Oud 26-10-2003, 18:53
Bitchy-Angel
Avatar van Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
ff een paar vraagjes:
zit jij in therapie?
zo ja hoe lang al?
en als je zelf wilt antwoorden waarom je der in zit? (hoeft dus NIET!)
__________________
if this is all the love I can get from you I never wanna fall in love again miss your arms around me baby :(
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2003, 20:37
Verwijderd
Ik heb 2 keer bij het riagg gezeten. De eerste keer was ik een jaar of 5. Ik was overgevoelig, trok me alles aan, huilde snel.. toen heb ik een half jaar therapie gehad.

De tweede keer was ik 16.. redenen blijven prive.
Officieel zit ik nog steeds in therapie maar ben al een hele tijd niet geweest.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 20:41
Nieni
Avatar van Nieni
Nieni is offline
Ik ben op mijn 12e een jaar in therapie gegaan om de gevolgen van mijn hondenbeet te verwerken.
__________________
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 20:51
Bitchy-Angel
Avatar van Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
Citaat:
Jadie schreef op 26-10-2003 @ 21:37:
Ik heb 2 keer bij het riagg gezeten. De eerste keer was ik een jaar of 5. Ik was overgevoelig, trok me alles aan, huilde snel.. toen heb ik een half jaar therapie gehad.

De tweede keer was ik 16.. redenen blijven prive.
Officieel zit ik nog steeds in therapie maar ben al een hele tijd niet geweest.
waarom ga je er niet heen? geen tijd geen zin meer?
of is dat prive?
ik zal zelf ook maar ff antwoord geven op de vragen die ik stel:
ja ik zit in therapie
ik heb net 1 x groepstherapie gehad (4november inteekgesprek voor persoonlijke therapie)
waarvoor? voor mijn eetprobleem
__________________
if this is all the love I can get from you I never wanna fall in love again miss your arms around me baby :(
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 20:54
Bitchy-Angel
Avatar van Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 26-10-2003 @ 21:51:
Wat is je bedoeling van dit toppic?
Wil je inzicht in welke therapiën hot zijn/ keuze mogelijkheden bestaan of??

Doejj
ik wil gewoon weten of er veel mensen zijn die in therapie zitten of hebben gezeten. ik voel me echt half gestoord omdat ik naar die k*t therapie moet! ben gewoon benieuwd of mensen ook voor elk klein probleempje (net als in Amerika) in therapie gaan. is het nu nog steeds een onnuttig topic?
__________________
if this is all the love I can get from you I never wanna fall in love again miss your arms around me baby :(
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 21:01
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
BiTcHy_Me schreef op 26-10-2003 @ 19:53:
ff een paar vraagjes:
zit jij in therapie?
zo ja hoe lang al?
en als je zelf wilt antwoorden waarom je der in zit? (hoeft dus NIET!)
1) ja, en ik sta nu op de wachtlijst voor dynamische psycho-therapie
2) 4 jaar en 1 maand
3) chronisch depressief, derealisatie, depersonalisatie, neuroticaforme ontwikkeling, incest door 3 verschillende fam. leden 3,5 jaar lang, 2 jaar sexueel misbruikt door buurman, scheiding ouders, geen contact met vader, lichamelijk+ geestelijk + sexueel misbruikt door vader, (hard)drugs gebruik....
De rest heb ik geen zin in om uit de doeken te doen
Voornamelijk voor onverwerkte trauma's, assertiviteit e.d
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 21:30
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
ik heb ook in therapie gezeten voor 3 maanden ofzo ben er mee gestopt omdat de therapie niet hielp. ze hadden een verkeerde diagnose gestelt manisch depressief en pts (post traumatisch) nu dat we weten wat ik wel heb weten we ook dat threapie bij mij niet zal helpen. stps (schizo typische persoonlijkheids stoornis)
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:02
MissManson
Avatar van MissManson
MissManson is offline
Citaat:
BiTcHy_Me schreef op 26-10-2003 @ 19:53:
ff een paar vraagjes:
zit jij in therapie?
zo ja hoe lang al?
en als je zelf wilt antwoorden waarom je der in zit? (hoeft dus NIET!)
ja
3 jaar
mijn vader heeft zwaar borderline ik ben geestelijk en lichamelijk mishandeld door me vader me vader heeft mij afgewezen en gezegt dat die nooit van me gehouden heeft mijn vader kreeg een relatie met zijn eigen zus en heeft mij en me zus en moeder daar voor in de steek gelaten mijn vader zaagde zijn hele lichaam open ik moest altijd zijn wonden verschonen dat was zelfs zo erg dat zijn armen en alles begon te rotten ik was vroeger altijd vaders kindje maar in eene veranderde me vader in een enge leugeachtige man hij sloeg me met voor werpen hij mishandelde me moeder en zus hij heeft ons toen verlaten en wou met zijn zus gaan trouwen ik draaide voledig door ik werd met politie en al uit huis gehaald ik belande in een inrichting toen ik 13 was daar heb ik een tijdje gezeten maar achteraf bleek dat dat niet de juiste oplossing was ik heb overdossisen geslikt mezelf veel pijn gedaan ik was een wrak thuis liep alles kut kheb daar door 4 jaar niet op school gezeten this een heel ingewikkeld verhaal heel erg moeilijk om zo uit te leggen nou ben ik dus 3 jaar in behandeling bij me pschycholoog sinds een week slik ik nou antidepressiva en ik krijg een nieuw soort therapie genaamd 'Eye Movement Desensitization an Reprocessing' het is een trauma therapie zo leer ik al me trauma's te verwerken en daar bij heb ik dus medicatie nodig ik kan iedereen die trauma's heeft en die niet verwerkt zijn om deze therapie te gaan doen. verder hoop ik dat alles goed komt met iedereen die ook niet lekker in hun vel zitten. als iemand vragen heeft dan kan je me die gerust stellen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:27
Verwijderd
Er is geen reden meer om te gaan. De problemen die ik toen had zijn opgelost/ ik kan er beter mee omgaan. Moet alleen nog een afsluitend gesprek doen. Binnenkort maar eens bellen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:40
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
BiTcHy_Me schreef op 26-10-2003 @ 19:53:
ff een paar vraagjes:
zit jij in therapie?
zo ja hoe lang al?
en als je zelf wilt antwoorden waarom je der in zit? (hoeft dus NIET!)
->Ja
->Vanaf m'n 15de of zo, daarvoor alleen maar allemaal lompe maatschappelijkwerksters gehad. Het enigste voordeel was, dat ik een cavia kreeg
->Eerst had ik een enorme depressie en trauma ervaringen op school, dat was eigenlijk DE reden, alleen dat bleek dus niet doorgemeld te zijn naar Jeugdzorg Daar kwam mn psych ook pas later achter. Ik had eerst nmlk zo'n privé psychiater. Een konijn met hazentanden noem ik het nog steeds
Later uit opnames is gebleken dat ik borderline en PDD-nos had.
En euhmz ja...op m'n 15de kwam ik bij mn psycholoog en psychiater terecht, kreeg ik m'n eerste opname en ondertussen ben ik bijna 18 en wil ik eigenlijk m'n therapie gaan afronden, maar er wordt gezegd, dat het niet verstandig is. Maar ik wordt al dat gezeik zoooooooooooooooooooooooooo moe.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 11:41
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
BiTcHy_Me schreef op 26-10-2003 @ 19:53:
ff een paar vraagjes:
zit jij in therapie?
zo ja hoe lang al?
en als je zelf wilt antwoorden waarom je der in zit? (hoeft dus NIET!)
Ja

Ongeveer een jaar, heb verschillende soorten therapie gehad. Zou eigenlijk op dit moment groepsgesprekken moeten volgen, gezinsgesprekken en individuele gesprekken. De eerste twee doe ik niet meer, geen zin in. Laatste wil ik ook afbouwen, ook geen zin meer in.

Depressief, door post-traumatische ervaring en nog wat andere dingen.


Vanwaar deze vragen?
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 11:52
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
BiTcHy_Me schreef op 26-10-2003 @ 21:54:
ik wil gewoon weten of er veel mensen zijn die in therapie zitten of hebben gezeten. ik voel me echt half gestoord omdat ik naar die k*t therapie moet! ben gewoon benieuwd of mensen ook voor elk klein probleempje (net als in Amerika) in therapie gaan. is het nu nog steeds een onnuttig topic?
Ik heb hopelijk ook niet geïnsinueerd dat het een nutteloos toppic is...
Tis meer dat ik me afvoreg waarom je het per se wilde weten. (Maar dat staat hierboven al uitgelegt )
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:09
Bitchy-Angel
Avatar van Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
ok dan het kwam wel een beetje zo over ja maar ik vind het fijn om te weten dak niet de enigste ben (ookal weet je dat diep van binnen ook wel) en gewoon dat er mensen zijn die met ergere problemen zitten en dan kom ik daar aan met een therapie voor eigenlijk iets waar ze me niet mee kunnen helpen maar ja ik denk ook dat het heel lang gaat duren voordat ze dat door hebben
__________________
if this is all the love I can get from you I never wanna fall in love again miss your arms around me baby :(
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:11
floortje bloem
Avatar van floortje bloem
floortje bloem is offline
Citaat:
BiTcHy_Me schreef op 26-10-2003 @ 19:53:
ff een paar vraagjes:
zit jij in therapie?
zo ja hoe lang al?
en als je zelf wilt antwoorden waarom je der in zit? (hoeft dus NIET!)
1. ja ik zit in therapie
2. uhm al heel lang, heb eerst een iemand van de jeugdzorg gehad en toen een psygoloog en toen weer iemand van de jeugdzorg en toen een maatschappelijk werkster en nu een psychiater, denk bij elkaar al zo'n 7 jaar..
3. 11 jaar geestelijke en lichamelijke mishandeling, 7 jaar pesten,
bijna-dood ervaring ( door die lichamelijke mishandeling), gescheiden ouders. zieke moeder. automutilatie. zelfmoordneigingen.
__________________
*dream of butterflies instead*
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:45
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ff een paar vraagjes:
zit jij in therapie? Ja, ik zit op de dagbehandeling (= school/behandeling)
zo ja hoe lang al? ik ben net begonnen aan mn 3e week daar (daarvoor heel lang RIAGG gehad maar dat noem ik geen therapie)
en als je zelf wilt antwoorden waarom je der in zit? (hoeft dus NIET!) Ik kan niet tegen spanningen. Zijn niet echt traumatische gebeurtenissen oid aan vooraf gegaan. Ik ben gewoon langzaam ziek geworden, en steeds zieker.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 21:48
Myownworstenemy
Avatar van Myownworstenemy
Myownworstenemy is offline
1. Ja
2. Vrijdag 2e gesprek (taxatiegesprek dus al gehad)
3. Van mij hoeft het allemaal niet meer.
__________________
Sing me to sleep, sing me to sleep and then leave me alone, don't try to wake me in the morning, 'cause I will be gone - Morrisey
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 22:14
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 26-10-2003 @ 22:01:
1) ja, en ik sta nu op de wachtlijst voor dynamische psycho-therapie
2) 4 jaar en 1 maand
3) chronisch depressief, derealisatie, depersonalisatie, neuroticaforme ontwikkeling, incest door 3 verschillende fam. leden 3,5 jaar lang, 2 jaar sexueel misbruikt door buurman, scheiding ouders, geen contact met vader, lichamelijk+ geestelijk + sexueel misbruikt door vader, (hard)drugs gebruik....
De rest heb ik geen zin in om uit de doeken te doen
Voornamelijk voor onverwerkte trauma's, assertiviteit e.d
zo hee!!!
voelt zichzelf nu een vreselijke aanstelster...
als het te persoonlijk is mag je het zeggen.
maar heb je het idee dat het helpt... en dan doel ik eigenlijk op je therapie voor het seksueel misbruik... mij is namelijk ook aangeraden er therapie voor te volgen, maar ik weet het niet.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie speyer therapie
watermuis
4 22-05-2007 15:34
Lichaam & Gezondheid bioresonantie therapie
sweetblondgirl
26 10-05-2007 14:54
Psychologie Rationeel emotieve therapie
Verwijderd
17 28-02-2007 20:06
Psychologie Creatieve therapie
Bren-
39 22-12-2004 20:18
Psychologie soorten therapie
Andora
25 09-06-2004 17:15
Psychologie Schema Therapie/ Leven in je Leven
Rah Digga
26 28-02-2003 10:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.