Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2003, 17:17
Yohst
Avatar van Yohst
Yohst is offline
http://www.mozilla.org/
__________________
http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies.htm *Ilsche:o*
Advertentie
Oud 30-11-2003, 17:22
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
http://www.mozilla.org/
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 30-11-2003, 18:09
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
http://www.geocities.com/fotoupload/001.jpg
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 30-11-2003, 18:16
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Moonshine schreef:
Hey wat leuk, Berlijn is echt een gave stad En badminton je zelf ook?
Ik had trouwens verwacht dat je er heel anders uit zou zien door die avatar van je (bril en kalig, ik weet ff niet welk bekend persoon het ook alweer is). Maar je hebt leuke foto's en ziet er leuk uit
Ik heb heel lang op badminton gezeten ja, tot de club geen geld meer had

En die man is Dr. Greene uit ER
Oud 30-11-2003, 18:20
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
helemaal niks
__________________
All in the name of white trash
Oud 30-11-2003, 19:02
fractuur
fractuur is offline
http://forum.scholieren.com/images/smilies/biggrin.gif
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 30-11-2003, 19:25
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
nou ik ben benieuwd: E 160b: Annatto, Bixine, Norbixine


CI 75120

Herkomst:
Natuurlijke kleurstof geïsoleerd uit de zaden van de annatto boom (Bixa orellana). Annatto is het mengsel, bixine de vet-oplosbare component, norbixine de water-oplosbare component.

Functie en eigenschappen::
Rood tot rood-bruine kleurstof. De kleur is afhankelijk van waar het in is opgelost.

Producten:
Zeer veel producten

Acceptabele dagelijkse inname (ADI):
Tot 2.5 mg/kg lichaamsgewicht voor annatto, tot 0.065 mg/kg voor bixine

Bijwerkingen:
Annatto kan allergie of eczeem veroorzaken. Welke stof in het mengsel hiervoor verantwoordelijk is, is echter niet altijd duidelijk.

Dieetbeperkingen:
Geen. E160b kan gebruikt worden door alle religies, vegetariërs en veganisten.




ah dat dus
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 30-11-2003, 20:21
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
waarom heb je dat dan niet gewoon gezegt


*?? geen idee..**
Oud 30-11-2003, 23:33
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
http://www.albartus.com/experiments/...tm?welgeleghen
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 30-11-2003, 23:35
Verwijderd
http://www.buffy.nu/IMG/jpg/tomwes.jpg
Oud 01-12-2003, 00:08
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
http://www.geocities.com/fotoupload/001.jpg
Oud 01-12-2003, 10:31
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Prijsdiscriminatie
Weave Elegance doet niet aan prijsdiscriminatie. De prijzen blijven gelijk voor elke consument.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Oud 01-12-2003, 10:33
Thomas
Thomas is offline
God heeft de wereld geschapen en op een bepaalde dag schiep Hij de dieren (niet de eieren). De kip was er dus voor het kippenei.
Oud 01-12-2003, 10:45
Apple Shampoo
Avatar van Apple Shampoo
Apple Shampoo is offline
Amélie vit en banlieue. C'est une fille pas comme les autres (et si on l'aime, c'est pas de notre faute). Elle voit tour à tour son poisson rouge disparaître dans le bassin municipal, sa mère mourir sur le parvis de Notre Dame, son père vivre une histoire d'amour incroyable avec un nain de jardin. Amélie quitte cet univers opressant pour aller vivre à Montmartre, où elle est serveuse. Un soir, celui de la mort de Lady Di, le hasard brise un morceau de carrelage dans la salle de bain. Un trou dans le mur abritait une petite boîte à souvenirs d'un enfant qui avait du vivre ici.
Elle tente de retrouver incognito et mystérieusement le propriétaire de la boîte. Il s'appelle Dominique. Il en pleure de joie. Sa vie retrouve soudainement un sens.
Du coup, Amélie a aussi trouvé un but à sa vie : améliorer la vie des autres par petites touches, de la concierge à son voisin, l'Homme de verre; de sa collègue Georgette au client, l'écrivain maudit, Hipolito.
Mais un jour elle tombe sur un garçon étrange, tout aussi timide, beau. A la station Abbesses, Nino Quinquampoix (comme la rue près de Beaubourg) ramasse les photomatons sur le quai du métro. La fascination d'Amélie pour Nino perturbe un peu sa vie... Et Nino va évidemment rentrer dans le jeu d'Amélie. Elle se défile. Il lui court après. S'embrasseront-ils?
C'est une histoire d'amour, avec un grand A. L'amour de Paris et ses pavés, d'Amélie et ses coquetteries, des autres et leurs défauts, leurs qualités. C'est une histoire où on apprend à regarder et aimer son voisin, à vouloir le bien de tous. Et ça n'a rien de chrétien. C'est juste humain!
__________________
een badmeester zonder fluitje is als een vogel zonder vleugels
Oud 01-12-2003, 15:07
zus
Avatar van zus
zus is offline
k wacht nog steeds op Wendy... IK MIS HAAR MENS HEEJ!! haha

had me vriend tegen iemand anders gezegd..
__________________
Dare to fly!
Oud 01-12-2003, 15:26
Thomas
Thomas is offline
Een emailadres.
Oud 01-12-2003, 15:34
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Oud 01-12-2003, 15:36
Thomas
Thomas is offline
Machiavelli.
Oud 01-12-2003, 16:57
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
Leerlinge beschuldigt conciërge van aanranding
Oud 01-12-2003, 17:00
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Dandy Warhols - Bohemian Like You.mp3
Oud 01-12-2003, 17:19
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
geen idee, ff kijken:



hmzzz nix dus
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 01-12-2003, 17:20
Verwijderd
picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=509337
Oud 01-12-2003, 17:20
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
heb je geen sociaal leven ofzo?


oeh, net ruzie gemaakt in een chat
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 01-12-2003, 17:29
Verwijderd
vBulletin bericht
In verband met te grote drukte staat de zoekfunctie tijdelijk uit. Probeer het later nog eens.
Oud 01-12-2003, 17:29
-Daniël-
Avatar van -Daniël-
-Daniël- is offline
http://www.the-generator.co.uk
__________________
http://www.06ringtones.nl Voor al je ringtones, logo's en meer!
Oud 01-12-2003, 17:53
Verwijderd
How can the light that burned so brightly


stukje songtekst van Art Garfunkel - bright eyes.
Oud 01-12-2003, 18:01
fractuur
fractuur is offline
http://www.saborap.brturbo.com/NEED....1/dev-nsua.r00


Dat jullie het maar even weten. (Geen ideeeee wat het is..)
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 01-12-2003, 18:09
sugrbabe
Avatar van sugrbabe
sugrbabe is offline
(blijft leeg)

Niets dus!
__________________
Leven is het meervoud van lef
Oud 01-12-2003, 18:13
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
niks
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 01-12-2003, 19:12
Bloodline
Avatar van Bloodline
Bloodline is offline
----bloodlines morningstar is rising deep below or fantasy`s----

uh.. dit

Oud 01-12-2003, 19:15
zus
Avatar van zus
zus is offline
Okeej hier komt het:

Je mocht gewoon als er iets in je opkwam iets zeggen. Dus wat er allemaal langs is gekomen:

- Dat ze langs elkaar heen werken, L zou vanmiddag naar ze toegaan en dan zou hij het daarover hebben, want dat klopte niet zei die.
- Met die boeken, daar zou die het ook over hebben, hij vroeg eerst nog of we de boeken niet mee naar huis konden nemen, maar wij zeiden dat dat veel te dik was, en dat we dan niks bij ons hadden als we iets moesten pakken.
- Dat H altijd wegloopt, zou hij het ook over hebben.
- Dat er 4 zijn weggelopen, mocht niet weer voorkomen, volgende keer moet je dan naar de andere school.
- En L vond het stom dat het een 'akkefietje' was met H, en omdat F iets niet wou herhalen ze weggelopen zijn.
- Over het praktijk. 4 uur praktijk in de week is teveel voor een 4e klas. 2 uur zou beter zijn, maar helemaal niet is dus ook weer niet goed. Achter de computer is ook praktijk volgens hem.

Euhmm..voor de rest weet ik niet eigenlijk. Alleen nog dat er morgen weer een gesprek is, alleen dan in E met de 2 directeuren van daar en F en H. We mogen alles zeggen, alle minpunten en het was goed om ook pluspunten te noemen, wat je goed/leuk vindt. Het gesprek van morgen is om een nieuwe start te maken.



Over hoe een gesprek was gegaan tegen me vriendin.
__________________
Dare to fly!
Oud 01-12-2003, 19:26
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
4. Maak in dit verband enkele relevante opmerkingen over exponentiële functies
Oud 01-12-2003, 19:34
Verwijderd
Oud 01-12-2003, 20:03
Verwijderd
Met vriendelijke groeten,

Sinterklaas
Oud 01-12-2003, 20:16
Verwijderd
Ben ik met je eens. maar waarom was het dan niet opbouwend bij het eerste gesprek? En als ik daar vanmiddag heen was gegaan, heb ik niet de verwachting dat alles er rooskleuriger uit zou komen te zien.

mijn gevoel zegt nee, en ik ga niet in strijd met mijn gevoel, dat is in de meeste gevallen nooit goed uitgepakt.

En Jacob was het wel met mij eens (niet dat dat er echt toe doet, maar toch)

en toevallig dat ik nou net telefoon had van de feart, met de melding dat er een printer niet goed werkt die eigenlijk zo snel mogelijk weer aan de praat moet.


Ohw, een gedeelte van een mailtje met mijn stagebegeleidster
dit mailde ik naar haar.
Oud 01-12-2003, 20:49
Verwijderd
Doordat er geen regen was voorspeld vandaag kwamen er veel fans, namelijk 6326 naar The flying doctors Arena vandaag. doctors begon de wedstrijd met een 4-4-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Tenti - de Grip, Dingboom, aan de Wiel, Schiefer - Brommer, van Baren, Crol, Buist - Grinwis, van den Akker.

onzam begon de wedstrijd met een 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Maas - van den Heuvel, Elzinga, Prak, van den Boom - Heinemans, Hoogenboom, Jansen, Klijbroek - Kraaijeveld, Benneker.

Een paar prachtige acties aan de linkerkant van het veld resulteerden in een goal in de 5e minuut, gescoord door Rikus van den Akker voor doctors, zodat ze met 1 - 0 voor komen te staan. Alfons Klijbroek domineerde op zijn flank en bleef maar prima voorzetten geven richting het strafschopgebied, Erik Benneker kon één hiervan goed raken om zo in de 20e minuut de 1 - 1 te scoren. doctors-speler Casper van Baren gaf na 24 minuten, het thuisteam een 2 - 1 voorsprong na een aanval over de rechterkant. Iets later resulteerde een geweldige combinatie door het midden in een niet te missen kans voor doctors: 3 - 1. Doelpuntenmaker was Yared de Grip. onzam kreeg een mooie gelegenheid in de 31e minuut. Met een paar mooie bewegingen brak hij door op links en hij gaf een mooie voorzet, maar er stond niemand in het strafschopgebied. De scheidsrechter toonde onzam's Erik Benneker de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. 3 - 1 was de ruststand. doctors had het meeste balbezit, namelijk 77 procent.

Na 60 minuten in de wedstrijd wees de scheidsrechter naar de stip, toen een speler van de tegenpartij een speler van doctors onderuitschoffelde. Casper van Baren maakte geen fout: 4 - 1. doctors vergrootte de voorsprong, toen Oliver Crol de 5 - 1 maakte, na een aanval over de linkerflank die hem helemaal alleen voor de keeper zette. De manier van spelen veranderde doordat doctors zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. De thuisploeg kon zijn voorsprong bijna uitbreiden toen Casper van Baren in de 78e minuut doorbrak op rechts en op doel schoot, maar keeper Ronald Maas kon met de nagels van zijn rechterhand de bal nog net uit het doel tikken. In de 82e minuut van de wedstrijd keken de centrale verdedigers van de bezoekers toe, toen Gilles Dingboom doorbrak en de 6 - 1 voor doctors inschoot. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door doctors, met een indrukwekkende 82 procent balbezit.

De echte sterspeler van doctors was ongetwijfeld Pjotr Grinwis. Oliver Crol speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De beste speler van onzam was Ronald Maas. Eddie Elzinga speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 6 - 1.
Oud 01-12-2003, 20:51
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 01-12-2003 @ 21:49:
Doordat er geen regen was voorspeld vandaag kwamen er veel fans, namelijk 6326 naar The flying doctors Arena vandaag. doctors begon de wedstrijd met een 4-4-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Tenti - de Grip, Dingboom, aan de Wiel, Schiefer - Brommer, van Baren, Crol, Buist - Grinwis, van den Akker.

onzam begon de wedstrijd met een 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Maas - van den Heuvel, Elzinga, Prak, van den Boom - Heinemans, Hoogenboom, Jansen, Klijbroek - Kraaijeveld, Benneker.

Een paar prachtige acties aan de linkerkant van het veld resulteerden in een goal in de 5e minuut, gescoord door Rikus van den Akker voor doctors, zodat ze met 1 - 0 voor komen te staan. Alfons Klijbroek domineerde op zijn flank en bleef maar prima voorzetten geven richting het strafschopgebied, Erik Benneker kon één hiervan goed raken om zo in de 20e minuut de 1 - 1 te scoren. doctors-speler Casper van Baren gaf na 24 minuten, het thuisteam een 2 - 1 voorsprong na een aanval over de rechterkant. Iets later resulteerde een geweldige combinatie door het midden in een niet te missen kans voor doctors: 3 - 1. Doelpuntenmaker was Yared de Grip. onzam kreeg een mooie gelegenheid in de 31e minuut. Met een paar mooie bewegingen brak hij door op links en hij gaf een mooie voorzet, maar er stond niemand in het strafschopgebied. De scheidsrechter toonde onzam's Erik Benneker de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. 3 - 1 was de ruststand. doctors had het meeste balbezit, namelijk 77 procent.

Na 60 minuten in de wedstrijd wees de scheidsrechter naar de stip, toen een speler van de tegenpartij een speler van doctors onderuitschoffelde. Casper van Baren maakte geen fout: 4 - 1. doctors vergrootte de voorsprong, toen Oliver Crol de 5 - 1 maakte, na een aanval over de linkerflank die hem helemaal alleen voor de keeper zette. De manier van spelen veranderde doordat doctors zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. De thuisploeg kon zijn voorsprong bijna uitbreiden toen Casper van Baren in de 78e minuut doorbrak op rechts en op doel schoot, maar keeper Ronald Maas kon met de nagels van zijn rechterhand de bal nog net uit het doel tikken. In de 82e minuut van de wedstrijd keken de centrale verdedigers van de bezoekers toe, toen Gilles Dingboom doorbrak en de 6 - 1 voor doctors inschoot. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door doctors, met een indrukwekkende 82 procent balbezit.

De echte sterspeler van doctors was ongetwijfeld Pjotr Grinwis. Oliver Crol speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De beste speler van onzam was Ronald Maas. Eddie Elzinga speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 6 - 1.
Hattrick Zijn je spelers al door de beroerd en slucht fase heen?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 01-12-2003, 20:53
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 01-12-2003 @ 21:51:
Hattrick Zijn je spelers al door de beroerd en slucht fase heen?
Ja, sommigen zijn zelfs goed, hoewel er natuurlijk altijd een paar rondlopen met waardeloos (maar die dump ik bij mijn broertje ). Kga dit jaar promoveren (hoop ik)
Oud 01-12-2003, 21:03
Verwijderd
Economie

Kapitaal: -125 933 Euro (-97 195) Euro
Sponsoren: dolgelukkig
Fanclub: 619 leden
Supporters: in de wolken


Deze week

Inkomen Uitgaven
Kaartverkoop 36 630 Stadionkosten 3 900
Sponsorgeld 33 495 Spelersloon 16 930
Voordeel 0 Rente 6 297
Tijdelijk 240 Tijdelijk 2 000
Personeel 7 500
Jeugdopleiding 5 000
Totale inkomen 70 365 Totale uitgaven 41 627
Verwacht inkomen/verlies 28 738


Oud 01-12-2003, 21:04
Thomas
Thomas is offline
Oud 01-12-2003, 21:04
fractuur
fractuur is offline
http://members.lycos.nl/gbsforum/ima...les/slotje.bmp
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 01-12-2003, 21:24
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
heej weet je wat sms me ff als je weet of je meegaat


whaha is nog van msn.
Oud 01-12-2003, 22:25
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
[/b][/quote]
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Oud 01-12-2003, 22:52
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
De jongens worden om 6.15 uur met of zonder ouders/verzorgers op de blokhut verwacht, de ouders mogen meelopen.



ik was briefjes aan het maken voor scouting
__________________
Lief zijn!
Oud 01-12-2003, 22:53
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Bloo schreef op 01-12-2003 @ 21:43:
Jezus wat een dieven lopen hier rond zeg. Foei foei.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Briseïs
500 09-11-2004 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.