Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2004, 17:18
Verwijderd
Ik heb sinds vanmorgen ineens telkens steken boven m'n maag, zo bij m'n middenrif. En daarbij een tintelig gevoel in mijn benen. Ze voelen heel warm, terwijl ik het verder niet bijzonder warm heb ofzo. Het is niet continu, echt met vlagen.

Mja, 't voelt echt heel vervelend en pijnlijk, ik heb het ook nog nooit eerder gehad. 't Voelt ook niet als 'gewone' buikpijn en de benen voelen alsof... mja, alsof ze niet echt van mij zijn (ik viel net ook bijna van de trap omdat ik niet exact kon voelen wat m'n benen deden, echt eng)

Iemand die het herkent? Gaat het snel weer over ?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:27
Verwijderd
Zo'n steken heb ik ook wel eens gehad, dat kwam ook zo steeds met vlagen, maar dat is ook vanzelf weer over gegaan na een paar dagen
Dat met die benen had ik er niet bij.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:41
kimberley
Avatar van kimberley
kimberley is offline
Ben je epileptisch aangelegd? komt er epileptie voor in de familie?

Ik heb namelijk toen ik een jaar of 12 was ook iets vergelijkbaars meegemaakt.
Ik kreeg buikpijn, ook steken, maar bij mij sliep de rechterhelft van mijn lichaam, het voelde warm, maar pijngevoel ofzo had ik er niet meer in. De avond later kon ik niks meer met mn rechterkant, was compleet verlamd en ben ik met spoed naar het ziekenhuis gegaan. Ik kreeg onderzoek na onderzoek (de dag erna had ik trouwens mijn volledige gevoel weer terug). Het bleek dat het een zeldzame vorm van epileptie was. Mijn moeder heeft "normale" epileptie, ik heb het waarschijnlijk gewoon geërfd

Maar zowiezo: ga er direct mee naar de dokter lijkt me. Al is het geen epileptie ofzo, het is niet echt gezond, vooral niet als je al bijna van de trap afvalt omdat je geen gevoel meer hebt in je benen.

Suc6!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 15:07
Verwijderd
Ik heb aan m'n moeder gevraagd of er een soort epileptie in de familie zit, volgens haar niet. Ook de dokter gebeld - aangezien het niet echt over ging en nog niet over is - en zij zei dat het waarschijnlijk een virusje was. Als het over een paar dagen nog niet over is, moet ik even langs.

Dank jullie voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 13:10
Verwijderd
Ik heb m'n bloed toch maar laten testen, en het blijkt dat ik Pfeiffer heb gehad, zonder er dus last van te hebben gehad. Nu merk ik het dus een beetje.
Ik moet gaan sporten van de dokter... dus lekker zwemmen

Dat jullie het weten

Bedankt voor de replies
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: 08-06-2002 ontoerekenbaar verklaard
Ieke
0 08-12-2003 20:14
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Verhalen & Gedichten QuaTro by Q-Wi-Q
Q-Wi-Q
3 06-08-2001 22:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.