl maar aantrekkelijk / opwindend vindt, dan maakt me de rest al niet meer uit!
__________________
*~*With Pink Sour Plastic Mouth*~*
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:47
Tryptamine
Avatar van Tryptamine
Tryptamine is offline
Citaat:
Psychickje schreef op 27-03-2003 @ 16:00:
mmh... je gaat echt niet fantaseren over iemand dat je niet opwindt hoor....
alleen het idee dat je van iemand anders zo opgewonden kan worden dat je er van kan 'klaarkomen' ... vind ik erg
Nee, maar dat betekent niet dat ik meerdere personen niet opwindend kan vinden. Kwestie van smaak. Ik sluit niemand uit.
__________________
2 ogen geraakt, 1 Guust gezonken.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef op 27-03-2003 @ 02:02:
masturberen en fantaseren tegelijk. hóé dóén jullie dat? Het lukt mij dus echt voor geen meter! Ik kan echt géén twee dingen tegelijk!
Ik ben het in dit geval met hem eens, ik kan ook niet fantaseren tijdens het masturberen. Ik word altijd afgeleid door de puzzel op de deur
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:48
saar
saar is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 27-03-2003 @ 16:37:
Ik denk gewoon dat het niet te persoonlijk moet worden.
Ik denk ook niet speciaal aan mijn vriend als ik met mezelf bezig ben.
Ik zou het best wel raar vinden als mijn vriend bijvoorbeeld aan bepaalde personen denkt (dus meisjes van zn werk of uit zn straat of weet ik veel..). Dat vind ik gewoon te persoonlijk, dan vind ik dat hij toch echt aan MIJ *EN MIJ ALLEEN * moet denken. Maar kijk mocht hij nou bijv opgewonden worden van een pornofilm ofzo, dat is toch allemaal zo oppervlakkig..zo onpersoonlijk. Dat kan ik best begrijpen, of gewoon idd tieten en kont en kutje, dat is denk ik niet meer dan normaal.
Maar als er echt een persoon in voorkomt speciaal...dan zou ik echt zo iets hebben van: jij vind die en die aantrekkelijker dan ik!
ja precies, ik had me ook absoluut niet kut gevoeld als hij aan 1 of ander kalendermeisje dacht, of als hij een playboy onder z'n bed had liggen. maar de gedachten dat hij die meisjes over wie hij fantaseert echt goed kent maakt me bang, zou hij echt iets met hen willen? hij zegt dat dat echt compleet anders is, dat hij absoluut niks voor die meisjes voelt enzo, dat hij puur aan de seks denkt, of dat die meisjes ook seks hebben met iemand anders (een ander meisje of een andere gast). hij zei dat hij mij het mooiste en leukste meisje ter wereld vond, maar ook ik vond het dan gek dat hij dan nodig vond om aan andere personen te denken. tjah... ik denk dat we op dat gebied gewoon anders in elkaar zitten. als hij verder niet minder van me houdt of me niet minder aantrekkelijk en opwindend vindt, kan ik er wel mee leven.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:50
saar
saar is offline
Citaat:
Tryptamine schreef op 27-03-2003 @ 14:45:
Bij mij niet. Opwindend is leuk maar andere dingen (afwisseling bijvoorbeeld) zijn ook prettig. Toch?
maar als je hebt over afwisseling, bedoel je dan ook afwisseling in de seks (verschillende partners) of puur in het masturberen?

ik ben echt bang dat mijn vriend dus ook afwisseling nodig heeft (we zijn elkaars eerste) en dat hij een keer "wat anders" wilt... of denk je dat die drang naar afwisseling dus vermindert wordt als hij gewoon "afwisselende" seks-scenes heeft tijdens het masturberen?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
saar schreef op 27-03-2003 @ 19:50:
maar als je hebt over afwisseling, bedoel je dan ook afwisseling in de seks (verschillende partners) of puur in het masturberen?

ik ben echt bang dat mijn vriend dus ook afwisseling nodig heeft (we zijn elkaars eerste) en dat hij een keer "wat anders" wilt... of denk je dat die drang naar afwisseling dus vermindert wordt als hij gewoon "afwisselende" seks-scenes heeft tijdens het masturberen?
Jij kunt hem best wel in je eentje afwisseling bieden... juist als jullie elkaars eerste zijn. Gewoon standjes uitproberen, tempo's uitproberen, verschillende graden van harde/zachte sex uitproberen, meteen sex gaan hebben of vijf uur voorspel... Dat is het verschil tussen sex en de manier waarop veel mensen masturberen. In sex kun je erg veel afwisseling brengen, waarschijnlijk masturbeert hij altijd op dezelfde manier... dus dáárbij zoekt hij de afwisseling in het fantaseren, maar bij de 'duosex' is dat niet nodig, lijkt mij zo
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 20:59
ScatMan.II
ScatMan.II is offline
Hmm, volgens mij fantaseren mannen wat 'harder' dan vrouwen...

En met harder bedoel ik niet harder fantaseren maar is de fantasie wat harder

En aangezien je sommige dingen die je fantaseert niet met je vriendin zou willen doen...

[er zijn wel van die topics waarin iets staat over vriendjes die stiekem fantaseren over iets groots in de kut stoppen oid... ]

Je respecteert je vriendin gewoon teveel om op zo'n manier over je vriendin te fantaseren.
Denkik
__________________
a PC has 2b your hobby, not an obsession
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 00:59
michael1
michael1 is offline
Citaat:
saar schreef op 25-03-2003 @ 18:49:
ik vroeg m'n vriendje laatst aan wie hij dacht als hij zichzelf aftrok (we waren al de hele tijd hierover bezig) en hij vertelde me dat hij aan allemaal verschillende meisjes dacht. aan gewoon vriendinnen van hem, vriendinnen van mij, meisjes van zijn school, of meisjes die hij niet kent, meisjes zonder naam... ik schrok hier best wel van, voor mij is het nl zo (ik weet niet of het voor andere meisjes ook zo is), ik zou niet over een andere jongen kunnen fantaseren (of er over kunnen nadenken dat ik met die jongen seks zou hebben) dan de jongen waar ik verliefd op ben... ik zei dit ook tegen hem, en toen zei hij dat dat voor iedere jongen geldt, dat sommige jongens zelfs niet eens over hun vriendin KUNNEN fantseren tijdens het aftrekken. is dit echt zo? ik ben hier echt vet onzeker door, nu ben ik helemaal bang dat hij behoefte heeft aan iemand anders, of iemand anders leuk vindt... hij zegt van niet, dat hij niks voor die meisjes voelt, dat het niks betekent. maar ik blijf onzeker... jongens, help!
Nee,stelt niks voor.
Maak je geen zorgen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hij vind mij en iemand anders leuk! Help!!
ikkeislief
19 28-03-2007 13:49
Liefde & Relatie Wat wil hij nu?
*carmen*
25 03-01-2005 22:10
Liefde & Relatie denken aan zijn ex
Amare
18 15-04-2004 19:04
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Als ik terug denk aan ons
Ieke
0 11-04-2004 09:52
Liefde & Relatie Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad...
Tinkelfeetje
18 07-05-2003 17:12
Liefde & Relatie Hij zoent met een ander..
~*InDo SHorTy*~
4 11-03-2002 21:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.