Oud 01-09-2003, 12:43
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
Het is een heel lang verhaal!Maar pliessssss help mij,kben echt ten einde raad en krijg echt enge gedachtes:$!


Het begint dus 19 april vorig jaar, we krijgen iets, en we hebben het hartstikke leuk samen, we zien elkaar vrijwel iedere dag, en het contact met onze #schoonouders# is bij ons allebei goed!Verder helemaal niks aan de hand en met ons gaat het ook goed, maar in maart ofzo (van dit jaar dus) beginnen dus wat irritaties te komen, kleine ruzietjes maar die worden nooit goed uitgepraat en het begint dus steeds meer te irriteren. En uiteindelijk op 1 juni gaat het uit, omdat zij het te benauwend vind worden!
We hebben 2 weken geen contact, en dan is zij jarig, op de 14e, ik ben uitgenodigd op haar verjaardag en we hadden het allebei echt heel zwaar! Ik had examen gedaan dus geen school meer, zij had nog PTA. En op een dag, ik denk zo rond de 20 stond ze opeens voor Mn deur, mag ik even binnen komen, ik.Ja, hoor is goed…ze zei…ik wil je terug, ik had t zo moeilijk zonder haar dat ik me geen seconde heb bedacht en ja had gezegd, ik was dolblij, maar ze kon het toen niet tegen dr ouders zeggen,omdat die vonden dat we eerst een hele tijd zonder elkaar moesten om te zien of we elkaar wel echt zouden missen!Naja zij kon het niet zeggen, en dus moest alles stiekem en dat wou ze niet en ze maakt het dus daarom uit.
Ik ontzettend veel pijn natuurlijk, maar we houden wel sms contact, Uit wraak ofzo, kweet niet waarom krijg ik iets met een ander meisje, waar ik eigk helemaal niet gek op ben geweest, en omdat ik iets met een ander meisje had, pakte zij iets met n andere jongen, achteraf gezien allemaal om elkaar jaloers proberen te maken natuurlijk!
Heel slecht natuurlijk, dan op 18 juli gaan we naar Robbie williams, dat was al lang van te voren afgesproken en we hadden er allebei heel veel zin in, en nog voordat we in de bus zaten om te vertrekken hadden we weer iets, omdat zij me zo ontzettend miste…..en ik haar ook natuurlijk, maar wederom kon ze niks tegen haar ouders zeggen, omdat die vonden dat ze het niet moest laten afhangen van 1 dagje gevoelens, en ze verbieden het haar om het uit te maken met die jongen (ik had het inmiddels wel al gewoon uitgemaakt met dat meisje)maja omdat zij het dus niet mocht uitmaken, moesten wij stiekem afspreken, dat is natuurlijk niet echt een geweldige situatie!Maar na 1,5 week maakt zij het toch uit met die jongen, maar kan ze nog niet meteen tegen dr ouders zeggen dat wij iets hadden!Pas na 3 weken verteld ze tegen dr ouders dat ze weer wil dat wij samenkomen, en weer contact met mij wil. Haar ouders helemaal boos, en allemaal vertellen dat ze goed moet nadenken omdat ik haar ook pijn had gedaan etcetc…maja ze verbieden het dus bijna weer om iets te krijgen,maar zij was inmiddels op vakantie, en ze belde wel om de dag stiekem om te zeggen dat alles goed was etc.
Toen ging ik op vakantie, en toen begon het weer, ik kreeg bijna geen smsjes, ik geloof in 2 weken maar een stuk of 4, zonder ik hou van jou of wat dan ook eronder, heel botte smsjes.
Ik kreeg haar uiteindelijk naar een week proberen aan de telefoon en vroeg wat dr was, nou ze bleek dus boos te zijn, dat ik had gezegd dat ik dat vriendje wat ze had wou slaan…daar was ze boos om,en was ze bang voor mij geworden.
Maar goed, ik kom dus thuis en we spreken meteen af en dan maakt ze het uit (dit is dus vorige week dinsdag)omdat ze vond dat ik veranderd was, en dat ik niet meer diegene was waar ze verliefd op was geworden (dat kan wel, want ik was heeel erg opgefokt, en geïrriteerd door dingen …) maar ze zei, als jij me kan laten zien dat je weer die oude wordt, waar ik verliefd op ben geweest krijgen we iets…dus ik heb dat laten zien, en zaterdag zegt ze nog…ja als je zo blijft doen krijgen we echt heel snel weer iets hoor,en zoenen we bijna!(nog steeds zonder dat haar ouders er iets vanaf weten he)
En gister krijg ik smiddags nog n lief smsje! En om half 12 snachts een smsje met de tekst..
Het kan niet meer, het gaat niet en ik wil geen contact meer geen telefoon geen sms niks meer…
Meteen daarna n smsje…sorry maar ik moest dit van Mn vader smse ik bel je morgenvroeg

Ik me dus afvragen wat dr was, maja ze belt dus vanmorgen en ze legt uit wat dr was gebeurd.
Haar ouders waren erachter gekomen dat wij vandaag iets hadden afgesproken, en dat zij toen had gezegd dat het over was tussen ons, toen heeft die vader dus gezegd oké, als het idd over is, dan ga je dat nu ook maar heel duidelijk naar hem smse…en da werd haar dus verplicht om te doen!
Nu was ze vanmorgen helemaal overstuur en zegt ze dat ze alles heeft verkloot voor mij etcetc, en dat ze stom is om mij zon pijn te doen etcetc, en we hebben zon 2 uur gebeld!
Maar nu zei ze ook, dat ze zelf het niet meer wil, omdat het niet gaat, en als ik haar dan vraag naar zaterdag geeft ze als reden dat ik weet dat als ik lief tegen dr praat dat ze dan voor me smelt…en dat ze daarom zo deed…maar dat ze het nu niet meer wil..misschien later wel,maar dat kan ze nu niet zeggen
Maja gistermiddag wou ze nog, en toen ze met dr ouders had gepraat niet meer, dus ik geloof niet dat ze het echt niet meer wil!!

Wat moet ik nu?? Ik weet me echt geen raad wat ik moet doen, ik weet gewoon dat ze het wel zou willen maar dat ze bang is voor dr ouders etc…
En ik kan dr ook niet thuis bellen nu, omdat iemand anders thuis is, en ze belt me pas morgen weer!

Pliesss help mij, ik weet echt niet wat ik moet doen en ben ten einde raad!
__________________
I need your love...So Fuck you All
Advertentie
Oud 01-09-2003, 13:17
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Sorry, maar ik ben toch bang dat dit op deze manier niet gaat werken. Als zij zo veel problemen heeft met haar ouders, zal ze dat eerst op moeten lossen. Ik zou haar voor de keuze stellen. Of je gaat 100% voor mekaar, of je houdt er gewoon mee op. Dit geknipper is gewoon slopend.
Oud 01-09-2003, 13:27
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
dat het slopend is heb je idd volkomen gelijk in!ik heb nu zo ontzettend veel pijn!hierdoor! maar als ze nu zegt, ja neej t gaat niet...dan kan ik niet zeggen,okee dat stoppen we dr helemaal mee, ik weet dat dat beter is, maar ik kan het echt niet..
stell dat ik t zeg, en ik krijg een nieuw vriendinnetje, als zij mij dan trug wil, ga ik direct weg bij dat meisje,voor haar!echt is al 2x eerder gebeurd...
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 01-09-2003, 13:53
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
maar dat wil ik niet, ik weet dat zij t ook nog wil,maar het gewoon continu dr ouders zijn...als e nu niet meer flief was ofzo..okee... maar dr oudersssss......dat kan toch niet
ik kan dr niet zomaar negeren, echt niet
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 01-09-2003, 13:57
Verwijderd
Mag ik vragen hoe oud jou vriendinnetje is
Oud 01-09-2003, 14:02
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
17...net als ik
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 01-09-2003, 14:16
Verwijderd
Citaat:
17...net als ik
Hmm, ok, dan valt mijn theorie in stukken

Ik zou stoppen met deze relatie totdat zij thuis alles op een rijtje heeft. Dit kan zo niets worden. Ik snap alleen niet dat een meisje van 17 zich nog zo de les laat lezen door haar ouders.
Heeft zij nog andere problemen, anorexia of iets dergelijks? Ik heb weleens iemand ontmoet waarbij de vriend van al deze problemen de schuld kreeg, en de ouders niet wilden dat zij met hem zou omgaan.
Oud 01-09-2003, 14:30
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
nee ze heeft verder geen problemen, ze doet t goed op school (6 VWO) kweet ook niet waarom ze er zo fel op tegen zijn, amar ik heb haar op t laatst benauwd, en volges haar ouders beperkt, omdat ze nooit uitging omdat ik dan boos werd of niet boos maar teleurgesteld maar dat is nu echt niet meer zo, maar dat geloven zij niet, ze zeggend at als je zo bent het niet veranderd, maar t kan wel degelijk veranderen maar goed!ik denk dat daar hun grote probleem zit,maar wat doe ik daar aan?
langsgaan en goed met hun praten? khad dat tegen mn vriendinnetje gezegd, begon ze ECHT helemaal overstuur te worden, en te huilen en neeeejneeeeejneeej niet doen, dan kan ik t huis uit als je ze alles gaat vertellen etcetc...
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 01-09-2003, 14:44
Verwijderd
Hoe hard het ook mag klinken, stop met die relatie, het word zo niets
Oud 01-09-2003, 14:46
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
ja t klinkt niet hard, maar zoals ik al eerder zei, dat KAN IK ECHT NIET! al weet ik dat het beter is

Ik kan je niet laten gaan, al zeg ik dat het beter is alleen en zonder jou, ik kan het gewoon niet aan, ik mis je armen om me heen nee ik leef niet een wereld zonder jou!

end at is echt niet zeilig bedoeld, want ik ben niet zeilig, maar ik kan het gewoon niet, zonder haar...

en ik leef niet meer voor jou (de songtekst daarvan) komt ook wel in de buurt van mn gevoel hoor!ik ben ook boos, maar ik kan niet lang boos op haar zijn, en t allerleifste wil ik haar gewoon trug
__________________
I need your love...So Fuck you All

Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 14:53.
Oud 01-09-2003, 15:02
snoopy17
snoopy17 is offline
maar wat ik niet helemaal begrijp aan dit verhaal is waarom haar ouders zo tegen een relatie tussen jullie 2 zijn. Hebben ze daar een reden voor. Want hoe het op mij overkomt belemmeren haar ouders haar en dan gaat het natuurlijk niet werken.
Ik denk dat dat eerst opgelost moet worden, voordat jullie (ooit) nog verder kunnen.
Oud 01-09-2003, 15:17
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
dat is ook zo!dat dat eerst opgelost moet worden! ik heb 3 of 4 repleys hierboven verteld waarom ik DENK dat ze het proberen tegen te houden, dat kan de enige reden zijn denk ik
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 01-09-2003, 15:44
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Stop. Kijk maar over een tijdje hoe het dan gaat, en zie dan maar verder.
Oud 01-09-2003, 15:52
poesiefox
poesiefox is offline
Pfff, fijn, van die ouders. Maar wel een beetje laf van haar. Maar dat snap ik wel, ik had ook zo'n huistiran thuis. En je geeft voor de lieve vrede altijd toe, het is anders niet uit te houden.

Totdat ik een keer echt boos werd, en mijn poot stijf hield. Heel lang ruzie gehad, hele felle ruzies, maar ik hield vol, en toen was dat gecommandeer meteen een stuk minder.

Als ze je echt wil, dan gaat ze de confrontatie wel aan, maar dan moet ze wel zeker weten dat jij dat waard bent. Da's jouw werk.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 01-09-2003, 15:54
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
dat wat jij nu zegt heb ik ook gezegd, maar dan zegt ze dat ze het huis uit moet
lekkere ouders vindik dat dan....

ps....snappen jullie ook mn sign hieronder....
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 01-09-2003, 16:25
snoopy17
snoopy17 is offline
Ik begrijp dat haar ouders vonden dat jij haar benauwde in de dingen die ze deed of niet deed. Ze ging bijvoorbeeld niet meer uit, jij zegt dat daar nu helemaal geen sprake van is. Een oplossing zou kunnen zijn dat je met haar ouders en haar zelf gaat praten en het dan vooral hebt over waarom jullie geen vriendje en vriendinnetje kunnen zijn. Wat zij er nou zo op tegen hebben. Dan kan jij je verhaal ook vertellen. Ik denk dat je daarna als ze een beetje toegeven je van je beste kant moet laten zien, laat zien dat je te vertrouwen bent. Zijn ze zo kortzichtig dat het niet gaat werken..zit er niets anders op dan er over heen komen denk ik. En bij die ouders langs gaan is ook nog best een grote stap... succes ermee
Oud 01-09-2003, 16:42
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
ja kijk, wat jij nou zegt zou ik zooo graag willen doen he,maar als ik dat tegen mijn 'vriendinnetje' zeg...dan wordt ze helemaal hysterisch en bang en gaat ze huilen en zegt ze, als je alngsgaat zetten ze me opstraat!
en ik wil haar geen pijn doen door langs te gaan..snap je?
das t moeilijke, anders was ik al 10x eerder langs gegaan
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 01-09-2003, 16:49
snoopy17
snoopy17 is offline
Maar wat wil ZIJ dan?? Wil ze dat het nog goed komt of niet? Ik denk dat het nooit goed komt wanneer jullie niet met haar ouders praten..
Hoe denkt zij er over dan? Altijd stiekem doen zorgt alleen maar voor nog meer problemen.
Ik denk dat je gewoon ook tegen d'r moet zeggen: dat is de enige manier waarop we elkaar kunnen zien, zo kunnen we niet doorgaan etc..
Ads door Google
Oud 01-09-2003, 16:57
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
ja kijk...zij heeft de hele tijd gezegd dat ze het wil, maar steeds totdat haar ouders ergens achterkwamen of boos werden...nu weer..tot gistermiddag was alles nog okee en wou ze t ....
en toen heeft ze met dr ouders gepraat en toen zei ze opeens (toen dr ouders dus boos waren geworden en gedwongen hadden om dat te smse..) dat t niet meer kan..maar ze wil t wel, dat weet ik gewoon zeker....( ze zegt zelf ook,maar mn ouders zeggen dan altijd van die dingen wat slecht ging blabla..) maar ze wil geen ruzie meer.... en alsik zeg dat we met dr oduers moeten praten zegt ze dat we dan alles akpot maken...zou ik t maar es gewoon doen? met alle risicos van dien? want als ze echt t huis uit moet he, dannn voel ik me dus echt mn hele leven schuldig
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 01-09-2003, 17:15
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Als je met die ouders wilt gaan praten zou ik het alleen doen, zonder haarzelf daarin te betrekken. Zo kunnen die ouders niet boos op haar worden, waar je bang voor bent. Ik zou van die ouders weleens willen weten wat er nou zo op tegen is dat zij jou leuk vindt en weer iets met je wilt, want ze is 17, dus oud genoeg om zelf keuzes te maken en verantwoordelijk te zijn voor haar eigen leven.
Voorderest zou ik echt niet weten wat je zou moeten doen. Misschien dat je kan wachten totdat ze 18 is en zelf uit huis kan om op kamers te gaan wonen? Maar ja, is nog maar de vraag of ze op d'r 18e het huis uit kan natuurlijk.

in iedergeval veel sterkte.
Oud 01-09-2003, 17:20
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
ja naja w88...dat moet dan nog bijna n heel jaar...zou ik in principe wel voor dr over hebben,maar is wel heeel moeilijk en lang natuurlijk, en ik wil ook wel es wetenw at dr ouders dr nu zo op tegen hebben, en ik wil morgen eerst nog wel es met haar praten, maar dan ga ik naar dr ouders toe om te vragen wat ze zo tegen mij hebben (ik wil dat gewoon weten, daar hoef zij verder nix mee te maken te hebben)
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 01-09-2003, 17:41
Verwijderd
Kan het ook zijn dat zij niet weet wat ze wil, en het gewoon op haar ouders probeert af te schuiven.

En ik zeg het niet graag, want ik kan er niet goed over oordelen, want ik ken je niet. Maar weet jij zeker dat jij haar daadwerkelijk niet onder teveel druk zet en haar benauwd?
Oud 01-09-2003, 18:24
Gurly-05
Gurly-05 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 01-09-2003 @ 18:41:
Kan het ook zijn dat zij niet weet wat ze wil, en het gewoon op haar ouders probeert af te schuiven.

En ik zeg het niet graag, want ik kan er niet goed over oordelen, want ik ken je niet. Maar weet jij zeker dat jij haar daadwerkelijk niet onder teveel druk zet en haar benauwd?
Dit was eigelijk ook wat ik dacht. Want ( natuurlijk weet ik de situatie bij haar thuis niet ), maar iemand het huis uit zetten alleen omdat haar ex met de ouders wil praten .

Ik zou gewoon een keer dat als je weet dat zei niet thuis is naar haar ouders gaan om te praten.
Oud 01-09-2003, 21:28
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 01-09-2003 @ 18:41:
Kan het ook zijn dat zij niet weet wat ze wil, en het gewoon op haar ouders probeert af te schuiven.

En ik zeg het niet graag, want ik kan er niet goed over oordelen, want ik ken je niet. Maar weet jij zeker dat jij haar daadwerkelijk niet onder teveel druk zet en haar benauwd?
hoe bedoel je met onder onder druk zetten??
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 01-09-2003, 21:58
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
Citaat:
Gurly-05 schreef op 01-09-2003 @ 19:24:
Dit was eigelijk ook wat ik dacht. Want ( natuurlijk weet ik de situatie bij haar thuis niet ), maar iemand het huis uit zetten alleen omdat haar ex met de ouders wil praten .

Ik zou gewoon een keer dat als je weet dat zei niet thuis is naar haar ouders gaan om te praten.
neej niet het huis uit zetten omdat ik emt haar ouders wil praten, maar kijk...als we gaan praten zal het ook naar boven komen dat we weer steeds iets hebben gehad wat zij NOOIT hebben geweten, en heeft zij dus zon maand of 3!! dr ouders continu voorgelogen, en als ze dat te weten komen....
__________________
I need your love...So Fuck you All
Advertentie
Oud 02-09-2003, 00:31
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Williams schreef op 01-09-2003 @ 22:58:
neej niet het huis uit zetten omdat ik emt haar ouders wil praten, maar kijk...als we gaan praten zal het ook naar boven komen dat we weer steeds iets hebben gehad wat zij NOOIT hebben geweten, en heeft zij dus zon maand of 3!! dr ouders continu voorgelogen, en als ze dat te weten komen....
Het wordt tijd dat dat meisje in de puberteit raakt dan.. damn die zit onder de plak.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Oud 02-09-2003, 09:26
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
hmm kben t wel met je eens dat ze onder de plak zit ja
neej maar tis eg klote anders waren we nu samen gelukkig
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 02-09-2003, 10:29
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
kga net mn rooster ophalen op school, komt dr n meisje in mn klas dat is echt sprekend mn 'vriendinnetje' is dat otevallig of niet
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 02-09-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
neej niet het huis uit zetten omdat ik emt haar ouders wil praten, maar kijk...als we gaan praten zal het ook naar boven komen dat we weer steeds iets hebben gehad wat zij NOOIT hebben geweten, en heeft zij dus zon maand of 3!! dr ouders continu voorgelogen, en als ze dat te weten komen....
Wat een onzin
Er zit een groot verschil tussen woord en daad.

Citaat:
kga net mn rooster ophalen op school, komt dr n meisje in mn klas dat is echt sprekend mn 'vriendinnetje' is dat otevallig of niet
Sterf, jou vriendinnetje boeit je dus vrij weinig
Oud 02-09-2003, 11:26
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 02-09-2003 @ 12:06:


Sterf, jou vriendinnetje boeit je dus vrij weinig
waar slaat dat nou weer op? k zeg alleen dat er een meisje in mn klas zit die sprekend op mn vriendinnetje lijkt verder nix.....
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 02-09-2003, 13:34
Verwijderd
Neem dan met dat meisje, zit ook nog eens bij jou in de klas, en misschien heeft ze wel betere ouders

Sorry, maar jou opmerking klonk er echt naar zo van: ach, dr komt precies hetzelfde meisje aan, laat die andere maar, boeie
Oud 02-09-2003, 15:45
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
neej tuurlijk niet!! ik bedoel het is dan wel hetzelfde meisje, (kwa uiterlijk) maar van binnen weet ik niet hoe die andere is, en dan nog! ik ben mn 'vriendinnetje' echt niet zo snel vergeten,maar ze belde toennet en ze had echt zoiets van..het is nu voorgoed over..en kwil niet meer, dus ik ben bang dat ik dr toch moet laten varen dan..

(dr komt trouwes een fotoboek aan van mij....)
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 02-09-2003, 17:39
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
naja zoals jullie mn vorige verhaal hebben gelezen (daarvoor hebben we ook al vaker iets gehad....eigk is t 2,5 jaar geleden dat we neit gek op elkaar waren enzo...)
ze wil het dus schijnbaar echt niet meer (ze komt morgen wel nog langs) en ik wil dr dus vergeten dan want anders blijf ik achter dr aanlopen en dat heeft voor beide geen nut...(ik weet dat dit dr is opgesteukt door dr ouders maar goed..)

(kzet m maar ff hier omdat Some zei, dat ik t 1 tpic moest doen...)
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 02-09-2003, 17:42
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
Williams schreef op 02-09-2003 @ 18:39:
(kzet m maar ff hier omdat Some zei, dat ik t 1 tpic moest doen...)
zei ik dat?? of bedoel je met Some "iemand" ??
Oud 02-09-2003, 17:43
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
oops sorrie ik dacht dat jij t zei ,maar heb ik t fout gehad, maar ik heb het andere topic iig al verwijderd!

@ Some: sorry
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 02-09-2003, 18:09
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Ik wil niet heel kortweg zijn maar:
Nee, dit is zeker niet goed! (dat wist je zelf ook al) Ze doet je echt superveel pijn! Je bent volgens mij erg goedgelovig, je neemt haar ook steeds terug! Lijkt me trouwens erg sterk dat ze zoiets moet smsen van haar vader maar goed, zoals gezegd ik kan de precieze situatie niet beoordelen.
Anyway, volgens mij moeten jullie ´t gewoon een tijdje zonder elkaar doen, dan 'genees' je vanzelf wel denk ik.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Ads door Google
Oud 02-09-2003, 18:53
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
das moeilijk hoor
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 02-09-2003, 18:59
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
just try it...
__________________
I am..
Oud 02-09-2003, 19:03
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
tzal wel moeten....
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 03-09-2003, 10:13
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
ze is dus dalijk langs geweest (komt dalijk weer trouwes..) mar tis dus echt over, en ik voel me zoo ontzettend zwaar klote nu, mahgoed
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 03-09-2003, 11:00
Verwijderd
Het is beter, want het liep voor geen meter

(in rijm vorm zodat je het makkelijker kunt onthouden mocht je dit weer vergeten )
Oud 03-09-2003, 11:57
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
ja je hebt opzich wel gelijk,maar toch he 16 maandjes en eigk in totaal 2,5 jaar!!
ze is net hier geweest, we hebben samen zitten huilen, zitten knuffelen en we hebben heel lief tegen elkaar gedaan, echt waar, steeds gekunffeld met de hoofden tegen elkaar aangezeten etc..

echt net alsof t weer goed kwam...

zij wil nu even elkaar niet zien en dan neemt ze weer contact met me op!
dit is zo kut zoooo kut
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 03-09-2003, 13:36
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ze houd je gewoon aan het lijntje..
laat dat kind sterven
__________________
up the downstair
Oud 03-09-2003, 13:38
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 03-09-2003 @ 14:36:
ze houd je gewoon aan het lijntje..
laat dat kind sterven
nou laat dat laatste maar liever

maar wrom denk je dat ze me aant lijntje houdt dan?? (kben echt naief als t om haar gaat.. .)
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 03-09-2003, 13:41
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
wtje, we hebben zelfs nog geneusd (jaja geneuSSSSSd..zoals eskimootjes...) dat dede we altijd als we alleen waren en als we blij emt elkaar waren (zo heeft iedren zn ding he)
en gevoerd, en geknuffeld echt lief en toen ging ze weg
__________________
I need your love...So Fuck you All
Oud 03-09-2003, 20:37
Verwijderd
wat denk je nu? Dat ik zo'n MEGA verhaal ga lezen??? Wel eens gehoord van beknopte samenvatting???

Over de inhoud van het verhaal kan ik weinig zeggen, maar ik zou je schoonvader voor zn zak schoppen (heb alleen het laatste gelezen)

Greetz
Oud 03-09-2003, 20:42
Verwijderd
Dit topic is afgerond en in overleg met topicstarter sluit ik em met een verwijzing naar dit topic:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=588603
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verlichting door de voeten van Anja
Moscow
0 03-01-2008 19:26
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Coma (drama)
Anne
13 11-11-2002 12:22
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.